Kanté 70 millió euróért vihető

kante_n_golo_chelsea_labdaval.jpgA francia L'Équipe értesülései szerint a Chelsea kész ajtót nyitni az érdeklődés előtt, így a Juventus, a PSG vagy a Real Madrid szerződtetheti N’Golo Kantét, amennyiben kifizetik a 70 millió eurós átigazolási díjat.

Pár napja Angliában és Olaszországban pletykák kaptak szárnyra, melyek szerint N'Golo Kantétól megválna Roman Abramovics csapata, miután az idei szezonban nemigen találja a múltbeli formáját.

Maurizio Sarri klubja, a középpályán többek szerint igencsak komoly erősítésre szoruló Juve természetesen azonnal felmerült az esetleges kérők között, de a Real Madrid és a Paris Saint-Germain is szerepelt a pletykákban.

A L’Équipe további részletekkel szolgált, és a francia napilap értesülései szerint a középpályás megközelítőleg 70 millió euróba kerülne az érdeklődőknek, míg a megkérdőjelezhető hitelességű pletykalap, a Calciomercato már 80-90 millió euróról ír, amely ár kissé elriasztja a nyarat megvékonyodott pénztárcával váró Öreg Hölgyet.

A bianconero csapat kapcsán természetesen egyéb alternatívák is felmerültek az ügyletre, legalábbis a francia napilap szintjén, így például csereügylet keretében csökkenthetné a játékos árát a piemonti klub, Miralem Pjanić, Daniele Rugani vagy Alex Sandro átadásával.

N'Golo Kanté 2016 nyarán csatlakozott a Chelsea együtteséhez a bajnok Leicester City csapatától 36 millió euróért, idén azonban a londoni kékeknél Frank Lampard irányítása alatt már nem tudott meghatározó játékossá válni a 29 éves középpályás.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6915613840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dybalanation 2020.04.15. 10:49:09

Nekem csak azt mondja meg valaki, hogy Alex Sandro miért nem érinthetetlen? Egy csomó csereüzlettel összeboronálják...jó jó tudom ezek pletykák, de azért mégsem örülnék ha ez igaz lenne..

rockitbaby 2020.04.15. 10:52:40

@Dybalanation: Luca Pellegrini: www.transfermarkt.co.uk/luca-pellegrini/profil/spieler/346567

ÉS természetesen Emerson Palmieri, mint célpont.

Il Principino 2020.04.15. 10:56:13

@Dybalanation: Sandro sem érinthetetlen,csak nincs nála jobb a piacon,aki elérhető épkézláb áron..
Egy tökön szúrással érne fel ha elengednénk!Nem a kezdőből kellene kiárusítást tartani.Kanténak örülnék,de nagyon sok pénzt emésztene fel.

venember83 2020.04.15. 10:58:52

@Dybalanation: szerintem azért, mert brazil, jó ideje elvágyódik, 29 éves, sokszor nagyon hullámzik a teljesítménye. Ha valaki jó pénzt ad érte, el kell engedni. Egy jó, megbízható, kiegyensúlyozott Alex Sandro kirobbanthatatlan lehetne, és minden pénzt (fizetést) megérne. De a dél-amerikaiak nem pont ilyenek.

2020.04.15. 12:01:20

@rockitbaby: Pellegrini remélem visszatér nyáron, és nem adjuk kölcsön sehova, láttam egy-két Cagliari meccsen (ellenünk, az inter és a Napoli ellen), szerintem van helye a csapatban.

Csabuso84 2020.04.15. 12:04:12

@venember83: "Jó ideje elvágyódik" Szerintem ez nem igaz, az elmúlt nyarak alkakmával komonyan vitte volna a PSG (ők nem is egyszer), a MU, és speciel a Chelsea is. De mindig hű maradt. Ki is mondta egyik nyáron, hogy esze ágában sincs elmenni. Nem hinném, hogy elvágyódik.

Csabuso84 2020.04.15. 12:07:17

@Holloka: Inter ellen speciel pont a 100 éves Young hülyét csinált szegényből. Én is remélem, hogy sokat fog fejlődi, és az esz amit egyesdek belelátnak, de egyenlőre még nem a mi szintünk. Pláne nem egy Alex Sansroé.

rockitbaby 2020.04.15. 12:07:50

@Holloka: Én isnazért írtam őt, mert gyakorlatilag Sandro rongyosra volt játszatva és ha csak nincs legalább egy komoly alternatívánk, tuti nem merülne fel az eladhatósága.

Mindazonáltal nem érzem azt, hogy feltétlen őt kellene a vezéráldozat szerepére beválogatni. Kitartott akkor is, mikor szánalmasan kevés fizetést adtunk neki, holott bőven leléphetett volna. Az pedig, hogy hullámzó a teljesítménye, sajnos ellenkezőjét bizony nagyon kevés kerettag mondhatja el. Ez persze több öaszetevős töeténet, de azt mondom, hogy ha nem látni rajta a tipikus 30 éves kor körül jelentkező brazil/dél-amerikai szindrómát, nem kellene eladni.

Csabuso84 2020.04.15. 12:08:54

@Holloka: Ellenünk meg Dybala góljánál hibázott méreteset. Na de majd meglátjuk lesz e belőle valami, vagy egy újabb Spinazzola.

2020.04.15. 12:24:11

@rockitbaby: Nyilván nem, én kedvelem azt a Sandro-t, akit idén látunk, és szerintem sem érdemli meg az eladást, már csak a személyes hűsége miatt sem. Sokkal inkább Pjanić az, akit eladnék, még ha kötődöm is hozzá.

2020.04.15. 12:28:16

@Csabuso84: Szerintem Dybala nem talált be azon a meccsen, de lehet én emlékszem rosszul. Spinazzola pedig szerintem egy teljesen jó és szerethető karakter volt nálunk, az más kérdés, hogy amikor eladtuk a Romának, leeresztett. De nálam még mindig az Atleti elleni meccs maradt meg vele kapcsolatban.

Dybalanation 2020.04.15. 13:27:00

@Il Principino: hát körülbelül, ha el akarjuk adni előtte is mindenképpen kellene egy pótlás a helyére hogy láthassák hogy el lehet-e adni ha megfelelő a pótlás, de jelenleg még normális cseréje sincs szegénynek...

JuventusFanatikus 2020.04.15. 15:19:11

Sokkal inkább Kanté legyen a sztárigazolásunk, mint Pogba, én kinézem N'Golóból, hogy még jó pár év van még benne, és a 29 év az Ő esetében kevésbé mérvadó, mint egy dél-amerikainál.
@Csabuso84: Dybala nem is lőtt gólt a Cagliarinak:D Pellegrini ellenünk még jól tolta, de ahogy a csapata, úgy Ő is kezdett egyre gyengébben teljesíteni.

Rikoo 2020.04.15. 15:24:10

Pellegrini borzasztóan gyengén játszik a Cagliariban, Paraticiből kiindulva, ő csak az FFP mentésére volt jó az utolsó napokban.

Dybali 2020.04.15. 16:54:41

Pjanic helyett megnézném, de egy fiatalnak jobban örülnék.

Csabuso84 2020.04.15. 22:28:03

@Holloka: Igen rosszul emlékeztem, abból nem lett gól, de a lényeg egy óriási hibát vétett, és nem rajta múlt, hogy nem lett gól belőle. Sajnos nagyon benne van a hiba a játékában

Csabuso84 2020.04.15. 22:30:20

@JuventusFanatikus: Jogos, mivel az első félidőben történt az meg 0-0 lett. Lehet hogy kapufa volt, de az nagyon megmaradt bennem, hogy méretes hibát vétett és Dybala fejelhetett tisztán. Úgy emlékszem kapufa volt. Őt árgus szemekkel figyeltem azon a meccsen, és az inter ellen is. Illetve még egy meccsen láttam. A lényeg, hogy agyon lelkes, de közel nem akkora tehetség mint amilyenre számítunk, és a szarvashibák benne vannak a játékában. :(

JuventusFanatikus 2020.04.15. 22:39:34

@Csabuso84: Az első félidőben Dybala nem is játszott, őt pedig fejelni nagyon ritkán láttam, azt megjegyeztem volna:D

Csabuso84 2020.04.15. 22:49:11

@JuventusFanatikus: Hogy ne játszott volna az első félidőben Dybala :D Higany váltotta A 70. percben. Majd nézd vissza a meccset.

Csabuso84 2020.04.15. 23:03:56

@Csabuso84: Egyébként megvan nem fejes volt, de nagy hiba... Egy egyszerű beadást kellett volna neki (Pellegrininek) kifejelnie senkitől sem zavartatva, és lecsúszott a fejéről, és a tizenhatos bal sarkánál álló Dybala elé esett a labda. Félig meddig csúsztatta Paulonak aki egyből tüzelt. Még a kommentátor mondta is, hogy elég nagy hiba volt. Ez az első félidőben volt. Hát most konkrétan nem emlékeztem, de csúnya hiba volt nagyon. Viszont az a memória sem piskóta, hogy Dybala nem is játszott az első félidőben! :D :D :D Viccet félre téve volt még egy zavaró hibája, még a félidő elején, amikor simán átjátszották. A jobb szélről élesen jött be egy labda középre félmagasan Ramsey lőtte is volna, de Matuidi kicsit akadályozta, így nem lett gól. De nagyon veszélyes volt. Akkor is Dybala játszotta át, mint kés a vajon, és adta Cuadradonak, ő adott élesen középre. És ezek még az első félidőben voltak, amikor még nem lehet azt mondani, hogy persze mert a csapata is összeomlott.

Csabuso84 2020.04.15. 23:05:58

www.youtube.com/watch?v=2ro6eC3gAHY
0:35nél az első hiba, mikor átjátszák, mint kés a vajon, valamint 1:22nál jön a nagyobbik hiba, a beadás amit csak ki kellett volna fejelnie.

Csabuso84 2020.04.15. 23:14:01

A fejes meg Demiralé volt, a kapufa. De az nem Pellegrini hibája volt. Összemosódtak az emlékek :) De még mielőtt itt félre értések lennének nem vagyok Pellegrini ellen, csak azt akartam igazolni, hogy emlékeztem arra, hogy hibázgatott. Ezzel inkább azt akarom mondani, hogy nagyon is remélem, hogy fejlődni fog, örülnék ha lenne olasz tehetségünk. Csak egyenlőre még vannak fenntartásaim azzal kapcsolatban, hogy ő a mi szintünk. Az idei Alex Sandro viszont nagyon is hajt, akar, végre jól játszik. Volt idő, hogy árnyéka volt önmagának, de most még nem lenne szabad elengedni, mert kezdi meghálálni a bizalmat. A reménységünk meg még nem ez a szint.
A másik témában egyetértek, lehet jobban járnánk Kanteval mint Pogbával. Igaz ő is idén elég visszafogott idényt produkál, szóval a fene tudja. Én azt a Kantét aki a Leicesterbe berobbant nagyon adnám. :)

JuventusFanatikus 2020.04.16. 08:53:35

@Csabuso84: Bakker, 22 óra után nekem le kéne tenni ezt a rohadt mobilt, mert ilyenkor már annyira fáradt vagyok, hogy azt se tudom, hogy kan vagyok-e, vagy nőstény, nemhogy Dybala az első, vagy a második félidőben játszott-e:D De most már összeállt a kép, büntetőt is harcolt ki, aztán a második játékrészben meg Higuaín csereként jól játszott.
A lényegen nem változtat, nálam az a hiba, amiből nem lesz gól, az felejthető. Azokkal a bakikkal érdemes foglalkozni, ami után gól is született, mondjuk abból is van pár.

senky 2020.04.16. 16:32:05

@JuventusFanatikus: ,,Sokkal inkább Kanté legyen a sztárigazolásunk, mint Pogba '' Kozepcsatar kene e epp ezert miert nem lehetne Timo Wernerr a sztarigazolasa a Juventusnak ? Hiz o egy igazi verbeli csatar ,aki fiatal,24 esztendős ,a jovo csatara a német bajnokság aktuális kiírásában 25 meccs alatti 21 góljával ! ! ! jelenleg második a góllövőlistán a 25 találatnál járó Robert Lewandowski mögött. Összességében 36 pályára lépés során 27-szer volt eredményes a 2019-2020-as évad eddigi részében. Werner már a negyedik évét tölti a lipcseieknél, és 19 gólnál kevesebbet egyszer sem szerzett,! ! ! a mostani termése pedig már az idény derekánál egyéni csúcs volt tőle.

Csabuso84 2020.04.17. 18:13:21

@JuventusFanatikus:
" Azokkal a bakikkal érdemes foglalkozni, ami után gól is született, mondjuk abból is van pár." Ezzel én mondjuk nem értek egyet, de többek között ezért (is) szép ez a játék, mert egy ugyanazon dolgot teljesen másképp is láthat két ember. Mert oké, hogy nem lett belőle gól, de csak mert Dybala erős lökete kicsit fölé ment. Ergo rohadtul nem a védőn múlt. Most ha Paulo nem téved pár centit már érdemes vele foglalkozni? Attól az még ugyan az a hiba volt. Vagy ha Matuidi nem ekkora szerencsétlen, hogy Ramseyt akadályozza a lövésnél akkor már érdemes vele foglalkozni? Ezekre szokták mondani, hogy a védelem már verve. Vagy "szemmel verték" :) Tehát ezekkel nagyon is kell foglalkozni, mert ezek azok amik megmutatják, hogy még nem a mi szintünk. És ha egyszer be kéne tenni Sandro helyett jöhetnének a hasonló bakik. Én ezért nem értek egyet azzal a gondolatmenettel sem (nem Te mondtad), hogy "De Sciglio jó lesz a padra" aztán a sinter ellen amint hogy beállt majdnem összehozott Sáncheznek egy gólt egy kapitális hiba után. Na az sem igazán rajta múlt, felőle simán gól lett volna. Addig jó a padra amíg nem kell beállnia mondhatnánk. :p Szóval én ezért nem értek egyet azzal, hogy nem lett belőle gól akkor nem kell vele foglalkozni

JuventusFanatikus 2020.04.17. 18:42:31

@Csabuso84: Akkor minden játékos értékelésnél szinte meg kellene említeni a hibákat is, mert még nem hordott a hátán a Föld olyan embert, aki ne hibázott volna. Ugyanúgy felelősségre kellene vonni egy csatárt, ha kihagy egy ziccert, vagy egy középpályást, ha kényelmetlen helyen eladja a labdát. Akkor érdemes a hibával foglalkozni az én véleményem szerint, ha a mennyiség, vagy a minőség kirívó. Például De Sciglio inter elleni "teljesítményéért" lehet hibáztatni, mert ott sok, óriási hibát vétett, míg Pellegrininél még néha be-be csúszik egy-két nagyobb baki. Mert különben még Ronaldót is folyamatosan kritizálni lehetne, hogy tíz lövés kell neki egy gólhoz, és szinte meccsenként hagy ki ziccereket:) Én elnézőbb vagyok a játékosokkal, mert tudom, hogy milyen helyzetben vannak. De minden ember más:)

Csabuso84 2020.04.17. 19:32:55

@Csabuso84: Igen nyilván miden játékos hibázik, mert emberek vagyunk, de nem mindegy mekkorát és milye, valamint hogy milyen sűrűn. Például Young amikor gólt lőtt kisebbet bakizott Luca, de gól lett. Ellenünk az első félidőben már eleve két méreteset hibázott. Ronaldoval meg összehasonlítani nem érdemes. Egyrészt azért CR letett már az asztalra valamit. Másrészt a csatárok ugye teljesen más helyzetben vannak más megvilágítás alá kerül a teljesítményük,. Ez mindig így van. Messit egy meccsen megállítják 15x de lő egy gólt és mégis róla szól minden. Ezt vállalják a védők, hogy számukra ilyen az élet, ez a szereppel jár. Rajtuk nagyobb a nyomás. De látod még Ronaldot is kikezdték novemberben 3 visszafogottabb hét miatt. Ha az az egy gól nem jön per meccs egymás után 2x 3x ő is ki van kezdve ne félj. Én Alex Sandrohoz mérem Pellegrinit. Őt láttam rendszeresen fiatalon a Portoban, aztán meg nálunk. Itt nagyon jól indult, az első egy másfél éve kiváló volt.Aztán két gyengébb idény, de most megint nagyon jó. Az enerváltabb idényeiben is támadásban volt halovány, de nem voltak ilyen látványos megingásai. Csak nem tudta kellően segíteni a támadásokat. Szóval igen. Pellegrinin egyenlőre látszik, hogy akar, de a tudás nagyon nincs még meg nála, sűrűn jönnek a hibák. Amiért nem bántom és én is elnéző vagyok vele, de az az álláspontom, hogy egyenlőre nagyon kevés ide.

JuventusFanatikus 2020.04.17. 19:56:32

@Csabuso84: "Igen nyilván miden játékos hibázik, mert emberek vagyunk, de nem mindegy mekkorát és milye, valamint hogy milyen sűrűn."

Pontosan ezt írtam én is:)

Nem Pellegrinit hasonlítom Ronaldóhoz, hanem úgy általánosságban mondom, hogy a csatárok is hibázhatnak olyat, ami miatt a csapatuk pórul járhat, ezért nem ítélem meg a hibákat úgy, ahogy.

Most néztem meg a videót, amit mutattál, és erre csak azt tudom mondani, hogy ez legyen Pellegrini legnagyobb hibája... Luca nem valószínű, hogy olyan játékos lesz, aki védekezésben brillírozik, mert ő a támadásokat tudja igazán jól támogatni, ő ehhez ért, ebben tudja segíteni a csapatot, és sokat köszönhet neki a Cagliari, mert a nagy menetelésből kivette a részét, ahogy lejtmenetből is...:/ De inkább legyen ilyen, mint De Sciglio, vagy Danilo, akiknek nagyon kevés hasznuk van, mert a támadásokat egyáltalán nem támogatják a védekezésben pedig rengeteget hibáznak.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3494) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10220) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2498) meccsek (4287) mercato (4270) nyilatkozat (7634) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4286) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása