Higuaín: "Tudtam, hogy jönni fog a gól"

buffon_gigi_higuainnal.jpgGonzalo Higuain elmondta, soha nem aggódott amiatt, hogy az utóbbi időben nem tudott a hálóba találni, mivel érezte, hogy csak idő kérdése és újra gólt ünnepelhet. Ez pedig meg is történt tegnap a Chievo ellen a 88. percben.

Az argentin támadó december eleje óta nem tudta bevenni az ellenfelek kapuját a Serie A-ban, azonban szombat este a Bentegoni-ban végre megtört a jég, méghozzá úgy, hogy kissé más szerepkörben játszott.

"A csatároknak a vérükben van a gólszerzés, ugyanakkor valószínűleg én egy kicsit balszerencsés voltam az utóbbi időben ebből a szempontból. Helyzeteim nagy része egy kicsivel szerencsésebb időszakomban biztos, hogy bement volna.

Azonban véleményem szerint mindig az a legfontosabb, hogy csapatként arassunk győzelmeket. Teljesen nyugodt voltam az elmúlt időszakban, nem zavar, ha nem találok be pár mérkőzésen keresztül.

Kicsit más szerepkörben is játszom mostanában, kicsit gyakrabban jövök hátra, ahogy az edzőm kérte tőlem. Ez persze nyilvánvalóan azt is jelenti, hogy távolabb kerülök a kaputól, viszont a fő szempont az, hogy jól végezzem a rám kiosztott feladatot."

Pipita azt is elárulta, hogy a körülötte lévő pozitív légkör szintén sokat segített neki, hogy megfelelően kezelje a nehezebb helyzeteket.

"Mindig is azt éreztem, hogy a szurkolók, a klub és a csapattársak is mind mögöttem vannak. Tudtam, hogy így a gól előbb vagy utóbb jönni fog, s ez szerencsére előbb, ma következett be, hozzásegítve minket a győzelemhez."

Higuaín természetesen nem felejtett el megemlékezni csapattársáról, az éppen a mai napon negyvenedik születésnapját ünneplő Gianluigi Buffonról sem.

"Gigi egy legenda és egy egy nagyszerű társ, ezenkívül egy példakép is mindannyiunk számára. Az Udinese elleni mérkőzés utáni szavai, tudniillik, hogy példa vagyok a csapat számára, nagyon megérintettek. Nem kapsz minden nap ilyen elismerő szavakat egy olyan embertől, mint Gigi. A mai meccs előtt azt mondtam neki, hogy gólt fogok szerezni, s így is történt."

A dél-amerikai csatár szót ejtett az argentin válogatott szövetségi kapitánya, Jorge Sampaoli és közte folytatott beszélgetésről is.

"Beszéltem Sampaolival a héten és egy igazán jó eszmecsere volt ez. Csupán pár hónap van hátra a Világbajnokságig, s ha behívót szeretnék a nemzeti csapatba, továbbra is legjobbamat kell nyújtanom a Juvénál. Ezt követően a többi természetesen már a kapitányon múlik."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr3313610245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TYUKI 2018.01.28. 14:16:29

Ez a JUVE ahol a győzelem csapat munka! Mindenkinek oda kell tennie magát mint védekezésben mint támadásban!

Juvegaspy 2018.01.28. 16:22:21

Remelem h megy a vb-re!

Nathas 2018.01.28. 21:07:06

@Juvegaspy: szerintem nem viszik ki, nincs is miért.

A gólja egyébként nem volt les?

Nathas 2018.01.29. 08:38:37

@FeriGjuve: most néztem vissza, (bár nem volt vonalban a kamera) de tényleg nem tűnt lesnek.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (911) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9907) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4149) mercato (4136) nyilatkozat (7434) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4166) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása