Khedira: „Nem vagyok zsoldos”

khedira_sami_profil.jpgSami Khedira nemrégiben egy német magazinnak nyilatkozott a saját és a Juve aktuális helyzetéről, és elmondta, hogy a BL-győzelem a célja, ezért marad az Öreg Hölgynél.

„Maurizio Sarri teljesen eltérő futballt vár tőlünk a megszokotthoz képest.” - idézi a középpályás szavait a Kicker.

„Ezért adódott némi nehézség, és időre van szükségünk ahhoz, hogy hozzáidomuljunk az új rendszerhez, de ez természetes. Másfajta futballt fogunk játszani, letámadással, intenzíven, szenvedéllyel és intelligenciával. Ezek a dolgok pedig mind vonzók számomra.

A térdem nagyszerűen van, teljesen fittnek érzem magam, és megbízok a szervezetemben. Az elmúlt szezonom nem sült el szerencsésen, számos sérülésem volt a térdemmel, aztán volt a szívműtétem is. Egy lefelé tartó spirálba kerültem, és mindent megkérdőjeleztem. Például felmerült, hogy megvan-e még bennem a tűz, képes vagyok-e megfelelő fizikai állapotban maradni? A válaszom viszont egyértelmű igen volt.

A Juventusnál azért játszik az ember, mert meg akarja nyerni a Bajnokok Ligáját, és minden évben javulni kell. Én pedig mindig a kezdő tizenegyben akarok lenni.

Egy edzés után kissé szédültem, és a látásom sem volt a legpontosabb. Szóltam az orvosnak, de nem éreztem, hogy az életem veszélyben lenne, az arritmia miatt szükséges beavatkozás pedig szinte már rutinműtétnek minősül.

Meggyőződésem, hogy képes vagyok a legmagasabb szintemhez visszatérni, ellenkező esetben egy nyugdíjassal beszélnének, és nem pedig a futballista Sami Khedirával. Képes vagyok magas szinten futballozni még három évig.

Nem egyeztettem egyéb csapatokkal. Tudom, hogy sokan vagyunk, és hogy a Juventusnak értékesítenie kell játékosokat. 32 évesen, és mivel az elmúlt szezonban csak 17 meccsen játszottam, könnyen kritizálható célpont vagyok.

Számomra nem újdonság ez, mindig ez történt, de mindig én voltam az, aki játszott. A Juventusnál minden egyértelmű volt már a felkészülés kezdetétől.

Nem akarok távozni, és nem is akartam távozni. Hallottam, hogy állítólag csak a pénzért maradok. Ez meglepett, mivel aztán a szurkolók is elhitték ezt. Soha nem a pénzért futballoztam, mindig trófeák nyerése volt a célom.”

A középpályást ezt követően arról kérdezték, milyen esély mutatkozik a sorozatban kilencedik scudettóra, illetve az utoljára 1996-ban megnyert BL-trófeára.

„Szeretném megvalósítani azt az álmom, hogy megnyerem a Bajnokok Ligáját a Juventusszal, mivel szeretem ezt a klubot, a csapatot és a várost. Nem bújhatunk el. Nem azért vásároltuk meg Cristiano Ronaldo vagy Matthijs de Ligt játékjogát, hogy a negyed- vagy elődöntőig jussunk.

A klub célja a sorozat megnyerése, még ha saját vesztünkbe is rohanunk ezzel a gondolattal. A bajnoki küzdelem pedig ebben az évben izgalmasabb lesz, mint tavaly. Az Inter megerősödött, és nagyszerű edző igazolt hozzájuk Antonio Conte személyében, míg a Napolit soha nem szabad leírni.

A szezont megfelelő összpontosítással kell kezdenünk, és ebből aztán önbizalmat kell merítenünk az európai színtéren zajló csatákhoz. Én akkor nevezném számomra jó szezonnak a következő évet, ha a meccsek 80 százalékán játszhatnék, és három trófeát nyernék a Juventusszal.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr5815015948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mitya10 2019.08.19. 18:39:05

Annyi mindent ìrnèk erre a cikkre de a szò stùdiòè. Hajrà skacok oltàs ON! xD

gomorra21 2019.08.19. 19:06:59

Khedirában az a szép, hogy amikor játszik, elhiszem, hogy kis túlzással én is lehetnék Juve játékos. Én, te, ő, mi, ti, ők. Kevés játékossal lehet ezen a szinten így azonosulni. Fantasztikus érzés.

juve28adam 2019.08.19. 19:12:46

Mikor végre Padoin eligazolt kinyitottam egy pezsgőt, amikor Khedira végre eltakarodik majd, akkor asszem veszek egy egész kocsmát.

dobor norbert 2019.08.19. 20:30:22

Teljesen korrekt nyilatkozat! Nagyon szimpatikus ember,egyre jobban kedvelem!
Sami,kívánom,h teljesüljön az álmod itt nálunk!!!

FeriGjuve 2019.08.19. 20:44:14

Itt aztán van tűz!Mutasd meg Sami!! :)

FeriGjuve 2019.08.19. 20:45:13

Mosolyogva olvastam vègig,de aztán megtetszett ez a duma!
Basszunk oda végre!!!

FeriGjuve 2019.08.19. 20:45:57

FORZA JUVE!!!!
Alig várom a szombatot!!!

Leram7 2019.08.19. 20:49:56

Ha ez így van respect, de szerintem max epizódszereplő lesz.

peti78 2019.08.19. 21:05:59

Szerdán jelentik be.... Dybala+???milleur=neymar

2019.08.19. 21:20:54

Khedira: „Nem vagyok zsoldos”. Az nem, csak egy levakarhatatlan ....
Remélem, nem fogom látni a pályán. Kb annyira irritál a jelenléte (pár társával együtt), mint a kormány.

Juvegaspy 2019.08.19. 21:46:29

@peti78: Realba megy 160milla plusz James

The king of alibis 2019.08.19. 21:47:03

"Másfajta futballt fogunk játszani, letámadással, intenzíven, szenvedéllyel és intelligenciával. Ezek a dolgok pedig mind vonzók számomra."

Április 1.van?:DD

peti78 2019.08.19. 22:11:50

@Juvegaspy: varnet es viniciust kerik akiket zidane nem ad.. a vegen csak mi maradunk pláne hogy can is kell nekik

gomorra21 2019.08.19. 22:16:30

@The king of alibis: most fog kiderülni, hogy Khedira centire pontosan azt csinálta, amit Allegri kért, de ha le kell támadni, és szenvedéllyel kell játszani, Khedira azt is megoldja. Csak kérni kell.

DelPiero2 2019.08.19. 23:06:36

Nem a pénzért van, de azért azt a több mint 4,5 mio fizetést sem hiszem hogy a klub magától ajánlotta.
Ebben a felállásban újra együtt játszhat a Real hármas: Ronaldo, Khedira, Higuan

Bianconero 2019.08.19. 23:11:08

Szimpatikus nyilatkozat! Hihető, hogy fekszik neki a támadóbb foci is, gondoljatok bele, milyen gyakran előretör a kapuig és érzi is, hova kell helyezkedni. Ha játszik, 2-3 veszélyes helyzete tuti van. Bármennyire szidjátok, nem rossz annyira, nem véletlenül számít rá minden edzője.

Ha tényleg annyira tré lenne mint amennyire ekézitek, már rég nem lenne itt.

Ez nem jelenti azt, hogy nem kerülhet lapátra jövő hét végéig. :-) De örülnék, ha nem így lenne.

GGábr81 2019.08.19. 23:26:14

Lehet, hogy itt marad, lehet, hogy játszani is fog, de még ez sem jelenti, hogy közepesnél jobb labdarúgó. Pusztán annyit, hogy nem lehetett értékesíteni. Biztos van értékes tulajdonsága, de az elmult 2 évben abból semmit nem láttam. Ennek ellenére, hosszabítás, nagy fizu és játéklehetőség. Jó ezért nem ő a hibás. De, hogy miatta ment/megy el jobb, vagy szerethetőbb játékos, mert nem veszi észre, hogy csak púp, azt már nehezen nézem el neki. Ha mindenki egészséges a kp-n és marad is mindenki, akkor Matyinak és neki még a keretbe sem szabadna lenniük.

Il Principino 2019.08.20. 05:14:29

Ez így hajnali 5kor elég nehéz kaja :)

"Meggyőződésem, hogy képes vagyok a legmagasabb szintemhez visszatérni, ellenkező esetben egy nyugdíjassal beszélnének, és nem pedig a futballista Sami Khedirával. Képes vagyok magas szinten futballozni még három évig."

Melyik is az a legmagasabb szint Sami???Remélem azt a maradék 3 évet nem itt töltöd!!!Lomhaságod éppen illik Sarri focijához igen :)

"Nem akarok távozni, és nem is akartam távozni. "

Köszönjük,hogy te is megnehezíted a klubod dolgát...A nyakamat rá,hogy a Parma ellen kezdő lesz,idén is a lóképűt kell nézegetni minden meccsen,hisz ő "minden kritikán felül álló játékos" :)

venember83 2019.08.20. 06:49:58

@GGábr81: azért nem rossz közepesnek lenni Európa legjobb tíz klubjának egyikében. :) Sami játszani fog, aztán lesérül hónapokra, Cannak meg hátha találnak olyan klubot, amely nem csak kölcsönbe vinné.

@Il Principino: Sami vb-győztes, három bajnokságban is bajnoki címet nyert, természetesen minden kritikán felül áll még 32 évesen is. Meg amúgy is eladhatatlan, szóval marad.

Ui. Délután hatkor sem volt könnyebben megemészthető a cikk, ezt tanúsíthatom.

2019.08.20. 07:57:10

Én úgy gondolom eljött az ideje,hogy a szokásostól eltérően azt mondjam: oké,hajrá Sami! Hihetetlen,hogy ez az ember valahogy mindig utat talál magànak,fingom nincs mit látnak benne,egyszerűen meguntam leírni minden egyes alkalommal ugyanazt...leszarom!
Nyomjad Sam,bizonyíts!

Il Principino 2019.08.20. 08:26:18

@venember83: Ahhoz képest hogy "visszavonultál" a cikkírástól egy ilyet lefordítani :D
Minden elismerésem :) Sztem valami vicces cigivel kínálhatta meg a mestert,csak úgy látta meg benne az x-faktort,amivel maradhat :)
Szegény Sarri bele is betegedett...
A Ronaldo hatás egy ideje már a visszájára sül el,tényleg vonzóbb lett az öreg hölgy olyannyira,hogy mindenki hűségesküt tett márpedig én nem hagyom el!

venember83 2019.08.20. 08:36:22

@Il Principino: próbáljuk életben tartani a blogot, és ehhez a tevékenységhez az ilyen nyilatkozatok is hozzátartoznak.

2019.08.20. 10:32:26

"Másfajta futballt fogunk játszani, letámadással, intenzíven, szenvedéllyel és intelligenciával. Ezek a dolgok pedig mind vonzók számomra."

Kvalitásod megye 3-hoz elég drága fiam, ha már ennyire őszintét akarsz játszani, ezt hozzátehetted volna...lassú vagy, körülményes, védekezni nem tudsz, alibi passzok mennek már csak. Szenvedély meg max szurkolókban van, ha a lelátón csücsülsz.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3352) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9861) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4118) mercato (4125) nyilatkozat (7392) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4153) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása