Allegri: „Nem lehet minden évben döntőt játszani”

allegri_massimiliano_kabatban_nyugtat.jpgA Juventus 2-2-es hazai BL-mérkőzését követően Massimiliano Allegri nem volt túl barátságos a sajtóval, és az edző véleménye szerint az emberek megfeledkeznek az objektivitásról.

A hazai csapat nagyszerűen kezdte a meccset, hiszen Gonzalo Higuaín hamar betalált, majd tizenegyesből ismét gólt szerzett, azonban a Spurs lassan éledezett, Harry Kane gólt szerzett, majd egy kontratámadás nyomán ismét tizenegyes következett az Öreg Hölgy számára, ám ezúttal Pipita kihagyta a ziccert, a második félidőben pedig Christian Eriksen egyenlített.

A szurkolókat azonban nem annyira a vendégek feltámadása, mint a Juventus által mutatott játék, a borzasztó passzpontosság és a rendkívül visszafogott labdabirtoklás dühítette.

„Jó meccs volt, a Juventus vétett néhány hibát, ezek azonban részben az ellenfél által kifejtett nyomásnak voltak köszönhetők.” - értékelt a mester a Mediaset Premium számára.

„Gigi Buffon nagyszerű mentést mutatott be, volt lehetőségünk 3-0-ra, majd aztán kimaradt egy tizenegyes. Tudtuk, hogy lesznek nehézségeink, mostantól azonban a visszavágóra úgy kell gondolni, mint egyszeri összecsapásra, amelyen eldől a továbbjutás, mi pedig megpróbáljuk majd megnyerni a meccset.

Teljesen természetes volt, hogy adódtak bizonyos nehézségek. 2-0 után túlságosan visszahúzódtunk, és már nem játszottunk, azonban ez részben a Tottenham teljesítményének volt betudható. Mégis a Bajnokok Ligája kiesési szakaszában vagyunk, ezt ne feledjük el. Kár, hogy nem tudtunk nyerni, azonban minden adott a továbbjutáshoz a negyeddöntőbe.

A Tottenham nagyon erős és technikailag képzett csapat. Gigi Buffon mentésétől eltekintve nemigen voltak valós lehetőségeik. Elveszítettük a labdát támadásépítés közben, aztán gólt kaptunk.”

A Juventus részben a sérülések miatt átállt 4-2-3-1-es felállásra, hiszen kulcsemberek voltak sérültek, így például Paulo Dybala, Juan Cuadrado, Blaise Matuidi, Andrea Barzagli, Stephan Lichtsteiner és Benedikt Höwedes.

„Paulo Dybala és Blaise Matuidi már rendelkezésre kellene, hogy álljon a visszavágóra, de az egy hónap múlva lesz, most azonban már a hétvégi városi derbire kell koncentrálnunk.”

A mérkőzést követően sajtótájékoztatón is részt vettek a mesterek, itt pedig bővebben értékelhetett a Juventus sikereinek az egyik legfőbb kovácsa.

„A futball furcsa sport, egy lehetséges 3-0 helyett 2-1-re változhat az eredmény, aztán 3-1 helyett végül 2-2-re zárulhat a meccs. Szerintem mindannyian tudtuk, hogy ez a párharc mennyire bonyolult lehet. Most pedig egy döntő vár ránk Londonban.”

Mivel a kérdések főleg arra koncentráltak, hogy mi sült el balul, az olasz mester kissé ingerültté vált.

„Gigi Buffon mentésétől eltekintve, Harry Kane próbálkozása után, a Tottenhamnek nem is adódtak igazi helyzetei. A második félidőben változtattunk pár dolgot, és összességében jó meccset játszottunk.

Az első gól azt követően született, hogy próbáltuk kihozni a labdát hátulról, a második gól pedig szabadrúgásból. A futball ad és elvesz, de nem hiszem, hogy bárkinek keseregnie kellene.

Ha valaki azt hitte, hogy a Juve ezt a meccset 4-0-ra megnyerheti, akkor borzasztó nagyot tévedett. Talán a három év alatt elért két BL-döntő egyesek ítélőképességének rosszat tett.

Nem számít, hogy ki nem volt a pályán. A csapat jó teljesítményt nyújtott, megszereztük a vezetést, aztán a második félidőben veszélyesebbek voltunk az ellenfélnél. A Tottenham nagyon jól játszott, Londonban pedig majd ők lesznek nagyobb nyomás alatt, nem mi.

Az ellenfelet meglepte a kezdésünk, és valamit tenniük kellett reakcióként. Azért szegeztek minket a kapunkhoz, mert a szélsőink túlságosan visszahúzódtak. Kár ezért, de így Londonban kell majd kiharcolni a továbbjutást.

Nem kértem a csapattól, hogy húzódjon vissza, leginkább a Tottenhamnek volt köszönhető ez a visszahúzódás. A 25 perces időszakot követően hátraszegeztek minket a kapuhoz, és nem tudtunk kitörni.

A Bajnokok Ligája-győzelem álom számunkra, illetve az egyik célkitűzésünk, azonban nem könnyű BL-t nyerni. Szerintem néhányan megfeledkeztek az objektív megítélésről. A Juve a győzelemre játszik, de nem vagyunk favoritok. Nem lehet minden évben döntőt játszani.

Szerintem a srácok fantasztikus szezont futnak, azonban ettől még nem szabad arra gondolni, hogy a legjobb tizenhat között 3-0-ra fogunk nyerni.

Ez nagyon zavar engem, mivel az embereknek fogalmuk sincs, hogy a csapatok milyen dimenziókkal rendelkeznek. Az elsődleges célkitűzésünk a scudetto, nincs miért fintorogni emiatt, és ez nem egyszerű célkitűzés. Aztán megpróbálunk továbblépni a Bajnokok Ligájában.

Nem fogadom el, hogy egy ma esti 2-2 elszomorítja a Juventus szurkolóit. Félelmetes hullámhegyek és hullámvölgyek jelentkeznek errefelé kedélyállapot tekintetében.

Soha nem voltunk favoritok a negyeddöntőbe való továbbjutás tekintetében. Mindig 50%-os esélyünk volt, és ez továbbra is igaz. Az embereknek el kell fogadniuk, hogy a győzelem nem átlagos esemény, hanem kiemelkedő dolog. Ez a csapat hat bajnoki címet nyert, illetve két BL-döntőt játszott. A Bajnokok Ligájában nagyon vékony határvonal választja el a győzelmet és a nem győzelmet.

A Juventus és a Tottenham olyan csapat, amely törekedhet a továbbjutásra, azonban a Bayern Münchenhez, a Barcelonához és a Real Madridhoz képest egy lépcsőfokkal lejjebb helyezkedik el a két csapat. Az előbbi listához hozzáadnám a PSG és a Manchester City együttesét is.

Jövőre még nehezebb lesz a helyzet. A legjobb csapatok jutnak be a döntőbe, a Juventus pedig már három nagyszerű évvel is büszkélkedhet.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr7813667432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juvegaspy 2018.02.14. 09:25:35

Kicsit ilyeszto nyilatkozat.
Remelem csak azert mond ilyeneket mert fel volt b@szva az agya

venember83 2018.02.14. 09:29:24

@Juvegaspy: csak realista. Viszont szurkolóktól hogy a fenébe vár el objektivitást, azt nem fogom megérteni. Meg azt sem, hogy már sokadjára látjuk ugyanazt: a csapat visszahúzódik a biztos vezetés tudatában, szarik a meccsre, amikor meg az ellenfél összekapja magát, akkor már nem tud érdemben reagálni. Allegri meg ül és nézi az egészet, semmit nem tesz, amitől ez megváltozna. Illetve láttuk már dühöngeni és nyugodtan reagálni, de ez mind nyilvánvalóan semmit sem ér. Nagy hiba ez egy edzőnél.

Juvegaspy 2018.02.14. 09:29:28

Nem tetszik ez a nyilatkozat.
Biztos ideges volt o is

Juvegaspy 2018.02.14. 09:31:43

@venember83: Azert tegyuk hozza h tegnap Allegri olyan sok mindent nem is tudott hozza tenni. Levette a 2 feket (Khedira Mandzsu) es csa.
Wembleyben mas lesz a szitu remelem

venember83 2018.02.14. 09:36:44

@Juvegaspy: ha első alkalom lenne a biztos előny tudatában való visszalépésre, akkor nem is mutogatnék a mesterre. De évek óta ez megy. És oké, hogy a bajnokságban belefér, de BL-ben azért más az ellenfél kvalitása is. Nem akarom én az égig magasztalni a Spurs egyetlen játékosát sem, de a Serie A-ban kevés olyan ellenfél van, ahol adott ilyen középpálya és ilyen szintű csatár. Alapvetően örülök a pofonnak, inkább legyen ez, mint egy szagtalan 0-0, 1-0 vagy ilyesmi. Így talán a vezetőségben is felmerül az objektivitás kérdése.

Rikoo 2018.02.14. 09:41:25

"Nem kértem a csapattól, hogy húzódjon vissza, leginkább a Tottenhamnek volt köszönhető ez a visszahúzódás."
Mondom én, hogy nem ő kérte ezt. Bernardeschi is mondta, hogy nem bírták azt a tempót tartani, mint az elején.
Az a probléma, hogy a Juventus nem szokott ilyen tempókhoz és miután a 10. percben visszaálltak már nem bírtak kijönni ebből és ez az egész meccsre kihatással volt. Végül csak a védekezésre maradt energia.
Ha lett volna 2-3 húzóember középen vagy a támadók között akkor biztosan nem szorult volna így be a csapat.
Okulni kell ebből, visszaállni 4-3-3-ra a fiatalokkal és továbbjutás lesz ebből.
Ha meg nem sikerül akkor ez a keret erre volt jó idén. Matuidi azért remélem felépül a visszavágóra, kulcsfontosságú lehet egy ilyen csupaszív játékos ebben a párharcban.

Mitya10 2018.02.14. 09:41:34

Bőőőőf... Mintha Matuidi és Dybala jelenlétével nem Berna és Costa maradt volna ki. Khedira és Mandzu akk is kezdene ha Modric és Neymar is itt lenne. Meg úgy beszél mintha a BL t nyertünk volna és mindenki kussoljon. Buktunk 2 BL t ember persze h a szurkoló tele van 500 kérdéssel 1 ilyen 30 % os labdabirtoklás után OTTHON!!Havonta leírom 1x kb h én nem kedvelem Allegrit de elismerem amiket elért viszont én már kiborulok az egyre több és több magyarázataitól...

pedronegroo 2018.02.14. 09:41:38

Nem is kell minden évben döntőt játszani és senki nem várja el azt se hogy egy Real, Barca, Bayern, PSG, MCity szintjén legyünk, de egy angol középcsapat ellen reális elvárás a szurkolóktól a továbbjutás. Se erőnlétünk se játékunk ez mind Allegri sara.
Van még egy meccs, nincs veszve semmi, Dybala-ban bízok bár Ő se megváltó de másban nem bízhatunk.

MeGmOnDtaM 2018.02.14. 09:43:16

Őszintén szólva én egy ilyen eredmény vártam, max 1 gólos előnyt. A Spurs elég jó, nem hiába lette csoportelsők. Mi meg enyhén szólva sem a legerősebb felállásban vágtunk neki.
Szerintem a Spurs a legjobb formáját hozta egy közepes Juve ellen. Londonban majd megmutatjuk mit tud egy 2 döntőt játszó, Barcát, Reált is verő Juventus. Legalább lesz MOTIVÁCIÓ :)
Remélem Matuidi felépül, mert nagyon hiányzott. Khedira használhatatlan volt. Bernának is javulnia kell, remélem Dybcsi ott lesz Londonban és villantani is fog egy gólt.
Tanulnunk kell ebből a meccsből, ritkán fordul elő, hogy előnyt így eladunk, most bejött sajnos.

Alex8610 2018.02.14. 09:45:42

Én meg igyis azt mondom hogy simán tovabbjuthatunk de a következő körben beis fejeztük a BLt ha nem lesz gyökeres változtatás.Egyedul az angolok védelme miatt volt/lesz esély. Az első félidőt néztem a másodikra már nem voltam kíváncsi 10perc játék után visszaallatunk amit sose fogok megfejteni eskü keserű örömöt éreztem mikor ilyen hamar sikerült 2golt lőni mert szinte éreztem hogy mit játszunk utána lohettunk volna meg 2t aztán elis dőlt minden. Higu megmutatta ezen a meccsen az erossegeit és a gyengesegeit is Khedira helyett megint 2ember dolgozott nem tudom ebben mit nem lehet nem észrevenni idén nem látom a csapatot amit tavaly kivétel a Napoli is az inter elleni meccs bízom benne ha mindenki felepul változni fog valami.

Rikoo 2018.02.14. 09:46:16

@pedronegroo: Dybalának 24 BL meccsen van 5 gólja, nem biztos, hogy benne kellene annyira bízni.

Apuleius 2018.02.14. 09:47:16

@pedronegroo: "Van még egy meccs, nincs veszve semmi, "

Londonban megszerezzük a gyors előnyt, s azonnal visszaállunk, de most már rendesen beparkoljuk majd azt a rohadt buszt a kapunk elé. Ha hazai pályán nem volt szégyen a 30%-os labdabirtoklás, egy szót sem szólhat senki, ha Londonban csak bekkelünk.

Bodnar Daniel 2018.02.14. 09:49:23

@pedronegroo: Angol középcsapat, aki végigverte a bl csoportját(köztük a realt) ? Őőő...

mpite 2018.02.14. 09:49:54

Egyszerűen nincs hozzászokva a csapat ahhoz, hogy félpályánál letámadnak, Higuain átlalában a tizenhatoson belül várja a labdát, most meg félpályától kellett sprintelnie, ha akart valamit (kivéve az első 10 perc). Ez meglátszódott rajta a végére nagyon, ahogy a többieken is. Allegrinek meg nem volt cseréje a támadósorba, ami szintén nem segítette a helyzetet. A Tottenham azzal lepte meg a legjobban a Juventust, hogy úgy játszottak, ahogy a bajnokságban szoktak.

@venember83: Ezt az objektivitás dolgot én sem értem. Egyértelműen győznünk kellett volna úgy is, hogy ismertük előre a Tottenham erejét. Az is csalódás lett volna, ha 0-0-t játszunk, de 2 gólos előnynek a leadásához pláne nagyon nem vagyunk hozzászokva és így még fájóbb.

Alex8610 2018.02.14. 09:50:14

@Rikoo: Valahol erről az edző is tehet ha ennyire nem bírjuk a tempót. Conte idején ezzel nem volt baj.Allegri és Conte keveréke lenne számunkra a tökéletes edző :) amúgy játszottunk mi már úgy hazai pályán a Barca ellen ahol tökéletesen megtudtuk a tökéletes egyensúlyt Tamadasban és védekezésben de ezt azóta sem sikerült megismetelni.

Juvegaspy 2018.02.14. 09:56:07

Az elozo poszt alatt emlegetve volt a Napoli.
Sztem ez a Spurs kb olyan erossegu csapat hasonlo jellemzokkel.
Teljes csapattal meg lehet oket idegenben fogni.
Emlekezzunk mi tortent Napolyan ;)

Gyori_Juventino 2018.02.14. 09:56:13

Korrekt a nyilatkozat csak Mester ezt te basztad el Khedira játszatásával ,olyna poszotn ahová roham néger kéne vagy egy sokat futó játékos.
Ezen ment el egész , mert nem tudtuk öket középen megszürni, aki meg csinált valamit az meg meccs végére elfáradt.

Rikoo 2018.02.14. 10:02:28

@Alex8610: Már Conténál is voltak problémák tempó szempontjából. Erőnlétileg full extra volt a csapat, de a Bayern ellen olyan volt, mintha egy másik bolygóról érkezett csapattal játszana a Juventus.
A következő évben meg abszolút nem tudott tempót diktálni a csapat.
Még a Benfica ellen sem sikerült, óriási csalódás volt.
Hazai pályán meg kellett volna nyerni azt az EL-t.
Úgy érzem az egész olasz focira kihatással van az, hogy alacsony tempó van a bajnokságban.
Érdemes megnézni a Napoli meccseit a City ellen. Közük nem volt az angolok tempójához.

pedronegroo 2018.02.14. 10:04:20

@Rikoo: @Apuleius: Én egy gyors Dybala gólban bízok és egy nullával aztán kibekkeljük. Szerintem ez lesz a forgatókönyv és meg is tudjuk csinálni. A SPURS már nem lesz jobb, ellőtte az össze puskaporát mi meg levonjuk a tanulságokat és odatesszük JUVE spiritot.
@Bodnar Daniel: Ez komoly kérdés vagy csak nem nézel focit?? Akkor kérlek nézd meg milyen csapatok verték meg idén a Reált a bajnokságban... köszi. Továbbá kérlek akkor azt is nézd meg hogy tavaly egy Leverkusen-Monaco-CSZKA csoportban és az EL-ben mire ment a SPURS, őőő... :)

2018.02.14. 10:07:42

@Rikoo: Tudod elég nagy szégyen, ha a Juventus nem bírja a tempót. Valahogy viszont nem tudom megkajálni ezt a dolgot, mert kis csapatok ellen is 1-0-nál visszaálltunk, mint a fasza gyerekek, akik jól végezték a dolgukat.
Sikerült a csapatnak egy, az első meccsen eldönthető párharcot elbuknia és ez már nem az első ilyen volt. A szurkolók pedig teljes joggal várják, hogy a lelküket kihajtsák és ne csak a labdát nyomozzák + ne Gigi bravúrjai kelljenek h odahaza szarban legyen a haza.

Cannavaro 2018.02.14. 10:10:22

Szánalmas nyilatkozat! Nem tudom kivel akarja azt elhitetni, hogy ez nem az állandó taktika része, hogy ha előny van át se lépjük a félpályát, egy két elfutástól eltekintve, ami alapból halálra van ítélve! Ezt ugyanígy csináljuk a bajnokikon is, és rendszeresen ezt látni lényegében bárhol, és bármikor! Persze aki vakon hisz, az azt is el fogja hinni, hogy zöld az ég! Aki ilyet nyilatkozik, annak semmi keresnivalója a JUVENTUS kispadján! DE!! minden évben a BL döntő a cél!!! DE!! szégyen, hogy egy angol 4-5. rangsorolt csapat ellen HAZAI PÁLYÁN 2-0 RÓL MAJDNEM KIKAPUNK!!! Egyszerű, indokok nélküli mentegetőzés, semmi más! Vállalnia kéne a felelősséget, nem idegesen nyilatkozgatni! Ez a taktika, kiejtette minket pár éve a Bayern ellen, 0-2 es előnyből, ez a taktika most is befuccsolt, és ez a taktika elúsztatott egy Real elleni BL finálét is! Csak az 1000 sebből vérző, tavalyi Barca ellen vált be, és elhitte, hogy az bőven elég lesz mindig! Változatlanul állítom, hogy Allegrivel a Juve sosem nyer BL-t, főleg ezzel a "Talán a három év alatt elért két BL-döntő egyesek ítélőképességének rosszat tett." dologgal igazolja, hogy még Ő sem hiszi el, hogy ez a Juve esélyes rá! Pedig az lenne, csak 2db heregolyót kéne eresztenie Alle papának, és elfelejtenie a 11 emberrel való védekezést a meccsek 70 percében, és 30% labdabirtoklással...! Kérdem én mégegyszer, az ha egy csapat nem bírja az iramot, egy nem is top 3 as ellenfél ellen, azért ki a f.xom a hibás???????????????????? Talán ha a bajnokikon néha a vizilabda, és az amerika foci keveréke helyett, néha a futbal nevű sportágat is gyakoroltathatnád Maxika!!!!!!

venember83 2018.02.14. 10:16:25

@pedronegroo: „A SPURS már nem lesz jobb, ellőtte az össze puskaporát mi meg levonjuk a tanulságokat és odatesszük JUVE spiritot.”

Ha ezt elhiszi a csapat, ki is esett a Juve, kár lejátszani a meccset.

Cannavaro 2018.02.14. 10:18:53

@pedronegroo: "Én egy gyors Dybala gólban bízok és egy nullával aztán kibekkeljük." Én abban, hogy nem jön el az ellenfél!! ;) Nem tudjuk Londonban kibekkelni, ha itt sem tudtuk! Ha játszani fogunk, továbbjuthatunk, ha bekkelünk akkor marad a bajnokság, és a kupa!

Fabio83 2018.02.14. 10:21:16

A Seria-A alapban lassabb minta a Premier League. Ha ebben a lassabb bajnokságban is mindig csak, a lehető legkevesebbet adod ki magadból nem kell csodálkozni, ha jön egy csapat, aki egy kicsit focizni akar, akkor ez lesz. Csak az izomsérülések számából merek következtetni, de nem lehetnek toppon a játékosaink fizikákisan.

Rikoo 2018.02.14. 10:21:29

@hellan: Pontosítva, ha tegnap nem Gigi van lehet 2-0-val várhatná a csapat a visszavágót, de nyilván nem lehet csak őt hibáztatni a két gólért.

Fabio83 2018.02.14. 10:22:47

Jöhetne a "B" terv, és megpróbálkozhatnánk játszania a focit, nem csak imitálni....

MdewC 2018.02.14. 10:36:40

Utolsó mondata a kemény, hogy mi lesz jövőre.

2018.02.14. 10:44:03

Összességében jó meccset játszottunk...aha,kurvára! Játszottunk 10 percnyi focit,utána beálltunk a saját térfelünkre 11 emberrel és szemmel követtük a labdát és az ellenfelet. Semmilyen nyomás alá nem próbáltuk helyezni őket,ráadásul saját magunkat is megcumiztattuk,mert annyira beszűkítettük a pályát,hogy esélyünk nem volt egy pillanatra se megtartani a labdát. Ha ezt a csapat csinálta rosszul,akkor az edző felelőssége ezt észlelni és üvöltözés helyett belenyúlni a taktikába. Nincs baj a kontrajátékkal,de Mandzukiccsal és Khedirával ezt nem lehet játszani,lassúak vagyunk és hitványak. A védekezés...baszom,aki csak egy Spurs meccset látott idén,az láthatta,hogy nem szabad őket közel engedni a kapuhoz,mert kis területen is technikásak,ehhez képest láttuk mi történt. 2-2-nél baszki bejön Sturaro...én értem,hogy túl sok variáció nem volt,de az ember se passzolni,se lőni nem tud,Marchisio mindkettőt tudja,most akkor az volt a lényeg,hogy hazai pályán tartsuk a döntetlent,ami egyébként nagyon szar eredmény?! És erre azt mondani,hogy összességében jó meccset játszottunk,mi a retkes f. szom folyik a Juventusnál?!

venember83 2018.02.14. 10:46:47

@fire06: én azért megkérdezném Agnelli helyében, hogy Allegri véleménye szerint tényleg jól játszott a csapat? Ha a válasz igen, nos, az gond. Akkor talán ideje lenne kiadni Maxi útját, és nem a tegnapi meccs miatt, de ez nem foci.

Jack Bauer 24 2018.02.14. 10:47:03

Ami megtörtént, az megtörtént. A sajt felét kiénekelték a szánkból, a kérdés az, hogy hagyjuk-e hogy teljesen kiessen? Tény, hogy nem lesz könnyű, de van annyira furfangos Allegri, hogy meg tudjuk nyerni a visszavágót.
Mellesleg a pad rövidsége miatt, illetve a bajnoki cím elsődlegessége kapcsán, lehet, hogy a vezetőség nem bánná, ha csak 1 front maradna :)

Apuleius 2018.02.14. 10:53:34

@fire06: "most akkor az volt a lényeg,hogy hazai pályán tartsuk a döntetlent,ami egyébként nagyon szar eredmény?!"

Az a legszomorúbb az egészben, hogy a játék képe alapján egyáltalán nem is olyan rossz eredmény ez a 2:2, bőven ki is kaphattunk volna. Hazai pályán 30%-ban birtokolni a labdát egy Tottenham ellen, phejjjj...

Knob 2018.02.14. 11:01:12

Fura, de nem tartom irreálisnak a 2:2-t. Megnéztem még 2 hete 1 Tottenham meccset és már akkor fostam. Viszont ha hibáztatni kell valakit, az Allegri. Nem tudom mit gondol, vagy a keretből kivel keveredett szerelmi viszonyba, de hogy a sérültektől eltekintve sem a legjobb játékosok voltak a pályán, az fix. A taktika pedig egy Benevento elleni volt, ami itt, egy ilyen csapat ellen elfogadhatatlan. 4-2-3-1-ben a védelemmel nem lehet mit kezdeni, de ha mondjuk a 2 védekező kp Claudio Marchisio és Sami Khedira / Rodrigo Bentancur játszott volna (Sami Khedira-t azért írom, mert én nem láttam előre, hogy tegnap este (is) ennyit sikerül kihozni magából), és előttük Miralem Pjanić játszik, a támadó hármas pedig bal oldalon Federico Bernardeschi (mert jobb lábbal az eddigiek alapján jobban lő), középen persze Gonzalo Higuaín és jobb oldalon Douglas Costa (mert Ő viszont szerintem ballal tud jobban lőni). Ennyi. Taktikailag pedig elhiszem, hogy nem Allegri mondta, hogy húzódjanak vissza, de semmi mást sem mondott, és a srácok csak azt csinálták amit 2,5 éve mindig vezetésnél. Viszont még én is tudom, hogy a Spurs támadói erőnlétileg és technikailag is felülmúlják a védekező játékosainkat, főleg középen.

És mi a vélemény a kedvenc játékosotokról, a hihetetlen és tökéletes Mario Mandžukić-ról???

Vele kapcsolatban a pár napja engem oltóktól szívesen olvasnék egy "Igazad volt"-ot, ha már én is elismertem ha tévedtem...

Juventino86 2018.02.14. 11:04:17

A tegnapi meccs borzalmas volt sok szempontból. Buffon, Khedira, Chiellini és Mandzu is nagyon gyengén teljesítettek.
Allegri szerintem le fogja teremteni a csapatot rendesen. A sajtó előtt megvédi a csapatot, ez teljesen természetes. Nagyon csodálnám azonban, hogy ha zárt körben nem szidná össze a csapatot. Itt változtatni kell, mégpedig sürgősen. Biztos vagyok benne, hogy ez a nyilatkozat csak kifelé szól a gyökér újságíróknak. Házon belül ez el lesz rendezve.
Én továbbra sem tartom Allegrit felelősnek a vereségért, de azért az már engem is nagyon zavar, hogy néhány embernek a teljesítményétől függetlenül bérelt helye van a csapatban. Khedira és Manfzu azok, akikre ez nagyon igaz. Ha érzik, hogy nincs versenyhelyzet, nem fognak megszakadni. Ez a szomorú igazság.
Mindazonáltal lehet nyerni Londonban, de ahhoz drasztikus változásokra van szükség.

Juventino86 2018.02.14. 11:05:56

@Knob: Sok dologban igazad volt vele kapcsolatban. A stílust kifogásoltuk itt többen is, de amiatt már elnézést kértél, szerintem ez így rendben van. Sajnos tartalmilag igazad van. Mandzu az utóbbi időben nagyon gyengén teljesít. :(

The king of alibis 2018.02.14. 11:09:33

"A csapat jó teljesítményt nyújtott, megszereztük a vezetést, aztán a második félidőben veszélyesebbek voltunk az ellenfélnél."

Mit nézett ez a fax?

Juventino86 2018.02.14. 11:11:31

Fel kéne a visszavágón tenni egy 4-4-2-t, ahol Dybala secunda punta szerepkörben játszana. Kb. mint Tevez annak idején. Egyébként régóta úgy gondolom, hogy ebben a felállásban jól mutatnánk.
Buffon - DS, Benatia, Chiellini, Alex Sandro - Cuadrado, Pjanic, Matuidi, Costa - Dybala, Higu.

pedronegroo 2018.02.14. 11:12:46

@venember83: A lényegi mondandóm az lett volna, ha már a tegnapi meccsre nem készültünk fel rendesen az ellenfélből most már saját bőrünkön megtapasztalhattuk mire képesek és a visszavágón már tudjuk mire számítsunk.

ejhaa 2018.02.14. 11:12:50

"Az elsődleges célkitűzésünk a scudetto, nincs miért fintorogni emiatt, és ez nem egyszerű célkitűzés. Aztán megpróbálunk továbblépni a Bajnokok Ligájában."

Majd nem szidtam, hogy nem őszinte már ő sem, de az.

Végül is ha kivetítjük, a tegnap pályára lépett játékosaink állapotát/képességeit/jelen formáját...most komolyan hazudik?És tényleg egy nagyszerű eredmény ez.

"Azért szegeztek minket a kapunkhoz, mert a szélsőink túlságosan visszahúzódtak."

Ige..Mario valamiért balhátvéd poszton volt az első félidő felétől, majd Sándor behuzodott, Costa, meg mint szélső, védekezésben, segíteni...alkalmatlan az az ember erre. Na és a pánik is ott volt mindenkinél.

Az sem véletléen, hogy már a jövővel foglakozik, jövőre még nehezebb lesz, remélem ő már tudja amit mi nem, hogy ritkítás lesz a csapatban.

mpite 2018.02.14. 11:13:57

Érdekes, hogy a Corriere dello Sport és a Gazzetta weboldalán is főcímet kapott, hogy Higuain lesen volt az első gólja előtt... Fura, hogy nem került szóba korábban (tényleg annak tűnt visszanézve), de komolyan ez a legfontosabb az olaszoknak, hogy ezen rágódjanak?

Magyar Közöny 2018.02.14. 11:17:47

Pont azon gondolkoztam meccs után, amit ő is nyilatkozott:"a Bayern Münchenhez, a Barcelonához és a Real Madridhoz képest egy lépcsőfokkal lejjebb helyezkedik el a (két) csapat".
Így is ki lett hozva a max az eddigi években, mint az ATMA-nál vagy a Dortmundnál, de ez a lépcsőfok mindig megmarad a sorozatos nyári újjáépítésekkel ...

Andras74 2018.02.14. 11:44:55

Ha meglesz esetleg a bajnokság és a kupa, már akkor is túlteljesít a keret.
Meg lehet nézni, mi a reális tempó a bajnokságban. Semmiképpen sem az afrikaiak. Ők 120 %-ot teljesítettek eddig, ami egyértelműen nem reális.
Szerintem 50% esélyünk még bőven van Londonban, de én már nem Gigit tenném a kapuba. Ha szarul sülnek el a dolgok, ne tömjék ki az utolsó Bl meccsén.
A következő körben már nem tudnánk olyat kapni, ahol esélyesek lennénk. Nem vagyok biztos, hogy nagyon hiányozna a csapatnak egy csúnya zakó. Nehogy a bajnokság is elmenjen miatta!
Ez mind csak ha....... Majd meglátjuk!

Paris Hamilton 2018.02.14. 11:50:42

Az idei szezonban biztos hogy nem fogunk döntőt játszani. Talán az lenne a legjobb ha idén egyáltalán nem nyernénk semmit, s lehet hogy fent a vezetők is rájönnének hogy itt nagy változásokra van szükség.
Továbbá ami számomra felháborító az a sérültek helyzete. Nem tudom hogy mi f@szt csinálnának nálunk orvosi stáb tagjai, de minden évben van egy halom sérültünk. Pedig most azt sem mondhatjuk hogy ne lenne mély a keret az elmúlt évekhez képest. A tegnapi cseréink között egyetlen egy olyan játékos nem ült a padon, aki igazi minőséget tudott volna jelenteni a csapat számára..... Azért ez eléggé elgondolkodtató kell hogy legyen.

Drughi Di Bianconeri 2018.02.14. 12:04:08

Sok mindenben nem értek egyet a Mister nyilatkozatával, de tudjuk be ezt az össze-vissza beszélést a meccs hevében elkövetett,hirtelen,meggondolatlan nyilatkozatnak.

Annyira tipikus Juve, de még inkább tipikus Higuain-sors,hogy úgy lett a meccs anti-hőse,hogy 10 percig hős volt,sőt igazából jól is játszott,de 3-4:0 helyett lett 2:2.
Az Spurs 2. gólja előtt burleszk-filmbe illő jeleneteket láthattunk a középpályásainktól,amit Higany Kane-nek adott gólpassza koronázott meg, illetve G1G1 borzasztó,mennyei megyei kapusokat idéző kijövetele tette fel rá a koronát,aki az 1.gólban is vastagon benne volt.

Összkép alapján a Juventust agyonverték, noha megvoltak a kecsegtető helyzetek még a 2.félidőben is, zömmel kontrákból, de a játékot úgy éreztem végig a csirkék diktálják, az első tizenX percet leszámítva.
Allegri taktikai vereséget IS szenvedett,felrak 2 CMet -amiből az egyik khedira..- 4 ellen, pont a csirkék labdakihozataloknál legfontosabb Dembelet tök üresen hagyva...
Alapvetően az,hogy az elérhető ÖSSZES támadó kezdett,nekem ez szimpatikus volt, csak aztán a gyakorlatban ennek semmi hasznát nem láttuk, csak azt,hogy középpályán annyira ledominálnak,mint a barca vmi spanyol kiesőjelöltet szokott.
Mandzukic egy lyukas garast nem ért,sőt rossz volt nézni a nagy büdös semmit tőle, az ún."nagy harcostól", Bernardeschitől sem emlékszem a 2 lövést leszámítva sokra.
D.Costa és Higany voltak a Juve legjobbjai, utóbbi ugye úgy,h megkapta a hét lúzere díjat is...
A védelmünk sem állt a helyzet magaslatán, az 1.félidőben főleg nem, azok meg akik dicsérték DSt nem tudom miért : bár volt pár fontos közbelépése,de a csirkék ÖSSZES beadása az ő oldaláról jött,és ha nem közepén akkor végig a mi jobboldalunkon támadtak - nem véletlenül.
Persze nem volt rosszabb DS,mint az átlag...

Ez a keret erre képes,Matuidi nélkül ebbe a középpályában nincs se erő,se tempó,se dinamika, -és erről nem Pjanic és nem is Allegri tehet...-pedig ő sem egy Vidal.
Dybala hiányában itt egy 90 Milliós,döntő pillanatokban lúzer,ideggyenge Pipita az egyetlen reményünk a gólra (győzelemre),ezt azért mindenki gondolja végig...

Az a lényeg,hogy "valaki" megmondta,hogy ez a védelem még mindig világklasszis, nem hiányzik se bonucci,se alves (se Vidal), sőt :jobbak is vagyunk nélkülük.
Ja meg a világ 2.legjobb kerete a miénk -ilyen vélemények is voltak-.

Az a baj h még ez a kamu catenaccio,ilyen ideggyenge/képzetlen/tehetségtelen emberekkel nem megy,Allegri elfelejti néha h már nincs Vidal,Bonucci,Pogba...
A keret nem is alkalmas rá, nem 2010es inter vagy 2012es chelsea ez...
A lenagyobb probléma h igazán nem is alkalmas egyetlen , egyértelmű stílusra sem ez a keret,mert annyira mások a játékosok előnyei (a hátrányaik szinte ugyanazok...),meg annyi a jellgtelen vízhordó.Bravo, sikerült eklektikus keretet kialakítani !

A párharc nincs még veszve,tovább lehet jutni idegenben,de idén nagyon messze vagyunk a szűkebb elittől, játékban,keretben, ráadásul a bajnokságban is küzdeni kell a Napolival...

Ez lenne a híres Allegri-féle tavaszi formaidőzítés ?
A játékosok sem fizikailag,sem mentálisan nem voltak tegnap topon.

Meglátjuk, h a visszavágón a Dybalaval,Matuidival és -remélhetőleg?- Cuadradoval felvértezett keret mire meg a Wembleyben.
Bízom benne,hogy továbbjutunk !

CsJuve 2018.02.14. 12:17:06

@fire06: A taktika nem jött ki ugyan, szerintem megint pár momentum hiányzott csak. 2:0 után beálltunk. Higu jobban összpontosít 3:0. Talán két helyzete volt a tottenhamnak abból egy gól is lett sajnos. Menjen be az a fránya helyzete a spursnak. Ami Chiellini lerántásából jött. De a 11-essel 4:1. A második gól... hagyjuk, mert nem akarom Buffont bántani. A második félidőben a spursnek csak meddő mezőnyfölénye volt. A gólhelyzetek nálunk voltak. Manzu szöglet, Berna lövések,stb. Összegezve a spurs dominált fizikailag, volt egy Kane fejes, ami gyenge volt, és egy nem túl szabályos, meg egy potyagól. Nem volt szerencsénk sajnos. A 4:2 igazságosabb lett volna. A labdabirtoklás meg nem érdekel, nem abban mérik a győzelmet. A helyzeteket kellett volna belőni... Ha nem is mindet, de. 100% osakat mindenképp. (Higu ziccer, 11-es)

CsJuve 2018.02.14. 12:28:54

@Drughi Di Bianconeri: Ez a poén, hogy ezzel a gyenge kezdővel is alázhattunk volna... Sajnálom Higut, mert ha belövi a ziccert, meg a 11est isten lett volna, és ne adj uram az egyik Berna lövés 10cm vel alrébb megy, vagy Mandzu fejese erősebb 5:1 is lehetett volna a vége. És akkor nincs Higuzás, Mandzu egy szarozás, stb. Még DS is kapja az ívet pedig tegnap jó volt szerintem, gólhelyzet nem alakult ki róla, mégha egy-egy beadás ment is Chielloék fejére. Tegnap Khedira volt az emberhátrány, bár mindig védeni szoktam.

Fabio83 2018.02.14. 12:29:23

A középpályánk gyenge. A támadó részlegünk átlagon feletti. Ez a keret szerintem, nem gyengébb, mint a tavalyi csak nem védekezésre van kitalálva, sokkal inkább alkalmas támadó foci játszására, labdatartásra. Elvetélt ötletnek tartom, hogy Douglas Costa-val, Dybala-val, Bernardechivel bekkelni akarsz, mikor ott van még Higuain, meg Cuadrado meg Pjaca.

Dybala2379 2018.02.14. 12:44:37

Meccs közben is írtam már, hogy annyira hiányzik egy Vidal típusú játékos a középpályáról...legutóbbi meccsén 14!! szerelése volt, nálunk kb. 3 meccs alatt jön össze ennyi a középpályásoktól.

6utbolcse 2018.02.14. 12:44:52

"Az elsődleges célkitűzésünk a scudetto, nincs miért fintorogni emiatt, és ez nem egyszerű célkitűzés. Aztán megpróbálunk továbblépni a Bajnokok Ligájában"

Ha ez így van,akkor hogyan várhatjuk el Dybalatól,Pjanictól,Sandrotól,Higuaintól,Costatól,Bernatól hogy maradjanak?? Nem minden játékosban ég a spirito Juve 10 éven keresztül,hogy csak ez miatt maradjon. Gondolom a leigazolásuknál is ezt mondták nekik,hogy a scudetto a cél,de az is nehéz lesz,a bl-ben meg lesz valami.Nem is csodálkozom,ha a legjobbjaink menni akarnak ilyen kijelentés után.Hogyan fognak idejönni jobb játékosok?? Ezzel a szöveggel engem se lehetne meggyőzni h ide igazoljak.(persze én havat is lapátolnék a club háza táján :D)
Szeretem a csapatot és a mestert is,de nagyon érdekes a nyilatkozat pár része...
"Az ellenfelet meglepte a kezdésünk, és valamit tenniük kellett reakcióként."
Akkor mi miért nem tudtunk változtatni Max,ha ők 10 perc után rájöttek h vmi szar? Láttad h ég a ház,vagy te tényleg elégedett voltál a 30%os félidei labdabirtoklással?? Khedira mínusz duplanulla "teljesítményét" hogyan értékelnéd?? Ő a középpályásunk akinek labdát kéne szerezni,vagy ha odapasszolják neki jól megjátszani,ha támadást építünk ő már rögtön elől szaladgál-vissza már nem ér természetesen,gondolom ez kúrva nagy elvárás egy CM-től. Ott ül a padon egy rutinos technikás Bl jártas Marci-Asa,de neeem ő inkább behozza Stuarot meg Bentat.
Na mindegy évekig tudnám ragozni a tegnapi (szerintem) érdekes döntéseit és ezt a nyilatkozatot,de inkább befejezem. Forza Juve

2018.02.14. 13:01:41

"A Juventus és a Tottenham olyan csapat, amely törekedhet a továbbjutásra, azonban a Bayern Münchenhez, a Barcelonához és a Real Madridhoz képest egy lépcsőfokkal lejjebb helyezkedik el a két csapat. Az előbbi listához hozzáadnám a PSG és a Manchester City együttesét is."

Am ezek a mondatok, mintha Marotta szánalmas magyarázkodását hallgatnám egy elpuskázott igazolás elmulasztása után.

Meglátásom szerint az öreg keret miatt itt 1-2 éven belül hatalmas gondok lesznek, mert a végtelenségig nem fog az menni, hogy 28-29 éves játékosokat hozunk/találunk, fiatalokat meg hagyjuk is.

6utbolcse 2018.02.14. 13:08:34

@Fabio83: Pontosan így van!!! A tegnapi kezdő,mindenre jó volt csak nem bekkelésre. Mondhatja Max hogy beszorítottak minket,de nem kellett volna változtatni legkésőbb a félidőben,mivel 10 perc után a labdatartásunk-szerzésünk közel volt a 0hoz? ott ült a padon Marci,Asa...

Knob 2018.02.14. 13:09:05

@CsJuve: Komolyan kérdezem... Úgy érzed, hogy Mario Mandžukić azzal az 1 nyamvadt fejesével (amit jobb lett volna, ha inkább nem fejel rá a kapura, mert nagyobb esély lett volna arra, hogy egy Spurs védőről bemegy és öngól) bármit is tett a tegnapi (és pontosan az utóbbi 8 tétmeccsen) azért, hogy számunkra pozitívan befolyásolja a mérkőzést? Mivel ezt a "fejelést" nem nevezném annak, volt 1 alkalom, mikor Spurs szögletnél kifejelte a labdát. Ez volt az EGYETLEN olyan dolog (amit mondjuk más Juve játékos is meg tud tenni, akármelyik) amit gyakorlatilag tett tegnap este. Szóval azt hiszem teljesen jogos ha nem vagyunk (és végre írhatom többes számba) maradéktalanul elégedettek Mario Mandžukić focinak nevezhető ténfergésével.
Ezen kívül azt hiszem, pontosabban én úgy láttam, hogy a többiek (kivétel Sami Khedira) megtették amit tudtak. Továbbra is Allegri mester sara ez az egész, bár bár ismétlem nem elvetemült eredmény a 2:2.

@Dybala2379: Teljesen egyet értek. Viszont ha már nincs ilyen játékos a keretben (mert ugyebár nincs), akkor még mindig nem értem, hogy Claudio Marchisio miért ül a padon szemben olyanokkal, mint Sami Khedira vagy adott esetekben Blaise Matuidi. Komolyan mondom, hogy túlzás nélkül mankóval különben lehozná a meccseket, mint ezek ketten együtt. Ez fix!

venember83 2018.02.14. 13:11:38

@hellan: nekem is ez volt az érzésem a nyilatkozat bepötyögése során. És jó lenne, ha a vezetőség is komolyabb tervvel állna elő, ha valóban a legmagasabb európai szintekre kíván törni a klub, mert idén nem könnyű, jövőre sem lesz könnyebb, de a lemaradás az nem csökken. Az olasz pocsolyában való lubickolás meg kevés az aktuális sztárok megtartásához is, nemhogy valódi erősítést jelentő futballisták megszerzéséhez.

6utbolcse 2018.02.14. 13:27:30

@hellan: Akkor most hogy lesz? Idáig volt 3 csapat amelyik előttünk van,most +2 csatlakozott. Tehát ha jönnek az arab és kínai befektetők más csapatokhoz mi egyre lejjebb csúszunk a ranglétrán? Ezért nem értem Max mai nyilatkozatát. Szerintem meg nem sok választott el idén minket h csatlakozzunk,de hát érdemben nem sikerült pótolni sem a jobbhátvédünket,se a középhátvédünket.Az évek óta tátongó középpályánkra meg egy darab Matuidit (én mondjuk kedvelem) sikerült hozni. Nem lettek rossz igazolások csak kevés egy Bl-hez. Előre sztem kúrva jól vásároltunk. Csak az 2-3 minőségi lyuk minden évben ott van.

Bodnar Daniel 2018.02.14. 13:37:10

@pedronegroo: De nézek focit. Sőtt tabellát is: www.eredmenyek.com/foci/anglia/premier-league/tabella/

Aztán nézek valami Everton meccset, hogy lássam milyenek ezek azok a híres angol középcsapatok. :)

A Spurs egy kurvajó csapat. Az elmúlt 2 évben mindenképp. Esetleg a City-re és a talán PSG-re állítanám, hogy jobbak a Spur-nál, a mostni BL mezőnyben.

Csak helyreállítanám azt a tévképzetet, hogy ez egy utolsó senkiházi csapat, akin csak úgy át lehet gázolni. A tegnapi példa is mutatja, hogy: NEM és nem csak nekünk másnek sem.

Nem kell kétségbe esni, hozzuk Angliában amit kell. Dybala-ával vagy sem. Mind a két gólt amit rúgtak, az a mi hibánk volt, nem brilliáns Spurs akciózásokból (mert olyan nem volt) születtek.

De az is lehet, hogy megszopatnak minket. Ez a BL. Nem egy Basel az ellenfél, vagy egy valóban "angliai középcsapat", mint az everton.

A lényeg, hogy esélyesekként megyünk oda, ennél többet az első körben nem lehet elérni.

pedronegroo 2018.02.14. 13:53:57

@Bodnar Daniel: Akkor ezek szerint az MU már meg topcsapat? :) Ne vicceljünk már.
És ezek szerint nem nézted meg a SPURS tavalyi nemzetközi szereplését...

Bodnar Daniel 2018.02.14. 14:04:15

@pedronegroo: A TOP értelmezéséről kéne lehet beszélgetnünk. Szerintem a liga második helyezettje valószínűleg az. Adatok ellen szerintem fölösleges harcolni.

CsJuve 2018.02.14. 14:16:06

@Knob: Én nem írtam, hogy jól játszott, csak azt, hogy, ha befejeli a szögletet, meg Higu is a kettőt belövi, 5:1 nél nincs fintorgás. ((Egyébként 4 szerelés áll a neve mellett 16 ból 12 megnyert párharca van. Igaz pontos passza nem nagyon volt, ja, de másnak sem nagyon.)) Apropó mondandóm lényege nem Madzu játéka.

pedronegroo 2018.02.14. 14:17:58

@Bodnar Daniel: Ok, nem akarok én ezen rágódni, az elmúlt 3 évben kétszer játszottunk BL döntőt a Spurs 3 éve még a BL-ben ott se volt, tavaly kizúgtak egy gyenge csoportból, szerintem e kettő között komoly különbség van. Viszont ha csak a tegnapi játékot nézzük, de ugye az csak egy meccs, akkor neked van igazad az angolok a topcsapat és mi vagyunk egy középcsapat.

2018.02.14. 14:48:49

Kiégett a Juvénál. A szurkolók nem a győzelem elmaradása (2-2) miatt szomorkodtak, hanem a szégyenteljes játék miatt. NEM ÉRTED, MAX? NEM játszottunk jó meccset. Melyiket nézted? És nem, NEM adott minden a továbbjutáshoz, mindössze maradt egy nagyon KIS esélyünk rá. Nekem eszembe sem jutott, hogy 4-0-ra nyerhetünk, ezt sem értem, kikre céloz. Voltak vajon ilyenek? 2-0-t és 2-1-et tettem meg, de én is borzasztó nagyot tévedtem, nem csak a 4-0-t várók. És jelenleg nem annak kéne őt zavarnia, hogy mit gondolnak a szurkolók, hanem annak, hogy jelenleg fogalma sincs, hogy a kicsit komolyabban játszó csapatokkal szemben mit lehetne tenni, hogy továbbjussunk, vagy egyáltalán esélyünk legyen. Elhiszem, hogy bosszús, de elsősorban magának és Marottának köszönheti, a fafejűségének, ragaszkodásának a kis kedvencéhez, a játékosok meg ennyit tudtak hozzáadni. Ejj, Max. Nem elég ez, hogy pillanatnyilag teljes sötétségben tapogatózik és akkor még hülyeségeket beszél. Ennyit nem mondott talán az összes eddigi nyilatkozatában együtt sem. Az előző 3 BL-évkezdet közül egyik sem volt ilyen borús...

Rikoo 2018.02.14. 15:02:08

Most néztem a videót. Kiabál a sajtótájékoztatón az újságírókkal.:D

Patricco 2018.02.14. 15:04:06

Allegri finoman celzott arra hogy bizony mi mar nem jutunk tovabb....egyebkent azt birom hogy minden meccs utan elmondjatok egy paran hogy ma bizony sajnos KHEDIRA A VOLT AZ EMBERHATRANY hat kerdezem en hogy ez a tuniszi f@szvero mikor nem az? Allegri meg mostmar tenyleg elmehetne hogy a boga isten f@szaba nem veszi eszre hogy a szerelmei mit muvelnek mar tobb meccse.....ha berakja a visszavagon is oket akkor asszonx hazat megyet mindent rapakolok a Spursre es megkoszonom Allegrinek hogy legalabb gazdagga tett a csokosaival!

A masik meg hogy ne igazoljunk ilyen Costakat meg Bernakat mikor mi egy defenziv fos taktikaval allunk ki meg hazai palyan is es ok meg tamado focira vannak beallitva! Nyaron surgosen kell 2 kp akik nem ilyen kutyauto barmok keruljon barmennyibe is.

2018.02.14. 15:04:12

@Rikoo: Kiborult. Másra számított? Talán ő nem volt realista, nem a szurkolók...

Rikoo 2018.02.14. 15:04:35

@Fabio83: Középpálya nélkül, hogyan lehet labdát birtokolni?

2018.02.14. 15:10:16

Ha kikapunk, az egy dolog. Nem jutunk tovább, az szintén. Túléljük. Én mindenképpen le fogok ülni szurkolni és ott leszek a végéig. Ha kiesünk, kemény küzdelemben, önfeláldozóan, elfogadom. Mindig benne lehet.
DE: ha Khedira a pályán lesz és úgy esünk ki, vagy ha szinte végig védekezve esünk ki, akkor én egy darabig biztosan nem fogok ráérni meccset nézni. A mazochizmusnak is van azért valahol egy határa.

Rikoo 2018.02.14. 15:19:50

@venember83: Vagy tölthetnének egy kis pénzt a Juventusba Allegri kirúgása helyett.
Az elit 7 mérföldnyire van a Juventustól, az utóbbi 3 év ellenére.

Rikoo 2018.02.14. 15:25:43

@mpite: Ismerhetnéd már, hogy egész Olaszország a Juventus ellen van.

Apuleius 2018.02.14. 15:33:21

@Rikoo: Nagyon komoly nyári mercatóra volna szükség, ha komolyan gondoljuk. Változatlanul elég vékony ez a keret helyenként, s bőven elférnének még valódi minőséget jelentő játékosok, mindamellett csökkenteni kellene a keret átlagéletkorát is. Az sem lenne rossz, ha eljutnánk oda, hogy nem az lenne a legégetőbb kérdés, hogy hogyan pótoljuk az éppen aktuálisan távozó kulcsjátékost.

Ádám.84 2018.02.14. 15:36:52

@Apuleius: az nem égető, mert nem foglalkoznak/foglalkoztak vele soha :)
Egyébként pontosan kikre gondolsz a valódi minőséget jelentő játékosok alatt, középpályásokra?

Apuleius 2018.02.14. 15:40:48

@Ádám.84: A középpályánk rettenetesen vékony, de a védelembe is bőven elkélne néhány minőségi játékos. Számomra pillanatnyilag a középpályánk a legrémesebb.

Fabio83 2018.02.14. 15:50:21

@Rikoo: nem lehet kp nélkül labdát birtokolni, de azt hiszem pl Pjanic sokkal jobb benne, mint a rombolásban, ahogy Marci is és Bentancur is, Khedira meg gyenge mindenben.. Persze nem Xavik, meg Pirlok. Mivel 25 méterre volt a legelső ember a kapunktól, nem is volt kinek passzolni, csak előre rugdosni Higuainnak.Szerintem kellett volna igazolni mindenféleképpen.

Rikoo 2018.02.14. 15:51:20

@Apuleius: Az a baj, hogy nem reális, hogy ilyen történni fog.
Az lehet, hogy egy kicsivel több pénzt invesztálnak a csapatba, de még akkor is az lesz a végeredmény, hogy nem teljesen komplex a keret.
Marotta a félmegoldások embere.

Rikoo 2018.02.14. 15:52:31

@Fabio83: Csak az a probléma, hogy minden évben vannak ilyen alapvető hiányosságok a keretben.

Apuleius 2018.02.14. 15:53:50

@Rikoo: Ez sajnos tényleg így van, ez a realitás. Félmegoldásokkal csak félig top csapatot lehet építeni, s egy helyben toporgunk csak.

Fabio83 2018.02.14. 16:01:23

@Rikoo: a baj az, hogy amikor a mi kp-ink egy sokkal gyengébb ellenfél ellen játszanak akkor sem labdabirtoklással akarjuk védeni az eredményt, hanem beseggelünk. Ez Maxi felfogása. Ha lenne még 2 klasszis kp-unk akkor bekkeltünk volna. És ez nem a catenaccio, hanem pánik mentések, teljes fejetlenség, néha kapusbravúr.

mrdel 2018.02.14. 16:03:12

Én már azzal is elégedett lennék, ha felvállalt nyílt játékot játszanánk a visszavágón, amivel továbbjutnánk persze :D

Rikoo 2018.02.14. 16:16:08

@Fabio83: Allegri első éve a példa, hogy ez nem igaz.

Fabio83 2018.02.14. 16:17:40

@Rikoo: mert az még Conte Júvéha volt.

Rikoo 2018.02.14. 16:21:17

@Fabio83: Conte Juvéja?
Akkor ő miért nem tudott eredményt elérni a kerettel?

pedronegroo 2018.02.14. 16:32:29

@Rikoo: Conte-nak nem volt se Morata-ja se Dani Alves-e. Se BL tapasztalata. És most láthatjuk hogy húzóemberek nélkül mint amilyen a spanyol és a brazil volt Allegrinek se megy. Eredmény?? Hogy egyszer 2-1-re megvertük a Reált meg 3:0-ra egy formán kívüli Barcát vagy mire gondolsz?

Rikoo 2018.02.14. 16:37:53

@pedronegroo: Arra, hogy nem esik ki a csapat a csoportban és nem veri ki egy Benfica szintű csapat 180 perc alatt a Juventust Allegrivel.
Illetve a Bayern München ellen nem 0-4-el esik ki, hanem 1 percen múlik a továbbjutás.
Erre gondolok.
Morata meg ott van most Contenak, láthatjuk mekkora világklasszis játékos.

Fabio83 2018.02.14. 16:41:45

Az első bl döntőhöz több köze volt Conténak, mint Allegrinek! És ez volt az egyik legjobb döntése Allegrinek, hogy nem csinált semmit Conte csapatával és ezt teljesen komolyan gondolom, bár Tevez már akkor is megmondta neki, hogy egy punci, mikor lecserélte a Madrid ellen yTorinóban.

Rikoo 2018.02.14. 16:45:10

@Fabio83: De most komolyan kérdem akkor.
Conte miért nem tudott semmit elérni ugyanazzal a kerettel?
A Benfica elleni impotens játék volt a jéghegy csúcsa.
Ha ő lenne az edző bőven benne van, hogy még mindig ugyanazon a semmilyen szinten lenne a klub, mint akkor.

Fabio83 2018.02.14. 16:56:16

No. Azért mert, ahogy Te is említetted valamelyik korábbi hozzászólásodban a Conte-féle csapat bomba kondiban volt, elkerülték az izomsérülések is, azonban hiányzott, ami európai porondon a legfontosabb a SEBESSÉG a csapatból. Ennek fő oka az olasz bajnokság tempójában keresendő, de nem fogunk soha fejlődni, ha mindig csak a minimumot adjuk ki magunkból és folyton lassítjuk csak a játékot. Gondold végig, hogy kik voltak a húzóemberek BL-ben: Morata, Tevez, Cuadrado, még Pjaca is előbb rúgott asszem ott golt. Szóval a legfontosabb a sebesség. Második ok, nemzetközi rutin hiánya, valamint hogy kis csapatként kezeltek minket. Pl nem biztos, hogy akkor kaptunk volna annyi 11-est és kiállítást, mint később. SZERENCSE.---És ezt tisztelem Allegriben, hogy elmondja mindig, hogy a bl-hez szerencse kell leginkább, nos eddig adott neki a gép rendesen.....

pedronegroo 2018.02.14. 16:58:09

@Rikoo: Nem tudom miért mindig Conte vs Allegri cicaharcra lyukadunk ki... A lényeg hogy Allegrinek ugyanúgy nincsen semmi komoly eredménye a BL-ben mint Contenak.
Contenak egy elbaszott BL szezonja van a Juve-val, de ebben épp most készül egyenlíteni gőzerővel Allegri.

Fabio83 2018.02.14. 17:01:16

Tegnap is, a védekezésben látványosan vergődő Costa volt az egyedüli, aki veszélyt jelentett, a sebessége miatt. Az angol szakkommentátor mondta is, hogy mindig aggódik, ha nála a labda. Senki más nem volt képes megverni az emberét egy az egyben. Nagyon látványos, hogy Dybala mennyire lassú a bl-ben, ahogy Higany is, bár ő tegnap jól játszott (tudom kihagyta megint).

Rikoo 2018.02.14. 17:03:06

@Fabio83: Nézd, én nem akarok ezen vitatkozni, mert felesleges. Lehet csűrni-csavarni a dolgokat, de a tény az, hogy Allegrivel sikeres a klub Európában is.
Két BL döntő úgy, hogy a kutya nem számított erre egyik évben sem.
A legesélyesebb klubok között soha nem a Juventust sorolják fel, csak a futottak még kategóriában van minden évben.
Akkor megérteném a kritikát, ha olyan bomba keret lenne, de nincs.
És már több, mint 10 éve nincs. Világklasszis játékos sincs.
A keret, viszont tele lyukakkal a topszinthez képest minden évben.

Rikoo 2018.02.14. 17:05:26

@pedronegroo: Meg egy megalázó kiesés a Bayern München ellen, azt se felejtsük el.
Ugyanolyan megalázó volt, mint a Real elleni 2. félidő.

Fabio83 2018.02.14. 17:08:26

@Rikoo: Nekem nincs bajom Allegri eredményeivel, a személyével. Önmagában a tegnapi eredmény sem katasztrófa. A mutatott játék és hozzáállás aggaszt már régóta. Szeretném, ha sokáig velünk maradna Maxi (mert van jó oldala is), de ahhoz változtatnia kell szerintem.

Rikoo 2018.02.14. 17:10:38

@Fabio83: Na ebben például egyetértünk.

pedronegroo 2018.02.14. 17:12:01

@Rikoo: Az olyan vereségeket amikor a jobb csapattól kapunk ki én nem szoktam számítani.
A két elbukott BL döntőben is egy jobb csapattól kaptunk ki, max az eredmény lehetett volna szebb de amúgy meg csak papírforma.

Aztán továbbra se tudom milyen BL sikerekről beszélsz mert erre a kérdésemre nem válaszoltál...

Rikoo 2018.02.14. 17:17:35

@pedronegroo: Két BL döntő nem siker?:D

JuventusFanatikus 2018.02.14. 17:21:11

Remélem az öltözőben kaptak leb@szást rendesen. Khedirára most már teljesen kiakadtam. Ilyen "teljesítményt" tolni egy ilyen szintű mérkőzésen.... Mintha nem is érdekelné az egész. Sturarót többre tartom nála, Ő legalább szívét-lelkét kiteszi a csapatért. Nagyon remélem, hogy Allegri észreveszi már, hogy Khedirának semmi köze nem szabadna lennie a kezdőhöz. Marioba is csalódtam, nem a megszokott harcost láthattuk, ami a BL meccseken lenni szokott. Nem érzem ezt az eredményt Allegri hibájának, kivéve persze Khedira kezdetését. Egyszerűen nem tudtuk kihozni a labdát, sarokba szorítottak minket. Ennek ugye fő oka ismét a tuniszi herceg. Mivel Ő csak barangol és félti a lábát, mármint zárja a passzsávokat, addig Pjanićnak kell védekeznie és még a labdát is valahogy kihoznia. Nem csoda, hogy nem volt már ereje. Ha nem lett volna sérült Matuidi és Dybala más lett volna a helyzet, a labda kihozatala nem lett volna ekkora probléma, de ha öreganyámnak töke lett volna...
Meg ugye Douglas Costa is sokkal veszélyesebb lett volna csereként. Higuaínt én annyira nem tartom bűnösnek, mert azért csak vert két gólt, persze a tizi kihagyása így is orbitális nagy hiba volt. Sajnos Gigi is hibázott, amit nem szokhattunk meg tőle, de ne temessük! Hogy pozitívumot is írjak, De Sciglio rohadt jó volt. Ha képes lenne máskor is ilyen volumenű mérkőzésen is hasonló teljesítményt nyújtani védekezésben, lehet, hogy akkor nem lenne annyira égető az a poszt megoldása igazolási szempontból. Már nagyon várom a következő meccset, hogy lássam min próbál változtatni a Mister, mert anélkül elfelejthetjük a továbbjutást. Ha Londonban kezdő lesz Khedira és Mario, akkor bizony hatalmasat csalódok Maxban. Bízok a továbbjutásba, ha Allegri változtat és a csapat mindent belead, akkor meglehet! Sikerülni fog! FORZA JUVE!!!

Megkönnyebbülés leírni a gondolataimat, köszönöm annak aki végigolvasta a sok perverziómat.

pedronegroo 2018.02.14. 17:26:52

@Rikoo: Azért kérdezem hogy neked mi a siker vagy eredmény csak mert úgy beszélsz Allegri-ről mint ha Barca-Real-Bayern féle BL-menő csapatot csinált volna belőlünk. Ha a két BL döntőben való szereplés siker akkor az ha valaki meg is nyeri ezt 3-szor ugyanezen idő alatt akkor az mi?

Rikoo 2018.02.14. 17:32:21

@pedronegroo: Az a Real Madrid és nem a Juventus.
A Juventusnak ez siker.

Juventino86 2018.02.14. 17:33:32

Londonban több dologban is változtatni kell. Olyan felállást kell választani, ahol Pjanic tud szervezni. Nem tékozolhatjuk el a tehetségét azzal, hogy állandóan védekeznie kell. Ha Khedira most nem kerül ki a kezdőből, akkor soha.

tsatsee 2018.02.14. 17:38:16

Bár Mandzukic nem volt igazán jó tegnap...de azért ne feledjük el...hogy ez Allegri sara...hogy effektív védekező szélsőt játszik. Ettől függetlenül 68%-os volt a passzhatékonysága...akárcsak Pjanicnak. De ugyanannyi labdát szerzett mint a két belső középpályásunk.

Valamint az egész szezonban meccsenként van 1,5 szerelése amennyivel Matuidi is rendelkezik...szóval nem kéne ennyire szídni. Tegnap az első 10 perc után...mindenki pocsék volt. Kár kiemelnk 1-2 játékost. Khedirával egyet értek...senki sem érti mit keres mindig pályán...az Ő 0,6-os szerelés per meccs mutatójával.Csak szólok...hogy annyi van Higuainnak is

Rikoo 2018.02.14. 17:43:09

@tsatsee: Arra a posztra inkább olyan játékos kellene aki tud támadni is, szerintem ez a probléma igazából.

The king of alibis 2018.02.14. 17:43:47

@Juventino86: Khedira akkor fog kimaradni, ha előtte lesérül.

tsatsee 2018.02.14. 17:45:41

@Rikoo: Akkor meg a védekezés borul. Ördögi kör.Lehet jobban járnánk ha Khedira helyén játszana Mandzukic, és Khedira meg az ifiben

pedronegroo 2018.02.14. 17:49:57

@Rikoo: Már mint úgy érted a Reálnak a trófeák a siker a Juvenak meg egy döntőbe jutás is az? Most csak a BL-ről beszélek.

Rikoo 2018.02.14. 17:53:36

@pedronegroo: A történelem alapján igen.

epaska 2018.02.14. 18:01:47

Ezt te basztad el Maxikám! A színvonalas játékkal és a 2 bajnokkal együtt!

ejhaa 2018.02.14. 18:02:32

en.wikipedia.org/wiki/2013%E2%80%9314_Juventus_F.C._season

A Conte"csapat", amit Allegri tökélesített egy év alatt.

vs. Idei keret(nem linkelem semmi értelme)

Mennyire de mennyire gyönge az idei keretünk, a 3-4 évvel ezelőttihez képest.

pedronegroo 2018.02.14. 18:55:46

@Rikoo: Ok, így már értem, ezért van az is hogy Matuidi jó játékos, Juve szinten.

Meccsre visszatérve, remélem neked van igazad és Allegri jó edző és kijavítja a hibákat a következő meccsre ha esetleg meg nem lenne ihlete akkor megnézi hogyan verte meg a cselski idegenben a spurst.... vagy ha nem ciki neki fel is hívhatja Contét.

Rikoo 2018.02.14. 19:08:32

@pedronegroo: Cserébe megkérdezheti Conte hogyan kell hazai pályán legyőzni a Barcelonát.
Matuidi felépülése nagyon fontos lesz amúgy a visszavágóra. Egy ilyen párharcban pontosan hozzá hasonló játékos kell a középpályára.

The king of alibis 2018.02.14. 20:51:47

@Rikoo: a széthullot Barcára gondolsz, vagy az ideire, amit úgy sem sikerült megverni, hogy belefostak az egészbe?

gomorra21 2018.02.14. 21:42:16

Allegrivel remekül szintet léptünk Contéhoz képest. Most majd jöhetne egy újabb szint lépés. Allegri ebből többet már nem fog kihozni.

The king of alibis 2018.02.14. 22:11:38

@gomorra21: előbb cserélném le Barmottát, mint Allegrit

gomorra21 2018.02.14. 22:27:07

@The king of alibis: az avatarodon szereplő játékost is Barmotta játszatja, mi?

Sztovicska 2018.02.14. 22:52:03

Azért kiváncsi lennék mikor esik le Allegrinek hogy a legjobb kp 4-3-3 esetén matuidi-marchisio-pjanic lenne és bentancur cserével nem khedirával a támadónak meg costa-higu-cuad. És berna cserével. Mandzu is jó meg khedirának is vannak jó napjai de mindketten csere kellene hogy legyenek. 4-2-3-1nél meg hálam a közép az matuidi-pjanic fölötte costa-dybala-cuad és elöl higu. Szerintem sokkal jobbak lennénk.

CsakÚjváros 2018.02.14. 23:22:52

Nem aggódom mert hiába volt Tottenham fölény inkább mi jutottunk 100%-os helyzetekig(5) ebből 2 gól.Ezek meg lesznek Londonban is,főleg ha kiegészülünk és a cserepadon is lesz választási lehetőség. Gólt,gólokat biztos lövünk majd...a védekezést kell picit hatékonyabbá tenni...nem lesz gond!!!

pedronegroo 2018.02.15. 08:31:42

@Rikoo: Nyugi csak csipkelődöm. :) Conte-nak most jól jönne egy okos tanács a Barcelona ellen és valóban ebben Allegri a legkompetensebb, neki van tapasztalata a katalánok ellen, edzői karrierje során olyan 7-8 vereségnél tart a barcikával szemben, szerintem ebben egyébként világcsúcstartó is :) szóval tudna miről mesélni Antoniónak. :))

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3499) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (966) elemzés (40) előzetes (884) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10224) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2500) meccsek (4292) mercato (4271) nyilatkozat (7640) Olasz Kupa (331) összefoglaló (430) pletyka (4287) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (301) video (221) Címkefelhő
süti beállítások módosítása