Allegri: "Ronaldo gólja varázslatos pillanat volt"

allegri_massimiliano_mutogat_2.jpgAz Empoli elleni nehezen kiharcolt győzelmet követően, a Juventus mestere a csapat portugál klasszisát, Cristiano Ronaldót méltatta, aki két találattal hozott döntést a három pont sorsáról.

"A csapat a megfelelő hozzáállással kezdte a mérkőzést, azonban tíz perc után visszavett a passzok iramából, s túl sok lehetőséget hagyott az Empolinak a kontrázásra." - mondta Allegri a Sky Sport Italia munkatársának nyilatkozva.

"Az Empoli nehéz ellenfél, amely egy középcsatárral, két trequartistával és gyors szélsőkkel játszott, így ügyelnünk kellett a kontrákra, s pontosan így szerezték a góljukat is.

A második félidőben sok helyzetet dolgoztunk ki, s rászolgáltunk a győzelemre, de meg kell emelnünk a kalapunkat az Empoli előtt, mivel szervezett és meggyőző játékot nyújtott."

Az előzetesen a kezdőcsapatba jelölt Giorgio Chiellini végül mégsem lépett pályára, helyét a pályán Daniele Rugani foglalta el, a csapatkapitányi karszalagot pedig Paulo Dybala viselte.

"Chiellini szúrást érzett, s nem volt biztos abban, hogy játszani tud, így jobb volt nem kockáztatni. Daniele Rugani jól játszott. Miralem Pjanić nem volt olyan léles, mint szokott, ezért Rodrigo Bentancurt raktam oda, hogy megállítsa az Empoli kontratámadásait.

Elmondtam a srácoknak, hogy ez egy olyan mérkőzés, amit meg kell nyernünk, nem számít, hogy milyen jól vagy rosszul játszunk. A gól egy varázslatos pillanat volt egy kivételes játékostól, olyasvalami, amit a gyerekek próbálnak majd leutánozni az iskolaudvaron. Sokkal egyszerűbb a srácok szenvedélyét felszítani ilyenekkel, mint taktikáról beszélni nekik.

Továbbra is azt állítom, hogy túl sok elmélet van az olasz labdarúgó iskolákban, s fájdalmas azt látnom, hogy a gyerekek úgy mennek edzésre, hogy nem lelnek örömöt benne. Az életben legelőször az egyszerű dolgokra kell összpontosítanunk."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4314328019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

keshudioo 2018.10.28. 10:06:29

"Az Empoli nehéz ellenfél"

itt hagytam abba az olvasást

venember83 2018.10.28. 10:15:27

@keshudioo: úgy érzem, lebecsülöd a Genoa - MU - Empoli trió által támasztott kihívásokat, amely három meccs bármelyik európai élcsapatot rendkívüli próba elé állítaná. :D

Nathas 2018.10.28. 10:42:56

Hát ez nem élete nyilatkozata volt :-)

Rocky80 2018.10.28. 11:36:39

Ronaldo még ha csak egy helyben áll akkor is varázslatos.

giorgio007 2018.10.28. 11:59:09

A hangulatból nekem az tűnik ki, hogy ez egy vereséggel felérő győzelem volt nektek :D

Juvetto 2018.10.28. 12:07:55

@Nathas: Ezzel együtt az utolsó bekezdés érdekes.

2018.10.28. 13:35:58

@keshudioo: Mégiscsak elegánsabban hangzik, ha a lelkes (és végül eredményes) kiscsapatot elismeri, mint ha azt mondja, hogy: "Igen mérges vagyok. Fáradtság ide, BL-oda, egy ilyen semmirevaló, szerencsétlen, középszerű (vagy még az sem) csapatot álmunból felkelve is vernünk kellett volna!" :-D

2018.10.28. 13:37:51

@Juvetto: Bonuccinak, Teveznek, Dybalának (is 1-2-szer) és Alvesnek pont az volt a baja, hogy nem hagyta gyerekesen örülni őket. :-P És komolyan hangot is adtak neki...

epaska 2018.10.28. 13:38:34

A büntető szerintem sem volt jogos. Ennek tükrében ez is egy elbaszott, de részünkről szerencsés mérkőzés volt. Fejben vannak a legnagyobb problémák és az pontosan Allegri sara!

Nathas 2018.10.28. 13:57:46

@Juvetto: azért az ő szájából nem érzem túl hitelesnek :-)

del pipi 2018.10.28. 14:35:21

@Rocky80: bár csípem Ronit és nagyon drukkolok neki de tényleg csak én érzem azt hogy tegnap borzasztó önző volt? hogy mindent ő akar? mindent neki kell? hogy a ballábas szögből tényleg neki kell cowboykodni? hogy talán a tizi után nem dybala-nak kéne rúgni? hogy néha a tavalyi Ronihoz képest egy kicsit öregbe tolja? még egyszer bírom és szurkolok Roninak és a gól parádé volt.

del pipi 2018.10.28. 14:57:47

@epaska: a tizi-vel az a helyzet hogy ha nem az rögtön szólnak a spori fülére hogy nem volt az vagy fáradjon ki megnézni. amúgy még egyszer semmi elfogultság a védő először labdával találkozott vagy a babával? kontakt megvolt tizi slussz! és még mondják hogy kis csapatoknak nem fújják be tavaly a juve ellen nem keveset fújtak be nézzétek vissza mind jogos volt és tegnap is kiment a spori megnézni ha az nyugi simán befújja.

epaska 2018.10.28. 15:10:35

@del pipi: Tehát Benatia is szabálytalan volt a Real ellen.

del pipi 2018.10.28. 15:17:18

@epaska: hát nem nagyon csak hátulról mellbe kancsóval fejbe....!

Nathas 2018.10.28. 18:47:42

@del pipi: CR mindig is borzasztó önző volt, őt már így temetik el. Egyébként Dybala szabadrúgása abból a távolból az ötösön pattant volna :-)

del pipi 2018.10.28. 21:32:52

@Nathas: annál jobb mint mindig a sorfalat agyonrúgom vaze!

2018.10.28. 21:37:22

@NagyonJuve: Na! Legalább a gyereknek van ízlése. :-D

2018.10.28. 21:42:27

@Nathas: A 11-esek lehetnének Ronaldonál, talán neki van a legnagyobb önbizalma hozzá, előző években mindenki csak kínlódott vele. De a szabadrúgásokhoz tényleg csak Pjanicnak és Dybalának kellene, hogy köze legyen, ez az egy dolog, amibe Ronaldonak nem kellene "belekontárkodnia". Egyik balról, másik jobbról végezhetné el. Mindkettő nagyon tehetséges a rögzített helyzetekből, ebben viszont Ronaldo elég középszerű. Talán Messi még középszerűbb és az még viccesebb, amikor Messi akarja lőni a szabadokat. :-D

Nathas 2018.10.28. 22:41:04

@del pipi: pedig CR 50 szabiból egyet fog berúgni, ezt a kérdéskört Maxnak kellene lerendeznie. Mondjuk az egy érdekes beszélgetés lenne... :-D

@Dr. Grant: +1 adom, a Messire vonatkozó rész kivételével, aki nálam egyértelműen a legjobb rúgótechnikájú labdarúgók közé tartozik.

alexGicamo 2018.10.29. 03:32:51

@NagyonJuve: Szerintem klubcímereket rajzolgatott, s a miénket pont azért választotta, mert könnyű lerajzolni . Mindenesetre könnyebb , mint a Bárkáét ... :-b

del pipi 2018.10.29. 06:45:59

@Nathas: na jó de a kis Max netán valami rokonságban van Stewie wonder-ral? hát azért MESSI nem középszerű nem éppen gyengén tolja a szabikat elég stabil de a fia az egy kis móka Miki mutatja a faternak hogy hány óra, mondtam hogy x lesz a napoli -roma. ciao

2018.10.29. 08:13:17

@Nathas: Messi? :-D Egyéb érdemei elismerése mellett... a szabadrúgásokhoz köze nincs. :-) Nemhogy egy Del Pieroval nem hasonlítható össze, de még Pirloval is messze nem, de valószínűleg Pjaniccal, vagy Dybalával sem. Messi más dolgokban jó, de azokban mindenkinél jobb. Talán még mindig, bár már lassan egyre kevésbé.

KINGovHELL 2018.10.29. 09:34:12

@Dr. Grant: Elég sok Barcelona meccset nézek és nekem úgy tűnik, hogy egész jól lövi a szabadrúgásokat.

pedronegroo 2018.10.29. 09:44:30

@Dr. Grant: Mi van veled??? Messi a világ egyik legjobb szabadrúgás lövője ezek statisztikai tények. Konkrétan a Barcelona valaha volt legjobb szabadrúgás lövője ahol azért volt egy-két klasszis ebben a kategóriában, mint pl. egy bizonyos R.Koeman. Pirlo-t és DP-t meg simán veri a szabadrúgás gólok számában és Messinek ugye van még pár éve. Ha marad a szabadrúgáslövő hatékonysága akkor valószínű hogy majd úgy fejezi be a pályafutását hogy a valaha volt legjobb szabadrúgás lövője státusz is ott lesz a neve mellett minden más mellett. :)

JuventusFanatikus 2018.10.29. 10:26:02

@pedronegroo: @Dr. Grant: Kettő között van az igazság. Messi nem tartozik a legjobb szabadrúgók közé, de nem is olyan rossz benne. Múltkor beküldtem ide egy táblázatot, amin írja a hatékonyságokat, Messi csupán 2-3 hellyel volt előrébb mint CR. De messze nem az élmezőnyben helyezkedtek el. Leo jobban lövi mint Roni, ez nálam nem kérdés, viszont az argentin ebben nem egy mester. Például Dybala és Pjanić verné őt. Nem beszélve a Pirlo, Del Piero, Juninho trióról. Messi valahogy nem a pontrúgások embere, sem a büntetőké, sem a szabadrúgásoké. Ez persze nem von le semmit abból, hogy Ő a világ második legjobb játékosa.

2018.10.29. 10:58:39

@pedronegroo: Semmi baj, tudom, hogy nem értesz a focihoz. :-P (Aki szerinte a kapus az nem focista... :-D)

pedronegroo 2018.10.29. 11:03:23

@JuventusFanatikus: Abban egyet értünk hogy Juninho a legjobb, de Messi ugyanúgy mestere a szabadrúgásoknak. Del Piero 22 gólt szerezett tudtommal juventus mezben pályafutása alatt Messi most jár 36-nál, a serie a tudtommal valaha volt legjobb szabadrúgáslövője Mihajlovics is "csak" 27 góllal vezeti az örök ranglistát ezek alapján nem értem hogy Messi hogy lehetne rosszabb. A hatékonyság persze más tészta de konkrétan Messi-nek volt olyan időszaka mikor szinte minden szabadrúgásából betalált. Továbbá a hatékonyságot lehet nézni időszakra bontva is és nyilván a fiatalabb Messi tényleg gyengébben lőtte de a mostani(pár éve) az biztos nem: www.sportskeeda.com/football/3-stats-lionel-messi-currently-king-of-free-kicks

pedronegroo 2018.10.29. 11:05:55

@Dr. Grant: Ok, Te meg akkor a számokhoz nem értesz. :)

Egyébként meg még senki nem cáfolta meg az állításomat mi szerint a kapus nem focista magyarán nem állná meg a helyét a mezőnyben mert nem tud focizni mivel Ő egy kapus nem futballista.

2018.10.29. 11:08:19

@KINGovHELL: @JuventusFanatikus: Persze, én is nagyjából erre gondoltam, hogy viszonylag jó, vagy hogy egész jó. :-) Azt, hogy "köze nincs hozzá" azt csak kis túlzásnak szántam, arra utalva, hogy sehol nincs az ebben a tekintetben zseniális Del Pierohoz képest, de talán Pirlot is ide sorolhatnám. De Pjanic és Dybala is jobb nála. Valahogy így is írtam, ha ez nem is jött le pontosan. Nagyon sokat gyakorolja a szabadokat és állandóan ő vállalja el, így azért nyilván fejlődött és eljutott egy elfogadható szintre.

2018.10.29. 11:10:49

@pedronegroo: A számokhoz? :-DDD Van pár (jónak tartott) végzettségem, ami ezt azért cáfolja, de ez nem tartozik ide. A "kapusos" állításodat meg azért nem cáfolják sokat, mert nem igazán hihető, hogy ezt valaki komolyan mondja. :-)

pedronegroo 2018.10.29. 11:21:18

@Dr. Grant: Akkor miért nem nézted meg előbb Messi szabadrúgás góljainak a számát mielőtt "leközépszerűzted"? De most már leesett hogy csak trollkodni akartál.

Vagy azért nem cáfolják mert nem lehet. :) De várom a focizni tudó kapusok névsorát! :)

JuventusFanatikus 2018.10.29. 12:15:27

@pedronegroo: @Dr. Grant: Nálam a legjobb szabadrúgás lövő alatt nem feltétlen az ugrik be, hogy ki mennyi lövést értékesít. Sokkal inkább foglalkoztat a technika, hogy milyen módon, milyen pozícióból végzi el a lövést. Én semmiféleképp nem említeném egy lapon Messit a fentebbi trióval, sőt, már a Mi duónkal sem. A hatékonyság is igen fontos, ha már CR és Higuaín esetében mindig elő lett véve, hogy mennyi helyzet kell a gólhoz, most sem kellene kivételt tenni. Azt is szóba hozhatnám, hogy a Barcelona berkein belül lehet, hogy több lehetősége van, mert arrafelé szeretnek elesni, talán több a szabálytalanság feléjük, de erre is biztos vannak számok. Akkor még ide tartozhat, hogy Olaszországban azért rendesen kivan dolgozva a szabadrúgások levédekezése, lásd:Brozo vs Suárez. Nem mellesleg nagyon minőséges kapusok vannak errefele... De ezzel nem győzlek meg, ha már a kapus nem focista... :D:D

2018.10.29. 12:36:39

@pedronegroo: "Vagy azért nem cáfolják mert nem lehet." - Ez fájdalmas. :-D
Csak részben trollkodtam. A szabadrúgásgólok száma nem mond el mindent, mint adat. Shaquille O'Neal is viszonylag sok büntetőt dobott be...is... :-P

2018.10.29. 12:39:53

@JuventusFanatikus: Maximálisan így van, hogy "Messi nem említhető egy lapon a trióval". Fontos azért a hatékonyság is, de persze az sem minden. Az sem mindegy hány próbálkozás kell valakinek. Nagyon fontos a technika, amiben az említett játékosok megközelíthetetlenek.

pedronegroo 2018.10.29. 12:50:22

@JuventusFanatikus: Értem :) persze meggyőzni nem fogsz ezért is linkeltem be egy cikket ami taglalja ezt a témát de nem vagyok én Messi védőügyvédje ráadásul Te/Ti magánvéleményeket fogalmaztok meg a statisztikát és más szakértő véleményeket nagyvonalúan figyelmen kívül hagytok. :) A technika engem is foglakoztat így igazán elárulhatnád hogy Messi technikájával mi a gond mert én nem látom a különbséget Dybala vagy akár Pirlohoz képest, mindegyikük becsavarja a pipába :) CR az aki pl határozottan másképp rúgja na Ő például inkább erőből mint technikából.
A hatékonyság dolgot is cáfoltam azzal hogy Messinek volt olyan szezonja mikor nagyon magas hatékonysággal verte a szabikat így ez se lehet a gyengéje sőt ebben is tart egy rekordot ugyanis senki más nem lőtt még zsinórban három meccsen is szabadrúgás gólt, gondolom mindegyik lecsúszott neki.... :)
Na ja, a kapusokat ne keverjük ide mert látom neked se tiszta :)

del pipi 2018.10.29. 13:24:07

@pedronegroo: most mi van? a messi egyszerűen jól rúgja a szabikat a technika is rendben van és a számok is nem kérdés. azt más specialistáknak más a technikájuk az is igaz eltérnek egymástól nüansznyikkal, az hogy a Roni beáll cowboyba és lesz ami lesz alapon letárazza a kaput az is az csak nekem nem tetszik. a kapus? az a csapathoz tartozik , tudnia kell együtt élnie és értenie a játékot még ha a 90-százaléka bolond is. tehát ő is focista.

pedronegroo 2018.10.29. 14:03:47

@del pipi: Akkor én is focista vagyok mert annyira focizni én is tudok mint bármelyik kapus. Továbbá akkor Guardiola-nál miért kell megtanulnia passzolnia a kapusoknak? Nyilván azért mert alapból nem tudnak focizni így nem lehet Őket bevonni a játékba.
Amúgy meg csak költői túlzás volt a részemről csak túl komolyan vettétek és csak arról szólt ha egy mezőnyjátékos focizik a kapus pedig véd a kettő között legyen különbség téve mert nem ugyanazon tevékenység így én nem is hívom Őket ugyanazon jelzővel, ennyi :) Nem gondoltam volna hogy ezt ilyen szájbarágósan el kell magyarázni :)

JuventusFanatikus 2018.10.29. 15:34:19

@pedronegroo: Dybala és Messi lövési technikája nagyon hasonló, mondhatnám ugyanaz. Dybala annyival jobb, hogy nagyobb százalékkal értékesít mint honfitársa. Ha ennyire szereted a számokat, csak most, csak neked előkerestem ezt a statisztikát.
scontent.fiev1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/43193411_2122926654394590_2808780797652238336_n.jpg?_nc_cat=102&oh=b25ae63dfb48c33c42d9a964c03cefc8&oe=5C56D0F8
Egyébként sem időm,sem mobilnetem nincs annyi, hogy keresgéljek statokat, ez az oka, hogy nem támasztom teljesen alá a mondani valómat.
Pirlonak komolyabb technikája van, montisabban mondva nagyobb repertoárral rendelkezik. Sorfal alatt, csavarva a pipába, erőből 30-ról vagy a Juninho féle lövéssel. De már Pjanić is sokszínűbbnek számít, mint Messi. Ha már az nagy szó, hogy egymás után 3 meccsen gól, megemlíteném Mihajlović szabadrúgás tripláját vagy Simone Verdi jobbos-balos dupláját, csak a miheztartás végett.
Meggyőzni nem szeretnélek, nem is tudnálak. Hamarabb leszek inkább kapus:D

Drotkoszoru 2018.10.29. 15:42:28

Messi idén valami kegyetlen formát mutat szabadrúgások terén (emlékeim szerint 8-nál jár már 2018-ban). Ettől függetlenül nem volt mindig ekkora specialista, az elmúlt években vált igazán klasszissá ezen a téren (is). Középszerű szabadrúgáslövőnek semmiképp nem nevezném, MÁR ott van a legjobbak között, de személy szerint én sem tartom őt a legjobbnak EBBEN A KATEGÓRIÁBAN (ha azt mondjuk, hogy a legjobb formában lévő szabadrúgáslövő az megint más). Lehet ő szerezte a legtöbb ilyen találatot pályafutása során, de tényleg nem mindegy a hatékonyság (és itt nem csak 1-1 kiemelkedő évet/szezont kell nézni, hanem úgy ám-blokk az egész pályafutását, amiben kétlem, hogy ő lenne a legjobb), a technikai kivitelezés, kiszámíthatatlanság (hányat lő a rövidbe, hosszúba, középre, sorfal fölött/alatt, belsővel, külsővel, teli rüszttel, esetleg szándékosan úgy megrúgva, hogy előtte pattanjon egyet a földön, a lövés végére kezdjen el kifele csavarodni a labda, stb.) is szempont. Ha mindent egybevetünk nálam jobb volt nála Juninho, Mihajlovics, Beckham, Del Piero és Pirlo is (most csak hirtelen felsoroltam pár nevet, akik eszembe jutottak és láttam is őket játszani); de a maiak közül sem tartott nála semmivel rosszabbnak Dybalát (és ezt nem elfogultságból mondom, nyugodtan meg lehet nézni a hatékonyságát %-ban, illetve mennyi gólt szerez a büntetőterületen kívülről. Egyértelműen ott van a legjobbak között a topligákban). A kapuskérdésre: nagyon sok kapus a mezőnyben kezdett el focizni, és nem feltétlen azért került a kapuba, mert annyira ügyetlen, falábú volt (Buffon például a lustasága miatt, nem szeretett sokat futni). Általában persze ügyetlenebbek labdával a kapusok, de köztük is vannak bőven technikásak, akik a mezőnyben is megállnák a helyüket, csak kapusként még inkább kiemelkedőek. Nem egy kapus volt azért a történelem során, aki szabadrúgás- és 11-es rúgó specialista volt, Rogerio Ceni például 65 gólig jutott pályafutása során. Rá például nem mondanám, hogy nem labdarúgó vagy falábú, csak mert a kapuban állt pályafutása során. Messire visszatérve még egy gondolat erejéig: szerintem is ő a világ legjobb játékosa, de minden idők legjobb szabadrúgáslövőjének nem mondanám, akárhány gólt is szerzett.

pedronegroo 2018.10.29. 16:03:47

Köszi szépen. Mindjárt jobban mutat ha Te is tényekre hivatkozol mint a küldött táblázat. De ahogy korábban írtam Messi statisztikáján sokat ront hogy csak 1-2 éve tökéletesítette a technikáját így azóta ebben is mester. De ezen tényleg nem fogunk összeveszni és Pirlo bölcs szavaival le is zárhatjuk:

"Jelen pillanatban Lionel Messi, Paulo Dybala és Miralem Pjanic a három legjobb szabadrúgáslövő a világon. Mindhármuk ragyogóan lövi a szabadrúgásokat"

del pipi 2018.10.29. 16:05:33

@pedronegroo: hát szájbarágósan nem kell mert személy szerint 35 évet játszottam így van egy minimális fogalmam . és mivel gyerekeket is edzek én tanítom a kapust passzolni és részt venni a játékba de ha azt mondod hogy nem kamázod a kapusokat úgy jobban értem amit mondani akarsz. én pl a tesiből felmentett bírósporikat rühellem akik egy percet sem játszottak és ők ítélnek meg szituációkat amikor férfiak küzdenek és nem ratyik!

pedronegroo 2018.10.29. 16:05:37

@JuventusFanatikus:

Köszi szépen. Mindjárt jobban mutat ha Te is tényekre hivatkozol mint a küldött táblázat. De ahogy korábban írtam Messi statisztikáján sokat ront hogy csak 1-2 éve tökéletesítette a technikáját így azóta ebben is mester. De ezen tényleg nem fogunk összeveszni és Pirlo bölcs szavaival le is zárhatjuk:

"Jelen pillanatban Lionel Messi, Paulo Dybala és Miralem Pjanic a három legjobb szabadrúgáslövő a világon. Mindhármuk ragyogóan lövi a szabadrúgásokat"

pedronegroo 2018.10.29. 16:13:04

@del pipi: Király! Akkor vágod miről beszélek! A focista meg a kapus is egy-egy szakma én csak erről beszélek nem tudom miért olyan furcsa ez egyeseknek. Amúgy meg örülök ha végre tanítják a kapusokat is egy kis focira mert rájuk fér de én jelenleg nem tudok olyan kapust aki annyira labdabiztos lenne a labdával hogy akár mezőnybe is fel lehetne küldeni bár való igaz hogy mezőnyjátékosok is közt bőven akad olyan akit zavar a labda szegény Chiello-t se a passzjátéka emeli ki a többiek közül. :)

JuventusFanatikus 2018.10.29. 16:30:50

@pedronegroo: Ezt megbeszéltük, úgy gondolom egy jó kis vita kerekedett, jó értelemben. Ilyenkor lép érvénybe a "Pirlónak mindig igaza van" törvény:)

del pipi 2018.10.29. 16:36:02

na de a pályán belül minden poszt egy szakma minden posztot tanulni kell, tehát mezőnyben nem is kell játszaniuk de alapvető dolgokat nekik is kell tudni. azért a védők között is van aki egyszerűbb van aki fineszes viszont chiello amit tud az max ő pontosan annyit játszik amit tud el veszi tovább adja a pjanic-nak és ő intézi tovább, viszont minden egyszerű védő mellet van egy jó beállós aki technikásabb picit, jobb csapatoknál így van. azért a chiello-nál nem sír a labda.

Nathas 2018.10.29. 16:50:17

@del pipi: a Wonderre vonatkozó részt sajnos abszolút nem értem. Te 0-0 végeredményt mondtál, én erre válaszoltam azt, hogy az biztos nem lesz, ne rakd meg.

@Dr. Grant: m.youtube.com/watch?v=mBRu-FWGH-A azért akad közte 1-2 fincsi, pedig nemigen támaszkodhat a fizikumára :-)

2018.10.29. 18:53:10

@pedronegroo: Fogadd inkább el! A kapus is focista. :-) Ahogy @del pipi: kolléga is utalt rá, a kapusok egy része mezőnyjátékosként kezdte. De ha valaki a kapuban véd, az is focinak számít, nem csak az, ha a mezőnyben toli-b@szizza a labdát. Előbb csinálná meg Buffon azt, amit Khedira (a hívek kedvéért :-P), mint fordítva. Ezért van úgy definiálva, hogy kapus és mezőnyjátékos és nem az általad említett kapus és focista. Korábban, amikor hobbiból fociztam kicsit, én is tapasztaltam párszor, mennyivel többet veszít a csapat azzal, ha én állok a kapuba, mint azzal, ha az állandó kapus megy ki valamiért mezőnybe. :-D

del pipi 2018.10.29. 21:15:14

@Nathas: azt hogy a jó öreg Maxi king-nek kéne mondani a Roni-nak hogy két szabadrúgáslövő van a csapatban és az nem ő! és hogy cowboykodjon be középre és szaladjon be az ötösig mert a dybala csak odáig bírja rúgni érted? vagy ezt Max nem látja? igen azt mondtad hogy ezt ne rakjam meg erre én azt mondtam hogy jó akkor 1-1. nem tudom te mire gondoltál talán nyer a nápoli?

Nathas 2018.10.29. 22:00:58

@del pipi: valószínűnek tartottam, de csak abban voltam biztos, hogy a Roma gólt fog kapni - sajnos ez bejött.

del pipi 2018.10.30. 07:05:21

@Nathas: látod azt hittem hogy a lazio- inter is x lesz de ez most nem jött be salnos

pedronegroo 2018.10.30. 08:20:43

@Dr. Grant: Elfogadom hogy a jövőben ez az irány de jelenleg a kapusok nagy része nem üti meg egy mezőnyjátékos tudásbeli szintjét még minimálisan se én legalábbis ezt látom és ezért áll fel a hátamon a szőr ha a kapus mezőnyjátékosnak képzeli magát és kijön a kapujából megereszteni egy-két laza cselt vagy elkezd hátvédet vagy irányítót játszani jó alapanyagot szolgáltatva ezzel az év végi bakishow szerkesztőinek.

2018.10.30. 09:42:14

@pedronegroo: Azt én sem nagyon szeretem, de inkább azért nem, mert olyankor üresen marad a kapu. :-O Mindenesetre távol álljon tőlem, hogy meggyőzni akarjalak, csak arra próbáltam utalni, hogy a kapusposzt is ugyanúgy a foci (ráadásul eléggé elismert) része, mint a mezőnybeli játék. :-)

del pipi 2018.10.30. 13:10:02

@Dr. Grant: így kezdődött az első szakácskönyv először végy egy tojást! a foci szakácskönyv pedig így először végy egy jó kapust!

2018.10.30. 14:29:44

@del pipi: Ezt nem nekem akartad szerintem. ;-)

GGábr81 2018.10.30. 17:38:19

@pedronegroo: @Dr. Grant: @JuventusFanatikus: @del pipi: @Drotkoszoru:
Szerintem a szabadrúgásnál a leginkább becsapós a statisztika. Feltételezem, ha az érne pontot, hogy mennyiből mennyi megy be, akkor sokkal kevesebb próbálkozás lenne. Úgymond csak a "biztosat" vállalnák el. Lehet ez a különbség az egyes játékosok mentalitásából is adódik.
Pl. CR pont leszarhatja azt, hogy mennyi próbálkozásból rúg gólt. Nála ez fordítva van. Egy átlag játékos az elhibázott lövések után elbizonytalanodik, nem meri elvállalni. Nála szinte meghozza a lövőkedvet. Minél többet hibázik, annál többet lő. Csak az érdekli mennyi ment be, nem az, hogy mennyi nem. Végül is igaza van, hiszen a legjobb játékosként emlegetik. A régi öregek is ezt mondták, lövésből születik a gól.

Drotkoszoru 2018.10.30. 19:51:22

@GGábr81: Nem azzal van a baj, hogy ellövi valaki a labdát, szabadrúgást. Azzal sincs baj, ha valakinek nem szegi kedvét, ha egymás után elront 10-et, mert tizenegyedjére is ugyanolyan magabiztossággal képes odaállni. Tökéletesen igazad van abban, hogy a lövésből lesz a gól. A gond akkor van, amikor olyan helyzetekben is ellövi valaki, amikor a csapattársai sokkal jobb helyzetben vannak és egy pár méteres passzal abszolút gólhelyzetbe hozhatná, de mégse teszi. Illetve amikor a keretben vannak nála jobb szabadrúgáslövők, mégis "kisajátítja" magának az összeset, mert mindent maga akar befejezni. Nekem semmi bajom nincs azzal, mikor Ronaldo tüzel mindenhonnan akcióból, ha éppen nincs megjátszható társ. Tegye nyugodtan, legfeljebb a kipattanóból lesz valami vagy egy szöglet összejön. Még az se zavar, ha 30-35-ről elvállalja a szabadot, mert a lövőereje megvan hozzá. Bikázzon bele egy nagyot, hátha lesz belőle valami. De mikor 25 méteren belülről kapunk egy szabadot, amiről tudom, hogy Dybala vagy Pjanic (attól függően, milyen lábas a szög) jó eséllyel betekerné a kapuba, akkor bosszant, ha CR odaáll és belebassza a sorfalba.

del pipi 2018.10.30. 21:29:52

@Dr. Grant: bocs nem! a kapus rajongónak.

del pipi 2018.10.30. 21:32:44

@Drotkoszoru: ezt mondom én is ! néha egy picit túl sok.

2018.10.30. 22:19:12

@del pipi: Nem történt semmi. :-)

2018.10.30. 22:21:39

@GGábr81: Ez igaz is. Sőt, egy átlag játékos, ha 3-4 szabadot elhibáz, akkor utasítják is rá, hogy inkább hagyja másnak. Nemcsak ő bizonytalanodik el. ;-) És ebben ugye Ronaldo és Messi más kaszt. Nekik szabad hibázni is.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1697) játékosokról (10214) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2497) meccsek (4284) mercato (4268) nyilatkozat (7631) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása