Rakitić: "Elvették tőlem a labdát és emiatt szomorú vagyok"

rakitic_barca.jpgIvan Rakitić az utóbbi időben kevés szerepet kap klubjánál. A Barcelona középpályása ennek kapcsán egy interjúban elmondta, nem elégedett helyzetével.

"Mitől érezném jobban magam? Ha játszhatnék!" - nyilatkozta a 31 éves horvát futballista a Movistar+ számára.

A válogatott labdarúgó így folytatta: "Ahogyan gyakran mondom, ez olyan, mint amit a kislányom érezne, ha elvennék a játékát. Szomorúságot.

Nos, én hasonlóképpen érzem magam. Elvették tőlem a labdát és emiatt szomorú vagyok.

Megértem és tiszteletben tartom az edző, a klub és bárki döntését, de azt gondolom, hogy sokat adtam az elmúlt öt évben.

Annyit szeretnék, hogy továbbra is jól érezzem magam, ez a legfontosabb számomra. Csak akkor lehetek boldog, ha játszom. 31 éves vagyok, nem 38, és úgy érzem, erőm teljében vagyok."

Rakitićért januárban várhatóan sorban állnak majd a kérők. Olaszországból az Inter és a Milan, valamint a Juventus is élénken érdeklődik iránta.

A torinóiak állítólag már a nyár végén is tettek egy kísérletet a horvát középpályás leigazolására, és a télen ismét harcba szállhatnak érte.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9915304120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alex8610 2019.11.13. 12:12:01

Khedira-Can-Matuidi out,Rakitic-Pogba in aztan jol is van

JeetTrader 2019.11.13. 12:43:15

Még egy Eriksen esetleg egy Haaland, aztán ismét lehet összekalibrálni a csapatot. Én amúgy Modricot is szívesen látnám de sokkal inkább Iscot. Kell a brutál középpálya, hogy irányíthassuk a mérkőzéseket. Utána javulhat a játék képe és talán Sarri elképzelései is jobban érvényre jutnának.

Még azt is olvastam, hogy Mertens is szóba került...

Juventino86 2019.11.13. 12:47:49

Can, Bentancur out, Matuidi és Khedira kispad, Isco, Rakitic/Pogba in. Fantasztikus lenne, de ez csak álom. :D :D
Rakitic hatalmas erősítés lenne a középpályánk jelenlegi állapotát tekintve.

Juventino86 2019.11.13. 12:49:24

@JeetTrader: Igen, én is olvastam már erről. A Napolitól szerintem most sokan fognak távozni a balhék miatt, és onnan el lehetne hozni pár jó játékost. Mertens is jó játékos, csak ennyi támadó mellé nem tudom, hogy hova férne be.

Rikoo 2019.11.13. 13:23:39

@Juventino86: Ingyen igazolható lesz, gondolom ezért merül fel a sajtóban. Reálisan nem hiszem, hogy felmerült ez a vezetőségnél. Fiatalítani kell a kereten továbbra is.

Dartagnanxy 2019.11.13. 14:11:05

@Alex8610: Órákig sikongatnék a gyönyörűségtől egy ilyen biznisz után.

del pipi 2019.11.13. 14:41:19

Sokan mondják: nem kell, öreg! Szerintem Rakitic minőségi középpályás még mindig, jó volna télen nyúlni.

Shyr Kahn 2019.11.13. 15:18:23

@Juventino86: Neked mi a bajod Benta-val? 22 eves es hatalmasat fejlodott miota itt van. A legrosszabb dolog lenne eladni ot. Szerencsere nincs is kepben az eladasa, hiszen Sarri is latja, hogy rendkivul hasznos jatekos, aki elott fenyes jovo all.

Il Principino 2019.11.13. 15:22:54

Nem kell ide újabb korosodó máshol kitessékelt ember!
Nem mindenkiből lesz új Pirlo 30 felett..
Ha annyira jó lenne,a Barca nem engedné el,nem hinném hogy ő kellene nekünk!
Hasonló minőségű,rutinos,jó pénzért "futkosó" embereink vannak így is a kp.-n akik ezt a szintet képviselik,amit az idén eddig a Barcában mutató horvát emberke.

del pipi 2019.11.13. 16:10:12

@Il Principino: Várjál! Ööööö.......Deeeee! :)

Juventino86 2019.11.13. 16:29:43

@Shyr Kahn: Tudom, hogy mások másként látják, de én egyáltalán nem vagyok elégedett Bentancur teljesítményével. Az a gondom vele, hogy támadásban lassan hoz döntést, sok labdát elad. Élesebb meccseken védekezésben nagyon túl tud pörögni, folyamatosan a piros határán játszik. Ennek ellenére a javára írható, hogy a védekező munkája tényleg rendben van. De ha btb középpályást akar vele játszatni Sarri, akkor ez kevés sajnos. Ha kizárólag a támadások szűrése lenne a feladata, akkor jobban tudna teljesíteni, csak sajnos a játékrendszerünk miatt más feladatot is el kell látnia. Tisztelem mindenki véleményét, de szerintem nem nagy eresztés a srác. Továbbra is ott tartunk, hogy legalább egy minőségi, kreatív középpályásra lenne szükségünk. :(

Il Principino 2019.11.13. 16:41:36

@Juventino86: +1 egyetértek az uruval kapcsolatban!

@del pipi: Márciusban 32 éves lesz és az évi 8 milliós fizetési igényével jó helyen van ahol sztem,abban egyetértünk,hogy nem értünk egyet vele kapcsolatban :)

Shyr Kahn 2019.11.13. 17:05:02

@Juventino86: Harom dolgot emelnek ki:
1. 22 eves, lszi mondj olyan 22 eves btb jatekost, aki hasonlo kaliberu csapatban jobban megallja a helyet, mint O
2. meg ha tudsz is valakit mondani, ki tudj, hogy ki muzsikalna jol a Serie A-ban a Juvenal? Elegge mas a stilus, amit Sarri ba kovetel a jatekosoktol. Sokan szenvednek is. Ha jatszik majd a Puskas stadionban, nezz ra kicsit. Talan mas felfogasban latvanyosabb lesz szamodra, amit csinal.
3. Szamomra rendkivul meggyozo volt, mikor trequartista-kent jatszott... sokat mozgott es jol kototte ossze a csapatreszeket.

Juventino86 2019.11.13. 18:45:23

@Shyr Kahn: Szerintem önmagában nem erény, ha valaki fiatal. Ha valaki fiatal, és képes kiegyensúlyozottan jól teljesíteni, az már valami, de Bentancur azért annyira nem tud egyenletesen jól teljesíteni. Abban viszont igazad van, hogy sokan még mindig kicsit szenvednek, nem tudtak még alkalmazkodni Sarri stílusához. Szerintem Benta úgy lehetne hasznára a csapatnak, hogy a vkp pozíciójában játszana.

del pipi 2019.11.13. 19:13:41

@Juventino86: @Shyr Kahn: Azért az utolsó pár meccsen jobb lett a srác, legalább hajt. Én ezt látom. Csak azok a hülye sárgák...

Juventino86 2019.11.13. 19:17:35

@del pipi: Hajtani hajt, az igaz. Próbálkozik ő. Egyelőre ennyi jött ki. :)

JuventusFanatikus 2019.11.13. 19:51:03

@Juventino86: Mit értesz egyenletesen jó alatt? Mert jelenleg Pjanić után Ő a legjobb játékosunk (7.03-as osztályzat, hogy ezt számmal is alátámasszam), ráadásul 8 meccs óta remek játékkal rukkol elő, 6.9-es osztályzattól nem kapott rosszabbat, ami több, mint nagyszerű.

Alexdp 2019.11.13. 22:13:25

@Juventino86:
Azt mi indokolja, hogy Khedira és Matu maradjon?
Dzsizöszz...

Juventino86 2019.11.13. 22:38:10

@Alexdp: A rutinjuk indokolja, semmi más. Matuidi sokat bír futni. Mondjuk más indokot én se tudnék felhozni. :D

@JuventusFanatikus: Az osztályzatok szubjektívek, a statisztikák meg sokszor félreviszik az embert. Khedira is kapott már jó osztályzatot, pedig alig lehetett észrevenni.

JuventusFanatikus 2019.11.13. 22:42:47

@Juventino86: Na, várjunk egy pillanatot. Többször hangsúlyozod, hogy objektív vagy, akkor egy teljes mértékben statisztikákra épülő osztályzat, hogy lehet szubjektív? Egyébként Khedira osztályzatai jobb napjain is távol voltak a tavalyi szezonban a 7-es értékeléshez.
Lehet mondani, hogy a számok csalnak, de Bentancur nem kicsit veri a többit.

Juventino86 2019.11.13. 22:50:55

@JuventusFanatikus: Teljesen mindegy, hogy kit ver Bentancur a számok terén, ha nem tud a meccsen meghatározó tényező lenni. A statisztika is fontos, de itt szerintem az számít inkább, hogy komoly meccsen döntő pillanatban ki tud meghatározó tényező lenni. Bentancur esetében egy ilyenre emlékszem, a szánalmas Inter ellen most ő adta a gólpasszt Higuainnak, ami egy kiváló megmozdulás volt, örültem is neki. De ez minden, ami Bentancurról beugrik a fontos meccsek kapcsán.

Attilio79 2019.11.13. 23:59:09

Khedira és Matuidi párosért talán most láthatnánk utoljára pénzt, ezért el kellene passzolni őket, a pótlásuk csapaton belülről véleményem szerint nem adott, ezért valaki kell.
Ha most a félidei szünetben nem jön Rakitic, akkor év végén már ne jöjjön, más megoldásra kellene törekedni, akit lenne értelme beépíteni és 3-4 évig legalább megolďást jelenthetne.

gomorra21 2019.11.14. 00:19:04

@Shyr Kahn: @JuventusFanatikus: ne lepődjetek meg @Juventino86: kolléga megnyilvánulásán. Tudni kell, hogy ő nagyon szeret eladni. Ez a hobbija. Tavaly Dybalát adta volna el minden egyes hozzáállásban, most Dybalát épp nem trendi eladni, úgyhogy akkor legyen mondjuk Bentancur. Van, aki pecázni szeret, van, aki színházba járni; neki az eladás a heppje. (Talán van valami részesedése is, nem tudom.)

Ádi93 2019.11.14. 00:40:33

@gomorra21: :D ÉRdekes hobbi. Bár én ott elakadtam a kommentjénél, hogy "szánalmas Inter". Vagyis értem azt, hogy sokan így írják az Inter-t, de az idei szezonjuk eddig sokminden, de szánalmasnak annyira nem mondható, a BL-ben is maximum balszerencsésnek, a sorsolás, majd a meccsek alakulása terén.

@Attilio79: Az elképzelésed jó, csak kérdés, hogy akkor épp ki lesz elérhető és mennyiért. "Vészmegoldásnak" úgymond, nem lenne rossz Rakitic, elég jó a posztján és úgy tűnik van még benne motiváció is.

rockitbaby 2019.11.14. 07:43:42

@Attilio79: Pótlásuk nem megoldható csapaton belül? Ha megy Khedira és Matuidi, Can megkaphatja a helyet, sőt mi több, a hétről hétre egyre jobb teljesítményt nyújtó Mandragora is még kiváló opció lehet. Hiába van eladva, van opciók visszavenni. Tökéletesen meg lenne oldva. Pjanic, Benta, Rabiot, Can, Mandragora valamint Ramsey és Berna is idevehető. Gyakorlatilag egy játékos - Mandragora - és tökéletesen meg lett oldva a pótlás.

Juventino86 2019.11.14. 08:16:39

@Ádi93: Az Inter szó leíráskor sajnos automatikus írnom kell valamilyen őket gyalázó megjegyzést. :D :D

@gomorra21: Mielőtt humorizálni próbálsz - sikertelenül - próbálj meg logikusan gondolkodni! :) Dybalát nemcsak én, hanem nagyon sokan, talán még a vezetőség is eladta volna, annyira gyengén játszott. Szerencsére újra megtalálta a formáját, ami miatt most már butaság lenne eladni. Viszont továbbra is vannak olyan játékosok a keretben, akik csak a helyet foglalják. Ha a piac lehetőséget ad rá, hogy eladjuk őket, és jobbakat vegyünk helyettük, akkor semmi rossz nincs abban, ha egy klub kihasználja a lehetőségeket.

JuventusFanatikus 2019.11.14. 10:08:00

@rockitbaby: Nem is tudom, Mandragora szűrő, igaz az Udinesénél most box-to-box középpályásként játszatják, nem gondolom, hogy jó ötlet lenne így visszahozni. Egy egyelőre gyengébb képesség Bentancur, aki Allegrinek tökéletesen megfelelt volna.

JuventusFanatikus 2019.11.14. 10:19:16

@gomorra21: Ismerjük jól a Kollégát, nem újdonság amit ír, csak keresem a magyarázatot arra, hogy miért lenne jó döntés fel árért eladni a legjobb box-to-box középpályásunkat, és megtartani két idősebb, jelen esetben gyengébben játszó világbajnokot.
@Juventino86: Neki elsősorban nem az lenne a dolga, hogy kulcspasszokat osszon ki, de kétségtelenül a feladatkörébe beletartozik ez is. Olyan dolgokat csinál védekezésben, amit Vidal óta nem láttunk, van ebben a srácban hajlam a jó passzokra, ezt megmutatta jó párszor, csak ki kell belőle aknázni. Az a baja a középpályának, hogy defenzív, de a négy középpályás közül kell egy, aki nagyon jól védekezik, ez pedig lehet nyugodtan Bentancur is. Ám ahogy többször is hangoztattam, egy Rabiot-Pjanić-Rakitić középpálya lenne számomra a csúcs, előtte egy Eriksennel, de gyorsan ki is kapcsolom a Fifát:D

Juventino86 2019.11.14. 16:09:57

@JuventusFanatikus: Abban igazad van, hogy védekezésben jó. Védekező középpályásként lehetne hasznára a csapatnak. Box-to-box középpályásnak annyira nem jó.

JuventusFanatikus 2019.11.14. 16:25:32

@Juventino86: Ez így eléggé mókuskerék -effektus:) Csak azt tudom erre mondani, hogy mondj egy box-to-box játékost a keretből aki jobb nála, a jelenlegi teljesítményeket figyelembe véve:)

Juventino86 2019.11.14. 17:17:59

@JuventusFanatikus: Nincs igazi klasszikus btb középpályásunk. Matuidi eredetileg vkp, Khedira is az volt valaha, azóta nem tudom, hogy mi. :D Pjanic régen trequartista volt, akiből Allegri csinált egy registát. Tehát az egy szem igazi középpályásunk, aki tud btb-t játszani, az valóban Bentancur, de így nem nehéz a legjobb btb-nek lenni. :D
A fent felsoroltak közül egyedül Pjanic éri el azt a szintet, ami elvárható lenne. Az a tény, hogy Bentancur nem lóg ki alulra a középpályások közül, az nem az ő érdeme, hanem a középpálya kritikája. Igazából Pogba távozása óta nem lett megoldva a középpálya helyzete. Az a szerencsénk, hogy több jó támadó is van a keretben, mert valaki mindig meg tud villanni egy adott meccsen.

JuventusFanatikus 2019.11.14. 17:43:58

@Juventino86: De mit értesz védekező középpályás alatt? Mert az én szótáramban a vkp az a szűrő lenne, aki a védelem előtt szerepel, és labdakihozatalban segít. Matuidi szerintem tipikus box-to-box középpályás, aki tényleg fel-alá fut. Lehet, elég suta a támadásokhoz, de akkor is szerintem box-to-box:)
Khedira Allegri ideje alatt egy csúnyán elkurjantott mezzala volt:D
Pjanić csak hébe-hóba volt trequartista az eredeti posztja a Romában nem az volt, hanem irányító középpályás.
Rabiot-t meg sem említed?:P

Juventino86 2019.11.14. 18:37:08

@JuventusFanatikus: Bentancur vkp posztján mondjuk egy 4-2-3-1-es felállásnál értem a védelem előtti két ember egyikét. Ez a felállás kedvezne is neki szerintem. Matuidi valóban futkos a két 16-os között, ilyen értelemben valóban btb, de sajna tényleg elég suta. Khedirával kapcsolatban ugyanaz a véleményünk, bár mondjuk nekem komolyabban bajom sincs vele. A trequartista és az irányító középpályás pedig adott esetben lehetnek szinonim fogalmak, a kérdés, hogy mennyire képes a trequartista mozgatni a csapatot.
Rabiot-val kapcsolatban igazából még nem alakult ki a véleményem. Mutatott rossz és jó dolgokat egyaránt. Reméljük, hogy játékba lendül. :)

JuventusFanatikus 2019.11.14. 18:56:42

@Juventino86: Így már értem, hogy mit értesz vkp alatt, ezzel egyet tudok érteni, hogy Bentancur ott tudná legjobban kihozni azt, ami benne van. A trequartista és az irányító középpályás, amire én gondolok, az nem igazán lehet szinonima, mert én nem támadó középpályásra gondolok, hanem arra a játékosra, aki a középpályáról irányít (pl: Modrić). A két szerepkör nagyban különbözik, nem véletlen, hogy Pjanićnak sem igazán ment a csatárok mögött. A támadásépítésnél végig a kapuval háttal kell lennie, a játék szervezése is teljesen más.

Juventino86 2019.11.15. 07:23:19

@JuventusFanatikus: Úgy értettem, hogy a trequartista és egy hátrébb játszó irányító is tudja mozgatni a csapatot. Mondjuk trequartisták között is lehet hatalmas különbség szerintem. Amikor Vidal nálunk a csatárok mögött játszott, akkor ő megmaradt igazi btb középpályásnak, és Pirlo mélységből szervezett inkább. De mondjuk amikor a Realnál Isco játszott a csatárok mögött, akkor azért ő onnan szervezett is rendesen. Mindkét játékos amúgy hatalmas erősítés lenne a mostani középpályánkra.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1886) bajnokság (3500) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (967) elemzés (40) előzetes (884) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1699) játékosokról (10226) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2500) meccsek (4295) mercato (4271) nyilatkozat (7644) Olasz Kupa (331) összefoglaló (430) pletyka (4288) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (301) video (221) Címkefelhő
süti beállítások módosítása