Az Ajax elleni mérkőzés

bajnokok_ligaja_logo.jpgAz Amszterdamban szerzett találatnak köszönhetően, a Juventus szűkös, ám rendkívül értékes előnnyel várhatja az Ajax elleni visszavágót a Bajnokok Ligája negyeddöntőjében. A zebramezesek hétvégén erősen felforgatott csapattal, számos kulcsjátékost pihentetve szenvedtek vereséget a kiesés elől menekülő SPAL otthonában, míg az Ajax a kiesőjelölt Excelsior együttesét fogadva aratott 6:2-es győzelemmel készült a kedd esti összecsapásra.

Massimiliano Allegri ezen a mérkőzésen is nélkülözni kényszerül a csapatkapitányt, Giorgio Chiellinit, azonban az amszterdami első mérkőzést kihagyó Emre Can ismét bekerült a keretbe. A 21 fős keretből Mario Mandžukić és Martín Cáceres is kimaradt, a horvát játékos térdprobléma miatt nem lehet majd a pályán az Ajax ellen.

Az ellenfél is fontos játékost nélkülözhet, hiszen a hollandok játékmestere, Frenkie de Jong még az első félidő derekán elhagyni kényszerült a pályát a hétvégi bajnoki mérkőzésen, s egyelőre kérdéses, hogy végül vállalni tudja-e a játékot az Allianz Stadiumban.

Ez lesz a két csapat 13. összecsapása az európai kupák történetében, s az Ajaxnak még soha sem sikerült győzelemmel távoznia a Juventus otthonából. A felek legutolsó tíz összecsapása alkalmával a holland együttes egyetlen alkalommal sem tudta legyőzni a zebramezeseket, s ez a leghosszabb európai veretlenségi sorozat egy másik csapattal szemben (a Bayern München tartja még ugyanezt a rekordot a Benficával szemben). A Juventus mind a négy alkalommal továbbjutott, amikor az Ajax oda-visszavágós rendszerben került az útjába. A Juventus portugál világklasszisa, Cristiano Ronaldo az utolsó öt Ajax ellen vívott mérkőzésén egyaránt bevette az ellenfél kapuját, s összesen nyolc találatot szerzett ezalatt. Remélhetőleg a sorminta folytatódik ma este.

A mérkőzés játékvezetője a francia Clément Turpin lesz.

A Juventus 21 fős kerete a következő:

Kapusok: Szczęsny, Pinsoglio, Loria

Védők: De Sciglio, Alex Sandro, Barzagli, Bonucci, Cancelo, Rugani, Spinazzola

Középpályások: Pjanić, Khedira, Matuidi, Emre Can, Bentancur, Nicolussi Cavigliia

Támadók: Ronaldo, Dybala, Douglas Costa, Kean, Bernardeschi

A 21:00-kor kezdődő mérkőzést a Spíler 2 közvetíti élőben.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8714765556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nathas 2019.04.17. 00:10:45

@GGábr81: ui: CR-t qrvára nem azért igazoltuk le, hogy csapatjátékos legyen!

János Aradi 2019.04.17. 00:11:12

Szídjuk Matiudi-t , hogy milyen béna. Valóban nem egy Del Piero de ő az a játékos aki minden meccsre motiváltan megy ki és minden tőle telhetőt meg is tesz a győzelemért. Ezzel szemben ott van Khedira aki egy sete suta semmilyen mozgású kifejezéstelen jelentéktelen 0. Na ezért a kedvence Allegrinek mert Khedira valójában Allegri játékos alteregója . Megfejtettem a Khedira miért játszik rejtélyt ! KHEDIRA VALÓJÁBAN ALLEGRI ! :D Ez olyan mint a Walking Dead-ben Negan :D Khedira Allegri és aki nem Allegri az nem játszik ....

2019.04.17. 00:11:54

@ZED!: Jobban nem eshetünk szét, mint a döntős alázáskor a margit ellen. A bajnokság meg úgyis megvan, ha már 1 meccset sem nyerünk.

Nathas 2019.04.17. 00:12:05

@Apuleius: helyes! Csak bízom benne, hogy max az idény végéig!

2019.04.17. 00:12:36

@Apuleius: Szuper. Nem túl meglepő.

ZED! 2019.04.17. 00:12:43

@Gabueroo: Az előző két szezonban még talán volt valami játékunk, ez annak tudható be...Illetve, hogy Dybala és High jól megértették egymást!

2019.04.17. 00:15:27

@Nathas: Hát...ha pontosan akarok fogalmazni, akkor szerintem Ronaldora AKARTÁK felépíteni, amiből viszont a világon semmi nem lett, még játék sem. Alapjaiban sem. Ennek ellenére Ronaldo megtalálja a góljait a semmiből is. És ezért gondolom, hogy idén eddig sem jutottunk volna el, ha pl. megsérül, vagy eltiltják, vagy bármi.

Direct_01 2019.04.17. 00:15:43

@juve28adam: Dybala nagy talány.Allegri idén beáldozta õt,de ha más rendszerben kapna szerepet talán magára talál Pjanic-csal ellentétben.Arról nem beszélve,az idei játéka alapján Dybaláért 50MEurot ajánlana valaki már az is csoda lenne.

Apuleius 2019.04.17. 00:15:55

@Nathas: @Dr. Grant: @ZED!: Nem szopatás, s nem csak a szezon végéig. Jövőre is Allegri lesz a Juventus edzője:

www.football-italia.net/137070/allegri-i-will-stay-juventus

juve28adam 2019.04.17. 00:16:27

@Apuleius: Igazából nem is vártam mást ,sőt szerintem nyáron se lesz változás.

GGábr81 2019.04.17. 00:17:35

@Nathas: de azért nélküle is rúgtunk ennyi gólt kb és nyertünk pár kupát, bajnokságot és el-el jutottunk idáig a bl-ben. Idén nélküle? Pfff franc tudja, talán marad Hugi és +1 kp pont idáig elég. Vagy tovább? Ki tudja.
Szerintem CR nagy császár még most is, de biztos, hogy a csapategységnek nem igazán az ő szellemisége használ.

ZED! 2019.04.17. 00:18:01

@Apuleius: Akkor a következő szezon is kuka...

2019.04.17. 00:18:47

@Apuleius: Ja, hogy jövőre?+? Akkor lehet, hogy elgondolkodom rajta, hogy nem jegelem-e a foci nézést 1 évre...

Nathas 2019.04.17. 00:18:57

Bárhogy is, Allegri ajró százmilliókat bas.ott el, többek utolsó bl-esélyét szalasztotta el, valamint szurkolók millióinak s.art a küszöbjére.

János Aradi 2019.04.17. 00:19:02

@Apuleius: Mert pontosan tudja , hogy nagy csapatba nem alkalmaznák, meg ott mutatni is kellene valamit ahhoz meg kevés .Olaszországot belül meg necces lenne morálisan .Ő sem hülye nem fog a munkanélkuli hivatalban sorban állni . Szépen kivesz annyi pénzt a Juvéból amennyit csak tud ennél magasabbra úgy sem jut . Patkány egy ember. Ha lenne vér az ereiben lemondana magától. Fúj de utálom uristen

Barolo4 2019.04.17. 00:20:00

A mai nap nagyon szomorú, de ha megnézem az elmúlt 5 évet, akkor egy szavam sincs.
Sokakkal nem értek egyet..... pl.: világ legjobb kerete? Miről beszélünk.... támadó sor nagyon erős, bár CR-en kívűl senki sem tudott folyamatosan jót nyújtani, Szczesny bizonyította, hogy lehet rá építeni, de a védelem már problémás, a kp meg egyszerűen nem bl szint. Allegri a legnagyobb kérdőjel jelenleg.... azokkal egyet értek akik azt mondják, hogy muszáj lenne alap játékot kialakítani, de az elküldése így is hatalmas kockázat lenne. Véleményem szerint csak néhány biztosan jobb edző van nála, de ők nem hiszem, hogy mozdíthatóak lennének mindenki más kockázat. Szerintem ez az év nem kudarc, inkább a (túl,irreálisan magasra tett szinthez képest) gyengébb. A vezetőségnek most kell tökösnek lennie és néhány nap alatt döntenie MAxi sorsáról. Ha elküldik, akkor hamar kell utód, ha marad, akkor kell egy nagyon hosszú pihenőt tartani nyáron végre és új, fiatal csapatot építeni. Nálam idén Cr és Szczesnyi bizonyított, Bentacur, Can, Kean, Canecello lehetnek jók, Dybala, Pjanic hatalmas kérdőjel, Rugani, Ds, Khedira meg menjenek Isten hírével. Ha meg van az edző akkor Ramseyn kívűl kellene 4-5 fiatal top játékos és már meg is vagyunk. Forza Juventus!

2019.04.17. 00:21:31

@János Aradi: Az ő indokai teljesen érthetők, de Agnellitől többet várnék. Ő is vak?

juve28adam 2019.04.17. 00:21:34

@Direct_01: Én nem tudom. Szerintem azért volt már idén több poszton is a srác és egy kezemen megtudom számolni hányszor játszott jól. Lassú, körülményes, mire lefordul valakiről 1 hét eltelik az meg egyenesen a halálom mikor elhiszi ,hogy Messi és letudja cselezni a 4 előtte álló védőt...5/5ször belevezeti valakibe.
Nyilván nem felejtett el focizni ,de totál homály lassan 1,5 éve.
Igazából az eladása ellen csak az szól ,hogy tényleg nem kapnánk érte érdemi pénzt.

Apuleius 2019.04.17. 00:22:02

@Barolo4: Már eldőlt Allegri sorsa, marad a Juventusnál.

Nathas 2019.04.17. 00:22:19

@GGábr81: a Realnál sem voltak puszipajtások - többük bevallása szerint - de nyertek zsinórban 3 bl-t. Csak a megyében fontos a barátság, ezen a szinten "elég" a profizmus.

2019.04.17. 00:22:58

@Nathas: Áhhhh, erre biztos megmagyarázzák, hogy nem bukott hanem hozott. Sokkal többet, mint más edző hozott volna. Nem veszik észre a határvonalat, amikor már Allegri nem gáz, hanem fék.

ZED! 2019.04.17. 00:24:35

@Barolo4: Azt tudom neked mondani, hogy ezzel a kerettel, bármelyik akár olasz edző is kihozza a bajnokságot, de az már senkit nem érdekel, a BL a fontos...
Ha Allegri marad, akkor meg ne várj fiatalokat, mert kebab és Mandzsu kezd úgy is!

GGábr81 2019.04.17. 00:25:00

@Nathas: nem azért igazoltuk, hogy csapatjátékos legyen?
A mosószer most bizónyította, hogy a foci csapatjáték.
S pont erről beszélek. Ő nagyszerű, de nem tesz jót a csapatnak. Vele sem jutottunk tovább. Tehát...

juve28adam 2019.04.17. 00:25:55

@Apuleius: Valahogyan neki is meg kell újulni akkor, mert ez így nem mehet.

Nathas 2019.04.17. 00:28:10

@Apuleius: @Dr. Grant: @ZED!: úgy hiszem, hogy ez csak egy intelligens kommunikáció. Nem mozdítják el őt az idény vége (és a bajnokság megnyerése) előtt, már nem is lenne értelme. De azt nem hiszem el, hogy az alapozást vele, és a stábjával kezdjük el.

GGábr81 2019.04.17. 00:29:03

@GGábr81: jó ennek 2 évet adtak, tehát még 1 évet kell adni ennek a CR projektnek. Kicsit hamar temetek, de Roni sem lesz fiatalabb jövőre.

Direct_01 2019.04.17. 00:29:14

@Apuleius: Ha Allegri valóban marad,azzal saját magát köpi szembe.Miután kiestünk a kupából,volt egg nyilatkozata miszerint idén a BL priorítást élvez.Ez a szezon a mai nappal végetért.Allegri pedig elbukott! Szép és jó a vezetõség részérõl ez az empátia de az idei játékunk egg nagy büdös NULLA volt.De erre az lenne a válasz: Az eredmény a fontos,nem a játék szépsége...
Sajnos erre is pont került ma..lenullázott minket egy nagyon fiatal holland gárda.Ha nincs Szczesny összesítésben 1-8 oda!

Gabueroo 2019.04.17. 00:29:44

Jovore 35 CR az lesz talan az utolso esely.

Nathas 2019.04.17. 00:31:23

@GGábr81: tehát Madridban csapatjátékos volt, azért jutottak a csúcsra?! Tényleg ne beszélj már ekkora marhaságokat. Persze hozzuk vissza Hugit, majd kiderül :-D

2019.04.17. 00:31:33

@Nathas: Lehet. Ez már rögtön 1 hiba lenne, de még elmegy. Hacsak nem hivatalosan hosszabbítanak is vele. Hamarjában, az idei jó BL-szereplésre való tekintettel.

Barolo4 2019.04.17. 00:31:58

@ZED!: @juve28adam: Mindenképpen meg kell(ene) újulnia Allegrinek is, erre utaló jelek azért voltak már, pl. nem csak a bunker focit nyomatta, hanem egész bátran cserélt néha. Az a nagy kérdés, hogy néhány sztárunk (Dybala,Pjanic, Alex S. stb.) gyenge formája, motiváció hiánya mennyire az ő sara, mert ezek a jó teljesítmények azért k...ra hiányoztak pl. ma is.
Forza Juventus!

János Aradi 2019.04.17. 00:32:51

Valójában lehet nem is Allegriben hanem Angelliben van a hiba . Elhízott hájas fejű tipikus glutén zabáló lusta digó multimilliárdos palánta. Gondolom meg keresi a maga pénzét, Allegrivel jól kijönnek minek bojgatni ezt a rendszert egy idegen esetlegesen más országbeli edzővel aki esetleg akarna valamit prezentálni is. Olasz bajnokság fix , Ronaldo sokba került de pár nap alatt visszahozta az árát, van pénz lóvéra dögivel, lesz is, minek ide futbal forradalom mindenki jól lakik. Az meg, hogy agyonvert minket egy 21 év átlagéletkorú csapat azt jövőre mindenki elfelejti. Majd az ingyen Ramsey megoldja .

Komolyan kezdem megérteni a tüntető szurkolókat, valószínűleg ezt ők jobban látják is. Pénz van jut mindenkinek a többi kit érdekel . Ez egy vállalkozás nem egy szórakoztató központ . Bele gondolva a csapat kezdi minden identitását elveszíteni.

2019.04.17. 00:33:22

@Direct_01: +1 Ez meg a másik. Itt járt le végleg az "amíg eredmény van, ne törődjünk a vállalhatatlan játékkal" duma szavatossága.

juve28adam 2019.04.17. 00:33:48

@Barolo4: Legjobb lenne egy Conte féle üvöltő motivátor állatot összegyúrni az Allegri féle taktikussal :D

Apuleius 2019.04.17. 00:37:07

@Nathas: Ez a nyilatkozat egészen biztosan nem arra vonatozik, hogy még lenyomja a szezont, s nyártól majd meglátjuk. Ez azt jelenti, hogy jövőre is ő lesz a csapat edzője.

2019.04.17. 00:37:59

@János Aradi: Ha ez így lenne, akkor Ronaldot sem rángatta volna ide vállalva még a Fiat-gyári dolgozók lázongásait is. (amiatt voltak, hogy ott megszorítások, felmondások vannak, Ronaldot meg idehozzák 30 milliós fizetéssel és megkeresi 1 nap alatt egy gyári munkás több éves bérét)

ZED! 2019.04.17. 00:38:20

Kedves Blog olvasók!

Idézek egy nagy taktikus :
" Unalmas lenne mindig nyerni.."

2019.04.17. 00:38:45

@juve28adam: Egy Venom kellene. ;-)

juve28adam 2019.04.17. 00:39:53

@Dr. Grant: Mondjuk a "félidőben leharapták a játékosok fejét" fogalom igencsak átértékelődne ott :D

Rikoo 2019.04.17. 00:41:21

@Apuleius: Allegri teljesen össze-vissza nyilatkozik. Sosem tudni mi az igazság. Jelen esetben inkább azt, hogy mi fog történni.

GGábr81 2019.04.17. 00:41:26

@Nathas: azt hol írtam, hogy ő madridban csapatjátékos volt?
Kérdezek. Akkor miért igazoltuk?
Bejött?
Dehogy hozzuk vissza Hugit. Az egy túlárazott igazolás volt, bár kellemes meglepetés. Ha marad, az más, mint most visszahozzuk, persze azzal sem vagyunk előrébb, de hátrébb se.

Barolo4 2019.04.17. 00:43:16

@juve28adam: Ezzel egyet értek, csak ilyen nincs. Klopp, Guardiola aki szerintem előre lépés lenne, de ők nem fognak érkezni (miért is jönnének a középszerű Olasz bajnokságba), mindenki más nagy lutri. Nekem nincs bajom Allegri maradásával, az eredményei (és pl. egy Atleti elleni visszajövetel) minden szar játék ellenére nagyon meggyőzőek és ezért én egy ilyen év után még nem kockáztatnék. Csapat építés viszont fontos lenne. Forza Juventus!

GGábr81 2019.04.17. 00:43:45

@ZED!: Jajj de szép idézet. Bittios CR-nak is unalmas lett volna negyedik bl-t nyerni egyhuzamban

János Aradi 2019.04.17. 00:43:49

@Dr. Grant: Ha Angelli egy gerinces ember aki nem játszik zsebre akkor ilyen körülmények közt nem hozza ide , hogy veszélybe sodorja az ősi családi vállalkozást. Biztos, hogy volt miértje anyagilag . Már eleve az gusztustalan , hogy ez felmerült , hogy egy focista miatt mások megélhetésével játszon. Ha nem szukolóként nézzük elég diktatorikus viselkedés .

Apuleius 2019.04.17. 00:43:58

@Rikoo: Azért ilyeneket nem szokott csak úgy vaktában mondani. Nyilván nem lányos zavarában mondott ilyesmit.

Rikoo 2019.04.17. 00:44:42

@Rikoo: Agnelli pedig azt mondta, hogy szezon végén leülnek majd Allegrivel.

Nathas 2019.04.17. 00:45:04

@GGábr81: nem az ő leigazolása, hanem Allegri marasztalása volt a kapitális hiba, ez tényleg nem esett le?

2019.04.17. 00:45:42

@Barolo4: De most a lutrit is vállalni kellene. A bajnokságot talán még Chielloval, mint játékos-edzővel is megnyernék.
Mit veszíthetünk? Nem a 8, hanem a 16 között esünk ki?

Apuleius 2019.04.17. 00:46:49

@Rikoo: Azért ennél többet is mondott Agnelli: "This was a relatively young starting XI tonight, so it can grow with Allegri on the bench"

Rikoo 2019.04.17. 00:47:36

@Apuleius: Egyébként nem tudom milyen fordítás volt az, mert én az olasz nyilatkozatnál ezt nem látom. Maradni szeretne, ezt mondja.

2019.04.17. 00:48:30

@János Aradi: Nem változott ott emiatt semmi. Csak az ottaniaknak gondolom - jogosan - nem tetszett a történés, mert nyilván ez rátett még egy lapáttal a mai multis eleve fos életérzésre.

nortu30 2019.04.17. 00:52:05

@ZecH: A számból vetted ki. Pontosan így érzek én is. Azért az a véleményem, hogy egy magabiztos Chiello-val valahogy kinyögtük volna a továbbjutást.

Nathas 2019.04.17. 00:52:24

@Apuleius: ez csak egy nyilatkozat, nem szentírás.

GGábr81 2019.04.17. 00:52:53

@Nathas: oké eddig nem erről beszéltünk, de így most, hogy ezt kérded, de.
Ha Ronit leigazoltuk, akkor végképp nagy hiba Max megtartása. Talán amúgy is lejárt az ideje.

Apuleius 2019.04.17. 00:53:09

@Rikoo: Nem tudom, hogy Te hol és mit nézel, de bemásolom Neked a Juventus hivatalos honlapján található Allegri-nyilatkozat idevágó részét olaszul és angolul is:

«In generale c’è poco da rimproverare ai ragazzi; abbiamo una squadra che può ancora crescere, con tanti giocatori giovani». E Mister Allegri sarà ancora con loro: «Ho comunicato al Presidente la mia decisione sul futuro: rimango, ma lo avevo deciso da tempo. Ne parleremo comunque ancora»
www.juventus.com/it/news/news/2019/juventus-ajax_allegri.php

"In general there is little to blame the boys for; we have a team that can still grow, with lots of young players.” And Mr. Allegri will still be with them: “I informed the President of my decision on the future: I will remain. We will talk about it anyway.”"
www.juventus.com/en/news/news/2019/juventus-ajax-allegri.php

2019.04.17. 00:53:53

@Apuleius: @Rikoo: Majd talán holnap elmondja, hogy "lehetett volna, de sajnos nem tudtuk egyeztetni az álláspontjainkat." ;-)

Apuleius 2019.04.17. 00:54:41

@Nathas: Nyilván nem szentírás, de az egyik érintett nyilatkozata, s ebből a szempontból lényegesen fontosabb forrás, mint az, hogy Te vagy én mit gondolunk.

Gabueroo 2019.04.17. 00:56:53

Az is durva hogy 30 eves Tadic par eve Southampton kp-jan szerepelt.
Mostmegy Ajax centerkent BL legjobb 4 kozott :'DD

2019.04.17. 00:58:49

@Apuleius: Mondjuk csodálkoznék rajta, ha egy Agnelli-vérmérsékletű ember a mai csalódást keltő meccs utáni késő esti órában hidegvérrel tudna gondolkodni és ilyen állásponton lenni.

Rikoo 2019.04.17. 00:59:41

@Apuleius: Én azt olvastam, hogy újra találkozni fognak Agnellivel a szezon végén, ő viszont maradni szeretne és ezt már elmondta Agnellinek is. De ez is hasonló nyilatkozat ami a hivatalos honlapon van, csak annyival másabb, hogy kijelenti, maradni fog.

Apuleius 2019.04.17. 01:02:12

@Dr. Grant: Akkor nagyot fogsz csodálkozni :-) Elég egyértelműen arról beszél, hogy Allegrivel folytatjuk:

"The eleven on the field today was relatively young and can grow and will have to grow, with Allegri on the bench. Juventus continues to grow on and off the field, we renewed the company's leadership in October and there is great confidence in the work of Marco Re, Giorgio Ricci and Fabio Paratici and there is the awareness of having a great coach with us, with whom we will meet in June to take forward the technical project."

www.juventus.com/en/news/news/2019/juventus-ajax-agnelli.php

Apuleius 2019.04.17. 01:03:59

@Rikoo: Hát ez mondjuk azért elég penetráns különbség :-) Nyilván nincs varázsgömböm, de a klub honlapjának nyilatkozatai Agnelli és Allegri részéről eléggé egyértelműek. Aztán persze meglátjuk.

Nathas 2019.04.17. 01:04:33

@GGábr81: és elnézést, a kérdésedre válaszolva: szerintem bejött a leigazolása, hiszen - a gazdasági előnyök mellett - azért tettük meg, hogy a fontos bl- meccseken legyen, aki gólt lő. Ezt szerintem kipipálhatjuk. Hugi erre nem volt képes, őt egy döntő agyonnyomta, nem pedig motiválta.

@Apuleius: nincs annál lényegesebb, hogy mi mit gondolunk :-) komolyra fordítva: sok víz lefolyik még addig...

MdewC 2019.04.17. 01:08:38

A bajnokságnak örülök, nagyon szuper.

De, ahogy játszottunk idén, az félelmetesen szar. Pusztítanunk kellett volna a BL-ben.

Dr. Grantnek volt igaza, sokkal nagyobb volt a baj már korábban is, de csak legyintettem rá.

Kurva nagyot égtünk, lejárattuk magunkat a játékunkkal.

Szvsz Allegrinek távoznia kell.

Berna borzalmas nagy csalódás, egylábas, egysíkú, egyáltalán nem higgadt, kiszámítható, alkalmatlan CR kiszolgálására.

Az akarása miatt került a kezdőbe, mert olasz, megteszi amit az edző kér edzésen, de ennyi. Én erre fogom Dybala kippukkadását, gyakorlatilag Berna Dybalát szorította ki, ez nem tetszik a neki. Szvsz. Viszont ez persze nem rendes indok, ha ez van a háttérben, akkor levetetném Dybalával a 10-est. Utolsó esélyt kapna, de az is lehet, hogy el kellene engedni. Bernával együtt, akit kár volt idehozni, csak azért mert olasz, egy rakás semmi a csávó.

Costa kislábujjában több foci van, mint Bernában, de a köpés után ő is megbukott.

Pjanic lelketlen szar.

Bebta ügyes, de még rutintalan.

Can ügyes, kár a hosszú betegségéért.

Matuidi ügyes, kár, hogy csak futni tud és másra nincs ereje.

Chiello kiöregszik, Barza kiöregedett, Rugani még kevés, De Sciglio egyáltalán mit keres itt, Sandro meg szedje össze magát.

Allegrit el kell küldeni, a kerettel pedig foggalmam sincs, hogy mit lehetne kezdeni, de ilyen szar focit rég láttam magunktól, mint idén.

Hát még a védekezésünk se ütötte meg a szokásos nívónkat! :D

Mi a f@szt gondoltunk a BL-ben?

juve28adam 2019.04.17. 01:17:31

@MdewC: Bernardeschinek volt egy pocsék meccse, de nehogy már elküldjük a francba. Dybalát teljesen megérdemelten szorította ki. Atletico elleni teljesítményét már el is felejtettük az olasznak? A kis argentinnak volt az egész évben talán 3-4 jó meccse, egyáltalán nem lennék meglepődve ha ő lenne az új giovinco.

GGábr81 2019.04.17. 01:22:23

@Nathas: gazdaságilag kétségtelen. Persze Hugi nem lőtt, de ennyi fontos gólt azért összehoztunk, ha nem is Hugi, de a csapat.
Döntő nem nyomja össze, de cseszhetjük, ha nem jutunk el odáig.
De amúgy meggyőztél, megadom magam. Igazad van. Vagy csak józanodok.

Gabueroo 2019.04.17. 02:26:37

Azabaj hogy amig a Serie tobbi csapata nem fejlodik nincs eselyunk BL ben. A szezonban 20%on hitvany jatekkal hozzuk a meccseket. Aztan jon egy BL Ajax vagy Atleti aztan kapkodjuk a levegot mert akkora az iram.

CsakÚjváros 2019.04.17. 03:19:14

Olvasom a sító,rívó,szitkozódó "szurkolókat"....Uraim semmi más nem történt csak jött egy fiatalabb és jobb csapat! Történt már ilyen főleg az Ajax érában. Paratici barátunknak föl van adva a lecke.....és irány a Fiatalok!!! "Vénembernek" elég lesz "C" Szétfutottak minket és tök mindegy ki kezd....akkor is ez lett volna...de ezt zárjuk le!!! Ezen már kár siránkozni!! Nekem fontos a Bajnoki Cím!! is :D (1982 óta) Húzzuk be szombaton és koncentráljunk a minél jobb igazolásokra!! Nem fogom szidni sem Allegrit sem a Csapatot!!! FORZA JUVE!!! FORZA PARATICI!! :)

Zombijuve 2019.04.17. 03:28:58

@Rikoo: És mivel a keret ehez gyenge, a játék minősége is az. Hiába a nagy nevek ,sok a középszer.

CsakÚjváros 2019.04.17. 03:29:15

@CsakÚjváros: Hogy miért nem szidom őket? Mert a Juventushoz tartoznak...az edző a stáb és minden játékos!! Nálam alap hogy akinek szurkolok azt nem szidjuk.....Hibáznak?...mert Emberek... és?? Ahogy szoktátok írni: egyszerűen Juve....Juve per sempre :)

CsakÚjváros 2019.04.17. 03:30:33

@Gabueroo: Az atletinél nem mi kapkodtuk a levegőt :P

venember83 2019.04.17. 04:04:05

Szeretném megköszönni a Juventusnak azt a sok élményt, amit nyújtott számomra a BL-ben. Előbb-utóbb majd sikerül. Fel a fejjel, Forza Juve!

Shyr Kahn 2019.04.17. 04:15:20

Mivel mar 98 ota szoritok a Juvenak, ezert megtanultam, hogy a merkozes utan varok par orat, s csak kesobb irok barmit is a meccsrol (ha egyaltalan akarok irni), hiszen hirtelen felindulasbol csak butasagokat ir az ember. Jelen esetben kb csak annyit tudtam volna irni, hogy "Fuck off Ajax!". Ennek azonban semmi ertelme. Kiordibalja magat az ember, majd kicsit lenyugszik es utana lehet ertelmesen kielemezni a meccset.
1) Meglatasom szerint amennyiben az Ajax kitom bennunket az elso meccsen, akkor most jobbak lettunk volna. Tudom a "ha" eleg fajdalmas es felesleges egy lefutott merkozes utan, de a csapat mar evtizedek ota azt jatsza, hogy a minimalisat probalja megtenni a gyozelem erdekeben es ez... ez az igazan fajdalmas, hiszen rengeteg "ha"-t lattam ebben a 21 evben. Ezert nyerhettunk az ATMA ellen (no meg CR miatt). Ma is a minimalisra torekedtek... CR tobbet tett ennel, de mivel nem voltak tarsai (akik a minimalisnal tobbet lettek volna hajlandoak tenni), ezert egy golra futotta. Imadom az olasz focit es a Juvet, de ideje lenne kicsit valtoztatni ezen. Szvsz ez nem csak az edzon mulik, hanem a jatekosokon is.
2) Ebbol kovetkezoen motivacios problemakat latok/sejtek a hatterben. En nagyon szeretem Allegri taktikus focijat, de az ATMA meccsen elsosorban a motivacio segitett es nem a taktika es bar az oltozobe nem latok, de tartok tole, hogy a jatekosok (CR?) tuzeltek fol magukat a merkozesre es nem Allegri tette ezt veluk. Ma a jatekosok elhittek, hogy eleg egy gollal tobbet szerezni es ennek megfeleloen tartalekoltak... nem porogtek ra az egeszre. "Belealudtak" a meccsbe. Nekem errol a 2006-os VB argentin valogatottja jut eszembe, akik bealtattak az ellenfelet es hirtelen ritmusvaltassal szereztek gol(okat). Az egy iskolapelda arrol, hogyan kell az olyan dinamikus csapatok ellen jatszani, mint ez az Ajax. Itt most mi sajat magunkat altattuk be ( ki tudja hanyadjara: megint). Az elso merkozesen CR tudott tempot es ritmust valtani a kicsit sem bealvos tempo kozben (ha az egesz meccs tempoja 6/10 volt, akkor O a gol elott 9-re valtott, ami eleg volt arra, hogy megzavarja az vedoket)... itt megint varazsolt egy fejest es ennyi volt a csapatban. Kean helyzete... a tobbi nyogvenyelos helyzetecske, kiszamithato felfutas, zerohoz kozelito kreativitas nem adhatott ennel tobbet.
3) Az Ajax gepezete tokeletesen mukodott. Amit csinalnak az szimplan annyi, hogy evek ota nagyon fiatalon elkezdenek csapatban osszeszokni es egyfajta "totalis futballt" gyakorolni (ez tok ugyanaz, mint ami a 90-es evek kozepen volt csak modernebb formaban... a Juve megtalalta annak az ellenszeret akkor 96-ban, most a kotetlen elmozgasokkal nem tudtunk mit kezdeni), majd azt tokejre fejlesztik. Ok ezt (a sajat stilusukat) sokkal jobban csinaltak, mint mi az olasz stilust.
4) Sokan leveszitek a keresztvizet a jatekosokrol, de en nem bantanam a tobbseguket. Az hogy mikent futnak ki a palyara nem csak az O saruk. Erre hangolni kell oket. Ha elhiszik, hogy megcsinaljak es nem akarnak harapni, akkor rendszerint belefutnak egy pofonba. Legalabb is egy olyan csapattal szemben, ami jo focit tol. Viszont van olyan jatekos, aki az ev soran keptelen volt megkozeliteni az elvarasokat. Dybala-nak mennie kell. Megkapta megint a lehetoseget. Borzalmas volt. De Sciglio amig a palyan volt, legalabb nem mentek at a szelen oly gyakran, mint a csereje utan. Azzal, hogy Cancelo bejott, egy tamadobb felfogast probaltunk meg jatszani, de speciel en tobb hibat lattam a beerkezese utan. Ettol meg Cancelo nem rossz jatekos, de vedekezesben szvsz nem kimagaslo. A masik oldalon is: en imadom Alex Sandro-t. Remeken jatszott, de rengetegszer hagyta ott a teruletet, amit talan Spinazzola-val maskent lett volna. Talan. A lenyeg, hogy en sem Alex Sandro-t, sem Cancelo-t nem latom altalaban olyan csuda jonak nagy csapatok ellen, mert rendszerint ilyenkor a vedekezesunk gyengebb. Szvsz DS es Spina sokkal "olaszosabban" vedekeznek, igy talan jobban is passzolnak Allegri stilusahoz. Senki sem tokeletes es mindenkinek meg van a sajat gyengesege/erossege, de a vedelem nem csak kozepso jatekosokon mulott... sot... a szeleken rengetegszer keletkezett ures terulet. Ezeket a hibakat kegyetlenul kihasznalta az Ajax.
5) A vedelemnek meg kell fiatalodnia. Chiello es Bonucci mar alaposan ott vannak a korban. Kell(enek) Rugani melle valaki(k), aki(k) a merkozesek tobbsegen szerepelhetnek a vedelem kozepen. A kozeppalyan Benta es Can jo irany (DC, Berna, Cuad, jo irany). Ramsey kell meg, hogy jojjon, de rajtuk kivul bizony Pogba ugy kellene, mint egy falat kenyer. Dybala-t el kell felejteni. Valami nagyon nincs rendben vele. En bizony nagyon orulnek Alexnak (vagy masodik opciokent Zaniolonak). Kell a friss ver, kulonben elhalad mellettunk a vilag.
*) Nem bannam a jatekosok elsajatitanak a CR fele maximalista attitudot. O az egyeduli jatekos, aki a meccsek nagy reszeben 100%-on eg... Jah es kapus poszton nagyon jok vagyunk Csocsnivel.

Juventino86 2019.04.17. 07:31:49

Tegnap az Ajax vezető góljánál már bevágtam a 0,5-ös xanaxot. Az asszony haragudott is kicsit, hogy miért nyomok ilyeneket, de nekem sajnos a pia ilyenkor nem segít. Mély fájdalom volt nézn ezt a tegnapit. Teljesen megérdemelt vereséget szenvedtünk egy sokkal jobb csapat ellen. Pár fontos következtetés megfogalmazódott, azóta is bennem van, kíváncsi vagyok,Nektek mi a véleményetek. Talán könnyebb feldolgozni ezt a traumát - mert én úgy élem meg - egy közös eszmecserével.
1. Chiellini egy igazi vezér, nélküle a védelem nulla. Sürgősen kellene 1-2 minőségi belső védő.
2. Dybalából már tényleg jobb lenne pénzt látni, amíg még valaki fizet érte. De a keretből szerintem mehetne Alex Sandro és Rugani is.
3. Cancelo egyáltalán nem olyan nagy spíler, mint aminek látszik. Ő nem jobbhátvéd, egyedül a támadáshoz ért. Cuadrado posztján lehetne használni a jövőben.
4. Fel kell nőnie a csapatnak CR mentalitásához. Minden meccsen a maximumot kell adni.
5- És ez a legfontosabb. Csapatunk 31!!!! különböző felállást játszott idén. Tehát kb. minden meccsen mások játszottak. Túl sok ez a variálás. Összehasonlítva a top csapatokkal, ott azt látjuk, hogy van egy stabil kezdő, egy nagyon összeszokott és összerakott mag. Akik érzik egymást, és tudják, mit játszunk. Mert jelenleg a csapatnak nincsen identitása, nincsen egy körülhatárolható stílusa. Persze, hogy dadog a labda, és nem nem érzik egymást a játékosok.
Ez edzőkérdés. Tiszteletet érdemel Allegri a korábbi eredményei miatt, de most itt a váltás ideje, akár most. A szezon végéig azt az 1 pontot bárki begyűjti a csapattal.

MdewC 2019.04.17. 08:12:10

@juve28adam: az az egy jó meccse volt. Nem akarom én bántani, de a futáson kívül meg néha elsül a balosa semmi. Borzalmasan egysíkú. Dybala meg no comment idén.

10Delpiero10 2019.04.17. 08:15:53

@Gabueroo: :D :D az Ajaxnak szerencsére tele a hazai bajnokság BL szintű csapatokkal.. jaj. Nehogy már másra fogd hogy sosem fogunk blt nyerni

pedronegroo 2019.04.17. 08:16:00

Puskaporos a hangulat én most ebből kimaradnék! :) Gratula a csapatnak igazából szép eredmény hogy ezzel az elképzelés nélküli focival eddig is eljutottunk!

Rivendell 2019.04.17. 08:19:42

nem baj,majd jön nyáron az arsenalos gyerek...nem ám ajax féle fiatalok,akik kicsiben is lendületből játszanak ,ideje lenne végre a megfigyelőknek is aktívkodni,mert nem az ajaxtól kéne vásárolni 50+m-ért....már előtte ki kellene tudni választani őket.

Rivendell 2019.04.17. 08:21:01

Dybalat meg el kell adni,nincs mese...totál felesleges tagja a keretnek,belőle meg venni 2 fiatalt .Nagyon lassú és körülményes.

delpi0823 2019.04.17. 08:22:10

@GGábr81: Persze hogy nem Cr hibaja.Ezt az egesz szart nyugodtan lehet az Allegri nyakaba onteni.Egyszeruen nem tud tamadofootballt jatszatni meg ezzel a kerettel sem.Allandoan ez a foss takarek football mar nevetseges.Volt kb vagy 3meccsunk az egesz szezonba ami nezheto volt a tobbi meg csak ez a hig foss.Hanyszor rugtunk 3golt a szezonban?sztem egy kezemen megtudom szamolni.........de nem baj meg lesz a 8ik scudetto ez a lenyeg........

Andras74 2019.04.17. 08:31:06

Be kell látnunk, hogy a Bl TOP4 szintet csak 2+1/2 játékosunk üti meg.
Csöcsnyi, CR7 és a rengeteg sérülése miatt 1/2 értékű King-Kong.....
Pont. Vannak jó játékosaink, de mentálisan nem képesek stabilan kiemelkedőt nyújtani.

Ha a BL a cél, akkor nincs mese, fájó lépéseket kell tenni, és fel kell forgatni a csapatot!
Nálam a fenti, 3 úriember érinthetetlen, és - változó okokból - még a továbbiakat NEM adnám el:
Kean - nem játszott még annyit, hogy dönthetnénk róla, és fiatal is.
Mandzukic - cserének hasznos lehet, mentálisan erős, és annyit nekünk is megér, amennyit kaphatnánk érte.
Can - mindenkit nem lehet eladni egyszerre, és annyit nekünk is megér, amennyit kaphatnánk érte.
Bernardesci - nálam még nem dőlt el, hogy tudna-e eleget fejlődni, és annyit nekünk is megér, amennyit kaphatnánk érte (csak olasz csapat vinné, ami eleve nem jó).
Cancelo - de, CSAK akkor maradjon, ha Cuadrado megy, és lépjen egy sorral feljebb! Másképp mehet.
Bentancur - szerintem Ő aránylag stabilan fejlődik, fiatal, és - mint mondtam - egyszerre nem szabad mindenkit eladni, de nem rá kell alapozni!

Matuidi, Spinazzola, Ds - kell valaki a padra és a köztes, bajnoki meccsekre, és annyit nekünk is megérnek, amennyit kaphatnánk értük.

Rugani - vagy extra pénzért eladni, vagy annyit játszatni, hogy a seggén vegye a levegőt, és dőljön már el, hogy ígéret vagy örök ígéret!?

Most jön az a pont, amikor sokan hülyézni fogtok:
A lehető legtöbb pénzért, kizárólag külföldre el kell adni: Dybalát, Costát, Bonuccit (bár, vele egy olasz csapatot is megbüntethetnénk), Pjanicsot, Sandrót, Perint (engem nem győzött meg, de akár kölcsönbe is mehet) és Cuadradó/Cancelo közül az egyiket is..

Khedira - USA
Caseres - lejár a kölcsön, vissza Lazio
Barzagli - nyugdíj.

A többiek pedig - még/már - nem Juve szint.

A védelembe kell 2-2 stabil, top játékos, belülre és a szélekre is.
A középpályára jön Ramsey, aki jó lehet, de ki tudja, hogy Bl TOP4 szint-e?
Rajta kívül kell legalább 2 extra klasszis, és 1 nagyon jó középpályás.
A középpálya a lelke a Bl-nek, és idén az nekünk nem volt..... :(((
Nem bánnám, ha CR7 mellé jönne még egy olyan csatár, aki már most is jó, fejlődhet mellette, és a pöcséről is befelé pattan a labda, de NEM Icardinak hívják....
Amúgy Hugi kölcsönadása nyáron lejár. Ha nincs elég pénz, akkor egy szezonra ugorjon be....

Allegri: tőlem mehetne, ha lenne jobb helyette, de nincs....

delpi0823 2019.04.17. 08:39:33

@Apuleius: Remek hir,jovore is nezhetjuk ezt a szenvedest.A bl cimet mar jovore is elfelejthetjuk.Mar most latom a nyilatkozatokat a 2019/2020as szezonra.Legfobb celunk a 9ik scudetto megnyerese.........

delpi0823 2019.04.17. 08:49:37

@Nathas: Az a baj, Allegrinek az a szerencseje hogy nincs normalis edzo aki elerheto, meg fog maradni egy evet aztan a 2020as ebe utan meg jon Deschamp.Sztem ez a vezetoseg terve is.

DelPiero2 2019.04.17. 08:51:41

@Dr. Grant: engem meg kiátkoztak itt, hogy számra mertem venni a bírót, bár én is leszögeztem, hogy semleges bíróval is kiestünk volna. A Madrid meccset nem láttam, csak az összefoglalót, de nem lennék meglepve. Most olvasom, hogy Dybala kénytelen volt elhagyni a pályát. Szembetűnő volt, ahogy faragták. A Cardiffi döntőben is szembetűnő volt, ahogy engedték Ramost hogy faragjon, Dybala meg az első szabálytalanságra sárga, sőt Ramosról kiállították Quadrado-t amikor óriásit színészkedett. Utána sem történt semmi. Azért tényleg kíváncsi lennék, mert egyik évben a Bayern-t nyomták így, hogy nyilvánvalóan a csapatnak engedték a parasztkodást míg a másiknak nem. Azaz nem egy vitás ítéleten van hangsúly. Azt viszont nem értem, mi meg pl. idegenben miért nem fetrengünk egy nagyot nyilvánvaló szabálytalanság után. Talán a bíró egy kicsit jobban odafigyelne. Pl. Emre Can is egy ilyen eset után kapott sárgát, amikor nyilvánvaló szabálytalanságukból fordultak. Sajnos amúgy is vesztettünk volna, de ez is elkeserítő, hogy időnként kapunk nyilvánvaló bírókat (nem egy-két vitás eset, hanem nyilvánvaló faragások)

Nathas 2019.04.17. 09:07:23

@delpi0823: hát, mondjuk ha Deschamps a nagy terv, akkor nagyobb bajban vagyunk, mint gondoltam. Már lassan 2 éve nézhetetlen a játék, még egy évet az én szívem nem tudom, hogy kibír-e. Egyébként kizártnak tartom, hogy még egy évet elvesztegessen a vezetőség, a nyáron váltás lesz. Pali felkészül :-D

Mindenkitől elnézést kérek, akit a tegnapi felfokozott hangulatban esetleg megbántottam, csak a mérhetetlen csalódottság beszélt belőlem! Még jó, hogy délután voltam sportorvosnál, mert ha a meccs után méri meg a vérnyomásom, el is altattak volna, mint az öreg kutyát.

2019.04.17. 10:08:48

@DelPiero2: Az indulatok teszik, tegnap mindenki dühös volt. Én is egy kicsit a kifogáskeresésbe is belefáradtam már. Nagyjából sorban: a Barka ellen nem adták meg a 11-est a döntőben (amúgy azért kicsit jobbak voltak), 1 év múlva a Bayern ellen elcsalták a meccset teljesen a visszavágón. 1 év múlva a Real ellen megszégyenültünk, de ott is próbáltuk a fogást keresni (csak nem találtuk). Aztán megint a Real, de akkor a végén csalták el a meccset elég egyértelműen. Sokszor igaz is, de ez is fárasztó már, hogy sokszor jogos, de mindig a magyarázatot kell keresni.
Annyira nem csodálom, hogy sokan kiakadtak rajta tegnap, mert minden évben keressük a kifogásokat és általában jogosakat találunk is. De tegnap más volt: igaz, hogy egy ótvar sz@r volt tegnap a francia fajankó, de közünk sem volt a meccshez. Mintha egy NB1-es csapat oktatott volna egy Megyei 1-est.

2019.04.17. 10:11:55

@MdewC: Őszintén sajnálom mind a 2-t. Hogy eléggé összevesztünk akkor rajta, meg azt is, hogy igazam lett végül. Jobb lett volna, ha valami csoda folytán mégis tévedek. De sajnos 90%-ban biztos voltam benne, hogy az egész csak ide vezethet. A tavalyi év adta meg számomra erre a végső és döntő választ, amikor - először Allegri alatt - a tavaszra sem tudtuk eléggé felszívni magunkat.

del pipi 2019.04.17. 12:09:27

Elolvastam az összes hozzászólást és igazából csak egy kérdés maradt számomra: ki a faszom ez az Adi88? De hogy nem Juventino az biztos! Egy igazi Wixa!

MdewC 2019.04.17. 13:04:49

@Dr. Grant: hát lehet vmi a memóriámmal nem ok, de sztem össze nem vesztünk. :) Nekem nem rémlik.

Volt vita, de sztem jól lehoztuk. :)

Sajna igen, igazad lett.

Nem tudom mire számíthatunk a csapattól, de hajrá, szurkolunk!

Juve!

steven.h 2019.04.17. 13:13:50

@del pipi: Gondolom most járt le a banja és visszatért, már ha egyáltalán volt tiltása. Ilyenkor talál mindig vissza, mikor lehet szidni a csapatot, sőt bele lehet szállni az ikonokba is. Legutóbb Buffon volt iszákos, ha jól emlékszem, most ADP

del pipi 2019.04.17. 15:51:24

@steven.h: Hát mi sem értünk egyet sok mindenben de azért..... ki ez a vasutas? Del Piero alkesz? Mi van ezzel? Elaludta idefele a haját a héven?

2019.04.17. 19:03:22

@MdewC: OK. Respect. Sajnos nekem erre a tavaszra már csak az inter ellenszurkolás maradt (természetesen a Juventus érdekében, mert ezek ártottak nekünk legtöbbet a történelemben).
Ha a vezetők így állnak hozzá a következő szezonhoz is, hogy látszólag semmit sem tanultak az idei buktából SEM és már biztosak is benne, hogy Allegrivel folytatják, akkor őszintén szólva most még nem tudom, honnan szerzek motivációt a köv. évhez, hogy ne menjek át eredménykövetésbe. :-(

JuventusFanatikus 2019.04.17. 19:52:21

@del pipi: @steven.h: Már nem fog szidni senkit, járt neki az örökös bann.

2019.04.17. 20:42:17

Én csak egyetlen embert sajnálok. A Tanár urat.

2019.04.18. 17:21:00

@Holloka: Azért a játékosoknak, edzőknek messze nem olyan nagy veszteségek ezek. Ha az lenne, akkor legalább a belüket kihajtották volna. A pénze így is úgy is mindnek megvan, a jobb, hűségesebb játékosok, Juventinok meg még nagyobb megbecsülésben részesülnek. A szurkolók által is. A klub meg viszonylag jó bevételt generál. Az igazi tényleges vesztesei ezeknek a buktáknak a szurkolók. Mindenki más valamit legalább nyer vele.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3526) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (81) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10269) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4332) mercato (4281) nyilatkozat (7681) Olasz Kupa (335) összefoglaló (436) pletyka (4298) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (227) Címkefelhő
süti beállítások módosítása