Pirlo: „Nem kellene pofonra várjunk az ébredéshez”

pirlo_andrea_karba_tettkezzel.jpgA Juventus a Hellas Verona ellen tovább növelte a döntetlenjeinek számát, miután a Roma és a Crotone ellen is pontosztozkodással zárult a mérkőzés.

„Az első félidőnk nem volt elég agresszív, az ellenfélre vártunk, ennek ellenére mi alakítottuk ki a legjobb helyzeteket.” - értékelt a mester a Sky Sport Italia munkatársának.

„Jól reagáltunk, miután megszerezték a vezetést, de nem kellene megvárjuk a pofont, hogy felébredjünk és elkezdjünk megfelelő intenzitással futballozni.

A Verona vagy az Atalanta ellen nehéz futballozni, mivel mindenhol emberfogást alkalmaznak, és számos párharcot alakítanak ki. Mi azon dolgoztunk, hogy elkerüljük a magas letámadásukat, és ez jobban működött a második félidőben. Nehéz ellenük, jobban is teljesíthettünk volna.

Arthur nagyon jól irányított, és a 90 percet végigbírta, érti, hogy mit szeretnék, de ő is javulhat még, ahogy mindenki más is.

Tudtuk, hogy nehezebb meccsünk lesz, mint a kijevi, mivel a Verona gyors csapat. A letámadáson dolgoztunk az edzésen, illetve azon, hogy kezeljük az egy az egy elleni helyzeteket.

Nem kellene pofon a felébredéshez, gyors futballal kellene kezdenünk eleve, s onnan továbblépni.”

Andrea Pirlót a kezdőcsapatról is kérdezték, miután Paulo Dybala három hónap után ismét kezdő volt, de az egyenlítést a padról beálló Kuluševski szerezte.

„Kuluševskit pihentettem, mivel sorozatban hét meccsen játszott, és ő volt az egyetlen igazi opció a padon. Nem számítottunk arra, hogy Paulo Dybala végigbírja a 90 percet, de keményen dolgoztunk, és ő is megtette, amit tudott.”

Mi lesz a Juventusszal, amikor végre visszatér Cristiano Ronaldo?

„Ronaldo játszhat Moratával vagy Dybalával az ellenfél jellemzőitől függően. Ronaldo megszokott pozíciója a bal szélen van, ahonnan betör középre. Erre Dybala és Kulusevski is képes.

Ma nem számíthattunk a felfüggesztett Federico Chiesa széljátékára, ezért megpróbáltuk formába hozni Federico Bernardeschi, aki egy ideje nem játszott.

A meccs során a pozíciók csereszabatosak, a fontos az, hogy adott zónákon belül mozogjanak a játékosok, és ezzel problémákat okozzanak az ellenfél védelmének.”

A mérkőzésen feltehetően combizomsérülés miatt Leonardo Bonuccit le kellett cserélni, így ő is csatlakozik a Giorgio Chiellinihez a lábadozóban, pár nappal a Barcelona elleni meccs előtt.

„Leonardo Bonucci már a Kijev elleni meccs előtt érzett valamit, ma este ez a probléma ismét megjelent, holnap kiértékeljük az állapotát.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9016257920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wizzurah 2020.10.26. 09:11:18

Én türelmes vagyok. Nagyszerűen látja a dolgokat, focizni már nem tud beállni sajnos. Bár meccs közben lehet nem mutatják annyit, vagy én vagyok vak, azért egy kicsit több bekiabálást és szenvedélyt szeretnék látni tőle, irányítást. Látom, hogy mit akarunk játszani, remélem sikerül kialakítani tavaszra a dolgokat legkésőbb, sajnos nagyon rosszul alakult a mi szemszögünkből minden, abszolút nincs szerencsénk és szerintem a VAR az egész serie a presztízsét és szintjét iszonyatos mértékban húzza lefele, teljesen megöli a játékot, az eredményeket, mindent. A nézők hiánya csak tetézi a dolgokat. Idén úgy látszik ez lesz, szerintem rekord alacsony pontszámokkal lehet bajnokságokat nyerni, mert más top csapatok is elég sokat botladoztak eddig az elején, nézzetek csak rá egy premier league tabellára, vagy egy la liga-ra, de olaszba is, Atalanta is váratlanul 2 zakó, a milan és a napoli játéka viszont kellemes csalódás a számomra, internek is van egy lukakuja és azért amúgy annyira nem átütőek még ők sem, pedig előttünk járnak csapatépítésben.
Nem lesz ez rossz, időt kell neki adni, persze dühitő meg minden, de alakul ez. A kedvenc csapatom akkor is a kedvenc csapatom marad, ha nem úgy mennek a dolgok, ahogy szeretném. Nem csak akkor kell szurkolni, amikor minden oké és csak győzelem van.

JeetTrader 2020.10.26. 09:55:03

@Wizzurah: Csak csatlakozni tudok hozzád! Nagyon üdvözöltem az észrevételét a Maestronak. Miért kell megvárni h gólt kapjunk ahhoz, hogy felpörögjön a csapat?

Látszik h már minőségben lerövidült a pad. Frabotta ugyan tök jól megoldja a feladatát, de hát azért nem egy Alex Sandro. Berna sajna folyamatosan csúszik le, képtelen felnőni a Juve szintjéhez. Lassan már semmivel nem látom jobbnak mint Frabottat (mármint ha a posztján végezett feladatok ellátását nézzük, sőt lehet már Frabottat többre tartom mint Bernardeschit). Ja és egy Vrionit kellett becserélni...ez is milyen....persze lehet pihentetni akarta Bentancurt a Mister.

Örömteli h kevesebbet cipleték fölölegesen a labdát (Arthur főleg, de már Kulus is jóval kevesebbet), És több előrepassz jelent meg. Ez fejlődés. A helyezkedés lesz itt a kulcs. Jól mondta a Maestro, mindenki a saját zonáján belül dolgozzon, Ha ezt sikerül összehangolni a többiek mozgásával, meglátjátok, kurva jók leszünk....ha nem, akkor biza így jártunk.

Azt se feledjük, hogy a 2 kapufa és a lesgól is centiken múlott. Szép támadások előzték meg és a kiugratás is nagyszerű ütemű volt. Jó lesz ez! JÓNAK KELL LENNIE!!

FORZA JUVE? FORZA MAESTRO!

harciretek 2020.10.26. 09:56:41

Ami engem leginkább zavar, hogy már második éve nincs meg a csapatban a Juventust mindig is jellemző stabilitás. Crotone és Verona szintű csapatok gond nélkül alakítanak ki helyzeteket ellenünk. Sarri és egyelőre Pirlo alatt is ez egyelőre konstans, az elöl történő letámadásnak meg van ez a veszélye, hogy ha nem sikerül, akkor hátul sebezhetőek leszünk és nem hiszem, hogy a védőinkkel van a probléma. A jobblábas török Chiellini és Danilo tegnap is kimondottan jók voltak. Nagyobb gond, szerintem, hogy a letámadásunk nem elég hatékony, nem elég agresszívek a játékosok és nem mozog eléggé együtt a csapat. Sarrinak egy év nem volt elég, hogy ezt megszervezze, egyelőre Pirlonál is csak akkor működik, amikor az ellenfél visszahúzódik és a vezetése után nem igazán erőlteti a támadást. Viszont ez hatalmas pozitívum az idei évben, hogy ha eddig idén hátrányba kerültünk, 3-ból 3x vissza tudtunk jönni a meccsbe (2x emberhátrányban). Tavalyról ilyenre nem nagyon emlékszem. De Pirlonak igaza van, tényleg nem kéne megvárni a pofont. Valószínűleg ez még javulni fog, de valahogy én azt érzem, hogy a Bayern-féle gegenpressing-et nem merjük, nem tudjuk bevállalni, mert közben azért a hátunk mögé is próbálunk figyelni, de így sem elöl, sem hátul nem tudunk elég hatékonyan labdákat szerezni. Szerintem el kéne dönteni, hogy elöl vagy hátul akarunk labdákat szerezni, mert így a csapat nagyon szét van húzva, adok-kapok meccseket játszunk az ellenünk az év meccsét játszó olasz kiscsapatokkal is.

Knob 2020.10.26. 09:58:21

Türelem. Ez valóban kell nekünk, nem is kevés. Viszont kár kifogásokat keresni. Ez sajnos várható volt. Egy teljesen tapasztalatlan edző, mindennemű edzői tudás nélkül....mit gondoltunk, mi történik? Én belenyugodtam ebbe a szezonba és szurkolok, hogy sikerüljön legalább döntetlenre kihozni a meccseket és nagyon remélem, hogy jövőre is szerepelhetünk majd nemzetközi kupában. Kicsit nekem 2007-2008 érzésem van és nem a keret miatt, hanem, hogy akkor is, a másodosztály után hogy tudtam örülni egy-egy döntetlennek. Mondjuk nem a Crotone, vagy a Verone szintű csapatok ellen, de akkor is.

El kell fogadunk, hogy Pirloval be lett áldozva pár idény és csak reménykedhetünk, hogy ez nem veszi kedvét majd a játékosoknak, mert amint látszik a meccseken, Pirlo nem tud motiválni sem, szóval ha mással nem, a fizetésekkel kell majd megtartani a jobbakat.

Attilio79 2020.10.26. 10:06:49

Azt szűröm le, hog Pirlo pontosan tudja, hogy mi a baj.
Bernardeschit nem biztos, hogy ő (mi) akarja "szintre hozni", egyre jobban az az érzésem, hogy elértéktelenedett és a vezetőség pressingeli.
Ramsey is kevés, ráadásul öreg is, viszont cserének ő még talán hasznos.
Chiellini, Bonucci időszaknak vége, lehetnek jó meccseik, de korántsem meghatározó karakterek.
A középpályánk is gyengébb, mint a Pirlo, Pogba, Vidal időszakban.
A szélek viszont erősödtek egyértelműen.
Lényegében, ha mindenki fitt, egészséges lenne, az hatalmasat dobna a játékunkon.

harciretek 2020.10.26. 10:08:52

Amúgy Kulusevski, McKennie, Chiesa szerintem nagyon jó igazolások, ha ezt az agresszív visszatámadást akarjuk játszani, de jobban meg kell ezt még csapat szinten szervezni. Szeretem, ha a játékosaink tökösen beleállnak a meccsbe. Tetszett pl. ahogy Dejan tegnap keménykedett a veronai játékossal, vagy Chiesa múlt heti kiállítását sem igazán sajnálom (bár szerintem az nem is volt piros), vagy ahogy Demiral tegnap ahogy egy sikeres becsúszás után ünnepelt. Nekem az ilyen fajta határozottságból kell több, ezek azok, amiért a Juventust megszerettem.

triplat 2020.10.26. 10:09:28

Hát sajna én ott látom a hibát, hogy nem tudtuk rendesen megjátszani Ramsyt. Nem is értettem, hogy ha Arthur a rövid passzokban jó és nehéz elvenni tőle a labdát mért nem előrébb játszott Ramsy helyén? Az ő helyén meg jöhetett volna Benta vagy Ramsy azt osztogatta volna előre a labdákat. Arthur meg a rövid passzaival nyomathatta volna Dybcsit meg Moratát. Vagy néhányszor biztos felrúgtak volna a 16 os környékén, mert a labdát nem nagyon tudták elvenni tőle.

Apuleius 2020.10.26. 10:11:00

@Knob: "El kell fogadunk, hogy Pirloval be lett áldozva pár idény"

Számomra az a nagy kérdés, hogy ezt csak mi, szurkolók áraztuk be így, vagy a klub elnöksége is komolyan számolt vele? Nagyon nem tetszik, hogy Crotone és Hellas Verona szintű csapatokat nem tudunk megverni, de mindent el tudok fogadni, ha mindez a csapat fiatalítása, átalakítása miatt történik, s mérkőzésről mérkőzésre láthatunk valami kis apró fejlődést, s az út végén egy minőségi Juventushoz érkezünk. Türelmesnek kell lenni ezzel a csapattal, akkor is, ha erre rámegy a szezon, s elmarad a jól megszokott bajnoki cím. Ugyanakkor ez a fajta türelem számomra kicsit meglepő és újszerű lenne Agnellitől, s tartok tőle, hogy Pirlo inkább a kapkodás, mint egy igazán komoly koncepció okán került a kispadra.

Leram7 2020.10.26. 10:20:58

Chiesa + Ligt + Sandro + CR ha visszatérnek jobb lesz, de azért az ilyen csapatokat, mint a verona B csapattal is verni kéne, pláne hazai pályán.

Knob 2020.10.26. 10:21:37

@Apuleius: Jogos. Nem tudom mit lehetett várni Pirlotól. Nem akarom elhinni, hogy ennyire idióták üljenek a vezetőségben, hogy egy nulla edzőtől várnának bármit is. Annyi jelenleg a szerencséje a "mesternek", hogy az egyéni villanások miatt nem égünk akkorát, hogy ki is kapjunk.

Igazad lehet, jó esély van arra, hogy Pirlo kinevezése csak egy kicsapongó, átitalozott éjszaka eredménye, nem pedig átgondolt, komoly koncepció. Pont most, mikor nincsenek jegybevételek, a szponzorok is próbálnak kihátrálni a néző hiány miatt, még sportszakmai szinten is csúszunk lefelé....Mert bár nem a gólokból van pénze a klubnak, de ha nem megy a foci, akkor idővel ez rányomja a bélyegét a gazdasági tényezőkre is.

Knob 2020.10.26. 10:27:21

@Leram7: Abban az esetben jó lehet, ha egyénileg tudnak majd akkorát villanni, hogy ezzel kompenzálni tudjuk majd a bekapott gólokat. Csapatként nem működik semmi, és ez még mindig nem tenisz, szóval hosszú távon kevés lesz az "elrúgom, hátha bemegy" megoldás.

Én csak abban reménykedem, hogy hátha összefutunk egy olyan olasz csapattal végre, akinek rosszabbul megy majd, mint nekünk és találunk annyi gólt, hogy nyerjünk. Jelenleg ez az egyetlen reményem.

m.martin91 2020.10.26. 10:56:00

Nem lesz itt semmiféle türelem, a cél a bajnoki cím, Pirlo meg repülni fog olyan szélsebesen, ahogyan jött, csak az a kérdés, mikor. Az égegyadta világon semmi nem változott Sarrihoz képest, azt leszámítva, hogy az edző még azt sem tudja, ki, milyen poszton játszik. Még néhány ilyen meccs, és vége lesz a dalnak, mert olyan hátrányba fogunk kerülni, hogy még Allegri sem menti meg a szezont. Itt nincs idő, eredmények kellenek. Nem negyedik helyeket akar Agnelli a "fiatalítás jegyében", hanem a tizedik Scudettót. Ezt meg Pirlo nem fogja leszállítani. Egy elb@szott döntés volt ez az egész, az ő felelőssége, és ezt rajta kívül mindenki tudta. Eldöntheti, hogy visszahívja Allegrit, vagy kinevezi nagy pénzért Pochettinót, de ketyeg az óra, és máshonnan is fel fognak állítani edzőket. Nincs sok idő a szarakodásra.

venember83 2020.10.26. 11:02:50

@m.martin91: én is egyre gyakrabban Allegri vigyorát látom magam előtt.

Apuleius 2020.10.26. 11:12:54

@m.martin91: Én is azt gondolom, hogy sajnos így lesz. Pirlo kinevezése egy átgondolatlan döntés volt Agnelli részéről, s én őszintén nagyon sajnálni fogom, ha csúnyán végződik, sokkal okosabb lett volna, ha nem dobják azonnal a mély vízbe. Ez az ötlet egyáltalán nincs összhangban Agnelli céljaival, elképzeléseivel. Hagyni kellett volna, hogy Pirlo szépen felépítse magát a második csapattal, nyugisan, nyomás nélkül, vagy leültetni másodedzőnek valaki mellé.

JeetTrader 2020.10.26. 11:49:57

@m.martin91: játszunk el a gondolattal...adott egy csapat, aki már Allegri idején elkezdett nagyon szarul játszani (vélhetően jól lakottság miatt). Vezetőség is látta, de legalább jöttek az eredmények (bár ha csúnya a játék nem tudom mennyire hat a meccsek látogatottságára).
Kirúgták Allegrit, hogy hozzanak vkit aki atraktív focit játszat. Jött Sarri....atraktív foci továbbra sem jött (és a játékosokat elvileg nem is Sarri kívánságlistája alapján allította össze a vezetőség), de scudetto igen (kupa és szuperkupa is elbukva), így hát Sarrit is elküldték (mondván csúnya a foci).

Jött Pirlo és pár játékos, aki elvileg Pirlo kívánságlistája, a jelenleg elérhető anyagiak mentén. Jöttek sérülések, kulcsjátékosok estek ki és még csak össze se szokott az új csapat...nincs jelenleg jó játék de személy szerint egyre több jó percet látok...(jóval többet már most mint Sarrival a teljes előző szezonban!!)

Gondolati kísérlet vezetői szempontból: lényeg a profit MOST!>>>úgy fest mintha buknánk a scudettot>>>rúgjuk ki az edzőt és keressünk valakit (nagyon drága lesz!!! és nem is biztos h találunk olyat aki a mi céljainknak is megfelel), a Pirlonak igazolt játékosok egy részét elengedjük, szerzünk újakat.....eddigi munka kuka, további kiadás, csökken a bevétel, újra bizonytalanság.

VAGY: ráléptünk egy új útra, pislákol a remény (igen, annak ellenére h nem vertük meg a Crotonet és a Veronat), egy-két új játékost szerzünk kulcs posztokra és majd a következő szezonban már nagyobb eséllyel megyünk.

Mind a kettő bizonytalan és benne van a bevétel csökkenés....viszont az utóbbiban már látni a fantáziát, és a bizonytalanság is kisebb!

A változás mindig nehéz és ha kulcspontokon több helyen is újak jönnek, új rendszerbe, nem tudom mennyire várható el h pikk-pakk legyen jó játék...

Újabb kérdés: ha Pirlo sem jó és ez a játék sem, akkor kit szerezzünka helyére? És mennyiért? Miért gondoljuk h ő jó lesz? Vajon elérhető lesz az egyén? Mi van ha az sem válik be (vélhetően évekig tartó vergődés).

Véleményem szerint egy utat kéne rendesen végigjárni. Ez az út jó...fiatal új csapat, támadó focival....csak még nincs támadó foci csak bizonyos alkalmakkor...de tudna lenni. Ez ilyen...

Knob 2020.10.26. 13:15:46

@JeetTrader: Utolsó mondatodra reagálva elsőként: Az út jó, az autó is, csak a sofőr nem. :(

Összességében nem tudom, hogy azt akartad e kihozni ebből, hogy ha már ennyit beleöltek akkor tessék végig csinálni és adott esetben vállalni a felelősséget, mert ha igen, akkor egyet értek.

Az, hogy fiatalokat igazoltunk és még inkább az, hogy a saját fiataljainkat is próbálgatjuk, számomra nagyon pozitív dolog. Meg kell újulni, ez nem vitás. Az más kérdés, hogy ehhez Pirlo e a megfelelő ember. Úgy gondolom, hogy kicsit nagyon meg akartunk újulni. Mármint egyszerre mindent és ez nehéz, bonyolult. Pirloból egy Fergusont csinálni nagy ötlet, de ez még rá ért volna pár évet, hogy legalább elképzelései legyenek az edzősködés gyakorlati oldaláról.

Bár lassan már lemondok erről az idényről, én örülnék a legjobban, ha a végén kiderülne, hogy a borúlátásom elhamarkodott és felesleges volt.

m.martin91 2020.10.26. 13:27:44

@JeetTrader: Szerintem semmilyen remény nem pislákol, ótvar gyenge szar az egész. Egyedül a Dinamo Kijev ellen volt néhány értelmezhető támadásunk, amikor igazi szélsőkkel, négyvédős rendszerben játszottunk. Ha ezt még az edző sem képes felismerni, és tolja ezt a szart továbbra is, akkor mit várunk?
Már Sarri esetében is a legtöbbünk tisztában volt azzal, hogy ő nem lesz megoldás, be is jött, hát még Pirlo...
Egyébként nem kell szétverni semmit. Nem kell eladni a Pirlo-által kért játékosokat, ha voltak ilyenek. Egy jó edzőnek ez nem akadály. Allegri mondta mindig, hogy neki abból kell csapatot csinálnia, ami van. Megcsinálta. Nyertünk öt bajnokságot, meg játszottunk két BL döntőt. Azóta se játszottunk két értékelhető meccset egymás után. Allegri vagy Pochettino. Ez a két értékelhető opció. Az angoloknál biztos lesznek változások, talán még az idén. A PSG is necces. Nincs idő várni. Középszarokkal már megjöttünk. Van belőle játékos is bőven. Azt már nem bírjuk el, hogy az edző is az legyen.

Bruce57 2020.10.26. 13:29:55

Megint csak azt tudom mondani hogy ha bemegy a két kapufa, vagy nem veszik el a Morata gólját akkor nem lennének negatív visszhangok.
Az viszont szerintem pozitív hogy nem csak passzolgattunk a kaputól messze mint Allegri idejében amikor körbe járt a labda elképzelés nélkül, egy egy félidő eltelt kapura lövés nélkül és valahogy nyertünk. Tehát Allegrit soha többé.

Tony. 2020.10.26. 13:37:18

Azért, ha visszatért Ronaldo máshogy fogunk kinézni. Nem tudom hosszú távon mire megy Pirlo, de Roni az ilyen Crotone, Verona elleni meccseket lehozza nekünk. Ő berúgja, amit mások nem. De ha sokáig marad a foshalom, ő is kevés lesz.

JeetTrader 2020.10.26. 13:37:19

@Knob: igen pont erre gondoltam, hogy ha már ráléptünk akkor csináljuk végig rendesen. Ha az előző szezonban Sarri focijával még az eredmény se jött volna, akkor ott is hamar jött volna a lapát.....

Jó az autós hasonlat, de én meg mondok egy másikat ;) hiába vagy te egy jó szamuráj aki gyors támadásokat akar nyomni, ha a kardod hossszú és nehéz az nagyon nem fog menni...:)....

Én azt vallom, hogy adott játékosokkal lehet adott focit játszani. Mégnézném én a Barcát h miként tudna egy régi olaszos bunkerfocit nyomni....van a vezetőség elképzelése, van a kereted és van egy edző aki hoz szintén egy elképzelést. Ha mind a három rendben akkor van egy bajnokesélyes csapatod....ha nem akkor nyílván az edzőt cserélgetik amíg nem illik az első kettőhöz. Csak utána jön a csapat csere, hisz belátható h az egy drágább és sokkal rizikósabb dolog (és időigényesebb). A vezetőség nem tudom mikor váltódik le :D

Mi most elvileg az utóbbi kettőben egyezünk....csak a vezetőség nyerni akar és szép focit látni...(szép foci még nincs de egyre több jó és igéretes pillanat igen), eredmények még nem jönnek, de a többiek is bukhatnák még ám, azt se feledjük!

Persze Pirlonak be kell látnia ha valami nem megy és megáll a fejlődés. Akkor ha nem vált akkor ő is és a csapat is bukni fog.....de ehhez idő kell....amiből nem tudjuk mennyi áll neki a rendelkezésére....

JeetTrader 2020.10.26. 13:43:39

@Bruce57: teljesen egyetértek: 62%-os labdabirtoklás (birtoklás részben pipa), 22 kapuratartó lövés (támadások pipa) 6 kaput eltaláló lövés (több kell, kapufák nincsenek benne), 587 passz (600+ szeretne sztem kb látni a Maestro) és 87%-os pontosság (ez kb jó, de sajnos pont Berna flegma passza miatt kontráztak le minket és volt pár nagyon rossz megoldás kulcs helyzetekben).

Vergilius1897 2020.10.26. 14:08:39

Több ponton látom a gondot és ezekből csupán egy az, hogy Pirlo rutintalan és az is szerintem a legkisebb. Sokkal inkább az probléma, hogy olyan játék rendszert kell kialakítani amiben Ronaldo és Dybala is ki tud teljesedni és konstans jól teljesíteni, ilyen pedig szerintem nincs. Legalábbis se Allegri, se Sarri nem találta ezt meg és egyelőre Pirlo se. Az, hogy Dybalanak vannak jó meccsei nem vitatom de az is abban mutatkozik meg, hogy csinál egy szép csel sorozatot és rúg pár gólt. Nem abban, amiben fontosabb lenne, hogy támadásokat épít, folyamatos veszélyt jelent, helyzetbe hoz másokat. Ronaldo dettó, nyílván tőle nem várják a támadasszervezést csak a gólt, de máris két ember kiesett az építkezésből. Morata pedig, ha hátrajárna a kp-ra akkor meg csatárunk nem lenne. A két szélt még nem tudom megítélni idő kell Kulusevskinek és Chiesanak is. El is érkeztünk a középpálya kérdéséhez amibe idén is beletörik a csapat. Egyszerűen Ramsey alkalmatlan oda ahol játszatni akarják, a két fős középső középpálya pedig nem működik. Rabiot, Bentancur, McKennie nem való 3-4-1-2-es rendszerbe de még Arthur se. Szenvednek és abszolút tanácstalanok, hogy mit kezdjenek a labdával, ha támadni kell és nem találják a helyüket a pályán. Itt pedig visszaérek gondolatmenetem elejére, hogy a felállásunkat úgy kell kiválasztani, hogy Dybala és Ronaldo a pályán legyen és jól is tudjanak teljesíteni, Pirlo pedig valószínűleg úgy gondolja, hogy így van erre a legnagyobb esély. Sőt annyival kiegészült a feladat, hogy helyet kell most már biztosítani Chiesanak és Kulusevskinek is mivel nem padra vették őket ennyi pénzért. Ilyenkor pedig jön az újabb hiba, hogy be lesznek szuszakolva olyan posztokra, amik nem az övék igazán azzal a jelmondattal, hogy "ott is tudnak játszani" ami megint kényszer és nem fog jól elsülni... Szerintem a megoldás a szerkezet váltás lesz, kérdés mikor dönt így Pirlo és mi mellett teszi le a voksát

GodPiero 2020.10.26. 14:08:56

@Apuleius: Leírtad amit szerettem volna, köszi.
Annyit fűznék még hozzá, hogy ez az idény különleges, hisz a 10. sorozatban megnyert Scudetto kapujában állunk....
Nem ezt kellett volna elengedni....

The king of alibis 2020.10.26. 14:30:00

"

" Leonardo Bonucci már a Kijev elleni meccs előtt érzett valamit, ma este ez a probléma ismét megjelent, holnap kiértékeljük az állapotát.”

Akkor érdemes volt a kezdőbe dobni, csak hogy maradjon a bohóc 3 védős szisztémia

Attilio79 2020.10.26. 14:31:41

@JeetTrader: Egyetértek, jól megfogalmaztad!

JeetTrader 2020.10.26. 14:32:56

@Vergilius1897: És milyen szerkezetben játszatnád most a csapatot? Allegri nyomott többet is...442, 4231,433....Sarri 4321, 433, Pirlo 3412 és 3421 miközben védekezésben 442.

Pirlo egyedül a 4 védős kezdeti felállást nem próbálta...433 (habár állítólag ez lenne a kedvence), 4231

Amúgy az abszolút igaz h a játkosokhoz kell igazodni, de mégis milyen rendszerben?

Kukszi 2020.10.26. 14:52:53

Látom itt páran okosabbak és jobban látjàk a dolgokat mint akik ott dolgoznak :D nem semmi!
Türelem nem az erősségetek, mint a dög keselyűk olyanok vagytok!

Galbandi 2020.10.26. 16:17:37

@Knob: "Az út jó, az autó is, csak a sofőr nem. :("

Ezt egyelőre nem tudhatjuk. Pirlo nagyon nagy keresztet vett a vállára: adott Olaszország legjelentősebb futballklubja, amely ráadásul történelme talán legsikeresebb időszakát éli/vagy van túl rajta. Az elmúlt években mindent alárendeltünk a BL címnek, és ezzel nagyon sokáig halogattuk a fiatalítást. A keret gerince megöregedett és jóllakott, így elkerülhetetlenné és azonnal esedékessé vált a vérfrissítés.

Ezzel a társasággal vágott neki Pirlo az új szezonnak, ráadásul az előjelek sem voltak túl kedvezőek: a járvány miatt gyakorlatilag összeér a két szezon, nem volt alkalmuk normálisan felkészülni, összesen egy edzőmeccset tudtak játszani. Ebben a helyzetben Pirlonak nincs más választása, élesben kell kipróbálnia az újításokat, tesztelnie az érkezőket, elvégezni a finomhangolást és mindezt totális eredménykényszer alatt. Megmondom őszintén, én nem hiszem, hogy ezt egy nála rutinosabb edző sokkal eredményesebben tudná csinálni. Az általad említett Sir Alexet a MU kipróbált edzőkkel próbálta pótolni, nagy neveket igazoltak a padra komoly rutinnal, de ne szépítsük, Moyes, van Gaal és Mourinho is megbukott, most talán Solskjaer kipucolja nekik a keretet, de neki is évek kellenek hozzá, ez már látszik.

Ez sajnos nálunk sem lesz valószínűleg másként, előszezon nélkül csak reménykedhetünk abban, hogy Pirlo csapata és futballról alkotott elképzelése december körül elkezd körvonalazódni (sajnos a Covid és a sérülések megint csak nem őt segítik) és akkor tavasszal már tudunk örülni néhány jó eredménynek is. Ez az optimista forgatókönyv.

Sajnos az előszezon kiesése miatt előnybe kerültek azok a csapatok, ahol a csapatépítés már befejeződött, vagy előrehaladott fázisban van, függetlenül attól, hogy a keretük elméletileg gyengébb, mint a miénk. Én JeetTraderrel értek egyet ebben a kérdésben: most kerül amibe kerül, ezt az utat végig kell járnunk, nem lesz jobb attól, ha szezon közben kirúgjuk Pirlot. A magam részéről egy dologban reménykedek: Agnelli ezt végiggondolta mielőtt kinevezte Pirlot vezetőedzőnek és felmérte azt, hogy ez milyen áldozatokkal járhat.

alexGicamo 2020.10.26. 18:26:44

@JeetTrader: Tetszik a gondolatmeneted ! Szerintem is bíznunk kéne Pirlóban és időt hagyni neki ! Ő nem egy kutyaütő, össze fogja hozni, ha nm holnap, hát majd holnapután !

Knob 2020.10.27. 09:07:22

@Galbandi: Teljesen igazad van, rosszul fogalmaztam. A sofőr MÉG nem jó. Ezek az első próbálkozásai forgalomban.

Abban is igazad van, hogy pont a fentebb említett miatt türelem kell és kivárni, hogy átmegy e majd a vizsgán, vagy sem. Ezt én is tudom, és ezért írtam is már, hogy lassan elengedem ezt az idényt és minden szép pillanatot meg kell élnünk, mert nagyon kevés lesz belőlük egy darabig. Kicsit mi is el voltunk kényeztetve az elmúlt pár évben, mert nem nagyon ültünk le úgy egy Crotone, vagy Verona szintű csapat elleni meccsre, hogy izgulnunk kellet volna. Ez most egy új korszak, egy jó eséllyel trófeák nélküli kezdet, amit be kell nyelnünk. Be is fogom én is, hiszen még egy Pirlo sem tüntetheti el 24 év szeretetét imádott klubom iránt.

Nekem csak az a "humoros" kicsit, hogy még a kinevezésekkor itt a blogon az emberek 90%-a el volt ájulva és szinte euforikus hangulatban éljenzett, hogy kineveztek egy edzői munkakörben mérve senkit a padra és ez nagyon nagyon jó lesz. Persze most ezeknek az embereknek a nagy része hallgat, mert akkor mi (bármi kevesen voltunk is) akik fenntartással kezeltük ezt a kinevezést, le lettünk cseszve, hogy hogy gondolhatjuk Pirloról, hogy nem lesz tökéletes. Bevallom a Sampdoria elleni meccs után megkövettem ezeket az embereket, mert úgy láttam tévedtem, nem is kicsit. Azóta tudjuk, hogy az csupán sajnos csak egy "kisiklás" volt a csapat részéről. Persze ennek sokkal jobbnak kell majd lennie idővel, de ahogyan régen is mondtam, az, hogy olyan edzője van egy klubnak akinek csupán tekintélye van, édes kevés.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1878) bajnokság (3483) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (962) elemzés (40) előzetes (882) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1694) játékosokról (10196) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2494) meccsek (4274) mercato (4263) nyilatkozat (7616) Olasz Kupa (331) összefoglaló (428) pletyka (4279) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (178) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (218) Címkefelhő
süti beállítások módosítása