Nedvěd: "A Juventus meg akarja nyerni a Bajnokok Ligáját"

nedved_pavel_oltonyben.jpgA Juventus legendája, Pavel Nedvěd, aki pillanatnyilag igazgatói pozíciót tölt be a klubnál, megerősítette, hogy a zebramezes együttes szeretne felülni az európai labdarúgás trónjára.

"A Juventusszal visszatértünk Olaszország csúcsára. Andrea Agnelli most Európa csúcsára is oda akar érni. Meg akarjuk nyerni a Bajnokok Ligáját, s meg fogjuk próbálni." - nyilatkozta Nedvěd a Juventus céljairól.

"Ami a pályafutásom legnagyobb sikere lehetett volna, helyette a legnagyobb csalódás lett: a Milantól elszenvedett vereség a Bajnokok Ligája 2003-as döntőjében. A sárga lapok miatt kihagytam a mérkőzést, s az volt pályafutásom legnagyobb csalódása.

Sajnálok-e valamit? Hogy soha sem játszottam a Manchester Unitednél, pedig szerettem volna. Az átigazolás soha sem merült fel, csak a Chelsea jelentkezett. Szerettem Paul Scholes és Ryan Giggs generációját, amelyet csodáltam. Egy kicsit irigykedtem Karel Poborskýra, aki játszott a Manchesternél, s nagy meccseket tapasztalhatott meg. Tudom, hogy még mindig érzi ezt a szerelmet.

Ami a legjobb gólomat illeti, az volt, amikor a Bajnokok Ligájában idegenben játszottunk az Ajax ellen 2004-ben, s 1:0-ra győztünk. Egy nagyon szép gólt szereztem, amelyre szívesen emlékszem, jobb külsővel találtam a felső sarokba. 

A "Cseh Fúriát"  végül arról is megkérdezték, hogy ki volt a legjobb csapattársa és a legkellemetlenebb ellenfele.

"Ami a csapattársakat illeti, sokan voltak, s senkit sem akarok megbántani. De ha csak egyet kellene megneveznem, Zlatan Ibrahimovićot mondanám. Olyan csatár, aki fel tudja törni a védelmeket, félelmetes ereje és magassága van, továbbá kiváló technikával rendelkezik. 

Ugyanakkor, amikor a Juventushoz jött, képtelen volt betalálni. Amit ma láthatnak, az főként annak köszönhető, hogy Fabio Capello minden egyes edzés után fél óráig gyakoroltatta vele a rúgásokat. 

Ami a legnehezebb ellenfelet illeti, sokan voltak. Talán Javier Zanetti az Interből. Ugyanabból az anyagból gyúrták mint engem: rengeteget futott, fáradhatatlan volt és mindig rákapcsolt. Nehéz volt ellene játszani. Egy hasonló kérdésre ő az én nevemet említette, így ez kölcsönös."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6811788661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juveboy92 2016.10.11. 09:07:57

még a végén kiderül hogy Nedved bíztatta Pogbat a váltásra:))))

Hiribi27 2016.10.11. 11:40:56

Ez az első olyan nyilatkozata, ami csalódás számomra. ibra???? Na ne már!!!!

delpi0823 2016.10.11. 12:00:05

Akkoriban amikor o jatszott az olasz liga magasan a legjobb volt miert vagyodot Manchasterbe?ezt nem nagyon ertem....

GabeTR 2016.10.11. 12:29:22

@delpi0823: Nem vágyódott, de szerette volna kipróbálni. Ez nem ugyanaz.
Egy Beckham, Scholes, Nedved, Giggs középpályára minden ínyenc csettintett volna.

pedronegroo 2016.10.11. 12:53:48

Gondolom most már Nedved is áruló lesz mert nem juvés pizsit hord...

Shyr Kahn 2016.10.11. 13:01:28

Evek ota olvasom a hireket es kimagasloan kevesen nevezik a volt jatekosok kozul Alex-et, vagy Trezeguet-t, mint a legjobb jatekost, akivel jatszottak. Nem igazan tudom ezt mire velni. Nekem barmelyikuk jobb jatekosnak tunt, mint Ibra valaha volt, vagy lesz.

pedronegroo 2016.10.11. 13:17:49

@Shyr Kahn: Ibra nagyobb arc, nagyobb egyéniség lehet ezért választotta Nedved is. De ahogy írta a fizikai ereje meg a technikája az ami meggyőzte, ezzel meg nehéz vitatkozni. Egyébként meg Pavel ismeri mindegyikőjüket és valószínű a legerősebb személyiséggel rendelkező karakterek jönnek be neki. Ezzel egyébként így vagyok én is, hiába Alex a legnagyobb juventino nálam még se Ő a legnagyobb kedvenc(bár anno Ő volt). Én egyéniség plusz futballtudás alapján rangsorolok: 1. Pirlo (hatalmas arc és egy zseni pedig Inter szurker) 2. Zidane (pedig messze nem a leghasznosabb és legsikeresebb Juve játékos volt, de elegáns játéka, technikája és vezéregyénisége miatt top kedvenc) 3. Nedved (az kéttüdejű cseh fúria ez mindent elmond a miértről)

Drotkoszoru 2016.10.11. 14:56:45

"Ugyanakkor, amikor a Juventushoz jött, képtelen volt betalálni. Amit ma láthatnak, az főként annak köszönhető, hogy Fabio Capello minden egyes edzés után fél óráig gyakoroltatta vele a rúgásokat."

Na igen, örülök neki, hogy ezt felhozta Nedved is, mert érdekes mód ezt sokan elfelejtik Ibra Juvéban töltött időszakáról. Közel sem volt meg benne a gyilkos ösztön, ritka pocsék volt a helyzetkihasználása és a gólátlaga kb. ugyanolyan volt, mint Moratának, pedig a svéd állandó kezdő volt. Emlékszem rá: a 12. Juvés BL meccsén talált be először, a második szezonjában pedig 35 bajnokin 7 gólig jutott, a közönség pedig egy időben rendszeresen kifütyülte a gyenge teljesítménye, helyzetkihasználása miatt. Capello nem véletlenül gyakoroltatta vele a kapura lövéseket edzés után, sokat köszönhet neki Ibra. Őszintén szólva: számomra a legkevésbé sem volt szimpatikus Ibra míg nálunk játszott, persze ebben közrejátszott az is, hogy Capello miatta padoztatta Del Pierót, akkor is amikor nem volt indokolt (a 2005-2006-os szezonban pl. Alex 20 gólt lőtt minden sorozatot figyelembe véve, pedig rendszeresen a padról kellett beszállnia és megmentenie a csapat seggét, akkor is amikor Zlatan hetekig-hónapokig gólképtelen volt). Ettől függetlenül a technikai képességei, fizikai adottságai már akkor látszódtak, ahogy az is, hogy kiváló játékos lesz belőle (bár akkoriban azt nem gondoltam volna, hogy ekkora gólzsákká válik, sajnos épp az Interben teljesedett ki, miután tőlünk távozott).

JuventusFanatikus 2016.10.12. 11:41:04

@pedronegroo: Nekem is az örök kedvencem Pirlo, de én úgy tudom neki mindig az volt az álma, hogy válogatott legyen.Tudomásom szerint Barcelona rajongó.Eddig nem hallottam arról, hogy sintér szurkoló lenne.

Ha már szóba került Pirlo, valaki tudja, hogy van-e Pirlo könyve online verzióban magyarul, ahol el bírnám olvasni?

alexGicamo 2016.10.12. 17:28:12

@Shyr Kahn: Engem is meglep, hogy nem az én drága ALEXEMET mondta legjobb csapattársának .
Zanetti neve kevésbé volt meglepő válasz számomra.

FORZA JUVE PER SEMPRE !!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3378) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (912) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9908) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4150) mercato (4137) nyilatkozat (7435) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása