Bargiggia: „Marotta válthatja Paraticit”

marotta_giuseppe_kabatban_profilbol.jpgAz átigazolási időszakok általában a játékosmozgásokról szólnak, azonban a háttérszemélyzet is korlátozott időtartamú szerződés alapján végzi munkáját az adott klubnál, a szerződés lejártakor, vagy akár előtte is távozhat kiemelkedő érdeklődés vagy elégedetlenség esetén.

A Juventus olasz szinten az egyik legismertebb sportigazgatóval rendelkezik Fabio Paratici személyében, aki  azonban akár távozhat is szezon végén.

Miközben a szurkolók a játékosszerződésekkel foglalkoznak, például Paulo Dybala maradásával vagy távozásával, Fabio Paraticinek a szerződése is lejár a nyáron.

Mindeddig a klub nem fejezte ki elkötelezettségét a közös jövő iránt egy szerződéshosszabbítással, ez pedig találgatásoknak ad helyet.

A Sportitalia munkatársa, Paolo Bargiggia pedig a minap Twitteren érdekes látomást vagy jövőképet vetített az olasz futball szurkolói elé.

Az újságíró Beppe Marotta visszatéréséről írt, ezzel pedig lezárulna Fabio Paratici torinói karrierje.

„2021 Valentin napján hadd szolgáljak egy érdekes forgatókönyvvel, ami talán még a szerelmesek bulijánál is izgalmasabb: a szezon végén Beppe Marotta visszatér a Juventushoz, azonban ehhez azt kérte, hogy Fabio Paratici távozzon a Juventustól. Az első távozó az Inter hajójáról?” 

A süllyedő hajóra az Inter pénzügyi gondjai miatt utalt az újságíró, és mindenképpen izgalmas visszatérésnek lehetnénk szemtanúi, hiszen a Juventus Giuseppe Marotta és Fabio Paratici együttműködésével emelkedett ismét Olaszország trónjára, azonban Cristiano Ronaldo érkezését követően a klub vezetősége már nem újította meg a tapasztalt szakember szerződését, és szerepét átvette fiatalabb kollégája, Fabio Paratici.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8116427818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andras74 2021.02.15. 09:32:08

Del Nerit is hozza magával?

venember83 2021.02.15. 09:43:36

@Andras74: netán Contét, ha már úgyis bocsánatot kért...

Rocky80 2021.02.15. 09:50:21

Most így is egy ilyen gazdasági szakemberre van szükség.

Juventino86 2021.02.15. 09:59:01

Én nagyon örülnék, ha visszatérne Beppe. Paratici sajnos leszerepelt, bár azért neki is volt pár jó igazolása.

szauerb 2021.02.15. 10:35:41

Szóval visszahoznánk azt az embert aki szintén nem tudta elérni az áhított célt és Európa trónjára ültetni a Juventust?
És itt egyesek még örülnének is neki!
( Azok után, hogy amikor itt volt a blog 90%-a elhajtotta volna és Paraticit követelte a helyére) :D
Vicces na.

Egyébként azt gondolom, hogy ez egy hatalmas kacsa.

Tony. 2021.02.15. 10:36:08

Meg Allegri, és visszaállt a világ rendje.

venember83 2021.02.15. 10:44:34

@szauerb: miért, szerinted hogyan kerülnek négyévente vissza a parlamentbe a képviselők? Szerencséjükre az emberek memóriája rossz és/vagy szelektív.

szauerb 2021.02.15. 10:50:19

@venember83:
Teljesen jogos.
Akár még Martinez is jöhetne vissza. :D

Marvin88 2021.02.15. 11:29:24

@venember83: Conte meg hozza magával Vidalt, aki majd helyette is csókolgatja Chiellini mellkasán a címert. Vagy a sajátján, csak magán ne felejtse a mordorit.

Andras74 2021.02.15. 11:59:20

@Marvin88: reméljük, h nem lesz neki mordori!

m.martin91 2021.02.15. 13:07:33

Allegri jöjjön vissza elsősorban.

tjunior 2021.02.15. 13:10:34

@szauerb: Hol volt a csapat amikor megérkezett? És hol amikor elment?

szauerb 2021.02.15. 13:19:31

@tjunior:
Én mindig is nagyra értékeltem Marotta munkáját. Viszont ő kihozta a maximumot magából a Juventusnál.
Nem hinném, hogy ő az a szakember akivel előrébb fogunk lépni ezért nem szeretném, hogy visszatérjen. Ennyi.

Allegri visszatérése esetleg megfontolandó ha Pirlo nem képes végrehajtani a tőle elvártakat a következő szezon végéig.

Juventino86 2021.02.15. 13:24:47

@m.martin91: Szerintem is ez lenne a megoldás.

Juventino86 2021.02.15. 13:26:11

@m.martin91: Én is örülnék Maxi visszatérésének, de most - magamon is csodálkozva - annyit el kell mondanom, hogy Pirlo nincs könnyű helyzetben, mert hosszú évek óta az egyik legrosszabb kerettel kell dolgoznia. Ettől függetlenül Maxi visszahozatala mindenképpen helyes lépés lenne.

venember83 2021.02.15. 14:18:21

@Juventino86: a legrosszabb keret? Nem tudom. A középpálya Pirlo visszavonulása, Pogba és Vidal távozása óta súlytalan, szóval ez nem mostanra lett ilyen, a védősort nem kritizálnám, mert azért Danilo és Alex Sandro ha nem is világszinten, de megoldják a feladatokat (pl. nem De Sciglio vagy De Ceglie, netán Peluso teljesít szolgálatot a védelem szélén), a négy középhátvéd pedig szerintem igencsak jó a két fiatallal és a két szenátorral.

A csatársort persze lehet kritizálni, de főleg a mindeddig partvonalra szorult Dybala miatt, mert CR7 termeli a gólokat, Morata pedig melózik folyamatosan attól függetlenül, hogy éppen ki a csatártársa.

Chiesa, Kulusevski és McKennie jó és fiatal erősítés, hogy a nyáron érkezettekről is szót ejtsünk. Egyik sem egy De Bruyne, de ha nem rugaszkodunk el a valóságtól, akkor látni kell, hogy nehéz az olasz bajnokságba a világ 8-10 legjobb játékosához tartozó futballistát csábítani úgy, hogy közben CR7 bére és a járványhelyzet miatt csak komoly kompromisszumokkal köthetők szerződések (alapvetően kölcsön, aztán 4-5-6 évig kifizetett 35-40 milliók).

Hogy nem BL-győztes kategóriás a keret? Ez tény. De Allegri idejében sem hiszem, hogy az lett volna pl. a védelemben idegbeteg Benatiával, a nagy csapatokkal szemben lassú, öreg és ugyanúgy ötlettelen középpályával. Allegri első évében is sokak meglepetésére jutott a döntőbe a csapat, aztán alulmaradt a lényegében jobb csapattal szemben. Mindegy, nem az edzőre akarom kihegyezni a dolgot, csak azért én nem vagyok biztos benne, hogy ez a keret tényleg az elmúlt 10 év leggyengébbje.

szauerb 2021.02.15. 15:23:51

@Juventino86:
Nem gondolom, hogy ez lenne a leggyengébb keret az elmúlt tíz évből.
Viszont az egyik fele jóllakott és motiválatlan vagy szimplán nem "bajnok" típus(Sandro,Rabiot,Ramsey,Dybala, Bernardeschi, Szczesny?Morata?) a másik fele pedig túl fiatal/tapasztalatlan ahhoz, hogy vezére legyen egy bajnoki címre törő csapatnak(Demiral,Chiesa,Bentancur,Arthur, McKennie,Kulusevski,De Ligt?)
A többiek pedig nem tudják a hátukon cipelni a csapatot az egész szezon során minden mérkőzésen.( Még Ronaldo vagy Messi sem képesek erre.)

Ezért gondolom azt, hogy a motiválatlanoktól meg kell szabadulni és éhes játékosokat hozni a helyükre.

A fiatalokkal szemben pedig nem kell túl magas elvárásokat támasztani és időt kell adni nekik.(Akár még a következő szezont is.)

Leram7 2021.02.15. 16:00:18

Nem kirúgtuk, hanem lejárt a szerződése. De mégis az az értésem, hogy többet érdemelt volna.
Szerintem remek munkát végzett.
Borzalmas Beppét látni az inter lelátón. Szerintem neki is nagyon rossz érzés ez.

Gyere vissza Józsi!

m.martin91 2021.02.15. 16:11:00

@Juventino86: Ezzel a kerettel, ha az égegyadta világon semmit nem csináltunk volna a padon, csak Sarrit megtartjuk, megnyertük volna a bajnokságot. Egyszerűen hihetetlen. Felfoghatatlan. Mondom ezt én, aki az elsők között gratulált Sarri menesztéséhez. De a fasz se gondolta volna, hogy ettől rosszabb jöhet.

Juventino86 2021.02.15. 16:20:44

@m.martin91: Én is nagyon örültem amúgy, amikor Sarri elment. Én sem hittem, hogy rosszabb jön, sajnos így lett. Mi általában azonos véleményen szoktunk lenni, de most azért annyiban vitatkoznék, hogy szerintem nincs annyira jó keretünk. Illetve helyesbítek, a keret nem rossz egyáltalán, csak lyukas. A középpályán egészen durva a minőség hiánya.

@szauerb: @venember83: Nem, egyáltalán nem ez a leggyengébb keret az elmúlt 10 évben, én ezt nem is írtam. Azt írtam, hogy az utóbbi évek legrosszabb kerete, de persze nehéz meghatározni, hogy honnan számítjuk az utolsó pár évet. Egyetértünk abban szerintem, hogy a 2015-ös Pirlo-Pogba-Vidal-Marchisio középpálya után az a csapatrész mindig rosszabb lett. És a gondok valahogy mindig ebből alakulnak ki. Belső védők és csatárok terén nem állunk amúgy rosszul, ebben teljesen igazatok van.

m.martin91 2021.02.15. 16:28:38

@Juventino86: Attól függ, mihez viszonyítasz. A Vidal-Pirlo-Pogba trióhoz képest nyilván fényévekre vagyunk, de ez így volt az előző években is, mégis bajnokok lettünk mindig. A tavalyihoz képest erősebb a középpálya. A lelassult, szétesett Pjanic helyett jött a 80 milliós, fiatal, brazil válogatott Arthur, és itt van McKennie is, aki a szezon egyik felfedezettje. Bentancur, Rabiot itt voltak a tavalyi bajnokcsapatban is. Elöl itt van Morata, egy kilences, aki tavaly nem volt. Jött az agyonsztárolt Chiesa-Kulusevski duó. Hátul De Ligt még egy évvel tapasztaltabb, aztán itt van a Juve szurkolók nagy része szerint kurva jó Demiral is. Ez a keret erősebb, mint a tavalyi. Ha ezzel nem nyerünk bajnokságot, az csak egyetlen ember felelőssége lesz.

NagyonJuve 2021.02.15. 16:28:40

@szauerb: a marottás hozzászólásoddal teljesen egyet tudok veled érteni. A másiknál félig :)

Juventino86 2021.02.15. 16:33:05

@m.martin91: Papíron lehet, hogy erősebb a keret, más kérdés, hogy elég sokan formán kívül játszanak, vagy sokat sérültek. Az edző felelősségében viszont maximálisan egyetértünk. A jelenlegi negyedik hely a tabellán rendkívül gyenge, sajnos ehhez nem fér kétség.

alexGicamo 2021.02.15. 16:34:35

Ez biztos , hogy jó ötlet lenne ?

alexGicamo 2021.02.15. 16:39:57

Úgy látom, kedves szurkertársaim mindannyian szeretitek felmelegíteni a dolgokat ...

Juventino86 2021.02.15. 16:44:04

@alexGicamo: Az a baj, hogy sajnos mindig csak utólag derül ki, hogy jó ötlet volt-e valami. Én most úgy látom, hogy jó lenne a régi vezetőséget és a mestert visszahozni, de persze ugyanúgy lehet, hogy nem alakulnának jól a dolgok. Abban biztos vagyok, hogy most jobban állna a csapat, de erre sajnos garancia nincs. :(

alexGicamo 2021.02.15. 16:53:22

@Juventino86: Értelek, elméletben egyetértek veled , de én előre tekintek . Nem hoznám vissza a régieket , noha Maxit például igencsak megkedveltem és amúgy remek szakembernek tartom.
Paratici nálam is leírta magát , mert nem tudott meggyőzni a munkásságával . Igen , jött egy -két értékelhető ember ( Weston , Demiral, Chiesa ), de annyira nem ájultam el tőle !
Bevallom, nem ismerem a többi olasz sportigazgatót, de nem hinném , hogy Itáliában nincs rajtuk ( Marrota, Paratici ) kívül jó szakember .

venember83 2021.02.15. 16:53:45

@m.martin91: egyetlen? A te gondolati síkodat követve azonban legalább 2 ember felelőssége ez, de Paraticival három. Első Agnelli, aki kinevezte Pirlót, a másik pedig az aktuális mester.

m.martin91 2021.02.15. 17:05:23

@venember83: Persze, visszamehetünk odáig is. Az egész vezetőség benne van ebben, de minden épkézláb, normális edző bajnok tudna lenni ezzel a kerettel. Az más kérdés, hogy az évek során a csapatot úgy leépítették, hogy a nagy célra, a Bajnokok Ligája győzelemre semmi esély nem mutatkozik, de a keret a bajnokság megnyerésére egyértelműen alkalmas. Innentől kezdve pedig a padon ülő személy a felelős a sikertelenségért hazai szinten.

Juventino86 2021.02.15. 18:07:43

@alexGicamo: Ez egy teljesen korrekt okfejtés, amiben sok igazság van. Az előrefele tekintés jó gondolat, biztos vagyok benne én is, hogy Olaszországon kívül is sok jó szakember van sportvezetői szinteken.

2021.02.15. 18:48:23

@m.martin91: És megérné még egy évet kukába dobni Sarrival? Az én véleményem, hogy teljesen mindegy, hogy 9. 10. vagy 15. Scudetto. Történelmet írtunk az 5-el és a 6-al, a többinél pedig csak a saját rekordunkat írjuk felül, tökéletesen irreleváns, hogy hány számjegyű bajnoki címnél állunk meg, előbb-utóbb úgyis megfogunk. Sokkal fontosabb ennél, hogy fejlődjön a csapat, és én már most szívesebben nézem az idei meccseket, mint a Matuidis, Higuaínos (bármennyire is szerettem őket, amikor itt voltak), Khedirás, De Sciglios szenvedést, ami az előző szezonokban ment, és ne gondoljuk azt, hogy ha marad Sarri, akkor a keret is így nézne ki, és ugyanazok játszanának, mint most. A szezon kezdete óta tisztán látszik, hogy fejlődik a csapat játékban, és az eredmények is elkezdtek jönni, bár most nyilván megint pánikhangulat van, amikor túl vagyunk egy vereségen (ahol egyébként köze nem volt a Napolinak a meccshez, és ha 1-0-ra mi nyertünk volna ugyanilyen játékkal, akkor megint menne a Pirlo-Allegri párhuzam mindenhol). Sarrinál ez a fejlődés annyiban merült ki, hogy az első 2 fordulóban nagyon szarok voltunk, onnantól az újraindulásig pedig simán szarok. A nyári meccsek meg ismét értékelhetetlenek voltak. Most az is látszik, hogy melyek azok a posztok, ahol erősíteni kell a csapaton Pirlonak (Sandro, Bonucci, Morata, Rabiot mind nem elég jók, McKenniet nem lehet csapágyasra hajtani,de az alternatívája Ramsey vagy Bernardeschi, ami szintén gyenge egy TOP csapathoz), és ha párat ezekből a lyukakból sikerül befoltozni (már egy Locatelli, Gosens duóval is bőven előrébb lennénk szvsz), akkor jövőre sokkal jobb szezonunk lehet.

Valószínűleg azért gondolom így, mert eleve úgy indultam ennek a szezonnak, hogy semmi elvárásom nincs az eredményeket tekintve. Fiatalítsunk, legyen egy kis állandóság (ha Pirloval a kispadon, akkor vele, mert 3 év-3 edző, az így sem mutat jól....), és kezdjünk el végre építkezni egy elgondolás mentén. Az utolsó 3 bajnoki cím játékával így is kínozni lehetett volna, talán jobb is lenne, ha végre lekerülne ez a teher, hogy mennyi Scudettot tudunk megnyerni zsinórban.

szauerb 2021.02.15. 18:51:28

@Juventino86:
Mi lenne az értelme annak, hogy visszahozzuk Marottát ha evvel nem lépnénk előrébb a végső cél elérésében?(BL trófea)
Marotta ténykedése közben kezdődött a keret( főleg a középpálya) gyengülése.
Marotta haszontalan igazolásai miatt nem tudtunk megfelelően igazolni az elmúlt két évben. Igenis meg kell adni még a következő évet mind Paraticinek mind Pirlonak, hogy dolgozhassanak.
Aztán majd jövő év végén ítélkezni.
Nem folytatni az idióta kapkodást.

m.martin91 2021.02.15. 19:19:57

@Pjanista: Igen, megérte volna, mert így is kidobunk egy évet, csak nem leszünk bajnokok. Nagyon sok Juventus szurkolónak a tizedik lett volna a lényeg, ahogy nekem is, de Agnelliék elbaszták. Teljesen feleslegesen.

Juventino86 2021.02.15. 20:08:11

@szauerb: Abban teljesen igazad van, hogy Marotta is követett el hibákat. Az már csak most, egy bizonyos idő elteltével látszik, hogy mégis mennyire hasznos munkát végzett. Persze könnyebb megítélni ennyi idő távlatából. Paratici már bőven elég időt kapott, és súlyosan leszerepelt. Ezt kár lenne tagadni. Pirlo esetében - ha ő marad az edző a szezon végéig egyáltalán - meg kell nézni, hogyan végzünk a bajnokságban. A Juventus a győzelemről szól, tehát ha nincs meg a scudetto, akkor egyértelmű, hogy neki is mennie kell. Sarrit bajnoki cím után küldték el, teszem hozzá.

Juventino86 2021.02.15. 20:14:20

Sajnos ebben a cikkben le van írva a szomorú valóság a szezont illetően:

www.football-italia.net/166393/juventus-register-worst-record-nine-seasons

Juventino86 2021.02.15. 20:21:48

Itt sokan azt hiszik, hogy nekem jól esik savazni Pirlót és néhány játékost, de ez nem igaz. Annak örülnék, ha nem lenne okom erre, mert annyira jók lennének az eredmények. Ilyenkor a szomorúság beszél belőlem. Az elmúlt 9 év LEGROSSZABB pontszámát hozta össze a csapat Pirlóval eddig. Ez pedig szörnyű érzés, és szerintem nem pusztán számomra. Itt a véleménykülönbség abból adódik, hogy sokan azt gondolják, hogy ez az egy szezon beáldozható. Én erről azt gondolom, hogy elég arra a jelmondatra gondolni, hogy a győzelem az egyetlen dolog, ami számít.
Szóval nem fér bele egy ilyen év sem a Juve esetében. Nem lehet mindig bajnoknak lenni, világos. De hogy ennyire messze vagyunk a bajnoki címtől, az siralmas, és engem mélységesen szomorúvá tesz.

2021.02.15. 20:21:50

@m.martin91: Miért, jól néz ki a 10? Vagy valami európai rekord lenne? Komolyan nem értem, azért kérdezem. Az, hogy kuka volt-e ez az év, legkorábban jövőre derül ki. Én most inkább érzem azt, hogy épül valami, és a játékosok követik az edzőt, mint Allegri utolsó 2 évében és Sarrinál.

2021.02.15. 20:30:55

@Juventino86: Baromi messze vagyunk. 5 pontra, ha hozzuk az elmaradt meccset.
Ezt a szezont amúgy sem lehet összehasonlítani az eddigiekkel, teli van a menetrend, nem volt előszezon. Mindenki több pontot veszít, a bajnoki címhez is tuti kevesebb pont fog kelleni, mint az utóbbi években bármikor.

Juventino86 2021.02.15. 20:32:55

@Pjanista: Hát mondjuk így újra kiszámolva tényleg csak 5 pont. Ami számokban még nem is sok, de sajnos a mutatott játék elég gáz, és tartok tőle, hogy fogunk még pontokat veszíteni. Az segíthet rajtunk egyedül, hogy a két milánói csapat még játszik egymás ellen, és mi hazai pályán fogadjuk őket.

szauerb 2021.02.15. 20:34:27

@Juventino86: Az , hogy mennyire hasznos munkát végzett az akkor is pontosan látszott amikor itt volt(az első 5 évben kb.).
Viszont ha jól tudom Marotta 2010-ben érkezett. Mikor is nyertük az első Scudettot utánna? Hányan is követelték Marotta fejét az első Juvénal töltött szezonja után?
Mivel szerepelt le Paratici? Eddig 2 szezon 2 scudetto a mérlege.
A Juventus a győzelemről szól. De nem lehet mindig győzni.
Néha fel kell építeni a győzelemhez vezető utat is. Ezt tesszük most.
Egyébként néhány edző aki nem nyert az első évében bajnoki címet a csapatával aztán mégis hatalmas eredményeket ért el: Klopp(Dortmund és Liverpool), Guardiola(City), Zidane(Real Madrid) Simeone(Atletico)
Sir Alex Ferguson (United) Arsene Wenger (Arsenal) Carlo Ancelotti( Milan)

Mi értelme lenne elküldeni Pirlot egy év után ha látszik, hogy jó munkát végez?
Mi értelme lenne egy új edzőt hozni?
Jövőre megint legyen az "újrakezdés" éve?
Hallgassuk ismét ezt a maszlagot?
Megint pazaroljunk el egy évet?
Hagyjuk ezt a két embert dolgozni. Elkezdtek tavaly egy új projektet adjunk nekik legalább minimális időt.

Juventino86 2021.02.15. 20:40:50

@szauerb: Értem a logikádat, de miből látszik, hogy Pirlo és Paratici jó munkát végez? A negyedik helyből, ahol most állunk a tabellán?????? Ugyan már.... Értem, hogy mit akarsz mondani, de én teljesen máshogy látom a dolgot. Nincs harag, de szerintem ez a szezon az igazi pazarlás.

szauerb 2021.02.15. 20:57:31

@Juventino86:
Abból látszik például, hogy megnyertük az olasz szuperkupát. Bejutottunk az olasz kupa döntőjébe. Simán továbbjutottunk a Bl-ben. A bajnokságban negyedikek vagyunk ez igaz de a -8 vagy -5 pont sem akkora lemaradás mint ahogy azt te látod.
Ezen kívül azon látszik, hogy végre van csapategység. Újra látom a spiritot a szemekben. Végre nem kell néznem azt a sok kretént Juve mezben akikkel csak annyi volt Marotta célja, hogy ismét túléljen egy évet mert a scudettot majd valahogy megnyerik neki de nemzetközi szinten 0 hasznuk.(Huguain,Costa,Matuidi, stb.)
Abban látszik, hogy végre vannak olyan játékosok akikre ha most ránézek akkor látom, hogy van bennük potenciál és fejlődhetnek az elkövetkező pár évben. Tehát van esély, hogy egy magasabb szintre emeljék a csapatot.
Abban látszik, hogy egy szebb, élvezhetőbb modernebb focit látok megjelenni a mérkőzéseken.(mégis tartalmazza a tradicionális Juventus stílusjegyeit.)

Szerintem az elmúlt 9 év sokakat egy kicsit megszédített. Ezért képtelenek elfogadni, egy "gyengébben" sikerült évet.

Juventino86 2021.02.15. 21:01:26

@szauerb: Szép, amit írsz, csak legyen eredménye is! És van is benne igazság, csak ez egyelőre még kevés. Ha a BL-ben futnánk egy jó szezont, eljutnánk mondjuk a 4 közé, akkor én is elnézőbb lennék természetesen. De amit írsz, az még mind a jövő, és sok a bizonytalansági tényező.

Azt írtad, hogy sokan nehezebben fogadják el 9 bajnoki cím után ezt az évet. Amúgy ez teljesen igaz, ez nálam közrejátszik, érzem magamon. Ennyi bajnoki cím után nehéz elfogadni a mostani helyzetet. De szerintem ez természetes érzés valahol.

szauerb 2021.02.15. 21:10:43

@Juventino86:
Én inkább látom ezt a reménnyel kecsegtető bizonytalanságot mint a semmi reményt nem adó szart ami Maxi utolsó és Sarri évében volt.

Ne hidd, hogy én könnyen elfogadom.
Csak úgy tekintek rá mint valami új sikeres időszak kezdetére ami kicsit döcögős jelenleg.

m.martin91 2021.02.15. 21:22:39

@Pjanista: A 10 egy kerek szám, soha a büdös életben nem lesz arra lehetőségünk, hogy zsinórban 10 bajnoki címet nyerjünk. Ezt akarta mindenki, beleértve a vezetőséget is, de elbaszták. Nyáron újra edzőváltás lesz.

Juventino86 2021.02.15. 21:39:32

@szauerb: Legyen úgy, ahogy Te mondod, én örülnék neki nagyon. Más kérdés, hogy erre nem látok most sok esélyt.

@m.martin91: Nyáron??? Ha ma lenne, akkor is késő lenne.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3490) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1696) játékosokról (10209) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2496) meccsek (4282) mercato (4267) nyilatkozat (7627) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4281) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása