Allegri vezeti a PSG edzőjelöltjeinek a listáját

allegri_massimiliano_palya_mellett_magyaraz_lazio_elleni_szuperkupa.jpegOlaszországi források szerint a Juventus mestere az első számú kiszemelt a Paris Saint Germain edzői posztjára, Unai Emery utódaként.

A PSG várhatóan a szezon végén megszabadul a spanyol szakembertől, hacsak nem sikerül megvalósítani a párizsi klubcsapat európai álmait, és bezsebelni a BL-trófeát.

Miután a fővárosi klub az elmúlt öt szezonból négyet francia bajnoki címmel zárt, azonban az európai siker mindeddig elmaradt, márpedig a Qatar Sports Investments tulajdonosai ezt szeretnék elérni.

A La Gazzetta dello Sport ma reggeli száma nem először megjelent pletykával rukkolt elő, miután Massimiliano Allegri sorozatban nyolcadjára jutott be a BL legjobb tizenhat csapata közé, ezzel pedig ismét bizonyította kvalitásait.

Ezen az indokon alapulva a napilap azt állítja, hogy a PSG igazgatók edzőlistájának az élén szerepel az olasz szakember, ezzel megelőzve például Antonio Contét is.

A klub teljhatalmú vezetője, Nasser Al-Khelaifi szerdán arról beszélt a Bayern München elleni vereséget követően, hogy rendkívül csalódott a teljesítménnyel, és a milánói napilap beszámolója szerint a klubelnök és az igazgatók igencsak elismerően tekintenek Massimiliano Allegrire.

Mindazonáltal a mester 2020-as szerződéssel rendelkezik, a Juventus pedig feltehetően nem ápol túl jó kapcsolatokat a PSG együttesével, miután a párizsiak párszor keresztbe tettek a torinói klub törekvéseinek.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8813452403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nathas 2017.12.07. 11:21:37

Allegri a PSG-ben, na ez hatalmas :D
Látom magam előtt, ahogy Neymart harcos védekezésre tanítja 25 méterre a kapujától és lecalmázza Mbappét, hogy ne rohanjon fejjel a falnak :D

Barolo4 2017.12.07. 11:37:44

Arra jó esélyt látok, hogy Allegri egyszer szeretné magát megméretni külföldön is (szerintem ez emberi oldalról is érthető), de, hogy ez pont a PSG lenne azt nem hiszem. Bár mivel simán kereshetné akár többszörösét is mint nálunk, még ezt sem lehet kizárni. Remélem, ez nem lesz túl hamar, mert jelenleg őt érzem a legbiztosabb opciónak a Juve kispadjára. Forza Juventus!

pedronegroo 2017.12.07. 12:02:05

@Nathas: Akkor a jövő évi riválisaink közül a PSG-t kihúzhatjuk! :) Nem tudom Allegrit elképzelni külföldön valamelyik nagy csapatnál.

Cannavaro 2017.12.07. 12:08:42

@Nathas: Hasonlót gondoltam én is egyből!! :D Neymar csúszva mászva védekezik, és az egész csapat 11 emberrel a saját térfelén, a legfontosabb meccseken... :D Az első hármas, még abban a januárban eligazolna.. :D PSG nél foci van, nem beszari hozzá állás, fő az eredmény felkiáltással(lásd: BL döntő) De én nem bánnám, csak vigye oda Khedira-t.. :D

Rocky80 2017.12.07. 12:29:33

Hülyék ezek. Nem olyan jó ez az Allegri.

Trieszt120506 2017.12.07. 12:33:00

Lehet rajta szórakozni, de Allegri az egyedüli, aki a szűk topcsapatok között tartja ezt a Juventust. A keretünk minőségben kb. egy a tucat közül.

Tomy81 2017.12.07. 12:43:18

Miért nem Luis Enrique?

Cannavaro 2017.12.07. 12:49:17

@Trieszt120506: Ebben a keretben több lenne, ha a megfelelő mentalitással, és játékosokkal kezdőben tenné oda őket Alle, meccsről meccsre! Elismerem az eredményeit, de a tényen nem változtat, hogy egy beszari!!!!!!! Khedira, konkrétan azért játszik, mert világbajnok, és nem hajlandó látni, hogy fék!!

2017.12.07. 13:04:04

Mit szívott a Gazzetta? :-DDD

Mitya10 2017.12.07. 13:04:43

Am is kabaré ez a klub. Úgy csinálnak mintha Emery 1 rakás szar eredményekkel teli edzö lenne. Most az mind1 h ki h kedveli mint edzőt vagy hogy Neymar Cavani Mbappébal könnyü... de van 1 veresége a bajnokságban és 1 a BL ben. Igen arab váltsd le ez elfogadhatatlan... Allegri + innen vagy az Atletico vagy a MU edzője lesz majd mert ott vannak még rajtunk kívűl csodaszép parkolók :)

The king of alibis 2017.12.07. 13:26:10

@Barolo4: Allegri ha lép külföldre csakis a PL-ben tudom elképzelni. Szerintem ő lesz Wenger utódja az Arsenalnál.

2017.12.07. 13:51:15

@Sas Jóska: kizártnak tartom. Allegrinek vannak hibái, de nem hülye. :-P
A PL elképzelhető, de nem a lúzer klub. :-D

Drotkoszoru 2017.12.07. 13:51:37

@Trieszt120506: Egyetértek. A PSG csak Neymar és Mbappé leigazolására költött/költeni fog (Mbappé hivatalosan csak kölcsönben szerepel náluk, de kb. 180 millió € lesz a végleges vételára) 400 millió €-t, a fizetésekről pedig még nem is beszéltem (Neymar 37 millió €-t kap csak a PSG-től nettóban, Franciaroszágban pedig az 1 millió € feletti jövedelmek után 50%-nál magasabb adót kell fizetni. Ki lehet számolni nyugodtan, hogy mennyibe fáj a brazil évente a PSG-nek -a vétálárán, aláírási pénzen és az egyéb bónuszokon felül-). Fontos szempont, hogy ők ezeket a játékosvásárlásokat úgy bonyolították le, hogy nem kellett eladniuk közben kulcsjátékosokat (vagyis el kellett volna, de hát kijátszották az összes szabályt, kiskaput az FFP-nél). Lehet itt felhozni, hogy mi megvettük Higanyt és Pjanicsot 122 millió €-ért, csak közben távozott Pogba és Morata 135 millióért (nagyon nem mindegy). Sokan panaszkodnak, hogy milyen nevetséges, hogy egy 40 milliós Bernardeschi, illetve egy 46 milliós Douglas Costa ül olykor a padunkon (hozzáteszem: én is többet játszatnám őket, idővel Allegri is megadja a lehetőséget Bernának is, ebben biztos vagyok); de a PSG-nél meg Di María, Draxler, Lucas Moura szintén a kispadon foglal helyet, ha mindenki egészséges (Draxler mostanában azért kezd, mert Motta sérült), egy Ben Arfa meg a bő keretbe sem fér be kb. Rohadtul nem ugyanolyanok a lehetőségek pénzügyi, keretminőség szempontjából. Allegri nem tud eltapsolni 463 millió €-t két nyár alatt új játékosokra, mint Guardiola, illetve nem kap egy Neymar, Mbappé kettőst 400 millió € értékben. Amikor a gyengébb játékot kéritek számon és ezeket a csapatokat, edzőket az egekig emelitek, akkor azért gondoljatok bele ebbe is. Higgyétek el, Allegri is képes lenne szebb játékra a PSG vagy a City padján ülve, mint a mostani Juve kerettel. Ő is abból főz, amije van. Persze én is szebb, gördülékenyebb támadójátékot várok, de tudom jól, hogy ehhez idő kell (tavaszra rendben lesz az is). Egyértelműen topedző, ezt az eredményei igazolják, aki meg ezt nem látja be, az szimplán utálja vagy vak a focihoz. :)

Szabolcs Borbély 2017.12.07. 13:51:59

@juve1986: Semmi más nem számít a sportban csak az eredmény. Elvesztettük a BL- döntőt, de addig? Egy meccs alapján elkaszálsz egy egész évnyi munkát? Most nem azért, de ki tudná ezt Allegri után csinálni úgy, hogy évről -évre kicserélődik a keret. Ha elmenne Allegri, kit ültetnél le? :D Gondolkozz egy picit el azon, hogy mit láttál az elmúlt években Allegritől és a Juvétól.

Drotkoszoru 2017.12.07. 13:55:16

@Drotkoszoru: Pastorét ki is hagytam a felsorolásból, ő is simán beférne a legtöbb csapatba, Párizsban meg a padot koptatja.

Rocky80 2017.12.07. 14:17:40

Van a szakma, és van a blog egyes tagjainak a véleménye Allegriről.
Nyilván az utóbbi a mérvadó.

venember83 2017.12.07. 14:30:11

@Rocky80: örülök, hogy ez azért lassan mindenki számára nyilvánvaló. Nehogy már egy kétszeres BL-döntő vesztes edzőt ajnározzunk... :)

Rocky80 2017.12.07. 14:36:13

@venember83: egyetértek. Örök vesztes, a szakma legalja.
Ja, és beszari is.

The king of alibis 2017.12.07. 14:39:32

@Dr. Grant: pénz van, játékos-anyag sem rossz.

Rikoo 2017.12.07. 14:46:08

Remélem maradni fog. Francia, spanyol és angol sajtóban is volt szó erről, de örülnék neki ha kamu lenne.

Drotkoszoru 2017.12.07. 14:52:07

@Rikoo: Mondjuk ezek általában egymástól veszik át. Ami megjelenik a francia sajtóban, azt átveszik Spanyolországban, Olaszországban, Angliában is, és úgy terjed szét világszerte. Persze lehet némi igazságtartalma, de önmagában, hogy a spanyol, angol sajtóban is megjelent, még nem jelenti azt, hogy nem kamu.

2017.12.07. 15:20:47

@Sas Jóska: Ha Te legalább egy Fernando Alonso lennél, civilben beülnél egy négyes golfba? Nem rossz autó, de választhatsz Ferrarit, Lamborghinit, Porschét...még ha a bugattit véletlenül el is viszik előled...:-P

The king of alibis 2017.12.07. 15:38:03

@Dr. Grant: Arsenal topcsapatnak számít Angliában, még ha mostanában nem is nyertek bajnokságot. Pénz van, s ambíció is, Allegriből kinézem, ha egy jó tervvel állnak elő szívesen leül padjukra, hogy visszavezesse őket Anglia trónjára.

2017.12.07. 15:51:16

@Sas Jóska: ha a Pool a másik kedvenc csapatod, akkor csodálkozom, hogy elfogult vagy lúzerékkel. :-) Az Arsenal az angol trónon csak vendégeskedni volt kicsit. :-P
Pénz van, "nyilván". Ambíció már szerintem kevésbé, patinásak sosem voltak. Ha az elmúlt pár évet nem vesszük számításba, szerintem akkor sem férnek fel a top csapatok képzeletbeli dobogójára.

Rikoo 2017.12.07. 16:34:25

@Sas Jóska: Az Arsenal játékoskerete a topszinthez képest sehol nincs. Özil+Sanchez is lelépnek nem tudom mi ott az elképzelés, de semmi jót nem jósolok nekik.
Ha London akkor inkább a Chelsea ami vonzó lehet Allegrinek. Conte amúgy sem tervez túl sokáig, talán még egy szezont elvállal.
Én a Real Madridot sem zárnám ki, Allegri szempontjából inkább lehet vonzó és kétlem, hogy Zidane évtizedekig edző lesz ott.
A PSG-nél pedig csak a BL a cél, mert a francia bajnokságban nincs komoly vetélytárs. Szerintem 50 felett inkább egy komolyabb bajnokságba menne.

babo0410 2017.12.07. 16:47:51

@Nathas: ha a védelem stabil, szerintem nem fogja eröltetni a támadók védekezését.
De szerintem Allegri a PSG-ben hatalmasat bukna, hiszen ott a tulaj elég sok dolgban köti meg az edző kezét, és Neymar is azt csinál amit akar. Márpedig a Milannál is pont ezért bukott hatalmasat. Allegri remek edző, ha hagyják dolgozni, és a vezetés partnere, nem pedig a gátja.
Szerintem ha megy Allegri, hiba lennd y PSG padjára leülnie.

The king of alibis 2017.12.07. 16:51:56

@Rikoo: Nem hinném, hogy Abramovic Conte után egy másik olasz edzőt preferálna. Realnál pedig nem csak az eredmény számít, hanem a szép foci is, Capello és Ancelotti után nem fognak még1 olasz edzőt választani.

venember83 2017.12.07. 16:54:43

@babo0410: a védelem csak akkor stabil, ha csapat szinten megy a védekezés. Nem elég pár védő és középpályás hozzájárulása.

Rikoo 2017.12.07. 17:05:49

@babo0410: Allegri alól kivették a keretet Milánóban. Azóta sincs ott semmi, nem véletlen, hogy neki sem sikerült ott alkotnia. A BL-ben azért még ott is sikerült meglepetést okozni.
@Sas Jóska: Szerintem Allegri csak olasz csapatnál erőlteti ennyire a védekezést, nagyon kiváncsi leszek milyen lesz egy külföldi topcsapatnál. Tippem sincs hova mehet, de a szerződését szerintem kitölti a Juventusnál.

Nathas 2017.12.07. 17:33:32

Én is, és a többiek is azt figuráztuk ki, hogy hogy' festene Allegri a PSG padján. Van, akinek ez azt jelenti, hogy Allegri szar edző és nem ért hozzá. Hát, nem tudom urak, szerintem ezt át kellene gondolni még 1x :)

@babo0410: én is így gondolom, egy PSG nem az ő csapata. Ahol túl nagyok az egyéniségek (és elvárás a szép játék), oda ő nem való. A Bonucci esetnél is bűzlött egy kicsit a dolog, de a Dybala-saga is ezt mutatja számomra. Egy Neymar szerintem egy hónap alatt mondaná a vezetőségnek, hogy vagy az edző, vagy én. Ahogy Rikoo is írta, a Milannál amikor bajnok lett, volt egy Ibra és Silva, majd eladták őket. A többiek középszerek voltak.

@Rikoo: a Realnál (PSG, Barcelona, BM) szerintem nem díjaznák az Allegri-stílust, nem ezért mennek ki a szurkolók a stadionba és nem ezért a fociért lesz egy gyerek Real-drukker. Én Spanyolországban egy Atma-t tudnék neki elképzelni, ahol nem elkényeztetett sztárok fociznak, hanem jó munkásemberek. Angliában MU, Chelsea és az Arsenal is esélyes lehetne.

Rikoo 2017.12.07. 17:42:39

@Nathas: Nem biztos, hogy ugyanúgy irányítana egy olyan csapatot ahol jobb egyéni képességű játékosok vannak.

Nathas 2017.12.07. 18:19:09

@Rikoo: én ennyire nem írom le a jelenlegi keretünket, szép eredményt lehet ezzel a társasággal elérni. Persze, Alves és Bonucci hiányát megérezzük (utóbbit most már remélem kevésbé fogjuk), de vannak fiatal, technikás, ambiciózus játékosaink. Sok olyan meccsünk van, ahol igenis sokkal támadóbban lehetne fellépni, Allegri az egyensúlyra helyezi a hangsúlyt. Én sem mondom, hogy mindenkinek neki kell esni, mint bolond tehén az anyja valagának, de vannak meccsek, ahol neki lehet ereszteni a társaságot az ellenfélnek. Kétségtelen, hogy eredményes a klubunknál és ezt nem lehet elvitatni. Sokszor többet hozott ki a csapatból, mint ami benne volt (én a tavalyi BL-döntőt is ide számolom).

Rikoo 2017.12.07. 18:40:45

@Nathas: Van három jó csatár akiknek borzasztó lassú a futósebességük(Higuaín, Dybala, Mandzukic) illetve van két sprinter akik alig lőnek gólokat(Douglas Costa, Cuadrado). Azért elég nehéz ebből a felhozatalból gálázásokat várni. Ha lenne 3 gyors, technikás és gólérzékeny játékos akkor megérteném a kritikát, de így hogy a két legjobb támadó lassú nem lehet azt elvárni, hogy 4-5-6 gólokkal nyerjen a csapat.

Rikoo 2017.12.07. 18:42:48

@Nathas: Mondjuk Higuaín Dybalához képest még gyorsnak is mondható. A Realnál vele lehetett kontrázni, Dybalával lehetetlen.

Nathas 2017.12.07. 18:52:51

@Rikoo: egy kilencesnek - és nálam Mandzukic is kizárólag az - nem kell kifejezetten gyorsnak lennie (Lewandowski, Suarez, Benzema sem egy villámléptű, talán Cavani kivétel), nem neki kell versenyt futnia. Ahogy mondod, a Realnál 2 gyors szélső oldotta meg a versenyfutást, nem neki kellett 50 métert sprintelnie. Emlékeim szerint nem volt rosszabb Benzemánál, ezzel együtt persze nem gyors :). Dybala bizony lehetne gyorsabb, de a 4-2-3-1-ben betöltött pozíciójához elég a sebessége, neki technikásnak kell lennie, szerencsére az. Cuadrado és Costa olyan gyorsak, mint a világon kevesek. Bernardeschi már kevésbé, de semmi esetre sem lassú és egy csellel le tudja venni a védőjét, nem feltétlen erőből kell megoldania a posztját.

Rikoo 2017.12.07. 19:00:00

@Nathas: Lewa, Suarez és Benzema fiatalabb korukban nagyon gyorsak voltak. 30 évesen már nyilván kopott a gyorsaságuk, de látszódik is rajtuk meg a lengyelt kivéve nagyon kevés gólt lőnek mostanában.
Cuadrado és Douglas Costa hiába gyorsak, ha eglsz szezonban nem lőnek 10 gólt.(talán még ketten együtt se)
Bernardeschi szerintem aránylag gyors, Dybalához képest egészen biztosan.
Azok a csapatok akik nagyon sok gólt lőnek, mind képesek kontrából megszórni az ellenfeleiket. A Juventus erre képtelen és erről nem Allegri tehet. Labdabirtoklási százalékokat tekintve a Juventus a világelithez közel van a maga 65%-val átlagban.

Nathas 2017.12.07. 19:13:53

@Rikoo: Hát, én valahogy nem érzékeltem őket kiemelkedően gyorsnak, mindegy. Egy szélső verje meg az ellenfelét (ne passzoljon vissza 25 métert, ha szembe kerül a védővel) és szolgálja ki a középcsatárt, aki ha ziccerbe kerül, rugdossa be. A középcsatárnak kell befejeznie az akciót, nem a szélsőtől várok rengeteg gólt - persze nem árt :) Higuain is így lett olasz gólkirály, nem azért, mert akkor rettentő volt a sebessége.
A labdabirtoklás sajnos egy olyan számadat, ami a játék képe nélkül nem sokat mond, ez lehet annyira meddő, hogy szörnyű, nálunk sajnos gyakran az.

Fabio83 2017.12.07. 19:19:00

Allegri nem való ilyen nem könnyen kezelhető egyéniségekhez, mint Neymar. A játéka sem a dominanciára épül, szóval hamar kiraknák onnan, ha odamenne. Amikor idejött hozzánk nem örültem, de a legjobb dolgot csinálta, amit csinálhatott: mindent úgy hagyott, ahogy Conte hagyta, és jól jött ki, hogy egy autoriter személyiség helyett egy lazább (játékosok barátja) típusú jött (Allegri). Nem éreztem azt, hogy neki az előbb felsoroltakon kívül, vmi különös szerepe lett volna az első bl döntöjén. Ugyanezt gondolom a másik kispadon ülő, bl-győztes Luis-ról is. A második bl döntőhöz már több köze volt. Én sokkal fontosabb tényezőnek érzem a Juventus, mint szervezet és mint csapat erejét. Ez vmi mentális erő ami a két 7. hely után tért vissza és a történelmünkből és s hagyományainkból ered.

Rikoo 2017.12.07. 19:32:15

@Nathas: Hát ez elég régimódi hozzáállás. A szélsők is gólveszélyesek a mai fociban.
Neymar, Insigne, Mbappé, CR7 stb.

Drotkoszoru 2017.12.07. 19:36:41

@Rikoo: "Mondjuk Higuaín Dybalához képest még gyorsnak is mondható."
Azért ez már túlzás. :D Valóban nem egy sprinter Dybala, vannak nála robbanékonyabb játékosok, ez tény, de Higuaínnál (a jelenleginél legalábbis) mindenképp gyorsabb, robbanékonyabb, illetve kevésbé körülményes. Nem linkelek most be youtube videókat, mert rákereshet, aki akar, nem egy szólója van fent a neten, amin labdavezetés közben is simán lefutja a védőket, túl azon hogy kicselezi. Egy kicsit szerintem is kopott a gyorsasága azóta, mióta nálunk játszik (gondolom ez annak is köszönhető, hogy felkerült rá pár kiló izom), de túlzásba estek itt a blogon sokszor, mikor tetű lassúnak állítjátok be. Nyilván lehetne gyorsabb, de teszem azt (a sérülése utáni) Del Piero lassabb volt nála ennyi idősen, mégis kiválóan megélt belőle. Nem minden a sebesség. :)

Rikoo 2017.12.07. 19:46:00

@Drotkoszoru: Egyáltalán nem vagyok biztos benne, hogy megverné őt 50 vagy 100 méter sprintben. Az, viszont biztos, hogy Dybalának sokkal jobb a dinamikája.

Nathas 2017.12.07. 19:50:08

@Rikoo: Az említett 3 támadó olyan csapatban játszik, ahol tényleg sok helyzetet dolgoznak ki, mondjuk CR7 rengeteget ki is hagy, elönzőz. Támadóbb focival több gólt szerezne Berna és Costa (sajnos ő is inkább a jobb szélen játszva) is. Insignéért nem adnám oda, max Cuadradot, de Costát és Bernardeschit semmiképp. Neymar, CR7 és Mbappé persze nem ez a szint, klasszisokkal jobb és drágább játékosok, ezért őket picit "irrelevánsnak" érzem. Abszolút értékben nyilván nem, de nálunk nem fognak 200 milliós játékosok rohangászni egy darabig. Egyébként most néztem meg, tavaly Neymar 45 meccsen 20 gólt rúgott, ami nem tűnik eget rengetőnek a világ legdrágább játékosától egy igen támadó szellemű csapatban és bajnokságban, de adott mellé 27 gólpasszt.
Mindegy, nem szaporítom tovább a szót, a véleményem összességében ennyi: lehet ezzel a csapattal jobb, gyorsabb, technikásabb focit játszani. Egy állandó kezdő összeszokásával, kicsit gyorsabb gondolkodással, több egyérintéses támadásvezetéssel és kicsit bátrabb focival teljesen más lenne a játék képe.

Rikoo 2017.12.07. 21:57:16

@Nathas: Douglas Costa esetében érdemes megnézni egész eddigi karrierjét. Egyáltalán nem gólérzékeny játékos és sajnos ez a Juventusnál is látszódik.
Bernardeschiben inkább benne van a gól, mert jó a rugótechnikája és ő ha kell ha nem lő.
De azért ők sem az a szint, mint akik képesek egyedül eldönteni egy párharcot.
Mondjuk nekem semmi bajom a mutatott játékkal, ez az ősz az eddigi legjobb mióta Allegri az edző. Legalábbis látványosság szempontjából egészen biztosan, nem véletlen a sok lőtt gól.

Drotkoszoru 2017.12.07. 22:37:20

@Rikoo: 100 méteren lehet nem verné meg, de a fociban a 10-20-30 méteres sprinteken van a hangsúly (főleg a támadóknál), nem az 50-100 métereken. A "kezdősebesség", robbanékonyság, fordulékonyság, rövid távon való felgyorsulás, előnyszerzés (védővel szemben), illetve az első pár lépés a lényeg; nem az hogy alapvonaltól alapvonalig ki futja le gyorsabban a 105 méter hosszú pályát. Legjobb példa rá Mathieu, aki az előző szezonban a második legnagyobb végsebességet produkálta a La Ligában, 33 évesen. Hiába tud felgyorsulni bizonyos táv után, mégis csiga lassúnak tűnik a pályán, mert nem robbanékony, egy gyorsabb csatár 2-3 lépésből ráver fél métert, utána meg már baszhatja, mert az a kapuig gyalogol vele, ha olyan labdát kap. Dybala ebben mindenképp jobb, mint Hugi. A Nathasszal folytatott eszmecserétekhez hozzászólva: abban egyetértünk, hogy Douglas Costa és Cuadrado "vakon van", ha nekik kell befejezni az akciót. Pocsék a helyzetkihasználása mindkettőnek (még ha a kolumbiai szerzett is pár gólt ebben a szezonban). Nyilván nem egy Neymar, Mbappé, Robben (CR-t mondjuk már nem sorolnám ide, mert többet bukan fel középcsatárként, mint szélsőként), Messi egyik sem (nem is kerülnek annyiba), de azért így is szeretni való, hasznos, ügyes, gyors játékos mindkettő (még ha Pumukli sokszor butának is tűnik ehhez a játékhoz, ami az utolsó passzokat illeti :D ). A kontrajátékhoz azért tegyük hozzá, hogy a gyors támadók mellé nem árt, ha a középpályán vagy a védelemben van 2-3 játékos, akik pontosan ki is tudják ugratni a gyors támadókat/szélsőket. A Realban azért ott egy Modric, Kroos, Isco. Nálunk max. Pjanic képes erre, Bonucci távozásával pedig még az sem opció, hogy valaki a védelem tengelyéből operáljon hosszú, pontos labdákkal (Chiellini ívelgetéseiből nem sok jó szokott kisülni :D).

Drotkoszoru 2017.12.07. 22:43:28

@Drotkoszoru: Másik példa még erre a sebesség dologra: az igazi Ronaldo közel a mázsához is a leggyorsabban futotta a 30 métert a Realban, bármelyik védőt megverte a világon pár lépéséből. Ettől függetlenül 100 méteren lehet lefutotta volna egy Roberto Carlos mondjuk. Persze Dybala nem olyan robbanékony, mint a brazil volt, kíváncsi lennék én is, hogy milyen játékot játszanánk, ha egy Aubameyang, de akár "csak" egy Morata játszana újra előtte (a kontrázás valószínűleg gördülékenyebben menne, Hugi mondjuk más skillekben jobb).

Rikoo 2017.12.07. 22:47:38

@Drotkoszoru: Azért egy kontránál egyáltalán nem mind1, hogy mennyire gyorsan futsz 60-70 métert.
Ha a jelen és a jövő labdarúgását nézzük nagyon fontos a futósebesség, persze ez nem minden és továbbra is a dinamika/robbanékonyság a legfontosabb.

Cannavaro 2017.12.08. 03:26:35

@Szabolcs Borbély: Biztos voltam ebben a válaszban, és a feltett kérdésben is! Én Ancelotti-t például, aki ötvözni tudja a kreatív támadó, és a beton biztos védekező játékot! Lehet felsült nagy csapatokkal, de egy Olasz csapat, főleg ilyen kerettel, a régi Milan nyomdokaiba léphetne, már csak a vele megnyert BL serlegeket tekintve is!
De a lényeg, hogy Nem akarom elzavarni Allegrit, de nem biztos, hogy rosszat tenne a Juve-nak egy ilyen csere most! Nem is vitatom azt amit tett, és ahogyan Alle, de már nem érzem azt, hogy Ő elég a BL hez, mert ezzel a mentalitással nem nyertek túl sokan, hogy bekkeljünk 11 en, pedig klasszis támadó játékosok tömkelege van a csapatban! Utóbbi években melyik győztes állt ki úgy, ahogy mi a Real ellen??? Senki! A támadóbb, kezdeményezőbb csapatok nyerték, már elég régóta!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (916) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9917) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4142) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4172) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása