Audero: „Kölyökként Pirlo a szabadrúgásaival büntetett”

audero_emil_samp_melegitoben.jpgEmil Audero jelenleg a Sampdoria kapusa, így a hétvégén a Juventus ellen fog játszani, ám a matarami születésű kapus a Juventus akadémiáján nevelkedett, azonban a játéklehetőséget ezt követően más kluboknál kellett keresnie, így került több kölcsön után a Sampdoriához.

„A Juventusnál még kölyök voltam, azonban volt szerencsém együtt edzeni Gigi Buffonnal, és így megtapasztalhattam a kapus karizmáját úgy a pályán, mint azon kívül.

Andrea Pirlo a büntetéseit rajtam végezte el: én védtem, amikor gyakorolta a szabadrúgásokat. Mindig próbáltam a legjobbat nyújtani, de ennek ellenére nem mindig sikerült védeni.” - viccelődött a jelenleg 24 éves kapus a Sky Sport Italia munkatársának.

„Emlékszem az első alkalomra, amikor leülhettem a Juventus padjára. Ez a derbi volt, amit az utolsó másodpercben nyertünk meg hazai pályán Pirlo góljával. Azonnal odarohantam, hogy öleljem meg.

Aznap Gigi lázas volt, így Marco Storari védett, és azt kérték, hogy csatlakozzam a felnőttekhez. Most remélem, hogy a győzelmünk után fogom megölelni Pirlót!”

Azonban a kapus tudja, hogy nagyon kemény feladat vár csapatára.

„Lehet tanulmányozni Cristiano Ronaldo játékát bármeddig, azonban olyan sok kvalitással és ötlettel rendelkezik, hogy vele szemben igazándiból keveset tehetsz.

Jó lenne legalább egy pontot elcsípni a Juventus ellen. Az első évemben közel álltunk hozzá, amikor 2-1-re veszítettünk a Juventus Stadiumban. Onnan kezdve mindig jól teljesítettünk. Személyes szinten is kellemes érzés lenne, ha pár pontot gyűjtenénk a Juventus ellen.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6816407568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GodPiero 2021.01.29. 08:19:12

Ahhoz a csapathoz valahogy jobban tudtam ragaszkodni....

Számomra ilyen Ramsey, Kulu, Chiesa, Frabotta, Rabiot, etc semmi érzelmi plusszt nem ad.....

BigP86 2021.01.29. 09:36:25

Chiesa,, Frabotta pont hogy a régi vonalra emlekeztet. Frabotta = Zambrotta, Chiesa = Camoranesi :)

Az általad emlitett 2 zsoldossal (Rab, Ram) egyetertek. Kulu egyelőre kérdőjel.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9911) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4137) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása