A Real Madrid elleni keret

bajnokok_ligaja_logo.jpgA Bajnokok Ligája negyeddöntőjében ismét találkozik egymással a tavalyi kiírás két döntőse, s a Juventus ugyan nem szívesen emlékezhet a cardiffi fináléra, a legrangosabb európai kupasorozatban eddig mindig túljutott a Real Madridon, amikor a felek az egyenes kieséses szakaszban mérkőztek meg egymással.

Az AC Milan elleni hazai diadallal a Juventus négy pontra növelte előnyét a bajnoki tabellán, így kedvező hangulatban fogadhatja a Bajnokok Ligája utóbbi két kiírásának győztesét, a Real Madridot, hogy Torinóban kedvező eredményt érjen el a jövő heti, idegenbeli visszavágó előtt.

Massimiliano Allegri 20 fős keretében ismét ott lehet a brazil válogatottól kisebb sérüléssel visszatérő, s így az AC Milan elleni bajnoki mérkőzést kihagyó Alex Sandro, valamint Mario Mandžukić is, azonban a zebramezesek ezúttal nem számíthatnak az eltiltás miatt kimaradó Miralem Pjanić és Medhi Benatia játékára.

A két csapat legutóbb a cardiffi döntőben találkozott egymással, akkor egy kiegyenlített, 1:1-es eredménnyel záruló első félidőt követően, a Juventus érthetetlen és döbbenetes összeomlást produkált, így a madridiak végül fölényes 4:1-es győzelemmel hódították el a trófeát.

A Real Madrid utoljára a Bajnokok Ligája 2014-15-ös évadának elődöntőjében járt Torinóban, s akkor a hazai csapat Álvaro Morata közeli lövésével szerezte meg a vezetést, majd Cristiano Ronaldo egyenlített, végül a Carlos Tévez buktatása miatt megítélt büntetőt maga a sértett értékesítette, így alakult ki a 2:1-es végeredmény. A madridi visszavágó aztán 1:1-es döntetlennel zárult, így a Juventus lépett tovább a fináléba.

A mérkőzés játékvezetője a török Cüneyt Çakır lesz.

A Juventus 20 fős kerete a következő:

Kapusok: Buffon, Pinsoglio, Szczęsny

Védők: De Sciglio, Chiellini, Alex Sandro, Barzagli, Rugani, Lichtsteiner

Középpályások: Khedira, Marchisio, Matuidi, Asamoah, Sturaro, Bentancur

Támadók: Cuadrado, Higuaín, Dybala, Douglas Costa, Mandžukić

A 20:45-kor kezdődő mérkőzést az M4 Sport élőben közvetíti.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6013801044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

preczol 2018.04.03. 22:59:25

@Fabio83:
Végülis igaz. El is dőlt ezen minden.

DelPiero2 2018.04.03. 23:00:40

Tény hogy jobb volt a Real, de azért hány Realos reklamált 11-est, úgy hogy nem kapott szabadot? Hány sárgát kaptak ezért? A másodiknál bőven nem láthatta az ellenfél pontos helyét mert hátrafele nézett.
Szóval nem igazán tartom jogosnak a kiállítását. Cardiffban is jobb volt a Real, de számomra a meccs elején feltűnő volt, hogy Ramos semmiért nem kapott lapot, Dybala meg az első szabálytalankodásánál igen.
Korrektebb bírónál is kikapunk, szó se róla, nem állítom, hogy tudatos dolgok ezek, de a bíró nem túl feltűnő módon is bele tud azért nyúlni a meccsbe akarva, akaratlanul.

Rikoo 2018.04.03. 23:00:42

@Juventino86: Egyébként tényleg nagyon komoly változások kellenek.
Bentancur egyébként ma megmutatta, hogy TOP szinten bizonyító játékos lehet belőle a jövőben.
A legfontosabb, hogy felülről sokkal komolyabb összegeket kell áldozni a klubra, megemelni a fizetéseket és ésszel, minőségi játékosokat vásárolni.
Paratici egészen biztosan képes arra, hogy győztes mentalitású tehetséges játékosokat válasszon ki. Remélhetőleg kivásárlási árral a szerződésükben...

Juventino86 2018.04.03. 23:00:45

@Rikoo: Azt majd meglátjuk. Nagyon remélem, hogy a Juve mögött állók nem mind analfabéták. Chiellini egyébként maradhat, ma nagyon rosszul játszott, de az egész szezont nézve még a jobbak között van. Buffon és Barza azok, akiknek már tényleg szembe kéne nézniük azzal, hogy az idő bizony múlik. :( Dybala pedig többször is bizonyította, hogy mentálisan éretlen, és ráadásul nincs meg a kellő sebessége sem.
Én leginkább attól félek, hogy mi lesz Allegrivel. Félek, hogy ezek után lelép a szezon végén. És főleg amiatt tartok ettől, mert jobb edzőt biztosan nem fogunk tudni szerezni.

Rikoo 2018.04.03. 23:01:26

@preczol: Amíg nem költenek a klubra, nem lesz eredmény sem.

Juventino86 2018.04.03. 23:02:05

@Rikoo: A fizetéseken sürgősen emelni kell, ez nyilvánvaló. Fizetések terén nagyok az elmaradások, ez így nem maradhat. Bentancurban van lehetőség amúgy.

2018.04.03. 23:02:41

@Nathas: Nekem is, de annyira nem lepődtem meg. Eddig a gyenge játékosokat csapategységgel, meg taktikával sikerült ellensúlyozni. Már az sem megy. Mert nincs csapategység, a taktika meg nem jön be.

Fabio83 2018.04.03. 23:03:02

@preczol: és azt gondolom, hogy nincs ez a börleszk jelenet, ha nem a nagy CR fut mögötte, hanem vmelyik Seria A -s középcsapat csatára. Pont ők fosták össze magukat. A 20 éves Bentancur volt a legtökösebb úgy, hogy alig játszott még nálunk....

2018.04.03. 23:03:17

@Rikoo: Kis pénz kis foci. De tök jó, hogy önfenntartó a klub, nem?

Apuleius 2018.04.03. 23:03:31

Ez a szégyenteljes mérkőzés egyetlen pillanat miatt maradhat emlékezetes. Le a kalappal a szurkolók előtt:

www.youtube.com/watch?v=kb2HWBeL0VY

MarekCsont 2018.04.03. 23:05:20

Ez eldőlt! Meg az is, hogy sose növünk fel a BL hez, van jelenleg 1 olyan játékosunk aki valaha meghatározó tényező lehet, nem mas mimt Dybala ő pedig nyáron dobbant ez tuti. Evrol evre ugyanaz a helyzet ha valahol erősek vagyunk a tobbi reszleg katasztrofalis, jelenleg nincs kozeppalya es vedelem Pjanicot leszámítva meg talán Chiellot... Amikor Vidal Pogba Pirlo volt középen akkor egy darab szelsonk nem volt, csak Tevezben bizhattunk. Nevetseges ez ma a Juve.

preczol 2018.04.03. 23:07:08

@Fabio83:
Benta tényleg kemény, szerintem Montero eltitkolt gyereke. Biztos voltam benne, mikor megkapta a sárgáját (ami nem volt az), hogy kiállítják.

bianconeri83 2018.04.03. 23:07:36

@Juventino86: minden tiszteletem Allegrié, mert kihozta a keretből amit lehet, de úgy gondolom, hogy ha fiatalítást, támadóbb, szebb focit akarunk, akkor őt is el kell engedni.

Rikoo 2018.04.03. 23:07:54

@Apuleius: Ez egy sporttörténelmi pillanat volt!!

west30 2018.04.03. 23:09:12

@MarekCsont: Dybala nem lesz meghatarozo jatekos,ma is rohej volt a jateka.Nagyon gyenge o ahhoz mentalisan es fizikalisan.

Juventino86 2018.04.03. 23:10:11

Kezdem azt hinni, hogy még mindig az a csapat volt az utóbbi évek legjobb Juventusa, amelyik 2015-ben a döntőig menetelt. A védelemben egy jó formában volt és fiatalabbak voltak. Lichti akkor még nagyon megbízható volt, Evra a másik oldalon egy rutinos játékos volt, komoly nemzetközi tapasztalattal. Pirlo, Pogba, Marchisio, Vidal... ugye nem kell erről mást mondani? Elöl Tevez, akihez hasonló támadónk azóta sem volt. És ott volt egy fiatal, jó formában lévő Morata, akit azóta elnyelt a Pl süllyesztője...
Most így évek múltán nézve azt kell mondanom, hogy bár akkor mindenki hatalmas meglepetésnek tartotta, hogy döntőt játszottunk, az a Juve az akkori mezőnyben sokkal erősebb volt, mint a mai. :(

bianconeri83 2018.04.03. 23:11:09

@west30: +1
Dybalára nem lehet építeni nemzetközi szinten, ezt már sokadjára bizonyítja. Addig menjen, amíg pénzt lát belőle a csapat.

Juventino86 2018.04.03. 23:11:33

@bianconeri83: Van benne valami. Talán azzal egészíteném ki, hogy Allegrinek és a klubnak is talán meg kellett volna maradni az olaszos játéknak. Irányítós játék szélsők nélkül. Pjanicsnak elvileg az volna a posztja. Kellett volna mögé néhány jó kp-t igazolni, és kész is lenne a csapat.

DelPiero2 2018.04.03. 23:15:12

@Rikoo: Visszakapták az akkori a madridi szurkolók által DelPiero -nak adott tapsot!

DelPiero2 2018.04.03. 23:17:36

Elhiszem hogy Higany jó játékos, sokat ér, de pl. a Madridban nincs senki olyan sztár, hogy sétálgasson hosszú ideig. Higany pedig elég gyakran teszi. Madrid ellen ilyet már nem bír el a csapat. Küzdött azért Higany, de volt sétálgatásra is ideje.

2018.04.03. 23:23:42

@Juventino86: Úgy tűnik. :-( Moratát is milyen szépen elvette tőlünk a büdösmargit. Nehogy véletlenül jók legyünk.
Na Marotta, minden poszton megvagyunk mi?

2018.04.03. 23:25:27

@Apuleius: Korrekt dolog volt. Del Piero-s.

Watakuki 2018.04.03. 23:26:30

@west30: +100

2 éve még bevettem azt a mesét, hogy fiatal, és azért nem tudja írányítani a csapatot mondjuk egy Bayern ellen, de így 2 év után látszik, hogy nem lesz belőle semmi több ennél.

Tibi Sebestyén 2018.04.03. 23:27:21

Mindenki szidja Buffont meg Barzat... ezzel nekem csak annyi a bajom hogy van helyettük más a kispadon. Az hogy nem a Szecska véd és Barza helyett nem rugani játszik arrol nem a veteránok tehetnek. Meg arrol sem hogy a szurkolóknak hétről hétre végig kell nézni Khedira vergődését mikor van Bentancusunk meg Marchisionk is, akiröl csak annyit szeretnék mondani hogy a Pirlo Vidal Pogba középpályások mellett több szóhoz jutott nint idén. Szóval szerintem a keret is gyenge meg Allegri munkáját is meg kéne köszönni és elküldeni. A két Bl döntöben nagy szerepe volt de kiégett. Nem a semmiért az a trend hogy pár évente edzőváltás!

adi88 2018.04.03. 23:27:27

Nemtudom mit lepődtök meg. Alves bármekkora paraszt is az egyik legjobb a posztján. De Sciglio egy kukázott bohoc mellette, aki soha nem lesz klasszis. Bonucci szintugy klasszis. Sokan fikázzák meg árulo, de amig itt volt mindenki szerint a világ legjobbja volt. Nézzük már meg mi van. két klasszis helyett töltelék és ez csak a védelem

mrdel 2018.04.03. 23:29:21

@Juventino86: A 2015-ös Juve ki is verte a Realt! :D

mrdel 2018.04.03. 23:32:54

A Juvénak a visszavágón lehet esélye. Fordított eseményekkel: Az első helyzetéből gólt lőne. 0 gólon tartaná a Real hazai pályán az első félidőtben. Plusz a második félidő 60. perce környékén kiállítanák Ronaldot két ilyen "Dybala szabálytalanságért"

preczol 2018.04.03. 23:34:05

@adi88:
Ezt a két férget kár volt felhoznod, most tuti pezsgőt bontottak. Undorító ahogy a Juvéhoz viszonyulnak.

Rikoo 2018.04.03. 23:34:34

@mrdel: És egy felforgatott kezdő. Szczesny-Lichti-Rugani-Benatia-Alex Sandro-Marchisio-Pjanic-Matuidi-Cuadrado-Bernardeschi-Higuaín.
Ha kapna 3 pirosat a Real lehet lenne is esély.:D

DelPiero2 2018.04.03. 23:36:24

Dybala jó, csak nem vezér, mert ingadozó a teljesítménye. Olasz bajnokságban mindig volt valaki, aki kisegített, ha Neki nem ment. Az más kérdés, hogy messze magasabban keres a többieknél, és ez feszültségforrás mindenki számára. Ha a bajnokikon kihajtanák magukat rendesen, akkor cserével szóhoz jutnának a fiatalok akik beépültek volna, és akkor a sárga lapos hiányzás nem sújtja ennyire a csapatot. Egyébként a sárga lapokkal is lehetne taktikázni, mint azt a Madrid is tette korábban, igaz volt is balhé belőle. A csoportkörnél az utolsó meccseken már biztos továbbjutónak kéne lennünk, és akkor nem lenne gond ha azt a meccset kell kihagynia a korábbi sárgalaposoknak.

pott70 2018.04.03. 23:36:32

Csúnyán szembejött velünk a rideg valóság.
Az van,hogy laza edzőmeccsen nyert a real,tükörsimán.Be lettünk árazva rendesen.Félek,hogy semmi különösebb változás nem fog következni,hiszen a bajnokság a prioritás!Azt meg még megnyerhetjük,és akkor sikerült is az élet..

west30 2018.04.03. 23:36:32

@adi88: En nem leptem meg,sot meg csak fel sem idegesitett,ennyi minumim van a ket csapatt kozott,pontosan olyanok miatt amiket emlitettel.4-5 hasznalhato jatekossal ilyen meccseket nem lehet megnyerni.Egyebkent bajnoksagot se,azt hiszem ez mindent el is arul annak erossegerol jelenleg.

2018.04.03. 23:41:00

@Rikoo: Tulajdonképpen, ha "ember" vezeti, akkor már meccs előtt hátrányban vagyunk általában, nemhogy a real kapna pirosat...

2018.04.03. 23:42:23

@pott70: De talán Beppének az öntelt szarjait nem kell olvasni/hallgatni. Az is valami. Aki nem hülye, az eddig is látta, mi van a dicsérgetés mögött.

Barolo4 2018.04.04. 00:03:42

Én már az előző forduló után is azt írtam, hogy innentől kezdve ez már jutalom játék.... csúnyára sikeredett, de az idei csapat és forma nem érdemel elődöntőt sajnos.
Nem volt vezér a pályán és talán ez a legszomorúbb....
Bár a mai meccs nem Buffonon múlt, de most úgy gondolom, hogy csak akkor maradjon, ha a kispadról az öltözői hangulat miatt segít be.... ez különösen igaz az amúgy imádott Barza papára is. Kell 2-3 top kp és 2-3 fiatal védő, mert ez így nemzetközi szinten nagyon kevés. Sandronak és Dybalának (amúgy Pjanicnak is) bőven jó lenne a Juvéban kiteljesedni, de ha menni akarnak, akkor most húzzanak a f....ba, mert amúgy egyikük sem olyan játékos, aki egyedül különbséget tudna jelenteni, ezért ha menni akarnak, akkor el kell őket engedni, lehetőleg jó pénzért. Remélem, hogy komoly változások jönnek és min. 6-8 játékos le lesz nyáron cserélve. Én amúgy ezt teljesen normális jelenségnek tartom, és bőven büszke vagyok, hogy ez az én csapatom. Nem lesz könnyű és egyértelmű a bajnoki hajrá sem, bár azért az egy nagyon más kávéház. Bentacur (mai hibái ellenére) remélem, hogy marad, kevés játéklehetőséghez képest bőven van benne fantázia. Forza Juventus!

mrdel 2018.04.04. 00:08:03

Az idei csapatban több nem volt benne. Ez is tény. 6-7 játékos változtatás- generáció csere - fiatalítás kell. klasszis nem tudunk igazolni- fiatalokat kell bátrabban bevetni- Ebben viszont Allegri nem igazán mester eddig.

CsJuve 2018.04.04. 00:10:11

Megint a károgás... miért kell oltani, szidni, anyázni mindenkit egy vereség után? Tulajdonképpen már a tottenham elleni döntetlennél is ez volt. Igaz ott még nem volt “na ugye, megmondta, tudtam” mer

CsJuve 2018.04.04. 00:11:48

@CsJuve: t továbbmentünk. Nem lehet mindig nyerni. Itt is pariban volt az UEFA elsővel a 6dik. A kiállitásig. Utána lett csak vége a meccsnek. Nem?

west30 2018.04.04. 00:20:29

@CsJuve: Nehezen megy az erto olvasas ugye?A legtobben messze nem oltanak es szidnak,hanem valtozasokat szeretnenek.

NagyonJuve 2018.04.04. 00:27:37

@west30: sajnos a játékunkban benne van mostanában hogy simán kikapunk. Nem az fáj hogy kikaptunk mert az várható volt hogy simán vernek bennünket. Az fáj hogy hazai pályán és nem is emlékszem hogy mióta megvan az új stadion ilyen csúnyán kikaptunk volna otthon.

2018.04.04. 00:27:47

@CsJuve: Ennek most nincs létjogosultsága....

NagyonJuve 2018.04.04. 00:28:58

@west30: nem neked akartam:) csjuve nak

2018.04.04. 00:31:13

@NagyonJuve: Gyenge ez a csapat, ez sajnos eddig is látszott. Sima hazai vereségre ln csak a Bayern ellenire emlékszem, talán még Contéval volt. Nem most volt és próbáltam kitörölni az emlékezetemből.

b.tom 2018.04.04. 00:33:34

@CsJuve: nem, már előtte vége volt. Sőt, az egész párharcnak, nem csak a meccsnek.

Én dybalat nem láttam olyan gyengének, de nem is idegesítettem fel magam az egészen, amikor minden évben ugyan az a forgatókönyv... 1-2 jó igazolás, 1-2 kezdő távozó. Egyhelyben toporgunk, és ilyen komoly meccseken khedira, asamoah, desijjo,barza a kezdőben lehet...

Sztovicska 2018.04.04. 00:37:21

Sok változás kell védelemben meg kp-n. De szerintem pjanic sem az a szint ami kell. Ma nem volt és próbáltunk támadni. Szerintem pjanic helyére is lehetne jobbat találni. Sajnos ennyi volt bennünk

CsJuve 2018.04.04. 00:55:34

@Dr. Grant: Sajnos van, mert marotta takarodj van minden vérségi után, meg magyarázkodjon a kancsal, stb. Dybala húzzák el, megint 90milliós lufi... Rossz visszaolvasni a hozzászólásokat. Nekem ez nem tetszik, bocsánat. Nyilván rossz kikapni, de azért valljuk be férfiasan; a hétvégén Allegri bevetett mindenkit a milán ellen. Fáradtak voltunk, a reál c játszott a spanyol fordulóban. Ennek ellenére jól játszottunk, fociztunk!! Most nem volt szerencsénk. Navas két akkora bravúrt bemutatott sajnos h. a fiatal Buffon megirigyelné. Az első gól rendben is van elfogadom, a másodikat odaajándékoztuk, hibáztunk és ennyi. Van ilyen. Onnantól összezuhantunk. De nem a beneventó ellen játszottunk 10 emberrel... Én örülök h. Felvettük a kesztyűt, jók voltunk! Degradáljátok a csapatot, hogy sima reál győzelem volt. Hát nem!! Szenvedtek ők is és nem 50% ot adtak ki, mint itt írják sokan. Közel 91-92% passzpontosság, szokásos 6-700 passz, amitől alig maradtunk el. Ez a meccs a fránya chiellohibán ment el. Az nincs egy gólt találunk. Utána már bármi lehetett volna. (Tudom sok a ha) Szorosabb lett volna a vége. Dühös vagyok én is mint, ti de én azért, mert ennyi nincs a két csapat közt!! És nem akarom elhinni, hogy most is 3 közte, Cardiff ban (Bonu, Alves félidő) is és mindig valami faszság miatt nem jön össze a jó szereplés. De ettől még ne takarodjon mindenki na....

Rikoo 2018.04.04. 00:56:05

Mióta Juventus szurkoló vagyok ez a legmegalázóbb, undorító, hulladék meccs amit láttam, pedig voltak itt aztán legalja idők a Calciopoli környékén. Aludni sem tudok annyira felzaklatott..

Rikoo 2018.04.04. 01:00:08

@CsJuve: Ne viccelj már. Hol volt ez a Real Madrid ahhoz képest ahogy ők tudnak játszani?
Sehol, félgőzzel játszottak. Ha láttad hogyan játszott ez a gárda az elmúlt években akkor pontosan tudod mire képesek. Ez ahhoz képest semmi volt.
Üs még így is megalázhatták volna a Juventust. Nem mintha ez a 0-3 nem lenne megalázó..

lordjamal 2018.04.04. 01:01:44

@CsJuve: emberem, a kiallitas mar 2-0-nal volt, ott az mar regen eldolt.

CsJuve 2018.04.04. 01:08:03

@lordjamal: ezt mondtam én is. A chiellohiba döntött, a második gól. A kiállítás csak ráadás...

CsJuve 2018.04.04. 01:17:03

@Rikoo: Szerintem meg annyira játszottak, amennyire hagytuk. És itt az első 55’ re gondolok. Azért a statok beszédesek 6-700 passz nálunk 5-600. Mindkét csapatnál 90% feletti pontosság. Szakadó esőben... nyilván a 2 perces rövidzárlat után vége volt a meccsnek (chiellogól, kiállítás) utána edzőmeccs volt nekik. Buffon és ADP is nyilatkozták, hogy momentumok fognak dönteni. Ez a kettő az volt...

lordjamal 2018.04.04. 01:18:52

@CsJuve: "A kiállitásig. Utána lett csak vége a meccsnek. Nem?" Erre reflektaltam csak. Hogy szerintem nem. Meloztan meccs kozben, 2-0-nal mondtam egy baratomnak, hogy ennyi, most vagdalkozni fogunk. Mire felneztem, Dybala kapta a pirosat. Igazabol elso reakciobol felrohogtem. Olyan a csapat mint egy hisztis picsa. Ha nem megy, es oktatnak minket, hisztizunk. Semmi kuzdes, semmi hit. En ennyire jellegtelen es elkepzeles nelkuli Juvet meg az eletben nem lattam.

lordjamal 2018.04.04. 01:20:55

@CsJuve: bocs, a kisregeny mar nem Neked ment, csak az elso mondat, a tobbi mar csak ugy :)

Rikoo 2018.04.04. 01:24:53

@CsJuve: Hát én nagyon nem így láttam. VB van és kímélték magukat a játékosok. Becsúszások, ütközések nélkül játszottak.
Fényévekkel jobban játszottak az elmúlt években.

CsJuve 2018.04.04. 01:30:01

@lordjamal: mondjuk én a kiállítás jogosságát is vitatom picit. Dybala hátrafelé nézett a labda ívét követve, és belefutottak a fél magasan tartott lábába amivel a labdát akarta levenni. Nem biztos, hogy sárgát ért.

CsJuve 2018.04.04. 01:34:50

@Rikoo: Máskor meg EB, kupa, bajnoki, stb. Az a te véleményed. Ez meg az enyém. Ezen nem veszünk össze.

lordjamal 2018.04.04. 01:43:19

@CsJuve: ez igaz, azon a sargan lehet vitatkozni. Azon viszont nem, hogy ez volt az elso olyan momentum a meccsen ami Dybalarol szolt.. valami fortelmesen gyengen jatszott. Azert van C-nek valoszinu kb 34 aranylabdaja mar, mert egy ilyen meccsen ilyet jatszik, es lo egy olyan golt, hogy befosol. Dybala meg....na hat o meg nem.

Egy Fradista 2018.04.04. 01:51:01

Mindenki nyugodjon le a picsába :)))))

Egy PSG nem jutott ezzel az arabbal az elődöntőbe se,
a Citynek van eddig 1 darab elődöntője,
A Bayern az elmúlt 4 évben a döntő közelében sem volt.

A Juve tagja a közvetlen szűk elitnek. Vannak évek amikor szerencsénk is van, jobban összeáll a keret, a bajnokság sem ennyire szoros, azaz le lehet lazsálni 1-2 meccset a Serie A-ban, ez a mostani nem ilyen... őszintén? Leszarom!

persze kurva jó lenne megnyerni a BL-t, menni megint a BL döntőre a festői Kijevbe... de ne siránkozzunk, szitkozódjunk, vagy temessük a csapatot.
Mindössze arról van szó, hogy ez a két pasas a Ronaldo, meg a Messi, kimagaslik a többiek közül. Ezért nyerik mindig az ő csapataik a BL-t, meg az aranylabdát.
Utána, Bale, Benzema, Dybala, Higuain, Cavani, Lewandovski és lehetne folytatni a sort napestig, - egy szint. A Full európai elit, csak van az a két zseni, akikkel nem tudsz mit kezdeni. Ha az egyiken túlverekszed magad valahogy a döntőbe jön a másik.

Valamint visszatérve az első gondolatomra... jó úton haladunk. Idén rosszul jött ki a lépés, Bernardeschi, Pjanic, 100%os Cuadrado, 100%os Mandzukic, nagyon de nagyon hiányoztak.
(a Madrid sem bírta volna el, ha kiveszed a Modric, Benzema, Kroos, Casemiro négyest)

Nyugodjatok meg! Tiszteljétek Marottát, aki bőven a hibaszázalékon belül dolgozik, tiszteljük Agnellit és mindenkit a Juve családból! Ezek a klub történeteinek egyik aranyévei, úton zsinórban a hetedik scudetto felé!

Végezetül annyit, ha nincs a Calciopoli2006-ban, Messi és CR is nálunk játszott volna ;)

Rikoo 2018.04.04. 02:50:35

Ha már ennyire felzaklatott ez a meccs írnék egy komolyabb kommentet a játékosokról, vezetőkről az én szubjektív elgondolásom szerint. Aki nem szeret engem, a kommentjeim és a klubról, játékosokról alkotott véleményem kérem NE olvassa végig!

Előszor is el kellene dönteni, hogy merre tart a klub. Ez a meccs egy óriási fordulópont kell, hogy legyen a klub életében. Ha TOP klub szeretne lenni a Juventus akkor kötelező külső pénzügyi forrást is felhasználni, minden tekintetben. Marketing, kereskedelem, bér, átigazolási összegek. Mindben tudna fejlődni a klub, amennyiben komolyan foglalkoznának vele Agnelliék és elsősorban az Elkann féle brigád.
A stadiont is ideje lenne továbbfejleszteni, növelni és minőségileg komolyabb, modernebb létesítményt alkotva.
Marotta és Paratici munkássága: Én úgy látom, hogy amiből tudnak gazdálkodni azt Marotta pénzügyileg megoldja és stabil a klub, de ez borzasztóan kevés összességében, semmi olyat nem látok az emberben amivel a klub is tovább fejlődhetne.
Tárgyalókészsége és alapvetően a felfogása szerintem már kezd kínos lenni és vagy képes megváltozni vagy semmi értelme erőltetni ezt tovább.
Paratici felel a megfigyelésért és a kiválasztásért, én úgy gondolom alapvetően jó munkát végez és meglátja a játékosokban rejtőző potenciált. Nagyon fontos eleme a klubnak.
Allegri és stábja: Mind tudjuk milyen eredményes a klub vele és azt, hogy milyen keret állt a rendelkezésére az elmúlt években. Azzal, hogy sikeresek voltak a csapatai évről évre gazdadágilag és marketingben is fejlődött a klub, jobb képességű játékosokat tudott leigazolni a Juventus. Az idei évben azonban súlyos hibákat követett el véleményem szerint. Ő tanárnak tartja magát és emiatt kötelessége lenne a fiatal tehetségesebb játékosokat beépíteni, ezzel szemben nyomát sem láthattuk ennek. Nem képes ebben a szezonban kihozni a maximumot a rendelkezésére álló keretből, igaz Olaszországban még így is meglehetnek a győzelmek, vagyis ugyanannyi trófeával zárhatja a szezont, mint eddig mindig.
A stábot nem tartom Juventus szintnek. Kínos az egész. Erőnlétileg, fizikailag gyengék a játékosok, mentálisan is problémák vannak, bár szerintem ez még egyáltalán nem vészes.

Rikoo 2018.04.04. 02:53:30

BENEDIKT HÖWEDES: Túl sokat nem lehet írni róla. Ha nem ennyire szerencsétlen, akkor komoly segítségére lehetett volna a csapatnak, de sajnos így alakult. A Juventus jövőjének nem kellene, hogy a részese legyen.
ALEX SANDRO: Az idei évben komoly problémái vannak és mi nem tudhatjuk mi az igazi probléma. Rapszódikusan, kiszámíthatatlanul játszott az elmúlt években, de mégis egy bizonyos szintet hozott ami nem is volt alacsony. Az idei éve csalódás és nem tudjuk mit hoz a jövő, de maradnia kellene szerintem.
KWADWO ASAMOAH: Igazi közönségkedvenc. A. A balhátvéd poszton megbízható és magas szintet képvisel, mint kiegészítő. De ő nem egy TOP klub kezdőszint és ezt látni kell. Ha elfogadná, hogy csak 2. számú játékos a posztján akkor maradhat, ha ez kevés neki akkor sok sikert neki az új klubjánál. A szurkolók biztosan nem fogják elfelejteni a megbízhatóságát és a hozzáállását.
CLAUDIO MARCHISIO: A Kis Herceg. Sajnos, már nem a régi. Megközelítőleg sincs azon a szinten ahol játszott. Erőnlétileg és fizikailag sincs rendben, igaz technikailag még mindig élmény nézni a játékát. Talán neki is az lenne a legjobb, ha kipróbálná az amerikai kalandot és még 3-4 évig folytatná az MLS-ben. Továbbra is a kedvenc játékosaim egyike.
SAMI KHEDIRA: Nem értem az egész jelenlétét a klubnál. Folyamatosan játszik, beazonosíthatatlan poszton. Olyan, mintha szabadon mozoghatna a pályán, pedig egy rendkívül kötött szerepkörben kellene játszania. Nem tartom Juventus szintnek a jelenben, nyáron távoznia kellene.
MIRALEM PJANIC: Komoly szintet képvisel technikailag és mentálisan. Úgy látom nem tudja kihozni magából a maximumot rajta kívülálló okok miatt. Egyszerűen nincsenek olxan társai akik segíteni tudnák őt a középpályán. Ettől függetlenül győztes mentalitású, kulcsjátékosa a Juventusnak.
BLAISE MATUIDI: Csalódás. Leginkább ez jut eszembe vele kapcsolatban. Mindent megtesz amit tud, de ez kevés. Nem lepődnék meg, ha egy év után távozna, nem Juventus szint.
STEFANO STURARO: Érthetetlen, hogy mit keres a Juventusnál, mint profi játékos. Sokkal alacsonyabb szintet képvisel, mint a klub többi játékosa. Távoznia kell.
RODRIGO BENTANCUR: Nagy jövő áll előtte, komoly potenciál lakozik benne. Le kell nyugodnia és azokat a képességeit kell használnia amik az erősségei. Igazi "box-to-box" játékos lehet, ha hatékonyabb lesz majd támadásban is. Maradnia kell.
MARIO MANDZUKIC: Nem örülök, hogy ezt le kell írnom, de nekem csalódás a karrierje a Juventusnál. Sokkal-sokkal többet vártam tőle, igaz még így is sok nagyon jó meccse volt, fontos meccseken játszott jól és a szurkolók is megszerették Nyártól új kihívások után kellene néznie szerintem.
JUAN CUADRADO: Nagyon jó idénye van és fontos láncszem lett a Juventusnál. Bármikor lehet rá számítani, minőségi játékos akit szeretnek a szurkolók is. Maradnia kell.
FEDERICO BERNARDESCHI: Komoly karrierje lehet és már a jelenben is tényező, mentálisan erős játékos. Koncentrációs problémái vannak, de ebben lehet fejlődni.
Kulcsjátékosa lehet a Juventusnak hosszútávon.
DOUGLAS COSTA: Vegyes érzéseim vannak vele kapcsolatban, mert úgy érzem saját magát gátolja abban, hogy topjátékos legyen. Mindene adott ahhoz, hogy a legjobbak közé tartozzon, de mégsem fog soha közöttük lenni. Mindenesetre a Juventusnál kell maradnia.
PAULO DYBALA: Kulcsjátékosa a klubnak, rengeteg hiányossággal. Rendkívül jó játékos, de nem vezéregyéniség. A Juventusnál kell maradnia ez nem is kérdéses, de a terhet le kell venni róla. Képes piszok jó teljesítményekre, de kellenek hozzá társak is. Nagyon vegyes érzéseim vannak vele kapcsolatban, mert alapvető feltétele a támadójátéknak az ő jelenléte.
GONZALO HIGUAÍN: Hát érdekes egy játékos az biztos. Nagyon jó képességei vannak, de egyszerűen nem képes kihozni magából a maximumot. Világklasszis játékos lehetne, de mégsem volt az soha és valószínűleg nem is lesz.
Maradni fog ez biztos, de kell egy vetélytárs, hogy motiválja őt valami egyénileg is.

Rikoo 2018.04.04. 03:16:33

Ez most kicsit kusza lett a sok karakter miatt, de a lényeg, hogy a játékosokról alkotott véleményem a következő:
GIANLUIGI BUFFON: Szavak nincsenek a karrierjére és a fantasztikus személyiségére. Pótolhatatlan, de eljárt felette az idő. A valaha volt legjobb kapusnak tartom, megkérdőjelezhetetlenül.
Az élsportot úgy érzem abba kellene hagynia és más területen segíthetné ezt a sportágat.
WOJCIECH SZCZĘSNY: Ő lett kiválasztva Buffon utódjának. Jó japus, de nem világklasszis, majd az idő eldönti jó döntés volt-e vagy sem.
STEPHAN LICHTSTEINER: Valószínűleg távozni fog nyáron és ez is a helyes döntés, de nem fogja senki elfelejteni, mit tett a klubért az elmúlt években. A sok berögzült hülyesége mellett, igazi közönségkedvenc lett. A klublegendák közé tartozik ő is, az elmúlt évek sikeressége miatt. Hozzáállása példamutató, soha nem adja fel.
MATTIA DE SCIGLIO: Átlagos képességű játékos aki sokat fejlődött, de nem kezdőjátékos színvonal. Kiegészítőnek jó megoldás akire lehet számítani, ha baj van és nem hisztizik ha nem játszik, de nem vele kell tervezni a kezdőben.
ANDREA BARZAGLI: A Tanár Úron sajnos nagyon látszódik az idő múlása. Fantasztikus teljesítményt nyújtott az elmúlt években, de a jelenben már nincs értelme folytatnia Juventus mezben. A klublegendák közé tartozik, az igazi szurkolók körében soha nem kerül feledésre a neve és teljesítménye Juventus mezben.
GIORGIO CHIELLINI: Talán ő még közelebb is van a szurkolók szivében, mint a társa, mivel régebb óta szolgálja ezt a klubot, de látni kell, hogy ő sem a régi és a jővőben nem megoldás, de már a jelenben sem, sajnos. Nincs értelme hosszabbítani, csak a saját renoméjukat rontják, ha folytatják a játékot Juventus mezben.
Sem ők, sem a klub nem profitál belőlük.
Klublegendák, de ebben már sajnos nincs több.
MEDHI BENATIA: Soha nem volt kezdőszintű játékos egy topklubnál. Nagyon jó képességű, de egyszerűen csak kiegészítő embernek kellene lennie egy nagyobb klubál, aki a rotációban szerepet kap, sérülések esetén bevethető. Ennél több nem volt benne és nem is lesz.
DANIELE RUGANI: Nagy lehetőség lakozik benne, ami talán soha nem fog igazán kijönni belőle. Kevés játéklehetőséget kapott az elmúlt években amikről ő is és az edző is tehet, de mégis itt az idő, hogy végre bizonyítson. Eljött az ő ideje és a stábnak kötelessége őt felépíteni és kihozni belőle a maximumot fizikailag, erőnlétiéeg és mentálisan.
Technikailag megbízható, tipikus elegáns olasz hátvéd.

Rikoo 2018.04.04. 03:22:05

Szóval akikkel én számolnék a jövőben a jelenlegi keretből azok a következő játékosok: Wojcięch Szczesny, Mattia De Sciglio, Daniele Rugani, Medhi Benatia, Alex Sandro, Miralem Pjanic, Rodrigo Bentancur, Juan Cuadrado, Federico Bernardeschi, Douglas Costa, Paulo Dybala, Gonzalo Higuaín.

S, hogy kik lehetnek az új érkezők?
Ez legyen a fejesek és Paratici problémája, de egy biztos komoly változások kellenek.
Kell pénzügyi befektetés, jó korban lévő, győztes mentalitású, fizikailag erős, technikás játékosok.

Rikoo 2018.04.04. 03:24:08

Elnézést a sok karakterért és az elütésekért.

Shyr Kahn 2018.04.04. 04:11:12

@Rikoo: 90%-ban egyetértek az elemzéseddel. Én is hasonlóképpen látom. Amivel nem értek egyet az pl. Marchisio kivesezese. Neki meg csak az esely sem adatik meg az iden. Igaz idosebb mar es talan lassabban regeneralodik + jon formaba, de neki pontosan merkozesek kellenenek, hogy belelenduljon. Ezen a merkozesen nagyon valoszinu nem jelentett volna kulonbseget, de jatek nelkul eleg nehez visszakozelitenie ahhoz, ami volt kozvetlen a serulese elott. Nem ertem tovabbra sem, hogy a minimalis eselyt miert nem kapja meg. A masik Chiellini... ha Barza papa mar enyhen szolva tulkoros is, Chiellninek maradnia kell. Ez most egy rossz merkozese volt, de amugy nem szabad meg leirni egy-ket evig. O az, aki igazan tudna tanitani Rugani-t es Caldara-t.

Az pedig sajnos bizonyos, hogy ennyi jatekos nem fog a Juvetol tavozni, mint amennyit te szeretnel mashol latni. Az idoseknek berelt a helyuk es ugy tunik addig maradhatnak, mig akarnak (igaz sztem jatszani mar nem feltetlen fognak annyit, mint most).

Az a velemenyem a jelenlegi es 2015-os Juveval kapcsolatban hasonlo, mint @Juventino86 -nak. Sajnos azota nem latom a fejlodest. A kozeppalyank melyrepulseben, s csupan a vedelem fejlodott valamelyest az elozo evig (a Barca elleni merkozesekre gondolok), de azota a vedelem is gyengebb, a tobbi csapatreszrol ne is beszeljunk :(

Ha nem lep a Juve, akkor a nemzetkozi elittol le fogunk MEG JOBBAN szakadni. Persze ehhez kelle egy erosebb olasz bajnoksag + nehany jo jatekos. Ha Allegri lep en tovabbra is vagy Deschamps-t, vagy Carrera-t tudnam elkepzelni a helyen.

A kozeppalya megerositesere en szivesen latnam Pastore-t. O mar bizonyitott az olasz ligaban, meglepoen alulertekelt jatekos, aki szerintem elerheto lenne szamunkra. Es meg kellene egy rombolobb felfogasu valaki, akit nem tudok megnevezni (Khedira es Sturaro tenyleg vagy ne jatszon sokat, vagy menjenek Isten hirevel). A vedelemnek fiatalodnia kell (Lichti es Barza helyere kell Caldara es meg valaki, valamint, ha Sandro es Asamoah megy akkor +2 ember). A tamadosor maradhatna (Mandzukicot kiveve). Pjaca-t meg kell nezni, hogy mit tud, de jo lenne egy hasonloan jo ember, mint Morata volt (termeszetesen lenyegesen jobb szerzodes kereteben). Ha erre Pjaca nem hivatott, akkor Martial jo alternativa. Ezzel nincs gond.

Szalnoki81 2018.04.04. 05:21:27

@Rikoo: Üdv!

Egyetértek az elemzéseddel papíron igazad van.
Sztem a menedzsment is nagyjából hasonlóan látja hiszen profik .
De a gyakorlatban a fél keretet egyszerre lecserélni lehetetlen.
1. Az új csapat össeszokása hosszu idő és talán új edző kellene hozzá.
Nem jönnének az Eredmények ami pénzkiesést jelentene.

2. Amiről te írtál az több 100 milliós kiadás lenne a klubnak(persze a fizuk nélkül) már ha komoly játékosokban gondolkodunk. Ezt ez a garasoskodó vezetés soha nem lépi meg.

3. Sajnos azt is ki kell mondani hogy klasszis játékos pályája csúcsán nem fog a Juvéba igazolni mert az olasz foci manapság nem vonzó.

Amit én el tudnék képzelni az a Bayern modell a hazai bajnokság tehetségeinek lerablása.

Szili072 2018.04.04. 06:30:32

@Egy Fradista: teljes mértékben egyetértek. A Bayern filozófiája követendő számunkra: lerabolni a serie a legjobbjait és venni 2-3 topjátékost .(akár 100 misiért is)

epaska 2018.04.04. 06:32:50

@Rikoo: 100%-ig egyetértek veled! A korosodó játékosokat el kell felejteni! Giuseppe barátunk meg megcsillogtathatná a tudását 2-3 ingyen igazolás terén, az első lehetne Emre Can, de ezen kívül legalább 200 milliós befektetésre is szükség van.

west30 2018.04.04. 07:32:07

@Rikoo: Egyetertek veled,viszont elore olyan jatekosok kellenek akik mentalisan eleg erosek,sajnos ebbe sem Dybala,sem Higuain nem tartozik bele.Arrol nem is beszelve,hogy fizikalisan sem eleg jok,az amit ok csinalnak az egy Juventusban loszar,nekunk nem ilyen jatekosok kellenek elore.

Mr. Ocean 2018.04.04. 07:45:38

Ma ülepedett le bennem ez az egész tegnap esti mérkőzés. Ahogy Rikoo is írta, sőt M4 sport kolléga Henrik kivételesen jót mondott, a Juventus jelenleg egy jól menő családi vállalkozás. Kérdés megelészik-e mindenki ezzel és Scudettozunk, Coppa Italia döntőzünk meg Szuperkupázunk majd a végén bemegyünk a BL 8-ba vagy esetleg szintet akarunk lépni. Mert jelenleg tengődünk ezen a szinten. Az olasz bajnokság finoman szólva sem készíti fel az olasz klubokat Európára. Játékos állomány tekintetében pedig az embernek az az érzése, hogy mindig ad illetve elvesz a klub. Hol a támadó szekció nincs rendben, hol a középpályát építik le, majd a védelmet és kiöregszik. Szerintem egy Juventus szurkoló sem dől a kardjába ha jövőre nem érünk el semmit a BL helyezésen kívül. De adjanak végre esélyt a jövő generációjának illetve "minőségi" és nem mennyiségi igazolásokat hajtson végre a klub. Több játékos is elérte itt a határait akár motivációban akár képességekben. Fel kell nőni szép lassan a nagyokhoz vagy tengődünk tovább az éterben.

@west30: @Rikoo: A realitás talaján maradva ti miként képzelitek el a jövő Juventusát akiket beépíteni illetve igazolni tudna a klub?

Nálam alap, hogy jövőre sőt már idén is Rugani-Caldara belsőkp menjen neki az idénynek. Costa, Berna, Dyb, szintén kezdő. Illetve a tegnapi nap legnagyobb meglepetése az Bentancur volt. Nem is értem miért nem alap tagja a kezdőnek. Már-már ilyen Vidal-Pogba féle flashbackem volt a sráctól amikor labdát szerzett vagy megindult. Érthetetlen dolgok ezek. SMS, Martial, Can...Lehet bármi esélyünk ilyen nevekre? :)

Il Principino 2018.04.04. 07:53:54

Versenyképes a keret!!!Ez hangzik csak előttem..Marrotta kösse fel a gatyát nyárra!!!Qrva nagy csalódás az egész,de legbelül mindenki érezte,hogy ez is benne lehet a pakliban,ha már a Spurs ellen bemákoltuk a továbbjutást.
És még volt olyan szurkertárs aki azt bizonygatta,hogy évről évre jobb a keretünk és milyen meccseket néztem eddig??? :D
A vak is látta,hogy a támadósoron kívül gyengék vagyunk,Pjanic hiányát nem bírtuk el,öregedő játékosok,akiket nagyon szeretünk,de lassan csak epizód szerep járna csak nekik,ez a meccs bizonyította.
Valamint hogy a kp még mindig nincs rendben hiába érkezett Matuidi!
Itt mindenki a szívére hallgatott amikor elhitte hogy lehet esélyünk,egy "pihent" sztárok sorával felálló Madriddal szemben,hiába volt jó a közelmúltban a mérlegünk ellenük..Egy CR7-tel jobbak voltak és ez elég volt,a visszavágóra egy tisztes helytállást kérnék,talán a Madrid sem erőlködik már,nehogy csúnya legyen összesítésben :(
Marad a Bajnokság,ahol vért kell izzadni még a végső sikerért és van egy kupa döntő ahol egy pariban levő Milan lesz az ellenfél..Reméljük felállnak a padlóról a skacok,nehogy kupa nélkül zárjuk a szezont!
Továbbra is Forza Juve!!!

Knob 2018.04.04. 08:25:31

Tökéletesen megérdemeltük a megszégyenítő vereséget! Ez az eredmény 95 %-ban Allegri sara volt! Fel kellett volna hívni a Leganes vagy a Girona edzőjét, hogy hogyan is kell focizni a Reál ellen! 4-4-2??? Hát bassza meg! Bentancur??? Marchisio meg ül a padon? Melyik világban képes Bentancur egy Reál Madrid ellen tenni bármit is? Melyik világban van meg a sebessége Barzaglinak egy Ronaldo vagy Isco ellen? Ahogyan fentebb olvastam, a játékosok megtették amit tudnak, csakhogy nem nekik kellett volna a pályán lenni!

Imádom a Juventust, már 22 éve, de ennyire felkészületlen és buta (vagy öntelt) edzőt még nem láttam a Reál Madrid ellen. Ha védekezni akart, miért nem 3-5-2-ben? Ha gólt akart szerezni, miért nem 4-3-2-1-ben vagy 4-2-3-1-ben? Persze többet tud a fociról, mint én valaha is tudnék, de nem tudja a helyén kezelni a nagy meccseket. Képtelen felkészíteni az ilyen meccsekre a keretet! Na meg azt a falábú Benzemat hárman is fogták! Gratulálok! 5 méterről nem tud gólt rúgni már 3 éve! Ezek nem láttak Reál meccset az elmúlt évekből?

DelPiero2 2018.04.04. 08:57:13

@CsJuve: szerintem sem ért sárgát. Érdemes lenne hasonló esetek statisztikáit megnézni. Én az első sárgát is vitatom. Hány Real-os esett a 16-oson belül tizit követelve?

DelPiero2 2018.04.04. 08:58:49

@preczol: meg ahogy Ronaldo röhögött Dybala kiállításakor. Jellemző rá, pl. Roony kiállításakor valamelyik VB-n.

preczol 2018.04.04. 09:09:18

@Knob:
Benta volt a Juve egyik legjobbja. Pont őt nem kell szidni, lehet rá építeni. Marcit hiányolod, aki az egész szezonban nem játszott 10 meccset. Nem gondolom, hogy vele egy kicsit is jobbak lettünk volna, amíg ott van Ronaldo, addig nincs. Vagy ő, vagy Messi megver minket.
22 éve szurkolsz a Juvénak, akkor te is beláthatnád, hogy Lippi után Allegri a legjobb edzőnk.
Akkor lesz csak igazán baj ha ő is lelép.

Joker61 2018.04.04. 09:12:05

Én azt mondom, a fejétől bűzlik a hal. És ez a fej Buffon.
Tavaly is azt éreztem, hogy úgy szeretnénk visszavonultatni, hogy BL-t nyerünk(neki), idén ez meg végképp így van. Az ő lelkiállapota szerintem nagyban befolyásolja a csapat lelkiállapotát a mindennapokban. Az edzéseken, a meccseken, az öltözőben szinte mindenhol. És ez részemről nem bántás, semmi bajom nincsen vele, egy szerethető pofa, de ő nem KAPITÁNY!

A KAPITÁNY, egy vérg*ci alkat, aki bárkit-bárhol képes feltüzelni, felpofozni, leugatni, kordában tartani...
Na és hopp el is értünk ehhez a ponthoz. Nézzük meg kiket adtunk el az elmúlt években, és milyen mentalitást hordoztak magukkal, vagy milyen a személyiségük.

Pogba, Evra, Tevez, Vidal, Alves...Bonucci

Egy szemétládánk nincsen a csapatban, csak jó fiúk vannak, akik alkalmazkodnak, és ez szerintem nagyon nagy baj.

Ha netán jönne egy ilyen forgatókönyv, jövőre ugyan mire leszünk képesek?
(nem mellékesen, az is benen van hogy a mister lefarol)

OUT: Asa, Sandro, Douglas, Barza, Buffon, Marci, Lichti, Mario

preczol 2018.04.04. 09:16:00

@DelPiero2:
A bíró velük volt, nem látványosan, de ez is rendesen befolyásolta a meccset. Nem azt mondom, hogy nyertünk volna, de nem ezt érdemeltünk. Ők folyamatosan fetrengtek, eljátszották a hattyú halálát, többször is. Kíváncsi vagyok, a túloldalon ha mi vezetünk a két tizigyanús esetben mennyit fúj be ez a török majom. Meg Ronit ugyanazért kiállította volna-e? Nem hiszem! :)

Fodorszki 2018.04.04. 09:22:49

@Mr. Ocean: fogadni mernék hogy SMS nem jön, de még Can se biztos. Martial meg tuti csak pletyka. Viszont mikor a roma tavaly Pellegrini szerződésbe bele rakta azt a 25 millás kivásárlási árat már akkor mondtam, hogy Marotta már kezd is gyűjteni rá. :D

NagyonJuve 2018.04.04. 09:28:01

@preczol: az eredmények azt mutatják hogy allegri a legjobb edzőnk. De tulajdonképp nincs is vetélytárs a ligában! Lehet egy akármilyen másik edző is megcsinálta volna ugyanezt ezzel a kerettel. Lehet ez kicsit erős volt de egy közepes edző nincs kizárva megcsinálta volna. Azért kíváncsi lennék ezzel a kerettel mit tudna csinálni egy inzaghi vagy az egysíkú Sarri, vagy esetleg gasperini. Nem mondom hogy allegri hibás de a játékosok valami undormányul játszanak. Pont úgy mint egy családi vállalkozásban kedvtelenül munka nekik nem élvezet.

biancineri101 2018.04.04. 09:33:53

Itt minden 3.hozzászólás az hogy többet kell költeni. de, azon is gondolkodik valaki, hogy miből? Nézzétek már meg, a mi bevételeinket, meg a világ top 4 klubjának a bevételeit is!!! Annyit költünk, amennyit megkeresünk. Itt nem veszik ki a pénzt a klubból...Persze felvehetnénk hitelt nyerünk 1-2Bl-t aztán hagyjuk kiöregedni a klubbot, hogy ne menjünk csődbe és lesz 10-20 szarabb év (lásd Milán). nekünk lassan de biztosan nőnek a bevételeink, ezeket el is költjük, a bajnokságban konstans jól teljesítünk BL-ben stabilan 8 között vagyunk, kétévente döntő is befigyel. Ezt kell folytatni és 10 év múlva elérhetjük így a Top csapatok szintjét. más út nincs! Persze lehetne azt csinálni mnt a PSG, de ők még így is mögöttünk vannak!

2018.04.04. 10:23:16

@biancineri101: Klub célja valóban az, hogy saját magát tartsa el, de maradjunk annyiban h az Exor bármikor bele tudna szólni a dolgokba. Akkora pénzcsapon csücsülnek h élmény nézni a bevételeiket.

DelPiero2 2018.04.04. 10:58:18

@preczol: Cardifban ez is közrejátszott. Dybala-t rúgta vágta Ramos, mégis Dybala kapta az első szabálytalanságáért a lapot. Amúgy évekre visszamenőleg híres volt Madrid a bírói tévedések tekintetében. Biztos volt ellenük is, de arra nagyon nem emlékszem. Wagner a Bayern kárára ítélt múltkorában, de Bayern javára is többször nyomtak. A Müncheni Bayern-Juve, Bayern-Barca...vesztegetések napvilágra kerülnek, meccsbefolyásolásokat ritkán teregetik ki.

biancineri101 2018.04.04. 11:00:30

@hellan: Én a közgazdaságban dolgozom és ezzel nem értek egyet:
1.Az Exor pénze le van kötve. Amivel gazdálkodhat, azt épp a Fiat/Alfa/Jeep talpraállítására kölik el.
2.Azért már pár száz millát beleöltek a csapatba, szóval nem hiszem hogy jogos tőlük többet elvárni
3. Örülök, hogy Önfentartó klubbá váltunk, mert hosszú távon ez az egyetlen működő modell. Persze fellángolások lehetnek sok pénzzel, de aztán meg jön a megszorítások időszaka. Azt a közhelyet meg már el sem sütöm mennyire nem tetszik a City,PSG?Chelsea modell

2018.04.04. 11:29:32

@Rikoo: Az első bekezdéseddel szinte teljesen egyetértek. Allegrinek sokat köszönhet a klub, de idén nem jött ki neki a lépés. Mintha tavaly megtört volna valami, ami a BL-döntőben csúcsosodott volna ki. Azóta szétesett csapat benyomását kelti a Juve és ezen 1-2 látszatnyilatkozat nem változtat. Ami NAGYON NAGY HIBA részéről, Te is írtad, hogy a fiatal (?) játékosok beépítése/felépítése nem megy neki, illetve nem helyez rá elég nagy hangsúlyt. Annak fényében meg még furcsább, hogy állandóan hangoztatja ezt a tanárosdit. Aha. Khedira felelés nélküt 5-ös, Rugani, Bentancur meg néhányan meg előre eldöntött 1-es. (A tegnapi szégyen után engedtessék meg nekem ennyi szarkazmus) De most tényleg az mi, hogy Bentancurról szinte még azt sem tudhattuk biztosan, hogy Torinóban van, mert állandóan az isteni Khedirát csodálhattuk, tegnap meg a kezdőben találja magát...
Felmerül még bennem a kérdés, hogy ennél a kényelmes lassú gazdasági növekedésnél biztosan többet akar a klub és a vezetőség? Az önfenntartó nyereséges projektnél? Nem csak mi, szurkolók gondoljuk, hogy jóval többet akarnak? Mert ha nekik ez jó, akkor Marotta pontosan azt csinálja, amit elterveznek. Nagyjából a stábbal kapcsolatos, de leírhatnám Dybala, vagy Higu-nál is, hogy szerintem, ha normálisabb pszichológiai felkészítés lenne, akkor Dybala jobban teljesítene. Így is meg kellene találni a helyét, nem csak helyileg a pályán. Ehhez sajnos én keveslem Allegri filozófiáját, hogy "az edző minél kevesebbet ártson". Neki építenie is kell, nem csak a rombolást elkerülni.

A második bekezdéseddel is szinte teljesen egyetértek, 3 pontban nem: Sandro, Matuidi, Marchisio. Sorrendben Sandro-t én most már elküldeném. Hiába jó játékos (még az?) az alapján, amit tavaly-tavalyelőtt mutatott, én már nem tudom elképzelni, hogy újra tudjon ITT ugyanazon a szinten játszani. Főleg ezért.
Matuidi hasznos, sokat robotoló játékos, akire nem szabad sokkal nagyobb feladatot bízni. Ha visszamennénk 20 évet az időben lehetőségeket tekintve, azt mondanám, hogy cserejátékosnak ideális. De most vagyunk: szerintem ősszel egész jól indult amúgy a Matuidi-Pjanic páros, Pjanic szárnyalt, volt ki robotoljon mellette. És akkor már kicsit kevesbb gólt is kaptunk, úgy rémlik. Nem 0-t, amit Allegri szeret, de volt karaktere, tartása fantáziája a csapatnak. Néha olyan érzésem, van élvezni is tudják a játékot. Aztán Matuidi megsérült, bekerült Khedira és onnantól jött a színtelen, szagtalan, védekezős játék. Önáltatás volt, nem a tavalyi, ahol tényleg tudtunk védekezni. Látszott, hogy ez csak illúzió és csak gyengébb csapatok ellen megy.
Bocsi kicsit hosszú lett, de a lényeg, hogy Matuidi szerintem hasznos csapatember lehetne.
Marchisionak ismerem a korlátait, láttam egész karrierje során. Nálam meg kellene kapnia a pályán folyamatosan az esélyt. Mert idén nem kapott esélyt, ezt el kell mondani. 1 év alatt kiderülne, vissza tud-e rázódni. Khedirának semmi keresnivalója a kezdőben helyette. Ha mégsem sikerülne neki, én akkor sem akarnám elküldeni, csak akkor, ha több játékpercet szeretne és nem akar csereember lenni.

A harmadik bekezdéssel kapcsolatban sem tudok túl sok forradalmit hozzáfűzni. Nagyon sajnálom Buffont, nincs szívem rosszat írni róla. A védők közül én csak Benatiat küldeném el, mert nem TOP védő. Néha lehoz 1 jobb meccset. A fiataloké kell, hogy legyen a terep, amihez viszont nagy szükség lenne Chiellini és Barzagli oktatására az edzéseken. Caldara (és Rugani) megtanulhatnának mindent, amit esetleg még nem tudnak, mert rutin kell hozzá. De ahhoz kell a fiatalokat játszani és hibázni hagyni. Abból tanulnának. DS sajnos egy korrekt cserejátékos szint, semmi több. De arra megtartanám.

Rikoo 2018.04.04. 13:09:36

@biancineri101: Érdekes más csapatok tudnak külső források felhasználni a Juventus nem.
Gyönyőrű az önfenntartó modell csak ezzel egy helyben toporog a klub már egy jó ideje.
A labdarúgás megváltozott és egyre jobban nyílik az olló, a Juventus sajnos a rossz oldalon helyezkedik el és nem képes versenyezni mininum 7-8 klubbal fizetések és játékos vásárlások terén.
És a PL fejlődésének és az újgazdag kluboknak köszönhetően ez még rosszabb is lehet a jövőben.
A Juventus nem topklub és jelen állás szerint nem is lesz a közeljövőben.

Rikoo 2018.04.04. 13:22:10

@Mr. Ocean: Nem tudom. Lehet játékosok neveivel dobálozni, de ez most felesleges szerintem.

Rikoo 2018.04.04. 13:30:58

@Dr. Grant: Én Matuidiben nem érzek semmi olyat ami alapján komolyabban számolni lehet vele. Labdát nem szerez, támadásban nem tesz hozzá semmit a játékhoz, már a labdabirtoklásban sem feltétlenül van haszna.
Marchisio nyilvánvalóan maradhatna, mert a rotációban, inkább ő mint Sturaro, de komolyabban számolni már felesleges vele, sajnos.
A két középhátvédnek semmi értelme maradnia szerintem. Ez az edzéses szöveg egyébként szép és jó, de Rugani és Caldara is akkor lesznek jó játékosok, ha hozzáértő emberek felépítik őket és meccstapasztalatot szereznek.
Barza és Chiello is lehetne mondjuk vmi védő stábtag vagy ilyesmi.
Mondjuk mindkettő még folytathatná az aktív játékot, se nem a Juventusnál.
Önmaguk árnyékai és ez már csak rosszabb lesz a jövőben. Kell ez nekik? Kell az, hogy megalázzák őket a fiatal támadók?
Son viccet csinált Barzából. Ő ezt nem érezte?
Ezek nagyon komoly problémák.

Mr. Ocean 2018.04.04. 13:38:57

@Rikoo: Abszolút "nem így gondolom". Komolyan érdekel, hogy szerinted mi lehet a klub jövőképe ha ezeket a játékosokat SE sikerül megszerezni...Utánpótlás 0, Lerabolni se sikerül mindenkit meg sok a túlsztárolt ember. Akkor mi marad? A vegetálás? :D
Engem roppant mód idegesít az EXOR és a nem pénzelése a klubnak. Bezzeg a sz.ros krikketre van pénz. Lehet a Bárka meg a Margit bankokból él de valamit jobban csinálnak.
Agnellinek kéne kicsit tökösebbnek lennie végre vagy szórakozhatunk tovább az egyszer megtérül dolgon. Talán 20év múlva eredménye is lesz. Sok dologban egyetértek veled abszolút nem is támadásnak szánom neked csupán jó gondolataid vannak és kíváncsi vagyok te miként vélekedsz.

Rikoo 2018.04.04. 13:49:46

@Mr. Ocean: Szerintem semmi változás nem lesz, ezért sem írtam játékosok neveit.
Egy középhátvéd vásárlása mindenképpen kellene, de itt nem az lesz, hogy Giménez vagy Umtiti 60 millió eurós kívásárlási árát kifizetik majd, hanem Höwedes kölcsönszerződését meghosszabbítják majd.
Emre Can sem hiszem, hogy a Juventusba igazolna, nem véletlenül nem írt még alá.
Nem költenek a klubra fentről, ugyanez a semmi fog folytatódni továbbra is.
Allegriék kimagyarázzák, hogy nem volt szerencse, meg ugye CR van a túloldalon szóval nincs mit tenni.
Ez az olasz hozzáállás és a Juventus jelenleg.

.Bulldeo 2018.04.04. 14:18:31

Allegri kifulladt, itt az idő a váltásra. Lehet, hogy a keret nem top keret, de neki sikerült partvonalon túlra szorítania jó képességű játékosokat a saját kedvencei miatt.
A tegnapi meccsen Bentancur rám ismét nagyon jó benyomást tett. Ezen a vékony középpályás soron bűn, hogy ez a gyerek miért nem játszik többet. Ha a fiatal Pogba Allegri ideje alatt érkezett volna, ő is csak a padot koptatná. Közben meg Khedira állandó kezdő. Ez olyan fokú korlátoltság, amit nem engedhet meg magának a Juventus.
Bentancur kemény, tökös, technikailag képzett játékos, látszik, hogy Dybalával nagyon jól értik egymást.
Ruganinak meg még Buffon, Chiellini jó formája alatt rendszeres kezdő kellett volna válnia, de ezt is sikerült elpuskázni úgy, hogy közben nincsenek Ruganiról olyan emlékeim, hogy meccs ment volna el rajta. Mellőzése szintén érthetetlen; mind rövid, mind hosszútávon hihetetlenül káros.
Én maximálisan Allegri mellett voltam a 15/16-os szörnyű szezonkezdet idején, de amit újabban hoz, az fantázia nélküli, megúszós játék, ami magában hordozza ezt a szánalmas egy helyben toporgást.

Il Principino 2018.04.04. 16:17:35

@Tomy81: Néztem és remélem te is jó csatornát néztél!? :) mert ez a megállapításod nagyon nem állja meg a helyét! :)

"Te melyik csatornát nézed? Összességében évről évre jobb a keret.Ha nincs sok sérült meg eltiltott szerintem akkor már a pad is rohadt erős."

Hol lettünk erősebbek?Napoli a seggünkben,egy szedett vedett Milan lefociz minket kis túlzással..Vagy jött Costa?Azért?Közben Leo-Alves ment,az öregek már tényleg öregek..a pad is erős aha..Sturaroval,formán kívüli Marcival...tényleg nagyon erős,Pjanicon kívül nincs minőség ott!!!
Ebből Allegri sem tud csodát tenni már,jó ideje azt tette,elengedték a minőségi játékosokat,és helyettük képességekben nem olyan jött!Én még az akkori Tevezt is jobbnak tartom Higunál,középpálya kritikán aluli!Szélsők jöttek akik perpill jóideje sérültek voltak vagy még azok(Cuad-Berna).
Itt nyáron komoly keretfrissítésre lenne szükség...

Il Principino 2018.04.04. 16:51:58

@preczol: Ez a Cakir már "csalt el" meccset a Madridnak...Nani kiállítása ugye a Mu-Realon..Real-Barca-(Bayern) nem elég hogy erősek,még a sporik is jobbára nekik kedveznek döntéseikkel...

Pepito1982 2018.04.04. 17:43:32

@niccolo: Mennyibe került a mez? Mindenféle régi mezt lehet rendelni? Árban mit jelent?
Köszike!

2018.04.04. 18:51:45

@Rikoo: Hát igen. Sajnos senki sem marad fiatal. Dönteni nem lehet helyettük, de ha már, akkor inkább Benatia menjen, jövőre meg Barza úgyis nyugdíjba megy. Ez a védőfelépítés szakember által, ez nagyon elméletien hangzik, de ha Barza maradna védőoktatónak, az úgy már tetszene. Szerintem működne is. Azért ha csereembert kellene választani, a Matuidi-Khedira-Sturaro hármasból, akkor azért csak Matuidit tartanád meg a 3 közül, nem? Én is pontosan olyan elkeserítőnek látom a dolgokat, mint Te, a meccs utáni "klinikai halál" miatt lehet, hogy nem annyira tudott átjönni a fogalmazásom. Valahogy úgy vagyok, hogy már Khedirát szidni sincs kedven, attól is lement.

2018.04.04. 18:54:34

@Mr. Ocean: Az Exor sajnos nem fogja pénzelni a Juventust. Nem azért mert sajnálja tőlük, meg nem azért, mert krikettre kell, hanem a fejükbe vették ez az "építünk egy önfenntartó brand-et", ebbe pedig nem férnek bele a meggondolatlan kölcsönök, meg a tőkeinjekciók. Ez a felfogás nem használ sajnos a csapatnak és az eredményeknek.

Rikoo 2018.04.04. 19:18:45

@Dr. Grant: Barzával hosszabbítani fognak majd, ez nem is lehet kérdéses. Van még benne 2-3 jó év.
Egyiket sem tartanám meg, Matuidit sem. Mehet az MU-hoz, ha szeretne.

pott70 2018.04.04. 19:20:13

@Dr. Grant: Pedig muszáj lenne,mert ha most nem előre felé menekülünk,akkor a leszakadás fog ránk várni.Az pedig magával rántja a "brand"-et is!
És egyébként rohadtul igaza van Pedronegronak is,miszerint egy sokkal kellemesebb,modernebb focit játszó csapattá is kellene válni(azért az olasz tradíciókból is maradhat).Ha már ennyire az önfenntartás a cél,nem ártana előbb divatba hozni a klubot.A fürge nyusziban a Juventusnak egy pult jut,a Realnak egy terem!!!!

niccolo 2018.04.04. 20:23:17

@Pepito1982: Szia bocs a késői válaszért. 60euró postával együtt, van többféle talán 1957es,1984es,1993as Danone feliratos még a nagy,nem a kék hátterű , meg valami újabb nem emlékszem, Nézd meg a Juventusb Official Online Store oldalt ott pontosabban láthatod. Jó vásárlást. Üdv.

niccolo 2018.04.04. 20:45:57

@Pepito1982: megnézhetem,1984 KEK döntős sárga mez,1977 UEFA Kupa döntő hazai és idegenbeli mezek.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3352) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9861) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4118) mercato (4125) nyilatkozat (7392) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4153) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása