Cristiano Ronaldo révén a Juventus jobb szponzorszerződést harcolhat ki magának, a pletykák szerint, hiszen a klub 68%-kal növelte a jelenlétét a közösségi hálózatokban, a Tuttosport szerint pedig ez elég alap lehet a legjelentősebb reklámfelület kapcsán kötött szerződés összegének a megháromszorozására.
A Juventus mezén 2012 óta a FIAT tulajdonában lévő egyik márkanév, pontosabban a Jeep szerepel, a portugál klasszis tavaly nyári átigazolása pedig a pályán kívüli eredményekben is meglátszik, hiszen egy év alatt a közösségi médiában a klubot követők száma 49,7 millióról 83,8 millióra emelkedett.
Így a klub jobb szponzorszerződést harcolhat ki magának, amit jól mutat a tény, hogy az Adidas például évi 51 millió eurós szerződést kötött a klubbal, amely 2027-ig érvényes.
A Tuttosport továbbá azt írja, hogy a Jeep kész az aktuális, 16 millió euró plusz bónuszokat tartalmazó támogatást évi 50 millió euróra emelni.
Az aktuális szerződés 2021-ig érvényes, és jelenleg is folynak az egyeztetések az új szerződés minél korábbi megkötése érdekében.
A portugál futballistához kapcsolódó hírek láttak napvilágot a Der Spiegel felületén: a német napilap szerint a futballista legújabb szerződését a Nike képviselőivel 2016-ban írta alá, ez pedig 2026-ig érvényes, és 16 millió eurós bevételt garantál a futballistának, aki további 4 millió euróban részesülhet adott évben, ha megnyeri az Aranylabdát vagy a FIFA Az Év Labdarúgója díjat.
Mivel a portugál futballista 2016-ban és 2017-ben is bezsebelte az Aranylabdát, így 20,2 millió euróban részesült a német sportszergyártótól, jelenleg pedig magasan a Serie A legjobban megfizetett futballistája nettó 30 millió eurós bérével.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.