Mérlegen a bajnokság első fele

pjanic_miralem_golorom_1.jpgA Juventus sikeres őszt produkálva vezeti a bajnokságot, így féltávhoz érve a klub hivatalos honlapja statisztikai érdekességeket gyűjtött össze a csapat és a játékosok Serie A-beli teljesítménye kapcsán.

Az olasz bajnokságban jelenleg a téli szünet zajlik, a Juve legközelebb január 21-én, hazai pályán a Chievo Verona ellen lép pályára a Serie A-ban. (Közben azért lesz egy olasz kupa találkozó - január 12-én a Bologna ellen - és egy szuperkupa meccs is 16-án a Milan ellen.)

A zebramezesek az eddigi 19 forduló során rekordszámú pontot gyűjtöttek (53) a bajnokságban, a legkevesebb gólt kapták (11), és a passzok pontosságát tekintve is kiemelkedőek (86,79%).

A Juve játékosai 19 meccsen 38 gólt szereztek, amelynél csupán az Atalanta tudott eggyel többet elérni. 116-szor találták el az ellenfelek kapuját (ennél többre csak a Roma volt képes, ők 121-szer rúgtak kapura), és átlagosan 57,58%-ban birtokolták a labdát az őszi találkozókon (csupán az Internek jobb a mutatója). A 8865 sikeres passzal a harmadik legjobbnak számít a gárda.

Cristiano Ronaldo első idényében remekül teljesít a Serie A-ban. 14 góljával vezeti a góllövőlistát, a legtöbbször, szám szerint 125-ször szánta el magát lövésre, és 51-szer el is találta a kaput. Sőt, 5 gólpasszt is jegyzett, amivel harmadik a vonatkozó rangsorban.

Miralem Pjanićnak volt a legtöbb sikeres passza (1055), és ő alakította ki a legtöbb helyzetet (43) a csapattagok közül.

Alex Sandro kiemelkedő teljesítményt nyújtott a védelemben: nevéhez fűződik a legtöbb keresztpassz (81), ő szerezte vissza leggyakrabban az elveszített labdát (96), és szerelt a legtöbbször (43).

A csapat másik szélsője, João Cancelo pedig összesen 35-ször cselezte ki a vele szemben álló ellenfelet.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr7814544000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alexGicamo 2019.01.07. 16:47:34

Szép mutatók ! Csak így tovább ! :-)

Watakuki 2019.01.07. 18:33:47

Szuper statisztikák, csak így tovább a második félidőben is!

Alex8610 2019.01.07. 20:10:37

Először is gratula a csapatnak! Papiron kikezdhetetlenek vagyunk.A Napoli hozza kb a reális pontszámot ami ilyenkor annak számít amit a Juventus produkalt az már irreális, pláne ha figyelembe vesszük hogy melyik két csapat ellen és milyen körülmények között szórakoztuk el azt a két meccset meg inkább félelmetesen hat ez a statisztika mert könnyen lehetett volna ebből tökéletes feltav.Azert az látszódott már tél környékén hogy fárad a csapat.Mig ősszel sima ügyek voltak az 1-0as meccsek addig ősz végén már rezgett a léc ráadásul majdnem sikerült elszorakozni a BL első helyet.A játékban, - ami az egyetlen bajom- nagy változást nem várok inkább abban bízom hogy az erőnlét és a koncentráció kitart tavasszal és ha celfocit is játszva de pozitívan zárjuk majd az évet.

2019.01.07. 23:07:20

A fenti számok alátámasztják, ami a pályán is látszik. Cancelo lett támadásban az új Cuadrado, Sandro keményen küzd védőként, Ronaldo itt is kiharcolja, hogy eredményes legyen, Pjanic pedig fontos része a csapatnak, még ha ez néha nem is mindig látványos. A többi Serie A csapatnál pedig még szép, hogy jobbak vagyunk a számok szerint is. A keretünk erősségét egy másik csapaté sem közelíti meg.

2019.01.07. 23:09:03

A játék képében már inkább döcög ez a "jobbak vagyunk" dolog, de szerintem a bajnokságot nem fenyegeti veszély. A BL lesz inkább érdekes.

Joseph Toser 2019.01.08. 00:47:48

Sziasztok!

Mindent összevetve: Allegri jól kitalált mindent és a tervei szerint halad a bajnokság és a BL is . Esküszöm olyan Allegri, mint egy sakk-mester.
Csapat meg egy kiváló gépezet, Allegri sakktábláján.
Én örülök, hogy Allegri az edző és ilyen féltávot produkált a szeretett Csapatom!
Persze..vannak mentális és fizikai hullámvölgyek és azok a fránya sérülések, DE mindennek ellenére HA még van sebességi fokozat, Allegri - nek van még trükje a cilinderben, akkor én nyugiban készülök minden mérkőzés megnézésére és max azon izgulok, hogy milyen szépen vagy épp céltudatosan játszik Allegri sakkfigurái a zöld sakktáblán!

2019.01.08. 01:02:02

@Joseph Toser: Csak nehogy a nagymesterünk pórul járjon. Még ha nyilván nem is pont úgy, mint alul a példában. :-D Boccs, magas labda volt. :-P Egyébként 2-3 éve még én is ezt gondoltam, amit Te.

port.hu/adatlap/film/tv/columbo-matt-ket-lepesben-columbo-the-most-dangerous-match/movie-77173

Joseph Toser 2019.01.08. 01:11:36

@Dr. Grant: XD
Nekem most tűnik úgy, hogy készen áll, mindenki a Juvetus-nál, hogy mindent behúzon Csapat!

Spider81 2019.01.08. 05:17:32

@Joseph Toser: a szamok es statisztika rendben van, viszont jatekban meg van hova fejlodnunk.
Az atleti elleni meccs lesz az elso igazi kihivas a szezonban. Eddig a szerencse is velunk volt es a BL-ben most nem tudok mondani olyan csapatot aki az elso szamu eselyesnek szami.Van 4-5 csapat akik kozul akarki behuzhatja...talan a Pool-nal erzem azt hogy nagyon osszealltak es jo formaban vannak (az FA Cupa kieset is beleertve), de nem most kell a legjobb format hozni hanem majd marcius korul.
A kozeppalyara jo lenne valakit hozni a telen es a bajnoksagban tobbet jatszatni Ruganit vagy Benatiat, mert ha ez igy megy tovabb akkor "hidegen" fognak beszallni a BL-be ha szukseges lesz. Chiello+Bonu kettossel nem tudjuk lehozni ezt a szezont es igenis a kisebb olasz csapatok ellen nyugodtan jatszatha Rugani vagy a marokkoi.

del pipi 2019.01.08. 07:20:17

@Spider81: uram! minden szavával egyetértek ! nagyjából ezt akartam írni.@Joseph Toser: szia! azt mondanám Allegri kritizálása nélkül hogy igen sakkozik de ennek a típusú játéknak általában van egy limitje és valószínű hogy kevés lesz a végéig , már mint a bl-ben! szóval akartam volt mondani hogy ötlet nélkül nem lehet sakkozni , de már írtam@Dr. Grant: kollégának is hogy remélem jól megviccel minket és kapunk egy picivel több focit és nem megyünk cirkuszba. pápá

Spider81 2019.01.08. 09:03:11

@del pipi: Egy dolgot elfelejtettem...vagyis kettot. Kean is nyugodtan jatszhatna Mandzu vagy akar Ronaldo helyett is.

Es persze Khedirat csatarba Ronaldo helyett!Nem is ertem ezt miert nem lepte meg meg a Mester!? :D

2019.01.08. 11:22:34

@Spider81: Az is egy nagy kérdés, hogy ha a Real, vagy a Barka közül valami csoda folytán nem jut döntőbe egyik sem, akkor az uefa melyik csapat "mellé áll" a döntőben? Vagy így senki mellé?Meg ilyen szempontból a döntő felé vezető út sem mindegy.

del pipi 2019.01.08. 13:07:42

@Spider81: vicces vagy! az első részével egyet értek, a második vicces csak @Dr. Grant: meg ne lássa, akkor aztán hu-húúúú...!

2019.01.08. 13:53:10

@del pipi: Pedig ezt már én is javasoltam régebben. :-P Talán azon a poszton tudna legkevesebbet ártani. :-D

del pipi 2019.01.09. 06:50:06

@Dr. Grant: nekem effektíve nincs bajom vele ezt már mondtam és azt is hogy korábban a posztján is piszok jó volt nem véletlen volt jó csapatokba csak most egy kicsit megfáradt ezért én tudod nem akarok senkit eladni de most már talán kéne történnie valaminek vele , de az a gyanúm hogy míg Max praktizál így vagy úgy mindig lesz itt helye.

2019.01.09. 10:56:56

@del pipi: Csak amiatt írtam, mert megtaláltál @Spider81: kolléga kommentjére reagálásnál. :-P Nekem akkor jött ez az ötlet egyébként, amikor látszott, hogy a középpályán teljesen súlytalan és ráadásul mindig előrerohan helyzeteket befejezni...nagyobb részt elrontani. :-)
Amúgy ne kiabáljuk el, de mióta megint gyakrabban megsérülget, azóta mintha Maxi mással is kezdene számolni a középpályán. Pl. Bentával. Egyébként szerintem Khedira addig lehetett jó, amíg nem jött egy komolyabb sérülése és át nem képezte magát alibistává. Megmondom őszintén, nem nagyon követtem sem az ő, sem a Real életét, de mintha úgy rémlene, hogy ez egy komolyabb térdsérülés volt még a Realnál.

del pipi 2019.01.09. 11:38:01

@Dr. Grant: hát ugyan meg nem találtalak max próbáltam szellemeskedni, na ez nem jött be! igen volt szerintem is egy komolyabb sérülése de azért nálunk is sok meccset eldöntött azzal nem értek egyet hogy mindig szarul játszott de az igaz hogy az utóbbi időben egy kicsit megrágta az idő vasfoga. amúgy először amikor láttam játszani az egy stuttgart - fradi meccs volt kint stuttgartban és már ott látszott hogy neki jó lehetőségei lesznek.

2019.01.09. 15:40:03

@del pipi: Értettem én, nem tételeztem fel rosszindulatot részedről, csak némi csípős humort. :-) Néhány meccset tényleg eldöntött, de a sok az túlzás. Plusz neki nem is az lenne a feladata, hogy elvegye a csatárok elől a lehetőséget, hanem az, hogy szűrjön, meg passzoljon. Egyébként - hogy némi humort én is beletegyek - már Stuttgartban is látványosan "jóban volt" az edzővel, vagy miből látszottak a "lehetőségei"? :-P

del pipi 2019.01.10. 09:00:37

@Dr. Grant: még csak csípős sem volt max egy pici froclizás, mondom úgy hogy én nem feltétlen vagyok nagy kebab fan de azért elismerem azt amit elért. igazad van abban hogy mi lenne a feladata, és emlékszem tavalyról volt pár szitu amikor egyszerűbb lett volna az argentinoknak hagyni a zs-t. mire hajazol vaze? hogy nyunyóka?

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3351) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9859) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4117) mercato (4124) nyilatkozat (7391) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4152) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása