Cancelót mindenképp értékesíteni akarta a Juventus

cancelo_joao_kinyujtja_kezet.jpgJoão Cancelo tegnapi klubváltása után felmerült pár háttérinformáció arról, hogy mi is indokolta a portugál futballista távozását.

A jobbhátvéd a Man City keretébe került Danilo játékjogáért, illetve némi plusz tőkéért cserébe.

Mindazonáltal a Juventus vezetősége már jóval a nyári átigazolási időszak előtt eldöntötte, hogy értékesíti a portugál futballistát, mivel a vezetőség nem volt elégedett a játékos hozzáállásával.

Maurizio Sarri kinevezését követően elégedetlen volt João Cancelo taktikai hozzáállásával, mivel a mester szerint a portugál futballista túlságosan támadószellemű, a szakember pedig jobb védekezést vár el a jobbhátvédtől, bár az nem kérdéses, hogy technikailag João Cancelo kiemelkedő futballista.

Massimiliano Allegri sem ápolt túl jó kapcsolatot a portugál futballistával, mivel João Cancelo számos hibát vétett védekezés során, és sokszor keveredett vitába vagy heves szóváltásba a klub alkalmazottaival.

A portugál értékesítése megközelítőleg 20 millió eurós hasznot generált a klubnál, s ez önmagában már megfelelő indok lett volna az eladásra, azonban mindeközben sikerült olyan futballistát szerződtetniük, aki João Cancelónál jobb védekezési munkára képes.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8815001850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ádám.84 2019.08.09. 10:13:04

Nem meglepő, ha más is volt a háttérben, sejthető is volt, ennek ellenére sajnálom, hogy távozott.

Rocky80 2019.08.09. 10:51:21

Engem csak az zavar, hogy mindjárt itt a bajnokság és Paratici még mindig csak Kean-t és Cancelo- tudta eladni.

A beharangozott nagy fiatalítás helyett ugyanúgy itt vannak még az öregek is, akik minden bizonnyal helyet követelnek maguknak majd a padozás helyett.

2019.08.09. 10:58:01

@Rocky80: Pont nem őket kellett volna elsőre eladni, hanem a Khebab, Pjaca féléket. Akik megint itt maradnak a nyakunkon koloncnak.

venember83 2019.08.09. 11:11:49

@Rocky80: azt könnyebb, akiért érdeklődnek is. Remélhetőleg kölcsönben vagy szerződésbontással megoldják azok eltávolítását, akire nincs szüksége Mauriziónak.

JuventusFanatikus 2019.08.09. 11:13:46

@Ádám.84: Igen, lehetett hallani ezt-azt, hogy volt kis elégedetlenkedése, ha a ténylegesen nem volt megfelelő a viselkedése, akkor kevésbé bánom, hogy távozott.

The king of alibis 2019.08.09. 11:14:10

De minek kellett belemenni egy játékoscserébe?
Sidibe, Hysaj, Ricardo Pereira
Lehetett volna bőven válogatni az utódban

Mitya10 2019.08.09. 12:08:39

@The king of alibis: Lehet Alex Sandro szòlt h hiànyzik a pajtija ezèrt nem megy neki :D

kovta23 2019.08.09. 12:39:06

@The king of alibis: Hysaj-t leszámítva egyik se lett volna jobb mint Danilo. Az albánt meg nekünk nem adta volna a Napoli.

kovta23 2019.08.09. 12:45:56

@Rocky80: Hol olvastad azt a nagy fiatalítási tervet? Nekem nem rémlik,de szívesen látnám, linkeld be kérlek. Köszi
Várható volt hogy nem lesz könnyű eladni,Higut ,Mandzut vagy Samit. De még van idő. Van jó pár klub szorult helyzetben akik erősítésre szorulnak. Sztem Icardi fog jönni más nem. Mandzu megy Münchenbe, Sami szerintem vagy német vagy spanyol középcsapathoz. Higu pedig marad. Dybala lehet szintén Bayern mert bukták Sanét és tudom nem egy poszt de nekik kell egy nagy név,de lehet PSG lesz. Kean-t én nem sajnálom ennyi idősen vállalnia kellett volna még egy év kiegészítő szerepet,de ő nem akart hosszabbítani.

steven.h 2019.08.09. 13:00:48

@Rocky80: @kovta23: Ez a nagy fiatalítás nekem is kicsit új, bár tény hogy elindultunk ez irányban, de pl Allegri menesztése mögötti indok az volt, hogy a keret versenyképes és nem akarunk nagy átalakításokat (amiket ő mondjuk kért volna)

Ehhez képest a többi már történelem, mert konkrétan felforgattuk a keretet....

Rocky80 2019.08.09. 13:09:38

@kovta23: @steven.h: most hogy mondjátok, tényleg lehet nem volt ilyen csak valamit behallucináltam... :D Őszinte leszek, magam sem tudom miért írtam.

Valahogy úgy jöhetett, hogy az idei igazolásaink zöme fiatal játékos, tervben volt az öregek értékesítése: Khedira, Mandzu, Pipita, Matuidi; aztán ebből gondoltam hogy ez is irányvonal.

Rocky80 2019.08.09. 13:12:13

@steven.h: egyébként ez tényleg vicc: Allegri állítólag teljes átszervezést és új embereket akart, erre kirakták; majd jön egy teljes átszervezés és új edző illetve emberek.

Egy - Juventus - szinten még semmit sem bizonyító edző. Ami természetesen elsülhet jól is, rosszul is.

Alex8610 2019.08.09. 13:58:27

@Rocky80: Nemhiaba a 2eves szerződés. Sztem itt már megy a háttérben az egyeztetés Guardiolaval.Agnellinek ő az alomedzo Csodalkoznek ha hosszabbitananak Sarrival.

Rocky80 2019.08.09. 15:31:10

@Alex8610: persze cáfolja meg egy BL győzelemmel...

A bajnokság meg alap kellene legyen. Allegrinek az volt... ;-)

pedronegroo 2019.08.09. 15:41:46

@Alex8610: Lehet benne valami, addigra CR is elhúzna, mert egy Guardiola nem fog csapatot építeni egy kiöregedő, leszállóágban lévő egoista kirakat játékos köré. Addig meg jó lesz Sarri is, jól előkészíti a terepet Pep-nek.

Grinta 2019.08.09. 15:52:24

Ezt még a tegnapihoz Rikoo val,de idevág ehhez a cikkhez is.
Legyen szó Sarriról,vagy Allegriről-akit igencsak kedvelek-de ez az Én szememben inkább edzői hiba,hogy itt van egy játékos,aki tud focizni,nagyon is-hát tudni kell kezdeni vele valamit!!Mert abban van igazság,bőven! hogy valaki ezt a karakterisztikájú játékost kedveli,más meg a más félét..de..ezen egy szint után felül kell tudni emelkedni,meg kell látni a minőséget.Erős lesz amit mondok,de hasonlatnak megteszi.Ronaldinho-van épelméjű ember aki nem rakná be a csapatba?Ez itt már nem taktika kérdése,hanem a színtiszta tudásé.

The king of alibis 2019.08.09. 16:25:11

@pedronegroo: aha
Úgy elképzelem hogy Guardiola DS-ekkel, Danilokkal megnyeri a Blt

gomorra21 2019.08.09. 16:34:06

@Grinta: nyilván bolond, aki padoztat egy ereje teljében lévő Ronaldinhot, de a marcato idején nyugodt szívvel el lehet adni, hogy az árából megfelelőbb játékosok jöjjenek. Vagy nem?

gomorra21 2019.08.09. 16:34:50

@The king of alibis: aha
Úgy elképzelem hogy Guardiola megnyeri a Blt

Grinta 2019.08.09. 16:40:19

@gomorra21: Cancelo minősége pontosan illett a csapathoz,másrészt ilyen alapon akkor mindenkit kilehetne cserélni jobbra.Pjanictól kezdve,Alex Sandrón át,bárkit.Ez hova vezetne.Nem lehet mindig csak kufárkodni,másrészt kell lennie stabilitásnak is.Kellene.Mert valaki írta azt hiszem tegnap-nagyon találóan,hasonlításképpen,hogy (már) nem 0-6 évben gondolkodunk,hanem 0-3 ban.És nem csak mi!Mármint a Juventus.Ezen idő alatt fél keretek,sőt! cserélődnek le.
Ez az egyik.A másik hogy ennek a srácnak ez volt az első éve a csapatnál,és hát ha a szívemre teszem a kezem-soha rosszabbat.És ezt bármelyik ideigazoló új srácnak mondom.

alexGicamo 2019.08.09. 16:58:20

Aha ... így már minden ( kőbányai ) világos !

alexGicamo 2019.08.09. 17:06:39

@Grinta: Egyetértek ! Jó munkához idő kell ! Ennyi ! :-)

pedronegroo 2019.08.09. 17:10:03

@The king of alibis: Nem volt szó BL-ről, csak arról hogy Agnelli vevő lenne Guardiolára ha majd elérhető lesz.

gomorra21 2019.08.09. 17:16:12

@Grinta: van átmenet aközött, hogy mindenkit lecserélsz, meg aközött, hogy senkit. Cancelo sokat ér, mert látványosan játszik, de Maxnak is, Sarrinak is fontosabb a szélen a stabil védekezés. Sőt, Sarrinál talán még fontosabb, Max támadásai az íveléseken túl kb. csak a szélre korlátozódtak. El kell fogadni, erre vétek lenne rágörcsölni. Ha ezért cserében magasabban lesz a védekezés, és a középpályánk közelebb lesz az ellenfél 16osához, akkor nincs miért sírni. Nem akkora veszteség Cancelo, mint amennyire fel van ez most fújva. A futball csapatjáték, amit Cancelo tud, az egyéni szinten nagyszerű, de fejben nem túl pengés Sarri koncepciójához.
Forza Juve!

Grinta 2019.08.09. 17:35:47

@gomorra21: Ebben igazad van hogy van aközött van különbség.
Nem akkora veszteség?Ugyan meddig vártunk itt normális szélső hátvédekre?Éveket,komplett átigazolási szezonokat.Az meg hogy ezért cserébe mit várhatunk mostantól..arról fogalmunk sem lehet,ugyanis nem láttuk még-csak találgatás,bizalom felé.
Én csak annyit akartam mondani hogy Cancelo príma focista,és nem véletlenül vitte el az,aki bárkit odavihetett volna körülbelül.Már csak ez elég ajánlólevél kell hogy legyen.Más esetében is,teszem hozzá.Most teszek megint egy nagyon hülye hasonlatot:Már csak azzal hogy Cancelot elvitte Pep,azzal magasabb polcra helyeződött mint ahol Sarri van.

rockitbaby 2019.08.09. 17:48:14

@Grinta: Ronaldinho a Bakaszból sem véletlen lett elzavarva. Hiába volt ereje teljében, a bulizásokkal rossz példá mutatott többek között az akkor még siheder Messinek is. Szerintem már most eldöntötte az idő, hogy jó döntés volt.

Ő sem a tudása miatt került átadó listára. Cancelo sem ez miatt. Látam egy edzés felvételt a youtube-on, ahol a többiek egytől egyig megszakadnak, ő meg csak poroszkál, mintha nem is érdekelné. Persze lehet ezt azzal is magyarázni, hogy tudatában volt az eladásának, de profi focistákról beszélünk, akiknek kulcsfontosságú a megfelelő nyári alapozás. Ha el is kell igazolnom, akkor is odateszem magam, mert ha nem, az új klubnál is szar erőnlétben, stb leszek.

Nagyon úgy tűnik, hogy két edző is úgy látta, a csapat jobban funkcionál nélküle. Ezt ők mindeb kétséget kizáróan jobban látják ott.

Tudásban komoly veszteség? Igen. De lehet, hogy csapatszinten nyer így a Juventus. Nincs rózsaszín köd a szememen, látom a vezetőségi hibákat, de ha két edző sem akarta a taktikájába, akkor ebben a történetben lehet a játékos is lúdas.

Egy magasan feltolt védekezés és labdajáratós, gyors passzos játékban Danilo gyengeségei rejtve maradnak. Nem kell beadnia, nem marad egyedül az emberével, minimum kettej lesznek, nem kell hosszan felfutni, és hosszú passzokkal sem kell operálnia. Egyetlen dolga, hogy taktikailag fegyelmezett maradjon. Ha a nála is szerényebb DS meg tudja oldani, neki is meg kell tudnia.

gomorra21 2019.08.09. 17:51:39

@Grinta: hát, én ebben az utolsó mondatos gondolatmenetben egyelőre nem értem a logikát.
Pepnek a BBCből Bonucci volt a kedvence, sőt, ő volt a kedvenc védője úgy általában. Vitte volna nagyon, ha adjuk, vagy ha Bonu oda akar igazolni. Ebből mi következik? A nagy Pep megmondta, szóval Bonucci magasabban van a polcon, mint az akkori Barza, vagy Chiellini? Vagy Allegrinél került magasabbra?

Amúgy az isteni Pep azt is mondta már, hogy Sarri Napolija játsza a legjobb focit, és nyilván Sarrin volt a hangsúly, nem a hamsíkokon. Akkor most ki hol merre van azon a bizonyos polcon?
Picit fényt hozz még a fatartóba, mert teljesen megkavarodtam;)

Grinta 2019.08.09. 18:06:13

@gomorra21: Nem látok ugyan Pep fejébe,de gondolom a labdás dolog miatt kellett volna Neki Bonucci.Ellenben a kiváló,de 6 évvel idősebb Barza,míg a labdával ügyetlenebb (hogy egyem a csákánylábú szívét : ) imádom Chiellot!Most nagyon könnyű lenne a részemről lecsapni azt a labdát,amit Sarri trófeagyűjteménye,ezáltal munkássága indokol(na),hamár polcok.0.vagyis most már 1! : D Egyébként érdekes dolog ez,mert ugyan valóban dicsérte a Sarri által játszatott Napoli focit-jogosan-de bizony van benne egy olyan dolog is hogy kicsi.. : ) Te soha nem tudnál Engem legyőzni.Ezt mintha Sarri is megemlítette volna,már Angliában.

Grinta 2019.08.09. 18:21:18

@rockitbaby: Ronaldinho esetében csak a csúcsteljesítményt láttuk/látjuk a piramis csúcsát,az odáig vezető utat,a mindennapi munkát nem.Tehetség dolgában,nem sok jobbat hordott nála a földkerekség,viszont,különböző dolgai miatt(buli,edzésre járás hiánya néha,gondolom puncizás is volt rendesen) odáig vezetett hogy Pep jogosan,és jól tette hogy kirakta.Meglehet nézni mit ért el azután ez a zseniális,és szerethető játékos.Semmit sajnos.Korban is kiváló volt pedig még akkor.Nem az életkora miatt nézett ki kifutó modellnek-hanem minden más miatt.
Cancelo nagyon nem ez a típus,megjegyzem ezt a dolgot egyetlen edzésvideón láthattuk-mondjuk Én speciel nem láttam,ezt aláírom-de ettől kezdve konzekvensen ment ez a dolog.Mint az Ajax elleni,detto.

gomorra21 2019.08.09. 18:42:44

@Grinta: magyarán az, hogy Bonucci kell Pepnek, még nem jelenti azt, hogy ő a legjobb belső védő, és az hogy Cancelo kell Pepenek, nem jelenti azt, hogy ő a legjobb jobbhátvéd? Köszi, valami ilyesmire jutottam én is;)

Grinta 2019.08.09. 18:46:32

@gomorra21: Azt nem jelenti,ez valóban így van,ellenben azt igen,hogy Cancelo jobb mint Danilo,és ez hótziher. : ) Vagy akkor tegye fel a kezét aki úgy gondolja,hogy Danilo jobb játékos mint Cancelo!

gomorra21 2019.08.09. 19:07:24

@Grinta: nyilván nem. De ne vegyük már annyira magától értetődőnek C.Ronaldo jelenlétét. Súlyos pénzeket kell azért fizetni, és egy a csapatba nem annyira beilleszthető Cancelo ennek lett az áldozata. Kell a pénzügyi egyensúly. Cancelo meg zokszó nélkül ment a Citybe, nem történt tragédia.

rockitbaby 2019.08.09. 19:47:05

@Grinta: Annyiban vontam páhuzamot, hogy egyik játékos sem a tehetsége totális hiánya miatt távozott. Tény Cancelo nem a karrierje csúcsán igazolt el, de nem tudhatjuk, hogy Pep kezei alatt milyen teljesítményt produkál. Lehet rosszabbat, mint itt. Vagy ugyanilyet. Netán kiválót. Majd kiderül.

Nathas 2019.08.09. 20:46:36

@Grinta: "Cancelo minősége pontosan illet a csapathoz" ez mit jelent? Cancelo rosszul védekezett, szívesen támadott és kissé fegyelmezetlen volt. Felteszem nem erre gondoltál.

"kell lennie stabilitásnak is" ez is Cancelo mellett szól, ő ezt testesítette volna meg?

Nathas 2019.08.09. 20:51:35

@Grinta: "Már csak azzal hogy Cancelot elvitte Pep,azzal magasabb polcra helyeződött mint ahol Sarri van" - ezzel lépett előre?

Grinta 2019.08.09. 21:03:30

@Nathas: Egyáltalán nem erről írtam.Ezt miből szűrted le?(Mercatórol beszéltem,érkezők-távozók)ebben a részben nem külön Canceloról volt szó.Stabilitásra vonatkozóan.Hogy nem lehet mindig kufárkodni,eladni-venni,kell a csapatba stabilitás is.
2.Így gondolom,igen.Játékos oldaláról nyilván.Hiszen szerintem! Pep klasszisokkal magasabban helyezkedik el mint Sarri,ezért azáltal hogy elvitte abba a csapatba..többit találd ki.

Grinta 2019.08.09. 21:05:35

@Nathas: Pontosan illett minőségre-erre még reagálnék.Cancelo kiváló játékos,egy kiváló csapatban.Juventusban.

NagyonJuve 2019.08.10. 12:04:02

@Grinta: sarrit meg guardiolat nem is lehet összehasonlitani. Sarri eddi jóval szerényebb csapatokat irányított. Mikor guardiola átvette a barcat hát igencsak nem volt olyan kiélezett helyzet európában mint most. Akkor a bl végső esélyesei is max 3 csapatról lehetett szó. Ellenben most kis szerencsével kb 10 csapat verseng a bl címért. Barca után elmet szintén egy bayernbe ami egyed uralkodo guardiola nélkül is németországban meg benne volt a 3 bl esélyes csapat között nem tudott bl t nyerni. Citynél is rakás pénzt elszórt bl még mindig nincs. Igaz premier ligát nyert de conte ott is kiszúrt vele egy szerényebb kerettel. Ne is említsük a leicestert. Sarrinak még csak most kezdődik a mérce ahol megmérettetheti magát igazán. Vagy belebukik vagy sem az idő még eldönti.

Grinta 2019.08.11. 10:18:12

@NagyonJuve: Nem lehet Őket összehasonlítani?Ugyan miért,hiszen mind2edző.Akkor kivel lehet hasonlítani?Nem hiszem h Pepnek bocsánatot kell kérnie ezért a karrierívért.Nála mindenki a cash jön,a lényeg fölött elsiklanak-ez pedig a kiválasztás,lásd Cancelo.Igaz drágán vásárol,néha túlárazottan-de ahova a City kopogtat,emelkedik a tét.Amikor Angliába szerződött,az általad említett Contéval,és Mouval-az előtt a szezon előtt a City a 4.lett pontegyenlőséggel a MU.Mind2 csapat 66p gyűjtött.(Chelsea futása óriási dolog az évben,bravoConte).Hol vannak Ők most,és csapataik?15/16ban jött Otamendi(Valencia),1Angliában bukott,Wolfsburgban a tehetségét újra+mutató De Bruyne-óriási pénzért(most valaki le akarná igazolni,közelebb lenne 200M€hoz,mint a 100hoz)nem lehetett tudni beválik-e?!Otamendiről sokan most is találgatják.Jött Sterling a Pooltól.Többi sallang(pénzben+a jövőben-ez nyilván később derül ki,egészében.Innen íródik G korszak.Csapatnak vannak alapjai,nem jobbak mint máshol.Ő igazol Stones-t az Evertonból-bigcash,de mára beköveti a piac úgy,h Neki nem kell később igazolnia arra a posztra,srác most 25 éves!Benéz1Mangalát,aki óriási bukta lett,jön1Zinchenko(19y)apróért,Gündogan,aki sokat sérült már,most is hol bevethető hol nem-játéktudása+kérdőjelezhetetlen.Vesz1ismeretlen Sanét a Schalkétól 50M€.Azt h mennyire vált be,mi sem bizonyítja jobban,ha nem sérül+akkor ebben a transferablakban a Bayern München visszaviszi Németországba 100-nál is többért!Érkezik GJesus a következő Brazil valaki,most mond6nám h olyan mint Gabigól : D nem is sokkal többért-hát látjuk ki hol van most.(Nyilván -t generálva,mikor át kell forgatnia 1keretet.Ekkor még nem ad el-nem is kötelező1ilyen csapatnak,akit ilyen erőforrásból működtetnek-de azért nem hülyék,arra még kitérnék,a tavalyi,és a mostani igazolásokat figyelembe véve,az egyensúlyt keresve,nem csak kiragadva azokat a számokat amik hangzatosak.)3. lesznek a bajnokságban 78 p,a már megénekelt Chelseavel szemben lemaradva(93p),és otthagyják a stagnáló MU(69p).Pep bevallja nehézséget okozott neki pár dolog a PL-ben,de képes lesz változtatni rajta.Játékosok érkeztek még ebben az évben,de ha nem is váltak be,akkor is nagy bukó nem volt rajtuk-ez minden csapatnál benne van.Következő szezon,ahol durrantanak,100p!Hoz1Laportot 0 válogatottsággal a Bilbaótol-itt is a kiválasztás!ezeket a srácokat Sané,Laporte,Stones,Jesus,Ederson-bárki vihette volna-nem világklasszisok.Nyilván ígéretesek,de aki emögött nem látja a tudást,koncepció,filozófiát-annak felesleges minden érv-érkezik még Mendy a Monacoból(folyamatosan sérült),Walker-nagy cash,mert itt jön be,h1jobbhátvéd ára,50 M€!Magyarán helyreteszi az egész védelmet,és szétnyeri a PL konkrétan.+Felhoz az ifiből1Fodent,akit a szakemberek óriási tehetségnek tartanak,Pep is olyat mond róla a legtehetségesebb akivel valaha dolgozott.Nem ismerem a srácot,de majd a jövőben meglátjuk befutja-e azt a karriert.Conte már sehol,megjegyzem Mou se lesz majd,a Chelsea csapatával helyet cserélt,sőt!de mindenki 19!p távolságban min.Angliai karrierjében az utolsó két évet tekintve a hazai 8 kupából 7 az övé!Ott,abban a bajnokságban ahová ömlik a pénz,ott nem lehet "csak" pénzzel nyerni!Vissza a következő,tavalyi évhez-itt már komoly érkező csak Mahrez Leicester./B.Silva kimaradt az előző évből,mint a Monaco apró támadómindenese 43M€./Jelenleg van1iszonyat értékes kerete,óriási variációs lehetőséggel-korban kiváló alapanyag,már "csak" ügyesen kell forgatni az alapanyagot,1Marezzel,majd1csereügylet keretében Cancelo-val+cash-és ezt kirendezni1elvágyódó!Sanéval(az hogy szerencsétlenül lépett,pech).Na itt a csízió.Eljutni Aból Bbe,nem csak a végterméket nézni.Tavaly 98p elsők lettek a 97p! tökéletesnek tetsző Pool előtt-akit más csapat nem tudott volna megelőzni,csak a City.Soha nem látott pont a 2.helyen!Más szezonban mire lett volna elég?
Ezen a ponton meg kell említeni a CLt-mert már csak itt lehet belemarni,gúnyolódni,miután a Bundest márciusban! megnyeregette: / CL azt nem adják ingyen,nem adják néha pénzért sem-most sem.Mi kell hozzá?Azok sem tudják akik kergetik(lásd Juventus; )és azok sem tudják a biztos receptet akik megnyerték.Nézzük a konkrét tavalyi szezont,ahol a Pool a csoportban az uccsó körben a kiesés ellen győzelemért játszott,vagy a Barca elleni 0-3mal esetét.Ott az Ajax,aki imponálóan gyalogolt át a BM(csopormeccs ugyan)RM away! Juventus away!,majd Tott away 0-1,megint win,home2-0,össz.3-0! az1.félórában-aztán Mourába belecsap a szikra-kiesik az Ajax,olyan oda-vissza meccsen,ahol minden benne volt-csak az nem h kiesnek.És ez csak2csapat momentumai.Hol van a többi esélyes csapat,mind saját sorssal!?
Gt persze nem kell félteni,biztosan felül még a trónra-sokak fájdalmára.
Hiszen az a mai kor szelleme utálkozni-1futballújító ellen.Akik oly kevesen voltak a történelem során.Mert lehet kedvelni azt a fajta játékot amit játszat,vagy nem szeretni-de nem elismerni,azt nem lehet,az dőreség,és nagyon kicsinyes dolog.

Grinta 2019.08.11. 10:19:04

Ott rövidítettem ahol csak tudtam,harmadát így is töröltem

NagyonJuve 2019.08.11. 23:16:59

@Grinta: jó hosszúra sikerült így is. Értem én mit írsz. Nem is szólom le guardiola érdemeit. Sehol sem vagyok hozzá képest. Csak azt írom hogy nem egyforma feltételekkel indult sarri és guardiola karierje. Ezért badarság is összehasonlítani őket. A háttérrűl meg csak annyit azokat a játékosokat igen jól kiválasztotta és mások is akarták de ezért kerültek sokba. Abban az időben nem sok klubb tudott versenyezni a mancity ajánlatával. Neymart is vitte volna sok mindenki de akkor nem sokan tudtak adni érte 80milliót. Azt hiszem őt is pepp vitte a barcaba ez nem biztos. Amúgy walkert már nagyon rég mondtam jó volna leigazolni. Meg is kaptam érte hogy ez nem fifa. Azért cancelónak elég jól fell kell kötni a gatyáját ha walkert ki akarja túrni. Nem ds sel kell versenyezni a játékért. A lényeg ezért mondom hogy nem tudod összehasonlítani a 2 edzőt mert nem egyforma esélyekkel indultak. Ezt is tagadni badarság.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9910) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7437) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása