Az Inter elleni keret

Serie A logo.jpgA pokolian nehéz decemberi menetelés következő állomásaként a zebramezesek a múlt heti Napoli-Juventus rangadó nyomán átmenetileg a tabella első helyére lépő Intert fogadva próbálják majd begyűjteni a három bajnoki pontot.

Massimiliano Allegri csapatából vádlisérülés miatt hiányozni fog Gigi Buffon, így a keretbe behívót kapott a mindössze 18 esztendős hálóőr, Leonardo Loria is. A hiányzók listája Stephan Lichtsteiner és Marko Pjaca nevével folytatódik, azonban Mario Mandžukić ismét bevetésre kész.

Az előző szezon összecsapásairól a Juventusnak felemás emlékei lehetnek, hiszen a szeptemberi első alkalommal a bajnoki címvédő ugyan Stephan Lichtsteiner révén vezetést szerzett a San Siróban, azonban az Inter előbb Mauro Icardi lévén egyenlített, majd Ivan Perišić a győzelmet jelentő találatot is megszerezte.

A februári visszavágón a Juventus Juan Cuadrado csodálatos találatával aratott győzelmet a milánóiak fölött. A zebramezesek utolsó négy hazai mérkőzésüket veretlenül zárták az Inter ellen.

A Juventus 22 fős kerete a következő:

Kapusok: Pinsoglio, Szczęsny, Loria

Védők: De Sciglio, Chiellini, Benatia, Alex Sandro, Barzagli, Rugani

Középpályások: Pjanić, Khedira, Marchisio, Matuidi, Asamoah, Sturaro, Bentancur

Támadók: Cuadrado, Higuaín, Dybala, Douglas Costa, Mandžukić, Bernardeschi

A 20:45-kor kezdődő mérkőzést az DigiSport 1 élőben közvetíti.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9513457265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2017.12.09. 22:51:16

Ez a meccs is olyan volt,mint az egész szezonunk,igazi kínszenvedés! A játékosoknál csak saját magunkat sajnálom jobban,nekünk kell hétről hétre a szarabbnál is sokkal szarabb,dögunalmas fos meccseket végignézni,reménykedve,hogy ez a meccs más lesz,végre ki tudunk olyan taktikával állni,ahol ki tudjuk használni a támadó potenciált,ami a keretben megvan...és folyamatosan csalódnunk kell,Allegri csak magyaráz meg elvárja,hogy Costa,Berna,Dybala varázsoljanak úgy,hogy közbe senki meg nem mozdulhat,még támadásban is csak az ellenfelet kísérgetjük,nehogy lekontrázzanak...ha megpróbálsz elmozogni az emberedtől,Allegri leugat,hogy túl sok területet hagysz neki...röhej! Új edző kell,új lendület,megcsömörlött a csapat!

Lord Viktor 2017.12.09. 22:51:26

Costa és/vagy Berna nem pályára küldését én sem értem. Főleg hogy csak kettőt cserélt Allegri. A 75. perc után kb. nem játszottunk jól, Cuadrado is elfáradt.
Az eredmény a veretlen listavezetővel szemben vállalható, de tekintettel arra, hogy az interről van szó és rohadtul lefociztuk őket, csalódás.

Juventino86 2017.12.09. 22:51:58

Szerintem ma jól játszott és hatalmasat hajtott a csapat. Sajnos a kapu előtt nem voltunk élesek. A taktika is jó volt, sajna a mester se tud mit tenni, ha a fiúk nem lövik be a helyzeteket. Ami nagyon fura volt, az az, hogy Dybala nélkül valahogy jobb volt a csapat. Volt egy világos támadásépítés. De amint bejött, annYi volt a taktika, h odaadjuk neki, aztán lesz valami.

epaska 2017.12.09. 22:52:03

@Dr. Grant: Régóta mondogatom, hogy NEM KÉPES!

niccolo 2017.12.09. 22:52:11

@fire06: Szurkolj akkor a realnak.

2017.12.09. 22:54:37

@epaska: még van ideje bizonyítani, én azért még nem írom le. De ez a mai ez csalódás volt. Mentség: sok kemény meccsünk van, a remek internek még az Európa liga sincs...

Rikoo 2017.12.09. 22:55:12

@Juventino86: Arról nem is szólva, hogy ultra sz@rul állt be. Valami nagyon nincs rendben vele fejben..

buubreds 2017.12.09. 22:55:17

Nem is értem ezt az Allegri fikázást... Megvoltak a felrajzolt támadásaink (más kérdés, hogy a befejezést valami irgalmatlanul elkúrták), Inter támadójátéka gyakorlatilag zéróval lett egyenlővé téve.
Annyira fogalmatlanok vagytok ehhez a sporthoz, hogy az fájdalmas, javaslom egy-két szakirodalom olvasgatását a futball témakörében.

Juvetto 2017.12.09. 22:55:34

@Dr. Grant: Irónia volt.

Benatia sorozatban negyedszer nagyot játszott, neki (és nyilván Cuadnak) gratula és köszönet!

