Arthur közel a Juventushoz

arthur_barcelona.jpgAz olasz sajtó értesülései szerint fordulat következett be a Juventus által kiszemelt Arthur Melo ügyében, hiszen a torinói klub igazgatói találkoztak a brazil középpályás képviselőivel, s közel került a megállapodás a felek között.

A zebramezesek bosnyák játékosa, Miralem Pjanić ellenkező irányú utat járhat be, azonban a tárgyalások megrekedtek, mikor az FC Barcelona játékosa megmakacsolta magát, míg a Juventus, hiába merültek fel további játékosok, semmilyen más cserealapot nem tekintett elfogadhatónak az üzlet megköttetéséhez.

Corriere Torino állítása szerint a Fabio Paratici és Arthur képviselője közti tárgyalások pozitív hangulatban, biztatóan zárultak, így megvalósulhat a játékoscsere a nyári átigazolási időszak során.

A napilap szerint a brazil középpályás, aki előkelő helyet foglal el mind Paratici, mind Maurizio Sarri kívánságlistáján, készen áll a Serie A-ba igazolni.

A 23 esztendős brazil játékos 2018 nyarán a Grêmio együttesétől mintegy 31 millió euro fejében igazolt az FC Barcelonához, s a jelenlegi szezon során mindösszesen 23 alkalommal lépett pályára a gránátvörös-kék mezben, ezalatt 4 találat és 4 gólpassz fűződik nevéhez.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr915756594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JuventusFanatikus 2020.06.09. 12:20:44

Ne hagyd magad Arthur! Tarts ki a Barcelona mellett, könyörgöm..

Rocky80 2020.06.09. 12:42:18

Pjanic nálunk már nem fog megújulni / szárnyra kapni. Ez a srác meg lehet, plusz fiatalabb. Go!
Valami legyen.

Rocky80 2020.06.09. 12:43:06

@JuventusFanatikus: én csak így érzésre nyomom! :D

Juvegaspy 2020.06.09. 12:46:23

@JuventusFanatikus: sztem jöhet.
A Barcasok ahogy latom itt ott jobban kivannak ettől a cserétől mint a mi szurkoloink :)

Quentin_KR 2020.06.09. 12:51:20

Június 9. van. Hivatalos átigazolási időszak ha jól emlékszem Szeptember elejétől lesz, Október 2.-ig. Ha most egy lapon elkezdeném strigulázni azt ahányszor "új" hír jelenik meg az Arthur-Pjanic cseréről Szeptemberig, szerintem kevés lenne az egy lap.

Juventino86 2020.06.09. 13:19:31

Én nem kedvelem kimondottan Arthur játékát, de több Barcás ismerősöm szerint is remek játékos. Ők szomorúak lennének, ha elmenne a katalánoktól. Nem tudom, hogy minek örülnék.

Pavel1988 2020.06.09. 13:27:22

Egyébként vele mi a baj?
Láttam játszani kb. 10 alkalommal, a passzjátéka imponáló volt.

Kmarcika 2020.06.09. 13:33:17

@Juvegaspy: ezt már én is le akartam irni :)

Lanzafame 2020.06.09. 13:53:34

@Juventino86: örülhetnél egy Pogbáénál alacsonyabb fizetésű embernek, egy nála 4 évvel fiatalabb játékosnak, annak, hogy Pjanicot el tudjuk passzolni, és annak, hogy befejezzük az új Pirlo után való rohangálást (Bentancur kerül a védelem elé).

Én másnak jobban örülnék, de úgy látszik, Arthur tényleg egy konkrét célpont.

Juventino86 2020.06.09. 14:05:27

@Lanzafame: Ezek a dolgok valóban okot adnak az örömre, de én úgy értettem, hogy azt nem tudom, hogy Arthur ügyében minek örülnék, ha a Barcában maradna, vagy jönne hozzánk. Pjanic mostani formájánál mondjuk biztosan jobbat tudna hozni.

Il Principino 2020.06.09. 14:16:37

Háááát.. Ebben egyelőre csak egy pozitívumot látok,az pedig nem más mint hogy fiatalabb a bosnyáknál!

Dani1342 2020.06.09. 15:23:35

Nem tudom van e értelme, amit láttam meccseket jol passzolo játékos de kb 10..15 méterre, támadó felfogasubb az tény es tud sokat futni illetve cselezni es labdat is tud lekezelni ami nem hátrány, de nem tudom ha eddig ennyire ragaszkodik a barcahoz mennyire lesz jo a váltás netalán ha ide kerülne.. De sarri focijaba szerintem bele illene ha bentancour lenne a védelem előtt es arthur khedira helyen játszana.. Gyors passzos játékba bele illik igy szerintem tudna alkalmazni sarri is. A kérdés az ki akarja arthurt? Sarri vagy a vezetőség? Ami előnyt jelent fiatal gyors, bele illik sarri sok passzos játékába, es talán előre felé is jobban passzol majdnmint matu vagy khedira összesen. Ha ezt tudja mar jobban megerne mint ha khedira lenne helyette aki fel szezont tappenzen tölti.

venember83 2020.06.09. 15:48:23

@Rocky80: kb. ennyi koncepció várható, hogy valami változzon. Arthur olcsóbb havi szinten, fiatalabb, gyorsabb, harcosabb. Nem tőle fog szintet lépni a középpálya, de nem szabad túl nagy elvárásokat támasztani.

Andras74 2020.06.09. 16:07:45

@Quentin_KR: Ez az olasz átigazolási időszak. Európában mindenhol ekkor lesz?
Vagy igazolunk valakit júliusban és majd csak szeptembertől játszhat???

JuventusFanatikus 2020.06.09. 16:45:47

@Andras74: A Mercato rovatban be van linkelve a cikk, amiben minden le van írva erről a témáról:)

JuventusFanatikus 2020.06.09. 16:54:00

@Juvegaspy: Azért köztük is van elég sok éles szemű, aki simán elpasszolná a brazilt:D
@Juventino86: Hidd el, Te annak örülnél, ha maradna Barcelonában, mert az első meccs után már felírnád a listára:D
@venember83: Azt semmiképp nem mondanám, hogy gyorsabb, de még azt se, hogy harcosabb lenne majd, ha már úgy kell győzködni... Annyi biztos, hogy a jelenlegi Pjanić szintjét hozza, hogy ettől többre képes-e, ez a kérdés.

Rikster 2020.06.09. 17:07:14

Én azért pozitívan próbálom ezt a cserét megközelíteni. Kapunk egy fiatalabb, szerintem agilisabb játékost, mert azért Pjanic utóbbi másfél éve nem éppen a megfelelő hozzáállásáról tanúskodott. Véleményem szerint mindkét játékosnak előnyére válhat ez a csere. Nem véletlenül kellene egy ügyes labdatartó, aki képes nehéz szitukban labdát fedezni és pontosan továbbítani. Nálunk az utóbbi időben, sőt mióta elment a nagy középpályásaink mindegyike, nem igazán tudtunk nyomás alatt normális labdakihozatalt végrehajtani. Én inkább pártolom a 10-15 méteres passzokat, mint azt hogy saját térfélen veszítsünk labdát vagy kibikázzuk valamelyik José-nak a nézőtérre. Azért a Barca stílusa továbbra sem a hosszú labdás játékról szól, Messin kívül ráadásul szinte senki nem is mer hosszabb labdákkal kísérletezni. Neki meg persze elnézik, ha elrontja. Szerintem megérett arra Pjanic, hogy továbbálljon és lehetősége legyen egy másik helyen megújulni. Szóval én támogatom, mert lehetne rosszabb is.

Rikoo 2020.06.09. 17:38:21

Akár még jól is elsülhet ez a csere, ha esetleg tényleg sikerülne valamilyen módon kipaterolnia a Barcának Arthurt onnan.
Labdabirtoklásban azért a világelitet képviseli a brazil, igaz semmi másban nem, de hátha fejlődőképes, fiatal még.

Zombijuve 2020.06.09. 21:00:04

Én nem láttam a srácot játszani, de Pjanicnál jobb lesz. Sosem voltam elájulva a bosnyáktól. Nem azt nyújtotta,mint annak idején a Romában.

Sunny21 2020.06.09. 21:51:13

Továbbra is azt érzem hogy Pogba kellene nekünk, még ha nem is leszek ezzel népszerű.
Ramsey+Pjanic együtt is odaadnám érte. Khedirát meg bónuszként :)

Juventino86 2020.06.10. 11:27:05

@JuventusFanatikus: Gondolod, hogy Arthur listára kerülne? 1 meccs után még nem, ahhoz legalább 2 rossz meccs kell és aztán egy kis nyugtató. :D :D

@Sunny21: Teljesen igazad van. Pogba egyedül nálunk volt eddig képes klasszis teljesítményre, és szerintem nálunk újra formába lendülhetne. Csak hát ugye a fizetés meg Raiola ott gondot okozhat. :(

del pipi 2020.06.10. 13:27:54

@Juventino86: Na jó de azért tedd a szívedre a kezed, azért a te listádról az idő és a türelem szót törölték, nem igaz? :)))) Én speciel látom Arthur helyét a csapatban, nálam egy ilyen Arthur Jorgihno Bentancur kp adná. De ez csak az én véleményem. Sajnálom Pjankót mert nekem speciel a második számú kedvencem a Juvéba , de ha őszinte akarok lenni akkor az a helyzet hogy azt figyeltem meg hogy pontosan egy tempóban futballozik és így ma már ezt nem lehet. A kérdésem hogy hova is és miért is akarja őt a Barca?
Pogbáról meg csak annyit hogy már rég a Realba lenne a Zidane miatt, csak hát bemondott egy 18-as bér igényt és Perez mondta ez max 12 tud lenni a Realban. Akkor nálunk mennyit kaphatna? Megelégedne egy 8 millióval? Nem hiszem! De többet nem is adnék neki.

Juventino86 2020.06.10. 13:52:48

@del pipi: Na igen, a türelem valóban nem az erős oldalam, de mondjuk szerintem vannak a csapatban olyanok, akik esetében a türelem nemcsak nálam, hanem a vezetőségnél és a szurkolóknál is elfogyott. De Sciglio, Rugani, Bernardeschi, stb. :D A középpályával kapcsolatban egy véleményen vagyunk igazából. Jorginho-Arthur-Bentancur hármas szerintem is jó lenne. Pjanic sajnos már tényleg kiégett kicsit nálunk, bár ha kicsit fentebb játszana, talán még hasznára lehetne a csapatnak. Én sem mondom, hogy Arthurnak nincsen helye nálunk. Csak néhányszor láttam játszani, az alapján pedig nehezen tudom megítélni, hogy jó lenne-e. Lefelé mondjuk gondolom nem lógna ki. Úgy tudom, hogy eléggé kicsapongó életet él a pályán kívül, bár Vidal is ezt tette, mégis jól játszott. Pogba bérét meg valóban nehéz lenne állni, annyit nem tudnánk adni, amennyi neki kellene.

JuventusFanatikus 2020.06.10. 14:29:03

@del pipi: @Juventino86: Ezzel a trióval labdát azt lehetne rendesen tartani, de a támadások vezetése még mindig komoly gondot okozna. Arthurt cseréljük ki Aouarra, és mindjárt jobban fest az egész.

Vidalhoz nem lehet hasonlítani senkit, más részegen nem tudott úgy teljesíteni, mint más:D Meg egyébként sem emlékszem arra, hogy sérülten síelgetett volna, mint a druszája.

Juventino86 2020.06.10. 14:29:55

@JuventusFanatikus: Aouar természetesen jobb lenne Arthur helyett, ez teljesen egyértelmű.

del pipi 2020.06.10. 17:02:32

@JuventusFanatikus: @Juventino86: Én a franciát csak egyszer láttam, akkor nagyon jól játszott, talán jobb is lehet mint Arthur. A baj az hogy az egyik egy 50-es a másik pedig egy cserebere pjanic-al. Amúgy az nekem sem tetszik amit a brazilok csinálnak, hogy gondolnak egyet és elindulnak az éjszakába és mehet is a dzsambalaya reggelig. Én is hallottam ezt Arthur-ról , ezt nem tartom profinak.

JuventusFanatikus 2020.06.10. 17:05:52

@del pipi: Aztán reggel meg fáj a pimpilimpije, és meccseket hagy ki emiatt:D Már a viselkedése miatt nincs helye Torinóban, erre jön rá a játéktudása.

Joseph Toser 2020.06.11. 01:59:17

@JuventusFanatikus: JA.. és valahol olvastam, hogy megháromszoroznák a fizuját, hogy idejöjjön... Az már mindjárt jobban tetszik a csávónak.. egyből jönne... fasz ki van az ilyentől.... Most hol van az hogy Ő csak a Barcában akar maradni? Gusztustalan!

Itt is látszik, hogy mennyire a pénz motiválja a játékosokat.
Nyilván van kivétel!

venember83 2020.06.11. 08:29:58

@Joseph Toser: a dél-amerikaiaknál legalább ennyi biztos (motiválhatóság pénzzel), minden egyéb kérdéses.

Joseph Toser 2020.06.12. 01:39:56

@venember83: Értem ... viszont bocsánat a hozzászólásért...

Ugyanis jobban belegondoltam, hogy valszeg bármelyikünk váltana munkahelyet, ha olyan állást ajánlanának fel, ahol 3szor annyit kereshetnénk,ahol most vagyunk és ugyanazt a munkát kellene elvégezni. Én is mennék. Igen, esendő vagyok...
Bocsánat!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (915) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9916) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4141) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4171) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása