Deschamps az új favorit?

deschamps_didier.jpgA legfrissebb hírek szerint a francia labdarúgó válogatott szövetségi kapitánya, Didier Deschamps lehet a legesélyesebb jelölt a Juventus edzői posztjára, amennyiben Max Allegri távozna a torinói együttestől.

A Tuttosport úgy tudja, a tréner is hajlana arra, hogy elvállalja a zebramezesek irányítását, mivel szeretné befejezni a munkát, amit 2007-ben félbehagyott.

Az 50 éves francia edző 12 évvel ezelőtt visszavezette a klubot az olasz élvonalba a (Calciopoli miatti) másodosztályú száműzetésből, majd szerződést bontott, mivel nézeteltérése volt a vezetőséggel.

A torinói pletykalap szerint Deschamps fizetési igénye illeszkedne a Juve költségvetéséhez, és a francia már bírja a döntéshozók "áldását" is.

A korábbi középpályás 1994 és 1999 között összesen 173-szor ölthette magára a torinóiak fekete-fehér mezét. Ezalatt három bajnoki címet szerzett és részese volt a zebrák eddigi utolsó Bajnokok Ligája-sikerének is.

Edzőként volt már francia bajnok és tavaly megnyerte csapatával a világbajnokságot.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr1514826742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

simoni 2019.05.14. 18:32:32

Tudom, Tuttosport, de bár igaz lenne... Egyszer már kivezetett minket a gödörből, és szerintem ismét ő lehet az az impulzus, amire a csapatnak most szüksége van.

Nem mondom, hogy a BL-re egy dekával is több sanszunk lenne vele, de a bajnokságot 1-2 erősítéssel szinte biztos hozná, és ami a legfontosabb szerintem képes lenne gatyába rázni a társaságot, fazont szabni a játékunknak.

FinoAllaFine 2019.05.14. 18:41:23

Szakmailag talán ő a legkompetensebb és eredmények terén (amire persze senkinél sincs garancia) talán vele vállalnánk a legkisebb kockázatot. Azonban a játék kérdés hogy mennyit javulna vele, mert azért az ő csapatai sem a sziporkázó játékstílusról voltak híresek.

Grinta 2019.05.14. 19:01:49

@FinoAllaFine: Ez a Francia válogatott visszafogott verzióban lett Világbajnok,minimál stílussal,meglátásom szerint.

FinoAllaFine 2019.05.14. 19:09:38

@Grinta: erre céloztam én is... ;)

Grinta 2019.05.14. 19:15:58

@FinoAllaFine: Bocsánat,előzetesen csak a cikket olvastam el! : )

frenky441 2019.05.14. 19:16:53

@Grinta: @FinoAllaFine: Jól gondolom, hogy ti sem igazán őt szeretnétek mert és sem!

Én jobban szeretnék egy olyan edzőt aki dinamikusabb, támadóbb felfogásba gondolkodik,
hogy ki lenne az jó kérdés de szerintem nem Deschamps.

simoni 2019.05.14. 19:31:53

@FinoAllaFine: a legtöbben szerintem jelenleg kibékülnénk egy olyan "célfutballal", ahol a pályán lévők fel tudnak építeni egy-két támadást, nincs látványos alibizés, lötyögés, hanem mindenki(!) hajt és nem adja fel a hármas sípszóig.

A játékunkon már az sokat lendítene, ha mindenki a posztján játszana...

Egyébként meg a tavalyi VB alapján messzemenő következtetéseket nem érdemes levonni. Nagyon gyenge színvonalú volt, szinte mindenki a biztonsági játékra ment, kifacsart játékosok szaladgáltak, sok tűz nem volt, az volt sokszor az érzésem, hogy inkább már nyaralnának...

Grinta 2019.05.14. 19:48:33

@frenky441: Én nagyon őszinte leszek!Nekem oly mindegy hogy az Allegri-Conte-Deschamps triumvirátusból végül melyik lesz az edző,mert valamennyivel szimpatizálok.Tehát ugyanúgy fogom majd védeni a másik kettőt is,mint Maxit.Próbálom tárgyilagosan véghezvinni.Maradnék az állandóságnál-ezt nem is tagadom.
Deschamps Vb címe esetében pedig az a nagy dolog,hogy felismerte,beismerte azt hogy milyen futballal lehet a legnagyobb esélye a trófea behúzására.Ezt mondhatjuk teljesen európai stílusnak(fegyelem,erő,taktika) mindezek vegyítve természetesen a tehetséggel-de abból van máshol is.Kontextusba helyezve például a Brazilokkal-ők ezért (is) szenvednek.
Mert vannak hazai edzőik,akik látják mi kell a sikerhez,de tudásban nem képesek felvenni a versenyt az európai edzőkkel.

frenky441 2019.05.14. 19:59:42

@Grinta: Nem akarom elvenni tőle amit elért a franciákkal, de ha a három közül kell választani én maradnék az Allegri-Conte-Deschamps sorrendnél.
Én igazából ha edzőt váltunk a nagy álom (ami az is maradt egyenlőre) Zidane.
Vele lehetett volna szerintem szintet ugrani.

Grinta 2019.05.14. 20:14:22

@frenky441: Nem tartom helyes megközelítésnek a szintet ugorni kifejezést!Sose tartottam annak,sőt mi több teljesen szakmaiatlan szurkolói attitűdnek gondolom.Nem bántásból írtam!,de ideje volt már részemről tisztázni a dolgot,mert olyan sok helyen lehet olvasni,és azt a fals képet festi,mintha sehol sem lennénk.

Il Principino 2019.05.14. 21:16:43

Én DD-t látnám legszívesebben itt,ha Maxi lelép..
Zidane-ra én is kiváncsi lettem volna,de a következő szezonban kiderül,hogy mekkora májer edzői szinten is,ha ezt a Realt kivezeti a szarból Ronaldo nélkül és mondjuk bl 4-ig eljutnak minimum.

alexGicamo 2019.05.15. 04:29:46

@simoni: Egyetértek ! Én örülnék neki . Van tekintélye, megvan a közös múlt , szakmailag kifogástalan, szerintem .

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (911) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9906) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2429) meccsek (4149) mercato (4136) nyilatkozat (7433) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4166) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása