Allegri: „A semmiből jött a gól”

allegri_massimiliano_kabatban.jpgMassimiliano Allegri reméli, hogy a Genoa elleni vereség felébreszti a Juventust, de kár túldramatizálni az eseményeket.

„Egy másfajta Juventusra számítottam. Nem nyújtottunk jó teljesítményt, voltak hibáink, aztán jött ez a gól a semmiből.” - értékelt a mester a Sky Sport Italia és a DAZN számára.

„Hasonlóan az Olasz Kupában az Atalanta ellen elszenvedett vereségnél, kiválasztottuk a megfelelő meccset, amelyet elbukhatunk, mivel ez előzi meg a válogatott szünetet, ezért van egy kis időnk kikapcsolódni és pihenni.

Elkerülhetetlen volt, hogy az Atlético elleni erőbedobás ma visszaütött. Vállaltunk bizonyos kockázatokat az első félidőben, de aztán a szünet után jobban teljesítettünk. Aztán amikor úgy tűnt, hogy irányítjuk a meccset, akkor érkezett a gól, és a meccs megváltozott.

Nem lehet minden meccsen a legjobbunkat nyújtani. Azt hiszem, ha bármi haszna is lehet ennek a vereségnek, legalább az, hogy talán hasznunkra lesz, és felébreszthet minket. Úgy gondoltuk, hogy már megnyertük a scudettót, de ez nincs így. Még öt győzelemre van szükségünk, most pedig reménykedhetünk abban, hogy a Napoli elhullajt néhány pontot.

Nem lehet minden meccset megnyerni. Már a kezdetektől ezt mondom, szóval nincs miért túldramatizálni a helyzetet. 28 meccsünk volt idén, abból 24-et megnyertünk, 3 meccs döntetlenül zárult, ez azért egyáltalán nem rossz, úgy gondolom.”

Az első gólt Stefano Sturaro szerezte, aki januárban csatlakozott a Genoa együtteséhez a Juventustól.

„Tulajdonképpen örülök Stefano Sturaro sikerének, ha már valakinek gólt kell lőnie ellenünk, örülök, hogy Stefano Sturaro volt az. Nagyszerű srác, aki sokat szenvedett, egy évig lényegében sérüléssel küzdött, ezért megérdemelte ezt a sikert.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6814695808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CR7juve 2019.03.17. 16:10:48

Kit érdekel ez a vereség? Belefér. A BL legyen meg, az ezerötszázhatvankettedik Scudetto meg ráér jövőre is :)

2019.03.17. 16:16:18

Maxi, az ATMA elleni jó teljesítményünk jött a semmiből, mert szinte az összes többi meccsen kb. így játszottunk, ahogy ma. Nehogy egyedi és megismételhetetlen legyen a szezonban a keddi játék...

Rocky80 2019.03.17. 16:27:30

Szégyen és gyalázat volt, de a meg nem adott 11-es után más lett volna a helyzet.

venember83 2019.03.17. 17:37:29

Elégedetlenkedni szerintem max. a nyilatkozat miatt lehet, erre a játékra/teljesítményre igazán számítani lehetett. Mindegy, remélem, hogy Maxnak sikerül kimaxolnia ezt a szezont.

Dante01 2019.03.17. 17:46:31

Ha már muszáj neki nyilatkozni csak mondja azt, hogy nem ment ez van. Semmirekellő nulla focival nyertünk eddig a meccseket. Amit eddig befújtak tiziket most nem jött be. Semmit nem csináltak a pályán. Ahogy azt már mondtam sokszor Allegri nem tud motiválni. Az ATM ellen meg a srácok voltak motiváltak nem Allegri tette azzá őket. Most már nem érdekli őket a bajnokság ezt megértem, de akkor mért nem olyanok játszanak akik akarnak is. Szinte senki nem akart ma focizni. Ki voltam teljesen a meccs alatt, hogy a kedvenc csapatom gyengébben játszik, mint bármelyik Nb1 csapat. Ha ez nem sértés akkor mi az?

ZecH 2019.03.17. 18:02:13

@Dante01: Teljesen igazad van. Lelektelen futkosas volt a palyan. Szaladgalas, alibi. Ez pedig megengedhetetlen. En arra lennek igazan kivancsi, hogy Nedved, Paratici es Agnelli ha leulnek egy latte melle akkor vajon mi a loszart beszelhetnek errol az idei teljesitmenyrol??? Mert oktoberig nyomokban felfedezheto volt nemi kis foci, novemberben is meg eldocogtunk valahogy aztan decembertol szep lassan fordultunk bele a katasztrofaba es azota 1 azaz egy meccs kivetelevel olyan jatekot lattam amit 8 eve nem... de az egy szerenyebb keret volt valljuk be. Szoval ez a harom joember leulhetne a jatekosokkal (na meg az edzovel) es kicsit odabaszhatnanak az asztalra. Erre a teljesitmenyre euromilliokat kapnak ezek a jatekosok... eszem megall... De kajak amugy csak azert bosszant mert mint kiderult tudnanak jobbak lenni, DE MIERT NEM AKARNAK??

Tony. 2019.03.17. 18:13:05

Szezonban egyszer játszottunk igazán, abban mindjárt sikerült úgy kimerülni, hogy egyből le is zakózunk a következő meccsen. 4 nap telt el lehetett forgatni a keretet is, de ez nyilván így volt törvényszerű...

Rocky80 2019.03.17. 18:13:06

@Isti Kis: kicsit moderáld már magad.

En7ex 2019.03.17. 18:13:43

Nincs ebben semmi meglepo az atm ellen szerencsenk volt amugy ilyen otlettelen jatekra vagyunk altalaban kepesek... ha nincs chiellini sajnos a vedelem egy nulla kozeppalya szinten barki barmit mond ha nyaron dybalat ellehet adni 100 ert felolem mehet plusz khedira desijjo pjanic rugani plusz sandro ezekbol talan 250 milliot kitudnank hozni es johet de ligt romero fekir vagy icardi esetleg pogbat visszahozni vagy beprobalkozni kantenal a chelse nyaron nem tud igazolni ugyhogy szerintem most lehet par jatekos menni akar nyaron oda ahol telleg bl esely plusz valami epkezlab edzot aki tud tamadni mert igy rossz nezni a mecseinket

2019.03.17. 18:28:31

@Isti Kis: Ez elég alpári volt, nem segít rajta, ha kipontozod.

Isti Kis 2019.03.17. 18:28:37

@Rocky80: ez már a moderált verzióm!!!

Andras74 2019.03.17. 18:39:16

Engem is rohadtul bosszant, hogy kikaptunk....
Pláne, ezzel a lélektelen semmivel.

De igazából nem is vártam mást a mai napra. Látszott, hogy eszükben sincs vasárnap, ebéd időben játszani. Szerencsére, ezzel a zakóval - még - nincs dráma. Remélem, hogy ez a vereség hoz akkora motivációt, ami elég lesz a bajnoki címhez.

Szerintem az egyetlen a probléma a motiváció hiánya, amit a keddi, parádés teljesítmény bizonyít - mármint azt, ha van cél, akkor megy a játék is -.

Értem én, hogy Allegri (is) kiégett, csúnya a játék stb.....
De van-e olyan elérhető edző, aki ennél többet tud? Hozzunk egy - minden tiszteletem mellett - Mazzarit?

Azt hiszem, a legnagyobb problémája az a vezetőségnek, hogy egy kissé kiégett Allegri is jobb, mint bárki, egyébként lelkes, de képzetlenebb váltás. Szóval, nehéz lesz itt okos döntést hozni!

Közben a Napoli két gólos előnyből áll x-re..... Ott minden rendben lenne?

Apuleius 2019.03.17. 18:39:51

@Isti Kis: Ezt a stílust lehetőleg mellőzd a jövőben .

Andras74 2019.03.17. 18:45:11

Ospinna összeesett.....

Szurkoljunk, hogy NE legyen komoly baja.

Tudom, nem ide tartozik, de nem szabadna engedni, hogy ilyen súlyos ütközés után, a pályán maradjon egy játékos. Legyen "kényszer" csere, és utána ne játszhasson a következő meccsen, vagy bármi....

DelPiero2 2019.03.17. 18:51:48

@Andras74: Az ellen az Udinese ellen, akit Kean-nel 4-1 -re vertünk. Jól beszélt az előttem hozzászólók egyike, miért nem azok játszottak, akik akartak? Szerintem a Mister is tudhatta, hogy a Genoa (akivel itthon döntetleneztünk) csak nagyobb erőbedobás mellett győzhető le, ezért pihenttette Ronaldót is. De miért nem játszatta akkor a többieket? Kean, újoncok...

Andras74 2019.03.17. 18:56:19

@DelPiero2: jogos a kérdésed! Ezért (is) bosszant a mai vereség!

Én is arra számítottam, hogy kifut a fakó, és nagy akarattal összehoznak valamit. Akár vereséget is. De ennél sokkal rosszabb volt nézni a mai szenvedés.
Remélem, Perin a mai napon letudta az ez évre szóló, kétes góljait!

Bízom abban, hogy a vezetőség tudja, mit csinál! Jobbat úgysem tehetek!

Grinta 2019.03.17. 19:12:52

Srácok.Ennek a csapatnak nincs fakója.Jöttök itt az Udine meccsel amiben játszott Szcseszny-Cacerés,Barza(már sérült),Rugani-Spinazzola,(most kezd belejönni)Can,Bentancur,Bernardeschi,Matuidi,Alex Sandro-Kean
Ez hol fakó??Milyen fakója van a Juventusnak?Csak válogatottak sora.
Ez a meccs semmit nem osztott,szorzott.Elengedtük.Nyilván kikapni nem akartunk,de jelentősége az nincs.Gazdálkodunk a meglévő pontelőnyünkkel,egy létfontosságú Bajnokok Ligája mérkőzés után-teszem hozzá közkívánatra!Erre mikor megtörténik elkezdődik újfent a hőbörgés.

Andras74 2019.03.17. 19:30:56

@Grinta: nem kötözködés, de bosszankodom, és nem hőbörgök! :))))
Bízom a csapatban, de ki szereti a vereséget?

ZecH 2019.03.17. 19:49:41

@Andras74: +1
Vak is latja hogy valami nem kerek... Ugy emlekszem a Pool is nagyot meccselt hetkozben raadasul egy nappal kesobb mint mi megis nyertek ma idegenben es egy nappal kevesebbet pihentek... Oke ott versenyhelyzet van a PL-ben. Persze megkovetem a csapatot, ha az Ajax ellen odavissza olyan bret mutat mint Roni kedd este a vegen... amugy semmi gond nincs ha ez Allegri konkret taktikaja, hogy eloadja az illuzionistat ezzel a nezhetetlen futballal aztan hozza a trofeakat azon a par fontos meccsen lenyugozo jatekkal ami meg hatra van... En mast ugyse tehetek mint bizom ebben az eleg valoszinutlen forgatokonyvben.

Grinta 2019.03.17. 19:53:11

A gól a semmiből jött! : D
Mér ha valamiből jön akkor az nem egyet ér?
Sturaro is kapott egy csontot!Basszus itt egy kivételtől eltekintve ilyet egyet nem rúgott a labdába,de nem gond.Mi vagyunk a Jószolgálat Fc : D
Hetvenéves Pandev is rúgott gólt,egy tanítani való csatármozgásból.Apropó!Az első gól nem Perin hibája is! volt?Hogy hova nyúlt,vagy hova várta a labdát az nem tiszta előttem.Mondjuk az embert senki nem támadta.

2019.03.17. 19:57:12

@venember83: Tudtuk, csak nem sejtettük. :-P De valószínűleg Max sem hülye, tehát ő is sejtette, hogy így fognak hozzáállni. Ráadásul eléggé ki is merülhetett a csapat kedden, tehát a hátuk közepére nem kívánták ezt a meccset és a pihenés is rájuk fért volna. Miért nem csinálta azt, amit már a meccs cikkénél is írtam? Nevezhetett volna LEGALÁBB 5-6 primavera játékost a kezdőbe, akik vagy bizonyítanak, vagy nem de agyonhajtották volna magukat, az biztos. Igazi tétje nem volt a meccsnek - az előnyünk miatt. Mi történhetett volna, kikapnak? :-)

2019.03.17. 19:58:33

@Grinta: Pandev nekünk (szinte) mindig gólt rúg. :-P

Grinta 2019.03.17. 20:04:15

@Dr. Grant: Nem kötekedésből,de ezt most Te komolyan gondolod hogy a Juventus kifut egy bajnokin ennyi ifistával?És most lényszíves ne mint egyszerű futballszurkoló válaszolj,hanem gondolj bele hogy Te lennél az edző!Úgy kérdezem.
(gyakorlatilag precedens nélküli lenne-nem véletlenül)
Ha kapnak teszem hozzá egy hatost?Akkor kiállsz a sajtó elé..és mit mondassz?Ja hogy bocs
Szétszednek kb.
Pandev pedig egy ravaszdi róka! : )

DelPiero2 2019.03.17. 20:51:26

@Grinta: Nem hőbörgés, és megértem ha nem vették létfontosságúnak, de igazán biztosíthattak volna játéklehetőséget azoknak, akik kevesebbszer jutnak szóhoz, vagy akár nem is jutnak szóhoz. Ennek több előnye is lett volna: tapasztalat+ ha a végén mégis elmegy a klubtól az illető, jobban megismerhetik a pozitív tulajdonságait, és akkor többet adnak érte.

Rikoo 2019.03.18. 00:08:27

@Dr. Grant: Ilyet senki nem vállalna be.
Ha lenne Ligakupa ott talán lehetőséget kapnának.

Bodnar Daniel 2019.03.18. 01:41:54

Persze nem esik jól a vereség. De az nem igaz, hogy lélektelen szar volt. Voltak kreatív megoldások elől. Meg is lepődtem rajta. Akárki akármit mond, szerintem kevésbé volt szar performansz, mint általában. Sőtt, a meccs önmaga egész lendületes volt. Igazából, ha a következőt bukjuk se nagyon izgat. Kísérletezzen csak a halvérű! Most tényleg megteheti. Mandzu is azért vant fennt, mert két éve magasan a legtöbbet rakta bele a Juve sikereibe. Most csak úgy respektből hagyják lófrálni. Van ez így. Bl, BL, BÉELL!! Addig meg had szöszmötöljenek ki valamit. Ránk is ránkférne egy jó alvás!

babo0410 2019.03.18. 01:43:47

@ZecH: Azért nem mindegy ki az ellenfél. Kollégák Pool rajongók, ezért követtük a meccset. Ők se játszottak valami hű de jól. Nekünk a Genoa jutott, nekik a Pool. Azért kicsit más erőt képvisel a két csapat. A Genoa biztos bennmaradó, a Fulham meg már szinte biztos kieső. Azért nem mindegy. És a Pool is csak büntetővel tudott nyerni.

babo0410 2019.03.18. 01:49:16

@babo0410: Akarom írni nekünk a Genoa jutott, nekik a Fulham. Azt hiszem aludnom kell, elfáradtam. :)

FeriGjuve 2019.03.18. 04:35:56

Szerintem tényleg nem kell nagy ügyet csinálni ebből a vereségből,sajnos az ilyen meccsekben benne vannak ezek.
Nem hiszem hogy Allegri nem akart nyerni,egyszerűen ahol fáradtságot észlelt,azon a poszton pihentetett,de ehhez képest szerintem elég erős kezdőt küldött fel.
Ronci ugye pihent(valamikor neki is kell)
De ettől még ezzel a kezdővel megnyerhettük volna ezt a meccset.
Kikaptunk ez van,de semmi jelentősége nincsen,amíg akárcsak 10 ponton belül lesz a Napoli,addig sem.
Most a Genoa ellen ez benne volt,hogy szarul jöhetünk ki a meccsből,mert a hazai közönsége elviszi őket,fanatizálják a csapatukat.Nekünk pedig a motivációs szintünk visszatért oda,ahol a bajnokságban volt az Atleti elleni meccs előtt.

ZecH 2019.03.18. 07:02:08

@FeriGjuve: Jo csak azt ertsetek meg h mi lesz ha iden is hozzuk a bajnoksagot, jovore a motivacio hol lesz?? Tragikus lenne ha csak a motivacio hianya lenne mindez, mert akkor jovore vagy cserelunk 20 jatekost a keretbol vagy cel a 4.hely hogy legalabb a BL indulas meglegyen. Ez azert eleg gazos jovokep...

Sztovicska 2019.03.18. 07:58:15

@venember83: lehet csak én látom igy de csak nálunk lehet erre számitani. Már leirtam korábban is hogy más európai top cscapatok egy nagycsapat kiütése után nem kezdenek el reumás nyugdijasok módjára ész nélkül szaladgálni a pályán. Ezt nem lehet megmagyarázni hogy belefér. Nem. Ez európai top csapatnál nem szabadna hogy beleférjen.

Sztovicska 2019.03.18. 08:01:34

@ZecH: szerintem kb olyan lehet mintha lenne egy éttermed ahol mindenki kedvtelenül beleszarok módon unva az egészet dolgozik ami 5km-ről is látszik de a vezetőség megnézi a könyvelést és azt látja hogy profitot termel az étterem. Akkor mit számit hogyan az a lényeg hogy eredmény van. Valahogy igy tudom elképzelni Nedvedék hozzáállását

venember83 2019.03.18. 08:19:59

@Sztovicska: nem mondtam, hogy rendben lenne. Csak számítani lehetett rá, ennyit írtam.

NagyonJuve 2019.03.18. 08:24:21

Itt a genova játszotta azt mint amit mi kedden. Nagyon motiváltak voltak és ez lett a vége. Nem szeretem ha kikap a csapatom de nem akkora probléma hogy ne tudtam volna aludni. Atleti elleni első meccs után nehezen tudtam elaludni.

pedronegroo 2019.03.18. 09:43:32

Én nem tudom kinek a felelőssége ez a lélektelen és motiválatlan játék(kivéve ATMA kedden) de most már ezt kell néznünk évek óta de ezek szerint van valami kisbetűs rész a játékosok és edző szerződésében hogy nem kell minden meccsen a tudásuknak megfelelően játszani és akkor is megkapják a csilliós fizetésüket. A Genoa meg kiharcolhatott valami meg nem támadási paktumot hogy egy egész félidőben még kapura lövésünk se volt mert máskülönben ilyen nincs... Az meg kit érdekel hogy kedden mit játszottunk??? Ha úgy gondolták hogy kedd után ezt megtehetik akkor minek árulják a jegyeket minek közvetítik a meccset? Ez több millió szurkoló átverése!

FeriGjuve 2019.03.18. 09:59:02

@ZecH: Sajnos amíg a nagyobb riválisaink nem erősödnek meg annyira,hogy komolyan megszorítsanak bennünket,addig így fogjuk nyerni a tizedik scudetto-t is.Egyszerűen nem kényszerít minket semmi sem a nagyobb tempóra.

FeriGjuve 2019.03.18. 09:59:52

@ZecH: Sajnos ez az egész Serie A-ra nézve gázos jövőkép.

Rikoo 2019.03.18. 10:37:26

@ZecH: Ha legalább vetélytárs lenne akkor talán lehetne beszélni arról, hogy jövőre más lesz, de igazából a közelben sincs senki.
Talán az Inter, ha edzőt cserél és a fél keretet leváltja. Talán.

2019.03.18. 13:26:11

@Grinta: Nem egyszerű - még edző pont nem voltam - de megpróbálom. Én meghúznám.
Abból indulok ki, hogy alapvetően minden váratlan húzás kicsit kockázatos, amit egy edző csinál, de anélkül meg siker sem létezik.
Az első kérdés, hogy az embernek kötelessége-e magyarázkodni, ha nem jól sül el. Felmerül, mert Allegri is hangulattól függően vagy nem válaszol, vagy magyarázkodik, vagy kötekedik, vagy poénkodik. Ahogy neki tetszik...
De abból indulok ki, hogy amit mond, az előnyös is lehet. A pozitív oldaláról fognám meg a dolgot. Az egyik oldala a dolognak, hogy az első csapat vereségét sokkal nehezebb kimagyarázni és simán lehet egy jó indok, hogy egy ilyen nagy meccs és BL-siker után - még ha maguknak tették is nehézzé - ahol széthajtották magukat, meg akarta jutalmazni őket a pihenővel, továbbá az apró sérülések is zükségessé tették a további versenyképesség végett. Főképp ennyi Serie A előnnyel bele is fér.
A másik oldala, hogy a fiataloknak is ez egy nagy jutalom, amire ritkán lenne lehetőség, de ez pont az a helyzet. Ha nagyon kikapnak, én akkor is azt mondanám, hogy lehetőséget kaptak a világ egyik legnagyobb klubjában, fiatalon, amit elég kevesen mondhatnak el magukról. Tehát büszkék lehetnek magukra, mert ez egyrészt a tehetségüknek az elismerése, másrészt a saját bőrükön tapasztalják, hogy hova kell fejlődni és még keményebben kell dolgozni a sikerükért.
/kitérő: Kemény világot élünk, aminek nem a tutujgatás az alapköve. Ellenkezőleg. Ráadásul ők focisták, tehát már tudják, hogy mit kell majd csinálniuk a munkájukban. Sokkal rosszabb a "töredékennyi" pénzért dolgozó friss diplomás fiataloknak, akiknek nagy része (még) nem ért a munkájához, amit egy céghez odakerülve el kell végeznie. De elvárják ott, hogy kiizzadja, hamar megtanulja és megcsinálja. - kitérő vége/
És ez a lehetőség nagyon sok fiatalnak vonzó is lenne az átigazolási piacon (is), mert annak kapcsán, hogy Pogba "véletlenül" befutott nálunk fiatalon, több nagy reményű fiatal átigazolásunk is volt az utána következő években, akik nagy része első nyilatkozatában megemlítette, hogy a Juventusnál nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy a fiatalok lehetőséget kapjanak és ez szerepet játszott a döntésükben.
És én, mint edző, én is ezt nyilatkoznám ebben az esetben is, meg hogy ez fontos egy klub fejlődése szempontjából. Persze a kockázat megvan, de egy Juventus primavera csapatban lennie kellene mindig legalább 4-5 szép reményű fiatalnak, akik ilyenkor bizonyítani tudnának és a 17-18 éves fiatalok legnagyobb része ezt megtiszteltetésnek, kihívásnak venné és nem úgy fogná fel, hogy gyerekként elküldték a háborúba.
Ha meg nincsenek ilyen fiatalok, akkor valami nagyon el van cseszve és nem tudom, hova folynak ez euromilliók az utánpótlásra. Egy Juventusról van szó ugye. Még egy magyar élklub esetében sem fogadnám el, hogy nincs...

alexGicamo 2019.03.18. 16:24:17

@Dr. Grant: Ezt jól levezetted . Teljesen egyetértek !

Grinta 2019.03.18. 20:54:12

@Dr. Grant: Továbbra is azt gondolom,ezek még nem kész játékosok,akiknek egy élvonalbeli bajnokság sok.Pláne marékszámra.Eszembe ötlött Pol Lirola esete,aki kiemelkedő volt,és egy Sassuoloban sem mindig játszik.Erős középcsapat.Másrészt a klub presztízse nem engedi meg hogy beégjünk ilyen formán..és itt kicsit visszafordítanám a dolgot.Kiket raknál ezen fiatalok melléa felnőttcsapatból?Akiknek el kellene magyarázni-akár utólag-hogy most mi van.Ezek a profik kikapni se nagyon szoktak,nem is szeretnek,és most adnák a nevüket egy ötöshöz?
Pogba esete annyiban azért más,hogy igaz hogy tartalékbajnokságból érkezett anno,na de a pedigréje,az közel sem volt átlagos.Az U20as világbajnokság legjobb játékosaként,korosztálya kiemelkedő tehetségű csillagaként.
Egy szó mint száz,Én még hármat se raknék be közülük.És most itt nem Keanre gondolok,akinek már van élvonalbeli-felnőttfutball!-tapasztalata,és az Olasz korosztály "Pogbája"

2019.03.18. 23:06:56

@Grinta: Oké, az már az előző kommentedből is lejött, hogy ebben a kérdésben nem értünk egyet, de van ilyen. ;-) Viszont megtettem, amit kértél, ennél többet ahhoz nem tudok hozzáfűzni. Pogba példáját egyáltalán nem a mi fiataljainkkal való összehasonlítás miatt írtam, hanem amiatt, hogy egy klubnál befutott fiatal mennyire fellendítheti a fiatal játékosok kedvét egy adott klubhoz igazoláshoz. És hiába volt már Pogba előtte is nagy tehetség, ez nem változtatott az érdemeken, amit a Juventusnak tulajdonítottak akkoriban. A nyilatkozatok szerint legalábbis.
Amit nemrég írtál, abban viszont 2 dolgot nem értek. Egyrészt mért lenne az égés, ha a fiatalok véletlenül 5-0-ra kikapnának, amikor az első csapatunk is simán kikapott 2-0-ra? Fiatalok. A helytállás mást jelent az ő szintükön. A helyén kell kezelni az eredményt, amit elérnek, nemcsak a játékukat. Az nagyobb égés szerintem amúgy is, hogy az első csapatunk simán kikapott 2-0, ra. Meg azt sem teljesen értem, hogy Allegrinek miért kellene magyarázkodni a játékosainak?!? Amellett, hogy ő főnök, nem hiszem, hogy annyira megérintené őket a dolog, mert nem nagyon izgatta őket az a meccs, meg a vereség sem.

west30 2019.03.18. 23:21:08

@Dr. Grant: Mondjuk elnokkent biztos nem orulnek,ha az edzo felkuldene az ificsapatot es kapnanak legalabb egy 5ost.De egyeb problemak is felvetodnek ezzel,pl hogy a Juventus leadta x meg y ellen a pontokat az ificsapattal.

2019.03.19. 00:18:25

@west30: Igen, mind a 2 felmerülhet. De Allegri sokkal inkább kemény p. gyereknek tűnik, akinek még akár imponálna is egy ilyen húzás. A megvádolás csak akkor érdekes, ha vét a szabályok ellen a dolog.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3523) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10266) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4330) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (436) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (227) Címkefelhő
süti beállítások módosítása