Italiano: "Biztos vagyok benne, hogy Pirlo sikeres lesz"

italiano_vincenzo_spezia.jpgA Juventus otthonába látogató Spezia mestere, Vincenzo Italiano a torinóiak mesterét, Andrea Pirlót méltatta, s elárulta, ő is azonnal igent mondott volna a klub hívó szavára.

"Személyében egy szenvedélyes emberrel találkoztam, aki tisztában volt a rá váró nehézségekkel. De ha a Juventus hívja, mit tenne az ember?" - tette fel a költői kérdést Italiano a Juventus elleni bajnoki mérkőzésre készülődve.

"Ugrana a lehetőségre, ahogyan én is ugrottam volna rá, még akkor is, ha a szakmai gyakorlat nagy segítségemre volt.

Biztos vagyok benne, hogy sikerrel jár majd. Húsz éve a játék középpontjában áll, s nem egyszerű másként gondolkodni, de egyszerűen csak arra kell hagyatkoznia, amit a korábbi edzőitől tanult. Úgy, ahogy én is teszem. Ha gondjaim támadnak, átgondolom, hogy milyen megoldásokat találtak volna azok, akik az edzőim voltak."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr5916446272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (910) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9905) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2429) meccsek (4149) mercato (4135) nyilatkozat (7433) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4165) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása