Ibrahimović: „Kuluševski tudni fogja, mi a dolga”

ibrahimovic_zlatan_tapsol_es_mosolyog_feketeben.jpgZlatan Ibrahimović szerint Cristiano Ronaldo jelenléte a Serie A számára fontos, a svéd szinten legendás csatár pedig érezhető tisztelettel beszélt honfitársáról, Dejan Kuluševskiről.

„Jó dolog, hogy Cristiano Olaszországban futballozik, ez fontos a Serie A számára.

Ami Dejan Kuluševski Juventushoz igazolását illeti, nagyon jó, hogy svéd játékosok nagy kluboknál képviseltetik magukat, sajnos kevesen mondhajták el ezt magukról.

Amerikában élve nem egyszerű az európai bajnokságokat követni, de pozitív dolgokat hallottam Dejan Kuluševskiről, így örülök a sikerének. Meg fogja tudni, hogy mit kell tennie ahhoz, hogy a csúcsra jusson.”

A 38 éves, egykoron a Juventusnál is megfordult csatár év végéig írt alá az AC Milanhoz, opcionálisan pedig egy további évet maradhat, amennyiben a felek úgy látják jónak.

„Ha valami pluszt tudok adni hat hónap alatt, akkor maradni fogok. De csak azért nem akarok maradni, mert Ibrahimovićnak hívnak. Amit a múltban elértem, az nem számít. Még mindig sokat kell bizonyítanom saját magam számára.

Én saját magamnak határozom meg a kihívásokat, különbséget akarok jelenteni, és megfelelő éhséggel és mentalitással kell rendelkeznem. Ha nem azért kerülök pályára, hogy eredményeket hozzak, akkor hasztalan pályára lépnem, és jobb, ha más kap lehetőséget.

A stílus és a játék változik, de tudom, hogy mit kell tennem. Még mindig elég szélesek a vállaim...

A minap beszéltem pár percet a mesterrel. Sűrű nap volt, de aztán volt módom edzeni is. Majd eljönnek a megfelelő pillanatok.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8015391192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Il Principino 2020.01.03. 16:22:47

Nagy veszteség leszel a futballnak Zlatan,ha egyszer szögre akasztod!
Hatalmas játékos még ennyi idősen is :)
És ha nincs Calciopoli már bl győztesnek vallhatnád magad a Juventusszal abban biztos vagyok!!!

Kmarcika 2020.01.03. 16:25:34

Megosztó a pali nem tagadom, de hogy egy vérbeli klasszis az tény.
Szükség lett volna rá régebben, de ez már a múlt.

Drukkolok nekik kicsit.
Jo lenne, ha Milánó szebbik felével küzdenénk a bajnoki címért.

Kmarcika 2020.01.03. 16:26:52

@Il Principino: nem másolni akartam a kommentedet bocsi :)
Sokáig jrtam kicsit és megelőztél.
Nehéz buszon lefagyott ujjakkal írni :)
Egyezik a veleményünk az a lényeg :D

Il Principino 2020.01.03. 16:41:26

@Kmarcika: +1 :) ráadásul tetszik a humora is a palinak,óriási arc így is meg úgy is :)

Juvegaspy 2020.01.03. 16:43:10

Egeszen szerényen adja elo

Kmarcika 2020.01.03. 16:44:10

@Il Principino:

Riporter--Zlatan miért nincs még az arcod a man united falán?

Zlatan--Mert még nem tudják, hogy nez ki isten.

Hatalmas a pali :D
Megosztó, de sz@rrá röhögöm rajta magam mindig.

JuventusFanatikus 2020.01.03. 16:51:49

@Il Principino: @Kmarcika: Akkor legyetek üdvözölve a Zlatan fan-klubban, ami a legjobb csoport ebben az univerzumban:D:P

Il Principino 2020.01.03. 16:56:23

@JuventusFanatikus: Az egyetlen ember,akinek jól áll a "nagyképűség :D

@Kmarcika: valaki igazán összegyűjthetné egy csokorba az aranyköpéseit :)

Sunny21 2020.01.03. 17:02:58

@Il Principino: Hát, ahogy elköszönt a Galaxy-tól az mindent vitt :D

JuventusFanatikus 2020.01.03. 17:38:47

@Sunny21: Nekem is talán az a csúcs:)
“Jöttem, láttam és meghódítottam a ligát”
“Köszönöm LA Galaxy, csodálatosan éreztem magam!”
“Galaxy fanok! Zlatant akartátok, és megkaptátok Zlatant! Szívesen! Mostmár menjetek, és nézzetek megint baseballt"

@Il Principino: Annyit össze se lehet gyűjteni:D
www.goal.com/hu/news/18552/magyarorsz%C3%A1g/2016/06/30/25203282/ibra-10-legjobb-aranyk%C3%B6p%C3%A9se
www.youtube.com/watch?v=JXt0aU1gtxQ

Kmarcika 2020.01.03. 18:59:37

@Il Principino: mondanám, hogy összegyűjtöm egy cikkben, de ehez az egészhez kell maga Zlatan is ahogy belebőg a kamerába.:D
Azért nosztalgiából végignéztem az aranyköpéses videót és megint meghaltam rajta.
Kicsit irigylem a Milan-t, hogy visszatért.

Szegény Kuluševski senki nem beszél róla a méltató cikkje alatt.
Pedig megérdemelné a fiatal svéd.

Forza Dejan

JuventusFanatikus 2020.01.03. 20:01:04

@Kmarcika: Ha már megemlítetted, hogy Dejanról szól a cikk, akkor ejtek róla is pár szót:D

Biztos vagyok benne, hogy nagyon jól esik neki, ahogy Ibra nyilatkozott róla, ugyanis elmondása szerint Zlatan az Ő idolja. Egyéb kényes kérdéseket is tettek fel neki, például, hogy Messi és Ronaldo közül kit választana, és az argentint választotta, míg a Totti-Del Piero párhuzamnál a római nevét mondta.
Már az újságíró kérdése is eléggé pofátlan, ugyanis ennek értelme nem sok volt, csakhogy csóri srácot kellemetlen helyzetbe hozza. Én Dejan mellett állok, mert bátor döntés volt tőle, hogy megmerte mondani a véleményét, és nem hazudozik össze-vissza. Persze, sok szurkoló számára már most közellenség...

Kmarcika 2020.01.03. 20:11:17

@JuventusFanatikus: nekem szimpatikus a csávó.
Éretten korrekten nyilatkozott.
Engem megnyert "fan"nak.

Szükségünk lett volna rá már januártól :/

2020.01.03. 21:04:58

@JuventusFanatikus: Én maximálisan támogatom, és nagyon szimpi volt a tegnapi nyilatkozata, viszont jó Babósan kell egy DE: A Messi-Ronaldo-t még megértem, bár Ronci érzelmileg közelebb áll hozzám, én mindig is nagyobbnak tartottam az argentint (kinek mi, egyébként mindketten hihetetlenek), viszont hogy Totti Alex helyett? Ezt még emésztenem kell.

JuventusFanatikus 2020.01.03. 21:18:42

@Holloka: Emberileg össze sem lehet hasonlítani Tottit és Del Pierót, mondom ezt úgy, hogy Francescót teljes mértékben elismerem, és még azt is mondhatnám, hogy kedvelem, viszont itt a játékstílus lehetett Dejan esetében a döntő. A nyilatkozatában is elmondta, hogy Ő trequartista szeret lenni leginkább, így ésszerűbb, hogy egy ilyen szerepkörben is megforduló futballistát választ magának. Még az is tényező lehet, hogy Tottit sokkal többet láthatta játszani, mint Alexet. Én olyan idős vagyok mint Ő, Tottit jó párszor csodálhattam a pályán, míg Del Pierót tudatosan tétmérkőzésen nem láthattam, csak ilyen öregfiú gálákon:/ Ettől függetlenül nem is lehet kérdés, hogy picit rosszul esik Dejan kijelentése, de teljesen megértem.

2020.01.03. 21:35:48

@JuventusFanatikus: Nekem sincs semmi bajom Tottival, épp ellenkezőleg, mint embert és mint sportembert maximálisan elismerem, és Dejan döntését is megértem, de azért ha az ember fia a Juventusba igazol, nem mond Tottit Del Piero helyett. Értem, értem és tényleg egy igen szemét kérdés volt az újságírótól, csak engem akkor is idegesít, azt is figyelembevéve, hogy én három évvel vagyok Nála és Nálad fiatalabb, ergo én még annyira sem láttam Alexet játszani, mint te :D
Ha teljes fényről beszélünk, amikor elkezdtem a focit - még nem tudatosan-követni, az első meccs, amit láttam a Juve-Barca 3:0-volt, és a legemlékezetesebb pillanat nem a Dybala dupla, vagy Chiello fejese, hanem Gigi védése Iniestával szemben. Akkor döntöttem el, hogy legközelebb kapus leszek, ha a suliban játszunk :D

Kmarcika 2020.01.03. 21:36:57

@JuventusFanatikus: nem is gondoltam volna, hogy korban közel vagyunk
Bocsánat random megjegyzés. :D

Vergilius1897 2020.01.03. 22:35:59

@Kmarcika: nem is gondoltam volna, hogy ilyen öreg vagyok :D

JuventusFanatikus 2020.01.03. 22:39:31

@Holloka: A matekom nem igazán jó, akkor 2002-es vagy, ugye? Mert állítólag megborotválkozva én is annyinak nézek ki, legalábbis nemrég ennyinek saccoltak, de egy erős dioptriás szemüveg lehet ráfért volna az illetőre:D Akkoriban én már nagy Juventinónak számítottam:D Abban a szezonban, a BL-döntőt már haverokkal néztem, Juve-mezben, pizzával, sörrel:D Emlékszem, Mario góljánál a haverom erkélyére kiszaladtam és ordítottam ki az utcára:)
Én egyébként 2013 óta vallom Juventus szurkolónak magam, köszönhetően Pirlónak, és a Blogon is körülbelül ugyanolyan idősen kezdtünk el kommentelni. Érdekes, én azt hittem magamról, hogy későn kezdtem el a foci iránt érdeklődni, de ezek szerint a mai fiatalság később tud magának csapatot választani, mert az idősebb generáció már arról regél, hogy 8 évesen már Juventino volt:)
Fura egyébként visszaolvasni, hogy miket írtam olyan idősen, mint Te, és mennyit változtam azóta:)
Apropó, azt tudtam, hogy fiatal vagy, de én azt hittem idősebb vagy, mint én, legalább egy csöppnyivel:)
@Kmarcika:
Semmi baj, inkább akkor ki vele, hogy mennyire vagyunk közel korban:)

Kmarcika 2020.01.03. 22:42:07

@JuventusFanatikus: 1éven belül
:D

Csak én lefelé
Magyarul fiatalabb vagyok 1évvel.

Il Principino 2020.01.03. 22:42:35

@JuventusFanatikus: hiába a kis svédről szóló cikk,Ibra vitte a show-t így is,végül is maga Isten nyilatkozott :D

@Kmarcika: Bár jobban belegondolva Ibráról legalább annyira szól ez a cikk,mint Cool-usevski barátunkról,ja és volt benne 1 icipici Ronaldo is szokás szerint :)

Totti-Del Piero közül ki volt a jobb?Mindkettő legendának számít a klubjuknál,de nyugodt szívvel mondhatom Del Piero volt a jobb játékos klubszimpátiától függetlenül,nagy kár volt azért a súlyos sérülésért épp amikor a legjobb formában volt :( "Il Fenomeno Vero"

JuventusFanatikus 2020.01.03. 22:42:57

@Vergilius1897: Most én is öregnek érzem magam:) De, akkor Te is tartozol egy születési évszámmal:P:D

dobor norbert 2020.01.03. 22:55:27

@JuventusFanatikus: Nem azért írom,h ezután bácsizzatok,de az egyik legtapasztaltabb én vagyok itt a társaságban évek tekintetében,nem fociban gondolom.1973.

2020.01.03. 22:58:11

@JuventusFanatikus: 2003 :D
Egyszer már leírtam, hogy mikor lettem Juventino, és miért, de hozzátartozik, hogy Buffon és a jó öreg Mario is kivették a részüket. Utóbbi a madridi meccsen. Akkor végleg szimpatikussá vált a Csapat, így nyáron törvényszerű lett :D. A szerelem pedig az Atletico elleni 3-0 idején alakult ki, azt már Chiello mezben izgultam végig :)
Én azért találtam meg későn a focit, mert a szűk családban nem nagyon volt példa a szurkolásra, így én sem éreztem indíttatást eziránt, de aztán jött magától :D

JuventusFanatikus 2020.01.03. 23:02:51

@Kmarcika: Akkor az minimális különbség, szinte egyidősek vagyunk:)
@dobor norbert: Akkor nem bácsizunk Norbi bácsi:P Nagyon fura volt elejében, hogy olyan emberekkel beszélget barátilag az ember, mintha barátja lenne, miközben az apja is lehetne az illető. Akkoriban el is tudtam még viselni, hogy a másik valamit jobban tud, vagy lekezelő, de mostmár nem kegyelmezek, mert tudom, hogy én mindenkitől jobban tudok mindent.:D:P
Igen, még Babótól is:P:D

dobor norbert 2020.01.03. 23:08:07

@JuventusFanatikus: Köszi!;) Ez nem is kédés,h jobban tudod vagy sem,hisz napi szinten órákat töltesz ezzel a témával. Sőt azért olvasom amiket írsz,h felzárkózhassak.

Ze Roberto 2020.01.04. 00:57:23

Sziasztok. Szerintem a kölyök hasznára lesz a csapatunknak és lássuk be jócskán benne vannak jónéhányan a szeretett klubunk tagjai közül a korban. Örülök a fiatal tehetségeknek. Ügyesnek tünik a srác, utána néztem kicsit. Kellene még néhány fiatal akit fokozatosan beépithetne a mester a csapatba. Del Piero csodálatos játékos volt. Én 93 óta imádom a Juvét amikor még Zizu a cserepadosunk volt. Ez már történelem. Forza Juve

del pipi 2020.01.04. 09:15:03

@Ze Roberto: @dobor norbert: @JuventusFanatikus: @Holloka: @Il Principino: @Kmarcika: Srácok! Mindenkinek máshonnan indul az időszámítása, a lényeg hogy a Juventusnak szurkolunk ! Forza Juve! Del Piero vagy Totti? Nekem egyértelmű, mint ahogy az is hogy ha Del Piero ebben az időben nem futballozik akkor Totti! Zseniális mind kettő!

JuventusFanatikus 2020.01.04. 12:51:45

@Holloka: Mondtam, hogy a matekom nem a legjobb, bekavart, hogy már 2020 van, meg volt ez az óraátállítás...:P
Érdekes, hogy ezzel a "szar" játékkal is képes volt a Juventus toborozni újabb, ifjú szurkolókat:) Sajnos valódi kis szurkolók már nem is igazán születnek, alig találkozok egy-kettővel:/ Ezért is külön öröm, hogy itt a Blogon is van utánpótlás, ráadásul a CR-fanok is kisebb mennyiségben érkeztek ide.

@dobor norbert: Kolléga, ne essünk túlzásokba, bármennyire is jól esik, amit írsz:) Csak azért fogalmaztam így, mert csak egy Zlatanos cikk alatt írkálunk, és, ha már az univerzum legjobbja nem fényezte magát, akkor gondoltam majd én:) Ha a véleményed szerint az én véleményemre többet adsz, mint másokéra, akkor annak nagyon örülök, és megtisztelő érzés.:)

dobor norbert 2020.01.04. 13:09:52

@JuventusFanatikus: Tiszta sor! Kedvelem Ibrát,de nekem ez az arc már túl nagy. Csak is az igazat,a szintiszta igazat írom mindig. Ritkán nem.;)

pott70 2020.01.04. 16:08:53

@Ze Roberto: Zizu 96-ban jött.93-ban még a Bordeuxban játszott.

Vergilius1897 2020.01.04. 17:23:20

@JuventusFanatikus: Nem olyan vészes(?) 91, természetesen a Juve-t 99-2000 körül ismertem meg szóval BL sikert már én se láttam sajnos. De felejthetetlen volt a 2000-es évek eleje Del Piero, Davids, Trez, Nedved és persze Buffon. Sajnos akkoriban is hiányzott mindig valami a csapatból, hiába álltunk fel Buffon - Zebina - Thuram - Cannavaro - Zambrotta - Camoranesi - Emerson - Viera - Nedved - Del Piero/Ibrahimovic kezdővel, ha a padunkon cserébe Giannichedda, Mutu, Balzaretti volt bevethető és Capello se tett sokat hozzá :/ de a Milannal való versenyfutás is szenzációs volt... Régi szép idők

Thuglife! 2020.01.05. 12:32:04

@pott70: ez nekem is szemet szúrt...de hát na.olvastam már itt olyanokat hogy a 80-as évek óta juve drukker/Platini óta...én magamban jót nevetek olyankor...ha valaki valami nagyot akar mondani miért nem kérdez meg előtte egy öregebbet?esélytelen volt 93/94 előtt TV-n megszeretni a Juvét!(Magyarországról)

dobor norbert 2020.01.05. 13:15:08

@Thuglife!: Ez így van. Tv,internyet akkor nem adott információt,de a nemzeti sport és pár olasz ismerős nagy előny volt abban az időben.

pott70 2020.01.05. 13:39:41

@Thuglife!: @dobor norbert: Én a 85-ös döntőt láttam,és természetesen a Juventusnak szurkoltam.Még viszonylag emlékszem a balhéra is,ezért nem is értem egyébként a Pool gyűlöletét itt sokaktól,mert megvan még a Liverpooli játékosok döbbent,elkeseredett arca.Mindegy.Egyébként Fanatikusnak írtam már a múltkor,hogy én Mohácsi vagyok,és mindenféle tuning antennákkal tudtuk néha fogni a Yugó kettőt,az meg közvetített olasz bajnokikat is.Egy jó évben akár két-három Juve meccset is láthattam.Ja,meg népsport,később nemzeti sport némi kis infókkal.De Juventus imádat volt már akkor is,távolból is.

dobor norbert 2020.01.05. 13:45:15

@pott70: Akkor sok közös vonásunk van! Én itt szigetváron tudtam a horvát adókat nézegetni,többnyire a f1 miatt tettem.
De régen volt már!

del pipi 2020.01.05. 14:47:10

@Thuglife!: Gondolom ezt rám írtad, de nincs gond hiszen akkor már nagyon menő adó volt a sky chanel meg a Super chanel és ha te nagy öreg vagy azt is tudod hogy mindig adtak meccseket (ha szerencsénk volt jött a Juve) és összefoglalókat. Ez egy ilyen sportág.

dobor norbert 2020.01.05. 14:55:50

@del pipi: Testvérem! Te mindig ott vagy ahol a gyengék(öregek)segtségre szorúlnak!
Halle Lúja!

alexGicamo 2020.01.11. 16:08:36

Miért nem vonul már vissza ?

JuventusFanatikus 2020.01.11. 16:23:22

@alexGicamo: Ezekben a percekben kaphattál rá választ:P

alexGicamo 2020.01.11. 22:06:03

@JuventusFanatikus: Ok ! Vágom , de igazából ez egy költői kérdés akart lenni ... :-b

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3351) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9859) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4117) mercato (4124) nyilatkozat (7391) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4152) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása