Bentancur: „A Juve gondolata először megijesztett”

bentancur_rodrigo_fior_ellen.jpgRodrigo Bentancur egy friss riportban arról beszélt, hogy milyen érzései voltak, amikor hallott a Juventus érdeklődéséről.

A bianconero klub élt az opciós jogával, amelyre Carlos Tévez Boca Juniorshoz engedésével tett szert, így került 2017 júliusában a középpályás Torinóba.

„Amikor értesültem a Juventushoz szerződés lehetőségéről, akkor pánikba estem.” - vallotta be a DAZN munkatársának a fiatal játékos.

„Nagyon boldog voltam, azonban nagyon féltem is. Arra gondoltam, hogy most Olaszországba kell költöznöm, csak édesapám tarthat velem, a családomat itt kell hagynom, illetve meg kell tanulnom olaszul… hogyan fog mindez nekem sikerülni? Végső soron nagyon boldog voltam, de féltem is kicsit.

Az első pillanattól, amikor a Juventus öltözőjébe léptem, és megláttam a csapattársaim arcát, megértettem, hogy itt nyerni kell, nincs mese.”

Rodrigo Bentancur a gyermekkoráról is mesélt,  illetve a Serie A jellegzetességeiről.

„Mindenki Lolónak szólít, mivel gyermekkoromban az öcsém nem tudta kiejteni a Rodrigót. Így lettem Loligo, egyszerűsítve pedig Lolo.

Gyermekként sokkal magasabb voltam a társaimnál, legalább egy harminc centivel, ezért minden egyes győztes meccs után az ellenfelek szülei azt követelték, hogy okmányokkal igazoljam az életkorom.

Hogy miért a 30-ast választottam? Ez volt a számom a Boca Juniorsnál, és ezt kértem, amikor Torinóba érkeztem. Ezen a napon született az édesanyám, aki még gyermekkoromban meghalt. Fentről figyel rám, és gondoskodik a szerencsémről.

Mielőtt a Juventushoz érkeztem volna, egyeztettem a szakvezetéssel, és mintha 18 hónapig edzőtáboroztam volna. Érkezésemkor nagyon vékony voltam, mostanra 6 kg plusz izomra tettem szert.”

Rodrigo Bentancurt meglepetés érte, amikor a Juventus nyári bombaigazolása Oroszországban nevén szólította.

„Találkoztam Cristiano Ronaldóval a világbajnokságon. A Portugália - Uruguay meccset követően futottunk össze a doppingellenes központban. Felismert engem, vagy legalábbis így tett, és a nevemen szólított. Alig hittem el az egészet.

Aztán amikor először láttam az edzését Torinóban, azt gondoltam, hogy ez az ember egy állat. Kivételes módon edzi magát, és mindig 100 százalékon teljesít.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr1314506276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Il Principino 2018.12.22. 09:38:39

Benta is "benyalt"neki :)
Lassan tényleg nincs olyan csapattárs aki ne dicshimnuszokat zengene róla..

rockitbaby 2018.12.22. 10:27:38

@Il Principino: Nevezheted benyalásnak, de semmi olyat nek mondott, amit ne tudtunk volna. Nála maximalistább játékost nem ismerni, és ha ennek csak a fele átragad a többiekre, jól jártunk.

venember83 2018.12.22. 11:46:06

@rockitbaby: pontosan. Nagyon jó lenne, ha ez a mentalitás átragadna minél több játékosra.

Dante01 2018.12.22. 11:51:14

Gyakorlatilag ezt minden Real játékos is elmondta éveken át.

78juve 2018.12.22. 13:58:19

@Il Principino: te ha ennyi mindent elertel volna mint ő mi motivalna

Rocky80 2018.12.22. 14:01:49

Most már aztán tényleg biztos hogy egy állat ez a Ronaldo.

Grinta 2018.12.22. 14:12:45

Az interjúban az az igazán érdekes,hogy rávilágított arra miért is kapott kevesebb szerepet-eddig.Nem volt kész játékos,amit el is mondhattak neki.Ezért is emlegeti úgy mint 18 hónap edzőtábort.Hat kiló izom,az már jelentős erősödésnek számít.Türelmesek voltak vele,nem dobták egyből a mély vízbe anélkül hogy úszni tudna.Ezen azért remélem elgondolkodnak azok,akik állandóan sírtak utána.Azzal ártottak volna a legtöbbet Neki,ha felépítetlenül kell bizonyítania.Mert az elején még kedvesek vele,hogy nem baj,majd belejön..később már takarodjonba vált át a szurkolói? magatartás.szóval minden jól van így,hogy volt.Ha tartja a fejlődés ütemét,nem lesz hosszú sérülése,akkor meggyőzi Allegrit,hogy fixen számoljon vele.Ez hosszú távon valószínű Khedira jövőjére is hatással lesz.Sokak vállon veregethetik magukat nagy büszkén.Bravo.Jövőre akár már csak kiegészítő ember lesz,lehet Sami,utána távozik.Ez az élet rendje,teszem hozzá.Itt egy fiatal srác,akinek meg kell adni a bizalmat.véleményem szerint rá is szolgált.Sőt!A szerződésének részletei gyakorlatilag megengedi/kőbe vési azt hogy klubikon lehet belőle.Mert akinek az eladásának az 50%-a nem a klubot illeti meg..hát azt a játékost nem érdemes eladni.Még nagy suskáért sem.Mert annyiért ami marad a vételárából,nem adom el.Mert nem éri meg.Ilyenformán lehet hogy egy újkori megoldás van születőben.

Il Principino 2018.12.22. 15:07:51

Nem tudom ki hogy van vele,de engem már zavar ez puncsolás...Mindenki tudja,hogy jó stb stb. De folyton minden nyilatkozatnál isteníteni már lassan idegesítő,legyen bárki a riportalany!Teljesítménye a pályán valljuk be őszintén eléggé elmarad a realostól,voltak villanások,de én többet várnék Ronaldotól és korántsem olyan jó a helyzetkihasználása..Kell neki 4-5 helyzet egy gólhoz..Benta viszont úgy fest kezd beérni a Juve szintjére végre!

Jamal Jamal 2018.12.23. 07:46:26

@Il Principino: Ez nem puncsolás, meg lehet nézni az izmot amit CR7 magán tudhat igen nagyon alacsony testzsír százalék jellemez, ezt csak úgy lehet tartani ha edzel mint az "állat".

Watakuki 2018.12.23. 13:25:16

@Il Principino: Igazad van. Szerintem idő kell hozzá, hogy megszokja azt, mennyivel másabb itt, mint Madridban. Hogy nem minden róla, meg a góljairól szól. Remélem most a kis pihenő alatt ő is feltöltődik, mert nagyon fusztráltnak tűnik ismét.

Il Principino 2018.12.23. 13:32:11

@Watakuki: A tegnapi meccs ékes bizonyítéka volt,hogy a helyzetkihasználása a béka segge alatt van!Jót tenne neki egy meccs kihagyás,nem csak fizikai,de mentális téren is kimerült CR7!Bár inkább most és a bajnokságban hagyjon ki mindent,a bl-ben viszont legyen könyörtelen..sajnos a svájciak ellen is ordító helyzeteket hagyott ki :(
Jelen pillanatban Mandzukic a mi Ronaldonk :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9910) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7437) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása