Registát keres a Juve

bentancur_rodrigo_labdaval.jpegA pletykák szerint a Juventus vezetősége a középpályát illető változtatásokat értékeli ki, és ezek része lehet a regista kilétének a meghatározása. A Goal.com szerint a bianconero csapat nem fog mélyreható változtatásokat eszközölni a keretben ezen a nyáron, ám pár játékossal emelnék a minőség szintjét.

Az elmúlt hónapokban a vezetőség számára is nyilvánvalóvá vált, hogy a középpályán többre van szükség. A legnagyobb, és talán legelérhetetlenebb álmot továbbra is Paul Pogba jelenti, azonban amennyiben Miralem Pjanić távozna Torinóból, érkezhet a középpályára egy karmester.

A cikk szerint a Juve nem tette átadólistára a bosnyák középpályást, a kérdés azonban elég érzékeny témát jelent a felek számára, és nem zárható ki, hogy mivel a vezetőség is többet várt a bosnyák játékostól az elmúlt években, a középpályás távozhat megfelelő ajánlat esetén

A nyári játékosmozgásokat nem könnyíti meg a koronavírus-járvány által okozott gazdasági helyzet, ezért a klubok feltehetően inkább játékoscserékkel fognak operálni, kevesebb lesz a készpénzes átigazolás.

A középpályára természetesen felmerült Maurizio Sarri egykori játékosának, Jorginhónak a neve is, ő már bizonyított úgy a Napolinál és a Chelsea-nél, jelenleg azonban ez ügyben nem folynak tárgyalások.

A minap Joao Santos, a játékos ügynöke arról beszélt, hogy a középpályás jövője a Chelsea-hez fűződik, de a Sport Mediaset értesülései szerint a futballista szívesen dolgozna ismét Maurizio Sarrival.

Tárgyalások hiányában jelenleg a regista posztra legesélyesebb opciót a keretben lévő és elengedni sem kívánt Rodrigo Bentancur jelenti.

A másik lehetőség Sandro Tonali, akit szívesen a klubhoz láncolna a bianconero vezetőség, és bár a fiatal középpályásnak még nincs precízen meghatározott posztja, azonban a kontinens egyik legígéretesebb fiatalja, aki kész arra, hogy megtegye a következő lépést karrierjében a Bresciától elszakadva.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr3515641742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

delpi0823 2020.04.26. 11:19:58

Pjanictol meg Rabiotol megszabadulnank, es johetne Tonali meg Pogba:).Egy Benta-Tonali-Pogba 3as azert eleg utos lenne,es jo par evre megoldana a kozeppalyas gondjainkat.Matuidi meg khedira meg maradhat tehermentesitesre arra tokeletesek sztem.

m.martin91 2020.04.26. 11:30:02

Ha registát keresünk, akkor igencsak leszűkül a történet két névre, Jorginhóra és Tonalira. Ha Pjanicot eladjuk, és leigazoljuk a 28 éves Jorginhót, akkor Tonalit már nem fogjuk. Ellenben ha leigazoljuk Tonalit (és Jorginhót nyilván nem), akkor azzal 19-re lapot húzunk, hogy egy ilyen fiatal játékosra bízzuk a középpályán a szervezést. Érdekes helyzet. Talán az volna a legjobb döntés, ha Pjanicot még itt tartanánk, és megengedhetnénk magunknak Tonali leigazolását. Egy szezon alatt sok minden kiderülhet.

2020.04.26. 11:44:25

Én Bentancurra szavazok. Tonali szerintem nem regista, Jorginhora pedig inkább gondolni sem akarok.

Juventino86 2020.04.26. 12:14:19

Ha Pjanic távozik, akkor inkább Jorginho jöjjön! Tonali nagyon kockázatos húzás lenne.

Lanzafame 2020.04.26. 12:45:34

Mi lenne, ha nem Pirlót akarnánk kivenni a fagyasztóból, hanem csak okosan igazolva és megtartva a használható játékosokat, építenénk egy stabil, masszív 3-as középpályát?

Azért épült le a középpályánk 2015 óta, mert egy képzeletbeli Pirlo köré szervezzük, de őt nem lehet és nem is kell pótolni.

Juventino86 2020.04.26. 13:16:18

@Lanzafame: Egyébként így van, nem kell feltétlenül registának lennie a csapatban. Kell legalább 2 minőségi belső középpályás, akik többfajta stílusban is tudnak játszani. Mondjuk Sarri nem nagyon fog változtatni a taktikán, bár remélem, hogy ősztől jobb edzőnk lesz.

Attilio79 2020.04.26. 13:34:54

Tonali és Pogba kell(ene), de véleményem szerint Pjanicot meg lehetne tartani és Rabiot, Bernardeschi, Khedira, Higuain, Ramsey esetleg Matuidi róvására illene vásárolni... Can már úgyis elment.

Bagg10 2020.04.26. 15:24:40

Egyik sem lenne jó megoldás.

Akit én preferálnék, az Thiago Alcantara, a Bayernből. Olaszországban született, tipikus Regista. Nagyon technikás és gyors a feje, Sarrinak ideális lenne.

Olcsó is, hiszen a Bayern elengedi.
Pjanic - Alcantara csere pénzmozgás nélkül.

JuventusFanatikus 2020.04.26. 15:56:41

@Bagg10: Miért nem tartod őket jó megoldásnak?

Alcantára túl sokat sérült, és a Bayernesek se elégedettek vele teljesen, nem véletlenül engedi a klubja megfelelő ajánlat esetén.

frenky441 2020.04.26. 19:22:15

Erősítsetek vagy cáfoljatok meg, de a trequatista pozíció nem a támadók mögött játszó támadó szellemű középpályás? Mert ha jól tudom akkor egyik sem az a típusú játékos.
Aki szerintem ilyen játékos az például Isco, De Bruyne, Erikssen, van de Beek stb.

frenky441 2020.04.26. 19:24:30

U.I: Jelenlegi keretünkben szerintem ez a játékos Dybala, mert szerintem amikor ezen a poszton játszott akkor volt a legjobb formában.

Trequartista = kötetlen posztú támadó középpályás!!!

JuventusFanatikus 2020.04.26. 19:27:28

@frenky441: De ki beszélt trequartistáról?:)

Egyébként Dybala secunda punta, kétségtelenül ott a legjobb.

Kmarcika 2020.04.26. 22:26:13

@JuventusFanatikus: én nem értem:D
Mátmint @frenky441Úr kommentjét :D
De amúgy Isconak én még mindig örülnék.
Benne sokkal több van, mint amit a realban mutat.
Bár valamelyik évben (bocsánat nem nézek utána)
41212 t játszott a real Iscoval Roni és Benzema mögött.
Itt jelenleg ugyan ez a felállás
4312 41212 jelen esetben ugyan az.
Remélem értitek mire akarok kilyukadni :)
Bocsánat, szétszórt vagyok, sokat dolgoztam ma.

Il Principino 2020.04.27. 08:37:31

A szarért erőltetjük ezt a regista posztot,más rendszerben nem lehet játszani akkor!?

alexGicamo 2020.04.27. 09:17:26

A felmerült nevek közül Tonalira szavaznék . Bár még sajnos, nem láttam őt játszani, de nagyon ígéretesnek tűnik itt sokak szerint is . Ami a legfőbb számomra : fiatal és olasz !

alexGicamo 2020.04.27. 09:39:01

@Lanzafame: Tökéletes meglátás ! Ki mondta, hogy ezt a formációt erőltessük ?

Quentin_KR 2020.04.27. 12:35:57

@Lanzafame: teljesen egyetértek. Pirlo nincs már és nem is lesz. Pont olyan mint ha új Del Piero-t keresnénk. Viszont, ha úgy vesszük, nekünk Pirlo passzjátéka és szeme hiányzik igazán. Ebben a tekintetben sem Tonali sem Pogba (ő nagyon nem) nem jó megoldás. Aki passzjátékban s játék intelligenciában megközelíti Pirlot az nem más szerintem mint Kevin De Bruyne. Csak sajnos ő egy elérhetetlen álom.....

Joseph Toser 2020.04.27. 13:56:12

Sziasztok!

A regista mellé kell 2 BtB középpályás. Az egyik aki jobban szűr,seggg - íti a védekezést, míg a másik besegít a tamadásokba es vissza is zár. Én, eleve nem vagyok híve ennek a regista mizériának. Pirlo-t nem kell pótolni,nem tudják. Ezt már valaki jól leírta,előttem! Igaza van! Véleményem szerint kell a 2 belső védő elé egy szűrő-védekező kp ( Sergio Busquets ) féle játékos. Aztán jöhet 2 klassz BtB kp játékos. Ha ez meglenne, akkor stabilabb lenne, lehetne a védekezés. Utálom a Barcelonát, DE, Gardiola idejében is ez volt a kulcs a kp-én! Busquets -Xavi-Iniesta. Ezt próbálja Sarri is utánozni a maga fantazmagóriájával és taktikai elgondolásaival, DE sajnos nem olyan hatékony,mint Gardiola!

JuventusFanatikus 2020.04.27. 14:12:23

@Joseph Toser: Magát a játékstílust tényleg valamilyen szinten "utánozza" Sarri, de a középpálya összetételét nem akarja lemásolni. Pontosan leírtad, hogy Guardiola tökéletes középpályája, hogy néz ki, azonban Sarrinak kell egy regista, egy kemény b-t-b és egy mezzala. Nagyjából a kreatív játékosok száma ugyanaz, de mégsem egy a feladatuk.
Én abszolút regista-párti vagyok, de sokan ezt a szerepkört összemossák Pirlo nevével, szerintem tévesen. Nekünk nem egy új Pirlo kell, hanem egy Jorginho. Míg a Maestro lényegesebben gyengébben védekezett, de a támadásokat a hosszú átadásaival jobban segítette, addig Jorginho és Tonali komplexebb labdarúgók. Azaz lehet, hogy a támadásokat nem tudják annyira segíteni (azért ebben Sandro jobb, mint Jorginho), addig a védekezést egymaguk hibátlanul ellátják. Én azt mondom, hogy Pirlo csak egy volt, de registából akad több is, de azért sajnos nincs belőlük olyan sok.

Rikoo 2020.04.27. 15:44:48

Én úgy látom, hogy Bentancur nagyon jó megoldás erre a posztra, mivel ő alapból nem regista és nem is képes úgy játszani. Az ő erényei a labdabiztonsága, munkabírása, labdaszerzései. Szerintem tökéletes megoldás lenne köré építeni a középpályát. Talán nem is abban kellene gondolkozni, hogy Bentancur középen és valaki legyen jobbról illetve balról, hanem abban, hogy a védelem elé kell két nagy munkabírású középpályás, az egyik ugye Bentancur személyében megvan, a másik pedig lehetne Tonali, akinek hasonló erényei vannak, csak ő már kreatívabb is a passzjátékban. Két ilyen fiatal, nagyobb munkabírású játékos mellé kellene, egy úgymond klasszis játékos, aki rengeteget tud hozzátenni kreativitásban a csapathoz. Isco talán jó lehet, de nálam erre egyértelműen Pogba a megoldás. Lehet szidni, viszont a képességei alapján, nem reális, hogy rajta kívül ilyen szintű játékost tudna megszerezni a klub. Bizonyított is a Juventusnál, szerintem meg is bánta, hogy Raiola behülyítette a klubváltással.
Világbajnok játékos és 27 évesen megkaphatná a felelősséget, hogy vezére legyen egy topklub középpályájának. A Real Madridnál nem lenne ilyen lehetősége.

@JuventusFanatikus: Jorginho tökéletes helyen van, a közepes Chelseaben. Ez az ő szintje, meg a Napoli. Össze sem lehet hasonlítani Thiagoval pl., kiemelkedően magasabb szint a spanyol, csak azért írom, mert korábban láttam, hogy voltak ilyen összehasonlítások. Előbb küldeném el Sarrit, minthogy idehozza a nem top képességű játékosait.
Emerson is jó játékos és Alex Sandro cseréjének jó is lenne, de biztosan nem helyette. Egyébként én örülnék a leigazolásának, kellene a rotációban.
Akit én még biztosan nem küldenék el az Bernardeschi. Milyen játékosokat akarunk a rotációban, ha nem őt?
Nem képes kezdőként játszani ez tény, de nem is kellenek olyan játékosok, akik majd hisztiznek, hogy nem játszanak eleget. Ha ezt nézzük akkor én Bernardeschit preferálom Rabiot, Matuidi, Khedira és Ramsey helyett is. Ő jó lehetne, mint lendületes, nagy munkabírású középpályás. Támadónak nagyon kevés.

JuventusFanatikus 2020.04.27. 17:18:31

@Rikoo: Szerintem egyáltalán nincs ekkora különbség a két játékos között. A jelenlegi helyzetet figyelembe véve szinte csak Jorginho esetében lenne garancia arra, hogy beválik. Én Thiagót túlsztároltnak tartom, míg az olaszt nagyon alulértékeltnek. Ettől függetlenül jobb napjain a spanyolt jobbnak tartom, de nem véletlen az sem, hogy a Bayernesek egy része nagyon szereti, a másik fele pedig simán eladná. A teljesítménye hullámzó, és sokat sérült, ilyen játékosok pedig akadnak nálunk is. Jorginhót én kiegyensúlyozottabbnak, megbízhatóbbnak tartom, aki a legfontosabb dolgokban remek, egyedül az extrákban marad el a spanyoltól.

A Bernardeschis résszel természetessel én is egyet tudok érteni, és bízom benne, hogy ahogy Dybalánál, úgy nála is bekövetkezik a nagy pálfordulás, csóró Fede önbizalma teljesen elment már tavaly ilyenkor, azóta nem találja saját magát, pedig ettől sokkal többet tud.

frenky441 2020.04.27. 18:07:46

@JuventusFanatikus: Igazad van, még ismerkedem ezekkel a speciális kifejezésekkel. Akkor a regista a mélységi irányitó? Mert ha igen az ilyen típusú játékosok lassan eltűnnek.
Jelen pillanatban csak Modric jut eszembe aki tipikusan ilyen.

JuventusFanatikus 2020.04.27. 18:10:58

@frenky441: Igen, a regista az mélységi irányító, de Modrić nem az. Regista a fentebb említett Jorginho, Tonali, Thiago, Brozović, de én szerintem De Jong is abban a szerepkörben a legjobb.

frenky441 2020.04.27. 18:28:09

Akiket felsoroltál jó játékosok de egy csapatot nem tudnak a vállukon vinni. Az ő tudásuk, játékintelignciájuk közel sincs Pirlo-éhoz, szerintem ők tipikus box to box középpályások.
Modric-ot úgy gondoltam hogy aki képes ezt megoldani. Talán egy jó formába lévő Pjanic megoldhatná ezt a posztot, de hol az a jó forma.

JuventusFanatikus 2020.04.27. 19:05:03

@frenky441: Pirlo nincs még egy, és nem is lesz, ezért felesleges bárkit is hozzá hasonlítani. Egy játékos nem attól lesz regista, mert a hátukon tudnak vinni egy csapatot. Modrić pedig annak ellenére, hogy irányító, még nem regista, mert nem azokat a feladatokat látja el, amit egy mélységi irányító.

Rikoo 2020.04.27. 21:21:50

@JuventusFanatikus: Nem szeretek Whoscored osztályzatokkal érvelni, de jelen esetben, a két játékos között óriási különbséget mutatnak az osztályzatok, ha az egész pályafutásukat nézzük. Kb. ennyi különbséget érzek reálisan Thiago és Jorginho között.

JuventusFanatikus 2020.04.27. 21:32:12

@Rikoo: Whoscored osztályzatokkal ne is:P

Nem csak az osztályokat kell nézni, hanem azok mögé kell látni. Ha ezt a szezont nézzük, akkor Jorginho jobb védekezésben, eredményességben dupla olyan jó, mint Thiago, kulcspasszok terén jóindulattal egál (egytized a különbség), passzpontosságban a spanyol két százalékkal jobb. Amiben Thiago sokkal jobb, az a hosszú indítások száma, és megnyert párharcok, emiatt jobb az osztályzata annyival, amennyivel, de szerintem túlzott nagy a különbség a valósághoz képest. A Transfermarkt szerint konkrétan Jorginho értékesebb, miközben egyidős a két játékos.

Rikoo 2020.04.27. 22:11:36

@JuventusFanatikus: Teljesen más erényei vannak a két játékosnak. A legnagyobb különbség köztük, hogy a játékra mekkora hatással vannak. Jorginhot ki is kezdték a szurkolók és angol sajtó is, hogy az ellenfél térfelén gyakorlatilag 0 amit képvisel mióta odaigazolt. Talán most egy kicsit kezd változni a dolog, de tény, hogy a büntetővégrehajtó technikáján kívül gyakorlatilag semmit nem képes nyújtani a másik térfélen. Ettől függetlenül nem rossz játékos, csak ne a Juventusnál játszon. Ugyanez Milik. Vagy minőségi játékos érkezzen vagy maradjanak a mostaniak a klubnál. Nincs értelme olyanokat igazolni akik a jelenlegi játékosoknál nem jobbak, főleg nem olyan 26 és 28 éves játékosokat, akikben nincs meg a fejlődési potenciál.

JuventusFanatikus 2020.04.27. 22:30:55

@Rikoo: Nem is kicsit lett jobb, konkrétan kirobbanthatalan a Jorginho-Kovačić kettős, még Kanté sem igazán tud közéjük férkőzni. Azóta természtesen a szurkolók oda-vissza vannak tőle.
Jorginho a jelenlegi középpályásainktól nem jobb?. Ezzel egyáltalán nem tudok egyetérteni. Jelen állás szerint Jorginhótól keresve sem találnánk jobbat, mivel ennek az edzőnek pont erre a játékosra van szüksége, nem Thiagóra, aki a hosszú labdákkal operál, miközben ebben a taktikában a hosszú átadások száma le van minimalizálva.
Ettől függetlenül én nem szeretném leigazolni Jorginhót, csak, ha Tonali nem jönne össze, de akkor előbb kapok egy enyhe idegösszeroppanást, mert az a csávó jobb lesz, mint ez a kettő együtt:D:D

Rikoo 2020.04.27. 22:54:35

@JuventusFanatikus: Na látod ezért sem akarom, hogy Sarri legyen itt az edző. Nem elég, hogy a felkészülés elkezdése óta szenved a csapat, még idehozná ezeket a játékosokat is.
Kirobbanthatatlanok, de nem is jönnek az eredmények és komoly gondjaik is vannak a középpályán. Én örültem volna Kovacic leigazolásának, de kb. 22 évesen meg is rekedt a fejlődése. Egyébként nagyon jó példa még a Chelsea-Bayern meccs is a BL-ben. Elképesztő különbség volt a két középpálya között. A Bayern felőrölte Londonban a Chelseat és pont Thiago mutatta meg, hogy mi is a jelenlegi topszint.
Nekem ő mindig is kedvenc volt, óriási hiba volt anno a Barcelona részéről, hogy elengedték. Xavi és Iniesta mellett mutathatta meg a képességeit, talán ezért is tartom őt ilyen sokra, mert nem lógott ki mellettük és ez óriási dolog! Igazából a sérülések sem vetették őt vissza soha, kb. ezt a szintet várnám el Pjanictól is, mert bizonyította már, hogy ő is elit szintet képvisel, de mentálisan komoly gondok vannak nála.

Joseph Toser 2020.04.27. 23:45:28

@JuventusFanatikus: bocsánat.. rosszul irtam: Guardiola!
Akkot most el kell(ene) dönteni, hogy Bentacur hol is fog játszani a kp-én... Mert a hozzászólásokból az jön le, hogy Tonali és Jorginho is a 2 belső védő elött érzi jó magát. Bentacur is ott rakta le a legjobb tudását! HA, és ez egy nagy HA, leigazolja a Juve a fentebb említett 2 játekost,akkor lesz 4 játékos 1 posztra! Pjanic-Bentacur-Tonali-Jorginho... Ez megint nem lesz jó! Senkinek! Szóval azt gondolom, hogy el kell(ene) dönteni, hogy az edző kit hol játszat és a lyukas helyekre igazolni. Vagy ha a biztos sem biztos, akkor azt kell előbb biztossá tenni,(Bentacur fix helye a kp-én, Pjanic fix helye,stb..) és ezek után gondolkodni a nevekben,akik a "hiányos" posztra érkezhetnek!
Ha, Sarrinak mezzala kell arra ott van Remzi. Iranyitónak ott van: Pjanic.
BtB: Matuidi.
Regista: Bentacur.
Olyan kérdés(ek) merülnek fel: Khedira,Rabiot,Tonali, Jorginho,Thiago Alcantara,Kante mely pozícióban játszanak a legjobban?
Bernát miért nevelte át,bárminek is, miközben szélső. Berna, szerintem, megbukott mint belső kp játékos!

JuventusFanatikus 2020.04.28. 08:58:19

@Joseph Toser: Húha, van itt minden, mint a búcsúban:D
Az igaz, hogy Bentancur ígéretes volt registaként, de azt se feledjük el, hogy a legnagyobb csapat, amely ellen abban a szerepkörben szerepelt, az az inter volt.
Jorginho és Tonali egyszerre való leigazolása értelmetlen és lehetetlen küldetés.
Az idei nyár egyik legfőbb feladata leváltani Pjanićot, csak a kérdés az, hogy ennek ellenére marad-e a csapatnál, vagy megy.
Bernát azért kellett átképezni, mert nem játszottunk szélsőkkel, de azt semmiképp nem mondhatjuk, hogy mezzalaként megbukott, miközben csak egy teljes meccsen szerepelt ott.
@Rikoo: Ezért szeretem azt, mikor egy edzővel hosszú időre lehet tervezni, és összerakni egy közel hasonló keretet, amit szeretne. Nekem nincs bajom azzal, ha nem klasszis játékosok érkeznek, csak akkor legalább legyenek hasznosak, nem mint a jelenlegi kp nagy százaléka. Azt pedig senki sem tudhatja, hogy éppen meddig marad Sarri, és pontosan ki követi. Mert, ha egy olasz tréner lesz az utódja (ezt sajnos kétlem), akkor Jorginho hosszú évekig megoldás lehetne, de ha nem így lesz, akkor könnyen lapát lehet belőle, mert a külföldi edzők inkább szűrőket alkalmaznak.
Pjanićot én is borzasztóan sajnálom, sokkal több van benne.

Joseph Toser 2020.04.28. 11:24:50

@JuventusFanatikus: igyekszem Neked többrétű kérdést feltenni. :-)))

Az még mindig nem teljesen világos,hogy: Rabiot,Khedira,Tonali,Jorginho,Thiago Alcantara, Kante.. Ők hol a leghasznosabbak?
Ha.. Pjanic nem tud olyan jól játszani a regista helyén,akkor miért kell ott eröltetni? Ez edzői hiba! A másik edzői hiba,hogy ragaszkodik egy olyan taktikai felfogáshoz,amit a jelenlegi keret nem tud vagy MÉG nem tud játszani! Ez szerintem 2 súlyos edzői hiba! (Olyan helyeken játszat játékosokat amik nem az ő posztja ,es ragszkodik egy jelenleg nem működő taktikához!) HA, es ez megint egy nagy HA, hogy ha Sarri marad jövőre is az edző,akkor megkapja azt vagy azokat a játékosokat akiket kér és vagy passzolnak az Ő fantazmagóriájának és akkor végre tényleg láthatjuk és élvezhetjük a Sarriball-t !

JuventusFanatikus 2020.04.28. 11:56:16

@Joseph Toser: Csak nyugodtan:D Próbálok válaszolni mindenre válaszolni, de annyi témát érintettél, hogy nem győztem mindenre választ adni:D
Regista: Tonali, Jorginho, Thiago Alcántara
Box-to-box: Kanté
Rabiot szerint jó védekező középpályás lenne két középpályásos felállásban, míg Khedira a padon a leghasznosabb:P Komolyan szólva, Khedira mezzalaként szerepelt Allegri irányítása alatt.
Azért kell erőltetni Mirát registaként, mert Ő volt az egyetlen, akire ezt rá lehetett erőltetni. Allegri egy szűrőt kért (N'Zonzi), de nem kapott senkit, így maradt Pjanke átképzése, ahogy Sarrinak sem igazán volt más lehetősége. Mármint egy volt, Bentancurt rakta a védelem elé a katasztrofálisan szereplő Mira helyett.

steven.h 2020.04.28. 13:07:14

@Rikoo: Teljesen egyetértek veled, már akkor se értettem, hogy a Barca hogy engedhette el, sajnálatos hogy ennyire sérülékeny.

Joseph Toser 2020.04.28. 13:54:52

@JuventusFanatikus: mercatóban irtam.. mert szerintem az már oda tartozik!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3519) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10262) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4326) mercato (4279) nyilatkozat (7677) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4295) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (304) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása