Caldara: "Bizonyítanom kell, hogy méltó vagyok a Juventusra'

caldara_mattia_mezzel_bemutatas.jpgA Juventus egy újabb játékos, az Atalanta együttesétől érkező ifjú védő, Mattia Caldara bemutatásával zárta az eseményekben gazdag hetet. Caldara, aki jövőre a 13-as mezt viseli majd, boldogan és izgatottan nyilatkozott a sajtó képviselőinek.

"Ez fontos időszak a pályafutásomban. Egy nagy klubnál vagyok, s bizonyítanom kell, hogy méltó vagyok arra, hogy itt legyek." - kezdte Caldara a péntek délutáni sajtótájékoztató alkalmával.

"Minden tőlem telhetőt beleadtam, mikor az Atalantánál voltam, s tudtam, hogy jó felkészülést jelent majd a Juventusra. Nagyszerű érzés, hogy itt lehetek. 

Fiatalként Alessandro Nesta volt a példaképem. Próbáltam utánozni, amennyire csak tudtam, s mindig a 13-as mezt választottam, amit ő viselt. Az elmúlt években felnéztem, Giorgio Chiellinire, s hatalmas megtiszteltetés, hogy ebben a szezonban vele játszhatok. Annyit szeretnék tanulni tőle, amennyit csak lehetséges.

A családom nélkül nem jutottam volna el ide. Mellettem álltak a nehéz pillanatokban, s most ezért vagyok itt. A mentalitásomat nekik köszönhetem, s a barátnőm is mellettem áll. Az elmúlt években sokat kaptam Gian Piero Gasperinitől, aki azt mondta, hogy ne féljek a Juventushoz menni, s azonnal bizonyítanom kell a tudásomat. Ezért örökké hálás leszek neki.

Nagy ösztönzést jelent, hogy Cristiano Ronaldo is ott lesz a keretünkben, s alig várom, hogy lássam, miként képes állandóan top szinten maradni, s mi az, ami hajtja. Nagy a lelkesedés Ronaldo iránt, régen volt, hogy egy hozzá hasonló játékos Olaszországba igazolt, s izgatottan várom, hogy mellette játszhassak.

Boldog vagyok, hogy Chiellinivel és Andrea Barzaglival játszhatok. Csak meg kell nézni őket az edzésen, s az ember megérti, hogy a Juventus miért marad győztes. Chiellinitől el akarom tanulni a koncentrációs képességeit, azt, ahogyan az emberéhez közel mozog. Barzaglitól a hosszú labdákat és a labdatartást.

Az ember azonnal megérti, Massimiliano Allegri hogyan nyert olyan sokat. Kivívja minden játékos tiszteletét, mert tudja, mikor van ideje a tréfának, s mikor kell komolynak lenni. Hatalmas bizalmat mutatott irántam, én pedig viszonozni akarom ezt. 

A Serie A-ban Mario Mandžukić az a játékos, akit a legnehezebb volt tartani, a fizikai ereje és a mentalitása miatt. Tavaly Douglas Costa volt az, aki valamivel többet nyújtott a többieknél, s mindig átjátszik legalább két játékost. Nehéz ellenfél."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr414112017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jeneiPALI 2018.07.13. 21:20:11

Énmár most birom ezt a gyereket remélem helyt fog álni és méltó lesz a Juvemezére és nagy játékosunk lesz Forza Juve.

Rikoo 2018.07.13. 21:39:13

Nagyon jó hozzáállás!!

JuventusFanatikus 2018.07.13. 21:48:37

Megfelelő a hozzáállása. Nagyon szimpatikus srác, bízok benne, hogy hasonlóan remek védő lesz, mint a példaképe.

Barolo4 2018.07.13. 22:10:01

Én nagyon bízom ebben a gyerekben! Forza Juventus!

Drotkoszoru 2018.07.13. 22:14:43

Én benne alapból többet láttam, mint Ruganiban, szerintem ő 1-2 éven belül alapember lehet. Persze a legjobb az lenne, ha Rugani is befutná nálunk azt a karriert, amit jósoltak neki, de erre egyre kevesebb esélyt látok.

GGábr81 2018.07.13. 22:17:08

Remélem, hogy piszok nagy kedvenc lesz. Az esélye megvan, most rajta áll.
Körbe benyalt mindenkinek, de őszintének tűnt.
Gyerek kora óta Juventino, meg már a nagyapja is az volt, az kimaradt.

Tibi Sebestyén 2018.07.13. 23:59:29

Szimpatikus srác! És nagy tehetség! De szerintem Rugani is az. Bízom benne hogy mindkettő nagy karriert fut be nálunk. De neki sem lesz könnyű a kezdőbe verekedni magát!

Juvetto 2018.07.14. 01:39:17

Már a múltkori nyilatkozatát is felüdülés volt olvasni!

rob1 2018.07.14. 07:55:29

Nagyon remélem hogy beválik a srác, ha csak fele olyan jó lesz mint Nesta már nagyon jól jártunk mert a két öreget ideje lenne már valakinek kiszorítani a kezdőből.

Cannavaro 2018.07.14. 09:06:07

Napi negatív: ALLEGRI!!! :DDDD Majd Barza papa cseréje lesz, a szezonban 2x.. :D

NagyonJuve 2018.07.14. 09:10:12

Bbc helyett lessz ccb! De amúgy jó srácnak tünik.

Génmanipuláltházikecske 2018.07.14. 13:56:46

@juve1986:
"Hatalmas bizalmat mutatott irántam, én pedig viszonozni akarom ezt. " Nem gondolom... de lehet ez még nem jelent semmit? xD

Cannavaro 2018.07.14. 18:33:00

Még egyszer sem játszatta, nem is játszathatta, így az a bizalom, egyenlőre még a pályán kívül rekedt! :D Majd ha játszatja is, akkor elhiszem! :)

alexGicamo 2018.07.14. 18:46:42

Isten hozott nálunk és sok sikert !

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3376) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (906) elemzés (40) előzetes (857) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9900) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2427) meccsek (4145) mercato (4134) nyilatkozat (7426) Olasz Kupa (321) összefoglaló (408) pletyka (4164) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (197) Címkefelhő
süti beállítások módosítása