@Nathas: Állítólag majd értesítenek minket, hogy "megkaptuk-e a szerepet"... :/

Gyori_Juventino 2017.12.09. 22:55:50

Azért ez az Inter is fog hibázni és lesznek hullámvölgyei. Torino-val is Xeltek otthon. Taktikailag megvertük öket csak a gól hiányzott. NIncs más választás majd megverni őket hazai pályájukon.
Amúgy hihetetlen Matuidi mennyit robotol és fut.
DS-t kár bántani 3 fontos meccsen végig játszott és oldaláról gólt se kaptunk...jah amúgy se..

Trieszt120506 2017.12.09. 22:56:17

@Sas Jóska: fél éve múlva még az is lehet, hogy itt lesz Messi. Vagy megszállnak minket az idegenek.

Pitts 2017.12.09. 22:56:29

Lehet itt szidni Mandzukicot, de akkor Higuaínra mit lehet mondani? Ő volt a középcsatár, egyszer került lövőhelyzetbe akkor kirúgta a stadionból. Mi haszna volt a csapatnak belőle, hogy a pályán volt, ha a balszélső többször kerül helyzetbe mint ő?

Vergilius1897 2017.12.09. 22:56:36

@Pavel1988: Ez így van, minden labdára Juve játékos érkezett, kúsztunk másztunk a győzelemért. Jobbak voltunk mint nápolyban. Az elmúlt 9 nap megterhelő volt, mégis az utolsó percig mentünk előre. Sajnos eredménytelenül. Ez a legrosszabb eredményünk (számomra is fájó az x az izével) egy olyan hét után aminek úgy mentek neki a "szurkolók", hogy elver minket a napoli és a BL-ből is kiesünk.

Sajnos ennek a meccsnek a hozománya az, hogy lehet, hogy gondok van Allegrivel meg a játékosok fejével de itt a blogon is valami nagyon nagy baj van. Még egyszer mondom, egy olyan hét után amire előzetesen azt várták itt nagyo sokan, hogy kivégez a napoli és kiesünk az el-be. Most meg megy az anyázás, hogy nem nyertünk... Borzalmas

2017.12.09. 22:58:08

@Juvetto: értem én csak kicsit fáradt és csalódott vagyok. Ő egészen megállta a helyét szerintem is.

2017.12.09. 22:58:10

@niccolo: Őket nem csipázom annyira,túl sok az ellenszenves játékos náluk,de egyébként egy Real-drukker egy ilyen teljesítmény után nem méltatja a csapatát,hanem elküldi őket a picsába,szánalmas,ez a javuló tendencia?! Ívelgetjük Mandzu fejére a labdát,lesz ami lesz?! Király!

ejhaa 2017.12.09. 22:58:23

Az a Pjanic csere igazán nem kellett volna, onnantól nem voltunk veszélyesek.

Asa vagy Sandro? Nehéz döntés, de ha előre játékot nézem akkor Sandro...

Nem tudom mi az oka, hogy Asa bajnokság, Sandro BL, és Sandro nem sok szerepet kap a bajnokságban.

Jó volt ez, szépen lassan összefog ez állni.

babo0410 2017.12.09. 22:58:44

Lemostuk a pályáról az intert, teljesen jó meccset játszottunk, de sajnos a gól nem jött össze, többek között Handanovicnak is köszönhetően. Erre már megint hülye mindenki. Nem dölt össze a világ. Sajnos nem nyertünk, de nem is kaptunk ki, esélye sem volt az internek arra, hogy gólt szerezzen. De Allegri beszari, Mandzukic sz.r, stb. Komolyan nektek csak az a jó, ha sokkal nyerünk?
Én se örülök, hogy nem ment be egy gól, kicsit csalódott vagyok, de elégedett is azzal amit láttam. Nekem tetszett. Végre látszik az, hogy a csapat nagyon jó, és újra magára talált. Én ennek nagyon örülök. Szerintem nem kérdés, hogy a többiek, köztük az inter és a Napoli is fognak még sokat botlani. Ha miígy tudunk játszani, akkor mi viszont már nagyon keveset. Szerintem bőven lesz még esély arra, hogy az élre álljunk.

buubreds 2017.12.09. 23:00:10

@Dr. Grant: hosszabb távon egyértelműen igen

tsatsee 2017.12.09. 23:00:21

@Apuleius: Nem tudom melyik meccset nézted 5 szerelés, 31 passzból 29 emberhez. Megtartott a labdát, csak a gól nem jött össze neki. Szóval eléggé érdekes nálad a minden labdaérintés rossz.

2017.12.09. 23:01:26

@buubreds: a mairól van szó. A tavalyi barkasz elleninél ezt a taktikát elismertem.

Nathas 2017.12.09. 23:01:55

@Dr. Grant: sajnos nem valószínű.

@buubreds: én csak most tanulgatom az olvasást, jelenleg itt tartok: Juventus - inter 0:0

m.martin91 2017.12.09. 23:01:56

@babo0410: Handanovic-nak nem volt nagy védése a meccsen, azokat mind fogni kellett egy középszerű kapusnak is. Ez csak a Juventus játékosain múlott. Mandzukic kapu előtti bohóckodásai egy megye3-as játékost idéztek. Szégyen volt, amit művelt.

2017.12.09. 23:02:24

@Pitts: Mit vársz tőle?! Fingból nem lehet gólt lőni,ehhez a taktikához nem kellenek Dybalák meg Costák,se Higuainok,kell venni előre öt Mandzukicot és kész.

2017.12.09. 23:04:18

@babo0410: Igénytelen vagy a saját csapatoddal szemben!

Barolo4 2017.12.09. 23:04:49

Na úgy látom megint ketté szakadt a blog. Nyilván nem vagyok boldog, de egyáltalán nem látom gyászosnak a helyzetet. Ez a hét teljesen korrekt volt. Ma hiányzott egy pár jobb egyéni teljesítmény (Pjanic, Dybala, Sandro nagyon kellene egy top formához), de mint csapat jók voltunk. Khedira helyett Marcit vagy Bentacurt játszatnám, és a szélsőket is cseréltem volna min. a 60. percben, de a védelmünk javuló formájának kimondottan örülök (Rugani persze megint be..ja). Nagyon izgalmas lesz a bajnokság, gyakorlatilag 5 csapat van 3 ponton belül. Nem lehet mindig nyerni, de a hajtás nekem ok. volt. Forza Juventus!

buubreds 2017.12.09. 23:04:53

@Dr. Grant: Nem lett meg a három pont, de ez a teljes szezont tekintve egy aprócska kis szelet, elhanyagolható a jelentősége.

2017.12.09. 23:05:45

Egyáltalán hogy lehet döntetlen után azt mondani, hogy lefociztunk valakit?!? Értelmetlen. EGY inter ELLENI MECCSEN? Mindegy...

Rikoo 2017.12.09. 23:06:15

@fire06: Mióta vagy Juventus szurkoló?

2017.12.09. 23:06:27

@buubreds: Juvés voltál 2006-ban?

Rikoo 2017.12.09. 23:11:23

44 meccs után megszakadt az a sorozat, hogy a csapat minden meccsen lő gólt. Azért ez nem semmi sorozat volt!

Apuleius 2017.12.09. 23:12:45

@tsatsee: "csak a gól nem jött össze neki. "

Hát az valóban nem, mert mikor helyzetbe került, elbaszta a ziccert vagy elesett. Persze egy olyan játékostól, aki elméletileg csatár, nem elvárható, hogy betaláljon ennyi helyzetből. Javaslom, nézd újra a meccset,

2017.12.09. 23:13:17

@buubreds: és nem érzed ez alapján különösen fontosnak a dögevők elverését?

2017.12.09. 23:13:45

@Rikoo: Nagyjából 95 óta...amióta tudok arról,hogy létezik foci és van olyan,hogy Juventus,pontosan nem tudom,de 91-be születtem és kb négy éves korom óta nézem a focit és a Juvét. Miért érdekel?

Nathas 2017.12.09. 23:15:15

A múlt héten azt mondtam, hogy 2 meccstől 4 pontot várok, csak pint fordított relációban gondoltam.

Rettenetesen félek attól, hogy Allegri elveszti az öltözőt, majd ő marad, Sandro és Dybala (talán Pjanic is) pedig dobbant. Ez ellen mi nem tehetünk semmit, mert hát a játékos akarata ugye...

babo0410 2017.12.09. 23:15:25

@fire06: Vagy szerintem te nem jó csapatnak drukkolsz, ha te itt kökemény, real, Barca féle támadójátékot vársz. Én sokkal jobban szeretem, ha taktikus, de nem bekkelős egy meccs, ha nem eszetlenül futnak előre, ha van védekezés, ha támadólag, de nem ész nélkül előre rohanva játszik a csapat. Ma ezt láttuk.
Ennél sokkal, de sokkal nézhetetlenebb taktikával is játszottunk már.

buubreds 2017.12.09. 23:16:30

@Dr. Grant: De persze, sokkal boldogabb lennék, ha 3-0-ra szopattuk volna őket, de közel sem gyász a helyzet, mint ahogy itt sokan lefestik.

Barolo4 2017.12.09. 23:16:44

@Apuleius: Egyértelműen szar formában van, és ő tipikusan az a játékos, akinél néha elmegy az amúgy hatalmas motiváció, de azt azért ne rójuk már fel neki, hogy elesett (csúszott). Forza Juventus!

2017.12.09. 23:16:56

@babo0410: Én nem láttam ma felépített támadást,pár jó beadás volt,ennyi...

Rikoo 2017.12.09. 23:17:37

@fire06: Azért érdekel, mert nem tudom mi az elvárásod ezzel a klubbal kapcsolatban. Olasz csapat és nem emlékszem az elmúlt 18 évben arra, hogy sziporkázó támadójáték lett volna. De alapból egy olasz csapat sem volt ilyen az elmúlt 18 évben akik úgy támadnának, mint a Real Madrid vagy Barcelona.
Teljesen mindegy ki most az edző vagy ki lesz, felesleges ilyen elvárásokat támasztani a klub felé, mert ilyen nem lesz.

Nathas 2017.12.09. 23:18:21

@Apuleius: én fel is vettem, tényleg újra megnézem :-)

Apuleius 2017.12.09. 23:18:47

@Barolo4: Nyilván érted ám Te is, hogy nem egy elcsúszásért vettem elő.

ejhaa 2017.12.09. 23:21:24

Pulit kár lett volna levenni, egész tűrhetően játszott ma.
A másik oldalon lehetett volna fabrikálni talán Asa or Sandro, Mario vs. Costa, az utóbbit megértem miért nem merte meglépni Allegri, Igaz! Asa legalább korrektül védekezett, de amúgy iszonyú frusztráltnak láttam.

Én azt vártam, hogy egyszerre leveszi a kettő, és jön a két brazil....de jött Dybala, aki valóban pocsékul szállt be a meccsbe...f*sznak vette ki pjanicot, megértem hogy dühöngőt.

2017.12.09. 23:22:10

@buubreds: megint más az általános helyzet, meg ez a dögevők elleni kudarc-eredmény. Nem szabad összekeverni.

Trieszt120506 2017.12.09. 23:22:38

Tavaly ilyenkor 1 ponttal volt többünk, azelőtt nyolccal! kevesebb ponttal tanyáztunk a 4. helyen. Azelőtt pedig megint csak 39 ponttal álltunk 06 fordulót követően (azaz 1 ponttal jobban, mint most). Jelentősen csak abban a bizonyos 102 pontos szezonban volt több egységünk ekkor a bajnoki címes szezonok közül.

Nem mi estünk vissza, hanem a riválisok jöttek fel.. Ezt akartuk, vagy nem? Végre kompetitív a bajnokág, ez hosszú távon csak fejlődést jelenthet a Juventusra nézve.

Nathas 2017.12.09. 23:24:37

@Apuleius: az asszony úgyis alszik már :-) viccet félretéve: én nem éreztem Mandzu helyzeteit kihagyhatatlannak, viszont Higannyal ellentétben ő legalább odakerült és a mezőnyben is hasznos volt.

Apuleius 2017.12.09. 23:27:50

@Nathas: Nagyon kedvelem Mandzukicot, Higuaíntól meg már megszoktuk a láthatatlan játékot, engem nagyon megdöbbentett a horvát szerencsétlenkedése a kapu előtt. Remélem összekapja magát, ma nagyon kellett volna az a gól.

Pitts 2017.12.09. 23:27:57

@Apuleius: Ez még mindig nem támasztja alá, hogy minden megoldása szar lett volna. Én tényleg csak azt nem értem, hogy ha ő elő van véve a sok kihagyott helyzetért amellett, hogy mezőnyben ismét nagyot ment, akkor Higauín miért nincs megemlítve, aki center létére helyzetbe nem tudott kerülni, de talán a 16oson belül még labdához se ért? A statisztikai ismereteim pedig azt mondják, hogy 10 helyzetből nagyobb eséllyel szerez valaki gólt, mint 0-ból. Nyilván most mindenki elnézőbb vele, mert a Napoli ellen eldöntötte, értem, de ettől még a leghaszontalanabb játékosunk volt ma.

Pitts 2017.12.09. 23:28:58

Na erre pont megemlítettétek ketten is. :D

2017.12.09. 23:30:25

@Trieszt120506: kell az erősebb bajnokság, de az nem Juventus szurkoló, aki az intert a 7. helynél előbbre várja.

Apuleius 2017.12.09. 23:32:37

@Pitts: Miért kellene "alátámasztani"? Jelen esetben nem egy tudományos tétel bizonyításáról beszélünk. Higuaín és Khedira rendre szarul játszik, én nem vagyok az az alkat, aki minden meccsen előveszi ugyanazt a játékost (Padoin kivétel volt), s nyilván azért veszem elő Mandzukicot, mert tőle nem ezt szoktuk meg.

"A statisztikai ismereteim pedig azt mondják, hogy 10 helyzetből nagyobb eséllyel szerez valaki gólt, mint 0-ból.

Hát, a horvátra is megkísérelhetjük vonatkoztatni ezt a statisztikai alaptételt.

Nathas 2017.12.09. 23:39:16

@Juvetto: :-)
Egyébként teljesen egyetértek, Benatia és Cuad voltak a meccs legjobbjai!

Trieszt120506 2017.12.09. 23:39:29

@Dr. Grant: rühellem az intert, és kiemelten szeretem, ha jól elpicsázzuk őket, de: nem tudom nem elismerni, hogy egy erős olasz bajnokságnak kellenek az erős milánói csapatok. Még mindig sokkal nagyobb márka egy inter vagy Milan, mint egy Napoli vagy akár egy Róma, és ez belátható időn belül nem fog változni. Amennyiben az ilyen ADL féle maffiózók eltűnnek, a Nápoly velük együtt fog menni a süllyesztőbe, és még a kínaik sem piszkálnák őket..

Egyébként lehet jobban fáj egy inter szurkolónak egy utolsó fordulóban elvesztett bajnoki cím, mint egy ötödik hely zsinórban harmadszor.

Barolo4 2017.12.09. 23:40:15

@Apuleius: Na igen.
@Trieszt120506: +1 Én abszolút örülök, ha erősödik a bajnokság, szerintem hosszabb távon a Juve érdeke is (kellenek az új stadionok is az olasz focinak stb.), és azt sem venném tragédiának ha nem nyernék (mondjuk akkor se a merda nyerjen, inkább Sariék), de a mai Inter nagyon nem volt meggyőző, mögöttük azért igen sz@r lenne végezni. Marotta meglephetne minket 1-2 játékossal januárban. Én mondjuk egy Caldara Emre Cannal ki is egyeznék. Forza Juventus!

2017.12.09. 23:40:25

@Rikoo: Nem akarok olyan csapatot,mint a Real,a Barca vagy a Psg,egyáltalán nem erről van szó! Én azt akarom,hogy az én csapatom sokkal jobb legyen ezeknél,mind védekezésben,mind támadásban! Félretéve a múltat,szerinted tényleg ez a maximum,amit ezekből a támadójatékosokból ki lehet hozni?! Ha azt mondod tényleg ez a legmegfelelőbb taktika ehhez a potenciálhoz,én fejet hajtok előtted!

2017.12.09. 23:41:37

@Apuleius: akkor mit teszel, ha 1-2 játékos sorozatban játszik rosszul meccseken? :-P

Nathas 2017.12.09. 23:42:22

@Apuleius: csak ne legyél elnéző Higuval, én sem vagyok :-)

Apuleius 2017.12.09. 23:44:10

@Dr. Grant: Jó kérdés :-)
@Nathas: Rendben, legközelebb megkapja a magáét :-)

Juvetto 2017.12.09. 23:44:59

@buubreds: Anderson-Sally irányra gondolsz, vagy inkább Pirlo féle önéletrajzira?
Érzem én a jó szándékot (és nyilván inkább ez legyen itt a blogon is hangsúlyos), de ez felesleges...

Nem vettem magamra az Allegri fikázást, hisz én bőven a hálás kategóriába tartozom Vele kapcsolatban, de, hogy értsd: Maxnak márpedig igenis meg kell magyaráznia azt a döntését, miszerint egy tisztán láthatóan, két vállra fektethető ellenfél ellenében, alapból nem is használta ki mindhárom cserelehetőségét, valamint egyiket sem hozta be a DC-Sandro-Berna hármasból. Ha a győzelem volt a cél, akkor ebbe a döntésébe szakmailag nemhogy bele lehet kötni, hanem kötelező számadásra bírni a Mestert, a mérkőzés utáni sajtótájékoztató első három kérdésében benne kellene lennie!

Egy bajnoki menetelés hosszú, egyetértek, nyilvánvaló. De ne felejtsük már el, hogy jelenleg nem Mi vagyunk a vágyott trófea, hanem a fejvadász szerepét osztották ránk idén, úgy néz ki. Persze, nagy eséllyel a dögevők, az afrikaiak meg a lómaiak is fognak hibázni. Míg nekünk nyilván sétagalopp lesz innentől kezdve...? A mai meccset, ez ellen, a rémgyenge horda ellen, a rendelkezésre álló cserepad ismeretében főleg (tehát lett volna kikkel rátenni 1-2 lapáttal), meg kellett volna nyerni, egyúttal erőt kellett volna demonstrálni a 3 pont megszerzésével!

Az első félidőben még éppen én voltam türelmes. De a szünetet követően csak nyilvánvalóbbá váltak a dolgok. Maxnak a "cipőjét nem vihetném", de úgy vélem, hibázott (ha a győzelem volt a cél).

2017.12.09. 23:45:12

@Trieszt120506: youtube.com/watch?v=Lqkgn5FzOOM

Nagyjából talán ennyire fér össze a Juventus és az "erős inter-igény".
Valahogy nélkülük kell összejönnie. Lehet Milan, Roma, Napoli, akármi is...

Nathas 2017.12.09. 23:47:33

@Trieszt120506: hát én nem érzem azt, hogy nagyot erősödött volna a Serie A.

Pitts 2017.12.09. 23:47:43

@Apuleius: Persze, hogy nem tudományos tétel, hanem a véleményed. Ezért vagyok kíváncsi rá, mi alapján jutottál erre, mivel én egyáltalán nem láttam, hogy minden megoldása szar lett volna. Visszajött védekezni, Candrevát levették a pályáról teljesen, nyerte a párharcokat, nem akasztotta meg a támadásokat, pontrúgásokat harcolt ki. Rossz passzára is egyre emlékszem a második félidőből, ami kirívó lett volna, de ott Asamoah-t is elő lehetne venni, amiért nem lépett be a területbe.

Apuleius 2017.12.09. 23:52:41

@Pitts: Ok, ha most ezen a konkrét mondaton lovagolunk, nyilván a meccs után érzett dühöm hevében túloztam, s nem konkrét statisztikákat böngvészve alkottam véleményt, de egészen megmosolyogtató volt, amit a kapu előtt művelt, Matrit vagy Amaurit idézve. Annak ellenére, hogy nagy fölényben játszottunk elég sok gyenge (vagy talán inkább pontatlan) teljesítmény volt a csapatban.

2017.12.09. 23:53:13

@Juvetto: jól összefoglaltad a lényeget szerintem. Egyáltalán nem a Te hozzáállásodra írom, csak a kerek egészhez tartozik: akit egy inter le nem győzése nem nagyon bosszant, az őt jellemzi. Hosszú távon lehet, hogy bejön Allegri taktikája, de ma szerintem sem volt jó ötlet nem kockáztatni a vége felé.

Rikoo 2017.12.09. 23:53:29

@fire06: Szerintem kicsit túlértékeled a Juventus támadók egyéni képességeit.

2017.12.09. 23:54:50

@Apuleius: Jaj ne! Ez a 2 név rossz ómen, főlek Amauri. :-P

Fabio83 2017.12.10. 00:04:01

@Rikoo: kedves Rikoo! Mivel a múltkor nekem is pont ezt írtad ( hogy túl sokra tartom a saját támadósorunkat), ezért reflektálnék én is. Szerintem te tartod kevésre. Olaszban, messze a miénk a legerősebb és a világon is top5 a nevek és képességek alapján. Más kérdés, hogy ebből mennyit hoz ki Maxi. Nekem azzal sem lennem problémám, ha egy védekezőbb taktikát játszat, de akkor felesleges 90 millióért támadót venni.

Barolo4 2017.12.10. 00:09:34

@Fabio83: +1 Szerintem is benne vagyunk a top 5 támadó sorba. Forza Juventus!

Rikoo 2017.12.10. 00:14:39

@Fabio83: Szerintem én reálisan nézem a képességeiket, de elfogadom, ha mások másképpen látják.
A Juventusnál Dybala a legjobb képességű játékos, de láthatjuk, hogy rengeteg hiányossága van neki is. Technikailag(egyáltalán nem használja a jobb lábát), fizikailag és főleg mentálisan.
Douglas Costa itt úgy van beállítva, mintha kb. Mbappé játszana itt.
Csak az a különbség, hogy a brazil veszélytelen a kapura. 27 éves, sehol nem volt egy gólvágó típus és erősen kétlem, hogy mostantól lenne az.
Én támogattam a leigazolását, de lehet fejet kell hajtani azol előtt akik arra tippeltek, hogy flop lesz.

2017.12.10. 00:29:25

@Rikoo: Reálisan nézve a támadósorunk abszolút elit technikailag,egyszerűen annyi a baj,hogy tudunk csapatként védekezni,de támadni nem,így nem tud érvényesülni a technikai fölény,beleszürkülnek a játékosok ebbe a túltaktikázott futballba,amit Allegri erőltet!

Fabio83 2017.12.10. 00:33:07

@Rikoo: Dybala azért nem lesz soha Messi,Cr, Neymar, mert nincs meg a gyorsasága hozzá és ez a bl meccseken jön ki igazán, a többi képessége adott lenne. Costa legnagyobb baja az, amit te is írsz, hogy elsötétül a kapu, ha a közelébe kerül és a vedekezése is pocsék. Viszont a világon az egyik legjobb 1 az 1- ben és remekül ad be. Mbappe sokkal inkább csatár és más kategória. Nálam a két széle az Cuad lenne Costával. Mandzu meg center. Ez is brutál, hogy 2 ilyen befejező csatárunk van. De Higany nem arra való, hogy 30 méterre védekezzen a kapunktól, őt ki kell szolgálni. Szóval szerintem nem jól vannak használva. Vagy olyan, mintha Marotta nem beszélt volna Allegrivel, hogy milyen játékosok kellenek neki...

Rikoo 2017.12.10. 00:39:18

@fire06: Ha a képességeik engednék akkor tudnának villogni is.
Én úgy érzem kellene ehhez egy olyan játékos aki egymaga képes a különbséget jelenteni.
Real Madridnak ott van Ronaldo, Barcanak Messi, PSG-nek Neymar.
Juventusnak Dybala?
Én az őszi támadójátékkal teljesen elégedett vagyok, rég nem lőtt ennyi gólt a csapat köztük nagyon sok szép gól is volt. Európa egyik legjobban támadó csapata a Juventus, most van egy kis törés támadásban, mert a sok kapott gól miatt a védelem stabilizálása volt a legfontosabb feladat.
Nem mellesleg nem ártana egy olyan b-t-b középpályás aki képes hozzátenni a támadójátékhoz, mert Khedira és Matuidi erre képtelen.

2017.12.10. 00:52:58

@Rikoo: A végével abszolút egyetértek,még azzal is,hogy sok szép gólt lőttünk,de én épp emiatt nem értem,hogy miért nem helyezünk ennél sokkal nagyobb hangsúlyt a technikás támadásokra,miért húzzuk vissza Higuaint a saját térfelünkre védekezni és legfőképp azt,hogy mi a bánatos lófaszért játszunk ilyen rohadt elcseszett lassan! Dybala egyébként bármelyik már említett csapatban kiemelkedne,fantasztikus játékos,Allegrinek is nem pofázni kéne állandóan,hanem úgy felküldeni azt a retkes csapatot,hogy legyen területe azoknak,akik tudnak is focizni,nem csak arra figyelni,hogy mindenki együtt védekezzen,persze ez is hasznos,de könyörgöm,védekezni ne vegyünk 90 millióért 36 gólos gólkirályt meg az olasz bajnokság legtehetségesebb,egyik legképzettebb fiatal játékosát is full hanyagolhattuk volna,ha 10 percnél nem hajlandó többre betenni a mester,merthogy ő nem védekezik úgy,bassza meg,ennyi erővel Del Piero Allegrinél max vízhordó lehetett volna...

MeGmOnDtaM 2017.12.10. 01:14:11

Helyszinen nezte a meccset egy Interes ismerősöm, azt irta chaten: szerencsés volt az Inter, hogy nem kapott ki, mert köze nem volt a játékhoz.
Van ilyen. Szerintem elfáradtunk mi is a kettős terhelésben. Remélem hogy tavaszra kialakul a fix kezdőcsapat, Costa fix tag lesz, Berna fejlődik, Dybala megtalálja magát és Higany-Mandzsu duó is. Khedira pedig elmegy az USA-ba.

Mitya10 2017.12.10. 01:22:26

@fire06: +1 bár bevagyok már rúgva de +1

Rikoo 2017.12.10. 01:24:33

@fire06: Gondolom, mert ez a játék eredményes. Legalábbis az eredmények őt igazolják.
A játékot nézve nálam Khedira az egyértelmű fék, kiváncsi lennék, hogy milyen lenne a játék, ha Pjanic mellett Emre Can vagy Milinkovic-Savic lenne. Esetleg mind2.

A támadóknál ami szerintem egyénileg komoly probléma az az, hogy többen is hangulatjátékosok. Higuaín és Dybala esetében is azon kell izgulni épp milyen napot fogtak ki. Mandzukic pl. mindig hozza ugyanazt a szintet, biztos vagyok benne, hogy azért is játszik mindig, mert megbízható játékos.

west30 2017.12.10. 02:25:02

@Rikoo: Az egyertelmu hogy ha megfelelo jatekosaink lennenek,akkor Allegri taktikaja ellenere is elvezhetobb lenne a csapat jateka.Engem pl Allegri elso eves Juveja szorakoztatott,pedig a filozifiaja akkor sem volt mas,csak mas volt a jatekosanyag.Viszont kezd ugy tunni,hogy kezd egy kicsit kicsuszni a kezobol az iranyitas.Voltak problemak jatekosokkal mar tavaly is,de iden ez kezd talan megjobban elojonni.Nasgyon kivancsi lennek,hogy ma peldaul Pjanicnak mi volt a baja es mit mondhatott.

Spider81 2017.12.10. 07:56:29

A kezdonket latva en is ugy gondoltam, hogy Allegri beszari es bekkelni fogunk...hat nem igy lett.
Ezt az X-et nem varrnam Allegri nyakaba,hanme inkab Mandzueba!Kihagyta tegnap este amit kilehetett!
Beszoritottuk az Inter-t es "csak" a gol hianyzott....plusz latthatuk tegnap este miert is volt csere Dybala...
Egy szo mint szaz vegre azt ereztem hogy brusztolunk es mindent megteszunk a palyan. Ezzel a mentalitassal kell tovabb jatszani!

GGábr81 2017.12.10. 08:20:06

1 hét alatt 2-szer játszottunk a listavezetővel, közte a Bl-ben is volt egy fontos meccsünk. 2 győzelem és 1 döntetlen.
CSAAAK?!?!
Allegri takaródj!

Rocky80 2017.12.10. 08:44:24

Sajnos nem láttam a meccset, de ha valaki hét pontot mond erre a 3 meccsre, szó nélkül aláírom.
De lehet azért vagyok nyugodt mert nem láttam.
A védelem beállt, helyreáll még egy-két puzzle és rendben leszünk.
Én a 3 meccs után összességében bizakodó vagyok.

2017.12.10. 09:18:37

@Rocky80: Kiadós 5 óra alvás után azt mondom, abban egyetértek Veled, hogy tökéletes a 7 pont 3 egymás utáni kemény meccsen (főleg ebben az időszakban), de semmiképpen sem a tegnapinak kellett volna lennie annak az 1-nek a 3-ból, amit nem nyerünk meg. Hosszútávon azért megfelelő. Kb. ennyi. Többet kár belőle még utólag kihozni, meg bűnbakokat keresni.

Zombijuve 2017.12.10. 10:11:02

Nem értem a fanyalgókat. Csak a hülye nem veszi észre , hogy fokozatosan javul a játékunk. Allegrinek nem kis fejfájást okoz a rotálás. Az meg igen ritka nálunk,hogy a keret minden játékosa topp formában van . Tipikus magyar mentalitás megy a blogon is. Olyan a játékosok megitélése mint a hullámvasút. Egyszer király valaki a következő meccs után meg húzzon el innen. Lehet hogy én gondolom rosszul de a kritika nem egyenlő a gyalázkodással főleg akkor ha valaki akkora JUVE drukkernek mondja magát. Igen régóta vallom magam Juventus drukkernek .Láttam már ennél jobb és rosszabb csapatot is . Ami elvitathatatlan a Juve soha sem játszott nagyon látványos focit de aki tisztában van a olasz stílussal azt nem érik meglepetések. Nagyon messze még a szezon vége még bármi megtörténhet. Ha így ha úgy lesz mindig csak egy csapat létezik: FORZA JUVE PER SEMPRE!

Génmanipuláltházikecske 2017.12.10. 10:32:49

@Zombijuve: Nem tudom... Amióta olvasom a blogot, azóta kb a hozzászólások 99%-ban azt olvasom le , hogy nem sokan szeretik Khedirát.Csak példa.

Zombijuve 2017.12.10. 10:48:16

@Génmanipuláltházikecske: Én sem vagyok odáig érte de be kell látni hogy ahol eddig játszott (Real,válogatott,...) minden edző favorizálta és lássuk be egy világbajnokról beszélünk. Mindenki úgy gondolja hogy ért a focihoz pedig koránt sem.

2017.12.10. 10:51:01

@Rikoo: Valószínűleg ebben is igazad van,szerintem a világon minden támadó hangulatembernek mondható...rájuk nehezedik az a nyomás,hogy nekik kell megnyerni a meccset,láttam tegnap Higuainon is párszor,hogy elment a kedve az egésztől,senki nem segített neki a letámadásba,egyetlen értékelhető labdát sem kapott,csak felrugdalták rá a lasztikat,de ha meg is tartotta,akkor se tudott semmit csinálni vele,mert a szélsők elbújtak,a középpálya alibizik,nem segített neki senki...nincs a világon olyan csatár,aki ebből többet tudott volna kihozni.

pott70 2017.12.10. 11:29:08

@Génmanipuláltházikecske:Pedig mindenki nem hülye.Nem vagyunk itt mindannyian futballszakértők,de teljesen vakok se.Egy,azaz egyetlen fillért se ért tegnap se a bőre.Emberhátrány.
Amíg élek nem jövök rá,hogy miért kell Neki mindenképpen játszania,Marcinak meg ücsörögni a padon.

2017.12.10. 11:47:15

@pott70: +1 Pontosan. Aki nem látja, mi a probléma vele, az bizonyára csak valami becsípődés lehet. Általában védik (értelmetlenségekre hivatkozva). Amikor meg igen nagy téttel bíró meccsen kapunk ki simán, akkor meg nyávognak, hogy miért, miért? A válasz egyszerű: a standard 1-2 rossz teljesítmény mellé ott még hozzáadódik legalább újabb 1-3. Úgy már szoros sem lehet egy meccs.
Az értetlenek számára Giampiero Boniperti klasszikus mondása: "Vincere non è Importante, è l'Unica cosa che Conta..."

Génmanipuláltházikecske 2017.12.10. 11:50:06

@pott70: Ezaz. Szerintem ez örök-rejtély marad az összes szurkolónak.Eddig a szezonban megtudom számolni egykezemen, hogy hány jó meccset játszott.
@Zombijuve: Azért a Válogatottban/Realban volt mellette kvalitás bőséggel, ahol dupla akkora feladatokat tudtak magukra válallni a felek, és így Khedira alibije nem mutatkozott ki annyira, csak az a baj, hogy hiába mutogatunk a hátamögé ameddig fele annyit nem mutatt mint a fent említett helyeken.

ejhaa 2017.12.10. 12:01:05

Egyszerűen szerintem a Khediras történet, egy kényszer helyzet, és ez nem(az övé is, kicsit)Allegri sara.
Pjanic mellé felvágsz egy Bekúrt vagy egy Marcit, kiölnék egymás játékát...sőt! Marci-Pjanic kettős játszott is együtt, nem túl fényesen. Ez kb. a Costa-Sandro baloldal esete. Mondjuk legutóbb ez a kettő azért már harmonizáltabban játszott együtt.

Ez az év megint így megy ki, hogy Khedira van és kész. Őt jövőre nyugdíjazni, oda legalább kell 2 ember.

Stuani-val mi a bré van? NEm hiányzik a játéka, de sztem hónapok óta nem lépett pályára.:D

2017.12.10. 12:14:19

@ejhaa: És Matuidi? Amúgy szerintem 2 jó játékos tudna együttműködni, még ha hasonlók is a skilljei. A teljesítményük össze is adódhatna, ha a csapat úgy van megszervezve.

Zombijuve 2017.12.10. 14:55:36

@Génmanipuláltházikecske: Van benne valami amit mondasz. Tehát akkor a mostani keret sem olyan amilyet elvárnánk.

Génmanipuláltházikecske 2017.12.10. 15:12:26

@Zombijuve: Az elvárás az más téma(szubijektív). Csak lenne egy vkp Pjanic mellett, aki rengetget robotól, és ezt Khedira nem testesíti meg, Matuidi-Marchisio páros eddig kevés lehetőséget kapott Pjanic mellett, ami a legnagyobb rejtély számomra(+ még pár ember számára).
Marci-Pjanic párost mondjuk többször néznék a pályán, ők jól tudtak "muzsikálni" pd tavaly a Monaco ellen idegenbe(Tény volt még egy Bonunk akkor, meg egy Alvesünk, de akkor is)

Rikoo 2017.12.10. 15:43:14

@fire06: Láttam is egy érdekes statisztikát valahol ezzel kapcsolatban. Higuaín és Icardi az első félidőben 11x értek labdába ketten együtt összesen.
Mintha megint kezdene változni a foci és a védők a befejező csatárok semlegesítését tartanák a legfontosabb feladatnak.
Mondjuk tegnap az Internek mind a három támadóját sikerült semlegesíteni, kiváncsi lennék mennyire élvezték ők és az Inter szurkolók a tegnapi meccset mikor 0 esélyük volt gólt lőni.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3376) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (906) elemzés (40) előzetes (857) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9900) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2427) meccsek (4145) mercato (4134) nyilatkozat (7426) Olasz Kupa (321) összefoglaló (408) pletyka (4164) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (197) Címkefelhő
süti beállítások módosítása