Moggi: "Soha sem igazoltam volna vissza Bonuccit"

moggi_luciano_sallal.jpgA Juventus egykori igazgatója, Luciano Moggi most sem tartotta magában gondolatait a torinói klub átigazolási stratégiájával kapcsolatosan, s ezúttal Ronaldo és Bonucci ügyével kapcsolatosan szólalt meg

"Sok barátom van a labdarúgás világában, s továbbra is kapcsolatban vagyok Andrea Agnellivel. Okos fickó, mindent megtanult tőlünk. Tudja, hogy a Juve harminchat scudettót nyert a pályán, senki sem segítette győzelemhez a Juvét." - mondta Moggi a Corriere dello Sport munkatársának nyilatkozva.

"Ronaldo? A Fiat segítségével igazolták le, de egyébként már én is leigazoltam egyszer, amikor 18 éves volt. A Sporting Lisszabonnál játszott, s 2.5 millió euróért és Salasért csatlakozhatott volna, aki azonban megtagadta, hogy Lisszabonba menjen, s inkább a River Plate csapatát választotta. Ezért volt, hogy Ronaldo a Manchester Unitedhez igazolt.

Ronaldo átigazolása a Juvéhoz kivételes művelet, de soha sem vettem volna egy 33 éves játékost ennyi pénzért, s eszembe sem jutott volna bemutatni Higuaín eladása előtt, aki olyasvalaki, aki 20 bajnoki találatot garantál.

Caldara átengedése az AC Milannak egy ostobaság. Soha sem igazoltam volna vissza Bonuccit. Úgy gondolom, hogy az elcserélése Caldarával hiba volt. A büdzsé miatt kellett meglépniük. 

Zidane távozása Madridba? Tudtam, hogy Florentino le akarja igazolni, s azt megelőzően, hogy ajánlatot tettek volna, tárgyalni kezdtem a Parmával és a Lazióval Buffon, Thuram és Nedvěd ügyében. Senki sem tudta, hogy a Real Zidane leigazolására készül, máskülönben ezek a játékosok sokkal drágábbak lettek volna.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr7014209647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GGábr81 2018.08.29. 13:20:53

Jujj de okosnak tetszik lenni. Értem én, hogy nem kell kiteregetni a lapokat, de Roniék miatt nem volt idő, ott azonnal lépni kellett szvsz. Bonucci résszel egyetértek.

2018.08.29. 13:39:06

Huhh. Nem tudom, mondott-e valaha az öreg ilyen kemény kritikát a vezetőségre? Ebből is látszik, mennyire megosztó ez az idei mercato. A bonuccis résszel én is egyetértek.

Tibi Sebestyén 2018.08.29. 13:44:09

Az öregnek esetek többségében igaza van! Csak kicsit eljárt az idő felette és sokat változtak a dolgok! Én nagyon csípem!

.Bulldeo 2018.08.29. 13:55:45

Felrakta az öreg a "Bezzeg az én időmben" kezdetű slágert a bakelitlejátszóra.

Attila F 2018.08.29. 13:56:47

Mi is le akartuk igazolni Ronaldót a fiam csapatához, a Pueblához. Heti két műfüves edzést és edzések utáni ingyen pirospaprikás zsíroskenyeret ígértünk neki, csak kiderült, nem szereti a pirospaprikát. Ezért ment inkább a ManU-hoz.
Utólag azért már bánjuk, hogy nem lilahagymás zsíroskenyeret ajánlottunk!

2018.08.29. 14:07:41

@Attila F: +1 De alapvető hiba lehagyni a lilahagymát. ;-)

Rivendell 2018.08.29. 14:13:06

@Attila F: maradjunk annyiban,hogy cr resznel nem kamuzik

simoni 2018.08.29. 14:20:47

"[...], de egyébként már én is leigazoltam egyszer, amikor 18 éves volt."

Ebből valóban hiányzik egy szó: majdnem.

"Ronaldo átigazolása a Juvéhoz kivételes művelet, de soha sem vettem volna egy 33 éves játékost ennyi pénzért, s eszembe sem jutott volna bemutatni Higuaín eladása előtt, aki olyasvalaki, aki 20 bajnoki találatot garantál.

Caldara átengedése az AC Milannak egy ostobaság. Soha sem igazoltam volna vissza Bonuccit. Úgy gondolom, hogy az elcserélése Caldarával hiba volt. A büdzsé miatt kellett meglépniük."

Ez viszont abszolút a lényegre tapint. Egy profi vezető így gondolkodik.

Sztovicska 2018.08.29. 14:35:50

Ez a győztest Taktika hallgassunk az érzelmeinkre és ne a csapat érdekeit nézzük. Igazi győztes alkat

Attila F 2018.08.29. 14:47:27

@Rivendell: persze. Látta, hogy Ronaldo mekkora ász, de mikor Salas beintett, nem hozott össze egy másik ajánlatot, pl. 10-15 milliót készpénzben.

alexGicamo 2018.08.29. 15:07:56

@Tibi Sebestyén: Én is nagyon bírom, mert mindig megmondja a frankót .
Tény , hogy rengeteget változott a foci az ő ideje óta, de azt gondolom, most is jól elboldogulna . ;-)

JuventusFanatikus 2018.08.29. 15:08:36

Nem vetted volna meg CR-t? Hiba lett volna. A +1 jár a Bonucci témához.

Spider81 2018.08.29. 15:20:08

Moggi mindig utolag okoskodik....aztan a legottb esetben nem lesz/volt igaza

Grinta 2018.08.29. 15:57:37

Ő az aki tökéletesen átlátja a labdarúgás világát minden szemszögből.Legyen az gazdasági oldal,szakmai oldal,szurkolói attitüd.

.Bulldeo 2018.08.29. 15:58:00

@alexGicamo: elboldogulni elboldogulna - egy Lazio szintű csapatnál.
Úgyis Lotitot tartja a saját alteregójának.

alexGicamo 2018.08.29. 16:13:48

@.Bulldeo:

Szerintem, nálunk is elkaristolna, ha lehetséges lenne a futballhoz való vissztérése .

.Bulldeo 2018.08.29. 16:34:46

@alexGicamo: emlékeim szerint 1-2 éve még a magas fizetésű Cavani helyett ő Berardit, meg Lapadulát (!) hozta volna a csapathoz. Lehet, hogy az ő idejében ez egy jó hozzáállás lett volna, de manapság így képtelenség a legszűkebb elitbe tartani.

alexGicamo 2018.08.29. 16:39:24

Lehet, hogy igazad van . Ha visszatérhetne nyilván fel kellene turbóznia a stílusát és almazkodnia a mai labdarúgás viszonyaihoz . De szért a vén róka nagy üzleteke kötne ma is , szerintem .

alexGicamo 2018.08.29. 16:40:20

@alexGicamo: Az itóbbi hsz-t Bulldeo kollégának szántam ... :-)

ForzaJuve12 2018.08.29. 16:51:06

Én nem értek egyet vele. Ha mi nem igazoljuk le Ronaldot és tényleg minden áron el akart jönni Madridból akkor máshova ment volna és én amondó vagyok inkább nálunk játszon mint ellenünk.
Az meg az elmúlt 2 meccsen is jól látszott Bonucci mennyire hiányzott a csapatból.

Glivenko 2018.08.29. 17:16:53

Moggi 2-szer is felépítette a világ egyik legjobb keretét/csapatát a világ akkori egyik legjobb edzőjével. Moggi idejében 4-szer játszottunk BL-döntőt és egyet sikerült is nyerni. Szóval értette a dolgát. Arra sajnos nem figyelt, hogy ne lehessen bemocskolni a klubot.
Moggi nem ugyanaz a kategória, mint Marotta. Moggi inkább okos, megfontolt, trükkös, Marotta pedig a piaci kofa, aki valahogy elsefteli a cuccot, de néha megkergetik utána.
Megnéznék egy olyat, hogy ők ketten egyszerre lennének a Juvénál komoly pozícióban.

rockitbaby 2018.08.29. 17:34:22

@Glivenko: Én a Calciopoli miatt/óta nem tudom eldönteni, mennyire volt ő benne. Sose fog kiderülni, de az biztos, hogy a jelenlegi vezetés nincs sokkal lemaradva BL döntők tekintetében. És ez még változhat.

aAgam részéről hiszem, hogy jó szakember, de az volt annó Lippi is a maga területén. Majd a labdarúgás elszaladt mellette. Úgy gondolom, hogy Moggi ma már nem állná meg a helyét. Neki is voltak igen rossz döntései is, és úgy érzem, ma több lenne a pocsék, mint a jó.

A mostani nyár után azt kell mondanom, hogy a vezetőség CR7 és Cancelo leigazolásakor nem tökölt, tette amit kellett és itt vannak. Nagyon úgy tűnik, hogy abban az esetben, ha tényleg érdeklődünk adott játékos iránt, akkor meg tudjuk szerezni. Mintha valami kis határozottságot vélnék felfedezni és ez egyelőre tetszik. Nem fogom egekig magasztalni őket, mert két dolog miatt nagyon mérges vagyok rájuk: Machisio eldobása és Verratti elvesztése potom 2 millión.

pott70 2018.08.29. 17:43:31

Erről a Ronaldós cuccról jó lenne már lejönni,mert a valóságban nincs egyetlen klub sem,amelyik nem igazolta volna le azonnal,ha erre lehetősége nyílik.Mármint természetesen a topklubokra gondolok.
A Bonucci eset már egészen más káposzta,ott lehet igazsága az öregnek,bár egy sportvezető nem biztos,hogy megengedhet magának ilyen érzelmi alapú hozzáállást,az ugyanis a mi,vagyis a szurkolók privilégiuma.Persze lehet,hogy az egész nyilatkozat pontosan nekünk,szurkolóknak szólt.

MdewC 2018.08.29. 17:50:02

Bekaphatod most Moggi.

babo0410 2018.08.29. 19:10:52

Ez már megint magát fényezi? Leigazolta Ronit? Mivel végül nem lett a miénk, így igazolta a nagy lóf… De ha ő tudta, hogy CR7 tényleg akkora sztár, miért nem ajánlott még többet érte, ha Salas nem akart odaigazolni? Folyamatosan előveszi ezt a Ronit leigazoltam sztorit, de az a helyzet, hogy a majdnem az nem valóban.
Bonuccit nem hoztad volna vissza soha, ez igaz, te inkább megfenyegetted volna a Milan vezetőségét, hogy dupla árért is elvigyék kölcsön nélkül Higuaínt.
Mondjuk abban egyetértek, hogy hiba volt Caldarát elherdálni, és abban is, ha ilyen nagy igazolásra készülünk, előbb a hátteret tegyük rendbe. Ha el kell adni vkit előtte, akkor azt gyorsan adjuk el, ha meg igazolnánk vkit/kiket az eladandó játékos hely.re, akkor előbb igazoljuk le akiket akarunk, és csak utána jelentsük be az eladást/igazolást.
De mindent összevetve, ez a nyilatkozta megint egy savanyú a szőlő nyilatkozta.

babo0410 2018.08.29. 19:38:53

@Glivenko: Azért ahhoz az okos, megfontolt jelzőhöz az is hozzátartozik, hogy neki könnyű dolga volt, hiszen akkor a United mellett a világ leggazdagabb klubja voltunk. És nem egy record igazolása volt. Pl. Baggio, vagy Buffon csak azért nem lett record, mert eladta Zidant 1-2 millióval többért.
De a módszerei se hiányoznak. Rengeteg kenőpénzt fizetett játékosügynököknek. És Főleg Raiolával volt iszonyat jóban. Szerintem Raiola azóta is bánatos, hogy el lett tiltva örökre, hiszen Moggi biztos anyagi forrás volt számára. Rengeteg pénz vándorolt a zsebébe. Ibrahimovic is ennek köszönhetően került hozzánk.
És ha a világ akkori egyik legjobb edzője jelzővel Lippi mellett Capellot is illetted, akkor szerintem ezen kijelentéseddel rengetegen vitatkoznának. Azta a focit amit ő játszatott, ténylegesen nem lehetett élvezni. Ha itt sokan Allegri játékot tartják nézhetetlennek, és akadnak ki rajta, akkor vajon Capello taktikájára milyen jelzőket tudnának aggatni? Pláne, hogy a BL-ben elég könnyen kicsaptak minket. @rockitbaby: Bármelyik top4-5 leggazdagabb klubnál simán megállná a helyét, hiszen rekord összegért ma is tudna igazolni, mint nálunk is nem egyszer. És szerintem azok a módszerek, amiket ő alkalmazott, nem sokkal állnak messzebb az arabok vagy Pérez által kedveltektől.
És felőlem vissza is térhetne a labdarúgásba, csak ne hozzánk. Mondjuk az interhez mehetne. Akkor biztosra vehetnénk, hogy hamarosan ők kerülnek kakiba. Moggi sose tudott tisztán játszani. Az nem az ő terepe.
Ezért kedvelem jobban Marottát. Lehet sokszor lehetne tökösebb is, de tény, hogy még így is összerakott egy pokolian erős keretet, aminek lehetnek hiányossága, hiszen nincsen olyan jó anyagi helyzetben a klub, mint volt anno Moggi idején.

babo0410 2018.08.29. 19:46:28

@rockitbaby: Bocsánat a 3 kommentért, de csak annyit tennék hozzá, hogy a tökölés, nem tökölés, az inkább az anyagiakkal függ össze. Korábban nem volt annyi pénzünk, hog akár 1-2 million ne vacakoljunk. Most meg már egy 40 milliós játékost is simán le tudunk igazolni. Igaz, még a 100 milliósért el kell adjunk, de 40-50 millióért már tudunk igazolni. Tehát a vezetőségnek nem kell alkudoznia, alternatívákat keresnie. Maximum, ha sokalják az adott játékosért kért összeget. Pl. tavaly rengeteg pletyka volt N'zonziról. 40-ért nem Kellett.
És jól meg is figyelhető, hogy az anyagi helyzet javulásával (na meg persze Conte követelőzéseinek megszünésével) egyre könnyebben igazolunk le játékosokat, akiknek Ráadásul sokkal kedvezőbb fizetést tudunk kínálni.

Glivenko 2018.08.29. 20:00:42

@babo0410: Nem csak a Unitedet említeném, mint gazdag klub a Juve mellett, hanem szintén komoly tényező volt a Barca, Real, hazai fronton pedig a Milan és az Inter is. És mondjuk a 90-es években bőven a legjobb bajnokság volt az olasz, nem csak az eredményeket, hanem a játékosokat nézve is.
Zidane nem 1-2 millióval többért, hanem kb. másfélszer annyiért ment, mint amennyiért Buffon jött.
Szerintem pont Moggi módszerei hiányoznak (valamilyen szinten), ugyanis az esetek többségében megszerezte, akit akart. Ibra sztorija is klasszikus persze, hiszen a pletykák szerint pont azért veszett össze van der Vaart-tal, hogy eladja az Ajax, "véletlenül" épp a Juvénak. És persze tudjuk, ki ajánlotta ezt neki. ;)
Capello már akkor "kiment a divatból" amikor a Juvéhoz érkezett. Ő kb. a 2000-es évekre kiégett, jobban mondva fogalma sem volt róla, hogy elszaladt mellette a foci. Nyilván Lippire gondoltam, aki szerintem a 2005-ös vagy 2006-os csapattal BL-t nyert volna, vagy legalábbis nagyon jó esélye lett volna rá.
Amúgy a mostani Allegri majdnem olyan, mint Capello, bár én Allegrit annyiban felmentem, hogy kb. alig tudott "teljes" csapattal dolgozni. Hol a csatársor, hol a védelem, hol a középpálya volt gyengébb, most éppen a középpálya gyengébb, ami elég problémás lehet a szezonban, főleg ha Allegri nem akar olyan játékosban bízni, akinek nem Khedira a neve. De ez már egy másik történet.

Il Principino 2018.08.29. 20:20:38

Majd a szezon végén kiderül,hogy mik voltak jó és hibás döntések a vezetőség részéről,ami az átigazolásokat illeti...

.Bulldeo 2018.08.29. 20:24:42

@babo0410: mondjuk az sem működik, hogy először találunk vevőt egy Higuain kaliberű támadónak, aztán jelentjük be a világ egyik legsikeresebb, legnagyobb nevű játékosát. Ronaldo esetében lépni kellett, a mai világban meg már nem lehet egy ekkora igazolást egy hónapon keresztül jegelni, vagy eltitkolni. Higuainért nem volt olyan jelentkező, aki egyből ugrott volna, világosan látszik, hogy a Milan csak ezzel a Bonucci-Caldara cserés transzferrel ment bele a dologba, amire meg feltételezhetően Marottáék sem akartak egyből rábólintani. A Milanon kívül valószínűleg nem volt más, reális érdeklődő, ha lett volna a Chelsea részéről komoly érdeklődés, máris máshogy nézett volna ki a deal. Nem beszélve arról, hogy a Milan így se úgy se volt képes letenne egy valag pénzt az asztalra Higuainért.
Moggi kibic módjára beszél a levegőbe; elméletileg igaza is lehetne, de a tények mégis ellene beszélnek.

rockitbaby 2018.08.30. 06:45:35

@babo0410: Nézd ,én is látom, hogy javul a dolog. Tény. De Verratti 2 milliója akkor sem vágott volna földhöz minket. Ennyivel többet tudtunk volna ajánlani. Ha Isla kölcsön+opcióját lehívtuk a nagy büdös semmire, akkor szerintem két millió nem okozott volna akkora gondot.

Pont ez a lényeg, amit írtam is. Úgy tűnik, hogy ténylegesen nem akartuk Verratti-t sose. Mert ha igen, akkor nem szarozunk azon a két millión. Aki nekünk kell, azt valamilyen módon, de megszerezzük. Ebben javult a vezetőség.

Ádám.84 2018.08.30. 09:16:57

@rockitbaby: bocsánat, hogy beleszólok, de látom ez a Verrattis téma állandóan újra a felszínre kerül. Nos ha jól emlékszem, ő maga nyilatkozta, hogy nem akart a Juvéhoz jönni, mert rögtön kölcsön szerették volna adni (nyilván egy kisebb csapathoz), míg a PSG-nél számítottak rá, tehát nem anyagi gondok miatt nem játszik a Juvéban. Érdekesség még, hogy rá egy évre pont azért (is) választotta Pogba a Juvét, amiért Verratti a PSG-t, a felnőtt keret tagja lett.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3351) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9859) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4117) mercato (4124) nyilatkozat (7391) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4152) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása