A Juventus kiemelkedő ajánlatot vár Dybaláért

dybala_paulo_golorom_8.jpgA Bayern München, a Paris Saint-Germain és a Manchester City sorban áll Paulo Dybala játékjogáért, azonban a Juventus nem kívánja apróért elengedni az argentin támadót, és legalább kilenc számjegyű ajánlatra vár, természetesen euróban.

A Tuttosport beszámolója szerint a fenti három klub már ajánlatot továbbított a mostanra kissé háttérbe szoruló argentin támadó ügyében, azonban a Juventus egyelőre nem kíván ezzel foglalkozni.

Mindazonáltal a pletykalap szerint a bianconero vezetőség nem kíván egyértelműen elzárkózni egy meghatározó futballista nyári távozásától.

Ennek azonban az elengedhetetlen feltétele az, hogy az anyagilag kimagasló lehetőségekkel bíró Bayern, a City vagy a PSG százmillió eurót meghaladó ajánlattal szolgáljon, amint az történt Paul Pogba Manchester Unitedhez való visszatérése kapcsán.

Egy ilyen ajánlatra a mostanra Fabio Paratici által fémjelzett vezetőség nehezen tudna nemet mondani, főleg mivel Paulo Dybala helyét nemigen találja a mester a jelenlegi csapatban.

Paulo Dybala a Cristiano Ronaldo mögötti szerepkörben eddig a bajnokságban két gólt és két gólpasszt jegyzett, míg a BL-ben öt gól fűződik a nevéhez.

Az értékesítést vizionáló pletykáknak kiváló táptalajjal szolgálnak a Juventust Kylian Mbappéval összeboronáló pletykák, hiszen a napilapok szerint Paulo Dybala eladásával biztosítaná a Juve a fiatal francia támadó kivásárlásához szükséges tőke jelentős részét. 

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr2414546680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pedronegroo 2019.01.08. 10:42:34

Nagy kedvencem Dybala, kár hogy a "nyugger" CR miatt kiszorult a pixisből és nem a megszokott jó bevált helyén és szerepkörében játszik. 150 milla alsó hangon.
Mbappé-nak nem tudom mennyire feküdne a serie a, mindenesetre Ő legalább szélső nem úgy mint Dybala így sokkal jobban illeszkedne a jelenlegi rendszerünkbe csak aztán nehogy az új Henry legyen az új Henryból.

jeneiPALI 2019.01.08. 10:43:16

Vagy másik Mr kéne lassan a nyártol, ilyen kerettel se tud jó focit játszatni, ok hogy nyerünk de hogy ?sokat mákkal utolsó percig izgulva, Dybalát nem kéne elkotyavetyélni ,más mesternél szárnyakat kapna jövöre , abl be kiváncsi leszek ezzel a játékkal meddig jutunk majd , ha nem javulunk fel nem sokáig !lehet kövezni! Forza Juve.

Pavel1988 2019.01.08. 11:03:43

Jelenlegi árak mellett Pauloért 100 millió euró nagyon kevés.
Én még mindig nem adnám el, a Juventus felállása évről évre változik és könnyen lehet, hogy jövőre megint a nélkülözhetetlen kategória lesz.
A cikkből úgy tűnik ezek a csapatok érdeklődnek iránta, de nem rúgják ránk az ajtót, mint mondjuk a Barca tette Coutinho esetében. Ez az állapot kell nekünk, így lehet eladni annyiért amennyit valójában ér.

Quentin_KR 2019.01.08. 11:11:41

Én adnám nyugodt szívvel. Nem CR7 miatt szorult háttérbe sajnos. Valami gátolja hogy kijöjjön belőle a potenciál, vagy mi hittük jobbnak ennél, de az már kiderült hogy tartós jó teljesítményre egyszerűen képtelen. Sajnálom mert mikor megvettük azt gittem méltó lesz Del Piero utódjának, de sajnos magyon messze van tőle....

Mitya10 2019.01.08. 11:15:12

Sztem meg vonultassuk vissza a 10 es mezt 1 jó időre mert ez már kezd 1 kicsit szánalmassá válni számomra...

2019.01.08. 11:32:39

Sima pletyka. Annyi a táptalaja, hogy Dybalának tényleg nem a legjobb mostanában.

pedronegroo 2019.01.08. 11:37:09

Csak úgy érdekességként tudja esetleg valaki hogy Del Piero hány gólnál járt ugyanilyen idősen mind Dybala?

Leram7 2019.01.08. 12:33:03

Való igaz, hogy valamiért nem lett eddig klasszis Dybala, csak egy jó játékos. De új Messiként emlegették és azért attól nagyon messze van.

Sőt a Hazard, Ronaldo, Neymar, Mbappe, Salah is bőven jobb nála. Valamiért hiányzik az extra. Nagyon ritkán villant nagyot és nem tud igazi húzóember lenni.

Én attól függetlenül nem adnám el, de többet várok tőle.

Watakuki 2019.01.08. 12:58:13

@Leram7: +1

Azonban szerintem ha nem akar magától távozni felesleges rátukmálni más csapatokra. A felállásban a két csatár mögött jól vézgi a munkáját, és jól össze tudja kötni a két csapatrészt. A második legtöbb kulcspassza is neki volt idén.

Azonban az már sajnos látszik, hogy nem lesz Pauloból sem új DelPiero, sem Messi.

2019.01.08. 12:58:44

@Leram7: Zamparini emlegette így. :-) ettől függetlenül jó játékos, csak még messze nem tudott minden tehetség kijönni belőle. Ilyen körülmények között nem is csoda, amikor labdafelhozó fiút kell játszania.

venember83 2019.01.08. 13:19:55

@pedronegroo: bocs, de bölcsészként nem akartam számolgatni. :P

Amúgy 25 évesen elég szar éve volt a sérülések miatt.

2019.01.08. 13:54:58

@Watakuki: Lehet, hogy nem lesz, de ez a 2 feladatkör ki is zárja egymást szinte teljesen.

pedronegroo 2019.01.08. 14:22:47

@venember83: "bocs, de bölcsészként nem akartam számolgatni. :P" - részvétem, nem tudtam. :) Én műszakis vagyok viszont lusta! :)

Dybala már 100 felett jár a góltermelésben karrierjében, szerintem 25 évesen Alex még nem tartott itt, de valaki egyszer majd csak kiszámolja, kitudom várni. :)

2019.01.08. 14:42:19

@pedronegroo: "kitudom várni." :-DD Ez jó. Ez tetszik. Amúgy a matematikusok szoktak inkább lusták lenni, nem a mérnökök, nem? :-P

venember83 2019.01.08. 14:51:36

@pedronegroo: na jó, délután/este, otthon.

kovta23 2019.01.08. 14:55:57

@pedronegroo: Alex 80 körül járt ennyi idősen. Paulo 100nál tart.
De ha azt nézzük hogy 22,23,24 éves korukban mennyit rúgták a Juvéban. Akkor Alex 60 Dybala pedig 52. Szerintem Paolo nincs lemaradva Del Pierohoz képest főleg hogy neki ez az első három szezonja volt.

JuventusFanatikus 2019.01.08. 14:56:05

@Dr. Grant: A műszaki emberek általában lusták, és találékonyak, ezt tanusíthatom:D Nem dolgozom a szakmában, de mégis rámragadt:)

pedronegroo 2019.01.08. 15:08:34

@kovta23: Köszi, vannak még rendes emberek! :) Amúgy számolás nélkül is erre jutottam hogy Paulo termeli úgy a gólokat mint ahogy Alex tette persze ma már más világ van ezek a gólszámok ahol Messi/CR 50-et rúg egy szezonban nem kiemelkedőek.

@Dr. Grant: A lustaság az ember kreatív állapota! :) Szóval csak nem akarom hogy megzavarjon bármi is mer' oda a kreativitás! :)

kovta23 2019.01.08. 15:17:02

@pedronegroo: Szerintem maradnia kellene neki. Csak remélni tudom hogy nem ő akar menni. Cr és Mandzu se fog már évekig meghatározó lenni és tényleg a Juve hadrendje évről évre változik, sőt évközben is játszunk vagy három felállásban. Lesz neki még bőven lehetősége numero uno lenni a Juvéban. Azt sem tudjuk egyáltalán hogy csak mi a szurkolók gondoljuk úgy hogy gyengébb szezont fut és Agnelli és Allegri meg azt mondja hogy most ez a játék kell tőle

Rocky80 2019.01.08. 15:40:16

@jeneiPALI: kicsit Real szindróma ez már: nem elég az eredmény, szép játék is kell.

De kérdem én, hol van az a csapat, amelyik hasonló eredményekkel büszkélkedhet mint mi és szép játék is van? Van ilyen egyáltalán?... Szerintem szökőévente vagy még ritkábban.

mrdel 2019.01.08. 15:40:48

Nem így indult ez az év. 4-2-3-1 volt a terv csatárként Ronaldoval, ezért is lett elküldve Higany, mert kispadon ő luxus. Már szinte augusztusban megbukott a 4-2-3-1. Ronaldo nem kapott labdát, nem tudják kiszolgálni- ezért visszament eredeti posztjára szélsőnek- Mandzukicból pedig center lett. A kp stabilitásához kellett a 3 belső kp. Így jött a 4-3-2-1 -ez működött. Probléma vele- Dybala nem szélső és nincs nagyon helye. 5 belső kp van 3 helyre, ami Can és Khedira sérülékenységét figyelembe véve nagyon gyenge.

Az egész formációváltásnak D. Costa látta a kárát- abszolút kiszorult a kezdőből, mert kellett Dybalának a hely. Bernandeschi ugyancsak nem sokat játszik.

2019.01.08. 15:54:23

@JuventusFanatikus: Manapság sajnos nem engedhetik meg maguknak. :-P Rám mondjuk sosem volt annyira jellemző, esetleg választékosan 1-2 dologban. ;-)

@pedronegroo: :-DD Ma sziporkázol. De megy ám a kreativitás lustaság nélkül is, nekem elhiheted. Főképp, ha kénytelen menni. :-P

Nathas 2019.01.08. 16:02:03

@mrdel: de mikor lesz végre egy olyan év, amikor a keret kialakítása és az edző elképzelése találkozik? Egyébként a 4-2-3-1 szerintem igen gyorsan lett feladva, talán 1-2 meccsen ha játszottuk.

Bianconero 2019.01.08. 16:31:12

Dybalaban simán van még 3-4 jó év nálunk és szerintem még tavasszal is villant pár meghatározót és senki nem akarja majd elkergetni. MBappé túl hisztis ide.

Inkább azon aggódnék, hogy mi lesz, ha őszig Mario is öregszik még egy évet :-) és elkezd hanyatlani a formája?

CR se lesz fiatalabb, nem garantált, hogy minden meccsen kezdeni/játszani tud.

Én nem eladnék a mostaniak közül, hanem vennék melléjük.

alexGicamo 2019.01.08. 16:36:31

Tény, hogy Dybalababa háttérbe szorult, mióta C itt van , nem a neki való poszton játszik, szerintem . Nem ismerem sem Maxi, sem a vezetőség terveit , de én nem hiszem, hogy el akarnánk adni . Én nem válnék meg tőle semmiképpen sem, inkább megbeszélném a Misterrel, hogy ha nem akar levágott lófejet a priccsére, akkor játszassa a jövőben Paulót a helyén ! Kész ! Vagy a világ minden kincsét ide nekünk !

Drotkoszoru 2019.01.08. 18:02:01

Kíváncsiságból én is utána néztem ennek a Del Piero vs. Dybala témának. Del Piero 18 évesen (93 novemberében töltötte a 19-et) került a Juvéhoz, Dybala pedig szintén 18 évesen (2012 októberében töltötte a 19-et) a Palermóhoz. Személy szerint innen számoltam, mert az argentin másodosztályt nem láttam értelmét belevonni. Eszerint: Del Piero a 98-99-es szezon végéig (azaz pár hónappal/fél évvel a 25. szülinapja előttig) 79 gólt szerzett a Juvéban, Dybala pedig a 2017-2018-as szezon végéig (szintén pár hónappal a 25. születésnapja előttig) 96 találatig jutott (ebben benne van 2 Serie B-s szezon, illetve a Palermóban szerzett mind a 21 találata). Ezek alapján valóban eredményesebb volt Dybala, de hozzátartozik az igazsághoz, hogy: 1. az argentin 233 találkozón lépett pályára ezen időintervallum alatt, míg DP csak 203 meccsen. 2. Alex súlyos sérülést szenvedett 1998 őszén, ami után ki kellett hagynia a teljes szezont. Ez azért is volt nagy pech, mert az előtte való szezonjában élete formájában játszott. 3. az olasz bajnokság messze a legerősebb volt a 90-es években, lényegesen kevesebb gól esett akkoriban, mint manapság, sokkal nehezebb volt gólt lőni. 4. Del Piero 23 évesen már BL gólkirály volt (ő volt az első játékos, aki 10 gólt szerzett egy szezon alatt a Bajnokok Ligájában, mindezt 10 mérkőzés alatt), BL-győztes volt, ami után további 2 BL-döntőkig vezette a Juvét. Az ő góljával hódítottuk el az Interkontinentális kupát (klub-vb elődje) a River ellen, az Európai Szuperkupa-döntő visszavágóján is kettőt rámolt be a PSG-nek. Az 1997-1998-as szezonban 32 gólig jutott, amire a modern korban csak Trezeguet (2001-2002) és Higuaín (2016-2017) voltak képesek (az abszolút rekord egyébként egy bizonyos Hirzer Ferenc nevéhez fűződik, 35 találattal). Del Piero 1998-ban egyértelműen a világ legjobb 5 (de lehet 3) játékosa közé tartozott (Dybaláról azért ez nem mondható el). Szerintem egyértelműen jobb játékos volt a 25 éves Del Piero, mint az ugyanennyi idős Dybala (mindezt úgy mondom, hogy az argentin talán a kedvencem a jelenlegi garnitúrából), még ha ezt a számok (gólok) nem is adják vissza feltétlenül.

Drotkoszoru 2019.01.08. 18:09:50

@Drotkoszoru: Még annyi kimaradt az előző eszmefuttatásomból, hogy hatalmas nagy kár Del Piero 1998. november 8-án (1 nappal a 25. születésnapja előtt), Udinében elszenvedett sérülése miatt, mert utána már sose nyerte vissza a korábbi gyorsaságát, robbanékonyságát. Ha nincs az a sérülés, megkockáztatom: begyűjtött volna legalább 1 Aranylabdát.

steven.h 2019.01.08. 18:54:06

@Drotkoszoru: Kitűnő levezetés, grat!

babo0410 2019.01.08. 19:20:16

A vezetőség Dybala eladásával hatalmas bakot lőne. Szerintem inkább minél tovább itt kéne tartani ahelyett, hogy mindenféle zsoldost idehozzanak. Szerintem Mbappé se lenne más, mint egy a sok közül, még ha a jelenleg legnagyobb zseni egyike is. De őt mivel lehetne ide csábítani? Pénzel, nagyon sok pénzzel. Ezzel szemben Dybala szeret itt lenni, jól beilleszkedett, és a szívét lelkét odateszi. Szerintem ő lehetne itt legenda is akár, csak ahhoz meg kéne tartani.
És én azt gondolom, hogy jól játszik, egyre jobb az új posztján. Én nem engedném el. Hozzá minden eszközzel ragaszkodni kéne.

alexGicamo 2019.01.08. 19:33:08

@Drotkoszoru: Köszönöm szépen ezt a klassz ismertetőt és hogy vetted a fáradságot és utánanéztél / leírtad ! :-)
ALEX a legjobb játékos a világon . Számomra örökre ! :-)

ForzaJuve12 2019.01.08. 20:36:25

@alexGicamo: @babo0410: Azért azt ne felejtsük el, hogy Dybala a második szezonjában már hisztizett, hónapokig húzta a szerződéshosszabbítását, csak hogy ő is ugyanannyi pénzt (vagy közel ugyanannyit) kapjon mint Higuain. Mióta megkapta valóban jól érzi magát nálunk és szeret itt lenni.
Ne értsetek félre én is szeretném ha maradna, csak láttatni akartam a teljes képet.

Il Principino 2019.01.08. 23:23:47

Ha őt is el akarjuk adni,akkor semmi értelme a folyamatos építkezésnek!
Végre egy olyan nyáron vagyunk túl,ahol kulcsember nem távozott(még/Higu),ellenben remek játékosok érkeztek a kezdőbe/a keretbe!Cr7,Cancelo,Bonucci,Perin,Can..
Gigi és Marci ha szívünkre tesszük a kezünk már nem volt nélkülözhetetlen sajnos :(
Maradjon csak Dybala!

2019.01.09. 00:26:17

Nekem ő a kedvencem a csapatból,de...!
Ha a vezetőség továbbra is Allegriben és ő pedig a 433-as felállásban látja a jövőt(Mandzu középen,erőfoci forever),akkor őt elcserélni Mbappéra nem nehéz döntés,Dybala ebbe a felállásba maximum hamis kilencest játszhatna,de az a felállás csakis gyors játékkal működik,az meg nekünk nem megy,szóval mindent összevetve hiába ő az egyik legjobb játékosunk,gyakorlatilag nincs helye a csapatunkban,így üzletileg éri meg jobban megközelíteni,nem csak az egyik legjobb,de talán a legpiacképesebb játékosunk is,jó pénzt valóban lehet kapni érte.
Az azért mindenesetre bosszantó számomra,hogy a legtechnikásabb játékosaink egytől egyig formán kívül vannak,valami tökéletlen véletlen folytán mindenki gyengén játszik vagy nem is játszik...talán kivéve Ronaldót,de szerintem ő se játszik jól,és Allegrivel szemben én rohadtul unom azt,hogy Mandzukic úgymond kritkán felüli játékos,ő lett a következő Khedira,lehet akármilyen gyér,akkor is ő fog kezdeni...

Joseph Toser 2019.01.09. 04:44:28

Sziasztok!

HA, fiatalítunk befejező csatár poszton, akkor MBappe féle labdarúgó kell. Dybalát meg kell tartani! Ő a jövő a Juventus-nál! Köré kell-kellene építeni a a Juve támadó részlegét! 4-4-1-1-ben kiváló Dybala. Kell mellé egy gyors,erős,kíméletlen befejező csatár. ( az elkövetkező 2-3 évben ez CR7 lesz. Nem gyors,de kíméletlen! ) . Pjanic mellé kell egy beton biztos védekező kp. Kell egy BTB ( Pogba stílusú) kp. Így Pjanic szabadon osztogathatja a labdát Dybalának+az aktuális csatárnak+ az aktuális harmadik támadónak. Nem tudom, hogy ez milyen taktikai felállást eredményezne és azt sem, hogy ki-kik lennének az új játékosok!!! ???? Vannak itt sokkal jobban hozzáértő kollégák, akik esetleg ezt,ezeket a kérdéseket meg tudják válaszolni. Nem gúnyolódás céljából írtam,mondtam, hanem tényleg vannak! Remélem nem sértődik,sértődött meg senki?!
DE... próbálkozom a nevek kitalálásával: A kp-ra: Pogba, Eriksen, Assensio, Rabiot, Barella, ... hirtelen Ők jutottak eszembe. Biztos vannak mások is...
Támadó: MBappe, Griezmann, Morata, Lukaku, ... biztos, hogy itt is van hiányosságom és biztos, hogy van akit ide írtam az nem felelne meg!
JA!!! a védelem is fiatalításra szorul... Legalább 2 belső védő kell!
Az én fantazmagóriám: De Light, Virgil Van Dijk, Toby Alderweireld, itt is biztos, hogy van hiányosságom!
Légyszi.. Javítsatok ki!!!!

Spider81 2019.01.09. 06:49:27

Olyan felemas erzesem van Joya-val kapcsoltaban.
Valami hianyzik beloe....jott Ronaldo es ha az O erkezese nem motivalja vagy nem szakit at egy gatat benne akkor megmarad egy jo jatekosnak,de messze lesz a klasszis szintol.
A 10-estol azt varna az ember,hogy a hatan viszi a csapatot,O az akit visz elore a szive es meghal a playan!
Na osszessegebe ezt nem latom Dybala-ban.
A poziciora visszaterve...mi is az O igazia pozicioja a csapatban...szelsonek nem az igazai es nem is tul gyors...most mar annyira nem nyomjak el mint par eve,de meg fizikalisan mindig van hova fejlodnie (persze ha ez lehetseges)
Csatar?Nem igazan
Visszavont ek?Talan
Egy kicsit azonban meg is kell vedenem a 10-esunket...milyen kozeppalya van mogotte?Ki az aki tamogatja a tamadasokat es ossze tud jatszani a csatarainkkal?Pjanic?Aki a sajat terfelerol probal operalni hosszabb passzokkal (tegyuk hozza szerintem nem a posztjan jatszik Allegrinel es soha nem lesz olyan mint Pirlo megha a Mester azt is szeretne)Can?Eddig nem mutatott sokat tamadasban es valljuk be nem is ez a fo erossege. Matuidi?Hagyjuk,csupasziv jatekos, de nem egy fineszes technikas player..Benatncur?Talan O, de egyedul O is keves..Berna?O nem is nagyon jatszik.
Lehet megkoveztek,de en orulok Ramsey erkezesenek...na O tud majd segiteni a tamadasokban es szerintme nagyot fogtunk vele,foleg ingyen!
Egy szo mint szaz, verfrissitel kell a kozepalyan,ami Ramsey erkezesevel el is fog kezdodni...Khedira mehet es ha Can vegre 100%-os allapotba kerul akkor esetleg Matuidi is mehet.

del pipi 2019.01.09. 09:07:30

@Drotkoszoru: az ezer százalék! egyébként Dybala nem novemberi születésű?

del pipi 2019.01.09. 09:12:51

@ForzaJuve12: most ezt úgy mondtad mintha valami top fizut kapna, ez talán top fizu a juvéban de máshol biztos kapna 12-körül nem igaz? bocs pl atletico real barca bayern und england

del pipi 2019.01.09. 09:22:08

@fire06: nem rossz megközelítés! tehát vagy Dybi megy vagy Max, és a legtechnikásabb játékosok nem ott játszanak ahol a nekik kéne , és megnéznék egy Ronaldo passz statisztikát szerintem érdekes lenne tavaly a Real-ban nem volt ennyi rossz passza szerintem. ha valaki tud egy statisztikát küldeni akkor köszi

steven.h 2019.01.09. 09:32:25

@del pipi: Ha rosszmájú akarnék lenni, akkor azt mondanám, miért akarsz Real-os Ronaldo passzstatisztikát nézni, hiszen ott soha nem passzolt senkinek... :D

del pipi 2019.01.09. 09:37:23

@Joseph Toser: nem sértődtem meg! oké csak viccelek ! az én ötletem egy neve nincs tehetség felkutatása mint régen tette a juve középső védőnek , már mondtam hogy talán el kéne csenni a buta Psg-től Giovanni Lo Celso-t középre ,talán egy Lukaku féle csatár előre aki jól is fejel de ezt is lehetne túrni valahol dél Amerikában vagy franciában. a szakértésért komoly díjat számolok fel!

del pipi 2019.01.09. 09:51:47

@Spider81: az írás nagy részével egyet is értenék de Dybalának a problémája hogy az edző ellopta a lényegét viszont egy szót sem szólhatunk mert ott ahol játszatják teszi a dolgát és mint tavaly Mandzukic ő is beállt a sorban és melózik, viszont a 10-snek nem feltétlen az a dolga amit írtál mondom volt 10-ként , a 10-s mezt ki kell érdemelni és ADP után nálam egyértelmű hogy Dybala érdemli meg , a 10-s csinálja a játékot húz egy váratlant ad egy zseniális passzt lukra amit csak be kell lehelni, jó a rugó technikája és gólt szerez. igen idén kevesebbet látunk ebből de lásd az első pár mondatomat, ja és ha a 10-s egész meccsen küzd akkor nem marad ereje 10-nek lenni, remélem pontosan fogalmaztam , lehet majd sokan írják de hát Tevez de ő egy tipikus 11-es nálam Pogba is volt 10-es de ő egy tipikus 6-os.

del pipi 2019.01.09. 10:50:04

@steven.h: vicces! de az utolsó két évben magához képest csapatjátékossá vált, mivel a gyerekkori legjobb barátom Real fan ezért hivatalból nézem a Real meccseket is ő pedig a Juvét így mindig megtudjuk beszélni mi is történt igazán.

2019.01.09. 10:51:56

Tuttosport és Dybala eladásából fedezni Mbappe érkezését, igen.

Sztovicska 2019.01.09. 11:22:38

A pár évvel ezelőtti Dybala kène ide. Aki végig szlalomozott három ember között majd be varta. Akkor fél Európa meglenne szoptatva

2019.01.09. 11:37:56

@Sztovicska: Sztem most is itt van. Csak a mostani rendszerben cipelnie kell a labdát legalább 30 métert és közben 2-3 embert maga mögött hagyni, mire eljut oda, hogy 3 embert kellene kicseleznie és bevághatja. Ha meg felállt védelemmel áll szemben, akkor ott minimum 4-5 ember áll vele szemben. Készülnek ellene a csapatok és tovább rontja a helyzetet, hogy "mélyen" játszik.

del pipi 2019.01.09. 11:51:16

@Sztovicska: igaz! de akkor beszéljünk az edzővel, Allegri bácsi légyszi add vissza a régi Dybalánkat! légyszi! én is ezt szeretném! ét attó lenne bódottá!

triplat 2019.01.09. 12:02:29

én valahol ott látom a hibát, hogy amíg volt pogba addig volt egy kis kreativitás a középpályán több területe is volt DB10-nek ezáltal jöttek is a gólok. Pogba csak meghúzott néhány váratlant cselt elől, középen. Most nincs a középpályán ilyen. Tehát DB10-nek kellene ezt megoldania valahogy miközben azt várjuk tőle hogy úgy termelje a gólokat mint eddig. Szóval én pjanicstól várnék sokkal többet néha "varázsolhatna" egy kicsit. mert passzban nagyon ott van... lehet, hogy nem egy hókuszpók Max ezért nem bíz rá többet. Nem tudom csak én így látom

ForzaJuve12 2019.01.09. 12:30:39

@del pipi: a kommentemmel arra próbáltam utalni, hogy Dybala véleményem szerint korántsem az az ős-juventino aminek az előttem szóló beállította és a telhes Dybala képhez az is hozzátartozik, hogy a jól sikerült első szezonja után mar ő akart lenni a csapat s ha jól emlékszem az akkori bajnokság legjobban fizetett játékosa. Abban valóban igazad van hogy máshol ennél lényegesen többet is kereshetne.

Thuglife! 2019.01.09. 12:31:49

azért azt ne felejtsük el hogy tavaly a legjobb meccsünket pont nélküle játszottuk,méghozzá idegenben a real ellen.nekem fel se tűnt hogy nincs...viszont az első meccsen elintézte a továbbjutást.vegyük az idei évet.Bernardeschi kezdett és kiváló formában volt agilisan és kreatívan játszott meccseket döntött el.Dybalát ekkor csak be-be cserélgette a mester és gyatra teljesítményt nyújtott.majd minden ok nélkül megcserélte a 2 játékost...most van 2 formán kívüli játékosunk.egyik a kezdőben másik a padról beszállva néha néha itt tartunk most.

steven.h 2019.01.09. 14:20:29

@Thuglife!: Teljes igazsághoz azért hozzátartozik, hogy Bernardeschi lesérült, de nagyjából egyetértek.

Dybala igazi posztja a Secunda Punta, és épp azzal nem játszunk most. Ezért él sokkal jobban a 3-5-2-ben vagy még a 4-2-3-1-ben, amit mi inkább 4-2-2-1-1-ként alkalmaztunk inkább sokszor, neki jönne a legjobban ha visszaállnánk a 3-5-2-re ami elég jól működött az igén mikor alkalmaztuk.

Drotkoszoru 2019.01.09. 14:29:30

@del pipi: Baszd ki, valami miatt október rémlett, aztán fejből írtam, rá se néztem neten. :D Valóban, november 15-én született, ebben is hasonlít Alexre, aki meg november 9-én. A Dybalás témához még (bár nem te kérdezted): szerintem egyértelmű az argentin posztja, ő egy klasszikus secunda punta. Ő a 4-4-2-ben, 3-5-2-ben, maximum a 4-2-3-1-ben tudna kibontakozni. Mellé egy magas, erős, jól fejelő csatár kell, aki jól tartja meg, fejeli le a labdákat, miközben birkózik a húsdarálóban helyette, lekészítve a labdákat a második hullámban érkező Paulónak. Erre a szerepkörre tökéletesen alkalmas Mandzukic. A "gond" viszont, hogy CR érkezésével a horvát és a portugál helye ugye adott, Dybalának pedig így két esélye van a kezdőbe kerülni: 4-3-3-ban a jobb szélről indulva (ami nem az erőssége, mert nem klasszikus szélső), esetleg 4-3-1-2-ben trequartistaként. Ez utóbbi a "kevésbé rossz", mert bár nem ez az igazi posztja, de még mindig inkább ez áll közelebb hozzá, mint a jobbszélső. Szerintem ezt a pozíciót egész jól ellátja, jól összeköti a középpályát a támadósorral, viszont ebből következik, hogy kevésbé eredményes, mint az elmúlt években (egyébként Del Pieróval is ez volt a sérülése után, mikor Ancelotti hátrébb tolta 99-ben), mivel távolabb játszik a kaputól. Nem is lehet tőle elvárni, hogy úgy termelje a gólokat, mint 2017 őszén (már csak a posztjából adódóan sem), ezért is érzem túlzónak a vele szembeni kritikákat.

2019.01.09. 15:49:37

@Thuglife!: Ki lőtt volna 2 gólt helyette a barkának? Az igazsághoz ez az év is hozzátartozik. Mert utána, a szégyenteljesen elbukott döntő után érkeztünk meg a tavalyi szétesett csapathoz, ahol arról lehet csak pozitívumként beszélni, hogy az itthoni teljes csőd után csodával határosan hogyan sikerült visszahozni a Real ellen a minimális esélyt. És már a Tott elleni párharcnál is nagyon rezgett a léc.
Előtte éven éreztem utoljára, hogy egységes csapatunk van és nem sok eredményért kínlódó játékos ugyanolyan mezben.

Juventino86 2019.01.09. 18:59:03

Sajnos Dybala már hosszú hónapok óta teljesen formán kívül van. Nincs igazi posztja nálunk. Szélsőnek lassú, csatárnak nem elég erős fizikálisan, trequartistaként meg sokszor feleslegesen rátekeredik a ladbára. Korábban azért fegyelmi gondot is voltak vele, és nem tűnik úgy, hogy kellően alázatos lenne. Jó játékos, de nemzetközi szinten csak néhány jó meccse volt, és nem igazolta, hogy akkora klasszis lenne. Támadóposzton sok olyan játékos van, akik jelentősen jobbak nála. El kellene adni, és a pénzt okosan befekteni. Kell ugyanis egy klasszis középpályás, és egy minőségi belső védő is.

del pipi 2019.01.10. 08:04:43

@triplat: én is ezt gondolom! az edző bizonyos játékosokat lelimitál , csak semmi varázslat! csak Dybalára vissza térve az első szezonban felbőrözte a komplett serie a-t.

del pipi 2019.01.10. 08:08:05

@ForzaJuve12: mit jelent az hogy ős juventino? szerintem az emberünk egyáltalán nem az a követelőző fajta.

del pipi 2019.01.10. 08:10:34

@ForzaJuve12: mit jelent az hogy ős juventino? szerintem az emberünk egyáltalán nem az a követelőző fajta. de én nem hasonlítanám ADP-VEL össze bár számokban lehet de Dybala az Dybala és Alex az Alex.

del pipi 2019.01.10. 08:18:12

@Drotkoszoru: egyet értek! a legjobban működő csatársorok ahol van egy ész és egy erő, az mindig működik . és tényleg örülök Roni érkezésének de ez a játékrendszer így most nem Dybalának kedvez és marad a brusztolás .

del pipi 2019.01.10. 08:21:35

@Thuglife!: itt a kérdés hogy mire is gondolt a költő? fejtsd már ki miért is Dybala intézte el az első meccset? ebben segíthetnél nekem!

del pipi 2019.01.10. 08:27:34

@Dr. Grant: de torino-ban ha az első meccs 3-0 akkor az stabilabb lett volna csak a csapat egységesen elszórakozta, londonban való igaz az első félidő túl izgalmas volt sok szerencsével de a másodikban egy jó csere után jól játszottunk . és ki lőtte tovább a csapatot?

del pipi 2019.01.10. 08:30:16

@Juventino86: így van el kell adni!és kell venni egy védőt és egy melós kp-t de valami kreatívat nehogy vegyünk mert akkor lehet hogy egy gólnál többet tudnánk rúgni igaz?

Juventino86 2019.01.10. 09:13:49

@del pipi: Természetesen kreatív,támadni tudó középpályásra van szükségünk.

del pipi 2019.01.10. 09:28:11

@Juventino86: na oké! de akkor hogy képzeled el? ki kéne a juvénak ? és ha egy csatár megy kéne is egy igaz? ki?

2019.01.10. 10:15:30

@del pipi: "ha"... :-) Akkor már nem volt egységes, pláne nem jó csapatunk. Egyénileg nehéz címeket nyerni. Nem álltunk össze úgy, ahogy addigra kellett volna. Az is csoda, hogy akkor túlvergődtünk. Az meg pláne, hogy a Real elleni párharcot szorossá tettük.

del pipi 2019.01.10. 10:49:53

@Dr. Grant: a ha alatt értem hogy 2-0-nál Pipita berúgja a tizit akkor más meccs van , ott az az első félidő szuper volt. egy kicsit pesszimista vagy mert én megkockáztatom hogy a Real ellen tovább megyünk és a Bayern ellen is tuti. az meg a csapat tartását mutatta amit Madridban játszott , tehát hogy nem volt a csapat egységes azért az kicsit túlzó szerintem. még valami kérdeztem valamit@Thuglife!: úrtól te érted mire gondol?

Juventino86 2019.01.10. 11:11:16

@del pipi: Jogos a meglátás. Ha Dybala valamiért elmegy, akkor nagyon vékony lesz a keret létszáma csatárposzton. Talán már most is az.

del pipi 2019.01.10. 11:55:14

@Juventino86: na de te kit képzelsz a Dybala nélküli juvéba? kit látnál szívesen juve mezben?

Juventino86 2019.01.10. 12:29:18

@del pipi: A realitás talaján maradva?

Juventino86 2019.01.10. 12:36:23

@del pipi: Beszéltünk ma támadó szellemű középpályásokról és csatárokról is. Középpályások tekintetében én nagyon örülnék p.l Isco leigazolásának, bár mostanság ő sincs éppen kirobbanó formában. Ramsey számomra egyelőre egy nagy kérdőjel, főleg amiatt, mert elég sérülékeny.
Ha csatárt kellene mondanom, már jóval nehezebb lenne a dolog. Amíg Mandzukic és CR bírják, addig ők stabil kezdők lesznek, ez nyilvánvaló. Rajtuk kívül viszont kellene egy olyan játékos, aki tudná őket időnként tehermentesíteni. Szívesen látnám Moratát újra Juve-mezben, bár sajnos ő most egészen gyenge formában van. Talán nyáron még Mbappé is elérhető lesz, nyilván ő viszont kezdőnek jönne, és akkor menne egy 4-3-3. CR leigazolása óta még az ő megszerzését se tartom irreálisnak. Neki pl. nagyon örülnék, és szerintem őt bárki szívesen látná Juve-mezben. Ben-Yedder a Sevillából szintén jó opció lenne, padra tökéletes.
De ez mind csak elmélkedés a részemről. :)

Thuglife! 2019.01.10. 12:51:36

@del pipi: segítek neked...ha már nem emlékszel vagy nincs időd visszanézni.először is én nem azt írtam hogy az első meccset intézte el,hanem az egész továbbjutást...szóval...a fegyelmezetlensége miatt kiállították.ennyi ezt nem kell túlmagyarázni...és hogy mi vezetett odáig?a frusztráltság hogy hazai pályán nem őt tapsolják hogy leveszik a pályáról...nem tudom.de a továbbjutást ez a kiállítás eldöntötte mivel alapembernek számított, benne bízott mindenki hogy ilyen meccseket eldönt,de ezt a lelátóról nem lehet megtenni.

del pipi 2019.01.10. 13:22:28

@Juventino86: meglátjuk szezon végén!

del pipi 2019.01.10. 13:29:29

@Thuglife!: ja nem is emlékszem és nincs is időm visszanézni! vagy baromira másképp látjuk. akkor most én jövök : az első meccsen az egész csapat nagyon gyengén játszott ráadásul otthon tehát nem Dyba-n ment el viszont az hogy küldenek egy török bírót és az nem tud megadni minimum 3-2 tizit....!? na ott ment el a meccs és akkor én ennek a sporinak is kívántam: hogy remélem Mike Myers lesz a meglepetés vendég a szülinapján! a kecsege! majd még írd meg hol volt Dybala fegyelmezetlen mert arra nem emlékszem viszont. várom a válaszát Uram!

2019.01.10. 15:06:24

@del pipi: Nem pesszimista, realista. A "ha" az nálam nem játszik. Ha nem ótvar sz*r a játékunk az első meccsen, akkor a visszavágón nem csodák kell tenni (ami nem is sikerült), hanem "csak" egy korrekt meccset játszani és az is elég lehetett volna.
Gondolom arra gondolt, hogy nem játszott jól, vagy nem rúgott gól(oka)t.
Én részemről nem varrnék az ő nyakába semmit. Ami bő 2 éve volt az csapat volt. Azt szeretném látni. ami azóta van, az nem az. 10 játékos, akik néha futkároznak, néha járatják körbe a labdát, meg ívelgetnek.

2019.01.10. 15:08:10

@del pipi: oké, látom a Dybala kérdés közben megoldódott. Részemről nevetséges ítélet volt a kiállítása, mint ahogy a Realnak kedvező ítéletek nagy része részrehajló. De attól még nyilván lehetett volna gólokat rúgni. Bárkinek.

del pipi 2019.01.11. 08:53:23

@Dr. Grant: a ha szócskát azért használom mert úgy is történhetett volna és a fociban kis momentumok döntik el a meccset és döntések mint az életben. na hát abban aztán teljesen igazad van hogy lehetett volna jobban játszani és gólokat rúgni ez így van! tudod amikor fociztam én talán összesen két piros lapot gyűjtöttem be mert nem foglalkoztam a sporikkal csak azzal hogy én jól teljesítsek , de az biztos hogy legszívesebben rácsúsztam volna páros lábbal némelyikre a döntéseik után. ezt azért írtam mert vannak olyan meccsek amikor simán elvezetik és az első az az volt! Dybala kiállítása vicc volt , bent a Spanyol kollégáim röhögtek és dörzsölték a tenyerüket hogy nem játszhat madridban ahelyett hogy a Casimirót már az első félidőben ki szórta volna az mocsadvány, az angolnál más a helyzet mert a tizi az tizi volt csak hogy pont a végén olyan könnyű síppal be bírta fújni...?!

2019.01.11. 09:53:48

@del pipi: Nincs ha. Eredmények vannak. A "ha" nem segít rajtunk egy bukás után.

del pipi 2019.01.11. 13:30:27

@Dr. Grant: ja wohl herr generall! dann wünschen wir eine schöne zukunft! ja?és ezt képzeld el amolyan hitleres hangsúllyal! én nem tudok ilyen mosolygóst csinálni, majd megtanítasz .

2019.01.11. 14:32:58

@del pipi: :-D Ajjajj. Lehet, túl sokat éltél NO-ban, bár ott ezt szerintem nem találnák viccesnek. Részemről én is visszautasítom, még akkor is, ha gondolom arra akartál utalni, hogy a kelleténél ellentmondást nem tűrőbben írtam. A bukást a BL-döntő csúfos kudarcára értettem, ami azért valljuk meg őszintén, jogos.
Nyilván tudod, hogy a legtöbb multinál kizárólagosan eredményszemlélet van, főleg a termelésben - piaci korrektség mellett - és nem nagyon vevők az utólagos kifogásokra.
Ha Agnellit meghallgatnád az eredménykényszerről, lehet, hogy keményebben hangzana. :-P

del pipi 2019.01.12. 05:03:40

@Dr. Grant: ha élőben hallod viccesebb! ja ahogy írtad az olyan katonás volt és ez jutott eszembe.

2019.01.12. 14:06:47

@del pipi: A schöne Zukunft mondjuk ránk is ránkférne. Ilyen szempontból a németek most nem is panaszkodhatnak. A gazdaság dübörög, jóléti államban élnek.

del pipi 2019.01.12. 17:01:01

@Dr. Grant: figyelj Doki! én a juve zukunft-jára hajaztam de ha te Magyarországéra akkor nem fogok neked semmi újat mondani de az otthoni jövő legnagyobb akadálya maguk az emberek és négyévente elmondhatják a véleményüket, itt Németországban hidd el nincsen semmi extra élet csak kiszámíthatóság, ja és rengeteg gyár és produkció. azt hiszed OTTHON A MAGYAR EMBEREK NEM TUDNÁK EZT PREZENTÁLNI? csak már rég nem érdekelt benne a politika.

2019.01.12. 19:38:26

@del pipi: Azért a külföldi (német, amerikai, bármilyen) cégek sem az ő országukban bevett fizetést adják ám itt az embereknek, hanem először gyököt vonnak belőle.
jobb is, ha maradunk a Juventusnál, mert a klubunkra is ráférne már a siker.

del pipi 2019.01.13. 07:59:52

@Dr. Grant: bocs nem akarom ezt a politikai vonalat erőltetni, de annyit elmondhatok hogy a választások után úgy megszomorodtam hogy ezt az egészet el is engedtem , de amit mindenképp tudnod kell hogy Németországban nincs megkülönböztetés és ugyanannyit kap a külföldi mint a német, és biztos forrásból tudom és ha akarod majd egyszer élőben elmesélem hogy pl amikor a mercédes bejött Magyarországra akkor a németek egyértelműen nem akartak Németországi fizut adni hiszen ők is többet akarnak realizálni de olyat akartak ami viszont elég vonzó lehetett volna az embereknek csak jött egy nem mondom milyen lobbista és azt mondta: jaj nem szabad ilyen sok pénzt adni nekik! inkább ide a zsebbe és én mindent intézek! tehát Magyarországon így mennek a dolgok. és amíg ez nem változik addig ne várj szebb jövőt! érzek egy kis ellenszenvet a multikkal kapcsolatban. így van ? ja forza juve!

2019.01.13. 10:16:59

@del pipi: Ezek nekem nem igazán meglepőek amiket írsz. De ez nem is politika és kár is rágódni rajta.
De tényleg kanyarodjunk vissza a Juvénéhoz. Forza!

del pipi 2019.01.13. 10:49:11

@Dr. Grant: de el sem hiszed mennyire az! na most tettem ki az indexet most kanyarodok vissza a juvéhoz! mert én használom az indexet! juve juve juveeeeeee!

2019.01.13. 12:33:38

@del pipi: Nem az sima emberi tulajdonság, hogy egy adott helyzetet politikától függetlenül sokan kihasználnának. De tényleg. Index. És ne úgy, mint egyik ismerősöm, hogy tekeri a kormányt és azzal a mozdulattal együtt teszi ki, mert az akkor már késő és szinte felesleges...

del pipi 2019.01.13. 14:06:10

@Dr. Grant: hát erről is tudnék mesélni sokat, de még egy rossz hír ebben mi magyarok az élen járunk ,hogy mindig túl kell járni ma másik eszén....okémost fordítom a kormányt......mehet az index.....szuper....jól csináltam? így csinálja az ismerősöd ?

2019.01.13. 15:10:53

@del pipi: :-D Igen. Fordítva kellene. :-P

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3494) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10220) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2498) meccsek (4287) mercato (4270) nyilatkozat (7634) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4286) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása