Del Piero Ronaldo helyzetéről beszélt

alex.jpgAlex a Sky számára nyilatkozott nemrégiben Ronaldóról. Kifejtette véleményét az UEFA ünnepélyes díjátadójával kapcsolatban, az ott történt döntésekről, illetve Ronaldo távolmaradásáról.

„Teljesen helyénvaló volt Modrićnak ítélni a díjat.” - mondta a Juventus egyik legnagyobb legendája.

"Ha elment volna Cristiano Ronaldo a díjátadóra, nem kerekedett volna vitás helyzet.

A távolmaradása azt jelenti, hogy valahol valami nem volt rendben. Nem tudom, mi történt pontosan. Azt tudom, hogy nekem az ő helyében bizonyosan rosszul esett volna, ha egy ilyen szezon után nem én nyerem a díjat, de a távolmaradás egy teljesen más dolog.”

A Capitano ezután Cristiano Ronaldo és a csapat eddigi teljesítményéről beszélt: „A hátsó alakzataink a legjobbak között vannak a világon, már ha nem a legjobbak. Az olasz csapatok szeretnek nagyon betömörülni, akár a tizenhatoson belülre és annak előterébe is, lezárva a területeket.

Így ha Cristiano Ronaldót egy kissé távolabb játszatjuk a büntetőterülettől, több szabadság juthat neki, de értelemszerűen a kaputól is távolabb helyezkedik el, viszont a támadásainkban aktívan részt vesz, szinte minden akciónkban benne volt.

Nála elő szokott fordulni, hogy lassabban indul be az idénye, és a szezon második felében termékenyebb, így volt ez a tavalyi kiírásban is. Az ő tekintetében a Bajnokok Ligája viszont teljesen más lesz, mint a Serie A.

Európában sokkal több terület nyílik a támadók számára, a csapatok meg akarják becsülni a labdákat, igyekeznek minél tovább megtartani a játékszert, többet akarnak majd támadni is ellenünk, mint odahaza, így viszont a kontrák lehetősége megszaporodik.

Nézzük csak meg, hány gólt szerzett így Ronaldo még a Real Madridban a szezon második felében. A Juve elleni fináléban is eredményes volt.” - húzta alá a formaidőzítés fontosságát Alessandro Del Piero.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6614221859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juvegaspy 2018.09.05. 10:38:46

Na igy korrekt. NSO n kicsit elferditve megvagva van fent a nyilatkozat ergo a sok barom( akik nem tudjak ki is ADP) mar egybol kikezdtek a Capitanot.
Amugy meg jol latja a dolgokat. Bar vele kapcsolatban sosem tudnek objektiv maradni ha azt mondja hogy az eg zold akkor az zold :)

pedronegroo 2018.09.05. 11:06:59

Már azt hittem senki mást nem zavar rajtam kívül hogy CR nem ment el a díjátadóra, de a Capitano-ban nem csalódtam Ő volt és lesz is mindig egy úriember! :) CR-nek javaslom tanulmányozásra a Capitano-t mint EMBER-t! Na meg mint játékost is hogy hogyan kell a serie a-ban gólokat szerezni és játszani szóval elő a videókat jegyzetelni, tanulni :) ja és Tevez juvés játéka és góljai is kötelező házi feladat!
Ha már CR idejött akkor nézzen utána hogy kell itt játszani és felejtse el ahogy a Reál-ban játszott meg értse meg hogy itt az öt aranylabdája semmit nem ér, klasszis teljesítményekre(Alex/Tevez/Pirlo) se dobálják erre felé az aranylabdákat mert itt a csapat az első!
CR-nek az első között kellett volna lennie aki gratulál Modricnak, aki évek óta már a Reál motorja megérdemel pár egyéni díjat már nem csak a támadóké az aranylabda és más hasonló díjak!

Juvegaspy 2018.09.05. 11:25:57

@pedronegroo: csak annyi h sztem ezt a dijjat CR erdemelte volna..Modric pedig az aranylabdat. Bar azt is megkapja NEM erdemtelenul a horvat szvsz. (En neki adnam)

pedronegroo 2018.09.05. 11:59:29

@Juvegaspy: Nem hiszem hogy erről szól ez, csak szerintem rájöttek ott az UEFA-nál hogy ez a mesterségesen kitalált CR vs Messi aranylabda verseny fölött már eljárt az idő vagyis nagyon remélem hogy nem erőltetik tovább mert Ők is rájöttek hogy már unalmas és lehet ezért is adták/adják Modric-nak mert így legalább lesz min csámcsogni a népnek míg egy CR/Messi győztesre már mindenki csak legyint.
De amit én akartam kiemelni az amúgy is az volt hogy CR egy önimádó paraszt amit csak megerősített azzal hogy nem ment el a díjátadóra az hogy kinek adják oda mi alapján az engem annyira nem is érdekel nálam CR sehol nincs Pirlo/Alex/Tevez-hez képest és most csak futballtudásról beszélek.

alexGicamo 2018.09.05. 12:01:51

@pedronegroo: Úgy van ! Egyetértek ! CR-nek meg kell értenie, hogy az olasz bajnokság más kávéház. Gyakorlatilag előlről kell kezdenie mindent . De ezzel nyilván ő is tisztában van !
Én türelmes vagyok vele, bízom benne ( nem kedveltem még meg, de bizalmat szavaztam neki, mert már a mi játékosunk ) és sok sikert kóvánok neki !
FORZA JUVE PER SEMPRE !!!

Rocky80 2018.09.05. 12:03:17

Szerintem meg nincs igaza. Ezt a díjat Ronaldo érdemelte.

Sem ez, sem az aranylabda nem életműdíj... Aki 15 gólt lőtt a Bl-ben, annál ki lehetett jobb játékos az idényben?...

Méltatlan hogy nem ő kapta. Ekkora egóval én sem mentem volna el.

Az megint más tészta, hogy mennyire unalmas már hogy mindig ketten nyerik. De egyszerűen még mindig gólra játsszák ezt a játékot. És ők iszonyatos mennyiségű gólt szereznek...

Mondom ezt úgy, hogy Modric szenzációs!

Rocky80 2018.09.05. 12:11:21

@pedronegroo: ne viccelj már. CR sehol nincs?

Ilyen játékos nem lesz még egy... Főleg aki ennyi idősen ilyen játékot pakol le az asztalra...

Lehet utálni, de nem elismerni?...

Három futballistent mondtál. De hogy Ronaldo alattuk lenne... Ez egész egyszerűen nem igaz.

A világ valaha volt legjobb 5 játékosában van Roni. Ez vitathatatlan.

Rocky80 2018.09.05. 12:17:09

Ne is a tehetséget nézzük. Biztos volt/van ezer tehetségesebb játékos tőle.
Hanem összességében azt hogy valaki mit hozott ki a pályafutásából és a rendelkezésére álló időből - személyes jellemzőiből.

Rikoo 2018.09.05. 12:22:04

@Rocky80: Tehetsége alapján is lehetne mondani, csak nézzük meg mit csinált Manchesterben.
Teljesen őrületbe kergetett mindenkit a cseleivel és trükkjeivel, akkor még a párharcok megnyeréséről szólt a játéka.

pedronegroo 2018.09.05. 12:23:39

@Rocky80: Saját véleményemet mondtam nem valami egyetemes igazságot! Én így látom és ennyi én mindig is a technikásabb játékosokat kedveltem/kedvelem, elismerem én a gólvágók érdemeit is, CR teljesítményét is, de egyszerűen jobban bírom a zseniket.

Matteo89 2018.09.05. 13:32:52

@pedronegroo: Teljesen másképp látom.

A CR-Messi párharc nem csak úgy ki lett találva, hanem ők a legjobbak. Pont. Most is sokkal jobban teljesített CR egész évben, mint Modric. A horvátnak volt egy egész jó szezonja, de CR-nek? Kiváló, mint mindig, ilyen teljesítményért kapott tavaly is Aranylabdát, míg Modric a dobogóra se fért fel. Akkor miért ne CR-nek kéne kapnia a díjat?

Az UEFA év játékosa díj meg a legnagyobb vicc volt. Azt tényleg CR-nek kellett volna kapnia, mert egész egyszerűen ő volt a BL legjobb, és kész. Modric a VB-n volt a legjobb, de az meg hol számít bele az UEFA díjába? Sehol.

Rocky80 2018.09.05. 13:49:53

@Rikoo: @Matteo89: így-így, ahogy mondjátok.

@pedronegroo: nincs is ezzel gond hogy a zseniket kedveled.

De ettől nem degradálhatod le Ronit, meg hogy elsőként gratuláljon Modricnak...

Én se biztos hogy elsőként gratulálnék egy olyannak, akinek sokkal rosszabb szezonja volt mint nekem.

Rocky80 2018.09.05. 13:51:22

A másik meg, hogy ilyen sincs, hogy amit DP mond az egyetemes igazság és pont.

Juventus legenda meg minden, de miért ne beszélhetne ő is botorságokat?

pedronegroo 2018.09.05. 13:54:41

@Matteo89: Pont ebből látszik hogy mekkora vicc az egész díj, mivel már CR nem az UEFA által "szponzorált" Barca/Reál egyikében játszik máris kikerült a pixisből, de aztán ettől függetlenül lehet CR az aranylabdát még megkapja.

Vannak más játékosok is és az UEFA találta ki hogy góllövő versenyt rendez az aranylabda díjak kiosztásakor miközben korszakos klasszisok nem kapták meg ezt az elismerést, Iniesta, Xavi, Pirlo nálam mind megérdemelték volna ebben az időszakban mert tettek le Ők olyan teljesítményt az asztalra mint CR vagy Messi, a foci nem csak gólszerzésből áll! Szóval inkább örüljön Roncika hogy egyáltalán ötször megkapta mert csak a gólok lettek figyelembe véve és csak ne duzzogjon hogy most éppen más lett nyomva mikor őt is nyomták elégszer!

Matteo89 2018.09.05. 14:05:55

@pedronegroo: Abban lehet valami, hogy CR kikerült a pixisből, illetve Pereznek szerintem komoly hatalma van, ami rengeteget jelenthet egy-egy ilyen szavazásnál.

A foci nem csak a gólszerzésből áll ez egyértelmű. Csak Messi és Ronaldo annyi gólt lő, hogy az egészen elképesztő (ráadásul CR-nek az az ollózós gólja ellenünk földöntúli kategória), és ezzel nehezen veheti fel a versenyt bármely középpályás, védő, kapus.

Középpályás is kaphatná a díjat természetesen, csak szerintem nincs olyan kiemelkedő egyéniség most, mint amennyire kiemelkedő Messi és CR. Modric jó, nagyon jó, de nem róla szólnak a meccsek, hanem CR-ről, aki viszont eldönti a meccseket. Ahogy nincs extraklasszis teljesítményt nyújtó védő, és kapus sem.

Cannavaro például szenzációs volt 2006-ban, meg is kapta az Aranylabdát. Persze ez azóta is vitatéma, hogy megérdemelte-e, de aki követte az összes meccsét 2006-ban, az tudhatja, hogy nagyon is. Azóta sem láttam olyan elképesztő védőteljesítményt senkitől sem, mint tőle abban az egy évben. És szerintem nem is nagyon fogok.

És igen, rengetegen megérdemelték volna, például Del Piero, Pirlo, Maldini (hogy csak olaszokat említsek), de ez a díj elvileg a legjobbnak jár, és ők mindig nagyon jók voltak, de nem voltak egy idényben sem a legjobbak.

pedronegroo 2018.09.05. 14:11:06

@Rocky80: Épp ezért a Capitano egy példakép és ikon mert Ő nem így gondolkodik ahogy CR meg Te, Modric megérdemli az elismerést és kész, attól függetlenül hogy CR esetleg jobb volt de attól még nem érdemtelen a díjazása. Amikor Ő(CR)nyer akkor természetes hogy minden korrekt amikor nem akkor egyből máris kétségbe kell vonni azok döntését akik eddig neki adták a díjakat... szerintem ez elég érdekes hozzá állás. Én nem tudom mi alapján döntenek, egy szezonban több sorozat, verseny van, egyiknél ez a másiknál meg amaz volt a jobb, a legerősebb bajnokságban messze Messi nyújtottata a legjobb teljesítményt, a BL-ben CR, a VB-n Modric, mivel vb csak négy évente van gondolom ezt súlyozták a legtöbbel a megítéléskor vagy csak amit már mondtam hogy színház ez az egész és CR-t már ejtették a darabból.

pedronegroo 2018.09.05. 14:24:31

@Matteo89: Maradjunk annyiban hogy ezeknek a díjaknak az odaítélése sokszor nagy visszhangot vált ki és olyan sose lesz hogy mindenkinek megfeleljen. :)
Elvileg edzők és újságírók szavaznak, az edzők lehet hogy szakmai szempontok alapján ítélkeznek de az újságírók inkább hype alapján na meg tudjuk hogy olyan mint független újságírás nem létezik...
Én továbbra is azt mondom CR/Messi tíz aranylabdájából egyet nyugodtan oda lehetett volna adni Iniesta/Pirlo/Xavi valamelyikének mert nem csak a gólok számát kellene nézni.

Grinta 2018.09.05. 17:12:13

Részemről igazi patkány hozzáállásnak gondolom azt,hogy nem ment el,csak azért mert most nem Ő kapta.Igazi tiszteletlenség a többi játékossal szemben,úgy hogy máskor fennen büszkélkedik ezzel a díjjal.Modric teljesen megérdemelten lett az Év játékosa.

alexGicamo 2018.09.05. 17:56:21

@Grinta: Én is úgy vélem, hogy mindenképpen illett volna elmennie, ha ő kapja a díjat, ha nem . De ő tudja, mit miért tesz ...

Alex8610 2018.09.05. 18:35:02

@pedronegroo: "Én továbbra is azt mondom CR/Messi tíz aranylabdájából egyet nyugodtan oda lehetett volna adni Iniesta/Pirlo/Xavi valamelyikének mert nem csak a gólok számát kellene nézni."
+1 Teljesen egyetértek Veled énis így látom évek óta és baromira gáz már ezaz egész.Voltak ez idő alatt olyan korszakos zseni játékosok akiknek jobb szezonjuk volt többet tettek a csapatért vagy éppen ezért a két játékosért hogy ennyi gólt lőjjenek a média hype pénz miatt mégis esélyük sem volt aranylabdát nyerni.És itt nemcsak az aranylabdáról hanem az egyéb díjakról is lehet szólni pl Messi is kapott a VB legjobb játékosának járó díjat ugy hogy lóf*szt nem csinált érte.

JuventusFanatikus 2018.09.05. 20:06:17

@Grinta:@pedronegroo: Ez nem az első, hogy nem jelenik meg az UEFA színpadján vagy a díjátadón. Mikor Ribéry kapta, akkor nem ment fel az emelvényre, tudta, hogy nem Ő kapja. Ezért nem ítélném el.

KINGovHELL 2018.09.05. 20:28:28

Sok éve rugdalják ronáldónak a labdát. Emberek mentek-jöttek a madridnál, de a csapat szerves része állandó volt. Máshová került, kérdés tud-e azonosulni a közeggel?! Másrészt: Egy önimádó hisztis kurvának tűnik. Annyi aranylabdája van, mint Messinek, kihegyezte az előző szezonját a bl-re és balhézik, mert X év után nem ő kapta meg "A" díjat. Nem egy kedvelhető karakter számomra.

Grinta 2018.09.05. 21:15:33

@JuventusFanatikus: Akkor is tiszteletlen volt,most is az ezzel a lépéssel.Nem egy úriember,hanem egy pozőr.

gomorra21 2018.09.05. 23:07:59

@pedronegroo: "az edzők lehet hogy szakmai szempontok alapján ítélkeznek de az újságírók inkább hype alapján" én úgy tudom, hogy ez inkább fordítva van. Vagyis a régi Aranylabda szavazás sokkal jobb volt, mint után a Fifa féle év játékosa. És az aranylabdát újságírók ítélték oda, míg az évjátékosára az újságírókon túl mindenféle kirgiz, meg szudáni szövetségi kapitányok is szavaztak, és kevésbé voltak szakmailag elfogadható döntések.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3495) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (965) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10221) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2499) meccsek (4288) mercato (4270) nyilatkozat (7636) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4286) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása