Az Atlético Madrid elleni mérkőzés

bajnokok_ligaja_logo.jpgA Juventus 18 pontra növelte előnyét a bajnoki tabellán, s így lényegében véget vetett a hazai versenyfutásnak, ezért kedd este teljes erőbedobással, minden energiáját mozgósítva, mindent egy lapra feltéve próbálja meg ledolgozni a Madridban begyűjtött hátrányt a Bajnokok Ligája nyolcaddöntőjének visszavágóján.

A zebramezesek előtt álló feladat távolról sem ígérkezik egyszerűnek, hiszen az ellenfél az az Atlético Madrid lesz, amely nem éppen szellős védelméről és nyílt sisakos játékáról híresült el az elmúlt évek során, s amely a 2:0-ra megnyert hazai mérkőzés előnyével a zsebében látogat az Allianz Stadiumba, annak tudatában, hogy egyetlen idegenben szerzett találattal lényegében bebiztosíthatná helyét a legjobb nyolc között.

Massimiliano Allegri keretébe végül nem tudott visszakerülni a sérülés miatt egy hónapja hiányzó Douglas Costa, ahogyan Sami Khedira és Juan Cuadrado is lábadozik, míg Alex Sandro sárga lapos eltiltását tölti majd.

A két csapat ugyan tekintélyes európai kupamúlttal rendelkezik, a ma esti csupán a negyedik összecsapásuk lesz, s a Juvenus mindeddig nem büszkélkedhet győzelemmel az Atlético Madrid ellen, sőt, még a spanyolok kapuját sem sikerült soha bevennie.

A mérkőzés játékvezetője a holland Björn Kuipers lesz.

A Juventus 19 fős kerete a következő:

Kapusok: Szczęsny, Pinsoglio, Perin

Védők: Chiellini, Cáceres, Bonucci, Cancelo, Rugani, Spinazzola

Középpályások: PjanićMatuidi, Emre Can, Bentancur, Nicolussi Cavigliia

Támadók: Ronaldo, Dybala, Mandžukić, Kean, Bernardeschi

A 21:00-kor kezdődő mérkőzést a M4 Sport közvetíti.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr1814683104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

R1Chard 2019.03.12. 23:25:18

Bocsánatot kell kérjek Allegritol. :D
Le a kalappal mindenki előtt akinek köze van a csapathoz. :)

alexGicamo 2019.03.12. 23:25:26

@János Aradi: Nálam Berna a meccs embere. Bokából akkorát játszott, hogy leszakadt a plafon, igazi fenegyerek. Olyan pofátlan és zseni mint Cassano fiatalon.
Imádom az ilyen típusú játékosokat ! Ha őket hagyják kibontakozni a pályán, akkor az már fél siker, szerintem . :)

molnart3 2019.03.12. 23:25:30

Kib@szott jó volt!!!
Simeonenak meg tele van a szája f@sszal!!!! Az összes Juvését beveheti!

babo0410 2019.03.12. 23:25:44

Közben már megy, hogy kamutizivel nyertünk. :)

DelPiero2 2019.03.12. 23:25:52

@CsakÚjváros: szeriontem a Tottenham ellen is nagyot játszottunk. Csak el ne bízzuk magunkat, mert azután kikiáltottak BL favoritnak, és jött a hidegzuhany. Ez is mutatja, hogy vannak tartalékok is, akiket játszatni kéne.

Nathas 2019.03.12. 23:26:08

Ez hihetetlen volt, forza Juve! És mi ezt a csapatot láthatnánk hétről-hétre, ha mernénk őket játszani hagyni?!

CR és Berna is sok kritikát kapott, most csattanós választ adtak. Bár Mandzun kívül gyakorlatilag mindenki a legjobbját nyújtotta.

ForzaJuve12 2019.03.12. 23:26:23

Köszönöm szépen a csapatnak a mai estét! A szívem majd kiugrott a helyéről. Ez spirito volt a javából, azt hiszem ezt a meccset sosem felejtem el, talán a 2003-as Perfect Match-hez tudnám hasonlítani. Világklasszis teljesítmény a srácoktól és Allegritől.

Juvegaspy 2019.03.12. 23:26:27

Tisztesseges melo volt!!!!
Allegri is befogta mindenki pofajat. :)
Koztuk az enyemet is

hurbiny3k 2019.03.12. 23:26:45

@babo0410: Hagyd a picsába ezeket, élvezd ki..

Juvetto 2019.03.12. 23:27:22

Igazából...elmentem...leginkább mindenhogy... FINO ALLA FINEEEEEEE!!!!!!!

DelPiero2 2019.03.12. 23:28:20

@Cannavaro: Ha kicsit is támadóbban lépünk fel Madridban, nem kellett volna halálra izgulni magunkat.

juve28adam 2019.03.12. 23:30:04

@babo0410: Csak azt nem értem mire. A kérdéses max az lehet összeakadt-e a láb ,de a kézzel történő lökés teljesen tiszta volt. Szóval tett érte eleget a madridi ,hogy ez büntető legyen.

alexGicamo 2019.03.12. 23:30:20

@babo0410: Dehogy! Csak Moggi bá megint telefonált párat ... :P

Nathas 2019.03.12. 23:30:21

Az pedig külön öröm, hogy a féreg atma és simeone volt a kuki rossz végén :-)
Morata pedig elég nagy csalódás, remélem megy a süllyesztőbe a patkány csapatával együtt.

János Aradi 2019.03.12. 23:34:50

Engem csak egy dolog bánt tavaly előtt ilyenkor volt egy utángyártott Del Piero-nk aki olyan önbizalommal vágott akkora gólokat a Barcának, hogy potyogott a könnyem , most meg ártatlan kiskutya fejjel rohangál a pályán. Borzalmas látni Dybala sülyedését. Nem tudom ki ezért a felelős de a szívem szakad meg ettől. Én komolyan láttam benne egy kis Alex pótlékot. Szomorú

Forza Juve !!! 2019.03.12. 23:35:03

Közben Gigi is gratulált a csapatnak Instan.

babo0410 2019.03.12. 23:35:05

@DelPiero2: Szerintem ott is hasonlót akartunk, csak nem jött be Allegri taktikája, és ott még erősen próbáltak kontrázni. És sajnos nem ízlik a csapatnak az, ha piszok gyors játékosokkal akarnak kontrázni. Szerintem ott arra szívtunk rá. Nem vált be Allegri taktikája. Most meg minden mindegy alapon nekik rontottunk. Ott Allegri óvatos akart lenni, most meg már mindegy volt, hogy 2-0-ra, vagy 3-4-0-ra esünk ki. Nekik estünk, beszorultak, és mi ezzel nyertünk.

alexGicamo 2019.03.12. 23:36:05

@juve28adam: Én azt gondolom, hogy itt nem az a a lényeg, hogy összeakadt - e Berna lába vagy sem, hanem maga a lökés ténye . Lökés történt a 16-on belül, a védő az akcióban lévő ellenfelet akasztotta meg szabálytalanul a büntetőterületen belül, s mozdulata vitathatatlanul NEM a labdára irányult .Innentől kezdve nincs több kérdésem .

babo0410 2019.03.12. 23:36:26

@alexGicamo: Ja még mindig nekünk dolgozik? Habár az NSO trollok szerint Agnelli a maffiózó. :) Jó olvasni ezeket a kommenteket. Jó látni, hogy ennyien gyűlölnek minket, mert ez azt jelenti, hogy újra tényezők vagyunk, és félnek tőlünk. :)

Joker61 2019.03.12. 23:38:01

Így van, külön öröm volt látni morata vergődését(főleg azután hogy szinte körbe szopkodta godint a gólja után madridban).
Aki érte ütötte-verte, de főleg Chielló, momentuma nem volt a szerencsétlenjének, meg is érdemelte.

Andras74 2019.03.12. 23:39:45

Jó lónak a derby napján kell futnia!

alexGicamo 2019.03.12. 23:40:02

@babo0410: Hogyne, a legnagyobb titokban ! És mivel köptem, nekem végem, mint az Atletinek ! :D

Shyr Kahn 2019.03.12. 23:40:13

@János Aradi: Lesz megint majd jo merkozese ne aggodj. Ezen a meccsen nem volt a legelesebb, de ezzel nincs semmi gond, hiszen pl. az elozo honapban a csapat legjobb jatekosanak valasztottak. Keress vissza... nem is olyan regi bejegyzes.

Bianconero 2019.03.12. 23:43:48

Grat mindenkinek, de leginkább Allegrinek! Nehéz lenne nála nagyobb mágust szerezni. CR előtörlesztett egy jó adagot az árából. 2 hét poszt traumás stressz után most már lehet örömködni és várni a sorsolást. Forza grande Juve! :-)

Zalayeta 2019.03.12. 23:44:50

@Joker61: Nem ezt vártam én sem tőle. Mint ahogy azt a nagy gólörömet sem a madridi meg nem adott gól után.

Ott van Llorrente pl. aki távozása után is elkepesztoen tisztelettudoan viselkedett, nyilatkozott. Azt gondoltam Moratanak is van majdnem ennyi érzelmi kötődése.

Bianconero 2019.03.12. 23:45:15

Ja és ne feledjük, "kemény" "tétmeccs" vasárnap Genovában, addig csak-csak kijózanodik a csapat. :P

MdewC 2019.03.12. 23:47:09

Hat ez nemsemmi! :)))

Grat a fiúknak!

Ezt vártuk egész évben.

Juve!

GGábr81 2019.03.12. 23:49:22

Erre nem számítottam őszintén. CR7 végre megjött és most már nem csak a marketingbe. Azt hittem erősebb az Atleti, vagy ni vagyunk ennyire bikák? Most már végképp nem tudom megsaccolni a csapat erejét. A fiatal fiúk ellen szopcsi, az Atletit ütjük most mi van máá?
De nagyon örülök az tuti.

CsakÚjváros 2019.03.12. 23:52:28

Pár poszttal ezelőtt azt írtam(már nem tudom melyikhez) hogy meg kell lepni az atletit új játékosokkal...Spina,Kean... a Mister is így gondolta és hát jött!! :)

GGábr81 2019.03.12. 23:52:42

@Bianconero: én láttam a tizi után, fejben már a Genovára készültek. Ezért vettünk vissza. Amúgy nagyon helyesen.

CsakÚjváros 2019.03.12. 23:54:45

@DelPiero2: Akkor volt egy félidőnk.... most volt egy teljes meccsünk...durván fogalmazva.

babo0410 2019.03.12. 23:57:05

@Nathas: Amennyire nagy Juve fan volt, és állítása szerint mennyi barátja van itt, ahhoz képest elég csúnyán ünnepelte már az első meccsen is a meg nem adott gólját, meg most is balhézott párszor volt csapattársaival.

CsakÚjváros 2019.03.12. 23:57:16

@GGábr81: Elszenvedjük első vereségünket :) De érdekel valakit??? :D

babo0410 2019.03.12. 23:58:34

@János Aradi: Most más poszton játszik Dybala, de am, és szerintem az egész szezonban is, hatalmasat játszott ő is.

CsakÚjváros 2019.03.12. 23:59:32

Ha már sorsolás....a Cityt vagy a Porto-t szeretném :)

CsakÚjváros 2019.03.13. 00:00:29

Jah még van a Lyon és a Bayern is.... :D :D

Gabueroo 2019.03.13. 00:13:01

Egy szo

Suiiiiiiiiiiiiii

Egyetek meg faxopo Simeone mekkora volt Ronaldo visszadta goloromot basszatok meg JUVE a lwgjibbbbbbbb!!!!!

Sztovicska 2019.03.13. 00:18:12

Ma nem mentem melózni hogy itthon nézhessem a meccset ne telón és megérte. Gyönyörű foci volt igazi játék. Mi vagyunk a legjobbak. Nincs megállás. Legyünk veretlenek a bajnokságban és irány a bl serleg. Meg kell mutatnunk hogy nem a bajnokságunk gyenge hanem mi vagyunk a legjobbak. Amúgy szünetben beszédes volt ahogy roni várta a többieket és buzdította. Ez kellett ide

Sztovicska 2019.03.13. 00:20:24

Ja és berna egy zseni. Hihetetlen technikás a srác és brutál akarás van benne. A büntető előtt egy ilyen hajtós meccs végén ia milyen sprintet levágott. Respect

DelPiero2 2019.03.13. 00:23:48

@CsakÚjváros: Igazad van, talán egy félidőnk sem volt, de az a kis idő is csúcsteljesítmény volt. Csak nehogy elbízzuk magunkat!

sleepy8 2019.03.13. 00:24:51

Ez jó mulatság, férfi munka volt.

Ronaldot konkrétan most mutatta meg miért is jött. Berna szerintem először játszott úgy a Juventusban, ahogy anno Firenzei éveiben. Számomra külön öröm volt Spinazzola és Can játéka is, mindkettő kellemes csalódás. Szerintem most Dybala is nagyon erősen szállt be, küldözgette el az embereket rendesen.

Az egyetlen negatívum, hogy Pjanicnak ma se szólt senki, hogy meccs van..

2019.03.13. 00:27:14

Nagyszerű győzelem. És hozzáállás a játékhoz. Végre. Még ha eddig nem is volt. Ronaldo bizonyította, miért (is) van itt és Bernának is jól kijött a lépés. Mindenkinek gratula, Maxnak is, hogy végre megtalálta a "golyókat". Örülök, mert azt eddig is tudtuk, hogy nagy taktikus, csak ez a játékstílus hiányzott.

2019.03.13. 00:28:00

@Gabueroo: Azon én is jót nevettem. Meg is érdemli az a gyökér. :-D

sleepy8 2019.03.13. 00:30:21

Meg elég nagy kár azért, hogy a Mister csak akkor veszi elő a tökeit, ha már ég a ház. És ezt minden évben eljátssza.

cd1 2019.03.13. 00:38:31

@Gabueroo: olvastam Simeone meg Grizman nyilatkozatat es teljesen korrektek voltak. (Mondjuk ebbe a meccsbe nehezen kotottek volna bele. Meg a tizirol sem esett szo.) A goloromre azt mondta h Cr is megmutta tta h olyan spiritusz van benne is.

Barolo4 2019.03.13. 00:51:27

Nem tudom, hogy van e olyan elvetemült rajtam kívül, aki meccs közben nem olvas kommenteket, de utána végig olvassa mindet?! Ma ez is nagyon jó volt! :)
Fantasztikus csapat teljesítmény volt, le a kalappal mindenki előtt, hihetetlen mennyit melóztak. Allegrit mintha kicserélték volna (mondjuk azt nem értettem a végén, miért nem jött a 3. csere), meg akarta nyerni a meccset a rendes játékidőben és jól tette!
Berna,Can, Spina nagy meglepetés volt (utóbbit nem értem, miért nem játszatjuk többet), Ronaldo meg egy zseni, de ezt tudtuk, jó, hogy ma be is mutatta (mentalitása amit a szünetben is láttunk pedig példaértékű). Nekem Pjaniccal,Cancelloval és Mandzuval kapcsolatban van hiányérzetem, de legalább lehet ezt még fokozni. Nem hiszem, hogy mi lennénk a favoritok, de Costával kiegészülve ez igen jó is lehet akár, csak mutassuk meg végre amit tudunk.
Ma megint felejthetetlen élmény volt Juventinonak lenni. Forza Juventus!

2019.03.13. 00:51:57

@János Aradi: Ez néha bennem is felmerül és még ha elsőre kicsit csalódott is voltam, hogy nem kezd, de én a mai meccsen szerencsére a jót láttam tőle. Szerintem Dybala - még ha nem is az ő meccse volt, de - sokat tett hozzá az utolsó 20 percben ahhoz, hogy az Athelti ne bátorodjon fel, ne szorítson minket be és esetleg véletlenül ne találjanak egy gólt. Mindig elhozta jobbszélen, vagy szabadrúgást harcolt ki, vagy kicselezett 2-3 embert is. Ha számokban nem is látszik de jól szállt be és fontos része volt a játéka a 2. félidőnek. És ne feledjük, hogy jelenleg még mindig vezeti az idei BL-szezon házi góllövőlistáját.

2019.03.13. 00:54:05

@Barolo4: Jelentkezem. :-P Egy ilyen meccs után, persze hogy. :-) Félidőben kicsit csaltam, csak a játék alatt nem olvastam.

babo0410 2019.03.13. 01:16:46

Gyerekek! Elvárjátok, hogy minden meccsen játszunk így, támadjunk le, "gyilkoljunk", nyerjünk K.O.-val. De gondoljatok bele mi lenne, ha minden héten, és BL, kupa idején 2-3 naponta is, ilyen focit játszanánk? Nagy eséllyel a BL győzelem közelébe nem jutnánk, mert a csapat nem bírná az iramot. És vajon miért van az, hogy a legnagyobb edzők sem játszanak totális letámadós futballt tisztelet a nagyon kevés kivételnek.
Szerintem ha minden meccsen így játszanánk, már márciusban annyi lenne nekünk. Az nem baj, ha a bajnokságban sok meccsen fél güzzel húzzuk be a győzelmet, és ezzel is a legfontosabb szakaszra már szinte behozhatatlan előnyre teszünk szert. Nekem az lenne a lényeg, ha a BL-ben, mikor nagyon kell tudnánk így játszani. És ahogy a példa mutatja, tudunk is.

2019.03.13. 01:33:48

@babo0410: Dehogy kell minden meccsen. Így is másnaponta így játszunk. :-) Karácsony másnap, húsvét másnap, stb. :-P

FeriGjuve 2019.03.13. 02:04:12

Felvettem a meccset,most néztem végig,úgy hogy nem tudtam a végeredményt.
Fröcskölt a nyálam a góloknál!!!
EZ IGEN!!!!!FORZA JUVE!!!!

FeriGjuve 2019.03.13. 02:04:56

La Juve per sempre sosterro!!!!!

west30 2019.03.13. 03:53:30

@Barolo4: Igen van olyan.:) Idoeltolodas miatt altalaban csak kesobb tudom megnezni a hetkozi meccseket,es ilyenkor meccsek utan gyakran elolvason az osszes kommentet.:)

babo0410 2019.03.13. 05:20:13

@FeriGjuve: Legközelebb nem kell felvenni. www.Footballfullmatch.com ott fenn van minden meccs több linken is.

babo0410 2019.03.13. 06:02:37

Az azért megvan, hogy négy azaz 4 olasz volt a kezdőben? Bonu, Chiello, Spinazzola, Berna, és beállt még Kean is? És most nem Peluso, De Ceglie, Padoin, Matri, Iaquinta, Sturaro, Marrone, Ogbonna, Osvaldo, Grosso, Motta, Boriello, Pazienza szint? :)
Ja és az edző is olasz mellé. ;)

GGábr81 2019.03.13. 06:06:14

@CsakÚjváros: nem lehet! Igen fontos meccs lesz.

Bianconero 2019.03.13. 06:23:18

@babo0410: mi van ha az egész eddigi szezont direkt altatta Max, tegnapra tartogatva a támadófocit, hogy csapdába csalja a kukimutogatós bácsit? De lehet, hogy szimplán most kezd összeérni a csapat. Meg úgy érzem, a győzelem kulcsa az, hogy Berna is kivirágzott most így tavaszra. Pont az ilyen támadást segítő, lendületet váltó, cselező, előkészítő ember hiányzott eddig, főleg a bunkerezők ellen.

Bianconero 2019.03.13. 06:27:08

@babo0410: wow, tényleg! Vajon a Cityben hány angol volt?

Azért Grosso nem is volt olyan rossz, sose felejtem a 2006-os vébégyőztes teljesítményét. :-)

derezk 2019.03.13. 06:50:59

Egyébként jól hallottam, hogy CR a meccs után olaszul nyilatkozott?

Rivendell 2019.03.13. 07:37:14

@babo0410: ezert van a bo keret....csak kiderult,hogy Kean es a tobbiek is hozhatnak merkozeseket,kello akarat mellett,majd csak a.kp-ra kell 2 emberke es fixen lehet kb ket csapatunk

venember83 2019.03.13. 07:43:57

@babo0410: nézz már rá a naptárra, légy szíves. Nagyon nem 2-3 naponta játszik a Juve. Októberben votl 5 meccs, novemberben 5, decemberben volt viszont 7 meccs, januárban 5, februárban 5, márciusban lesz 5 stb.

hieronimus 2019.03.13. 07:46:19

Real Madrid szurkolóként,egy egyelőző hozzászólásomban 2-0 tippeltem,tizenegyesekkel Juventus tovább jutást..
Tévedtem..
Egy két hozzászólást he nem zavarok..
Az a mizéria ami Allegri,és Cristiano Ronaldo körül forgott az elmult időkben,egyszerűen méltatlan,és ezt nem azért mondom,mert továbbjutott a csapatotok..
Nagyon sokszor én szégyelltem magam a nyilatkozatok miatt,a Real Madridnál is..
Zidane,kopasz kokler,és kifütyülve egyolyan játékos aki már virított....
És itt is..Allegri takarodj,minek ide Ronaldo,és sorolhatnám..Ez számomra nem sportszerű a mesterrel,és a játékos//okkal// szemben sem,mintegy megfejelve most meg azok akik szidták,azok kiabálják a leghangosabban,hogy......................
Leigazolt a Juventus egy olyan labdarugot,aki már bizonyított 3 bajnokságban Bl.győzelmek,bl/5/ golkirály/6/aranylabda/5/, 124 gol/42 gólpassz/,és igen nem a kövérek a soványak,vagy a nősök nőtlenek falusi meccseken,ennek ellenére érthetetlen,ez a fajta megnyílvánulás több Juventusos hozzászólásokban..
Történjen bármi ők a Juventus Allegristől Pjanicig ,tehát a csapat!

A meccsről pedíg..---ennyit engedett a Juventus az Atletinek,egyszerűen megfojtották őket,és nem tudtak kibontakozni..
Ez nem Cristiano diadala volt,hanem a CSAPATÉ,a mesterrel együtt,aki zseniálisat húzott azt gondolom..
Egy lépéssel köezelebb kerültetek a célhoz,de csak eggyel,mert rögös ,és nehéz lesz,hiszen mindenki a döntőről álmodozik,azonban csak egy nyerhet..
Summa: gratulálok az egész csapatnak,remek,és eredményes meccsen nyertek..
További sok szerencsét..

pedronegroo 2019.03.13. 08:13:31

Akácos úúút!!! Sálálálálá!!! Gyerekek én nem megmondottam, nem? Én montam hogy ez Ronáldinnyó egyszer még sokra viszi csak passzolni kell neki én nem megmondottam azt is ha mi rúgjuk a több gólt akkor nyerünk nem megmondottam? Amúgy pofás kis blog ez csak sok a megmondó ember nem megmondottam? :)

Sztovicska 2019.03.13. 08:21:20

Tegnap bebizonyosodott hogy Ronaldo miért jött. Mert mentálisan nagyon sokat számit. Talán ez az az elem ami hiányzott eddig. Az utolsó láncszem. Anno Del Piero, Buffon, Chiellini is ilyen volt. Csak egy idő után mintha belefáradtak volna. Nagyon kellett ez. Számit a technika, a brand és minden más de ez kellett ennek a csapatnak a legjobban hogy valaki feltüzelje őket az öltözőben. Amikor jöttek ki a félidő után és mindenkit megvárt hogy egyenként buzditsa. Ez az ami a legjobban hiányzott innen, ami kell ahhoz hogy összeálljon ez a csapat. Innentől nincs az a sorsolás amitől félni kell. Persze jobb lenne a barcát meg a cityt elkerülni és talán egy porto lenne a legjobb vagy ha még nagyobb szerencse lenne akkor még össze is sorsolnák a barcát meg a cityt hogy hulljon az egyik de szerintem egy ilyen meccs után nincs mitől tartani. A többi csapat tarthat tőlünk

Knob 2019.03.13. 08:42:38

@hieronimus: Én mondjuk Allegrit nem szidtam még durván, persze nem értek egyet néhány döntésével (Mandzukic, Matiudi), de ettől függetlenül taktikai szempontból a legnagyobb edzők egyike. Ronaldoval kapcsolatban meg őszintén szólva leszarom, hogy eddig mit csinált, most tegyen meg mindent, ha már itt van. Ezt tegnap este meg is tette, le a kalappal, mert eddig ennek a hozzáállásnak még a halvány szikráját sem mutatta.

A másik pedig (ezt már egyszer kifejtettem), hogy nem azért szeretem a Juventust, vagy Te a Real Madridot, hogy bugyután, tátott szájjal, zöldségként nézzem a meccseket, vélemény és akár kritika nélkül. Nem birkák vagyunk. Az érzelmeink vezérelnek most is, akkor is mikor meccset nézek, azok vezéreltek 1996-ban is, mikor az első Juventus meccsemet láttam gyerekként. Ha mindenre csak bólogatunk és vigyorgunk érzelem mentesen, akkor nem szurkolók vagyunk, csak divat drukkerek és valljuk be, azok a legalja. Én pont leszarom Ronaldot, Dybalat, vagy akárki mást, addig amíg tartósan nem látom azt, hogy ezért a mezért minden Tőle telhetőt megtesz és a saját ambícióit a háttérbe szorítja a csapatért, a klubbért... a Juventusért!

hieronimus 2019.03.13. 08:50:23

Azt gondolom,teljesen más az értékrendünk,így számomra diskurzus meg is feneklett..
Szép napot..szia

rightinthenuts91 2019.03.13. 09:31:49

@Knob: Én azt gondolom, hogy egy szurkolónak kutya kötelessége buzdítani a csapatát, még akkor is ha épp szarul megy a szekér. Ez nem zárja ki azt, hogy lehet véleményed az edzőről vagy játékosokról.

Knob 2019.03.13. 09:48:27

@rightinthenuts91: Nem a szurkolásról van szó. De igazad van. Szurkoltam én akkor is mikor két egymást követő évben hetedikek lettünk. Minden meccset végig is néztem és igen, szurkoltam. De nem úgy, hogy: Jajj, de ügyesek vagytok, mert csak kettővel kaptatok ki, vagy hogy nem baj, jó volt ez, a Palermotól is ki lehet kapni. NEM! A szurkoláshoz nálam hozzá tartozik az is, hogy nem csak nézem, látom is a történteket. És ha az szar, akkor szar. És szerintem pont ezért szurkoló valaki, mert a szíve vezérli és válaszokat keres, akkor mikor nem az történik amit szeretne. Tudod, attól hogy valaki mondjuk nem ért egyet a párjával pár dologban, még szereti és Őt akarja, csak közben gondolkodik is.

alexGicamo 2019.03.13. 09:56:11

@Barolo4: Én mindig utólag szoktam elolvasni a kommenteket . Kivéve most ! Annyira izgatott voltam, hogy szurkoltam is, írtam és olvastam is meccs közben a hsz -ket ! :-)

2019.03.13. 10:00:41

@Bianconero: Nem gondolnám, hogy direkt altatott eddig, szerintem akkor már az első meccsen is így játszottunk volna. Ha mégis, akkor csak 1 golyót vett ki a forgótárból, tehát teljesen őrült. :-)

alexGicamo 2019.03.13. 10:01:10

@derezk: Én is azt figyeltem ! Szerintem jól hallottuk ! :-)

rightinthenuts91 2019.03.13. 10:02:59

@Knob: A dolog lényegében egyetértünk:)

2019.03.13. 10:07:34

@rightinthenuts91: Persze, hogy így van. De ez 2 különböző dolog. Ha tele van a ***unk a játékkal, vagy hitünk sem nagyon maradt a továbbjutásra, attól még szurkolunk a csapatnak teljes energiánkból. De a meccsek közti időben kifejtjük ilyen irányú véleményünket. Kulturáltan ki is kell. Szerintem a kolléga is erre gondolt.

2019.03.13. 10:15:24

@hieronimus: Köszönjük a sportszerű gratulációt. A témádhoz csak annyit szeretnék hozzászólni, hogy a KULTURÁLT kritika (és elégedetlenség) elengedhetetlenül hozzátartozik a szurkolói mentalitáshoz, gondolkodáshoz, érzelmekhez. (Ami nem összekeverendő az ócsárolással.) Ha erre nincs igénye, amikor valami nincs rendben a csapatnál, az azt jelenti, hogy tűz sincs benne, tehát szurkolni is valószínűtlen, hogy teljes szívéből tud. Így maximum focikedvelő/semleges néző/divat szurkoló lehet, de igazi szurkoló biztosan nem.

hieronimus 2019.03.13. 10:30:18

@Dr. Grant:
Azt gondolom mindenkinek joga van leírni amit gondol,de személy szerint én soha nem bántok olyanokat,akiknek szurkolok..
Itt a lényeg számomra a hangnem,mert az bizony senkit sem jogosít fel arra,bármennyire is elkötelezett a csapat iránt,hogy olyan,és hasonlo stílusban írjon,mint ahogyan azt tették Allegrivel..
Egyébként,van erre egy igazán frappáns válasz,és a megsértés legkisebb szándéka nélkül..
Éspedíg...
Abban különbözünk az állatoktól,hogy mi emberek tudunk uralkodni az érzelmeinken,az állatok pedíg ösztönlények lévén nem..
Mégegyszer sok szerencsét nektek a B.L-ben is..

2019.03.13. 10:56:24

@hieronimus: Természetesen joga van mindenkinek a véleménynyilvánításhoz. Sőt. A normális hangnemű hozzászólásokat a legtöbben szívesen olvassuk.
De azt is fontos megérteni, hogy vannak alapigazságok, alaptörvények, amik ellen lehet érvelni, de felesleges.
Ha figyelmesen elolvastad az előző kommentemet, abban leírtam, hogy mitől szurkoló egy szurkoló. És mi különbözteti meg egy ócsároló egyszerű embertől (bár sok esetben ők is szurkolók, csak primitívek és nem értik meg, hogy az ilyen irányú szenvedéllyel már ártanak) és másik oldalról nézve mi különböztet meg egy szurkolót a semleges nézőtől, aki lehet, hogy szimpatizál valakivel/valamivel, de a stadionban sincs előbbre vele a csapat, mert csak ül csendben.

hieronimus 2019.03.13. 11:14:02

@Dr. Grant:
Szerintem az a külömbség az ócsároló,és a csendben ülö szurkoló között,hogy az ócsároló az árt,míg a csendben ülő pedíg nem használ..
Nyílván ez a két véglet,és egyik sem az ideális,de ha lehet választani,én még is a csendben ülő mellé huznám be inkább az x-et,ha választanom kellene..
Természetesen amit írsz értem, és elfogadom..
Én azt hiszem,ezek a szélsőséges megnyilvánulások nagyon mélyre visszavezethetők,de ennek a magyarázata nem ide,ehhez a forumhoz tartozik..
Szerintem mindenkit minősít írása,ahogy az enyém is engem...
Köszönöm válaszaidat,azt gondolom jószándékú,és tisztességes..
üdv.

2019.03.13. 11:35:56

@hieronimus: Köszönöm kedvességed. ;-) Még jó, hogy tisztességes. Az ócsárolókat én is mindig elítéltem. De kérlek! Nincs olyan, hogy "csendben ülő szurkoló". Azt nézőnek hívják. Oké, hogy ezt most én írtam le, de attól még nem én találtam ki. Ez van. :-)
De nem akarlak győzködni a virtuális térben, itt Newton törvényei sem igazak.

hieronimus 2019.03.13. 11:48:13

@Dr. Grant:
ok...
Én azt írtam ha lehet választani,akkor inkább a csendben ülöre tennék,egyébként maximálisan egyetértek veled..
De a lényeg az,hogy továbbjutott szeretett csapatotok,a többi nem számít,met indiferens számomra,és gondolom számotokra is..
Nem úgy fogom fel,hogy győzködsz,ha nem úgy,hogy beszélgetünk bizonyos keretek közt,tisztességesen...
Szerintem csak így érdemes,ilyen hangnemben..
örültem...és szia/sztok//

babo0410 2019.03.13. 12:38:41

@Bianconero: A VB-n kijött neki, de sose volt egy nagy ász Grosso. Nálunk meg aztán már pláne.

babo0410 2019.03.13. 12:58:30

A felmerült témához csak annyit, hogy nem értem miért mondják egyesek, és miért érzik úgy, hogy kritikát kell megfogalmazni, és le kell írni, ha rossz valami? Persze le lehet írni, ha nem volt jó valami, de folyton keseregni? Mi értelme van mindig mindenkit kritizálni? A blogot senki nem olvassa a Juventusnál, azaz csak egymással tudjuk kibeszélni. Pont ezért nem is értem miért jó folyton a fél csapatot kritizálni. Ha nem volt jó a meccs írjuk le, de minden cikkhez odaírni, h Allegri menjen, ezt azt adjuk el, stb. sztem értelmetlen.

dobor norbert 2019.03.13. 16:11:16

@hieronimus:Tisztellek!
Köszönjük a hozzászólásod Szeretett Csapatunk kapcsán!
Mindig öröm ilyen Emberekkel összefutni akik nem szemellenzővel szurkolnak és van bennük bátorság ezt kimondani!
Minden jót és boldog,sikeres Szurkolást Neked!

hurbiny3k 2019.03.13. 16:14:46

@babo0410: Nem mindig.. Tegnap nem kritizált senki semmit.. Sőt.. Az Udinese meccsen sem.. Nem tok fura?

hieronimus 2019.03.13. 16:31:28

@dobor norbert:
Nagyon köszönöm...
Nekem is jó ilyet hallani,és hiszem,tudom csak így érdemes..
Kívánom,hogy érjétek el a célt,amire annyira,de annyira vágyakoztok...
Tudod ott Madridban,mikor 3-0 nál 11-est kapott a Real //szerintem jogosan//és Cé belőtte,az első örömömön tul belegondoltam,hogy milyen kegyetlen ez a játék,mert nagyon közel voltatok a továbbjutástól..
Azokat az arcokat nem felejtem el soha,Chiellini,Barzagli,Buffon,szóval átéreztem a fájdalmat bármennyire is hihetetlen,mert belegondoltam ha ez velünk történik akkor mi van..
Azóta Cé nálatok van,nálunk meg káosz,de eszembe sem jut lehuzni őket,mert annyi,de annyi örömet kaptunk már tőlik..
El kell fogadni,hogy ők is emberek,érzésekkel,jó nappal,rossz nappal,és legföképpen azért mert nem gépek,ha nem emberek...
Summa:sok szerencsét,lesz rá szükségetek..
Üdv..innen,én...csak úgy...

2019.03.13. 16:44:53

@babo0410: Tegnap nem kellett. Ha nincs ok rá, akkor nem is kell.
De pl. ha nem kapsz ebédet, akkor csendben várod a vacsorát?

babo0410 2019.03.13. 17:58:06

@hurbiny3k: @Dr. Grant: Ha nem kapok ebédet, főzök magamnak, vagy szólok az illetékesnek, hogy el lettem felejtve. De itt a blogon kinek szólsz?
Másfelől meg volt két meccs, amikor nem volt kritika, meg elégedetlenkedés. Máskor viszont szinte mást se olvasni, csak azt, hogy éppen ki miért rossz, kit kell eladni, Allegri helyett ki legyen az edző, stb. Aztán van egy meccs, amikor úgy játszunk, ahogyan itt sokan szeretnék, és már minden hírtelen milyen jó, Allegri is milyen zseni, akit ez előtt a két meccs előtt a blog 3/4-e simán elzavart volna a fenébe.
Ha nem tetszik valami le lehet írni, miért ne lehetne, de az, hogy a legtöbb meccshez mást se tudnak sokan írni, csak de gyenge, ez meg az miért játszik, miért Juve játékos, Allegri menjen, minden milyen nézhetetlen, az azért túlzás. Ha tényleg annyira borzalmasan nézhetetlen, akkor nem szenvedni kell, és ennek egy meccs alatt 10x hangot adni, hanem kikapcsolni a közvetítést, elővenni egy jó könyvet, és olvasni. Majd a meccs végén megnézitek az eredményt.
És érdekes, hogy Spinazzolát a fél blog kritizálta nyáron, mikor visszahoztuk, tegnap meg mindenki hogy elfelejtette, hogy a blogon kedvelt szóhasználat szerint mekkora középszer.
Pont ezért szoktam azt mondani, hogy mindenkinek meg kell adni az esélyt, mielőtt kritizálnánk.

hurbiny3k 2019.03.13. 18:00:18

@babo0410: Maradjunk annyiban, hogy valahol félúton van az igazság.. Mert az, hogy a sajtos tejfölös tésztát bolognainak akarod találni, legalább annyira gáz..

hurbiny3k 2019.03.13. 18:01:54

Amit még hozzátennék, és itt most Téged idézlek-, ha nem tetszik a blog, miért nem szurkolsz egy másik blognak..

Génmanipuláltházikecske 2019.03.13. 18:14:37

@babo0410: Itt Bernardeschi is középszer volt, ezen nem igazán kéne meglepődni.

GGábr81 2019.03.13. 20:44:56

@hurbiny3k: volt aki kritizált. Mandzsut, Matyit, DS-t, Dybalát pl de mind1

hurbiny3k 2019.03.13. 20:46:55

@GGábr81: Na bumm.. Valóban mindegy.. Forza Juve

2019.03.13. 22:25:17

@babo0410: A blogon kinek szólnék? Neked. :-P Rólad tudom csak, hogy tudsz főzni. ;-)
Na de komolyra fordítva az, hogy minden tökéletes, az távolról sem igaz. Allegrire sem és a játékra sem, csak az eddigiekhez képest óriási pozitív kép volt a tegnapi meccs. És ez most legtöbbünknek elég, mert nem ez volt várható. A továbbjutás megvan, ráadásul ennyi szívás után megérdemeljük, hogy kiélvezzük a sikert. És én ezek miatt tegnap nem annyira akartam a hibákat keresni. Azt nem állítom, hogy egyet sem mondtam, mert lehetne találni bőven.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (911) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9908) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4149) mercato (4137) nyilatkozat (7434) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása