Del Piero köszöntötte a születésnapos Bonipertit

del_piero_bonipertivel.jpgAlessandro Del Piero a Juventus kilencvenéves legendáját köszöntötte, aki rendkívül fontos szerepet játszott életében, hiszen Giampiero Boniperti volt az, aki a Juventushoz csábította a fiatal Pinturicchiót még 1993-ban.

Giampiero Boniperti a klub elnöki tisztségét töltötte be 1971 és 1990 között, illetve ő tartotta a szerzett gólok rekordját a Juventusnál, egészen addig, amíg Alessandro Del Piero meg nem előzte őt.

„Soha nem felejtem el a napot, amikor találkoztunk.” - írta a Juventus 43 éves legendája a hivatalos weboldalán.

„Egy vasárnap volt kora tavasszal, egy olyan meccs alkalmával, amely délután négykor kezdődött. A Juventus a Là di Moret hotelben tanyázott, ahol az elkövetkezendő években több alkalommal is megfordultam a csapattal, amikor Udinébe látogattunk.

Ott volt, többek között, Roberto Baggio, Gianluca Vialli, Angelo Peruzzi, Jürgen Kohler és Giancarlo Marocchi, olyan játékosok, akik később csapattársaim lettek, az edzői posztot pedig Giovanni Trapattoni töltötte be.

Ennek a csapatnak szurkoltam, ez volt az álmom. Folyamatos izgalomban éltem meg a találkozás előtti napokat.

Csak annyit tudtam, hogy az Elnök találkozni akar velem. Tizennyolc éves voltam, és az édesapámmal mentem a találkozóra, ez pedig még kedvesebbé teszi az emléket számomra.

Az édesapám és én óriási Juventus-drukkerek voltunk, és előttünk állt egy olyan ember, aki mindennél jobban megtestesítette számunkra a Juventust. És te, Elnök úr, engem választottál.

Tudtam, hogy gyakorlatilag már minden tekintetben döntés született, hogy lényegében már a Juventus futballistája voltam, de úgy éreztem, mintha vizsgán lettem volna, és szerencsére sikerült megfelelnem.

Azt mondtad, hogy vágjam le a hajam. Ezzel a tanáccsal, vagy inkább paranccsal pedig, amellyel elköszöntél, nagyszerűvé tetted a napom, mivel így már kicsit a csapat részének éreztem magam.

Az igazi leckét viszont a Juventusszal szembeni szeretet, tisztelet és teljes odaadás tekintetében adtad, ezek a tulajdonságok azonnal nyilvánvalóvá váltak számomra.

Azóta pedig számomra, ahogyan számos Juventus-szurkoló számára, te vagy Az Elnök. Amikor visszagondolok mindarra, amit ezért a klubért és értem tettél, libabőrös leszek.

Te voltál a legendás és hagyományt teremtő férfi; számos rekord birtokosa úgy a pályán, mint később a klubon belül. Példa voltál, egy valódi szimbólum.

Mielőtt elhagytam volna a Piazza Crimea alatt található irodádat és a megnyert trófeák termét, amelyet az első szerződésem aláírásakor meg kellett látogatnom, te átadtad nekem a Juventust, és én voltam az utolsó fiatal tehetség, akit a Juventushoz hoztál.

A Juventusnak pedig átadtad a játékost, akinek az a megtiszteltetés és kiváltság jutott, hogy követhetett téged a Juventus legendáinak az útján.

Nem hiszem, hogy létezik a tiédnél varázslatosabb és megkapóbb történet. Annál a történetnél, amely összekapcsol engem a Juventusszal és veled.

Ezt a történetet ünnepeltük meg együtt a Juventus Stadium megnyitójának az estéjén, amikor együtt leültünk a híres padra, amelyen a klub alapítása történt. Egy másik hihetetlen érzés volt ez, hasonló az Udinében átélthez.

90 csodálatos éved ünnepnapján szeretettel emlékszem azokra a szavakra, amelyekkel bemutattalak a szurkolóknak azon az estén, amikor az első találkozásunkra gondoltam.

Ma, amint első találkozásunkkor, előttem áll a bianconero mez történelmének a megtestesülése: il Presidente, Giampiero Boniperti.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr3714092887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alexGicamo 2018.07.04. 16:37:07

Rendkívüli történet két kivételes legendàról !
Isten éltesse sokáig !
FORZA JUVE PER SEMPRE !!!

Alex8610 2018.07.04. 16:47:08

Mindörökké a legnagyobb!!! ADP! Isten éltesse az Elnök Urat!!

pott70 2018.07.04. 18:24:43

Húú,ez jó!
Isten éltesse az Öreget!

Rikoo 2018.07.04. 18:42:41

Csodálatos, Alexhez méltó monológ Az Elnök úrról, a Juventus feledhetetlen Legendájáról!

Juvetto 2018.07.04. 18:43:53

Csodálatos!!! <3

(Köszönjük a fordítást!)

FeriGjuve 2018.07.04. 20:42:03

FORZA JUVE PER SEMPRE!!!!

FeriGjuve 2018.07.04. 20:42:29

A hideg kiráz és a könnyeimmel küszködöm egyszerre!

GGábr81 2018.07.04. 22:07:16

A legek. Erre nincsenek szavak. Ki lesz utánuk a bianconero mez történelmének a megtestesülése?

Zalayeta 2018.07.04. 22:18:48

@GGábr81: Ronaldo (kihagyhatatlan válasz volt, srry) :D

babo0410 2018.07.05. 00:41:43

Két legenda, akiket imádok. Isten éltesse Signor Boniperti!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása