Benatiát interjú közben inzultálták

benatia_medhi_mutogat.jpgA Rai Sport hivatalos közleményben tagadta, hogy cégük egyik technikusa illette volna rasszista kijelentésekkel a Torino elleni mérkőzés után nyilatkozó Mehdi Benatiát, azonban a vizsgálat folytatódik az ügyben.

Az eset a szombat esti derby lefújását követően történt, amikor a mérkőzés eseményeit taglaló Benatia a megszokott módon, fülében fülhallgatóval hallgatta a stúdióban ülők elemzését, illetve kérdéseit. Ekkor rasszista kijelentéseket hallott a háttérből, s sokan azt vélelmezik, hogy ez egy technikus volt, akinek bekapcsolva maradt a mikrofonja.

Állítólag az hangzott el a háttérből, hogy: "Mit beszélsz, te sz*ros marokkói?!". Ezt Benatia is meghallotta, aki reagált is a kijelentésekre. "Ki mondta ezt a háttérből? Valakit hallottam, hogy a háttérből beszél. Ki mondta ezt? Hallottam, hogy valaki inzultál." A Rai riportere észlelte a helyzetet és technikai problémákra hivatkozva gyorsan befejezte az interjút.

Tegnap délután a Rai kiadott egy nyialtkozatot, melyben leírta: "Őszintén sajnáljuk ezt a szomorú rasszista kijelentést, mely a Juventus játékosát, Benatiát érte a Calcio Champagne műsorban. Szerencsére az elhangzottakat a nézők nem hallották, hiszen nem került adásba."

"A Rai mindent elkövet annak érdekében, hogy ellenőrizze és azonosítsa a beszéd forrását, s csak ekkor tudjuk majd kizárni azt, hogy nem cégünk egyik mukatársától származott. A vizsgálat tehát folytatódik, addig is, cégünk teljes szolidaritást mutat a játékos és klubja irányába."

 

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr5812489023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nathas 2017.05.08. 10:50:38

Mondjuk az az alap lenne, hogy azonnal kirúgják a fószert! Nem gondolom, hogy olyan nehéz azonosítani a forrást.

a Zamboni nem egy tészta 2017.05.08. 12:07:08

Sajnos undoritó világban élünk és a "civilizáltnak" gondolt emberek fele sem az. én persze iiiiiiiigen

m.martin91 2017.05.08. 12:21:11

Gondolom, szemtől szemben is megmondta volna neki a véleményét ez a valaki...

NagyonJuve 2017.05.08. 12:28:49

@Nathas: nem gondolom hogy ki kéne rúgni az illetőt! Szólás szabadság van. Ha ezért ki kéne rúgni akkor vissza mehetnénk a diktátor időszakokba. Az más kérdés hogy erkölcsileg mit kéne tenni! Szerintem ha van töke bevallja és esetleg bocsánatot kér!

Leram7 2017.05.08. 12:33:13

Azért azt el kell ismerni, hogy a mai világban a kínait, a zsidót és főleg az arabot nem nagyon szeretik.

De azért nem volt szép, hisz Benatia pont nem az a surmó fajta.

Alex8610 2017.05.08. 12:35:38

@NagyonJuve: Szólás szabadság ide vagy oda én azonnal kirugnam az illetőt nemcsak magát hozta kellemetlen helyzetbe hanem a Rai Sportot ami nyilván nagyobb gáz ő ott nemcsak magát képviselte Benatia helyében pedig többet nemis nyilatkoznek nekik.Ez gusztustalan és nem lehet egy ejnye bejnyevel elintezni.

Juvetto 2017.05.08. 12:57:03

"Mit beszélsz, te sz*ros marokkói?!"

NagyonJuve: "nem gondolom hogy ki kéne rúgni az illetőt! Szólás szabadság van."

Oké, ne legyünk álszentek, de ez így hogy?? A "szaros marokkói" tök okés véleménynyilvánítás szerinted? Ráadásul "hátulról, elbújva". Ha még a folyosón mondta volna Benatia szemébe, vállal egy kicsit nekikoccolva, nem pedig sunnyogva, véletlenül hangosan odadobva. Na ne mááár...
(Mondjuk, ha Te magyar vagy, korrektül végzed a munkádat külföldön, példamutató, amit teszel és még jó is vagy benne, egyáltalán nem vagy fellengzős, nagyképű, mint mondjuk a Nálad sokkal kevésbé tehetséges, adott esetben kevesebbet elért, "helyi", szegről-végről kollégád, de az egy meeting során odaböfögi a mellette ülőnek, hogy "Mit pofázik már itt ez a szaros magyar?!", és Te meghallod, akkor felteszem, azt mondod a delikvensnek, hogy "Zsírkaraj. Semmi gond, jogodban áll."? :-) )

Alex8610-nek egyértelműen igaza van. Ez nem történhetne másként.
De ez is jogos elvárás és kötelező minimum, amit Te írsz a végén, NagyonJuve: "Szerintem ha van töke bevallja és esetleg bocsánatot kér!"

m.martin91: Aha.

ovaentat besök 2017.05.08. 13:49:22

És a Juventus, hogy reagált erre a dologra? Valaki tud erről valamit?
Szerintem az, hogy ki volt már esete megvolt, csak egy kicsit még gyalulni kell, hogy rossz volt a mikrofon, interferencia, nem rasszista, példás családapa (apropó férfi hang volt, vagy női), kozmikus véletlen stb...

Paris Hamilton 2017.05.08. 14:00:15

@ovaentat besök: A klub kiadott egy közleményt, amiben magyarázatot követel a RAI-tól.

delpi0823 2017.05.08. 14:17:46

@NagyonJuve: Szolas szabadsag van,ne haragudj te hol elsz?amerikaba valamelyik csatornanal azert kirugtak valakit mert aztmondta hogy serena v venus williams ugy jatszik mint egy gorilla(es o ezt dicseretnek szanta)de a csatornanal ezt hatalmas rasszizmusnak vettek,abban is biztos vagyok ha meglesz az aki eztmondta benatiarol rugjak is ki egybol rz 100%.(en viccnek tartok)

Sztovicska 2017.05.08. 15:05:32

@NagyonJuve: akkor ennyi erővel chiellini lehet büdös digó, cuadrado meg büdös nigger is? Igen is ki kell rúgni.

MeGmOnDtaM 2017.05.08. 15:42:58

@NagyonJuve: A szólás szabadság nem azt jelenti, hogy bármit mondhatsz.
Hanem azt jelenti, hogy szabadon hozzászólhatsz bármihez, azaz nem tilthatják meg (cenzúra), hogy elmondd a véleményed, vagy nem befolyásolhatnak, hogy elmondd a véleményed (kényszerrel/fenyegetéssel, stb).

A véleményednek ugyanakkor tiszteletben kell tartania a másik identitását és méltóságát. A "büdösrohadtg.c" nigger/cigány/zsidó/latin/magyar/piréz/marsi vélemény egyáltalán nem tartja tiszteletben a másik fél identitását és méltóságát.
Ezt nem csak én mondom, hanem az összes valamire való nemzetközi jogi dokumentum.

NagyonJuve 2017.05.08. 16:14:24

Ezzel az erővel fél blogger hozzászólók le lehetne tiltani, vagy kizárni! Lófejűzik kedirát ki tudja mivel illetik még neymart stb. Szerbiai magyar lévén kaptam elég magyarozást stb. A válaszom egy trianoni tetkó volt nekik. Megbaszták már a magyar anyámat és igen kevés kellet hogy ne fojtsam meg az illetőt. De tegyük fel engem vagy valamelyik bloghasználóra mondta volna semmi nem történik. Ellenben egy híres embert szidalmazott (aljas módon,töketlenül) na ez a nem mindegy. Mivel különbözik ő tőlünk!? Aki szerint ki kell rúgni az szerint a gáncsoló magyar riporternő is börtönt érdemel?!

hurbiny3k 2017.05.08. 17:44:05

Azért az nagyon sokat számít, hogy Ő ott akkor a cégét képviselte.. Amit mondott, attól a cége elhatárolódhat, és kibassza az illetőt, vagy sunnyog egyet és veszít az imidzséből.. Teljesen mindegy milyen jó szakember , 1db fej hullani fog, mert a cégedet nem könyvelhetik el úgy, hogy eltűri a rasszizmist.. És ez így is van rendjén..

alexGicamo 2017.05.08. 17:50:05

Nagyon sajnálom, ha valakit még napjainkban is rasszista megjegyzéssel illetnek, legyen az Medhi Benatia vagy a sarki fűszeres .
Szerintem, ez roppant méltatlan dolog és netto butaságra vall. Az a bizonyos mondat tutira elhangzott valaki szájából, nem gondolnám, hogy a védőnk csak képzelődött volna. Amennyiben ez így van, akkor a sajtó/ média munkatársától hangzott el az a sértés ,ami arra utal, hogy az illető hiányában van a kellő szakmai hozzáértésnek . Röviden: neki szakmájából adódóan fokozottan tudnia kéne, hogy mit lehet vagy nem lehet megengedni magának élő,egyenes adásban !
Ajánlnám figyelmébe az UEFA mindenki által jól ismert NO TO RACISM c. videóját !

Természetesen mindenki azt gondol, amit akar, szíve joga . DE megsérteni bárkit is nagyközönség előtt, az már elfogadhatatlan ! Igenis büntessék meg az illetőt !

A szólásszabadságot meg már definiálták előttem .

Sosem értettem a rasszista embereket ... a XXI.században még mindig itt tartanak ?!
Visszaküldeném őket a sötét középkorba...
FORZA JUVE PER SEMPRE !!!

Rikoo 2017.05.08. 18:11:56

@alexGicamo: És a politikai hibák miatt egyre több ilyen eset lesz a jövőben.

bulldeo 2017.05.08. 18:22:59

@NagyonJuve: "De tegyük fel engem vagy valamelyik bloghasználóra mondta volna semmi nem történik." Ez azért elég abszurd feltételezés, mert a szituáció nem elképzelhető. De ha pl.: Nagy Ádámra mondta volna az illető, hogy "büdös magyar", akkor egy kulturált tv társaságnak igenis lépnie kellene, és ki kell rakni a szalonképtelen, gyűlölködő kollégát. Vagy ha Kassai egyik partjelzője nem inti be a méteres lest (ilyen persze nem történik, csak tételezzük fel), szintén nem tolerálható a "kurva magyar" kifejezés - pedig a partjelző nem egy híres ember.

"Aki szerint ki kell rúgni az szerint a gáncsoló magyar riporternő is börtönt érdemel?!"
Senki nem beszélt itt börtönről, csak arról, hogy kulturált emberek nem tűrnek meg ilyeneket maguk között.

NagyonJuve 2017.05.08. 18:43:05

@.Bulldeo: én nem rúgnám ki! De viszont elvárnám hogy kérjen nyilvánosan bocsánatot. Amennyiben nem akkor igen kirúgnám. Ha gerinctelen akkor sokkal nagyobb szégyen neki bocsánatot kérni mint ha kirúgják. Attól még valaki nem feltétlen rasszista ha büdös marokkóiz vagy netán magyaroz vagy hasonló. Lehet csak szimplán Inter szurkoló vagy más és düből mondta! Egy mondat alapján nem tudsz megítélni egy embert. Sajnos a nagy liberalizmus ide vezetett!

hurbiny3k 2017.05.08. 19:18:07

@NagyonJuve: Az utolsó gondolattal nagyon egyetértek.. Szerintem sem itt kezdődik a rasszizmus.. Ha egy roma kollegával nem értenek egyet, hányan jellemzik nem illő módon.. Ezt tanultuk apáinktól, de ettől még nem akarnánk neki rosszat, sőt.. Ettől függetlenül nyilván megbántanánk azt az embert a kijelentéssel, le kell/kellene vetkőzni ezeket intelligenciával..

bulldeo 2017.05.08. 19:36:58

@NagyonJuve: szíved joga csinálni egy olyan tv csatornát, ahol az ilyeneket alkalmazod;)

Én nem feltétlen a rasszizmust hangsúlyozom túl egy ilyen sztoriban. Ha azt mondta volna az illető, hogy "büdös juventino", egy objektív tv adónak akkor is el kell határolódnia, és le kell vonni a következményeket. Egy rakás ember nézi ezeket a műsorokat, meg kell tanulni, hogy amit elmondasz otthon pörköltevés közben a tévé előtt, a kedvenc csapatod szurkolójaként, azt nem biztos, hogy a nagy nyilvánosság előtt is elmondhatod egy hírközlő műsorban. Ha durván kiesel a szerepedből, azzal azt jelzed a vezetőség felé, hogy alkalmatlan vagy a feladatodra.

Full pozitív példaként ott van Mártha Bence, aki nagy Juve drukkerként teljesen objektív tud lenni egy műsorban, mert ott ez a dolga. Ha Egri a sunyi utalgatásai után egyszer úgy igazán, félreérthetetlenül gyalázná a Juventust, én elvárnám, hogy kirúgják.
A kijelentés rasszista színezete már csak hab a tortán.

Apuleius 2017.05.08. 20:01:17

@NagyonJuve: "Attól még valaki nem feltétlen rasszista ha büdös marokkóiz vagy netán magyaroz vagy hasonló."

Hát nem tudom, azért statisztikailag szerintem elég jó eséllyel rasszista az az illető, aki ilyen kifejezéseket enged meg magának. Egyébként meg bizonyos szempontból indifferens, hogy valaki rasszista-e, amíg ezt megtartja magának, az a fontos, hogy maga a kifejezés, amit a nyilvánosság előtt megenged magának, igenis a rasszizmusról szól.

"Lehet csak szimplán Inter szurkoló vagy más és düből mondta! Egy mondat alapján nem tudsz megítélni egy embert. "

Szerintem óriási sarkítás összemosni azt, hogy valaki mondjuk egy szurkolói blogon mit mond azzal, hogy valaki a sajtó képviselőjeként hogyan nyilvánul meg. Senki sem ítél meg semmilyen embert, itt egy kijelentés vagy egy gesztus megítéléséről van szó, valójában teljesen érdektelen maga az ember, s az, hogy ő egyébként mit gondol.

"Sajnos a nagy liberalizmus ide vezetett!"

Szerintem ennek semmi köze a liberalizmushoz. A rasszizmust és a rasszista megnyilvánulásokat minden jóérzésű ember elítéli.

NagyonJuve 2017.05.08. 20:02:00

@hurbiny3k: köszönöm!@.Bulldeo: egyetértek veled abban hogy el kell határolódjon az ilyen kijelentésektől és objektíven kell nézni a dolgokat. Nem egy műsorvezető volt aki mondta hanem egy technikus. Valószínű azért nem ő a műsorvezető. Véletlen volt bekapcsolva a mikrofonja nem a világnak akarta mondani. Emberek elkövetnek hibákat.

NagyonJuve 2017.05.08. 20:10:28

@Apuleius: el kéne ítélje de ne essünk túlzásokba! Egy ilyen mondatért tegyük tönkre a karrierjét!?!? Tegyük utcára bélyegezzük meg a családja szenvedjen. Szerintem ki fogják rúgni és igen is a liberalizmusnak sok köze van ehhez!!! Elég lenne egy nyilvános bocsánatkérés és ha benatia nem fogadná el ő sem több.

Apuleius 2017.05.08. 20:22:23

@NagyonJuve: "el kéne ítélje de ne essünk túlzásokba!"

Pontosan hol estem túlzásokba az imént?

Abban igazad van, hogy nyilván nem kell nyilvánosan meghurcolni az illetőt, nem kell felnégyelni, kerékbe törni, ilyesmik, de szerintem ilyet nem is vár senki. Abban is igazad van, hogy szerencsétlen "baleset" volt, egy buta, bekapcsolva maradt mikrofon, de vannak szakmák, amelyekben ilyenekre oda kell figyelni. Szerintem is teljesen korrekt megoldás lenne egyébként, ha az illető kiállna, bocsánatot kérne, s azt mondaná, hogy sorry, nem akartam megbántani senkit.

"és igen is a liberalizmusnak sok köze van ehhez!!!"

Továbbra sem látom, hogy mi köze a liberalizmusnak ehhez a történethez.

bulldeo 2017.05.08. 20:32:02

@NagyonJuve: egy technikusnak is megvan a saját feladata, és az nem az, hogy a véleményét közölje a nyilvánosság felé, őt nem ezért fizetik. Nem kicsit lépte az illető túl a hatáskörét, még ha mindez pusztán felelőtlen technikai malőrként is történt. A Rai nyilván mérlegeli, hogy ez a "hiba" megéri-e neki azt, hogy pl.: a fehértől elütő bőrszínnel rendelkező futballisták (és a velük szimpatizáló fehér bőrű társaik) ne adjanak a Rai-nak jó szívvel interjút.
A szegény technikus szenvedő családjára hivatkozni meg elég demagóg szöveg.
Ha a technikus véletlenül leönti kávéval a stúdióban adás előtt 5 másodperccel a műsorvezetőt, valószínűleg ugyanúgy fennáll, hogy kirakják. Az is csak egy felelőtlen hiba lenne, csak épp azon röhögne fél Olaszország, hogy tiszta kávé a műsorvezető inge.

NagyonJuve 2017.05.08. 20:49:01

@Apuleius: nem te estél túlzásokba hanem a liberalizmust ne vigyük már túlzásba! Ott van köze a liberalizmusnak hogy még egy muszlim vezető aki nem terrorista, Angliában él tv interjú során akarta ki irtani az összes nem muszlimok. Mai napig semmi meghurcolás stb. Fehér ember mond hasonlót rögtön rasszista (teszem hozzá akkor az is, mint ahogy a meginterjuvolt ember) sokkal nagyobb nyilvánosságot kap nem söprik a a szőnyeg alá. Magyarán fehér ember jobban válogatása meg a szavait mint bármilyen más.

NagyonJuve 2017.05.08. 20:54:40

@.Bulldeo: ha a műsorvezető önti le magát? Akkor is bírja azt mondani hogy valaki elvonta a figyelmét és az ő hibája! Rúgjuk ki mert pont rá figyeltem. Hibázott, vállalja fel álljon ki kérjen bocsánatot.

Rikoo 2017.05.08. 20:57:18

@Apuleius: A liberalista felfogásnak van köze ahhoz, hogy rövid időn belül ilyen sok muszlim ember került a civilizált európai országokba.
Természetesen 85-90%-uk nem tud és nem is akar beilleszkedni.
Nem dolgoznak, klikkesednek, bűnöznek stb.
Ennek köszönhetően felerősödtek a nacionalista érzések az országokban.
A rasszizmus pedig szoros kapcsolatban van a vallási illetve bőrszín iránti megkülönböztetésnek.

Apuleius 2017.05.08. 20:58:56

@NagyonJuve: Még ebből sem látom, hogy jön ide a liberalizmus... Nem tudom pontosan kire gondoltál, ha arra a muszlim vezetőre, aki nekem ugrott be, az illetőt el is ítélték (nem biztos persze, hogy ugyanarról beszélünk). Szerintem amit írsz, az nem a liberalizmusról szól, hanem valami másról, de nem akarlak meggyőzni, s a liberálisokat sem akarom képviselni.

Apuleius 2017.05.08. 21:03:33

@Rikoo: Huhh, a véleményed 80-90%-ával nem értek egyet, s megkocáztatom, ténybeli, statisztikai tévedések is vannak benne, de tényleg nem akarok ezen vitatkozni, mert nagyon messzire kanyarodnánk Benatiától és a Juventustól, annak pedig semmi helye ezen a blogon. Elfogadom, hogy Te így gondolod, s így látod azt, ami a szemünk előtt történik a világban. Uff.

Rikoo 2017.05.08. 21:06:20

@Apuleius: Kiváncsi vagyok a véleményedre pedig.

NagyonJuve 2017.05.08. 21:13:31

@Apuleius: nem ítélték el. Rikko szurkolótárs is írt példát. Te nem látod az összefüggést én igen és így szép.

GGábr81 2017.05.08. 21:21:56

@NagyonJuve: Szarjon sünt, hulljon a férgese. Leszarom, hogy rasszista, vagy nem, de Juve játékosról beszélt. A hozzászólásod elejét értem és egyet is értek. Ennyierővel a lófejüzőket is lehetne csesztetni, fel is szoktam rajt háborodni. Többször írtam már ezt, hogy kikérem magamnak a Juve játékosok ilyen jellegű sértegetését. Mer' az, hogy szar volt a meccsen, az más.
De a gáncsoló riporternő hogy jön képbe? Azt most nem vágom. Azért mer valaki nem szívesen enged be bizonyos embereket az országba, az még nem biztos, hogy rasszista.

Apuleius 2017.05.08. 21:22:34

@NagyonJuve: Én rá gondoltam, de lehet, hogy nem ugyanarról az emberről beszélünk: en.wikipedia.org/wiki/Anjem_Choudary. Ha nevet is rendelnél a szerinted el nem ítélt illetőhöz, hitelesebbé válna a történet.

"Te nem látod az összefüggést én igen és így szép."

Meglehet, habár én a szépséget általában inkább másban keresem :-) Mindenesetre attól még nem biztos, hogy van összefüggés a dolgok között, hogy Te látsz, vagy látni vélsz ilyesmit :-)

bulldeo 2017.05.08. 21:29:17

@NagyonJuve: vagy te nem értetted teljesen az utolsó bekezdésemet, vagy most én nem értem a tiédet;)
Csupán arra akartam utalni, hogy ha valaki véletlenül olyan hibát vét, ami a munkaadója presztízsét erősen rombolja, és emiatt lapátra lesz téve, azon nem érdemes hisztérikusan csodálkozni. Ha nagyot zuhan a presztízs, lényegtelen, hogy mekkora volt a hiba.
De vissza még egyszer a kiinduló ponthoz: nekem különösen szúrja a szemem, amikor ilyenkor a szólásszabadság korlátozásáról kezdenek el egyesek beszélni, mert egyszerűen nem erről van szó. A "szar marokkói" lehet egy vélemény, írhat erről a blogjában a drága technikus, de a média fontosabb szereplőinek meg érdemes reagálnia, ha az ő berkein belül jelenik meg egy ilyen sommás vélemény. Ha elfogadják, az is egy álláspont. De a technikusnak (és a családjának) meg el kell fogadnia, hogy a munkaadó egy kereskedelmi televízió, amiről most nagyon sok helyen írnak - negatívan, és emiatt könnyen lehet, hogy a technikus úrtól el fognak köszönni.

NagyonJuve 2017.05.08. 21:29:21

@Apuleius: ez az!!! Ha elítélték akkor jó!! Én sem ebben keresem a szépséget. Csak arra értettem hogy mindenkinek megvan a saját véleménye. Képzeld el ha mindenki Juventus szurkoló lenne, egy autót hajtana, 1 nö jönne be neki!!

NagyonJuve 2017.05.08. 21:37:01

@.Bulldeo: értem hogy miről beszélsz! Az sem mindegy hogy szándékosan károsítja meg a tv társaságot vagy véletlen.

GGábr81 2017.05.08. 21:53:36

@Apuleius: Most mi a vita tárgya? Van aki szerint ez a szöveg helyénvaló volt? Netán egyetért az illetővel? Abban talán egyet kell értsünk, hogy ilyet nem illik mondani, sőt. A büntetés mértékét meg nem mi fogjuk eldönteni. Különben az milyen érdekes, hogy a rasszisták utálnak valakiket és rosszat akarnak nekik, mások meg őket utálják és rosszat akarnak nekik. Én a gyűlölet ilyen formáját is elítélem. Mert olyan, hogy jogos gyűlölet, olyan van? Bocs ez már csak filozgatás

Apuleius 2017.05.08. 22:09:24

@NagyonJuve: "Képzeld el ha mindenki Juventus szurkoló lenne, egy autót hajtana, 1 nö jönne be neki!!"

Belegondolni is rémes :-DDD

Apuleius 2017.05.08. 22:10:28

@GGábr81: "Most mi a vita tárgya? "

Szerintem köztünk nincsen semmiféle vita, teljesen egyetértek azzal, amit írsz és gondolsz :-)

babo0410 2017.05.08. 23:29:34

www.rangado.hu/tartalom/cikk/423236_hatalmas_botrany_elo_adasban_kapott_rasszista_a
A gusztustalan eset videója itt megtekinthető. Hogy ilyet még meg lehet tenni manapság?

babo0410 2017.05.09. 12:26:38

@GGábr81: Az a riporternő a Nemzet1 tv, ami egy youtube csatorna, riportere. Azaz 100%, hogy rasszista.
Másfelől meg én se szeretem a gyűlőlködést de sajnos van mikor jogos valaki felé. Pl. Orbánt és slepjét lehet szívből gyűlőlni, vagy egy gyilkost aki hozzánk közel állót ől meg.

ToTTy-Juve 2017.05.09. 19:06:55

A "szólásszabadság" a szabad véleménynyilvánítást teszi lehetővé vagy egyéni nézőpont kifejezését, nem pedig mások inzultálását, sértegetését esetleg fenyegetését. Mások sértegetése nem tartozik a szabály alá, így ez az eset sem. Akár be is perelheti, mind az illetőt, mind pedig az adott médiát.
Amúgy meg biztos Toro drukker volt.:D

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1697) játékosokról (10216) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2497) meccsek (4284) mercato (4269) nyilatkozat (7632) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4283) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása