Benatia: "Nem vagyok elégedett, többet akarok játszani"

benatia_medhi_integet.jpgA Juventus marokkói védője, Medhi Benatia a jelenlegi szezon során mindössze öt alkalommal kapott lehetőséget a csapatban, s a játékos elárulta, távolról sem elégedett a helyzetével.

"Nehéz dolog, hogy alig játszom mérkőzéseket." - értékelte a jelenlegi helyzetet Benatia a La Stampa munkatársának nyilatkozva.

"Tavaly jó teljesítményt nyújtottam, mert rendszeres játéklehetőséget kaptam. Sajnos idén ez nem így van. Ez munkám velejárója, s azért dolgozom, hogy mindig készen álljak, de ez nem egy kellemes állapot.

Természetes, hogy nem vagyok elégedett. Harmincegy éves vagyok, s annyit akarok játszani, amennyit csak lehetséges.

Január? Meglátjuk mi lesz, hogy a Juvénak és Allegrinek szüksége van-e rám. A csapat rendelkezésére állok, s ameddig itt vagyok, minden tőlem telhetőt beleadok. Ha szükség van rám a Bajnokok Ligájában, készen állok."

Benatia előtt Leonardo Bonucci milánói kitérője nyitotta meg az utat a Juventus kezdőcsapata felé, s a tavalyi szezon során mindösszesen 32 alkalommal léphetett pályára, azonban az olasz válogatott védőjének váratlan visszatérése után ismét a perifériára szorult.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr10014354081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rockitbaby 2018.11.05. 13:04:21

No akkor meg is van az üzlet: Benatia + 30 millió Pogba-ért cserébe januárban.

Dana06 2018.11.05. 13:09:32

Nem rossz védő de azért tavaly is megingott párszor a legfontosabb pillanatokban.
Első számú cserének kiváló lehet még 1-2 évig szerintem.

2018.11.05. 13:12:18

Több oka lenne saját magával szemben elégedetlennek lennie, mint a játékperceivel. Így is rengeteg egyéni hibája felett hunyunk szemet, ha mellette még elégedetlenkedik is, akkor mehet, amerre lát. Szívfájdalom nélkül.

Juvegaspy 2018.11.05. 13:37:28

@rockitbaby: ezt adom.
De tolem meg 60milla plusz Benatia is belefer

Magyar Közöny 2018.11.05. 14:16:03

Bárhová bármikor mehet Isten hírével. Sajnos a védelem legbizonytalanabb pontja.

harciretek 2018.11.05. 14:25:58

Ha nem elégedett a jelenlegi helyzetével, akkor kell neki egy másik csapatot találni. Beugrónak tökéletes, de tavaly egyértelműen megmutatkozott, miért nem lehet egy ilyen kaliberű csapatban stabil kezdő. Mondjuk én már tavaly is inkább Ruganit favorizáltam volna vele szemben. Egyébként Bonucci mellett nekem stabilabbnak tűnik, de akkor sem hullajtanék érte könnyeket.

Ádám.84 2018.11.05. 14:30:56

Az a helyzet, hogy Bonucci visszatérésével a két középhátvéd poszt egyike fixen foglalt, ezért a maradék egy posztra négy (!) játékos jut, így nem csoda, hogy mindenki kevés játékpercet kap.
Rugani hosszabbít, Barzagli visszavonul, Bonucci be van betonozva a védelembe, tuti, hogy Benatia fog távozni.

Mahiro 2018.11.05. 15:10:47

"Természetes, hogy nem vagyok elégedett. Harmincegy éves vagyok, s annyit akarok játszani, amennyit csak lehetséges."

Én 30 éves vagyok és akkor vagyok elégedett, ha a kispadon látlak.

alexGicamo 2018.11.05. 15:25:15

Cssk tessék ! Nyugodtan eligazolhatsz télen ! :-b

triplat 2018.11.05. 15:25:45

Hát én nehezem felejtem el a tavalyi reál elleni utolsó "10 perces ámokfutását".

Zsolt16 2018.11.05. 15:32:28

A Manchester United úgy tudom belső védőt keres. Lehet ráharapnának tekintetve, hogy a Juventusból belső védőt igazolni nem hangzik rossz ötletnek. Akkor meg még bele is fűzhetnénk az üzletbe a Polipot.

alexGicamo 2018.11.05. 15:32:29

@triplat: Az a baj, hogy nekem is mindig csak ez ugrik be róla ... Pedig tudom, hogy ez igazságtalan, hiszen azért neki is voltak korábban jó meccsei .

2018.11.05. 16:00:09

@alexGicamo: Nem igazság kérdése az ilyen. Így vagyunk ezekkel a dolgokkal. A meghatározó ragad meg. Nekem is Bonucciról vagy az a pillanat jut eszembe, amikor ordítozik Allegrivel, vagy azon pillanatok egyike, amikor rémült fejjel azt sem tudja mit csináljon a Real játékosok között.

Il Principino 2018.11.05. 16:19:16

Minden védőben van valami amit nem szeretünk+ szimpátia kérdése is a dolog velük kapcsolatban..
Barzagli már csak epizódista,de imádjuk
Chiellini nagy harcos,de ő is benne van a korban,nálam ő maga a Juventus(spirito)
Rugani a kérdés hogy mikor jön el az ő ideje már végre
Benatia hasznos védő,de csak mint helyettes jöhetne szóba nálam
Bonucci mindenkinél a kezdőben foglalna helyet,csak elárult minket így megosztó személy

Barza idén sztem visszavonul,Chiello se fog bírni sok meccset és egyre sérülékenyebb lesz,ezért a Rugani-Benatia duó közt nagy lesz a harc és ha ezek után még mindig Chiellini lesz a kezdő jövőre is,az csak az említett 2 személyt minősíti nem az edzőt!!!Akkor lesz érdekes a szitu,ha érkezik egy ember Barza helyére,ami elég vszínű :)

2018.11.05. 16:42:00

@Il Principino: Azért Bonucci a játéktudása alapján is elég megosztó személy. Ha nem a nagyokat hibázó Benatia, az Allegri által nem nagyon favorizált (és ezáltal néha bizonytalan) Rugani, a kicsit megkopott Barza, vagy a néha megsérülő Chiello lenne mellette a keretben, akkor nálam nagyon nem lenne fix kezdő. Csak hát így vakok közt fél szemű a király.

venember83 2018.11.05. 18:50:25

Én sem vagyok elégedett. Még többet kellene a padon csücsülnie Medhinek. Vagy persze mehet Allah hírével.

karesssz 2018.11.05. 19:57:45

Nekem hiányozna. Hasonlo erzės mint Asamoahnál

Drotkoszoru 2018.11.06. 15:37:06

Jó játékosnak tartom, de Chiellini és Bonucci is jobb nála, így nálam is csak kiegészítő ember lenne (annak mondjuk tökéletes). Megértem, ha ezzel hosszútávon nem elégedett, ha távozni akar, akkor el lehet engedni (Marseille szerintem kiváló választás lenne számára). Viszont a helyére akkor mindenképp hozni kell valakit, mert 5 középső védőre szükség van a keretben. De Ligtet dobta megint a sajtó, de ő ugye más árcédula (50 millió €), mint Benatia.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (910) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9905) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2429) meccsek (4149) mercato (4135) nyilatkozat (7433) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4165) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása