A Roma hosszabbítani akar Zaniolóval

zaniolo_nicolo_roma.jpgA Serie A-ban idén elég csalódást keltően teljesítő AS Roma együttesére nyáron megújulás vár, azonban a klubvezetés nem kíván megválni minden értékétől, így bebiztosítaná Nicolò Zaniolo maradását egy újabb szerződéssel.

Az olasz fiatal igencsak jó teljesítményt nyújtott a fővárosiak mezében, idén húsz tétmeccsen három gólt szerzett, és két gólpasszt osztott ki.

A La Gazzetta dello Sport értesülései szerint a fővárosi klub nem kívánja a Juventushoz elengedni a futballistát, a vezetőség ezért a napokban találkozik a játékos képviselőivel, hogy meghatározzák az új szerződés alaptételeit.

Az igazgatók 2024 nyaráig érvényes szerződéssel marasztalnák a játékost, 2,4 millió eurós bért biztosítva neki az új kontraktus révén, azonban mindez természetesen további egyeztetés tárgyát képezi.

A Juventus neve többször felmerült a játékos kapcsán, és könnyedén előfordulhat, hogy az új szerződés ellenére az Öreg Hölgy kísérletet fog tenni a nyáron a futballista megszerzésére, akinek az értékét 40 millióra taksálják a pletykalapok.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4914737815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JuventusFanatikus 2019.04.04. 10:43:44

Az AS szerint már megetettünk egy hivatalos ajánlatot érte, a Real is hamarosan ezt teheti.

del pipi 2019.04.04. 11:06:16

Nálam jelenleg ő az egyetlen olasz akit szívesen látnék a Juvé-ban.

Il Principino 2019.04.04. 11:39:20

@JuventusFanatikus: 40m oké,bár még csak most robbant be ebben a szezonban..Viszont ha hosszabbítanak akkor felejtős a történet sztem,mert jóval többet fognak kérni érte!
Engem speciel ez 20 meccsen elért 3 gól 2 gólpassz nem győzött meg.
Az akkori Bernardeschi is ígéretesebben mozgott a violáknál és hasonló árban vettük.

Sztovicska 2019.04.04. 11:42:14

Ezeknek a szerződéshosszabbításoknak manapság már semmi jelentősége. Maximum annyi hogy ne távozzon ingyen a játékos. De tulajdonképpen tök mindegy meddig szól a szerződés bármikor mehet bárki

pedronegroo 2019.04.04. 11:57:36

Az új Totti mi??? Én a régitől se estem hasra, a szertárosunknak több scudettója van...

Értem én hogy olaszosítás de tényleg minden rúgott két értelmeset a labdába fél szezonos titánokért dobálni kell a 40-50 milliós ajánlatokat?

Leram7 2019.04.04. 12:14:54

Szerintem Dybala és Costa közül valaki távozni fog.

Ha egy valaki megy közülök én Chiesanak örülnék, ha mindkettő akkor Chiesa + Joao Felix lenne jó.

Zaniolo nem rossz, de azért még nem győzött meg.

Szerintem Bernardeschi lesz a következő szezonok húzóembere.

steven.h 2019.04.04. 12:30:08

@pedronegroo: Nincs ebben semmi meglepő, ez most a trend, nem csak az olaszoknál... Régen 50 millióból minimum két klasszist vettél, nem egy félszezonos játékost.
Egyébként a régi Totti nagyon nagy klasszis volt, függetlenül a viselkedésétől vagy épp hogy nem nyert semmit. Régi időkben én mindig összeraktam egy DP-Trezeguet-Totti támadótriót Fifában :D :D :D

Én egyébként egyetértek ezzel az olaszosítással, mivel szerintem semmivel sem tehetségtelenebb mint az agyonhypeolt ligák fiataljai, csak valahogy nincsenek jól kezelve felnőttszinten.

pedronegroo 2019.04.04. 13:47:27

@steven.h: Kellenek az olaszok de jelenleg szerintem csak Chiesa-ért volna érdemes ekkora pénzeket kifizetni Ő már azért túl van a csak ígéret meg volt egy jó fél szezonja kategórián.

steven.h 2019.04.04. 13:52:27

@pedronegroo: Igen, 40 milliót ki lehetne csengetni Chiesáért, de ő meg nagyjából 70-ért mozdítható, ami megint vicc kategória. Szerintem Tonali-ra kellene minél előbb lecsapni.

Apuleius 2019.04.04. 13:53:58

@pedronegroo: Hát nem tudom, én akkor már inkább Zaniolóra költenék ilyen összeget, mint Chiesára.

JuventusFanatikus 2019.04.04. 14:01:57

@pedronegroo: Több már, mint egy ígéret, de szerintem semmi extra, különleges nincs benne, míg Zaniolo és Tonali esetében lehet látni bennük az X-et, ahogy Bernardeschiben is. Chiesa akár lehet TOP játékos, de nem látom benne a klasszis faktort. 70 millióért pedig nem ártana, ha kicsit több potenciál van az adott játékosban.

Rikoo 2019.04.04. 14:28:54

Jók ezek az olasz játékosok, csak az a probléma velük, hogy jelenleg senkit nem tudnának kiszorítani a csapatból. A kispadon meg egyik sem fog fejlődni.

pedronegroo 2019.04.04. 14:36:08

@JuventusFanatikus: 21 éves a kis olasz ez már a harmadik szezonja, ezen idő alatt stabil kezdője egy olasz középcsapatnak, jelenleg a legjobb fiatal olasz a ligában legalábbis én nem tudok másról. Zaniolonak volt vagy 3-4 jó meccse eddig, jó szemed/szemetek van ha ebből megtudjátok mondani hogy mekkora X van benne. Tonali meg aztán totál semmit nem bizonyított, sokadik serie bés ígéretünk.
Berna már 25 éves és én nem látom hogy a Fior-os szintjét megugrotta volna nálunk, jól tud beadni és van érzéke a zsugához, meg harcos is de nagyon sok hibával is játszik valahogy olyan félkész a gyerek és nemtom hogy tud e még fejlődni pedig volna hova.

Rikoo 2019.04.04. 14:41:31

@pedronegroo: Hát pedig jócskán megugrotta Bernardeschi. Fényévekkel komplexebb és megbízhatóbb lett.

pedronegroo 2019.04.04. 14:53:44

@Rikoo: Komolyan? Én akkor erről lemaradtam, fejem verem a falba mikor kapura lövéssel vagy cselezéssel próbálkozik!

Rikoo 2019.04.04. 14:57:15

@pedronegroo: Kezdetben alig merte berakni BL meccsen Allegri, jelen állás szerint kiszorította Dybalát a kezdőből.
Akkor mindenkinél fogod a fejed mostanság.:D

Andras74 2019.04.04. 15:05:32

@Rikoo: sajnos, ez nagyon igaz.....:(((

JuventusFanatikus 2019.04.04. 16:16:47

@pedronegroo: Ezen a három gyerek megmozdulásain látszódik, hogy intelligensek, olvassák a játékot, technikailag nagyon képzettek, jól kezelik a labdát. Chiesa nagyon gyors, és jól cselez. Nekem ez nem elég, pláne nem 70 millióért. Bernardeschi sokkal komplexebb játékos, aki rengeteget fejlődött. Nagy meccseken a csapata egyik legjobbja szinte mindig. Mikor posztján játszik, és nem a csatár mögött kínlódik számára ismeretlen poszton, akkor brillírozik. Egyébként a secunda punta, trequartista szerepkört is meg tudja oldani.

Rikoo 2019.04.04. 19:06:03

@JuventusFanatikus: Nem kell teljesen komolyan venni azt a 70 milliót.
Olyan 40 lehet ebből a fix, a többi az játékosok bevonásával történhet illetve bónuszokkal.
Egyre inkább pletykálják, hogy Orsolinit visszavásárolja majd nyáron a vezetőség és bevonhatja őt Paratici a Chiesa üzletbe.
Nálam inkább az nem tiszta, hogy ki helyett érkezhetne. Talán Cuadrado lenne beáldozva.

babo0410 2019.04.04. 19:12:02

@steven.h: Nagyon osztom. Sajnos a legtöbb fiatal meg se kapja a lehetőséget. Vagy maximum kiesőjelőlt csapatoknál. Aztán folyamatosan kölcsönbe mennek, míg a végén el nem tűnnek a süllyesztőben. Hány olasznak adtunk komoly lehetőséget az utóbbi időben? Rugani Berna kivételek, meg most Spina, akik bizonyítanak is mind. Kean is csak Raiola miatt kapja meg a lehetőséget. Ha nem ő lenne az ügynöke, lehet már rég valami kiscsapatnál tengődne kölcsönben. Valahogy nem merjük a fiataloknak megadni a lehetőséget. Jó lenne, ha nyáron érkezne egy-két fiatal olasz is. Az olasz mag fontos lenne.

JuventusFanatikus 2019.04.04. 19:13:32

@Rikoo: Én Douglas Costa távozását sanszosabbnak tartom, egy torinói portál szerint 50 milliót szeretne érte kapni a Juventus. Ha Cuadrado távozása lehetőség, akkor adja magát, hogy visszatérne egykori csapatához. Kérdés, hogy a Fior vezetősége viszont látnák-e. A szurkolók nem hiszem.

40+Orsolini egyébként jó üzletnek tűnij. Riccardóból lehet még jó focista, de Federico előrébb tart. Della Valléék szerintem pénz szűkében eladná az olaszt, kérdés, a játékos szeretne-e Juve játékos lenni.

Rikoo 2019.04.04. 19:20:08

@JuventusFanatikus: Én nem vagyok annyira biztos a brazil távozásában, bár tény hogy a 6+ milliós fizetés jó indok erre.
Chiesa szinte fix célpont, kérdés ki kerül majd beáldozásra.
Én viszont egyre nagyobb esélyt látok Dybala távozására.
Igazából úgy néz ki, hogy CR, Mandzukic, Bernardeschi, Kean maradni fognak és Douglas Costa, Dybala, Cuadrado trióból bárki távozhat majd.

JuventusFanatikus 2019.04.04. 19:28:31

@Rikoo: Én Cuadradót tartanám meg, ár/érték alapján ez lenne a legjobb döntés.
Dybalára már nem tudok mit mondani. A Genoa ellen nagyon elbizonytalanított, és egyelőre ez az emlék maradt meg róla. A szezon további részében nagyon rá kell lépnie a gázra.

Rikoo 2019.04.04. 19:34:06

@JuventusFanatikus: Több mindent figyelembe kell vennie a vezetőségnek. Majd kiderül mi lesz, az sem mind1, hogy ki lesz az edző jövőre, bár én szinte biztos vagyok benne, hogy Allegri.
Douglas Costa és Dybala nem szolgálnak rá a magas fizetésükre és ezt figyelembe kell venni akkor, ha valakit be kell áldozni.
Persze az sem elvetendő szempont, hogy ki érkezik. Mert Zaniolo és Chiesa érkezése esetén nem jó döntés beáldozni a fent említett két játékost.
Viszont, ha mondjuk Eriksen érkezik, akkor már Dybala beáldozható lenne.
A legfontosabb, hogy ne visszalépés legyen az új igazolás a közeljövőt tekintve, mert itt a fiatalok esetében elsősorban a potenciált kell megfizetni.

.Bulldeo 2019.04.04. 19:41:54

@JuventusFanatikus: Chiesának alacsonyan van a súlypontja, sokkal alkalmasabb Bernardeschinél arra, hogy közel a kapuhoz játszon, és a védők mögé kerüljön, míg Bernardeschinek jobban áll, amikor mélyebbről indul. Szerintem Bernának a középpályán lesz végül a megfelelő helye, minden adottsága megvan hozzá.
@Rikoo: én Douglast jó szívvel beáldoznám Chiesáért. Bernardeschin szerintem nagyon jól látszik, hogy milyen az, amikor egy technikás olasz gyerek kiteszi a szívét a pályára. Nem hiszem, hogy véletlen, hogy Allegri nem játszatja annyit Costát (amikor éppen nem sérült a brazil). Egyszerűen nem érzem, hogy szerves része lenne a csapatnak. Ügyes, meg minden, de a Juventushoz kell egy olyan karakter, ami szerintem nincsen meg a brazilnál.

JuventusFanatikus 2019.04.04. 19:42:16

@Rikoo: Nagyonk kevés játékos érdemli ki azt a fizetést, amit jelenleg kap. Khedira fizuja vicc, a fentebb említett duó szintén nem érdemli ki. CR nagyon túl van fizetve, de persze ez így megy a mai világban. Chiellini szerintem keveset keres, ahogy Bentancur is, Mira és Mario fizetése reális, míg Emrének is kicsit sokat keres, de ha tartósítja ezt a formát, akkor simán kiérdemli.
Chiesa csak a jelenlegi Costához képest előrelépés, ha formában van, akkor kenterbe veri.

JuventusFanatikus 2019.04.04. 19:47:08

@.Bulldeo: Szerintem jó helyen van a szélen. Azon kevesek egyike, kiben van sebesség, és jól tud beadni. Csak Cancelo és Fede tud igazán minőségi beadásokra. Mezzalaként is megállná a helyét Berna, de eddig nem sokszor láthattuk ott. Chiesa egy született szélső, csak hiányolom belőle, hogy nem tud sem minőségien beadni, sem lőni.

alexGicamo 2019.04.04. 21:38:10

@.Bulldeo: A Bernás résszel nagyon egyetértek !
Imádom a stílusát ! Azt az igazi, ügyes, technikás, harcias , zsivány figurát .
Az olaszosítás meg csak természetes !
Igenis vannak tehetséges, jó olasz játékosok, csak feléjük kell fordulni !

steven.h 2019.04.05. 08:52:10

@Rikoo: Szerintem első körben az lesz döntő, hogy mi lesz a BL végkimenetele. Ha megnyerjük én el tudom képzelni, hogy elkezdődik egy fiatalítás/olaszosítás, ha nem akkor valószínűleg megint lapot húzunk a 19-re, bár jó kérdés, hogy a CR biznisz mennyire engedi azt meg, hogy egy esetleges BL győzelem után építkezésbe fogjunk.

JuventusFanatikus 2019.04.05. 12:33:45

Zaniolo apja azt nyilatkozta, hogy fia hosszabbít, de ha klub be szeretné áldozni, akkor vagy a Juventusba, vagy az interbe igazolna Olaszországon belül.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9915) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4140) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása