Paratici: „Bonucci akarata dönt”

marotta_agnelli_paratici_palya_mellett.jpgA Juventus igazgatója, Fabio Paratici ritkán nyilatkozik, ám nemrégiben beszélt Leonardo Bonucci jövőjéről, illetve a Premier League irányából érkező ajánlatokról, a klub álláspontját pedig annyiban foglalta össze, hogy a játékos akarata dönt igazán.

A védő májusban betölti harmincadik életévét, és a nyáron komolyan felmerült a távozása Angliába, ahol a Manchester City és a Chelsea egyaránt tárt karokkal fogadta volna.

A játékos maradt, új szerződést is kapott a klubtól, azonban az elmúlt hetek eseményei, főképp a mester és a játékos közti balhé ismét felpezsdítette az állóvizet.

„Fiatalon szerződtettük Leonardo Bonuccit, mára azonban a legtapasztaltabb játékosok sorába lépett.” - kezdte rövid nyilatkozatát Fabio Paratici egy tegnapi jótékonysági estélyen.

„Olyan játékos volt, mint most Roberto Gagliardini, Andrea Petagna és Andrea Belotti, azonban mára a Juve-mezben játszott meccseinek a száma meghaladja a 300-at.”

Az igazgatót természetesen megkérdezték a védő jövőjéről, hiszen feltehetően számos telefonhívást kapott mostanában egyéb klubok képviselőitől, akik kihasználnák a játékos és mester közötti talán kevésbé ideális viszonyt.

„A telefonhívásoktól elvonatkoztatva azt mondhatom, hogy az számít igazán, hogy mit is szeretne a játékos.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr612309005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hiribi27 2017.03.03. 10:01:49

Kezdődik megint ez a bullshit...

The king of alibis 2017.03.03. 10:02:31

De jó, hogy itt mindig a játékos szava dönt. (Vidal, Pogba, most Bonucci). Ezek után azt hiszem, 99 %, hogy Bonucci távozik a nyáron. Akkor viszont hozni kell Caldarát.

Juventino86 2017.03.03. 10:07:38

Be kéne már sürgősen fejezni ezt a "játékos akarta dönt" hozzáállást!!!! Meg kell nézni, hogy pl. egy PSG hogyan viszonyul ehhez a kérdéshez, és azt kell követni.
Mindezek ellenére azt mondom, hogy talán most vannak észérvek is Bonucci távozása mellett. 30 éves, már nem fiatal ő sem. Az idei szezonja sajnos nem túl jó, ráadásul úgy viselkedett nemrégiben, ami teljességgel megengedhetetlen. Eladni csak akkor szabad, ha jelentős összeget tudunk szakítani. Belső védők posztján nem állunk rosszul. Barza és Chiellini már idősek, de Barza még mindig nagy tanár. :D Rugani és Benatia képes megbízhatóan játszani, illetve ott lesz még a jövőben Caldara.
Kezdem úgy érezni, hogy az idén végén Bonucci menni fog. :( Ennek nem örülök, mert ő igazi juventino, de ismétlem, vannak észérvek is a távozása mellett.

KennethJames 2017.03.03. 10:11:35

Ez egy forradalmi jelmondata az eligazolási politikánknak, hozzá tartozik a brandhez lassan :D Csak ne diszkont áras távozóink legyenek mint Vidal esetében, hanem a Pogbás témát erőltessük!

babo0410 2017.03.03. 10:19:21

@Jóska gyerek: És miért lenne biztos, hogy elmegy? Ő az egyik legnagyobb Juventino a csapatban.
Egyébként teljesen jó, hogy a játékos maga dönt a sorsáról. Ez nem egy rabszolgakereskedelem. Egyébként meg a játékos akarata döntő duma se arról szól, hogy a játékos bejelenti elmegy, mi meg elengedjük. Nyilvánvalóan mielőtt a legfontosabb játékosok elmennek, hossza tárgyalás zajlik a játékos ügynökével és a játékossal. Ne nézzük már ennyire amatörnek azt a vezetőséget, amelynek az érkezése óta mi uraljuk a Serie A-t és a nemzetközi porondon sem vallunk szégyent. Visszavezettek minket Európa elitjébe. Az csupa duzzogó, morcos játékossal nem megy.

babo0410 2017.03.03. 10:26:27

@Juventino86: A PSG hogyan viszonyul? Ha Matuidire gondolsz, maga a játékos jelentette ki, hogy el se akart igazán jönni onnan. Akkor meg a PSG hogyan viszonyulhatott volna a kérdéshez?
Nagyon nem szeretem, hogy folyton ezen a játékos akaratán lovagoltok. Szerintetek mi elengedünk mindenkit, ha bejelenti, hogy menne, a többi csapat meg senkit nem enged el, és erőszakkal is megtartják a játékosaikat?
Szerintetek ez ennyire le van egyszerűsítve? Mert szerintem ez nem ilyen egyszerű kérdés, és nállunk se úgy megy, hogy elengedünk mindenkit, ha menni akar, de máshol se tartanak ott erőszakkal mindenkit.

Juventino73 2017.03.03. 10:28:17

Szerintem ez nem mas, mint politikus nyilatkozat Paratici reszerol a tekintetben, hogy megfelelo ajanlat eseten Bonu elado... Felhivas keringore! Azt megsem mondhatja, hogy elado, legalabbis miattunk, szurkerek miatt...
Bonu 30 eves, meghosszabbitott a szerzodese, volt vele magatartasbeli problema, amit a klub nem toleral ("a klub mindenek felett"), most lehet vedo vilagrekord aron eladni.
Ergo: varjuk a licithaborut, az indulo kikialtasi ar 60M EUR!

Juventino73 2017.03.03. 10:35:20

Mielott felreertitek, ezt nem en gondolom, csak leforditottam Paratici mondasat kozerthetoen... :-)

harciretek 2017.03.03. 10:50:52

@Juventino86: A különbség annyi, hogy a PSG-nél van az a pénz, ami miatt a játékos akarata gyorsan változik :) Nálunk a sikerességünk kulcsa a játékosok hozzáállása, aki fejben nem 100%-ra a Juventusra koncentrál, mehet. Az, hogy vannak összezördülések, főleg egy meccs hevében, nem feltétlenül rossz. Ha ezeket nem sikerül profi módon tisztázni, akkor lépni kell. Reméljük, hogy ebben az esetben sikerül mindent elsimítani. Egyébként Bonuccinak szerintem ez a természetes közege, máshol nem lenne ekkora király. A Juve túlélné a távozását, az ő karrierje nem biztos, hogy jó irányt venne.

NagyonJuve 2017.03.03. 12:11:31

@babo0410: pontosan. Sanchez jobb példa. El akart menni a barcaból, el is ment. El akar menni az Arsenalbol szerintem el is fog. Ezeket senki nem veszi tudomásul.

Dybala11 2017.03.03. 12:21:45

@NagyonJuve: A Barcelona nem is marasztalta. Nem volt egyáltalán meggyőző, és mivel érkezett Suarez jó pénzért eladták.

Watakuki 2017.03.03. 13:07:06

@Jóska gyerek: Bonucci - nak talán 4nyilatkozata volt ezzel kapcsolatban, abból 3 ban tagadott. Ezek után miért 99 százalék, hogy távozik...?

NagyonJuve 2017.03.03. 13:28:27

@Dybala11: nem is lett volna értelme. De gondolom sok esetben van még. Payet, di Mária stb. Csak azt akartam mondani nem csak a juvenál van, hogy a játékos akarata a döntő. Ne legyünk már ennyire szűk látókörűek.

Juventino86 2017.03.03. 13:53:43

@harciretek: Igen, nyilván a pénz is fontos faktor. Abban is egyet tudok érteni, hogy ha Bonucci 30 évesen kiszakad a természetes közegéből, akkor onnan már csak lefele vezethet az út.
@babo0410: A PSG játékospolitikáját azért hoztam fel példának, mert ott legalább nem a farok csóválja a kutyát. Megértem, hogy egy klub nem lehet börtön egy játékos számára, de azért itt szerződésekről beszélünk. Jog szerencsére még van a világon. :D A klubunk simán megtehetné, hogy beint az összes érdeklődőnek, arra hivatkozva, hogy Bonuccinak szerződése van a Juvéval, és pont. Természetesen nem az a cél, hogy akaratuk ellenére láncoljuk magunkhoz a játékosainkat, de azért fontos lenne, hogy a klubvezetés autoritása valamivel markánsabban jelenjen meg ilyen helyzetekben. Ez nagyon lényeges dolog.

4Evorg 2017.03.03. 15:07:47

@Juventino86: Tökéletesen leírtad amit itt sokan gondolunk. +1000

.Bulldeo 2017.03.03. 15:56:58

@Juventino86: szerintem ez a vissza-visszatérő "játékos akarata a döntő" gondolat, amit nyilván nagyon egyszerű gyűlölni, hihetetlenül túl van tolva itt a blogon, mert semmiféle részleteket nem tudunk a háttérben húzódó folyamatokról. Vidal esetében a legégbekiáltóbb az volt, hogy áron alul lett eladva, és nem lett hasonló kaliberű játékossal pótolva. De ezt leszámítva kicsit túl van dramatizálva, hogy mi a top klubokhoz képest milyen könnyen engedünk el játékosokat (megjegyzem úgy, hogy a top klubokkal fizetésben nem tudunk versenyezni).

Lehet, hogy Bonucci már idén nyáron ment volna Guardiolához, és a klub azt mondta, hogy nem. Senki nem gondolhatja, hogy a Juventusnak egy ilyen esetben az lenne az érdeke, hogy a Juventus család egy fontos tagjáról ismert legyen a tény, hogy le akart lépni. Amikor megtörténik a döntés, onnantól jön kifelé a mosoly. Még egy gondolat ehhez a fikcióhoz: mi van, ha Marottáék most azzal szembesülnek, hogy Bonucci, a nagy juventino ebben a szezonban furcsa mód szint alatt teljesít? Vajon el kellett-e volna engedni? Vajon egy következő horribilis ajánlatra el kell-e engedni? Etc..
Nem hiszem, hogy Marottáék munkája annyira egyszerű lenne, mint ahogy azt sokan látják.

venember83 2017.03.03. 16:55:46

@.Bulldeo: túltoljuk? Olvasói oldalról lehet. De a cikkekben soha nem írjuk oda csakúgy, mindig csak akkor, ha a forráscikkben is szerepel az adott kijelentés. Csak az egyértelműség végett.

.Bulldeo 2017.03.03. 17:11:10

@venember83: nem az adminokra gondoltak, hanem úgy általában ránk, a kommentelő közösségre. Egyébként kényesen szoktam ügyelni ilyen esetben a T/1-re, ez a mostani passzív szószerkezet megtévesztő.

.Bulldeo 2017.03.03. 17:15:58

@.Bulldeo: jav.: "nem az adminokra gondoltam"

babo0410 2017.03.03. 18:33:19

@Juventino86: Be lehet inteni a kérőknek, csak nem minden esetben célravezető, ha nem engedjük el a játékost.
És nem tudjuk mi zajlik a háttérben, de szerintem azért a háttérben komoly megbeszélések, egyeztetések zajlanak mielőtt valakit elengedünk. Gondolom azért még az eladás előtt megpróbálják meggyőzni.
És ez más csapatoknál is így megy.
Pl. ott van Cristiano Ronaldo esete, aki korábban már legalább is a sajtó szerint, közel állt ahhoz, hogy elhagyja a Reált. Aztán kapott egy nem csúnya fizetésemelést, és azonnal elmúlt a rossz kedve, és formába lendült. Őt meg lehetett győzni pénzzel. Mi ezt szerintem nem is nagyon akarjuk, másrészt meg nem is tudjuk megtenni a végtelenségig.

Juventino86 2017.03.03. 19:30:39

@babo0410: Abban maximálisan igazad van, hogy mi nem tuduk mindenkit pusztán pénzzel meggyőzni. És erre szerintem sincs szükség. Legyen rang a Juventusban játszani!A háttérben nem tudom, mi zajlik, az viszont mindenki számára látható, hogy Bonuval valami nincs rendben idén. :(
Ha nem is intünk be minden kérőnek, akkor keményen be kell árazni a legjobbjainkat. Bonuccit 50-55 millió eurón alul nem szabad elengedni.
Van olyan eset, amikor valóban az a célravezető, ha egy játékost elengedünk. Pogba esetében, most már ki merem jelenteni, annyi pénzért el kellett engedni, jó üzletet kötöttünk.
Azt viszont továbbra is tartom, hogy a vezetőség túl nagy teret enged a játékosok akaratának. Nem beszélve arról, hogy néhány játékos ügynöke is el van szállva rendesen. Ha tartósan nagy klub akarunk maradni, akkor a vezetőknek keményebbnek kell lenniük ezen a téren. Nem szabad, hogy a játékosok akarta zsarolásként hasson, nem szabad, hogy az ügynökök nyomást tudjanak helyezni a vezetőségre. 1-2 éven belül az lehetne a cél, hogy szeretett csapatunk a célja, egy álma legyen egy játékosnak, nem pedig köztes állomás vagy ugródeszka.
De tudom, hogy ezt részben az elfogultságom és a csapat iránti szeretetem mondatja velem. Számomra érthetetlen, hogy ha valaki a Juvéban van, hogyan vágyódhat el. :D :D Éljen a csapat mindörökké!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4139) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása