Chiellini: "A Juventus szépsége a fejlődésre való képesség"

chiellini_giorgio_karszalaggal_1.jpgA Young Boys elleni kínos vereséget követően, a Juventusra szombat este parázsnak ígérkező torinói városi rangadó vár majd, s a zebramezesek kapitánya, Giorgio Chiellini megkezdte a hangolódást a következő ellenfélre.

"A Torino sokat fejlődött, fizikálisak és jól kontráznak. Mazzarival komoly lépést tettek előrefelé, s az európai szereplés a céljuk, mindez pedig megnehezíti a dolgunkat. Ronaldo már megtanulta, hogy két olyan mérkőzés van, amelyet másként játszunk, mint a többit. Az egyik az Inter, a másik pedig a Torino elleni." - mondta Chiellini a városi rivális ellen készülődve.

"A mérkőzések előtt felkészítem magamat, elsőként azzal, hogy kiértékelem a meccseinket, másodsorban az ellenfél tanulmányozásával. Azután a pályán minden gyorsan történik, s vannak olyan nagyszerű játékosok, akiket tanulmányozhat az ember, akkor is lenyűgözik a váratlan mozdulataikkal. A két legjobb játékos, akit fognom kellett Cristiano Ronaldo, aki most már szerencsére velem játszik, valamint Mauro Icardi.

Mindig is keményen dolgoztunk a fejlődés érdekében, hogy javuljunk és tanuljunk a hibáinkból. Még ma is van miben fejlődnünk, például abban, hogy le tudjuk zárni a mérkőzéseinket. Úgy gondolom, hogy a hatvanadik percig az 1:0 a tökéletes eredmény, de ezt követően tényleg el kell dönteni a mérkőzéseket, mert úgy kevesebb energiát kell elpazarolni. 

A Juventus szépsége éppen a további fejlődésre és alkalmazkodásra való képesség. Gondoljanak csak arra, hogy stílus és emberállomány tekintetében mennyit változott a berlini és a cardiffi döntőben pályára lépő csapat.

Amikor fiatal voltam, Del Piero örömmel fogadott, s a csapattársai, mint Cannavaro biztosították, hogy kellemesen, a csapat tagjának érezhettem magam. Sajnos csak hallottam Scireáról, de büszke vagyok, hogy hozzá hasonlítanak az értékeim tekintetében, s hogy a családja megbecsülését élvezhetem. Ez inspirációt jelent számomra. Sok időt töltöttem Gigivel, akivel gyakorlatilag mindent megosztottam. Ő egy csodálatos kapitány, aki képes volt befészkelni magát az elmébe, s feltüzelni azzal, ahogy beszélt. Boldog voltam, hogy ott állt mögöttem a pályán."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr1114478868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsakÚjváros 2018.12.13. 21:04:09

Nem ide tartozik amit elsőnek írok.....játszott egy edzőmeccset a Juve és a Cselszki(meg a mu a real stb.. :D )....minden tiszteletem a Young Boys-nak de főleg a VIDI-nek!!! Hogy éltek vele. De akkor is edzőmeccsek :D Itt akad néhány hisztis picsa akik szinte mindenért picsognak :D Törjük össze magunkat,sérüljön meg bárki egy edzőmeccsen?? Focizott valaki versenyszerűen a picsák közül?? :D Ha igen akkor gondolják el milyen ez a Juve szintjén... :) 2. Torinót simán verjük...ennyi :) Jah és angol csapatot szeretnék :)

Alex8610 2018.12.13. 23:00:46

@CsakÚjváros: A tegnapi "edzőmeccs" könnyen a csoportelsősègünkbe kerülhetett volna.

del pipi 2018.12.14. 01:59:14

@CsakÚjváros: 1: hehe 2:szerintem is 3: jobb a lyon

alexGicamo 2018.12.14. 03:51:14

Nagyon szép gondolatok , Chiello !
Győzelemre fel ! Kapjuk el a bikákat ! :-)

hurbiny3k 2018.12.14. 04:07:40

Pár éve még egy bizonyos Lionel Messit tartott a legjobbnak..

venember83 2018.12.14. 04:51:44

@hurbiny3k: nehogy már az Aranylabda szimpátiaszavazáson ötödik helyezettet mondja... :D

Quentin_KR 2018.12.14. 12:26:21

@CsakÚjváros: nem akarlak megsérteni, de anyukád megengedt hogy fórumozz??? Nem kell eggyezzen mindig minden Juve szurkoló véleménye, de mi ez a stílus? Legyen már egy szint ami alá nem ereszkedünk ha kérhetem! S mielőtt válaszjént egy hasonlót írnál, lassan 40 leszek és 1995-óta szurkolok a Juvénak, úgy hogy a sértegetést mellőzzük, s ha én túlzásba estem, elnézést!

spaolo1981 2018.12.14. 14:38:49

@CsakÚjváros: Edzőmeccs max.akkor lehetett volna, ha tuti az első helyünk. Egy Young Boys ellen pedig még a tarcsinak sem kellett volna összetörnie magát, hogy legalább egy ikszet kihozzanak. Ronaldot hozom fel példának, aki a meccs lefújása után a pályáról lefelé menet valamit odaszólt az őt követő operatőrnek.Látszott rajta, hogy majd szétveti az ideg. Ő biztosan nem egy edzőmeccsre utazott Svájcba.

CsakÚjváros 2018.12.14. 23:31:44

@Quentin_KR: Nem sértesz meg,lehet én is picit túlreagáltam de már kezd elég lenni a sok rinyálásból...Egyébként anyukám megengedte hogy írogassak.... :D Első kedvenceim Dino Zoff,Gaetano Scirea,Paolo Rossi...stb :D Ezzel mindent elmondtam :) Ha magadra vetted és megbántottalak akkor elnézést. Próbálok majd szalonképesen fogalmazni.

2018.12.15. 08:10:48

@Alex8610: @spaolo1981: +1 Pontosan így van. Edzőmeccs...jó vicc. :-) Egyszerűen kiadtuk a sorsunkat a kezünkből, csődöt mondtunk (megint) és köszönetet mondhatunk a Valenciának, hogy kihúzott minket a szarból még úgy is, hogy tét nélkül játszottak. Sportszerűségből, sportemberi magatartásból jelesre vizsgáztak.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3351) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9859) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4117) mercato (4124) nyilatkozat (7391) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4152) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása