Höwedes: "Elég jók vagyunk ahhoz, hogy legyőzzük a Napolit"

howedes_benedikt_hatulnezet.jpgA Juventus a Crotone fölött aratott 3:0-ás győzelemmel hangolódott a pénteki rangadóra, de a bajnoki címvédőnek minden bizonnyal sokkal nehezebb dolga lesz Nápolyban. A torinói mérkőzésen végre bemutatkozhatott a nyáron érkező Benedikt Höwedes, aki higgadt és magabiztos teljesítménnyel járult hozzá a három pont megszerzéséhez.

"Nagyon boldog vagyok, hogy a sérülésem után újra játszhattam." - mondta a német válogatott védő a mérkőzés lefújását követően.

"Boldog vagyok, hogy bemutatkozhattam a Juventusban, s segíthettem a csapatot megszerezni a három pontot, hiszen ez volt a legfontosabb ma este.

Az orrom nem törött el. Csak miután megtörtént, éreztem, hogy valami gond van, de csak egy kis sebről volt szó. Csak egy nagy ragtapaszra volt szükség!

Nagy mérkőzés lesz a listavezető otthonában. Kiváló formában vannak, de elég jók vagyunk ahhoz, hogy legyőzzük őket. Hitre van szükség, s arra, hogy minden tőlünk telhetőt beleadjunk."

A csereként beálló Mattia De Sciglio szédületes bombával növelte a Juventus előnyét, s a mozzanat egyben a védőjátékos legelső találata is volt eddigi pályafutása során.

"Csodálatos érzés volt." - idézte fel a pillanatot De Sciglio. "Azt sem tudtam, hogyan ünnepeljek, de hirtelen az összes csapattársam ott volt körülöttem, köztük Buffon is, aki az egész pályát végigfutotta a túloldalról. Bámulatos volt, s boldog vagyok, már ideje volt.

Mindig is megindultam, amikor egy kis terület nyílt előttem, akár a korábbi szezonokban, akár a Juvéval a Barcelona ellen idegenben, de most végre megtörtént. Szeretném a páromnak, a családomnak, a barátaimnak és a nagyszüleimnek ajánlani, akik végig mellettem voltak.

Természetesen sokkal tartozom a mesternek, aki mindig hitt bennem, még a nehéz időszakokban is."

Medhi Benatia nem csupán kiváló játékkal segítette csapatát, de ő szerezte a zebramezesek harmadik találatát is.

"Nem voltunk veszélyben az első félidőben, s jól mozgattuk labdát egy roppant szervezett csapat ellen, amely minden játékosával védekezett." - mondta a mérkőzésről Benatia a hármas sípszó után.

"A szünet után elfáradtak, mi pedig megtaláltuk a rést Mario révén. Igazán fontos gól volt, mert kritikus pillanatban érkezett. Már két mérkőzés óta nem kaptunk gólt, s így kell folytatnunk, mert ha jó teljesítményt nyújtunk a védelemben, akkor azzal a minőséggel, amivel elöl rendelkezünk, mindig gólt fogunk szerezni."

A Napoli is győzelemmel készült a pénteki összecsapásra, így maradt a négy pont távolság a két csapat között.

"Jól játszanak, s nagyszerű szezonjuk van, de képesek vagyunk győzni az otthonukban, s ez a célunk."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr613397241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juventino86 2017.11.27. 12:08:07

Az már tegnap látszott, hogy ő nagyon kell.

Nathas 2017.11.27. 12:22:43

DS gólja azért nem a BL-t döntötte el, kicsit visszafoghatná magát :D

Sajnos a k.rva TV nem vette fel a meccset (a vendégeket meg mégsem zavarhattam haza :D), úgyhogy nem láttam, de azt írtátok többen, hogy Höwedes jó volt, ennek kifejezetten örülök, nagy szükségünk van rá, különösen ha 3 belső védőre váltunk.

babo0410 2017.11.27. 12:51:15

@Nathas: livefootballvideo.com ha érdekelne a teljes meccs. Itt angol kommentárral nézheted vissza. Én is itt szoktam mert sajna az esetek 90%-ban dolgozom mikor a meccseink vannak.

Matyas Piroth 2017.11.27. 14:14:52

Azt hittem DS legalabb Mmartin forumtarsunknak is felajanlja a goljat :-)
bar az is lehet, hogy a baratok koze ot is belevette... :-)

fzoli990 (törölt) 2017.11.27. 16:59:36

A tegnapi csapattal már elképzelhető... A lényeg hogy Benatia új formája, Howedes, Costa, Mandzu, Marchisio kell, viszont Khedira, Higuain maradjon csak ülve egy darabig

babo0410 2017.11.27. 17:47:56

@fzoli990: A tegnapi meccs után nem értem Marchisio mitől ilyen fontos? Jelenleg sajnos még ő is nagyon gyenge, neki is sokat kell javulnia. Tegnap az egyik leggyengéb volt. Sajnos. De remélem lesz még újra a régi.

Rikoo 2017.11.27. 17:49:36

@babo0410: Barza meg a legjobb?
Elég furcsa szemmel nézted a meccset.

fzoli990 (törölt) 2017.11.27. 17:58:25

@babo0410: A kapura lövései tegnap felejthetőek voltak és volt 1-2 hibája, de annak ellenére hogy nem a sebességéről híres, tanári módon jön ki szinte minden szituációból. Rendkívül technikás és higgadt megoldásai vannak, jól lát és passzol. Viszonylag (hangsúlyozom viszonylag) jó döntés őt játszatni, szerintem ha fizikálisan is bírná, simán a kezdőben lenne a helye, a mostani játékoskeretet nézve meg pláne.

Aztán az is lehet hogy túlságosan elfogult vagyok, de nekem tetszik a játéka.

Drotkoszoru 2017.11.27. 18:07:40

A whoscored osztályzatai/pontszámai szerint Benatia volt a meccs embere, közvetlenül utána következett Mandzukic. Douglas Costa a 3., Barzagli pedig a 4. legmagasabb pontszámot kapta. Nagyjából egyet is értek az osztályzatokkal, egyedül talán Höwedes alacsony értékelése lepett meg, én őt azért jobbnak láttam. Nehéz mondjuk messzemenő következtetéseket levonni a tegnapi bajnokiból, osztálynyi különbség van a két csapat között, a Crotone egyetlen szerencséje, hogy ebben a 20 csapatos mezőnyben várhatóan lesz nála legalább 3 gyengébb csapat, de egyébként egy erős Serie A-ban semmi keresnivalójuk nem lenne.

www.whoscored.com/Matches/1225273/LiveStatistics/Italy-Serie-A-2017-2018-Juventus-Crotone

Juventino86 2017.11.27. 18:14:11

@babo0410: Marchisio azért kell nagyon, mert vele sokkal folyékonyabb a passzjáték a középpályán. Sokkal dinamikusabb Khediránál, illetve tudja mozgatni a csapatot. Nem feltétlenül látványos az, amit csinál, de nagyon hasznos. Illetve végig hátrasegített védekezésben.

fzoli990 (törölt) 2017.11.27. 19:04:23

Higuain sérülést szenvedett és a bal kezére műtét vár hamarosan. A Napoli meccset biztosan kihagyja, úgyhogy Mandzu helye garantált már

2017.11.27. 19:15:41

Le kell győzni! Akárhogyan is.

@Juventino86: +1 Talán így a 3-tagú középpálya is működne. Természetesen Matuidi-Pjanic-Marchisio középpálya (semmi Kesetre sem Khedira). Esetleg néha frissítésnek Bentancur.

2017.11.27. 19:16:33

Ja, és Höwedes korrekt teljesítményt tett be a közösbe így elsőre szerintem.

pott70 2017.11.27. 20:35:22

@Dr. Grant: Szerintem is.Sőt,talán még egy ici-picivel több is volt ez mint "korrekt".
Jó esélyt látok rá,hogy komoly erősségünk legyen,persze korai még kicsit ilyet kijelenteni,inkább csak amolyan megérzés féle.

babo0410 2017.11.27. 20:55:31

@Rikoo: Barza szerintem kifejezetten jó volt, pláne az idei teljesítményéhez képest. Nálam az egyik legjobb ő volt tegnap. Marci meg sajnos még nagyon nincs formában.
@Génmanipuláltházikecske: Ilyet hol írtam? Sőt mostanában, ha észrevetted azt írtam, hogy nincs jó formában. Hasznos játékos Khedira, nem értem az utálat miért van irányában, de az tény, hogy mostanában nem túl jó. És szerintem Marchisio egyre inkább ki is fogja szorítani. Legalább is Allegri szavaiból ezt veszem ki.
És továbbá remélem végre Rugani is több lehetőséghez jut, és végre nem lesz szétrotálva a védelem.

2017.11.27. 21:16:26

@babo0410: nem utálat, csak a többség már nagyon unja a "kegyelemkettes" teljesítményét nézni hétről hétre...a kezdőben. Merthogy eddig bérelt helye volt ott, a lebőgéstől függetlenül. És néha még lejjebb is volt az.

2017.11.27. 21:49:49

@fzoli990: Mandzukic kezdjen csak a Crotone szintű csapatok ellen csatárként. Higuain más szint.

Spider81 2017.11.28. 07:57:52

@Nattorio: +1

Valahogy a formank alapjan ugy erzem,hogy nem mi vagyunk az eselyesei a penteki rangadonak, raadasul idegenben Juve szurkolok nelkul.
A Napoli eleg olajozottan muzsikal es Insigne hatalmasat jatszik eddig iden. Nalunk meg valahogy mindenki forman alatt, takareklangon eg...ne legyen igazam es huzzuk be ezt a meccset!Sokat lenditene a csapaton az biztos!

.Bulldeo 2017.11.28. 14:11:12

@babo0410: nekem Marchisio már ebben a formájában is újra nagyon hasznosnak tűnik, hihetetlenül intelligens játékos, és van egy stílusa, amit nagyon szeretek nézni.
Nem lennék meglepve, ha végül a két belső középpályásból három lenne, és akkor Marchisionak nagyon nagy szerepe lehetne újra. De ebben a 3-4-2-1ben is simán el tudnám képzelni, hogy a 3 hátvéd adta védelem mellett Marchisio remekül besegít hátrafelé, és okosan kiegészíti a védekezést, és ebben az esetben a középpálya jobb szélén nem is kell a jobb védő kérdésre ráfeszülni, mert Cuadrado/Bernardeschi kaphatná meg azt a posztot.

Rikoo 2017.11.28. 15:19:05

@.Bulldeo: Bernardeschi 3-4-2-1-ben nem fog a jobbon játszani ez tuti.

.Bulldeo 2017.11.28. 16:10:21

@Rikoo: valószínű, hogy nem fog, bár szerintem jót tenni neki. Nem érzi még eléggé a csapattársakat, és nem is fogja, ha csak a gólszerzésen kattog. Amúgy Sousa alatt játszott 3-5-2 szélén (ha jól emlékszem, akkor is azon a poszton volt, amikor ellenünk büntetőhöz juttatta a Fiort).

Rikoo 2017.11.28. 16:46:31

@.Bulldeo: Felesleges a szélén játszatni, mert teljesen elvész.
Egyébként is a mezőnyben vannak problémák vele. Az utolsó harmadban képes extrát húzni, ott az ő helye.

Juventino86 2017.11.28. 17:18:09

@Rikoo: Őszintén szólva az lenne a legjobb, ha jelenlegi állapotában Bernardeschi komoly meccsen egyáltalán nem játszana. Vagy csak nagyon keveset. Szomorú ezt kimondani, de nagyon sokat kell még fejlődnie. A kisebb csapatok ellen kellene eleinte megmutatnia, hogy mezőnyben is tényező.

.Bulldeo 2017.11.28. 17:29:25

@Rikoo: szerintem is mezőnyben van vele a gond, pont ezt írtam. Csak épp a Juventus nem igazán bír el olyan játékost, aki mezőnyben nem jó. A képességei meg vannak hozzá Bernardeschinek, de baromi görcsös. Ha nem javul fel a játéka, úgyis a padon marad, akkor meg az az extra sem fog kijönni belőle.

Génmanipuláltházikecske 2017.11.28. 17:49:16

@babo0410: Mi olyat tesz a játékhoz Khedirak, amire azt mondod hasznos?

Rikoo 2017.11.28. 18:23:02

@Juventino86: Ha így nézzük Higany is -1 ember a mezőnyben. Néha katasztrófa amit csinál. Barcelona ellen még a legegyszerűbb labdákat sem tudta átvenni.
Douglas Costa a mezőnyben extra, kapu előtt semmi különös. Dybala hangulatjátékos. Cuadrado detto.
Mindenkinek van gyengéje, az edző és a stáb dolga, hogy a legtöbbet hozza ki a játékosokból.
Bernardeschi jó a kapu előtt, a mezőnyben kevésbé, így leginkább az utolsó harmadban kell játszania. Ez az én véleményem róla.
Mezőnyben játszon Pjanic-Marci-Matuidi, ők azok akik nagyon-nagyon jók labdabirtoklásban.

Juventino86 2017.11.28. 18:48:56

@Rikoo: Higu valóban nem túl jó összjátékban. Főleg a fontosabb meccseken. Mandzuban én most jobban bízom. Douglas Costa azért osztott négy gólpasszt, szóval ő sztem tud hasznos lenni.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3351) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9859) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4117) mercato (4124) nyilatkozat (7391) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4152) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása