Ancelotti: „Sarri jövőre meghatározóbb lesz a Juventusnál”

ancelotti_carlo_sarrival_beszel_palya_mellett.jpgCarlo Ancelotti egyértelműen kollégája pártjára állt, és véleménye szerint a Juventus megérdemelten nyerte meg a bajnoki címet, Maurizio Sarri pedig kiváló munkát végzett, és megérdemli, hogy egy nagy klubnál dolgozhasson.

Maurizio Sarri a Napolival megmutatta, milyen szép futballt képes játszatni a csapatával, ám ezt Torinóban (még?) nem tudta meghonosítani, ezért természetesen felmerültek pletykák a távozásával kapcsolatban.

„A Juventus megérdemelte a bajnoki címet.” - mondta Carlo Ancelotti a Radio Anch’io Sport munkatársának.

„A múlthoz képest kicsit többet kellett szenvednie a Juventusnak. Nem volt egyszerű menet, volt bizonytalankodás, különösen a bajnokság utolsó fázisában.

Mindazonáltal Maurizio Sarri kiváló munkát végzett, képes volt alkalmazkodni a kerethez, és biztos vagyok benne, hogy jövőre nagyobb hatást gyakorol majd a csapatra.

Maurizio Sarri megérdemli, hogy egy olyan nagy csapatnál legyen, mint a Juventus. A kritika természetes, de ne feledjük, hogy pillanatnyilag Olaszország legjobb csapatáról beszélünk.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr7616079470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dybali 2020.07.27. 13:27:32

Jól beszélt. Jövőre meglátjuk az igazi Sarri féle Juvét, ha nem mehet.

JeetTrader 2020.07.27. 15:05:54

Na kíváncsi leszek. Nem gondoltam h ajtóstól fog majd rontani a házba és egyből kér is játékosokat de jövőre azért sztem mar modjaban áll majd. Akkor majd kiderül h tud e lenni Sarriball.
Nem számítok felállás változásra de hátha radikalizal egyet a Mister és új rendszerben valósul meg a hőn áhított Sarriball.

Alex8610 2020.07.27. 15:19:19

Maganvelemeny, de szerintem oltari nagy kockazat lenne vele kezdeni a kovetkezo szezont.Es en ugy gondolom hogy nemis fogjuk.Nem rossz edzo o csak egytaktikas ami nemis volna akkora baj, ha hozza lenne igazitva a keret.Viszont a Juventusnal ez nem annyira divat.Igy viszont olyan valaki kell aki sokkal rugalmasabb taktikailag es jobban tud "fozni" abbol ami van.

JeetTrader 2020.07.27. 15:37:32

@Alex8610: elvileg most pont lesz erre lehetősége. A vezetés új irányt akart venni. Most megkaphatjak.

Én úgy gondolom h az lenne inkább a nagyobb felelőtlenség ha most hirtelen megint más edző jönne. Az eddigi munka kuka és lehetne mást újrakezdeni....és azzal az edzővel se lenne sokkal másabb...és adja a kérdés magat: ki lenne AZ edző? Pochettino? Ha én választhatnék akkor Kloppot kérnem vagy esetleg Zidanet. Csak hát egyik se mozdítható.

Szorítok azért az öregnek mert tetszett a Napoli játéka nekem anno...habár tény h taktikailag nem túl változatos de azt is mondták róla h nem totál. Hát nálunk mégis rákényszerült...

venember83 2020.07.27. 15:39:51

@Alex8610: ki lenne a nem kockázatos? Poc nem bizonyított Olaszországban, Pep a City-nél komplett védősort kért, és Olaszországban nem bizonyított, Sinisa és S. Inzaghi csak kisebb csapatot irányított, fiatalok közül Di Francesco nagyot bukott úgy a Romával, mint utána a Samppal. Ancelottit biztosnak gondolta de Laurentiis, aztán most úgy tűnik, hogy Rino sokkal jobb opció.

Felőlem aztán váltsák le Sarrit, kevés dolog hiányozna abból, amit ő képvisel, de ne egy Spalletti érkezzen, Ranieri vagy Isten tudja, hogy ki. Legyen előrelépés edzői fronton. Tartom, hogy a kereten kell most már változtatni (Khedira, Higuaín, D. Costa, De Sciglio pápá), s ne az edző személyének a megváltoztatásában merüljön ki a reform és megújulás.

vizi8 2020.07.27. 15:50:16

Szerintem as legnagyobb hiánya hogy képtelen jó csapatvédekezést összeállítani, ezen mentek el anno a Napoly győzelmek is. És az angoloknál ezt igen hamar belátták, hiába nyerte meg az EL, nem volt igazán meggyőző védekezése.

Kmarcika 2020.07.27. 16:11:36

@vizi8: Nem tudok statisztikákat, de nekem úgy rémlik, hogy most Lampard alatt sokkal rosszabb a Chelsea vedelme.

senky 2020.07.27. 16:14:26

Egy a fontos, a keret fiatalitasa ,es minden posztra ket, cserelheto jatekos ... !

JuventusFanatikus 2020.07.27. 16:20:05

@Kmarcika: Ez így van, tavaly 39 gólt kaptak, idén 54-et. Tavaly Sarrival megnyerték az EL-t, a Premier League-ben harmadikak lettek több pontot gyűjtve (72 pont), mint amennyit Lamparddal szereztek meg (66 pont), ez pedig a negyedik helyre volt elég. A keretben változás nem történt tavalyhoz képest, így tisztább a kép, és egyértelműbb, hogy ki végzett eddig jobb munkát a csapatnál, ez természetesen a jövőben változni fog.

JuventusFanatikus 2020.07.27. 16:21:51

@Kmarcika: Legalábbis van esély arra, hogy Lamparddal legalább hasonló dolgokat érjenek el, meglátjuk.

JuventusFanatikus 2020.07.27. 16:24:35

Bocsánat, most eszmélek csak rá, hogy volt egy Hazardja Sarrinak. Ez sok mindent elmond arról, hogy mit tudott nyújtani eddig Madridban:D

JuventusFanatikus 2020.07.27. 16:28:16

@Kmarcika: Pfű, ez már a negyedik komment lesz, de mobilról vagyok, és folyamatosan információ után kutatok:D Conte második szezonjához képest ugye a bagós mester előrelépés volt minden téren, és mindössze egy góllal kaptak többet.

Alex8610 2020.07.27. 16:29:52

@JeetTrader: @venember83: En azt nem ertem hogy pl Allegri miert nem kapta meg azt a keretreformot.Kockazat pedig minden uj edzonel lenne plane ha mas bajnoksagbol jon.Anno Conte es Allegri is kockazatos volt.Majd meglatjuk Agnelliek hogy dontenek.
Lippi amugy mit csinal mostanaban? :D

Kmarcika 2020.07.27. 16:33:44

@JuventusFanatikus: köszönöm részletes válaszod :D

Drotkoszoru 2020.07.27. 17:10:24

@JuventusFanatikus: "Bocsánat, most eszmélek csak rá, hogy volt egy Hazardja Sarrinak. Ez sok mindent elmond arról, hogy mit tudott nyújtani eddig Madridban:D"

Mondjuk az teljesen irreleváns, hogy mit nyújtott Madridban, mert a Chelsea-ben abszolút első számú húzóember volt a belga, az ő távozása pedig kb. akkora érvágás volt a londoniaknak, mint a Realnak CR 2018-as "értékesítése". Ehhez jön még hozzá a kékek transzferembargója, magyarán pótolni se tudták Edent, mivel nem igazolhattak, így Lampard kénytelen volt beépíteni a fiatalokat. Nem tisztem védeni az angolt, tény az is, hogy rengeteg gólt nyeltek be a szezon során; de közel sem ugyanolyan feltételekkel indult a két menedzser.

JuventusFanatikus 2020.07.27. 17:47:46

@Drotkoszoru: Igen, ezért írtam azt, hogy Sarrinak volt egy Hazardja, ami könnyíti a helyzetet. A madridi teljesítményét azért hoztam fel, mert a többek közt a sérülések miatt egyelőre akkora flop, hogy kapásból az sem ugrott be, hogy elhagyta Londont.

Egyébként még a támadás részét megoldotta Lampard, mert több gólt lőttek, mint tavaly.

Ettől hasonlóbb feltételek ritkán vannak edzők számára, mikor a keret szinte nem változik bizonyos okok miatt. Nyilván többek közt Hazard távozása nehezítette az angol helyzetét, de ezt még többé-kevésbé meg is oldotta, ami nem kis szó, de az eredmények még így is elmaradnak.

delpi0823 2020.07.27. 18:31:15

@JuventusFanatikus: Vedekezes tekinteteben nem hiszem hogy szamit hogy volt egy Hazardja.......

Drotkoszoru 2020.07.27. 18:58:55

@JuventusFanatikus: @delpi0823: "a Premier League-ben harmadikak lettek több pontot gyűjtve (72 pont), mint amennyit Lamparddal szereztek meg (66 pont), ez pedig a negyedik helyre volt elég."

Nem csak a bekapott gólokról és a csapatvédekezésről volt szó, hanem a: "keretben változás nem történt tavalyhoz képest" részre reagáltam. Hazard sokkal több mint 6 pontot hozott a Chelsea-nek szezononként.

rockitbaby 2020.07.27. 19:21:42

@JuventusFanatikus: Igen, de azt felejtjük el, hogy Lampard fiatal edző, karrierje elején. Sarri meg már a vége felé tart. Lampard fejlődhet, Sarri már kevésbé.

JuventusFanatikus 2020.07.27. 19:38:30

@rockitbaby: Ez egyértelmű, nem is említettem az ellenkezőjét.

JeetTrader 2020.07.27. 19:42:27

@Alex8610: hát ezt talán a vezetőségtől kéne megkérdezni. Én személy szerint csíptem Contet és megérdemelte vna h játékosokat kérhessen. Allegri is de lehet ott már a vezetőség tudta h támadóbb felfogást akarnak amit Allegri vélhetően nem nagyon tudna megvalósítani. Ez a tippem...

JeetTrader 2020.07.27. 19:44:06

@venember83: jajj úgy vágyom rá h újítsunk a kpn h csak na!

Joseph Toser 2020.07.27. 19:49:27

Sziasztok!

HA, Sarri megkapja az áhított játékosokat az egysíkú,egytaktikájához,akkor sem tud megújjulni. Ennyit tud,Sarri. Nincs más a repertoárjában,mint a rárontok,letámadom, egyérintős kispasszos játék. Elvárja a 3db belső kp-etől,hogy az ellenfél terfelén támadják le,rohanjanak az ellenfére labdát szerezni... HA, ez nem jön be,akkor marad a szerencsétlen 4 védőböl minimum 3,akire az ellenfél rávezeti a kontrát,ráadásúl létszámfölényben... láthattuk a Sass ellen... szegény belső védőt megforgatták és kikapott a Csapat. :-( szóval... ez nem Barcelona,City,Lpool...akiket másolni kell... ide tényleges focitudással rendelkező,sokkal többet és jobban taktikázó, sokrétű edző kell. Sajnos... a feltörekvő edzők... péld: Inzaghi is csak egytaktikás,ahogy Conte is... tudom.. Contéval egymás után bajnok lett a Juve... DE.. ezzel a Juvéval,szinte, bármely edző bajnok lett volna.... nyilván vannak kivételek....
Szóval... én elküldeném... Pochettino-t, és vagy Zizu-t hoznám.

Bodnar Daniel 2020.07.27. 20:00:43

@JeetTrader: Amúgy én is marha kíváncsi vagyok. A De Ligt - Demiral duó a kövi szezontól startol és pluszba jön Artúr és Kulu egyenesen. Már kapásból négy helyen lett drasztikusan fiatalítva úgy hogy még igazán nem volt piacolás. Pellegrini-re is nagyon kíváncsi vagyok. A Rabiot, Benta, Artúr trió már legalább jó kiindulási pontok. Dybala, CR marad.

Szerintem ha a sokat emlegetett Khedira-Higuain szerződésbontásából, felszabadult fizujukból, plusz Costa, DS, Matuidi, Ramsey, Berna/Cuad, Rugani értékesítéséből. Még tudnának jobb szélre egy faszább védőt, középre pedig egy Locatelli plusz egy komolyabb név manővert tenni. Nem beszélve hogy kell még egy gyorsabb erőbólya.

Na ennek csak a felét kérem. De igazából, Khedira menesztése jelentené nálunk a rendszerváltás legikonisabb formáját. Durvább ünnep lesz mint a bajnoki. :D Remélem maradt még a habból...

rockitbaby 2020.07.27. 20:02:09

@JuventusFanatikus: Ezt csak azért írtam, mert közel karrrierje vége felé járó edző szezonját vetettétek össze egy gyakorlatilag kezdő edzőével, és Sarri épphogy csak nyert. Nálam ez még mindig Lampard felé billenti a mérleget.

Már hsz, kérdezted, kit látnánk szívesen Sarri helyett. Szerintem a legkisebb rossz az lenne, ha ezt a szerződésében lévő maradék egy évet megkapná, majd utána a feltörekvő generációból hozni valakit, szigorúan azzal a feltétellel, hogy Pirlo legyen a segédje. Én De Zerbi stílusát kedvelem. Kifejezetten jó párosnak érezném őket. Ha beválik De Zerbi, jó, ha nem ott van még Pirlo. Ha jól emlékszem, Agnelli is Pirlo felé tendál, mint hosszú távú projekt.

Sunny21 2020.07.27. 20:26:56

@Joseph Toser: Lehet, hogy túlerőlteti ezt a rendszert, de mégsem bukik meg vele. Valamiért mégis működik. Valamiért a Chelsea is nála alkotott maradandóbbat a 3.hellyel, valamiért a Napolinal is Ő vitte Scudetto közelbe a csapatot, (itt nyilván az előtte-utána szezonokra gondolok, hisz az a mérvadó) és nálunk is megtette a kötelezőt. Sehol nem bukott meg. De mégis negatív a megítélése, ez pedig leginkább a kinézete, illetve a bagórágcsálása miatt van.
Meggyőződésem, ha talpig úriember kinézete lenne, fele ennyi kritikát nem kapna.

Joseph Toser 2020.07.27. 20:45:39

@Sunny21: nem érdekel a kinézete... anniyban érdekel,hogy a pálya mellett és az interjún legyen olyan mint a bankszféraban... öltöny... mert a bankszféraban is ez volt az "egyenruhája". Itt is, a Juventus-nál is illene kultúráltan felöltöznie. Az,hogy itt hozta a kötelezőt..... Cselzinél is hozta a kötelezőt?? 3dik hely? El siker? Az cél egy Cselzinél... Nápoly... ott ,esetleg, lehet beszélni a " kötelező" dobogóról. De... hát a sors ugy hozta,hogy egy jobb Csapat és egy sokkal jobb edző volt,akkor a Juve kispadján. Szóval.. a dobogó lehetett a kötelező! Sajnálom, de nem nqgyon tudok pozitív lenni Sarri-val, bármennyire is a Juvét vezette bajnoki címig! Vagy inkább a Csapat tette bajnokká?
Sok "sebből vérzik" még a Juve! DE.. majd a tanult vezetők,akik emberek, és hibázhatnak, majd adnak kötszert az edzőnek( barki is legyen a következő idényben) és Ő bekötözi a vérző sebet.. remélhetőleg.

Sunny21 2020.07.27. 21:13:33

@Joseph Toser: Megmondom őszintén az utolsó írásod számomra kínai.
Nem számít a kinézete. Csak a pálya mellett illetve az interjúknál. :) Ez vicces.. Erről beszéltem. Tehát mégis számít.
Most a Chelseanal tavaly, vagy idén mi lehetett a cél? Kvalifikálni a bl-re! Megtette! Bl-t nem nyerhetett, mivel előtte az 5.helyen végzett a csapat, nem indultak. Maradt az EL. Megnyerte. Ennyi.
Napoli? A legkeményebb ellenfelünk volt. Köv szezonban - 12 pont, most meg..... Látjuk hol tartanak!
Mindegy, nem gond ha nem bízol benne, én csak annyit írtam, hogy sehol sem bukott meg.

DelPiero2 2020.07.27. 21:21:47

@Alex8610: lehet hogy az egytaktika miatt lett nehéz a vége, mert nagyon kiismertek az ellenfelek. Elég ötlettelen, erőltetett támadásaink voltak egy-egy villanással, amik hoztak gólt.

DelPiero2 2020.07.27. 21:56:17

@Holloka: az tűnt még fel, hogy az ellenfélnél sokszor ötletesebb támadásépítés volt, mint nálunk, szóval a Sarribalt ötletesebben alkalmazták. Sokszor durrantottak mellé, fölé, illetve egy két nagyon jó védelmi, kapus húzás mentett meg minket. Szerintem általában az ellenfelek többet futottak mint mi. Szóval több helyzet és futás volt látható az ellen részéről. Gólra játsszák, tény, de azért figyelmeztető ez.

Grinta 2020.07.27. 22:45:02

@DelPiero2: Mert területet játszanak meg ellenünk-hatékonyan.

Kmarcika 2020.07.27. 23:14:36

Mostanában sokat védem Sarrit, de tényleg nagyon böki a csőröm ez a dolog.
Egy dolog, hogy nem a legszebb és legelegánsabb ember, de nem egy szar edző.
Ahogy @Sunny2 is írta, ha nem ilyen lenne a ruházata, a kritikák mennyisége is kisebb lenne.

@Joseph Toser: Igenis kihozta a maximumot a chelseabol.
Nem hinném, hogy az első 2hely bármelyike is elvehető lenne a city liverpool kettőstől.

A szétsztárolt Pocchettino Tottenhamje előtt végzett, pedig a védelme biztosan erősebb volt a Tottenhamnek (inkább mind2 sz@r volt játékos minőségileg)

Ezek alapján sem értem, hogy az argentín miben lenne jobb edző.

Ha mi szerencsével húztuk be a bajnokságot egyesek szerint, akkor a TOT az előző évben mivel jutott bl döntőbe? :D

Egy olyan védelemmel, mint a Chelsea-s az előző évben igen szép teljesítménynek mondanám az EL győzelmet és a bajnoki 3.helyet.

Kmarcika 2020.07.27. 23:23:47

Az, hogy a mi védelmünk idén szintén szar volt sokszor, azt be tudom annak, hogy De Ligtet be kellett építeni, Capitano kidőlt.
Jövőre össze fog állni ez a védelem is és remélem a kp is.

Eszembe jutott, hogy mi lenne egy olyan felállassal, hogy....

Lengyel
Cuad DeLigt Demiral Sandro
Benta Rabiot Arthur
Aouar
Dybala Ronaldo

Így nem lenne problema szerintem, a kp 3as kreativitásának alacsony szintje.

Vagy esetleg a másik ötlet amelyet jobban preferálnék...

Lengyel
Cuad Demieal DeLigt Sandro
Ouar Benta Arthur (+Rabiot. Ebből a négyesből lehet válogatni, plusz Matuidi tartaléknak.)
Dybala Jiménez CR

A támadósorban Kulu Berna is variációs lehetőség.
Elsősorban a svéd.
Az utobbi időben kezd meggyőzni mégjobban a tudásáról.
Tetszik, hogy megy amíg bír. Nem lehet eltiporni.

De amit a legjobbnak tartanék, az a 4 2 3 1es felállás lenne.

Itt az erőcsatár jellemzőit, Dybala kreativitását és sok jellemzőt ki lehetne használni.
(Kár hogy sarri kis eséllyel használná ezt a felállást)

Lengyel
Cuad Demiral DeLigt Sandro
Arthur Benta
Kulu Dybala CR
Jiménez

Forza Juve akár hogy is legyen.

delpi0823 2020.07.28. 11:22:29

@Joseph Toser: Miert szted mi volt a cel a chelseanel?bajnoksag?ugyan mar,meg se kozeliti a chelsea a liverpool,man city kettost.A chelseabol o a legtobbet hozta ki az tuti,ezt akarhogy nezzuk.

AgliOli 2020.07.28. 11:49:35

Az biztos, hogy ez az ember nem egy hadúr! :D
Van egy alap hadrendje és felküldi a játékosokat, hogy az általa sujkolt mentalitással oldják meg.
Ez 8 bajnoki cím után sokkolhatott többeket (a játékosokat is és minket is),
ráadásul sokan eddig sem a motivációjukról voltak híresek.

Ahhoz viszont túl modern irányba halad a futball, hogy a védelem büszkeségből ne kapjon gólt,
elől meg majd lesz valami...

Be kell látnom, hogy 25 év után nem muszáj nekem hétről hétre JUVE meccseket néznem
ha már nem szórakoztat...

Majd meglátom. :D

steven.h 2020.07.28. 12:13:03

Szerintem kár azon rugózni itt mindenkinek a blogon hogy Sarri ellen csak a kinézete szól. Valahogy mindig ez van kiragadva, még akkor is ha objektív kritikát a látottakról szeretne az ember megfogalmazni vele szemben. Mondjuk azért azt remélem, hogy minimum 6 db olyan kék pólója meg nadrágja van, mert mintha az edzésképeken is abban lenne ;)

Nekem nincs bajom a kinézetével, az hogy nem szimpatikus az az én gondom, ettől függetlenül a munkásságát még megítélhetem akár objektívan is, még ha csak egy szurkoló is vagyok. Gyerekkorom óta vagyok Juventus szurkoló megéltem már ezt azt. Megéltem a Del Neris Ferraras Zaccheronis förtelmet is, az Ancelottival elbukott bajnoki címet (bár azt főleg csak újságokból sajnos).

Viszont az alábbi két dolgot szerintem érdemes mérlegre tennie mindkét tábornak (ellenzők vs végletekig védők), hogy a hírek arról szólnak hogy Agnelli nem elégedett, hogy megbánta a váltást és kacsa vagy nem kacsa felmerülnek folyamatosan az edzőnevek nálunk.
Másik az hogy olyan szakértők is inkább úgy látják, hogy nem lépett előre a csapat akiknek ez az életük, hogy ezzel foglalkozzanak. A mostani összefoglalóból is az jött ki, hogy igen, meglett ez a bajnokság, de 1 év alatt a csapat nem fejlődött semmit és nagyjából szeptemberben volt Sarriball azóta csak fellángolások és ott azt emelték ki, hogy összesen volt 4 mérkőzés idén ami értékelhető volt (2 inter elleni, meg a bl-ben 2). Ebbe nem vették bele, hogy mondjuk megverünk egy Leccét mert az nem mérvadó egy Juventusnál.

Nyilávn meg fogom kapni, hogy tavaly hány nézhető mérkőzésünk volt, csak hogy nem erről van szó, hanem arról, hogy egy megfáradt kapcsolatból kilépő csapat hova jutott el 1 év alatt és nagyon sok olyan hang van ami azt mondja hogy vagy sehova, vagy hogy visszább fejlődött, pedig a keretbe érkeztek NÉVben minőségibb játékosok mint akik tavaly álltak rendelkezésre.

delpi0823 2020.07.28. 12:38:19

@steven.h: Tegnap nezted a csizmaszart?Martha Bence kb ugyanezeket mondta:)

steven.h 2020.07.28. 12:57:20

@delpi0823: Hát pont ezért írtam.

De most ahogy látom a kommentem felét nem küldte el...(lett valami korlát a karakterekre?)

Szóval a mérleg másik oldala, hogy pár dolgot nem lehet elvenni Sarritól:
- Felépítette Rabiot
- Újraépítette Dybalat, bár ha a vezetőségen múlik már nem lenne Juve játékos és itt kicsit azt is érzem, hogy ő építette magát inkább vissza a tavalyi pukkadásból, hogy nehogy már egy Lukakuval legyen egyenértékű (bár a belga is magasra tette a lécet idén)
- Dybala és Ronaldo megfért egymás mellett
- Végülis a kötelezőt azt hozta

Az igazi erőmérő a BL lesz, ha ott hasalunk, szerintem Sarri is hasalni fog, de annak én se látom értelmét hogy valami átmeneti edzővel próbálkozzunk, ha nem lesz a piacon senki. Akkor nekem is ez a De Zerbi vonal tetszene Pirloval a segédjeként, de az ténylegesen nem 1 éves projekt lenne.

GodPiero 2020.07.28. 13:04:31

Sarri ..... Nos, mindig szükség lehet egy jó szertárosra.....
Másra ezen a szinten alkamatlan!

JuventusFanatikus 2020.07.28. 13:17:00

@steven.h: Korlát mindig is volt, 5000 karakter. Ha nem lépted át, akkor nálad történt valami hiba.

Sunny21 2020.07.28. 14:03:08

@steven.h: Azért van kiragadva a kinézete, mert sokan leírják, hogy mennyire igénytelen, bagórágcsáló, izzadós, csöves kinézetű... Mégis, ez hogy jön a teljesítményéhez? Miért kell ezeket kiemelni?

Szakemberek között sincs teljes egyetértés. Éppen egy olyan cikk alatt vagyunk, ahol Ancelotti azt mondja, hogy Sarri kiváló munkát végzett, és hogy jövőre látszik meg majd igazán a keze munkája. Egyik így, másik úgy!

Az Inter ellen és két bl meccsen játszott jól a csapat? Akkor látszódtak csak a Sarriball jegyei? Én azért többre emlékszem, de elfogadom.
Mi van akkor, ha ez a jóllakott csapat csak ekkor volt motivált? Ha csak ezeken a meccseken volt meg az akarat, koncentráció? Ez még lehet jó jel is, mert ez azt jelentené, hogy a bl-ben motiváltak lesznek, és olyan játékot játszanak amit várunk, és sokáig eljuthatunk. (még mielőtt........ Allegrinek sem sikerült a szezon végén motiválni Őket).

Abban egyetértek itt mindenkivel, hogy jövőre ez kevés lesz, ennél többet kell mutatni, és szebben, élvezhetőbben játszani.
Abban viszont nem, hogy ez a szezon csalódás lenne!

steven.h 2020.07.28. 14:17:03

@Sunny21: Akik csak ezt emelik ki azokkal kár foglalkozni, ebből alakul itt mindig ez ki, hogy aki normális véleményt akarna megfogalmazni az csak azt kapja vissza hogy persze mert szerinted Sarri csöves meg stb stb.

Erre viszont mindenképp reagálnék:
"Mi van akkor, ha ez a jóllakott csapat csak ekkor volt motivált? Ha csak ezeken a meccseken volt meg az akarat, koncentráció? Ez még lehet jó jel is, mert ez azt jelentené, hogy a bl-ben motiváltak lesznek, és olyan játékot játszanak amit várunk, és sokáig eljuthatunk."

1) Tavaly ugyanez ment, akik védték Allegrit ugyanezzel próbáltak érvelni azoknak, akik szidták a nézhetetlen játékot, hogy jól lakott a csapat, nem érdekli őket a bajnokság mert így is úgyis megnyerjük, majd a BL-ben nézzétek meg hogy játszunk -> ugyanúgy szarul játszottunk ott is sajnos a végén, de milyen érdekes hogy ez megint elhangzik csak most pont az ellenpólus hozza ezt fel és várja hogy elfogadható indok lehessen, mikor tavaly nekik nem volt az. Ha nem inged ne vedd magadra, de ez így volt. Majd a Lyon ellen kiderül.

2) Most ugyanúgy Sarri védelmébe felhozod, hogy jól lakott a csapat, nincs meg a motiváció, de tavalyi évben meg Allegri hibája volt ez és az ő általa indított keretfrissítés az a "hülyeség" kategória volt. Szintén, ha nem inged nem veszed magadra.

Teljesen mindegy most hogy én melyik oldalon állok, mert ezek tények. Én is akartam változást, de az Agnelli féle BL hajkurászáshoz inkább hoztam volna Zidane-t bármi áron, aki a helyére tette volna a csapatot és Juventusos kötődése is volt. Ha meg nem ez a cél akkor meg inkább a keretet kellett volna radikálisan átalakítani és építkezni újra. Ebből egyik se lett konkrétan, de várjunk a végítélettel még.

Sunny21 2020.07.28. 14:28:46

@steven.h: Egyik sem az én ingem, hiszen már vitám/eszmecserém is volt itt azzal kapcsolatban hogy mennyire erős a keretünk. Nem vagyok elájulva tőle, semmiképpen nem mondom gyengének, de frissítésre szorul.
Részemről ez a motiváltság téma egy kérdés volt inkább, nem pedig állítás. Azért is kezdtem így, hogy : mi van ha......? Hamarosan választ kapunk rá! Most úgy gondolom, hogy nagyon oda fogják tenni magukat a fiúk!

JuventusFanatikus 2020.07.28. 14:42:07

@steven.h: Bocs, hogy beleszólok, de ez már rég böki a csőröm.
Az a helyzet, hogy sokan félreértelmezik, hogy az emberek miért védik meg bizonyos dolgokban Sarrit. Én a saját példámból kiindulva mondom, hogy nem azért állok ki bizonyos esetekben a Mister mellett, mert annyira kedvelném, hanem én pozitívan állok hozzá általában a dolgokhoz, és ezen az edző személye mit sem változtat. Én védtem Allegrit az utolsó szezonjában, mikor volt mit, mikor úgy éreztem, hogy valóban hibás, akkor megneveztem a hibáit, ahogy Sarri esetében is teszem. Ezzel csak annyit akarok mondani, ez sem megfelelő általánosítás, hogy mindenki, aki nem támadja az edzőt, az ki nem állhatta Allegrit, és el akarta küldeni. Sőt, én bátran kijelentem, hogy a Sarrit támadók között sokkal több olyan ember van, aki kritizálta Allegrit, mint fordítva.
Leginkább azt veszem sajnálatosan tudomásul, hogy több emberre azt hittem, hogy pozitív gondolkodású, azonban idén azt hiszem választ kaphattunk arra, hogy kinek pontosan mik is a valós elvei.

Lényeg a lényeg, sok olyan általánosítás van, ami nem állja meg a helyét, de ez mindkét félre jellemző.

steven.h 2020.07.28. 14:55:51

@JuventusFanatikus: Szerintem odaírtam, hogy ha nem inge nem veszi magára, de nagyon érdekes a kettős mérce ami idén elkezdett uralkodni a blogon. Teljesen mindegy, hogy most mennyien védik az edzőt azok tavaly milyen véleményen vannak és fordítva. De a tavalyi érvek amik el lettek intézve azzal, hogy persze mert Allegri párti vagy most ugyanúgy előfordulnak esetlegesen azok szájából akik tavaly ezen érveket támadták.

Nekem teljesen mindegy ki kit véd, csak ha egyszer kettős a mérce akkor szerintem azt leírhatom, függetlenül attól, hogy nekem szimpatikus vagy sem az adott edző. Szerintem ezért is van a blog és nem azért hogy utána szemrehányást kapjak mert le mertem írni egy olyan dolgot ami tavaly valós volt (nekem nincs időm kommenteket keresgélni, de szerencsére a memóriám elég jó), függetlenül attól, hogy mekkora egy adott tábor, vagy hogy épp nem ahhoz a kommentelőhöz kapcsolódik aki épp most felveti őket.

JuventusFanatikus 2020.07.28. 15:04:12

@steven.h: Az egy dolog, hogy odaírtad, de mindhiába, ha én nem személyes dologként válaszoltam rá, hanem úgy az egész sztereotípiára, ami nem helytálló, ahogy az sem, hogy mindenki, aki nem kedveli Sarrit, az csak a kinézete miatt gondolja így.

De úgy nézem, hogy annyira másként látjuk az egész helyzetet, hogy ebből értelmes beszélgetés már nem hiszem, hogy születni fog.

Sunny21 2020.07.28. 15:12:17

@steven.h: Én viszont megkérdezem. Mi ez a kettős mérce? A Sarrit köpködő kommentek törölve vannak? Nem írhatjátok le a véleményt?

Szerintem most is normális beszélgetést folytattunk..

A komment idézés nyilván egy reakció volt, amikor teljesen valótlan állítások lettek megfogalmazva. Arra érkezett úgymond bizonyítékként, hogy nem úgy volt minden, ahogy az elő lett adva.
Miért volt ez sértő? Nem tettem hozzá semmit, a Ti véleményetek volt a tavalyi szezonról, meccsekről, keretről.

steven.h 2020.07.28. 15:14:05

@JuventusFanatikus: Én nem titkolom hogy bajom van Sarrival, soha nem is titkoltam, de nem a kinézete miatt, hanem az egész múltja miatt, meg mert egy totálisan egysíkú edzőnek tartom. Szerintem ennyire még Klopp vagy Guardiola sem egysíkú (őket szokták ezzel a jelzővel illetni), de erre nem pazarolnék karaktert most. Egy csalódás volt az ő kinevezése mivel a kommunikáció az volt hogy a padra is nagy durranás érkezik és BL meg minden. (nekem nem elvárásom ez, de attól még csalódni lehet)

Azt is rengetegszer leírtam, hogy nem kívánom a bukását, mert azzal a csapat bukna, mindig objektívan próbáltam értékelni amit látok, ahogy most is tettem és kiemeltem az érdemeit is, de idén valahogy itt a blogon nem lehet objektívan kritikát megfogalmazni, nekem ez a tapasztalatom most.

Egyébként az is fura hogy Rikoo kolléga is épp ugyanez ecseteli másik posztban, pedig istibizti nem beszéltünk össze :)

steven.h 2020.07.28. 15:18:50

@Sunny21: Pont ezért írtam, hogy ha nem inged nem veszed magadra. Nem a reakciódat akartam kritizálni, te hoztál kommenteket hogy valamit bizonyíts, én nem fogom előkeresni azokat a kommenteket amikre én reflektáltam, ennyi lett volna a mondandóm lényege semmi több, semmi személyeskedés.

A kettős mérce meg ott kezdődik, hogy ami tavaly az edző hibája volt, az most hirtelen (egy egyébként erősebb keret) hiányossága, ami tavaly az edző motivációs képességhiánya volt az idén a keret jóllakottsága, miközben tavaly is ugyanezen érvek elhangzottak, de támadva lettek habzó szájjal, most meg el kellene fogadni őket.

Még egyszer mondom ez nem neked szól, hanem a szituációnak.

Sunny21 2020.07.28. 15:30:13

@steven.h: Ezt értem, és hidd el nem is vettem magamra!
Igen, tavaly ugyanez volt. Le is lett írva, hogy a keretet meg kell újítani.
Majd mindenki maradt, és azok akik akkor a keretet támadták, most az edzőt. Ugyanígy megvan a kettős mérce ott is, ha erre gondoltál.
Megígértem, hogy nem hozok többé kommenteket, de az Allegri-védők (ez remélem így nem bántó) írtak ilyeneket, hogy teljes megújulás kell, jöjjenek a fiatalok, névsor hogy kiknek kell mennie.... Változás nem történt, de most viszont csak és kizárólag az edző a ludas.

steven.h 2020.07.28. 15:50:26

@Sunny21: Nem teljesen erre gondoltam. Én az edzőt nem azért támadom, mert szerintem a keretünk tökéletes.
Én az edzőt azért támadom, mert a keretünk annál azért jobb, mint amit mutat, főleg hogy jött egy Ramsey, Rabiot, De Ligt, akik minőségi ugrások Khedirához vagy Matuidihez képest akikkel tavaly kellett főzni. Ehhez képest félni kell egy Sas-tól egy Lyontól, meg félni kell attól, hogy nehogy egy City kitömjön minket ha épp olyan napot fogunk ki.

Plusz az új edző mindig új impulzust kell hogy hozzon, meg látni kellene a fejlődést a tavalyi évhez képest. Én ezeket a dolgokat bírálom, hogy nem látom az impulzust nem látom, hogy bárhova is tartanánk és egyébként ezzel a véleményemmel nem vagyok egyedül, csak sokszor azt látom hogy sok a napellenző és minden szép és jó, pedig ugyanúgy nem.

Sunny21 2020.07.28. 16:02:08

@steven.h: Jó, értelek! Én kicsit türelmesebb vagyok egy új edző, vagy akár egy új játékos beépülésével , főként egy új stílus meghonosításával kapcsolatban.
Egyet biztosan leírhatok, ha Sarri megy akkor is így leszek az új edzővel. Kivétel ha a félidőben a 6.helyen szerénykedünk például .

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1877) bajnokság (3483) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (962) elemzés (40) előzetes (881) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1694) játékosokról (10196) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2494) meccsek (4273) mercato (4263) nyilatkozat (7616) Olasz Kupa (331) összefoglaló (428) pletyka (4279) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (178) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (218) Címkefelhő
süti beállítások módosítása