Danilo: "Elégedett vagyok a jelenlegi szerepemmel"

danilo_mutogat.jpgA jelenlegi szezon során talán Danilo lett a Juventus legjobb formában játszó játékosa, s a brazil védő jelenlegi szerepköréről és a zebramezesek új mesteréről, Andrea Pirlóról beszélt.

"Védő vagyok, nem számít, hol játszom, de elégedett vagyok, hogy ebben az eltérő szerepkörben vagyok a jelenlegi szezonban a Juvénál." - mondta Danilo a GloboEsporte munkatársának nyilatkozva.

"A labdarúgásban az a legfontosabb, ahogy az ember elfoglalja a területet, s a megfelelő döntéseket hozza a megfelelő pillanatban. A Real Madridnál időnként bal oldali védő voltam, míg a Manchester City-nél minden szerepben játszottam, időnként még a középpályán is, de védőnek tartom magamat.

A zsúfolt versenynaptár miatt nincs sok idő az edzésre, így a videós leckék fontosak voltak számunkra, hogy felkészüljünk a támadással és a védekezéssel kapcsolatos játékra.

Pirlo elképzelései azonosak azzal a poszttal, amelyben a Manchester City-nél játszottam a két ott töltött évem során, így ezt a szerepet ismerem és hozzá vagyok szokva. 

Elégedett vagyok a pályafutásom, az életem és az érési folyamatom jelenlegi helyzetével, amelyet a Juventusnál értem el. Sok időt töltök Nedvěddel, néha leülünk kávézni, s ilyenkor arra gondolok, hogy most éppen Nedvěddel kávézok!

A labdarúgásról beszélgetünk, s nagyszerű dolog, hogy van egy ilyen ember. Pirlo egy kicsit még mindig játékosként viselkedik, de vezérévé vált a Juventus keretének, s fontos dolog, hogy az edző megnyerje a keretet, amely követi a labdarúgásról alkotott elképzeléseit.

A napokban ott maradt, hogy elvégezzen néhány szabadrúgást, így az első voltam, aki leült, hogy figyelje. Tekintettel arra, amit játékosként tett, egyszerűen csak hallgatnunk és néznünk kell. A legnagyobbak egyike volt."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr1416283672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pott70 2020.11.12. 21:03:52

Ronaldonak is szólhatott volna,hogy üljön már le Ő is kicsit nézni Pirló bátyó szabadrúgásait!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4139) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása