A Madrid Dybalára cserélné Iscót?

dybala_paulo_maszk_2.jpgA pletykalapok tanúsága szerint a Juventus továbbra is célpontnak tekinti a Real Madrid középpályását, Iscót, a fővárosi klub pedig kész csereügyletbe belemenni, amennyiben az Öreg Hölgy Madridba küldi Paulo Dybalát, állítja a Tuttosport.

A bianconeri csapat nem takargatja érdeklődését a spanyol válogatott tekintetében, és szívesen kihasználná a peremre szorult és elégedetlennek tűnő játékos helyzetét.

A huszonhat éves futballista rendkívül háttérbe szorult idén, a helyzet pedig azt követően sem javult, hogy Santiago Solari átvette a karmesteri pálcát a távozó Julen Lopetegui kezéből.

Miközben a Juventus szeretné kihasználni az adódó lehetőséget, a Real Madrid vezetői továbbra is dühösek, amiért a torinóiak elcsábították Cristiano Ronaldót.

A torinói lap szerint a Real Madrid csak abban az esetben kész elengedni Iscót a BL-esélyessé avanzsált Juventushoz, amennyiben Paulo Dybala is az ügylet tárgyát képezi.

Miközben Isco piaci értékét megközelítőleg 80 millió euróra becsülik a szakemberek, Paulo Dybala ára legalább 100 millió euró.

A Real Madrid természetesen nem szégyellős, és akár másokkal is megelégedne, így például szívesen látnák a keretben Alex Sandrót vagy Miralem Pjanićot.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8814558362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Watakuki 2019.01.12. 17:23:00

Dybalára inkább nem, de Pjanicra elcserélném, ha valóban van ilyen lehetőség.

kovta23 2019.01.12. 17:26:34

@Watakuki: Miért akarjuk annyira Iscot? Évről évre jön a hit hogy elhoztuk mert Madridban nem számítanak rá. Ott minden edző téved? Tőlem jöhet bizonyíthat,de nem egy fontos játékosunk kárára

Rocky80 2019.01.12. 17:26:48

Dybala árát 171-172 millió euróra becsülték egy nemrég olvasott cikkben.

Ha az árából kijönne Isco + Pogba, én elengedném.

Elherdálni ne herdáljuk el természetesen.

GGábr81 2019.01.12. 17:39:31

Komolyan? Köszönöm nem

2019.01.12. 18:11:29

@kovta23: Ki az a fontos játékos?! Dybala?! Lehetne az is,de ahogy a mester elképzeli a dolgokat,úgy Paulo minden,csak nem fontos...összeköti a csapatrészeket,meg a tökömet azt...ő csatár...inkább engedjük el,itt így esélye nincs megmutatni mire képes,nem is értem ezt...vannak szélsőink,de ők ülnek és majd a Dybala meg a Ronaldo...az egyik sose volt az,a másik meg utoljára talán 10 éve,de legalább Mandzukic így mindig játszhat,na ő a fontos Allegrinek,meg ez a fos 433...

kovta23 2019.01.12. 18:19:46

@fire06: Miért nem látsz tovább az idei fél szezonnál? Miért nem látod mit tett le eddig Dybala az asztalra? Vagy arra vársz ami tavaly volt amikor nem volt csatarunk? Szerinted hol lesz Mandzu vagy Ronaldo másfél év múlva? Rájuk fog épülni a Juve? Vagy ha Max lép ev végén akkor? Dybala a jövő Alex se volt jobb ennyi idősen

babo0410 2019.01.12. 18:20:30

Dybalát semmi pénzért nem szabad elengedni. Múltkor meg @JuventusFanatikus: írta, hogy a Real általános igazgatója szerint Isconak a hozzáállásával van baj. Akkor meg itt se ennek meg sok sót. Dybalát nem szabad elengedni, de elcserélni egy ilyen játékosra meg egyenesen vétek lenne. Dybala igen is fontos játékos, még ha sokan úgy képzelik, hogy neki kizárólag csatárt lenne szabad játszania. Szerintem nagyon jól játszik a csatárok mögött is, és szerintem nagyon hasznos tagja a csapatnak. Én semmi pénzért nem adnám.

2019.01.12. 18:23:22

@kovta23: Nekem ő a kedvencem a csapatból,mindig meg is védem,én ezzel nem őt akartam hibásnak beállítani,nálam a fos játékunkért 100%-ig Allegri a hibás!

Del Pybala 2019.01.12. 18:30:10

@fire06: Allegri a hibás amiért veretlenul vezetjuk a bajnoksagot es csoportelsokent jutottunk tovabb a bl csoportbol. Huh de szar nekünk.

2019.01.12. 18:31:50

@Del Pybala: Én egy darab eredményt nem mondtam,azt mondtam a szar játékért Allegri a hibás,ez pedig nincs összefüggésben az eredményekkel...

2019.01.12. 18:42:19

@Del Pybala: Miért?! Jól játszunk szerinted?! Kreatív a labdakihozatalunk?! Halálos kontrákat vezetünk a betonbiztos védekezésből?! Gyorsan járatjuk a labdát?! Sok a labda nélküli mozgás,hogy mindig legyen kinek passzolni?! Vannak figuráink,amik hol Ronaldóra,hol Mandzukicra,hol Dybalára jönnek ki?! A középpályásaink csinálnak területet egymásnak és a csatárainknak?! Sok távoli lövésünk van?!

2019.01.12. 18:46:25

A futball nem csak az eredményekről szól,némileg a szórakoztatás volna a célja,ezzel szemben a mi meccseinken vagy elalszok,vagy felbaszom magam...nyilván minden embernek más az elvárása a kedvenc csapatával szemben,nekem például beleférne pár kisebb botlás,ha azt látnám,hogy tart valamerre a játékunk is,legyen érdemes az eredményeken kívül másról is beszélni.

DegerFaCan 2019.01.12. 19:03:00

Jaj hagyjuk már iscot... :)

hurbiny3k 2019.01.12. 19:20:59

Azért abban az ominózus bl döntőben Isco szetfocizta a kozeppalyankat, minden spanyol-olasz meccsen hülyét csinál belőlünk, nehogy már ne férjen a keretbe..

dobor norbert 2019.01.12. 19:28:24

@fire06:Ne haragudj,de itt ebben a játékban az eredmények után adják a pontokat és a nem kevés pénzt! Azt nem értékelik sem pénzben,sem pontokban,h milyen szépen nyertünk.
Amúgy meg ha még ezerszer leírod itt a szépséghiányod az attól még nem fog megváltozni! Engedd el! A fű zöld,az ég kék,a Juve meg így játszik....
Béke Veled!!!

west30 2019.01.12. 19:51:12

@dobor norbert: Ez azert igy nem teljesen igaz,penzt a nezok hoznak,ok pedig altalaban a szep es szorakoztato jatekot szeretik.Mellesleg azert a Juventus sem igy jatszik altalaban(sot az olasz stilus sem feltetlenul ilyen),mint kb az elmult ket evben.Vedekezo csapat vagyunk,viszont bizonyos helyzetekben illene hogy tudjunk tamadast epiteni,esetleg vezetni egy normalis kontrat,vagy labdat birtokolni.Jelenleg ezekre keptelenek vagyunk,vagy csak nagyon kis szazalekban,es olyanoknak is kezdi szurni a szemet,akik sok sok eve kovetik az olasz focit.

2019.01.12. 19:51:29

Összességében a margitot is hagyhatnánk. Megszereztük tőlük, aki kellett, hadd főljenek a saját levükben. Meg nehogy a végén a mi segítségünkkel legyenek jobbak...

2019.01.12. 20:13:34

@west30: Ennyi,magyarázhatjátok akárhányszor,hogy mindig így játszottunk,hát egy nagy lófaszt...vagy 20 éve szurkolok a Juventusnak,27 vagyok,soha nem szurkoltam másnak,és nagyon kevésszer láttam a csapatunkat ennyire szarul focizni ilyen sok ideig...ennyi a bajom...az eredmények meg fontosak,de számomra a csapatom szeretete nem függ az eredményektől vagy attól,hogy melyik ligában érjük el! Megye hármas focista vagyok,ráadásul a leggyengébb megyében és ott is egy kieső csapatba(csak ugye nincs hova kiesni),hidd el nekem,én tudom mit jelent egy csapat szeretete és a futball szeretete!

dobor norbert 2019.01.12. 20:32:59

@west30: Bocs nem kötekedés,de az uefá,fifa,olasz foci szöv.,szponzorok aztán valahol jönnek a nézők. Ezekre a pénzekre gondoltam. Szóval ha szaruk játszunk akkor miért vezetjük a bajnokságot és így tovább... nem csak Neked szól hanem fire06-nak is,attól ha itt leírjátok még pár százszor akkor sem fog megváltozni ez ettől holnapra!

dobor norbert 2019.01.12. 20:35:18

@dobor norbert: ja és 1984-óta látok Juventus mérkőzéseket.van viszonyítási alapom. Béke és ma nyerjünk szépen!!!!

Jamal Jamal 2019.01.12. 20:51:56

@fire06: Én 4X vagyok és nem verem magam hogy mennyi ideje szurkolok a Juventusnak.
Én ennek a csapatnak szurkoltam a másodosztályban is és mindigis.
Nem tudom mi értelme Dybala-t egy fiatal technikás játékost elengedni (aki a véleményeddel ellentétben szerintem megint összeszedte magát) és elhozni egy idősebb (nem öreg) Isco-t????
Magyarázd meg hogy miért játszik szarul a csapat, mert ilyet akkor mondunk (írunk) ha huzamos ideig vereséget szenved vagy döntetlent játszik.
Ha nyerünk az nekem nem szar játék és megtisztelem a játékosokat mint a halottakat:
jót vagy semmit :)
Játszottam én is sokat, és másnaposan tényleg lehet szarul játszani.... :D

Watakuki 2019.01.12. 22:13:36

@kovta23: nem bízott senki Barzagliban. Elhoztuk, és kivirágzott. Senki nem bízott Pirloban. Elhoztuk, és kivirágzott. Tevezt se akarta senki, mi elhoztuk és milyen jól jártunk. Morata 2 évig alapember volt (most leépült de nálunk ígéretes volt) a realnál nem bíztak benne, amikor elhoztuk. Pogbából is mi faragtunk sztárt.

Valamiért Iscoban ugyanezt érzem. Nagyon jók vagyunk abban, hogy leépült, rossz formában lévő játékosokból (újra) világsztárokat csináljunk.

west30 2019.01.12. 22:16:43

@dobor norbert: A Fifa milyen penzt ad a Juventusnak?Kifejezetten erdekelne,mellesleg ha a Juventus az olasz szovetseg altal kiosztott dijazasbol probalna gazdalkodni,eleg komoly bajban lenne.Az egyetlen komoly penzforras a Bl-bol jon,viszont a mostani topcsapatoknak ez olyan szinten "jelentektelen" penzforras,hogy pl a Manchester Bl bevetelek nelkul is a legnagobb bevetellel rendelkezo klub volt.A toplubbok manapsag a kozvetitesi dijakra,a merchandisera,a szponzorokra,es az eladott jegyekre alapoznak,ha bevetelekrol beszelunk.Ezek pedig mind mind a nezoktol fuggenek,nem pedig az egyes szervezetek dijazasatol.Szoval mielott nem akarsz kotekedni,talan jarj utana a dolgoknak.

dobor norbert 2019.01.12. 22:46:22

@west30: nem járok utána. Nem a nézők kiszolgálása a cél hanem az eredmény amit kíválóan megoldunk. Nem Veled van gond ,hanem arra próbállak rávezetni,h itt a blogon hiába megy a rinya nem nézhető foci miatt,az eredmények a fontosok és mégegyszer mondom nem attól fog megváltozni ez,mert itt többen sírnak a szép foci miatt.

dobor norbert 2019.01.12. 22:48:23

Nem a szépen játszott foci miatt lesz több szurker,hanem az eredmények függvényében.

Rikoo 2019.01.12. 22:51:55

@west30: Az MU kiváló példa arra, hogy nem a szép játék miatt van sok szurkolója egy klubnak. Semmikor nem volt szép játék náluk, Ferguson idején legalábbis biztosan nem. Azóta meg totál homály a klub a hagyományokhoz képest.

Bodnar Daniel 2019.01.12. 22:56:03

Ha 40.000 éve szurkoltok a Juventus-nak, akkor szerintem voltatok már csalódotabbak is úgyhiszem...

Vissza is sírom az Amauris és Del Neris időszakot, mikor azt kívántam, hogy bárcsak itt tartanánk....

Akkor volt ám gyönyörű a játék! :D

dobor norbert 2019.01.12. 23:16:54

@Jamal Jamal: Nem verem magam,h már nagyon régen szeretem a csapatot,hanem büszke vagyok rá! És igen én is így látom,ha győzünk akkor nem érdekel,h hogyan. Azért szeretem Őket,mert csak az eredmény számít!!!

dobor norbert 2019.01.12. 23:18:10

@Rikoo:Uram! Köszönöm,h megértetted ami irtam!

west30 2019.01.13. 00:18:45

@dobor norbert: Az eredmenyekkel nem a nezoket szolgaljuk ki?Nyilvan nem mindenki eseteben,de lathatoan peldaul te mint nezo elegedett vagy az eredmenyekkel,ha nem igy lenne valoszinuleg hangot emelnel ellene.Akkor meg is csak cel a nezok kiszolgalasa nem?Csak egyesek ezt szeretik meg masok azt,esetleg valakinek mind a ketto fontos.Egyebkent a rinya sem fog megvaltozni csak azert mert,te leirod szamtalanszor,hogy csak az eredmenyek fontosak.Lathatod,hogy egyeseknek nem.

kovta23 2019.01.13. 07:32:20

@Watakuki: Látom írni tudsz csak olvasni nem. Már ne is haragudj de megírtam neked hogy tőlem jöhet Isco és bizonyíthat ( akár úgy mint az általad felsoroltak) de ne Dybala kárára!!!!

kovta23 2019.01.13. 07:37:15

@Watakuki: Még annyit hogy az általad felsorolt játékosok egyike se került 80 millió euróba. Tehát úgymond "könnyen "kockáztatott a Juve

del pipi 2019.01.13. 08:22:12

@west30: @dobor norbert: @Jamal Jamal: @fire06: uraim! egyezzünk ki egy döntetlenben! szerintem az eredményekkel itt senki se elégedetlen , az a helyén van de abban is van igazság hogy egy kis minimális foci ötlet és koncepció azért elhallgattatná azokat akik a játék miatt kritizálnak. és igen játéktól én is síró görcsöt kapok de amíg eredmény van addig nem szólhatunk egy szót se. viszont azt kell látni hogy ez 100% Allegri. kíváncsi lennék más hogy edző hogy használná ezt a keretet . ciao

dobor norbert 2019.01.13. 08:39:45

@del pipi: Ez így rendben van!Öleljük meg egymást és legyen Világbéke!
Meg egy Bl győzelem júniús 31.-én!!!!!

2019.01.13. 08:58:59

@dobor norbert: Valahol minden szurkoló úgy van vele, hogy az számít neki legtöbbet, hogy nyer-e a csapat. Ezért hívják szurkolónak. De ha a játékkal nem akarják kiszolgálni a szurkolókat, sőt gyatra a játék az rossz út. Az emberek nagy része meccset, játékot akar nézni. És nem eredményt követni. Nem lesz jó a klubnak, ha nyer pár divatszurkolót az eredmények miatt, sok normális szurkolója pedig már ritkán nézi a meccseket és a nem fontos meccsek után megnézi az eredményt, hogy mit játszott a csapat, mint sokan Capello idejében...

Watakuki 2019.01.13. 09:04:48

@kovta23: Dybalát én sem adnám érte. Az árban teljesen igazad van, valószínű ezért nem fog megtörténni az üzlet.

del pipi 2019.01.13. 09:12:42

@dobor norbert: pontosan!ahogy a szomszédok teleregény egyik szilveszteri rész végén a monológoknál a Nemcsák Feri mondta: világ békét mindenkinek!

dobor norbert 2019.01.13. 09:26:32

@Dr. Grant: Doktor Úr!
Minden szavad igaz. Lehetne szebb a foci,de amit játszunk annak is van szépsége,mert legyőzzük vele az elkenfeleket és ezt jó látni. Nem vagyok mazoista,néha fáj ahogy ezt teszi a Csapat. Csak az a bajom,h mi innen ezt nem tudjuk megváltoztatni,mert leírjuk százszor,h nem élvezhető a játék. Persze ezt mindenkinek van joga leírni az elégedetleségét,de nem ettől fog ez változni!

Matteo89 2019.01.13. 10:22:46

@Bodnar Daniel: Amauri-Melo-Diego. Három ilyen kiváló brazillal ment a Joga Bonito rendesen anno. Ja várj csak, mégsem. :D

2019.01.13. 10:30:43

@dobor norbert: Ez igaz. :-) Valószínűleg azért tűnik folyamatosnak az elégedetlenkedés, mert aránylag sokan vagyunk és ha sok emberre jön rá bizonyos időközönként a "tele van a *** a játékkal" érzés, az folyamatosnak tűnik. ;-)
A győzelem jó érzés. Ha ilyen játékkal is megnyerjük a BL-t én még azt is aláírom, mert az a legfontosabb. Csak ugye emberi jellemző, hogy nehezen tudjuk elhinni, hogy gyenge játékból a végén komoly eredmény születik. :-)

Matteo89 2019.01.13. 10:53:27

Azért azt nem szabad elfelejteni, hogy honnan indultunk 2006 után és azt sem, hogy mekkora károkat szenvedett az olasz futball bő 10 évvel ezelőtt. Aki itt volt a Serie B-ben is, majd az azt követő Del Neri-Ferrara-Zaccheroni-féle időszakban, az szerintem maximálisan tudja értékelni a mostani aranykort. Mert ez most nagyon is az. Baromi nagy hátrányt dolgoztunk le az utóbbi években, de az utolsó pár métert annál nehezebb lesz behozni, mert ez idő alatt a Real Madrid, Barcelona stb. csapatok nem tétlenkedtek és elhúztak tőlünk rendesen. A szép (szebb) játék is meg fog érkezni hozzánk hamarosan, de egyelőre meg kell elégednünk annyival, hogy képesek lettünk például Ronaldót leigazolni, amire néhány éve én kereken 0% esélyt adtam volna.

del pipi 2019.01.13. 10:58:20

@Matteo89: yo man! akarom mondani ámen!

2019.01.13. 12:28:50

@Matteo89: Van igazságod, mindig az i-re legnehezebb feltenni a pontot. De azt, hogy mi történt akkor és mi lett a hatása ránk nézve és az olasz focira is globálisan, ezt elsősorban azok fejébe kellene belevésni, akikben megfordul az a gondolat, hogy az nem tragikus fejlemény, ha az inter újra a dobogó közelében állandósítja magát. És olyanokat mondanak/írnak az inter erősödése kapcsán, hogy kell az erős olasz bajnokság és ehhez erős csapatok is kellenek.

2019.01.13. 14:00:42

Hát nekem ez akkor se játék baszki...Pjanic 60 méterre a kaputól rugdalja előre a labdákat ahelyett,hogy bemozogna és passzolnánk,területeket nyitnánk,Mandzukic kihagyhatatlan,pedig nem tud passzolni kettőt emberhez,Dybala kitoszva a szélre,ahol gyakorlatilag semmi érdemlegeset nem tud nyújtani ahelyett,hogy a saját posztján játszana,ahol egyébként jóval eredményesebb volt korábban,két technikás,gyors szélső ül a padon és néha beállnak 10-20 percre egy focizni nem akaró,az időt húzó csapatba. Fiatal tehetségek kallódnak el,mert hiába végzik ugyanazt a munkát,mint a többiek,egyszerűen esélyük nincs pályára kerülni. A legtehetségesebb olasz hátvéd kb hat éve a lehetőségre vár,erre visszahoztuk az árulót a nyakára...engem egyetlen dolog idegesít a Juventusban,az pedig Allegri! Amíg ő itt van,addig a meccseket nézni értelme nincs,minden másra ott az eredmenyek.com!
Védekezni mindig tudtunk,ez nem újdonság,szép meg minden,de azért az ember 20 év után talán másra is kiváncsi volna...

del pipi 2019.01.13. 14:24:25

@fire06: hú de mérges valaki! előre leszögezem hogy nagyjából minden gondolattal egyetértek főként az Allegrissel. De most nagyon nagy szerencséd van mert eljött hozzád Pipibácsi és egy egyszerű kilégzek-belégzek gyakorlattal rendbe tesszük a közérzeted , most mélyen lélegezz be és lassan fújd ki és mond hogy:szúúúúszáááá....ugye mennyivel jobb? és nem kértem egy ruppot se.tisztelettel szeretettel Del Pipibá

2019.01.13. 15:29:00

@del pipi: Nem vagyok mérges,inkább csalódott és türelmetlen,szinte már azt várom,hogy bukjunk már végre valami ordenáré nagyot azt küldjék már el végre ezt a pöcst innen...Zidane-t akarom,vagy Pochettinót,Kloppot,mindegy már,csak támadó felfogású legyen,unom már ezt a semmitmondó szart nézni nagyon,utálom a Liverpoolt mint a szart,de már huszonhatszor szívesebben nézem az ő meccseiket,mint a mieinket,baszki ott mindenki tud passzolni,sokszor úgy játszanak össze,hogy oda se néznek,ráadásul milyen gyorsan,mindenkinek a képességei kimaxolva,nem átalakítva,a szurkolók megőrülnek minden meccsen,pluszba még jól is védekeznek. Na ez volna a futball,ezt kéne nekünk is csinálni,csak még sokkal jobban!

del pipi 2019.01.13. 16:01:03

igazad van! nagyjából ugyanezt pampogom de segget sem akarok csinálni a számból meg hát így is gondolom amíg az eredmények jönnek azért örüljünk! nem várom hogy pofára essünk egyáltalán már csak azért is mert netán azt gondolod hogy akkor a MR-t elzavarják? amúgy a juve játékosok is egy két kivétellel baromi jól passzolnak , amitől azt hiszed hogy rosszul az az hogy azt látod hogy nincs a játékban fantázia! ez a legnagyobb gáz, láttam sok juvét egy pár fáradt edzővel is de ennyire nem is tudom melyik volt koncepció nélküli?! talán a Capello vagy Del Neri? viszont a mostani csapat mindenhol első! hát ezekből az edzőkből én is megnézném néhányat mit tud alkotni. de az előző írás vicces volt? csináltad? segített?

2019.01.13. 16:46:00

@fire06: "mindenki tud passzolni, sokszor úgy játszanak össze,hogy oda se néznek, ráadásul milyen gyorsan, mindenkinek a képességei kimaxolva, nem átalakítva, a szurkolók megőrülnek minden meccsen, pluszba még jól is védekeznek." - Lehet, hogy az idő megszépíti a dolgokat utólag az emberben, de én ezt éreztem Lippinél. És ezt érzem különbségnek Allegri esetében - azon kívül, hogy a BL-t sem nyerte még meg.

del pipi 2019.01.13. 17:27:52

@Dr. Grant: Lippi az más kávéház! fájó BL döntők de futballoztak !

2019.01.13. 17:39:33

@del pipi: Nyertünk is vele. Úgy az elvesztettet is könnyebb elviselni.

del pipi 2019.01.13. 18:33:09

@Dr. Grant: de abban az időben én sokkal fanatikusabb voltam és mindenki hibás volt csak a csapatom nem viszont rengeteg kedvencet tudok felsorolni a legnagyobb mellet, és rengeteg meccs és momentum van a fejemben amik eszembe is jutnak talán még ez is különbség mert most nem sok csak hogy nyertünk, de azért az sem rossz.

2019.01.13. 20:07:14

@del pipi: Lippi idején mikor leültem meccset nézni,még anyám is leült mellém,pedig soha nem érdekelte a foci,azóta se,a múltkor véletlenül sok év után újra Juve-meccset néztünk együtt,eleve rohadt dühös volt,hogy miért nem Buffon áll a kapunkba,5 perc után feladta a dolgot és megkérdezte,hogy mikor lett a Juve ennyire szar?! Hát mondom,ha nem anyám lenne megütném,azóta rájöttem,hogy baszki,ha valaki,hát ő látja a különbséget...

del pipi 2019.01.14. 07:56:11

@fire06: nekem a feleségem , ugyan ez a szitu már nem nézi velem azt mondja hogy nagyon unalmas lett meg hogy azt hitte hogy a Ronaldo majd meccsenként rúg hármat és hogy a Dybala miért ilyen rossz tavaly tök szép gólokat rúgott hiába próbálom elmagyarázni hogy most más a játékrendszer meg Bübala is máshol játszik nem érti meg , nem ért hozzá és még azt is megkaptam hogy én jobban szeretem a juvét mint őt. viszont a remény hal meg utoljára szóval hátha valami jó történik velünk, hátha már most szerdán látunk valami szebbet. jó lesz!

2019.01.14. 08:00:06

@fire06: @del pipi: Csak nehogy kiderüljön a végén, hogy abszolút nekik van igazuk és csak mi próbálunk belemagyarázni a nagy semmibe olyanokat, hogy "csak azért játszunk szemre ilyen rosszul, mert ez célfutball"...

alexGicamo 2019.01.14. 08:18:19

@fire06: Teljesen igazad van ! Az eredmények fontosak, de nekem a szép játék is az lenne ! A szórakoztató, olykor látványos foci ! Elvégre ez egy játék ...

alexGicamo 2019.01.14. 08:32:14

@Dr. Grant: Úgy van ! Részemről örülök, ha jó eredményeket ér el a csapatom, de számomra a szép, kreatív, látványos , élvezhető játék ugyanolyan fontos, mint az eredményesség ! Tehát nálam 50-50% a kettő fontossági aránya .

alexGicamo 2019.01.14. 08:42:01

@fire06: Nagyon tetszett ez a történet ! Jófej anyukád lehet . :-)

alexGicamo 2019.01.14. 08:45:14

Amúgy én nem ugrálok Iscoért , Dybalababát meg egy frászt adnám oda érte ! Előttem egy páran kifejtettétek, miért nem , csatlakozom a klubhoz ! ;-)

del pipi 2019.01.14. 09:07:21

@Dr. Grant: azért nem lesz mindenben igazuk, ugyanis nem kell nagy jós tehetség ahhoz hogy ezzel az unalmas ahogy te mondod célfutballal megnyerjük a bajnokságot és valszeg a kupát is. a kérdés csak az hogy a bl-ben mennyire elég , de az az érzésem hogy a bl-ben mást fog játszani a juve!

del pipi 2019.01.14. 09:12:53

@alexGicamo: igen a szép játék fontos lenne de a kérdés hogy a MR meddig engedi el őket, szerintem nagyon durva határok vannak meghúzva! főleg a kreatívoknak. ja és üzenjük az összes verkaufer-nek: BÜBALABABA NEM ELADÓ!

2019.01.14. 09:26:10

@del pipi: Még nem tudhatjuk biztosra. Ha "csak" bajnokság és kupa lesz belőle, akkor igazuk lesz. Ha a BL is meglesz, akkor tévedtek...

alexGicamo 2019.01.14. 09:37:18

@del pipi: Én alapvetően kedvelem, tisztelem Maxit és egy roppant felkészült, intelligens edzőnek tartom . De azt nagyon sajnálom, hogy valamiért nem a támadófoci kedvelője . Pont a kreatívjainkat fogja vissza .

del pipi 2019.01.15. 08:48:52

@Dr. Grant: reméljük tévednek! igaz?@alexGicamo: a tisztelet a részemről is megvan ez nem kérdés, és kívánom Allegrinek hogy idén mindent megnyerjen és persze minden juve fan-nek, de szerintem aztán eljön az idő amikor váltania kell és a juvénak is váltania kell ahhoz hogy megint egy szintet lépjen: nem csak nyerni hanem futballozni is egy kicsit szebben ötletesen. kérdés hogy a vezetőség hogy gondolja , Agnelli mit akar a jövőben!?

2019.01.15. 10:38:43

@del pipi: Ez nem lehet kérdés. Allegri, vagy nem Allegri, csúnya játék, vagy szép játék, de a BL-t egy évben sem szabad teljesen feladni.

alexGicamo 2019.01.15. 21:42:05

@del pipi: Nem ismerem a vezetőség terveit . Szívem szerint örökre megtartnám Maxit, csak előbb jelentős agymosáson kellene átesnie, melynek során kissé visszavennénk a védekezésből a gondolkodásmódjában / taktikájában és rengeteg támadószellemiséget adnánk hozzá ! ;-) Aztán go !

2019.01.15. 22:06:58

@alexGicamo: És elvenni a "cukros piksziséhez" való kötődést! Amiben az elmúlt 2 éveben Khedira és Mandzukic ült.

alexGicamo 2019.01.15. 22:10:23

@Dr. Grant: Az a következő szint lenne , az agymosás forte ... :-D

del pipi 2019.01.16. 08:01:32

@alexGicamo: nem is tudom talán Babo mondta nekem múltkor hogy a juve soha nem játszott támadó focit és van benne igazság, de én erre azt válaszoltam hogy: de ötlettelent sem. szóval én nem tudom hogy agymosás kell ide vagy nem, de vannak emberek akiknek komoly akaratuk van és azt végig akarják csinálni, aztán jöhetne ide Isco, Modric, Pogba, meg akár Messi is velük nem tudsz ötletek nélküli játékot játszani. tehát az én véleményem : vagy nem tudja használni a rendelkezésére álló keretet vagy direkt másképp használja mint kéne. amúgy mi sosem játszottunk úgy mint a Brazilok és nem is szabadna elvenni a juve lényegét azt hogy jól védekezik és én csak pont annyi kreativitást várnék mint kicsit régebben előre fele és az pont elég lenne hogy időben lezárjuk a meccseket ne kelljen nekünk be drazséznunk a nadrágunkba az izgalomtól.

alexGicamo 2019.01.16. 09:09:27

@del pipi: Jó gondolatmenet ! Lehet, hogy sosem játszottunk támadófocit, de ezen nem lehet változtatni ? Kőbe van vésve ? Én tisztelem a klubunk hagyományait, de akkor is szeretnék jó játékot látni ! Kreativitást ,lendületet . A meccsek élvezetéért .

del pipi 2019.01.16. 11:26:10

@alexGicamo: nincs kőbe vésve semmi de én elégedett lennék mert nagyon szerettem nézni hétről hétre és mondok pár példát: DI LIVIO DESCHAMS talán ezt rosszul írtam meg TORICELLI BOKSIC VIALLI RAVANELLI BAGGIO DEL PIERO INZAGHI TREZGEUT DAVIDS ZIDANE NEDVED FERRARA MONTERO ZAMBROTTA basszus sorolhatnám még sokáig és elnézést ha még fontos neveket hagytam ki de ahogy ők futballoztak az engem kielégített hétről hétre mert akkor is voltak nyögvenyelős meccsek de voltak mellé villanások és slussz poénok az egyének döntötték el a meccseket de közben a juve mindig erős volt csapatilag. basszus aDEL PIERO-T lekellet konkrétan vadászniuk a védőknek hogy elvegyék a labdát olyan durván cselezett. nekem ennyi elég volna és szerintem mindenkinek.

del pipi 2019.01.16. 13:05:43

@Dr. Grant: mindig írjátok hogy +1 ennek +1 annak én csak próbáltam magamnak +2-őt. már ez is baj? ha ambiciózus vagyok és kreatív?

alexGicamo 2019.01.16. 13:11:09

@del pipi: Na, valami ilyesmire gondolok én is ! :-)

del pipi 2019.01.16. 13:16:30

@alexGicamo: ugye hogy nem is olyan nagy elvárás?

alexGicamo 2019.01.16. 13:25:46

@del pipi: Nem hát ! Ez alap lenne egy olyan patinás klubnál, mint a miénk .

2019.01.16. 17:18:34

@del pipi: :-DD Teljesen oké. :-) csak akkor be kellett volna a saját nevedet (is) "taggelni", hogy lejöjjön, hogy magadnak akarod "beírni". :-) Valahogy így:
"@del pipi: +2"

del pipi 2019.01.16. 17:35:21

@Dr. Grant: na látod ! kapzsi is vagyok meg hülye is . legközelebb így írok magamnak pluszokat plusz bónuszok !

2019.01.17. 00:24:33

@del pipi: Dehogy vagy te hülye. Én legalábbis erre biztos nem gondoltam, vagy utaltam, ez csak egy vacak internetes szintaktika, vagy mi a fene...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3494) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10220) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2498) meccsek (4287) mercato (4270) nyilatkozat (7634) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4286) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása