Locatelli: „A Juve nagyszerű csapat, ezt többször elismertem már”

locatelli_manuel_eb_meccs_embere.jpgAz Olaszország győzelmével véget ért EB után végre fokozatot válthat a Juventus vezetősége a mercatót illető egyeztetések tekintetében, lassan lényegi tárgyalásokat folytathat az Öreg Hölgy a Sassuolóval Manuel Locatelli kapcsán, akinek a figyelmét mindeddig egyik klub képviselője sem kívánta elterelni a válogatott mérkőzéseiről.

„Mostanáig nem nagyon gondolkodtam ezen, nem tudtam ezzel foglalkozni.” - nyilatkozta az első EB-jén jól teljesítő, ám a spanyolok ellen tizenegyest hibázó fiatal olasz középpályás a Sky Sport Italia számára.

„A Juventus érdeklődése jó érzéssel tölt el, nagyszerű csapatról van szó, amit már többször elmondtam.”

Az elhibázott büntető után a válogatott csapatkapitánya, Giorgio Chiellini próbálta vigasztalni a lelkileg összetört középpályást, miután eldőlt az olasz továbbjutás.

„Úgy éreztem, hogy összeomlik körülöttem a világ, ő pedig azt ismételgette, hogy nyugodjak meg, mert nyertünk.

A döntő után is ezt mondogatta, és végül igaza lett. Én is odaálltam volna tizenegyest rúgni a döntőben, akármi is történt előtte, de szerencsére a többiek már előttem eldöntötték a meccs kimenetelét.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr2916626152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JeetTrader 2021.07.13. 11:26:55

Vajon a kutyaharapást a szőrével kell gyógyítani? Arra gondolok h kihagy egy büntetőt, majd a döntőben egy még nagyobb téttel rendelkező esetben is vállalna egy büntetőt? Ha kihagyja az akkora csapás az önbizalmának ami kihathat a karrierje hátralévő részére...után lehet h évekbe telne összekapnia magát, de mindenképp hosszú idő.
Ezzel szemben ha belövi, akkor minden rendben és mehet minden úgy ahogy eddig...nem túl jó kockázat/hozam arány. Ergo hacsak nem a személyisége olyan h nem törik meg ha kihagyja vagy hatalmasat nem tud meríteni abból ha mégis berúgja....ez szerencsére nem derül ki, de elnézve az első kihagyott büntetőt vélhetően az eső változat lett vna esélyesebb.

Mindenesetre remélem h hamar nyélbe ütjük a leigazolását, mert nagyszerű ár/érték arányt képvisel. Mondjuk ha 25 milla egy Aouar (persze ő azért kissé mást játszik) az meg megint csak faszás...de a többiek már túlárazottak. Elég kemény lesz a kp megerősítése, de bízok hátha kihozunk mégis egy jó Mercatót vagy mondjuk kiderül h Fagioli az új Pirlo/Totti/Del Piero :)

Type-R 2021.07.13. 12:21:48

@JeetTrader: ezért kellene sportpszichológust alkalmazni, remélem olyan nagy kluboknál/válogatottnál, mint a Juve/olasz válogatott nem fukarkodnak ezzel!

JeetTrader 2021.07.13. 12:48:12

@Type-R: hát azt én is remélem...sokszor a problémák fejben vannak...pl sztem lehet h Bernardeschivel is ez a hejzet. Az EB utáni nyilatkozata fullon erről árulkodik.
Persze hiába a pszichomókus ha utána a vezetés nem veszi figyelembe a szakmai véleményét.

Lanzafame 2021.07.13. 13:55:08

Szerintem Chiellini már leigazolta a spanyolok elleni tizipárbaj közben. :)

Lanzafame 2021.07.13. 14:09:18

@venember83: wow, Manuel Neuernek tetszene ez.

JeetTrader 2021.07.13. 15:38:40

@venember83: hogy mit be nem vállal a Capitano a Juéért? :D:D:D

Wizzurah 2021.07.13. 23:12:07

Ade Paul 35-ert el tudott menni az atleticoba. Kivancsi vagyok kikrol fogunk lemaradni olcson es iden ki fog lehuzni minket

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3351) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9859) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4117) mercato (4124) nyilatkozat (7391) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4152) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása