Marchisiót elengedheti a Juve

marchisio_claudio_2018_fut.jpgClaudio Marchisio kész elhagyni a Juventust, és külföldre szerződni, az érdeklődők között pedig megtalálható a Monaco, illetve amerikai, kínai, ausztráliai és egyesült arab emírségekbeli klubok.

Több olasz forrás arról számolt be szerda este, hogy a középpályás feladta a harcot a csapatba kerülésért Massimiliano Allegri vezetése alatt.

Következésképpen a Juventus nevelésű futballista kiértékeli a felmerülő lehetőségeket, és karrierjét külföldön folytathatja, miután eddigi profi karrierjét a Juventus szolgálatában töltötte.

A Monaco az egyik legvalószínűbb opció, főleg mivel elég sok Serie A játékost igazoltak a hercegségbeliek, így például náluk játszik Antonio Barreca és Pietro Pellegri.

A torinói klubvezetés gesztusként kész akár felbontani is a középpályás szerződését, hogy Claudio Marchisio szabadon igazolhasson a legjobb opciót jelentő klubhoz.

Így Claudio Marchisio szabadon tárgyalhatna, a Juventus beavatkozása nélkül, és az átigazolási díj mellőzése révén talán jobb bért is tud kilobbizni magának.

Az aktuális szerződése 2020 júniusában jár le, a 32 éves futballista eddig 389 tétmeccsen lépett pályára a Juventus mezében, és 37 gólt szerzett.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6114108145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

triplat 2018.07.12. 09:12:41

Khedira meg marad?????????????? Na ne már.. Ez nagy csalódás lenne nekem. Nem hozta mostanában amit tud de szerintem inkább ő mint Khedira. Az összes ikont elengedjük?? Mi lesz még chiello is megy???

Alexdel 2018.07.12. 09:15:01

Nem örülök, hogy elmegy, évekig elit középpályás volt, aki igazi Juventino, aztán sérülései után már nem tudta beverekedni magát a kezdőbe. Hálás vagyok neki, már kevés hasonló szellemiséget képviselő játékosunk maradt.

jeneiPALI 2018.07.12. 09:15:02

Hát ez felháborit engem ,nem az hogy öt elküldjuk gyakorlatilag, az hogy a semmirevaló alibista khedira meg itt maradhat, szerzödéshoszabitani akarnak vele, miközbe a klubb saját nevelésü játékosát nem marasztaljuk, egybe azt is jelenti hogy menjen már ahova akar, csak ne maradjon itt,Allegri elmehetne a pbe, ,,német semmivel se jobb nála véleményem szerint ez kiderült most avbn mikor kiröhögték asaját országa kommentátorai és megtették felelösnek öt és özilt a kiesésért , ami igaz is részbe, ezt itt marasztalnák, ideg szét vet engem ilyenkor , Buffon most ö szép én mondom!!

pedronegroo 2018.07.12. 09:21:43

Szégyen!!! Se Buffon, se Marci... kezdjünk megbarátkozni a gondolattal hogy CR lesz az új Capitano...

Sztovicska 2018.07.12. 09:33:29

Sokan fogtok most ezért beszólni fel vagyok készülve de én úgy látom hogy kbedirának vannak meccsei amikor elkapja a fonalat és mutat is valami. Gólpassz vagy gól. Sajnos 10-ból 8szor semmit de néha van amikor meglep. Marchisio egy igazi legenda számomra a csapathűség mintaképe a mi tottink de azért be kell látni hogy egyik meccsen sem mutatott maradandót tavaly. Igaz keveset játszott de érződik rajta hogy a sérülései hazavágták. Jelenleg can, pjanic, maruidi bentancur mellé kellene cserepadot erősiteni oda elférne khedira. De marchisio sajnos már megtette a magáét. Ezt be kell látni. Ettől függetlenül remélem sehova se megy. Itt kezdte itt hagyja abba. Respect

Il Principino 2018.07.12. 09:44:35

Szégyen!Amíg Sturaro és Khedira itt van,addig neki is lenne helye!
Ráadásul szerződésbontással engednénk el???Ez olyan mintha páros lábbal rúgnánk ki...
A nagy Cr biznisz miatt bevételre kéne szert tenni,ami pl. nálam Sturaro és társai értékesítése!Oké,hogy keveset játszott,de a nyári edzéseket most egészségesen és vb nélkül pihenten tudná végig csinálni.Ahogy Barza és Chiello,úgy ő is elférne még a csapatban!

Dana06 2018.07.12. 09:57:50

Khedira a Nèmet válogatottba is leszerepelt! Olasz csapat létünkre Török-Német belső középpálya lesz ...
Can nagyon remélem Khedira helyett jön a kezdőbe. De neki is Allegrit ismerve 3-4 hónap padozás vár mire beépíti.
Marchisiot nagyon sajnálom én is Barzaglival lehetett 37evesen hosszabbítani akkor ő is megérdemelte volna hogy maradjon.

Bbenj 2018.07.12. 10:15:17

Tènyleg elszomorító,hogy az alibi Khediràval hosszabítanak,Sturaro meg lehet maradni fog,közben Marcit elengednèk aki az egyedüli Juve nevelès kb a csapatban.1000x inkàbb Marcit nèznèm mint a màsik kettő aranylàbút,mèg ha Marci nem olyan mint règen,de akkor is!!!Sajnàlni fogom ha elmegy,de èrthető ha jàtszani szeretne,a Monaco jó vàlasztàs lehetne neki.

Forza Juve !!! 2018.07.12. 10:36:35

Az egyik nagy kedvencem kur.a csalódott leszek ha ő is távozik :(

tom85 2018.07.12. 10:45:14

@Sztovicska: kár lenne ezért beszolni,de ha ezt komolyan igy gondolod, az szerintem nagyon sok embernek "furcsa".
Egyébként sajnálom,hogy Marchisio nem távozott meg mikor

biancineri101 2018.07.12. 10:50:13

@Sztovicska: Mindenki máshogy látja a dolgot, de nálam Khedira nagy meccseken képes villanni Marchisio meg sajnos sehol. Nem véletlenül nem játszatta Allegri. Persze én szeretem őt és örülnék ha maradna. Viszont ha a távozás mellett dönt ő is és a klub is, akkor szép dolog ingyen elengedni, mert így oda megy ahova akar, ráadásul szabad ügynökként több pénzt is kérhet.

tom85 2018.07.12. 10:51:34

Kusza hozzászólás lett,csak annyira próbáltam leplezni mennyire idegesitett fel ez a dolog,hogy mar nem vagyok képes irni. Szóval,Marchisiot nezni a Juve középpályájan vagy Khedirat akinek 10bol 8 meccse szar?micsoda kérdés. Nevetséges lenne bármit reagalni erre a felvetésre.

babo0410 2018.07.12. 10:59:35

@Sztovicska: Teljesen egyetértek. Sajnos Marchisio teljesen leépült a sok sérülése miatt, és ha nem akar padozni, akkor el kell mennie. Itt ahol a triplázás a cél, már nem tud kezdő lenni. SAJNOS!

alexGicamo 2018.07.12. 11:03:01

Nagyon szomorú vagyok ! Ez szégyen - gyalázat ! Miért van az , hogy szeretett klubunk mindig a legnagyobb juventinokkal bánik a legméltatlababbul ? CAPITANO , GIGIM és most Marci ... egyedül PAVEL a kivétel .

Cannavaro 2018.07.12. 11:17:59

@biancineri101: Khedira nagy meccseken képes villanni? Melyiken? Csak egyet linkelj be légyszives!!!!!!!!!
Nagyon nem értek egyet, hogy Khedira képes "villanni" 20 meccsből, Mikor Marci kap 10 ből 1 et... Akkor hogy villanjon 10-ből 2x???? Ezt magyarázzátok meg nekem!!! Hogy van az, hogy Marci az első rossz meccsen ki esik a kezdőből a Khedi meg azon a 8 meccsen se?? És megkapja a lehetőséget, a "villanásra" (Emlékeim szerint, egész szezonban volt 2 meccse, amikor úgymond villant...) Hülyeséget beszéltek, Khedira egy nagy kupac sz.r, és egy vicc, hogy egyáltalán felveheti a Juve mezt, miközben Marci néha bedobódik, aztán, ha játék hiány miatt gyenge, azonnal a padon!!! Nevetséges!! Allegri, ebből a szempontból egy GYÖKÉR!!!!!!!!

Il Principino 2018.07.12. 11:28:25

Még szerencse,hogy Khedirának abból az évi 60 meccséből 5 értékelhető,vagy csinál vmit...Ja tudjuk,jól olvassa a játékot és remekül lezárja a passzsávokat :D Bár a focit inkább játszani szokták,mint olvasni..
Milan elleni meccsről maradt meg vmi utoljára értékelhető mozzanata Khedirának,akkor is szinte észrevehetetlen volt...
Sturaro meg az új Padoin megtestesítője!
Khedira Maxnál mindig a kezdőbe követeli magát és tudjuk,hogy a játékos akarata dönt itt legtöbbször :D
Marci még egy esélyt megérdemelne mindenképp,ha érez még magában annyit!A kérdés mit bír még az a térd :(

biancineri101 2018.07.12. 11:59:48

@juve1986: Ok akkor én és mások hülyék vagyunk. Allegri is hülye. A Transfermarkt is hülye, mert Khedira szerződése már jövőre lejár, mégis 4x annyi az értéke szerintük mint Marchinak. És amúgy Khedira statisztikái sokkal rosszabbak, mint Marchisiójé. És a csapat is jobban muzsikál ha Mari kezd helyette...

Én szeretem Marcit, nem azért írok ide hogy őt szapuljam, de csak azért mert páran kinéztétek magatoknak az egyik játékosunkat bűnbaknak, még nem lesz igazatok!

Cannavaro 2018.07.12. 12:15:36

@biancineri101: Mi többiek látjuk, hogy konkrétan semmit nem csinál!! Nem kell hozzá hülyének, vagy okosnak lenni, hogy ki nyisd a szemed, és láss! Erre azért elég sok élőlény képes e bolygón! Hogy a transfermarkt, nem tud mit mondani Marci-tról, mert nem játszik, az nem jelenti azt, hogy rosszabb mint Allegri erőltetett szerelme! Statisztikákról is teljesen felesleges beszélni abban az esetben, ha ugyanazon szar teljesítmények után egyik játékos azonnal padra kerül, a másikból kisajtolnak 10x annyi meccsen egyet! Allegri meg továbbra sem egy tökéletes istenség attól hogy Ő a Juve jelenlegi edzője! Vannak hibái, és a legnagyobb Khedira iránt érzett érthetetlen szexuális vonzalma! Érdekes egyébként hogy Buffon, Chiello, Pjanic, Costa nem bűnbakok... Vajh miért nem? Mert hozzá tesznek a játékhoz?? Nem is tudom, biztos csak a ló feje miatt nézte ki magának mindenki, és nem azért, mert folyamatosan emberhátrányban játszunk miatta, kivétel évente 2x....

Cannavaro 2018.07.12. 12:18:14

@juve1986: Ja, és nem mutattad azokat a nagy villanásokat, nagy meccseken!! Légyszi légyszi, csak egy nagy meccses villanást, és komolyan veszem a mondandódat, addig elég nehézkes!! Köszi! ;)

Il Principino 2018.07.12. 12:24:17

Khedirát tavasszal nem véletlenül kezdte ki a Juventus szurkolótábora...A németek is szapulták Özillel együtt!
Marci nem volt formában a sérülése után,Sturaro botlábú,Bentancur zöldfülű,maradt a Pjanic-Matuidi-Khedira trió,ezért játszott annyit a kebabos,de remélem Can érkeztével a kispadon gubbaszt majd!!!

Cannavaro 2018.07.12. 12:25:57

@Il Principino: Ne légy naív! :D Alapkezdő lesz, amíg Allgeri itt van, mint ahogy Mandzu is! És Cancelo is hamar lelép, mert DS lesz az elsőszámú!

Il Principino 2018.07.12. 12:32:40

@juve1986: DS sztem nem rossz,már amikor egészséges...Mandzuval sincs olyan problémám,mint az alibiző kebabossal..legalább küzd,hajt..
Beállok én is azok táborába akik pezsgőt bontanak a távozásakor :)

Cannavaro 2018.07.12. 12:35:00

@Il Principino: Nem rosszak ez tény, de van náluk jobb! Teljesen lényegtelen Allegri számára, csak azokat erőlteti akikben bízik, mindegy mire képesek, és mire, a lehetséges alternatívájuk!!

babo0410 2018.07.12. 12:44:52

@juve1986: Akkor lefordítva Allegri sík hülye, mert nem veszi észre h Khedira mekkora nulla, és a jobbak helyett ő kezd. Úgye ezt nem gondoltad komolyan?

Il Principino 2018.07.12. 12:45:19

@juve1986: Minden edzőnek megvannak a maga "gyermekei" :D
Ez esetben Khedirát úgy fogadta örökbe :D :D :D

Cannavaro 2018.07.12. 12:53:21

@babo0410: 100% ig komolyan mondtam! Mint mondtam, nem istenség, és nem hibátlan ahogy Te és még páran hiszitek!!!!!!!! A Khedira mániája beteges, és ebben az esetben sík hülye!!!!! Rajtam kívül, még páran(jóval nagyobb többség) lemartuk az arcunkat a szezon során, miközben a 70. percig a nevét nem mondta ki a kommentátor, és nem azért, mert elfelejtette! Tv-s kommentátorok, és újságírók is folyamatosan kifejtették, hogy érthetetlen a játszatása, és az még inkább, hogy 1 meccset kap mindenki, aki a helyére pályázik, és azon próbáljon bizonyítani, miközben oda vannak ragasztva már mióta a kispadhoz! Próbálj Te is beállni így, és játszd ki a Allegri szerelmét a kezdőből... Nem fog menni!

Cannavaro 2018.07.12. 12:57:15

@Il Principino: Én, perverzebb dolgokat vizionálok kettőjük között, mint egy apa fia kapcsolat.. :D :D :D

NagyonJuve 2018.07.12. 13:00:27

@juve1986: jó! Szeretem ezt az optimista hozzá állást! :D

2018.07.12. 13:06:10

Sajnos a súlyos sérülése után nagyon visszaesett a teljesítménye és láthatóan Allegri kegyeiből is kiesett, így jogos a váltás sztem részéről. Fájó leírnom, de sokat idén sem tudott hozzátenni a játékunkhoz, mikor pályán volt (nyugi, Khedirát most hagyjuk :D ).

steven.h 2018.07.12. 13:08:04

Pár embernek nem fog tetszeni a véleményem, de úgy gondolom, hogy itt a blogon mindig kell valaki, aki miatt lehet szidni épp Allegrit vagy a vezetőséget. Most ez épp Marchisioval teljesedik ki. Emlékszem még régen, mikor folyamatosan játszott (Allegri alatt is) mindenki kikövetelte a kezdőből, mert hogy egy szürke játékos, nem csinál semmit, észrevehetetlen, ezt egy primaveras is lehozza így stb stb. Archívumban nem fogok keresgélni, de rengeteg vitám volt itt több emberrel is, védve Marcit aki egy nagyon fontos láncszem volt a középpályán !Allegrinél is!
Allegri nem megutálta Marchisiot hanem jött a sérülése és nem találja önmagát, sajnos többször is rossz volt nézni a játékát, Khediráét is rossz, de ő a kisebbik rossz volt idén.

Most, hogy úgy tűnik Marci távozik, amit nagyon sajnálok, jönnek hirtelen a Marchisiot a kezdőbe követelő kommentek, meg hogy szégyen hogy elküldjük, olyan emberektől is akik régen esetleg pont őt akarták kitenni a csapatból. Most van egy új ellenség Khedira személyében, akit mindenki ugyanazzal támad be mint régen Marchisiot annyi különbséggel hogy őt még jobban lehet utálni mert nem vérbeli Juventino...

Cannavaro 2018.07.12. 13:23:31

@steven.h: Én személy szerint, sosem követeltem ki a kezdőből! De nagyon idegesít, hogy sem Marci, sem Benta nem kapta meg a lehetőséget érdemben, miközben volt egy lényegében a pályán sem tartózkodó gyenge pontunk!
És az még jobban idegesít, hogy léteznek élőlények akik ezt B kategóriás tunéziait, még képesek megvédeni, hogy nem is olyan rossz! DE AZ!!!!

Cannavaro 2018.07.12. 13:28:06

De kedves Juventinók, csak nyugodtan hunyjatok szemet, ha hiba van a csapatban, és fogjuk rá, hogy kell egy ellenség! Biztosan vannak ilyenek, de nálam nem kell, hogy legyen, de ki kellene végre javítani a hibákat, Allegri hibáit, Marotta hibát stb! Akiknek a pozitív dolgait el ismerem, mindig el ismertem, de azok nem idegesítenek, nem kell folyamatosan szóba hoznom! Nyaljuk csak ki a sejhajukat, mert ugye tökéletes istenségek, hibák nélkül! Lassan meg tanulom! Kritika nem kell, csak nagy taps, úgy fejlődik a társadalom is... visszafelé!

rightinthenuts91 2018.07.12. 13:37:03

@juve1986: A legnagyobb baj az a mostani társadalommal (szerintem), hogy végletekben gondolkozik és csak kétfajta igazságot lát és emiatt nem tudnak vitatkozni az emberek. Ha az egyik így gondolja a másik meg úgy, akkor az bizos egy idióta gyökér lehet, aki nem ért hozzá. Holott csak a véleményét írja le.

Sztovicska 2018.07.12. 13:44:33

@juve1986: szerelme? Szexuális vonzalma? Hány éves vagy? Ilyen irgalmatlan baromságokat ritkán olvasni. Elhiheted hogy ha őt játszatja helyette az nem egy titkos szerelmi románc miatt van hanem mert lehet hogy jobban ért hozzá mint az itt kommentelgetők. Nem kötözködni akarok de komolyan sokan totál nem látják át a dolgot. Marchisio nagy kedvencem volt nagyon jó focista volt de manapság már cserének se hoznám be mert teljesen súlytalan amikor pályán van. Khedirának vannak előnyei akármennyire is ki lett itt közösitve. Konkrétumokat ne várj mert ezt allegri látja. Nem viccből játszatja. Gondolom azért az elmúlt év sikerei azt mutatják hogy ért is ahhoz amit csinál

Rikoo 2018.07.12. 13:45:23

@rightinthenuts91: Így van, én ezért sem vitázok már inkább senkivel, mert nem látom semmi értelmét.

steven.h 2018.07.12. 13:47:32

@juve1986: Akinek nem inge, nem veszi magára, én emlékszem, hogy hányszor kellett Marchisiot megvédeni régebben, mikor stabilan kezdett.
Az eredmények meg nem azt igazolják, hogy akkora hatalmas hiba van a csapatban, mindenhol vannak olyan játékosok ahol érthetetlen hogy miért játszanak, miért erőlteti őket az edző vagy épp miért nem játszatnak embereket (Zidane-Benzema, Nainggolan ügy a belga kapitánnyal stb).

Idén jött Can, Bentancurnak is volt egy jó vb-je, szerintem mindketten megkapják a lehetőséget Khedira kárára aki nem lesz fiatalabb, plusz Cancelo lesz az elsőszámú jobbhátvéd és nem DS.

Fabio83 2018.07.12. 14:06:42

Khedira a fodbal megcsúfolása. Egyébként emberileg rendben van. De ha eltöritek az egyik lábam és az egyik kezemet feldugom a seggembe, akkor is szégyenkezve jönnék le a pályáról, ha olyan gyenge teljesítményt nyújtanék, mint Khedira. Na jó lehet egy picit eltúloztam... de nem, mégsem!

biancineri101 2018.07.12. 14:07:48

@juve1986: "@juve1986: Ja, és nem mutattad azokat a nagy villanásokat, nagy meccseken!! Légyszi légyszi, csak egy nagy meccses villanást, és komolyan veszem a mondandódat, addig elég nehézkes!! Köszi! ;)"

Ugyan itt épp magaddal vitatkozol , de azért én is beszállok szíves engedelmeddel: real elleni visszavágóbn elég jó volt. De az ide statisztikái is jobbak Marchisiónál gól+asziszt mutatói jobbak, és a csapat is több pontot gyűjtött amikor pályán volt. pedig ő a nagy meccseken játszott Marchisió meg a kicsik ellen.

Ami inkább engem érdekelne, hogy te kimondod, hogy senki nem tökéletes (Te jobban értesz a focihoz mint Allegri, hisz ő nem látja a nyilvánvalót), de az fel se merül benned, hogy talán te vagy az aki nem olyan nagy szakember, mint Löw, Allegri, Mouruinho... Ezeknél mind kezdő volt Khedira. Nyilván midnenkinek vannak hibái, de a folytonos fikázásod nem segít senkin, csak rohasztja ezt a közösséget.

FAF 2018.07.12. 15:02:05

@biancineri101: Azért ezt az idei statisztikái dolgot magad se gondoltad komolyan ugye? Hogy akarsz összehasonlítani két játékost akik közel se kaptak azonos esélyt?

Khedira egy szégyen a pályán. El kell takarítani a csapatból nem még hogy hosszabbítani vele. Az ő fizetéséért egy fiatal játékos kihajtaná a belét és nem alibizne, ráadásul még mi szurkolók is jobban járnánk.

Reálban még fiatal volt jobban odatette magát ezért játszott, de már ott is egy szerencsétlen balf volt, mindent helyzetet elbénázott.

Löw szerintem veri a fejét a falba, hogy visszarakta kezdőbe és így mehettek is szépen haza pihenni. Amikor a saját országa kineveti és őt okolja a kiesésért akkor ne akarja már megmagyarázni senki, hogy Khedira milyen jó játékos.

Hogy nálunk miért játszik az egy nagy rejtély. A saját feladatait, védekezést nem képes ellátni. Szerintem egy jó bólogató katona és ezt szereti Allegri. Nem kockáztat, nem bonyolódik cselekbe, mondjuk ez nem véletlen :-)

Amíg Khedira és Sturaro a keretben van addig Marchisionak is kell hogy helye legyen, pláne hogy ő az egyetlen saját nevelésű játékosunk. Megérdemel egy esélyt a sérülés után és egy teljes felkészülési időszakkal a háta mögött. Ebbe a szezonba nem alkotott maradandód bár nem is kapott rá sok esélyt, de neki legalább van indoka rá nem úgy mint a másik két jómadárnak.

Lassan már nincs egy ikon se a csapatba. Miért kell azt is elzavarni aki szívesen maradna és többet tett már a csapatért mint Khedira valaha is fog?

Nem szoktam szapulni a játékosainkat még Padoinnal se volt bajom max megmosolyogtam, de Khedira egy semmire kellő játékos akinek semmi keresnivalója szeretett csapatunknál.

Génmanipuláltházikecske 2018.07.12. 15:11:19

Khedira hozzá értése mindig kisegítette a csapatot. Mindig benne van a párharcokban és sose sunyult el(ja persze). Ha fent volt a pályán, egy tehetősebb csapat, úgy rongyolt át a középpályánkon mint tank a vakond buckán, mert ő elvolt foglalva a passzsáv zárással. Marci féllábal tudná hozni ezt a teljesítményt ha ugyanannyi játék időt kapott volna mint a Tuniszi herceg. Van egy olyan sejtelmem, hogy a középpályára, és a védelembe frissen érkezőket nem fogja előbb preferálni a Miszter, talán fél szezonon keresztül, ahogy azt eddig is tette.

2018.07.12. 15:12:06

Kehdira és Sturaro meg marad?!? Na, az szép lenne. :-(

2018.07.12. 15:54:45

@FAF: Természetesen óriási +1 (Majdnem elfelejtettem)

Cannavaro 2018.07.12. 16:37:44

@biancineri101: Az, hogy a magam kommentjéhez írtam a második hsz-t, az véletlen, de ezt te persze rögtön a veled nem egyet értőnek, oda kell pöckölni... :D :D :D És én veled vitatkozom?
Még mindig nem mutattál, nagy meccses jó játékot Khedira-tól, csak terelsz, pedig kijelentetted, hogy volt ilyen!
Továbbra sem vagy hajlandó érteni amit írok! SOKKAL TÖBB MECCSEN VAN JOBB MUTATÓJA, HONAN TUDJA BÁRKI HOGY MILYEN LENNE MARCI ENNYI MECCSEN? Én sem tudom, de Allegri az aki ki is próbálhatta volna, de nem tette! Úgy nem érzed, hogy kicsit könnyebb a dolga mint Marci-nak? :D
Újabb kérdés: KI MONDTA NEKED, HOGY ÉN JOBB EDZŐ VAGYOK?? :D Én nem tudnék elvezetni egy csapatot, de van szemem, és rohadtul nem értem, hogy a nyilvánvaló(amit nem csak én látok, nem egyedül írom ugyanezt, de talán én a leggyakrabban) dolgokat, hogy nem érzékeli méterekről egy világklasszis edző! Mint fentebb is említették, nem csak a Juve szurkolók, és a Német szurkolók hurrogják le mindenhol, még meccs közben is, de a média is kikezdte, tehát nem én írom hasamra ütve, hogy egy semmire sem jó nyűg, egy ekkora klub számára!
A közösség rohasztás, pedig semmivel sem jobban mint Te, és társaid, akik a másik oldalról ugyanazt csinálják! Lépten nyomon védenek valakit, akit a fél világ kikezdett nem véletlenül!

@Sztovicska: Igen szerelme, és szexrabszolgája, mert nem tudok semmi mást elképzelni, miért akar mindenáron emberhátrányban játszani!! Az ember fantáziája elkalandozik, ha értelmezhetetlen dolgot lát hétről hétre! Valszeg romantika lehet a háttérben! Egyébként 32 éves vagyok, bár ez teljesen lényegtelen! ;) Mint mondtam, az a dühítő, amit jó lenne már, ha felfognátok, hogy azt a semmit, más ha ugyanannyi lehetőséget kap, nem csak Marci, de akár egy Bentancur, vagy extrémebb esetben egy Berna, vagy Cuad is tudna ott játszani, lehet sokkal jobban is lehozná, és nem csak 2 lépés balra, 2 lépés jobbra és bámuljuk a labdát lenne, hétről hétre bealvásig!

pott70 2018.07.12. 17:48:38

Lehet ezt a dolgot cifrázni,de amíg egy Sturaro a csapat játékosa,addig érthetetlen,hogy Marcinak meg mennie kell.Sőt,botrány,borzalom,stb...

alexGicamo 2018.07.12. 19:41:50

@FAF: Teljesen egyetértek ! Nem szoktam pedig Khedirát szidni, de ha Marciról van szó , akkor megteszem és nem hagyom ki a németet a buliból .

GGábr81 2018.07.12. 20:06:53

Megrendeltem a Juve mezem, el ne merjétek adni, mert visszaküldöm. Khedira, Matyi, Styuani marad? Tőlem mehet bárki (Hugi, Pjanics, Dybala is). Kinkong, Marci és DC maradjon! Pont elég lesz megemésztenem Buffont.

venember83 2018.07.12. 20:37:03

@GGábr81: ne félj, nem adják el, erről szó sincs. Egyszerűen felbontják a szerződését, és elengedik.

biancineri101 2018.07.13. 08:55:02

@juve1986: Ahogy már írtam a Reál elleni visszavágón elég jól teljesített. Ne haragudj hogy nem keresek neked Linkeket,de itt a cégben le van tiltva a youtube de ha ez ilyen nagy gondot okoz akkor segítek amiben tudok:
1. indítsd el egy böngészőt
2. írd be: www.youtube.com
3. keresőbe írd be: real Mardrid-Juventus 2018

Mivel Egyetemen tanultam statisztikát nem igazán tudom értelmezni azon kijelentésedet, hogy Khedira többet játszott, ezért nem lehet összehasonlítani
De segítek ebben is, módszertan: gólok számát elosztod a lejátszott meccsek számával. Ez ad neked egy számot, na azt kell figyelembe venni!

Ha van még kérdések bátran fordulj hozzám!

Forza Juve!

Cannavaro 2018.07.13. 18:46:46

@biancineri101: Látszik, hogy józan paraszti észre nem adnak diplomát! Nem az arányok a lényeg! Aki több lehetőséget kap a kezdőben, annak a fejlődésre van több lehetőségre, és nem a rideg számokat kell nézni! Lehet hogy arányosan a meccseikhez képest nézve gyengébb Marci, de azt nem nézed, hogy ha ugyanannyi lehetőséget kap, akkor esélye nyílik, a folyamatos játék általi fejlődésre! szezononkénti 5-6 meccsen ne várd, hogy lenyomja azt, aki 30-40 et kap, és minden meccsen biztos lehet benne, hogy a következőn is ott lesz! Megnéztem egy hosszabb összefoglalót, És nem kell elájulni attól, hogy egy meccsen VÉGRE értéklehetőt nyújtott! Nem volt kiemelkedő ott sem, csak kivételesen csinált is valamit! Aztán a következő, és az az előtti meccseket, 1-2 kivétellel meg végig alibizte! ;)

Cannavaro 2018.07.13. 18:50:59

@biancineri101: Továbbra sem értem, és nem is akarom, mit eszel a Sturaro-val karöltve leggyengébb játékosunkon, hogy ennyire véded! De hát Te tudod, szeresd, én alig várom, hogy elhúzzon, ha ehhez az kell, hogy Allegri is menjen, én azt is alá írom, csak látnám már, hogy más mezt húz! FORZA JUVE!

nemesszabi 2018.07.14. 21:01:43

@juve1986: Én jobban szeretem marcit sokkal Khediránál, de ahogy te is mondtad fentebb a kritika fontos. Hát sajnos akkor is fontos amikor ki kell mondani, hogy hasznosabb Khedira nála. De szerinted menjen Khedira is és Allegri is, meg gondolom akkor már Marotta meg midnenki amíg nem az van amit te jónak látsz?! Szerintem Allegri jó edzző és tudja mi a legjobb a csapat szempontjából.
Az emg hogy enm a számokból kell kiindul, hanem addig játszatni valakit amig nem lesz jó ha egyáltalán jó lesz?! Súgok avlamit: Marci van a Juventusért és nem fordítva! Amúgy szeinted a Transfermark-nál hány dolgot vesznek figyelembe egy játékos értékének a megállapításakor? mert Szerintük Khedira 4x annyit és mint Marci pedig a szerződése is csak 1 évig tart már. Vagy a Transfermart is menjenn a búsba?!

Cannavaro 2018.07.14. 21:15:20

@nemesszabi: Nekem elég amit látok, nem kell hogy meggyőzzenek bármiről! Khedira egész szezonban 2x, max 3x játszott elfogadhatóan, és nem azért kell addig játszatni, amíg végre jó lesz, csak mert nekem úgy tetszik, de ne hasonlítsunk már össze 2 olyan játékost, akik közül az egyik játszott 5-6 meccset, a másik kapott hányinger teljesítménnyel 30 at!! Mire?? És miért?? Van ott még egy Bentancur is Marci mellett, és semmivel sem csináltak kevesebbet, mint Khedira, úgy hogy Ő sokkal több lehetőséget kapott! Jó hogy 4x annyit ér az, aki egy Juventusban alap kezdő azzal szemben aki nem kapja meg a lehetőséget, max bedobva, játékhiánnyal, aztán egyből vissza padra.... Ilyen alapon mehet a búsba igen!!!! Allegri, meg amúgy sem a kedvencem, a bunker focija miatt! Elismerem az elért eredményeit, de ha a következő szezonban is ennyit bír össze hozni, hogy 70 percen keresztül bámuljuk a passzolgató ellenfelet, és a labdát, hát az a Juventus újabb szégyene lesz, mint ahogy az idei is az volt! Nézhetetlen, szánalmas játék volt a válasz arra, hogy a védelem öregebb lett egy évvel, és elment Alves, és Bonu! Ennyit bírt kitalálni a nagymester, hogy 10-en hátra és higany meg hagy szo.jon elől egyedül, hát nagy taps! Kihozta magából a legtöbbet, véleményem szerint, és elérkezett a váltás ideje! Ha rajtam állna megköszönném a szép éveket, és hoznék egy motivált, fiatal edzőt, kicsit támadni is képesebb felfogással! FORZA JUVE!

Grinta 2018.07.14. 22:09:02

@juve1986: Ezt a bunker foci dolgot már nem először írod.Elmesélnéd az itt jelenlévőknek,hogyan is lehet ezzel a nézhetetlen bunker fodballal 38 mérkőzésen 30 győzelmet 5 döntetlent 3 vereséget aratni, 86 lőtt góllal és ezzel járó +62-es gólkülönbséget csinálni?

2018.07.14. 23:22:05

Azért most majdnem félrenyeltem egy korty vizet...Machisio, az egyetlen saját nevelésű és hűséges játékosunk szerződésének felbontásáról van szó és ugyanezen cikk alatt van olyan, aki Khedira megvédésével van elfoglalva. Kékhalál...

Cannavaro 2018.07.15. 14:45:09

@Grinta: Ha nézted volna a szezont, nem kéne elmesélnem semmit! 70 perces nézhetetlen f.s ra gondolok, amit egész szezonban nyomtunk, és az hogy a Juve ilyen eredményes tudott lenni így is, köszönheti a néhány klasszisának, és a Serie A gyengeségének! A calciopoli előtt, ez kb 5-6. helyre lett volna elég! Én, lényegében minden vasárnap, az elalvással küzdve próbáltam, Allegri találmányát végignézni! Szégyelltem magam helyettük is! 2-3 játékoson kívül, konkrétan semmi akarás, csak a 2 lépés balra, 2 jobbra, és nézzük a labdát ment, a saját térfélen! Mi ez, ha nem bunker foci! Ha ez nem az, akkor mi az?? A gyalázat, akkor volt a legnagyobb, amikor ezt kis, és középcsapatok ellen is ugyanígy csináltuk!

Cannavaro 2018.07.15. 14:47:36

@Grinta: Ezek a k.va hasznos statisztikák, arra nem jók véletlenül, hogy akik erre hivatkoztok, nézzetek már utána annak is, hány kapura lövés, hány % labdatartás volt jellemző a szezonban, légyszi légyszi!!!!!!!!!!!!!!!!

Del Pybala 2018.07.15. 15:20:20

@juve1986: 14.6 lövés/meccs 56% labdabirtoklás Nem hiszem, hogy kevés lenne.

Grinta 2018.07.15. 15:38:58

@juve1986: Én azt gondolom,az első írásod konkrétan az,hogy Te mit látsz bele a játékunkba.Az nem feltétlenül van azért úgy,és nem is biztos hogy igaz.Ha defenzívebb focit írsz,abban még van is valami.De könyörgöm..a Calcio hazájában?Allegri találmánya pedig a professzionalizmus.Jobban nem tudom leírni.Nem résztávokban,(félidőkben,meccsben) gondolkozik mindig,hanem nagyobb ciklusokban.6-10 meccses kis csoportokban,közte a Champions League,ahol sakkozni kell mind az erővel,mind a formával.Ez nem csak annyi amit mi végtermékként a pályán látunk.Hogy "kurva gyenge" Vidi szurkolók után szabadon.A statisztikák amiket írtam,azok pedig nem megfoghatatlan dolgok,mint hohy hány mélységi passz vett át a csatár../Nem mindegy?/ hanem amire ezt a játékot játsszák.Pontok,gólok Más.Később írtad a kapura lövés,és a labdatartás fogalmát.Ez sem egy egzakt tudomány azért.Mert lehet félidőnként példának okáért hat kapura lövésünk,ebből mondjuk a fele el is találja,az három.De abból a háromból kettő full ziccer,és egy be is megy.Ebből a Juventus meccset képes nyerni.Márpedig ez a fő cél.Nem pedig "arzenalozni" Labdatartásra pedig ott volt a tegnapi Belgium-Anglia mérkőzés.Ugyanabban a szisztémában játszottak,de micsoda különbséggel.Angoloknál volt a labda,de mint akiket csocsóban felhúztak a botra.Belgák pedig..hatékonyan játszottak,szétfocizták Őket akkor amikor kellett.

Rikoo 2018.07.15. 16:20:03

@Grinta: Nekem speciel nagyon tetszik az Allegri féle játékfelfogás, csak több minőséget képviselő játékos kellett volna a keretbe igazolni és nem jól működő csapatrészeket megbontani évről évre.
Szerintem fantasztikus szakember.

Grinta 2018.07.15. 16:47:23

@Rikoo: Én imádom a palit!Viszont ha hibázik,azt is készséggel elismerem.Ahogyan tette Ő is a Napoli elleni hazai után.Ott makkon volt.Csapatrészek kérdésköre pedig bonyolult.Mert mi kintről,és valószínű hogy Ők bentről is! látják pontosan a dolgot,de jelen esetben a pénzügyi erőforrásokkal is gazdálkodnunk kell.Ha minden csapaatrészünk komplett lenne,nem sok csapatnak az!! egy évben,akkor a Juventus nyerné a Championst.Lyukak mindenhol vannak általában.De fejlődik a csapat.Gazdaságilag és a pályán is.Eladsz egy 0 pénzért érkező Pogbát rekordösszegért,amiért érkezik egy olyan csatár aki biztosan 20+ gólt termel.Mondhatjuk hogy nem nagy dolog,csak az Trez óta nem volt konkrétan.És hol van az már?!Eladsz egy Bonuccit 42 milla euróért,és beteszed helyére azt a Benatiát,aki az előző szezonban kiegészítő ember volt.Most meg klasszis szinten játszott.Fele pénzért,teszem hozzá.Tudom hogy nem szerinted ; ) de most nem erre akarok kitérni!Hanem arra hogy lépegetünk előre sorban.Itt van Caldara,aki ha! beválik,megoldja ezt a posztot jó sokáig.Hogy ezt most Ruganival teszi-e meg..az a jövő zenéje.Minőségre,kreativitásra pedig már itt van támadóposzton,ami nem csatár : ) Mandzukic,Bernardeschi,Cuadrado(aki jobbekket is megolja szükségből),Doglas Costa,Dybala,Híguain,újabban Cristiano. Mögöttük Pjanic osztogat aki a legszűkebb elit technikailag,és taktikailag is.Visszatérve picit Pipitára.Én nagyon megszerettem,de ha igazak a hírek,Chelsea-mondjuk 60 milla euro,akkor az amortizációt tekintve,életkor,amit a pályán letett,szerintem kijön simán nullára a dolog!Ezekkel azt akartam érzékeltetni,hogy pontosan tudják mit csinálnak.Itt minden ki van találva!És bizony néha tényleg sajnálom hogy ez sokaknak nem látszik.Hogy a Marchisio hírhez is hozzászóljak!Óriási kedvencem!De!Engedtessék már meg hogy elhiggyem azt amit a Team mond,és amit látnak edzésen minden egyes nap.Ha Claudionak ennyi mérkőzés jut,akkor ennyi.Szeretem!De a Juventus a lényeg.És ez igaz Khedirára is.Akit itt minden egyes büdös nap minden egyes hírénél olvasnom kell.Hogy mi a jó francnak játszik,van itt.Hát kérdem Én,nem mindegy,amíg a csapat nyer?Akár vele a pályán is.Nem mindegy??Tőlem Max berakhatja liberóba(szó szerint is : D ) saját nagymamáját ha nyer a Juventus,boldog vagyok.

2018.07.15. 18:01:19

@Rikoo: @Grinta: Meglátjuk, idén mire jut. Nem élcelődésből írom, én is kíváncsi vagyok rá, hogy mit tud kezdeni egy BL-szinten is top 4-es kerettel. Középpálya tekintetében rezeg csak kicsit ez a "top 4-es" léc, de Cé után van egy olyan érzésem, hogy a Mercato végére meglesz ez. A középső védelem, ami még necces, de összességében lehet, hogy már most be lehetne írni így Cé, Cancelo, Can leigazolása után. Tényleg...idén rámegyünk a "C" kezdőbetűs játékosokra? :-)

Grinta 2018.07.15. 18:18:37

@Dr. Grant: Meglehet! nem is kell már oda ember.Mármint középpályára,hisz ott van Bentancur.Bár Én Sergejt vizionálom továbbra is!Akit lehetne jobban is használni.Viszont Mi azt nem láthatjuk hogy mennyire "kész" játékos.(Itt jut eszembe Lemina esete,aki Lyonban "kinyírta" Juvés karrierjét!)Lehet ez lesz az Ő éve.Na majd látjuk mi lesz a fiúval.Champions pedig nagyon kevésen múlik sokszor.Elég egy rossz félidő,és tavasszal annyi a továbbjutásnak.Középső védőben néha az az érzésem,hogy megvagyunk mindig,viszont ha hosszabb távon kiesik valaki az alap pillérekből akkor bajban vagyunk.Nehéz megtalálni a ballasztot.Meg is legyünk,de ne legyen túl sok elégedetlen player,ha megvan az alap kettős/hármas belül.

Cannavaro 2018.07.15. 20:43:00

Jó, én befejeztem! ;) Nyalogassátok csak Allegri csodafociját! Fő, hogy a számok, és statok k.rva jók! Az élmény, és amit a szem lát másodlagos! Khedira is mesteri munkát végez a középpályán! CSK karszalagot neki, és örökös szerződést! Rugani, Marci, és Bentancur meg takarodjon, mer hát egy kupac sz.r mind, a Juve két sikergyárosához képest! Éljen Mandzu, Khedira, és Allegri, bennetek a jövő!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Szégyenlem magam, hogy számra vettem a nevüket! Biztos nem szimpatikus a fejük, vagy muszáj, hogy igazam legyen! Természetesen kicsit sem értek a focihoz, nem látok el a tv-ig, és nem tudtam el ismerni a tökéletes istenségek földi testbeni létezését! De ezen változtatok, mától csakis Allegri, és Khedi!!!! Éljenek Forza meg ilyesmi! Bocsánat, hogy ennyi ideig tartott, de be kell ismernem igazatok van!! Éljen még a Transfermarkt, és minden statisztikus is, akik felnyitják vak szemeimet! CR7 vissza madridba Sandro-t, és Pjanic-ot el kell adni, és Csak a jól bevált Olaszos, ízes Allegri foci!!! Irány a következő 5-6 BL-cím, ami csak velük lehetséges! Köszönöm a türelmeteket! ;) FORZA JUVE!!!

2018.07.15. 22:14:28

@juve1986: Azért ennyire ne húzd fel magad. Allegrin van idén a nyomás, hogy fog-e tudi normális focit játszatni, vagy BL-t nyerni. Szerintem nyugtasson az a tudat is, hogy aki Khedirát dicséri, ott elég nagy bajok vannak. ;-)
Bárányos Zsolti valószínűleg még mindig jobban bánik a labdával Khediránál, de Davids is sokkal többet tenne le védekezésben, ha 1 meccsre be kellene ugrania...
Marci meg akár még maradhat is, de bárki közbeléphetne az eladásába is a klubnál, akár Agnelli is. De félő, hogy ő is máshogy gondolkodik...

Rikoo 2018.07.15. 22:23:30

@Grinta: Nagyjából hasonlóan látjuk. Bár Benatia soha nem fog olyan megbízhatóan játszani, mint amikor Bonucci csúcsformában volt. A marokkói egy nagyon jó képességű hátvéd, de mentális és koncentrációs problémái vannak meglátásom szerint.
@Dr. Grant: Kapusoknál inkább top10.

Grinta 2018.07.15. 22:39:31

@Rikoo: Mentális és koncentrációs képességben egyet kell hogy értsek,bár Én ezt inkább kicsit a lustaságának,vagy lazaságnak látom a részéről,ami abból adódik,hogy labdával ügyes(ebb),és szerintem jobban olvassa a játékot.

2018.07.15. 22:44:38

@Rikoo: Az lehetséges. De én elsősorban összességében a csapatra vonatkoztatva gondoltam, a mercato végéig. (2 posztra csak azért tértem ki, mert ott még problémás lehet a helyzet szerintem) Van még pár hetük Marottáéknak, hogy feltegyék az i-re a pontot. :-)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3527) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (81) EB (51) edző (973) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10271) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4332) mercato (4283) nyilatkozat (7684) Olasz Kupa (335) összefoglaló (436) pletyka (4299) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (181) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (227) Címkefelhő
süti beállítások módosítása