A Juventus 2-2-es hazai BL-mérkőzését követően Massimiliano Allegri nem volt túl barátságos a sajtóval, és az edző véleménye szerint az emberek megfeledkeznek az objektivitásról.
A hazai csapat nagyszerűen kezdte a meccset, hiszen Gonzalo Higuaín hamar betalált, majd tizenegyesből ismét gólt szerzett, azonban a Spurs lassan éledezett, Harry Kane gólt szerzett, majd egy kontratámadás nyomán ismét tizenegyes következett az Öreg Hölgy számára, ám ezúttal Pipita kihagyta a ziccert, a második félidőben pedig Christian Eriksen egyenlített.
A szurkolókat azonban nem annyira a vendégek feltámadása, mint a Juventus által mutatott játék, a borzasztó passzpontosság és a rendkívül visszafogott labdabirtoklás dühítette.
„Jó meccs volt, a Juventus vétett néhány hibát, ezek azonban részben az ellenfél által kifejtett nyomásnak voltak köszönhetők.” - értékelt a mester a Mediaset Premium számára.
„Gigi Buffon nagyszerű mentést mutatott be, volt lehetőségünk 3-0-ra, majd aztán kimaradt egy tizenegyes. Tudtuk, hogy lesznek nehézségeink, mostantól azonban a visszavágóra úgy kell gondolni, mint egyszeri összecsapásra, amelyen eldől a továbbjutás, mi pedig megpróbáljuk majd megnyerni a meccset.
Teljesen természetes volt, hogy adódtak bizonyos nehézségek. 2-0 után túlságosan visszahúzódtunk, és már nem játszottunk, azonban ez részben a Tottenham teljesítményének volt betudható. Mégis a Bajnokok Ligája kiesési szakaszában vagyunk, ezt ne feledjük el. Kár, hogy nem tudtunk nyerni, azonban minden adott a továbbjutáshoz a negyeddöntőbe.
A Tottenham nagyon erős és technikailag képzett csapat. Gigi Buffon mentésétől eltekintve nemigen voltak valós lehetőségeik. Elveszítettük a labdát támadásépítés közben, aztán gólt kaptunk.”
A Juventus részben a sérülések miatt átállt 4-2-3-1-es felállásra, hiszen kulcsemberek voltak sérültek, így például Paulo Dybala, Juan Cuadrado, Blaise Matuidi, Andrea Barzagli, Stephan Lichtsteiner és Benedikt Höwedes.
„Paulo Dybala és Blaise Matuidi már rendelkezésre kellene, hogy álljon a visszavágóra, de az egy hónap múlva lesz, most azonban már a hétvégi városi derbire kell koncentrálnunk.”
A mérkőzést követően sajtótájékoztatón is részt vettek a mesterek, itt pedig bővebben értékelhetett a Juventus sikereinek az egyik legfőbb kovácsa.
„A futball furcsa sport, egy lehetséges 3-0 helyett 2-1-re változhat az eredmény, aztán 3-1 helyett végül 2-2-re zárulhat a meccs. Szerintem mindannyian tudtuk, hogy ez a párharc mennyire bonyolult lehet. Most pedig egy döntő vár ránk Londonban.”
Mivel a kérdések főleg arra koncentráltak, hogy mi sült el balul, az olasz mester kissé ingerültté vált.
„Gigi Buffon mentésétől eltekintve, Harry Kane próbálkozása után, a Tottenhamnek nem is adódtak igazi helyzetei. A második félidőben változtattunk pár dolgot, és összességében jó meccset játszottunk.
Az első gól azt követően született, hogy próbáltuk kihozni a labdát hátulról, a második gól pedig szabadrúgásból. A futball ad és elvesz, de nem hiszem, hogy bárkinek keseregnie kellene.
Ha valaki azt hitte, hogy a Juve ezt a meccset 4-0-ra megnyerheti, akkor borzasztó nagyot tévedett. Talán a három év alatt elért két BL-döntő egyesek ítélőképességének rosszat tett.
Nem számít, hogy ki nem volt a pályán. A csapat jó teljesítményt nyújtott, megszereztük a vezetést, aztán a második félidőben veszélyesebbek voltunk az ellenfélnél. A Tottenham nagyon jól játszott, Londonban pedig majd ők lesznek nagyobb nyomás alatt, nem mi.
Az ellenfelet meglepte a kezdésünk, és valamit tenniük kellett reakcióként. Azért szegeztek minket a kapunkhoz, mert a szélsőink túlságosan visszahúzódtak. Kár ezért, de így Londonban kell majd kiharcolni a továbbjutást.
Nem kértem a csapattól, hogy húzódjon vissza, leginkább a Tottenhamnek volt köszönhető ez a visszahúzódás. A 25 perces időszakot követően hátraszegeztek minket a kapuhoz, és nem tudtunk kitörni.
A Bajnokok Ligája-győzelem álom számunkra, illetve az egyik célkitűzésünk, azonban nem könnyű BL-t nyerni. Szerintem néhányan megfeledkeztek az objektív megítélésről. A Juve a győzelemre játszik, de nem vagyunk favoritok. Nem lehet minden évben döntőt játszani.
Szerintem a srácok fantasztikus szezont futnak, azonban ettől még nem szabad arra gondolni, hogy a legjobb tizenhat között 3-0-ra fogunk nyerni.
Ez nagyon zavar engem, mivel az embereknek fogalmuk sincs, hogy a csapatok milyen dimenziókkal rendelkeznek. Az elsődleges célkitűzésünk a scudetto, nincs miért fintorogni emiatt, és ez nem egyszerű célkitűzés. Aztán megpróbálunk továbblépni a Bajnokok Ligájában.
Nem fogadom el, hogy egy ma esti 2-2 elszomorítja a Juventus szurkolóit. Félelmetes hullámhegyek és hullámvölgyek jelentkeznek errefelé kedélyállapot tekintetében.
Soha nem voltunk favoritok a negyeddöntőbe való továbbjutás tekintetében. Mindig 50%-os esélyünk volt, és ez továbbra is igaz. Az embereknek el kell fogadniuk, hogy a győzelem nem átlagos esemény, hanem kiemelkedő dolog. Ez a csapat hat bajnoki címet nyert, illetve két BL-döntőt játszott. A Bajnokok Ligájában nagyon vékony határvonal választja el a győzelmet és a nem győzelmet.
A Juventus és a Tottenham olyan csapat, amely törekedhet a továbbjutásra, azonban a Bayern Münchenhez, a Barcelonához és a Real Madridhoz képest egy lépcsőfokkal lejjebb helyezkedik el a két csapat. Az előbbi listához hozzáadnám a PSG és a Manchester City együttesét is.
Jövőre még nehezebb lesz a helyzet. A legjobb csapatok jutnak be a döntőbe, a Juventus pedig már három nagyszerű évvel is büszkélkedhet.”
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Juvegaspy 2018.02.14. 09:25:35
Remelem csak azert mond ilyeneket mert fel volt b@szva az agya
venember83 2018.02.14. 09:29:24
Juvegaspy 2018.02.14. 09:29:28
Biztos ideges volt o is
Juvegaspy 2018.02.14. 09:31:43
Wembleyben mas lesz a szitu remelem
venember83 2018.02.14. 09:36:44
Rikoo 2018.02.14. 09:41:25
Mondom én, hogy nem ő kérte ezt. Bernardeschi is mondta, hogy nem bírták azt a tempót tartani, mint az elején.
Az a probléma, hogy a Juventus nem szokott ilyen tempókhoz és miután a 10. percben visszaálltak már nem bírtak kijönni ebből és ez az egész meccsre kihatással volt. Végül csak a védekezésre maradt energia.
Ha lett volna 2-3 húzóember középen vagy a támadók között akkor biztosan nem szorult volna így be a csapat.
Okulni kell ebből, visszaállni 4-3-3-ra a fiatalokkal és továbbjutás lesz ebből.
Ha meg nem sikerül akkor ez a keret erre volt jó idén. Matuidi azért remélem felépül a visszavágóra, kulcsfontosságú lehet egy ilyen csupaszív játékos ebben a párharcban.
Mitya10 2018.02.14. 09:41:34
pedronegroo 2018.02.14. 09:41:38
Van még egy meccs, nincs veszve semmi, Dybala-ban bízok bár Ő se megváltó de másban nem bízhatunk.
MeGmOnDtaM 2018.02.14. 09:43:16
Szerintem a Spurs a legjobb formáját hozta egy közepes Juve ellen. Londonban majd megmutatjuk mit tud egy 2 döntőt játszó, Barcát, Reált is verő Juventus. Legalább lesz MOTIVÁCIÓ :)
Remélem Matuidi felépül, mert nagyon hiányzott. Khedira használhatatlan volt. Bernának is javulnia kell, remélem Dybcsi ott lesz Londonban és villantani is fog egy gólt.
Tanulnunk kell ebből a meccsből, ritkán fordul elő, hogy előnyt így eladunk, most bejött sajnos.
Alex8610 2018.02.14. 09:45:42
Rikoo 2018.02.14. 09:46:16
Apuleius 2018.02.14. 09:47:16
Londonban megszerezzük a gyors előnyt, s azonnal visszaállunk, de most már rendesen beparkoljuk majd azt a rohadt buszt a kapunk elé. Ha hazai pályán nem volt szégyen a 30%-os labdabirtoklás, egy szót sem szólhat senki, ha Londonban csak bekkelünk.
Bodnar Daniel 2018.02.14. 09:49:23
mpite 2018.02.14. 09:49:54
@venember83: Ezt az objektivitás dolgot én sem értem. Egyértelműen győznünk kellett volna úgy is, hogy ismertük előre a Tottenham erejét. Az is csalódás lett volna, ha 0-0-t játszunk, de 2 gólos előnynek a leadásához pláne nagyon nem vagyunk hozzászokva és így még fájóbb.
Alex8610 2018.02.14. 09:50:14
Juvegaspy 2018.02.14. 09:56:07
Sztem ez a Spurs kb olyan erossegu csapat hasonlo jellemzokkel.
Teljes csapattal meg lehet oket idegenben fogni.
Emlekezzunk mi tortent Napolyan ;)
Gyori_Juventino 2018.02.14. 09:56:13
Ezen ment el egész , mert nem tudtuk öket középen megszürni, aki meg csinált valamit az meg meccs végére elfáradt.
Rikoo 2018.02.14. 10:02:28
A következő évben meg abszolút nem tudott tempót diktálni a csapat.
Még a Benfica ellen sem sikerült, óriási csalódás volt.
Hazai pályán meg kellett volna nyerni azt az EL-t.
Úgy érzem az egész olasz focira kihatással van az, hogy alacsony tempó van a bajnokságban.
Érdemes megnézni a Napoli meccseit a City ellen. Közük nem volt az angolok tempójához.
pedronegroo 2018.02.14. 10:04:20
@Bodnar Daniel: Ez komoly kérdés vagy csak nem nézel focit?? Akkor kérlek nézd meg milyen csapatok verték meg idén a Reált a bajnokságban... köszi. Továbbá kérlek akkor azt is nézd meg hogy tavaly egy Leverkusen-Monaco-CSZKA csoportban és az EL-ben mire ment a SPURS, őőő... :)
2018.02.14. 10:07:42
Sikerült a csapatnak egy, az első meccsen eldönthető párharcot elbuknia és ez már nem az első ilyen volt. A szurkolók pedig teljes joggal várják, hogy a lelküket kihajtsák és ne csak a labdát nyomozzák + ne Gigi bravúrjai kelljenek h odahaza szarban legyen a haza.
Cannavaro 2018.02.14. 10:10:22
venember83 2018.02.14. 10:16:25
Ha ezt elhiszi a csapat, ki is esett a Juve, kár lejátszani a meccset.
Cannavaro 2018.02.14. 10:18:53
Fabio83 2018.02.14. 10:21:16
Rikoo 2018.02.14. 10:21:29
Fabio83 2018.02.14. 10:22:47
2018.02.14. 10:44:03
venember83 2018.02.14. 10:46:47
Jack Bauer 24 2018.02.14. 10:47:03
Mellesleg a pad rövidsége miatt, illetve a bajnoki cím elsődlegessége kapcsán, lehet, hogy a vezetőség nem bánná, ha csak 1 front maradna :)
Apuleius 2018.02.14. 10:53:34
Az a legszomorúbb az egészben, hogy a játék képe alapján egyáltalán nem is olyan rossz eredmény ez a 2:2, bőven ki is kaphattunk volna. Hazai pályán 30%-ban birtokolni a labdát egy Tottenham ellen, phejjjj...
Knob 2018.02.14. 11:01:12
És mi a vélemény a kedvenc játékosotokról, a hihetetlen és tökéletes Mario Mandžukić-ról???
Vele kapcsolatban a pár napja engem oltóktól szívesen olvasnék egy "Igazad volt"-ot, ha már én is elismertem ha tévedtem...
Juventino86 2018.02.14. 11:04:17
Allegri szerintem le fogja teremteni a csapatot rendesen. A sajtó előtt megvédi a csapatot, ez teljesen természetes. Nagyon csodálnám azonban, hogy ha zárt körben nem szidná össze a csapatot. Itt változtatni kell, mégpedig sürgősen. Biztos vagyok benne, hogy ez a nyilatkozat csak kifelé szól a gyökér újságíróknak. Házon belül ez el lesz rendezve.
Én továbbra sem tartom Allegrit felelősnek a vereségért, de azért az már engem is nagyon zavar, hogy néhány embernek a teljesítményétől függetlenül bérelt helye van a csapatban. Khedira és Manfzu azok, akikre ez nagyon igaz. Ha érzik, hogy nincs versenyhelyzet, nem fognak megszakadni. Ez a szomorú igazság.
Mindazonáltal lehet nyerni Londonban, de ahhoz drasztikus változásokra van szükség.
Juventino86 2018.02.14. 11:05:56
The king of alibis 2018.02.14. 11:09:33
Mit nézett ez a fax?
Juventino86 2018.02.14. 11:11:31
Buffon - DS, Benatia, Chiellini, Alex Sandro - Cuadrado, Pjanic, Matuidi, Costa - Dybala, Higu.
pedronegroo 2018.02.14. 11:12:46
ejhaa 2018.02.14. 11:12:50
Majd nem szidtam, hogy nem őszinte már ő sem, de az.
Végül is ha kivetítjük, a tegnap pályára lépett játékosaink állapotát/képességeit/jelen formáját...most komolyan hazudik?És tényleg egy nagyszerű eredmény ez.
"Azért szegeztek minket a kapunkhoz, mert a szélsőink túlságosan visszahúzódtak."
Ige..Mario valamiért balhátvéd poszton volt az első félidő felétől, majd Sándor behuzodott, Costa, meg mint szélső, védekezésben, segíteni...alkalmatlan az az ember erre. Na és a pánik is ott volt mindenkinél.
Az sem véletléen, hogy már a jövővel foglakozik, jövőre még nehezebb lesz, remélem ő már tudja amit mi nem, hogy ritkítás lesz a csapatban.
mpite 2018.02.14. 11:13:57
Magyar Közöny 2018.02.14. 11:17:47
Így is ki lett hozva a max az eddigi években, mint az ATMA-nál vagy a Dortmundnál, de ez a lépcsőfok mindig megmarad a sorozatos nyári újjáépítésekkel ...
Andras74 2018.02.14. 11:44:55
Meg lehet nézni, mi a reális tempó a bajnokságban. Semmiképpen sem az afrikaiak. Ők 120 %-ot teljesítettek eddig, ami egyértelműen nem reális.
Szerintem 50% esélyünk még bőven van Londonban, de én már nem Gigit tenném a kapuba. Ha szarul sülnek el a dolgok, ne tömjék ki az utolsó Bl meccsén.
A következő körben már nem tudnánk olyat kapni, ahol esélyesek lennénk. Nem vagyok biztos, hogy nagyon hiányozna a csapatnak egy csúnya zakó. Nehogy a bajnokság is elmenjen miatta!
Ez mind csak ha....... Majd meglátjuk!
Paris Hamilton 2018.02.14. 11:50:42
Továbbá ami számomra felháborító az a sérültek helyzete. Nem tudom hogy mi f@szt csinálnának nálunk orvosi stáb tagjai, de minden évben van egy halom sérültünk. Pedig most azt sem mondhatjuk hogy ne lenne mély a keret az elmúlt évekhez képest. A tegnapi cseréink között egyetlen egy olyan játékos nem ült a padon, aki igazi minőséget tudott volna jelenteni a csapat számára..... Azért ez eléggé elgondolkodtató kell hogy legyen.
Drughi Di Bianconeri 2018.02.14. 12:04:08
Annyira tipikus Juve, de még inkább tipikus Higuain-sors,hogy úgy lett a meccs anti-hőse,hogy 10 percig hős volt,sőt igazából jól is játszott,de 3-4:0 helyett lett 2:2.
Az Spurs 2. gólja előtt burleszk-filmbe illő jeleneteket láthattunk a középpályásainktól,amit Higany Kane-nek adott gólpassza koronázott meg, illetve G1G1 borzasztó,mennyei megyei kapusokat idéző kijövetele tette fel rá a koronát,aki az 1.gólban is vastagon benne volt.
Összkép alapján a Juventust agyonverték, noha megvoltak a kecsegtető helyzetek még a 2.félidőben is, zömmel kontrákból, de a játékot úgy éreztem végig a csirkék diktálják, az első tizenX percet leszámítva.
Allegri taktikai vereséget IS szenvedett,felrak 2 CMet -amiből az egyik khedira..- 4 ellen, pont a csirkék labdakihozataloknál legfontosabb Dembelet tök üresen hagyva...
Alapvetően az,hogy az elérhető ÖSSZES támadó kezdett,nekem ez szimpatikus volt, csak aztán a gyakorlatban ennek semmi hasznát nem láttuk, csak azt,hogy középpályán annyira ledominálnak,mint a barca vmi spanyol kiesőjelöltet szokott.
Mandzukic egy lyukas garast nem ért,sőt rossz volt nézni a nagy büdös semmit tőle, az ún."nagy harcostól", Bernardeschitől sem emlékszem a 2 lövést leszámítva sokra.
D.Costa és Higany voltak a Juve legjobbjai, utóbbi ugye úgy,h megkapta a hét lúzere díjat is...
A védelmünk sem állt a helyzet magaslatán, az 1.félidőben főleg nem, azok meg akik dicsérték DSt nem tudom miért : bár volt pár fontos közbelépése,de a csirkék ÖSSZES beadása az ő oldaláról jött,és ha nem közepén akkor végig a mi jobboldalunkon támadtak - nem véletlenül.
Persze nem volt rosszabb DS,mint az átlag...
Ez a keret erre képes,Matuidi nélkül ebbe a középpályában nincs se erő,se tempó,se dinamika, -és erről nem Pjanic és nem is Allegri tehet...-pedig ő sem egy Vidal.
Dybala hiányában itt egy 90 Milliós,döntő pillanatokban lúzer,ideggyenge Pipita az egyetlen reményünk a gólra (győzelemre),ezt azért mindenki gondolja végig...
Az a lényeg,hogy "valaki" megmondta,hogy ez a védelem még mindig világklasszis, nem hiányzik se bonucci,se alves (se Vidal), sőt :jobbak is vagyunk nélkülük.
Ja meg a világ 2.legjobb kerete a miénk -ilyen vélemények is voltak-.
Az a baj h még ez a kamu catenaccio,ilyen ideggyenge/képzetlen/tehetségtelen emberekkel nem megy,Allegri elfelejti néha h már nincs Vidal,Bonucci,Pogba...
A keret nem is alkalmas rá, nem 2010es inter vagy 2012es chelsea ez...
A lenagyobb probléma h igazán nem is alkalmas egyetlen , egyértelmű stílusra sem ez a keret,mert annyira mások a játékosok előnyei (a hátrányaik szinte ugyanazok...),meg annyi a jellgtelen vízhordó.Bravo, sikerült eklektikus keretet kialakítani !
A párharc nincs még veszve,tovább lehet jutni idegenben,de idén nagyon messze vagyunk a szűkebb elittől, játékban,keretben, ráadásul a bajnokságban is küzdeni kell a Napolival...
Ez lenne a híres Allegri-féle tavaszi formaidőzítés ?
A játékosok sem fizikailag,sem mentálisan nem voltak tegnap topon.
Meglátjuk, h a visszavágón a Dybalaval,Matuidival és -remélhetőleg?- Cuadradoval felvértezett keret mire meg a Wembleyben.
Bízom benne,hogy továbbjutunk !
CsJuve 2018.02.14. 12:17:06
CsJuve 2018.02.14. 12:28:54
Fabio83 2018.02.14. 12:29:23
Dybala2379 2018.02.14. 12:44:37
6utbolcse 2018.02.14. 12:44:52
Ha ez így van,akkor hogyan várhatjuk el Dybalatól,Pjanictól,Sandrotól,Higuaintól,Costatól,Bernatól hogy maradjanak?? Nem minden játékosban ég a spirito Juve 10 éven keresztül,hogy csak ez miatt maradjon. Gondolom a leigazolásuknál is ezt mondták nekik,hogy a scudetto a cél,de az is nehéz lesz,a bl-ben meg lesz valami.Nem is csodálkozom,ha a legjobbjaink menni akarnak ilyen kijelentés után.Hogyan fognak idejönni jobb játékosok?? Ezzel a szöveggel engem se lehetne meggyőzni h ide igazoljak.(persze én havat is lapátolnék a club háza táján :D)
Szeretem a csapatot és a mestert is,de nagyon érdekes a nyilatkozat pár része...
"Az ellenfelet meglepte a kezdésünk, és valamit tenniük kellett reakcióként."
Akkor mi miért nem tudtunk változtatni Max,ha ők 10 perc után rájöttek h vmi szar? Láttad h ég a ház,vagy te tényleg elégedett voltál a 30%os félidei labdabirtoklással?? Khedira mínusz duplanulla "teljesítményét" hogyan értékelnéd?? Ő a középpályásunk akinek labdát kéne szerezni,vagy ha odapasszolják neki jól megjátszani,ha támadást építünk ő már rögtön elől szaladgál-vissza már nem ér természetesen,gondolom ez kúrva nagy elvárás egy CM-től. Ott ül a padon egy rutinos technikás Bl jártas Marci-Asa,de neeem ő inkább behozza Stuarot meg Bentat.
Na mindegy évekig tudnám ragozni a tegnapi (szerintem) érdekes döntéseit és ezt a nyilatkozatot,de inkább befejezem. Forza Juve
2018.02.14. 13:01:41
Am ezek a mondatok, mintha Marotta szánalmas magyarázkodását hallgatnám egy elpuskázott igazolás elmulasztása után.
Meglátásom szerint az öreg keret miatt itt 1-2 éven belül hatalmas gondok lesznek, mert a végtelenségig nem fog az menni, hogy 28-29 éves játékosokat hozunk/találunk, fiatalokat meg hagyjuk is.
6utbolcse 2018.02.14. 13:08:34
Knob 2018.02.14. 13:09:05
Ezen kívül azt hiszem, pontosabban én úgy láttam, hogy a többiek (kivétel Sami Khedira) megtették amit tudtak. Továbbra is Allegri mester sara ez az egész, bár bár ismétlem nem elvetemült eredmény a 2:2.
@Dybala2379: Teljesen egyet értek. Viszont ha már nincs ilyen játékos a keretben (mert ugyebár nincs), akkor még mindig nem értem, hogy Claudio Marchisio miért ül a padon szemben olyanokkal, mint Sami Khedira vagy adott esetekben Blaise Matuidi. Komolyan mondom, hogy túlzás nélkül mankóval különben lehozná a meccseket, mint ezek ketten együtt. Ez fix!
venember83 2018.02.14. 13:11:38
6utbolcse 2018.02.14. 13:27:30
Bodnar Daniel 2018.02.14. 13:37:10
Aztán nézek valami Everton meccset, hogy lássam milyenek ezek azok a híres angol középcsapatok. :)
A Spurs egy kurvajó csapat. Az elmúlt 2 évben mindenképp. Esetleg a City-re és a talán PSG-re állítanám, hogy jobbak a Spur-nál, a mostni BL mezőnyben.
Csak helyreállítanám azt a tévképzetet, hogy ez egy utolsó senkiházi csapat, akin csak úgy át lehet gázolni. A tegnapi példa is mutatja, hogy: NEM és nem csak nekünk másnek sem.
Nem kell kétségbe esni, hozzuk Angliában amit kell. Dybala-ával vagy sem. Mind a két gólt amit rúgtak, az a mi hibánk volt, nem brilliáns Spurs akciózásokból (mert olyan nem volt) születtek.
De az is lehet, hogy megszopatnak minket. Ez a BL. Nem egy Basel az ellenfél, vagy egy valóban "angliai középcsapat", mint az everton.
A lényeg, hogy esélyesekként megyünk oda, ennél többet az első körben nem lehet elérni.
pedronegroo 2018.02.14. 13:53:57
És ezek szerint nem nézted meg a SPURS tavalyi nemzetközi szereplését...
Bodnar Daniel 2018.02.14. 14:04:15
CsJuve 2018.02.14. 14:16:06
pedronegroo 2018.02.14. 14:17:58
2018.02.14. 14:48:49
Patricco 2018.02.14. 15:04:06
A masik meg hogy ne igazoljunk ilyen Costakat meg Bernakat mikor mi egy defenziv fos taktikaval allunk ki meg hazai palyan is es ok meg tamado focira vannak beallitva! Nyaron surgosen kell 2 kp akik nem ilyen kutyauto barmok keruljon barmennyibe is.
2018.02.14. 15:04:12
2018.02.14. 15:10:16
DE: ha Khedira a pályán lesz és úgy esünk ki, vagy ha szinte végig védekezve esünk ki, akkor én egy darabig biztosan nem fogok ráérni meccset nézni. A mazochizmusnak is van azért valahol egy határa.
Rikoo 2018.02.14. 15:19:50
Az elit 7 mérföldnyire van a Juventustól, az utóbbi 3 év ellenére.
Apuleius 2018.02.14. 15:33:21
Ádám.84 2018.02.14. 15:36:52
Egyébként pontosan kikre gondolsz a valódi minőséget jelentő játékosok alatt, középpályásokra?
Apuleius 2018.02.14. 15:40:48
Fabio83 2018.02.14. 15:50:21
Rikoo 2018.02.14. 15:51:20
Az lehet, hogy egy kicsivel több pénzt invesztálnak a csapatba, de még akkor is az lesz a végeredmény, hogy nem teljesen komplex a keret.
Marotta a félmegoldások embere.
Rikoo 2018.02.14. 15:52:31
Apuleius 2018.02.14. 15:53:50
Fabio83 2018.02.14. 16:01:23
mrdel 2018.02.14. 16:03:12
Fabio83 2018.02.14. 16:17:40
Rikoo 2018.02.14. 16:21:17
Akkor ő miért nem tudott eredményt elérni a kerettel?
pedronegroo 2018.02.14. 16:32:29
Rikoo 2018.02.14. 16:37:53
Illetve a Bayern München ellen nem 0-4-el esik ki, hanem 1 percen múlik a továbbjutás.
Erre gondolok.
Morata meg ott van most Contenak, láthatjuk mekkora világklasszis játékos.
Fabio83 2018.02.14. 16:41:45
Rikoo 2018.02.14. 16:45:10
Conte miért nem tudott semmit elérni ugyanazzal a kerettel?
A Benfica elleni impotens játék volt a jéghegy csúcsa.
Ha ő lenne az edző bőven benne van, hogy még mindig ugyanazon a semmilyen szinten lenne a klub, mint akkor.
Fabio83 2018.02.14. 16:56:16
pedronegroo 2018.02.14. 16:58:09
Contenak egy elbaszott BL szezonja van a Juve-val, de ebben épp most készül egyenlíteni gőzerővel Allegri.
Fabio83 2018.02.14. 17:01:16
Rikoo 2018.02.14. 17:03:06
Két BL döntő úgy, hogy a kutya nem számított erre egyik évben sem.
A legesélyesebb klubok között soha nem a Juventust sorolják fel, csak a futottak még kategóriában van minden évben.
Akkor megérteném a kritikát, ha olyan bomba keret lenne, de nincs.
És már több, mint 10 éve nincs. Világklasszis játékos sincs.
A keret, viszont tele lyukakkal a topszinthez képest minden évben.
Rikoo 2018.02.14. 17:05:26
Ugyanolyan megalázó volt, mint a Real elleni 2. félidő.
Fabio83 2018.02.14. 17:08:26
pedronegroo 2018.02.14. 17:12:01
A két elbukott BL döntőben is egy jobb csapattól kaptunk ki, max az eredmény lehetett volna szebb de amúgy meg csak papírforma.
Aztán továbbra se tudom milyen BL sikerekről beszélsz mert erre a kérdésemre nem válaszoltál...
JuventusFanatikus 2018.02.14. 17:21:11
Meg ugye Douglas Costa is sokkal veszélyesebb lett volna csereként. Higuaínt én annyira nem tartom bűnösnek, mert azért csak vert két gólt, persze a tizi kihagyása így is orbitális nagy hiba volt. Sajnos Gigi is hibázott, amit nem szokhattunk meg tőle, de ne temessük! Hogy pozitívumot is írjak, De Sciglio rohadt jó volt. Ha képes lenne máskor is ilyen volumenű mérkőzésen is hasonló teljesítményt nyújtani védekezésben, lehet, hogy akkor nem lenne annyira égető az a poszt megoldása igazolási szempontból. Már nagyon várom a következő meccset, hogy lássam min próbál változtatni a Mister, mert anélkül elfelejthetjük a továbbjutást. Ha Londonban kezdő lesz Khedira és Mario, akkor bizony hatalmasat csalódok Maxban. Bízok a továbbjutásba, ha Allegri változtat és a csapat mindent belead, akkor meglehet! Sikerülni fog! FORZA JUVE!!!
Megkönnyebbülés leírni a gondolataimat, köszönöm annak aki végigolvasta a sok perverziómat.
pedronegroo 2018.02.14. 17:26:52
Rikoo 2018.02.14. 17:32:21
A Juventusnak ez siker.
Juventino86 2018.02.14. 17:33:32
tsatsee 2018.02.14. 17:38:16
Valamint az egész szezonban meccsenként van 1,5 szerelése amennyivel Matuidi is rendelkezik...szóval nem kéne ennyire szídni. Tegnap az első 10 perc után...mindenki pocsék volt. Kár kiemelnk 1-2 játékost. Khedirával egyet értek...senki sem érti mit keres mindig pályán...az Ő 0,6-os szerelés per meccs mutatójával.Csak szólok...hogy annyi van Higuainnak is
Rikoo 2018.02.14. 17:43:09
The king of alibis 2018.02.14. 17:43:47
tsatsee 2018.02.14. 17:45:41
pedronegroo 2018.02.14. 17:49:57
epaska 2018.02.14. 18:01:47
ejhaa 2018.02.14. 18:02:32
A Conte"csapat", amit Allegri tökélesített egy év alatt.
vs. Idei keret(nem linkelem semmi értelme)
Mennyire de mennyire gyönge az idei keretünk, a 3-4 évvel ezelőttihez képest.
pedronegroo 2018.02.14. 18:55:46
Meccsre visszatérve, remélem neked van igazad és Allegri jó edző és kijavítja a hibákat a következő meccsre ha esetleg meg nem lenne ihlete akkor megnézi hogyan verte meg a cselski idegenben a spurst.... vagy ha nem ciki neki fel is hívhatja Contét.
Rikoo 2018.02.14. 19:08:32
Matuidi felépülése nagyon fontos lesz amúgy a visszavágóra. Egy ilyen párharcban pontosan hozzá hasonló játékos kell a középpályára.