Allegri: „Nem a játékosokon múlt, hanem a mentalitáson”

allegri_massimiliano_uvolt_es_gesztikulal_oltonyben.jpgAz Inter elleni döntetlen után a Juventus kötelező győzelemként fogta fel a Sassuolo elleni mérkőzést, ám az első félidő zárásaként gólt kapott, majd Weston McKennie egyenlítését követően Maxime Lopez a második félidő végén újabb gólt szerzett az így győzedelmeskedő vendégeknek.

„Szervezettebbnek kellett volna lennünk, különösen a meccs végén. Ezeket a meccseket nem szabad elveszíteni, ha látható, hogy a győzelem elérhetetlen.” - mondta a Juve mestere a DAZN adásában.

„Gondolkodnunk kell azon, hogyan kell kezelnünk a meccseket, egyszerűen nem kaphatunk ilyen gólt ellentámadásból. Számos lehetőségünk volt a gólszerzésre, de ha az ember nem pragmatikus, minden sokkal nehezebbé válik.

Ettől függetlenül túl összevisszák voltunk a meccs végén, és ez nem történhet meg. Ez nem fizikai probléma, hanem a mentalitáson múlik.

Nem szenvedtünk ma annyira, mint az Inter ellen vasárnap este, akkor nyugodtabbak voltunk, ma túl idegesek.

A Sassuolo játékosai kiváló technikai adottságokkal rendelkeznek, jól játsszák ki az ellentámadásokat.

Egy adott pontban megvolt bennünk a lendület, McKennie jól játszott, Bentancur is hasonló jellemzőkkel rendelkezik.

Ez nem a játékosokon múlt, hanem a mentalitáson. A Juventus soha nem kap gólokat, mint ma, ez soha többé nem ismétlődhet meg.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6016737504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cd1 2021.10.27. 21:50:53

Jot tett a mentalis egeszsegemnek, hogy nem lattam, igy is szetb@sz az ideg.

Jancsi 87 2021.10.27. 21:58:45

@cd1: Én elaludtam, aztán mikor felkelltem gondoltam magamban, hogy csak behúztuk valahogy s mikor megláttam az eredményt hatalmas csalódás. Sajnos rettentő gyenge ez a keret, teles tele középszerekkel, baromi nehéz lesz Allegrinek rendet raknia.

Shyr Kahn 2021.10.27. 22:10:49

"ez soha többé nem ismétlődhet meg." - a jatekosok is remelem igy gondoljak majd.

Lehet a mentalitason mulott de nekem inkabb az jott le, hogy tulzottan akartak a golt a vegen es feladtak a vedekezest.

Az elso gol vedekezesi hiba volt... ott bizonyosan nem a mentalitas volt a rossz. Azt elkerulve most egeszen mas eredmenyrol beszelnenk szvsz.

Galbandi 2021.10.27. 22:48:53

"Ezeket a meccseket nem szabad elveszíteni, ha látható, hogy a győzelem elérhetetlen.”

Ezeken a meccseken soha nem fordulhat elő, hogy a győzelem elérhetetlen.

Bruce57 2021.10.27. 22:52:20

Legalább lenne egy edzőnk aki bele tud nyúlni a meccsbe, bezzeg ha Allegri itt lenne. Ja hisz itt van...

MdewC 2021.10.27. 22:57:41

@Shyr Kahn: túl sok a "ha", túl sok a "lehet" és az illúzió.

Viszont a realitás az szomorú.

Gyenge a keret és gyenge a csapat.

Az igai vezérek elmentek, kiöregedtek, aki maradt az meg sajnos kevés. Ez a helyzet.

Ha top 4 meglesz, akkor sztem örülhetünk, de vannak kétségeim.

Juve!

Tony. 2021.10.28. 00:07:39

Jó látni, hogy a Ronaldo által elnyomott csapat végre felszabadultan tud futballozni, és meglövik az utolsó értelmes játékos góljait. Legalábbis valahogy bemegy az a maximális 1 amit meccsenként valahogy összehoznak.
Dybala vezérré vált, Locatelli szabja a játékot (gombfociban), és Morata sem egy rakás szerencsétlenség már.
Most aztán ott volt az összes "sztár", ennyire futotta.
El kell fogadni mit tudnak ezek a játékosok valójában.
Azt is olvastam, hogy van aki azt nézi mennyire vagyunk az elsőtől.
A Juve idén a 4. helyért küzd, azt kell nézegetni.

Shyr Kahn 2021.10.28. 00:20:31

@MdewC: A mult mindig megszepul. Ezt azert ne felejtsd el. (vagy talan 2015-ben favoritkent jutottunk, akar csak a BL elodontobe? Nagyon le volt nezve a csapatunk, mert hasonlo kerettel az azt megelozo evben siman kizugtunk a BL-bol, amirol Conte is ugy velekedett ahogyan most te: occso euros kerettel nehez jobbat alkotni)

Sztem ott leszunk az elso helyek egyiken. Tippem az elso vagy a masodik hely.

GGábr81 2021.10.28. 04:37:53

@Tony.: tavaj Ronival nem a negyedik helyért küzdöttünk?

Dana06 2021.10.28. 05:44:26

@Shyr Kahn: ég és föld a minősége a 2015 és a mostani csapatnak szerintem.
Szezon végén megkövetelek ha 1-2-be leszünk ! :)
Ezt a pozitivitást szórhatnád bátrabban, el kél mostanában :D

juve28adam 2021.10.28. 06:44:39

@Dana06: Plusz, ne feledjük, hogy a riválisok is erősebbek lettek.
A 4.hely a reális cél szerintem.

venember83 2021.10.28. 06:55:15

@Tony.: Allegrivel a negyedik helyért? Locatelli érkezése után?

szauerb 2021.10.28. 07:40:43

Nem a játékosokon múlt hanem a mentalitáson.
Kérdezem én: A játèkosok mentalitása kin múlik ha nem a játékosokon?

venember83 2021.10.28. 08:13:52

@szauerb: a mentalitás soktényezős dolog. És szerencsére nem kézzelfogható. Jól szét lehet így teríteni a felelősséget. Mindenki felelős, közben meg senki.

Nem a legjobb a memóriám, de nekem úgy rémlik, hogy a mentalitás kérdése nem egyszer felmerült a közelmúltban, úgy Pirlónál, mint Sarrinál, sőt, még Allegrinél is még az előző korszakában. Miközben senki nem kérdőjelezheti meg a játékosok profizmusát természetesen... Mindenki hibás, közben meg senki, pedig igazán jó lenne már valami megoldást találni erre a dologra, mert nehezen emészthető ez a teljesítmény, amit a csapat mutat.

MarcoT 2021.10.28. 08:54:38

Szegény Allegri. Nyilván nem mondhatja azt hogy szar a keret, pedig valójában most is az látszott hogy nagyon nagy a baj ha nem mi szerezzük meg a vezetést. Akkor már lehet védekezni és kihúzni 1-0-ra. Amennyiben Viszont nekünk kell az eredmény után menni akkor nagyon nagy a baj. Nincsen előre játéka a csapatnak, erre ez a keret teljesen alkalmatlannak látszik. Vasárnap is óriási szerencsénk volt az Inter ellen azzal a 11 essel. Jó lesz átszabni a terveket és a célokat, mert itt még a nemzetközi kupaszereplést elérő hely is elég nagy kihívásnak látszik,l ha csak télen nem sikerül megerősíteni a csapatot egy két olyan játékossal aki a támadásokban segíteni tud.

Gaben Smith 2021.10.28. 08:59:56

@Jancsi 87: Detto ,mondjuk én már direkt nem nézem a meccseinket mióta Allegri bemutatta mit akar játszatni. Köszönöm ettől még a kínzás is jobb kis túlzással :D

Gaben Smith 2021.10.28. 09:07:54

@MarcoT: Viszont itt már az agyondicsért Agnelli is képbe kerül a többi felsővezetővel a Cseh ágyúval , Para papával és hát az idei igazolások se tünnek telitalálatnak kedves Cserbina sportigazgató úr :D
Komolyra fordítva a szót egy beszari ,töketlen, képmutató keretépítést képviselnek Agnelliék olyat ahol nem lehet a simogatós marketingen és a számok büvöletéből kilépni/átlépni és kökeményen kibaszni azt aki nem kell és hozni olyat aki tényleg kell.
Itt mindig a kozmetikázás megy meg a simogatás és egymás vállára borulás nincs meg az a tökös megmondás ,hogy ez a hiba és ezek a hibásak!
A végére pedig elmegy a pii...ba Agnelli egy kögazdag konzorcium élén van és mi meg koldulunk ,nincs pénz semmire.
Zsebbe kellene nyúlni nem állandóan kármenteni.
Beppe volt az egyetlen aki értette a dolgát ezt aláírja az ,hogy mi történmik mióta nincs.

Jancsi 87 2021.10.28. 09:20:15

@Gaben Smith: Nagyok sokan kérdezik tőlem, hogy hogy lehet ennek a Juvénak szurkolni??? A válaszom mindig egyszerű! Úgy, hogy én már 26 éve csak a Juvénak szorítok, mint most is ezerrel!!! De sajnos annyira élvezhetetlen és nézhetetlen a focink, hogy idegbajt kapok...Mindig úgy ülök le, hogy na majd most..Tegnap már én sem bírtam sajnos:((

venember83 2021.10.28. 09:27:52

@MarcoT: "Szegény Allegri."

Mitől lenne szegény? Tudta, hogy mit vállal. Max CR7 távozása érhette váratlanul, cserébe kapott egy Locatellit a középpályára. Jó szerződést kötött hosszú távra, szép fizetéssel ismerős környezetbe. Nem látom, miért kellene sajnálni őt.

steven.h 2021.10.28. 09:37:59

@Gaben Smith: Az a baj, hogy csak úgy nem tudnak pénzt pumpálni a csapatba, ezt már több helyen kifejtették szerintem itt a blogon, mivel a FFP tiltja. Nem hiába van a JEEP a szponzor a mezen, de gondolom az a szponzoráció is meg van kötve, hogy indokolatlanul nagy összeget így sem adhatnak. Egyetlen megoldás a tőkeemelés amit kétszer meg is tettek, de ott a részvényeseknek is van beleszólása nem csak Agnelliéknek. Reméljük, hogy a héten megtörténik az újabb emelés és a télen érkezhet legalább egy Vlahovic, de én van de Beek-nek is tudnék örülni valami okos megoldással (más kérdés, hogy ha a United végre megszabadul a bohóc Oletól , akkor Van de Beek könnyen a kezdőben találhatja magát egy értelmes edzőnél)

Abban egyetértek veled, hogy Beppe értette a dolgát, nem is kicsit, bár azt tegyük hozzá hogy jól nyúlt az edzőkhöz is eddig. Kérdés, hogy Inzaghival is belenyúlt-e a tutiba, ezt egyelőre még nem látom.

Az Allegris kommentedre: én nem hiszem hogy bemutatta, hogy mit szeretne játszani. Én egészen biztos vagyok benne, hogy nem ezt szeretné ő játszani, de most úgy látja, hogy a keret erre képes és nem többre. Remélhetőleg, úgy mint az első 5 éves időszaka alatt, januárra kitalál valamit, ami aztán elkezd működni, kérdés, hogy az mennyire lesz már késő, és addig mennyi pontot hullajtunk. Valahogy addig tűzközelben kellene maradni. A BL miatt talán nem kell annyira izgulni, ott a továbbjutás inkább megvan mint, a bajnokság bajos...

MarcoT 2021.10.28. 09:42:52

@venember83: azért mert ennél jobb csapatot érdemelne aminek az összerakása nem, sőt elsősorban nem rajta múlik,hanem egyéb tényezőkön pénzhiány satöbbi

MarcoT 2021.10.28. 09:44:20

És azt se felejtsük el hogy miattunk utasította vissza a Margit ajánlanád ezt nem sokan tették volna meg a helyében

venember83 2021.10.28. 09:51:35

@MarcoT: a Juventusnál jobbat? A Juventusnál nincs jobb, én úgy tudtam...

szauerb 2021.10.28. 09:53:16

@venember83:
Így van, az egész egyszerűen f*spaszírozás.

Allegrit nem kell sajnálni viszont a gondokat amivel szembesül(és hosszú évek alatt épültek ilyen szintűre) meg kell érteni. Lényegében már az ő utolsó két évében kezdődtek ezek...

Gaben Smith 2021.10.28. 10:06:02

@Jancsi 87: én is a na majd most érzéssel ültem le Allegri utolsó fél éve aztán Sarri és Pirlo éve alatt is mindig ott volt az a kis reménysugár,hogy majd megfordul.
Ennek cirka 3 éve visszajött Max akitől többet vártam ,de hamar beárazta magát, Ő ez amit látunk nem lesz más.
Én Lippin nőttem fel nekem a mostani unalmas és fájó.
A kérdés az ,hogy Agnelli maga nyilatkozta ,hogy a focit a fiatalok már máshogy élik meg hosszú és eseménytelen nekik egyfajta show-t kell csinálni eseménydúsabbá, gyorsabbá tenni erre tökön lövi magát Allegrivel.
Sajnos ez a biztonsági játék a mindenkinek megfelelési kényszer a töketlen,beszari csapatmenedzselés a számok mindennél előrébb helyezése eléggé visszaüt. Eddig biztos voltam ,hogy jó kezekbe van a csapat Andrea égisze alatt ,de már kezdek kételkedni.

Gaben Smith 2021.10.28. 10:18:21

@steven.h: Az FFP-vel azért nem értek egyet ,mert akkor a PSG és a City sem tudna olyan szponzori szerződéseket kötni aminek segítségével kijátszák az ffp-t és tudnak a csapatra költeni.
Allegri hitvallása pedig már ismert volt 5 évünk arra ,hogy megismerjük :) Egyébként ,de ez csak a saját véleményem leszállóágban van.
Elég ha csak az 5 év alatt bemutatott teljesítményét illetve mivel konkrét statisztikákat nem tudok ezért csak ami elsőre feltünik az a játék minősége és mikéntje.
Azért az első években volt jó pár olyan performansz ami beleégett az ember retinájába. Pl a Dortmund ellen Bl csörte az a Tevez gól, szintén Tevez a Parma ellen 7-1 , A Bayern elleni oda-vissza ugyan vereség volt de micsoda meccsek. Az izét a napolit a milant akkor vertük amikor akartuk.
Aztán már annak az 5 évnek is a végére lényegesebben haloványabb volt az egész mint az elején és nem csak az uccsó fél évre gondolok. Hanem egyenletes romlás évről évre. Nem feltétlen az eredményekre értem hanem a hozzáállás és a játék minősége.
Az 5 év végére pedig megkaptuk azt a Maxot aki ma is itt van. Unalmas,biztonsági,kockázatkerülő,a kreativitást ostorral kergető,antifoci.
Aki erre akar játszani az meg is érdemli a sorsát.
A foci már nem ez Mou is mekkora király volt amikor ment a biztos védekezés majd könyörtelen kontra foci de már a presszing és a tiki-taka hibrid megy nagy intenzitással ide ez már édes kevés.

Jancsi 87 2021.10.28. 10:20:47

@Gaben Smith: Annó Roy Keene nyilatkozta, hogy az ő idejében még férfiak futballoztak, a maiak pedig hisztis kislányok rolexxel a kezükön és a hajzselé ez a tuti. Sokat gondolkodom kik lehetnének azok akikre itt építeni lehetne a jövőt úgy a foci világában, de tétlen az ember. Amiért mi megszerettük a focit az a generáció eltűnt! A mostani fiatalok pedig hát...mit mondjak..

Juventino86 2021.10.28. 10:42:24

A gond az, hogy a játékosok mentalitása a játékosokon múlik végül is. A keret minősége kritikán aluli. Én Moratát sokáig védtem, nagyon örültem tavaly az érkezésének, de sajnos elfogyott a türelem vele kapcsolatban. Most már egészen egyértelmű, hogy nem szabad végleg megvenni az Atleticótól, mert a srác mentálisan nagyon hullámzó, és ezt sajnos a teljesítményére is kihat. Kean játékáról még nem alakult ki a véleményem. Kaio Jorge még jó lehet, viszont ő nagyon fiatal. A probléma az, hogy nincs egy klasszis befejező a keretben. További gond az, hogy aki papíron minőségi játékos, az se az igazából. Alex Sandro meccsek óta kiábrándító formában van, de Ligt egy lufi, ami szépen kipukkadt. Belőle pénzt kellene csinálni. Ha pedig ők ennyire rosszul játszanak, akkor mit várhatunk a többitől? :(

Lanzafame 2021.10.28. 10:52:26

@Jancsi 87: amikor megszeretted a focit, éppen a mostani középkorúak mutogattak az akkori fiatalokra, hogy ezekkel nem lehet, és régen minden jobb volt :)

Nem a fiatalokkal van a baj, hanem a tehetetlenséggel, töketlenséggel, ami túlburjánzik a keretünk 90%-ában, az pedig generációktól független dolog.

Juventino86 2021.10.28. 10:57:08

@Lanzafame: Pontosan. A keretben egy rakat gyenge játékos van. A fiatalok között ugyanúgy. McKennie pl. egészen durva technikai hiányosságokkal küzd. Oké, tegnap szerzett egy gólt, ezt aláírom, de mindkét kapott gólban benne volt egy kicsit. A másodiknál pl. le kellett volna kézzel szedni a lasztit, ha fejjel nem éri el, bevállalva a piros lapot. De sajnos az idősebb játékosok is borzalmasan játszanak.

Jancsi 87 2021.10.28. 11:01:26

@Lanzafame: Lehet már csak a keserűség beszél belőlem, de rossz látni a szeretet csapatomat ebben a formában.

Apuleius 2021.10.28. 11:01:30

@Gaben Smith: Nem szeretném mentegetni Allegrit, mert kár volna tagadni, a győzelem elsőbbséget élvez nála a szép és szórakoztató játékhoz képest. Ugyanakkor, ha már leszálló ágról beszélünk, érdemes azt is átgondolni, vajon megfelelően alakította-e a klub a keretépítést. Én inkább abban látom a probléma gyökerét, hogy kulcsjátékosok távoztak, s helyükre rendre lényegesen gyengébbeket igazoltunk. Pirlo, Vidal, Pogba távozott, helyettük Khedira, Pjanic, Emre Can érkezett. Szerintem ez a legnagyobb gond, s lépésenként eljutottunk egy olyan szintre, mikor ránk dőlt az egész, s itt vagyunk egy európai középcsapat keretével.

Juventino86 2021.10.28. 11:04:57

@Apuleius: Igazad van, itt elsősorban a vezetőség a hibás. Beppe távozása óta a keret folyamatosan csak leépül. Nagyon gyenge játékosaink vannak. Itt már januárban meg kell próbálni igazolni. Ha jól tudom, holnap ülnek össze a klub részvényesei. Hátha ott szó lesz arról a 400 milliós tőkeemelésről, amiről pletykálnak a sajtóban. Mert ha abból a pénzből tudnánk igazolni, az nagy dolog lenne. Mondhatni létkérdés most.

Juventino86 2021.10.28. 11:19:22

Az olasz sajtóban bírálják amúgy Allegrit. Azt mondják, hogy a mester nem vette észre, hogy a futball megváltozott az elmúlt időszakban. Ebben sajnos van igazság. :( Nagyon remélem, hogy Allegri ezt észleli, és valamit változtatni fog. Bírálják továbbá a 4-4-2-es felállást, amiben Rabiot a szélen játszik. Sajnos ezzel se tudnék vitatkozni. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy lesz-e valami változás a felállást illetően a szombati meccsen.

steven.h 2021.10.28. 11:19:32

@Gaben Smith: Egy valamit szerintem nem veszel figyelembe az 5 éves lejtmenetben - milyen minőségben romlott hozzá a keret. Nálam az első mélyrepülés a játékban a Real elleni BL meccs után jött, de még ott sem az első időszakban, mert ott is voltak ilyen 6-3-as Udinese ellenni meccsek 10 emberrel, de valahogy ott kezdett el kijönni az, hogy:
- egyrészről a kulcsemberek akik minőséget képviseltek öregednek
- ráadásul az igazolásoknál sem sikerült minőségben sem megfelelő embereket hozni - előtte lévő szezonokban, még ha nem is az edző kéréseire jöttek játékosok, legalább a minőségükre akkora panasz nem volt (még ha divat is szidni Khedirát is, Pjanicot is és Higuaint is - én most nagyon örülnék neki, ha itt lennének - nyilván olyan idősen mint mikor eredetileg csatlakoztak a klubhoz)

Szerintem még várjunk azzal, hogy mit fogunk játszani, azért jöttek hangok, hogy a mercato sem épp olyan minőségben történt, mint ahogy az ígérve lett, szóval én bízok benne, hogy a tőkeemelést azt télen jól fogjuk elkölteni.

Az arab klubokat én nem keverném ide az FFP-be, mert pont azért tudnak így költekezni, mert ki tudják játszani, egy európai cégnek ezt sokkal nehezebb, és azért remélem te is látod, hogy a Szuper Liga után erre még inkább figyelnie kell Agnelliéknek, mert csak arra várnak az UEFA-nál hogy hibázzon valamit.

MdewC 2021.10.28. 11:21:05

@Juventino86: volt itt igazi befejező, nem is kár milyen, nem is olyan rég, de hát elnyomta a tehetségeket... lehet idén még befért volna nem?

Illetve elnézést, de igazolni? Még igazolni? Hát akik itt vannak, annak a java be sincs építve rendesen! Nincs egy épkézláb összeszokott keretünk!

Nem.

Itt nem igazolni kell, hanem kőkeményen eladni! Eladni azt a 3-4 teljesen használhatatlan embert, akivel semmit nem lehet kezdeni, plusz még drágák is! Elképesztően drágák...

Mindenki tudja miről van szó, nem sorolom.

Juventino86 2021.10.28. 11:23:15

@MdewC: Így igaz, el is kellett adni nagyon sok embert, és utána igazolni. Én is így gondoltam. Ramsey, Kulu, Bernardeschi, Rabiot, De Ligt, McKennie, Bentancur, most már Morata is sajnos... Ezek mind használhatatlan játékosok. Sajnos nem lehet egyből az összeset eladni, de legalább el kellene kezdeni.

MdewC 2021.10.28. 11:32:30

De mégis, nem bírom... :D

Például. Nem számoltam ki pontosan, csak hasamra csapok, de Ramsey amennyi meccsen pályára lép egy idényben (azokon se csinál semmit), plusz a fizuja, de kb a pali 1 millió euróban van / meccs. :D :D :D

Az ilyen vérszívó rágcsálók mit keresnek itt?

Miért van még itt?

Kivágni, elküldeni, elzavarni, azonnal, amerre lát. Már bocsánat.

Hát anno egy Padoin (egy Padoin) hozzá képest ár/érték arányban egy világklasszis.

És akkor ilyen Benta/Kulu/Rabiot/McKeni mester fogatba bele se megyek.

Azt meg se említem, ha tavaly Dybalat sikerült volna beváltani Lukaku-ra, Roni mellé, akkor megvan a 10. bajnoki cím és most se lennénk ekkora szarban... Bele se megyek. (Azért érdemes átgondolni, mi lett volna, ha akkor jön a beast pali. Mit csinált volna tavaly, amire a gyémánt képtelen volt.) ;)

MdewC 2021.10.28. 11:34:38

@Juventino86: bocs, hogy így kiéleztem, nem ellened volt! :))

Juve!

Juventino86 2021.10.28. 11:38:45

@MdewC: Ja, tudom, nem is úgy vettem. :D

Juventino86 2021.10.28. 11:57:04

Az a baj srácok, hogy ki kell mondani azt, hogy pl. az Inter kerete már sokkal jobb, mint a miénk. Marotta nagyon jól építkezett ott náluk. Kár volt elengedni.

venember83 2021.10.28. 12:01:41

@Apuleius: "Szerintem ez a legnagyobb gond, s lépésenként eljutottunk egy olyan szintre, mikor ránk dőlt az egész, s itt vagyunk egy európai középcsapat keretével."

Bizonyos tekintetben élcsapat keretéhez igazodik a Juve aktuális kerete, de ezzel leginkább a klub könyvelői szembesülnek, a nézők/szurkolók kevésbé.

Csak Csucsu 2021.10.28. 14:56:59

Valaki bemásolta a 2015/16 os szezon kezdetét... rosszabbul álltunk s ha szerencsénk van a Napoli-Milan kettős nem annyira erős, hogy behúzza a bajnokságot. Ilyenekből tanulni kell.... Nekem úgy tűnt mintha a meccs előtti edzés vérizzadós lett volna és szószerint mindenki görcsös volt gyenge és dekoncentrált. Dybala is annak ellenére, hogy adott egy gólpasszt és pár centi híján lőtt egy gólt nagyon gyenge volt..Chiesa szóra sem érdemes...Moratan ment el a meccs..az elején volt 2-3 ziccere nem csoda, hogy lekapta ... Alex Sandro t is rég láttam ilyen gyengének..a szerencse se volt velünk..ha Dybala lövése bemegy ha Perin csak egy picit jobban ér bele.. a tény viszont az, hogy nem lehet egy emberre fogni ezt...max az edzőree...vagy túl nagy pszichológiai nyomást helyezett egy azért nem bajnok aspiráns csapatra vagy ami számomra lejött, hogy túlpörgették a csapatot edzésen... most egy meccs miatt ne szomorkodjunk..:) Régen értettem ezt a nagy rotálási szándékát, hisz tényleg jó volt a csapat és nem volt ennyi erős középcsapat.. de visszajön egy jó öreg kérdésem Allegri felé, hogy egyszer megmutathatná már egymás után csak 2 meccsen mi a legjobb kezdő 11...hadd szokjanak már össze....s ha NEM vagyunk eredménykényszerben majd lehet... ezt úgyse fogja megtenni mindig túltaktikázza magát...ettől függetlenül elismerem és jó edző...Guardiola,Klopp,Zidane alatt nem cserélném el

Shyr Kahn 2021.10.28. 16:05:35

@Dana06: Utolag persze eg es fold a kulonbseg, hiszen BL dontot jatszottunk es bajnoksagot nyertunk... de akkor kicsit mas volt a helyzet. Emlekszem a munkahelyemen a Real szurkolok oromkodtek, amikor a Juve-t kaptak az elodontoben, mert az a csapat volt papiron a legyengebb abban a BL szezonban, aztan meglepodtek, csakugy, mint mi szurkolok. Vajon miert lehetett ez igy?

Egy valakit hianyolok abbol a csapatbol es az pedig Tevez.

Nem vagyunk Profetak es nem latjuk mit lehet kihozni a csapatbol. Rosszul kezdtunk, csakugy, mint a 2015/16-os szezonban. A kulonbseg annyi, hogy most van konkurencia a bajnoksagban, ezert gondolom azt, hogy hasonlo jo teljesitmennyel is nehez az elso helyet megcsipni (azaz a masodik hely is benne van, AMENNYIBEN jol teljesitunk, ellenkezo esetben benne van a 3-4, de terjunk erre a kerdesre vissza majd kora tavasszal, mert Allegri rendszerint akkorra idoziti a csucsformat).

Dana06 2021.10.28. 17:14:33

@Shyr Kahn: igazad van!
Emlékszem jöttek a karikatúràk hogy kapják el a zebrát hátulról, meccs után meg hogy a zebra pofán rúgja őket :D
Tévez tényleg :) a fél pályás szóló gólja például. Na ő hiányzik egy Firminot vagy Lukakut mostaniak közül eltudnék képzelni a csapatba.
Nem látunk azért bele a klubba, hogy mi megy napi szinten az ‘öltözőbe’, pontosan próféták nem vagyunk.
Nem a kedvencem Allegri játéka de legalább 2 szezont adni kell neki, mert ez rövid távon nem fog megoldódni.
Hacsak megint nem lesz 300-400 millás tőke injekció.

FeriGjuve 2021.10.29. 07:44:37

@steven.h: Addig nem,amíg nem jön szembe egy Porto pl...

FeriGjuve 2021.10.29. 07:51:05

@MdewC: Én megkockáztatom,hogy Padoin még játékerőben is jobb volt egy egészséges Ramseynél is.
Sebességben és erőnlétben pedig mindenképpen.
Nem mellesleg összesen nem volt annyi sérült,mint a wales-i egy szezon alatt...

steven.h 2021.10.29. 09:53:35

@FeriGjuve: Én egyelőre a csoportból való továbbjutást vettem alapul, mivel a kommentem is arról szól, hogy remélhetőleg januárra összeáll a játéka a csapatnak, mint a legutóbb a 4-2-3-1-gyel. Mivel a Porto maximum az egyenes kiesésben jöhet, így nem releváns a kommented az enyémre.

FeriGjuve 2021.10.29. 09:59:44

@steven.h: Elnézèst. :D
Csak általánosságban megemlítettem,a Porto is csak példaként került oda,lehet bármilyen hasonló erősségű csapat,az kiejthet minket.
Csak arra próbáltam célozni,hogy túl nagy reményeket nem kell fűzni a BL meneteléshez idén sem.
De talán jobb is.
Ha ezzel a kerettel valahogy továbbvergődnénk,akkor jönne az egyenes,ami egy más szint,ott csúnya pofonba szaladnánk.

steven.h 2021.10.29. 12:32:27

@FeriGjuve: Én csak egyértelműsíteni akartam, hogy nem az egyenes kieséses szakaszra akartam célozni, hanem egyelőre a csoportból való továbbjutásra.

Az hogy az egyenes kieséses szakasz más szint, ez tény, de ha addigra összeállna már valami stabil kezdő meg valamiféle játék, ami talán megvalósulhat, akkor ott is lehet esély a továbbjutásra és nem hinném, hogy bármiféle pofonba szaladnánk bele, mert ez a csapat eddig sose vallott szégyent Allegri alatt a BL-ben, ha összességében nézzük a párharcokat. (nyilván a Real elleni 0-3 itthon az csúnya volt, de a párharc összességében 3-4-gyel végződött)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3494) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10220) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2498) meccsek (4287) mercato (4270) nyilatkozat (7634) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4286) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása