Wenger: „Őrült összeget kér a Juventus Pogbáért”

Wenger Arsene.jpgAz Arsenal meghatározó szakembere, Arsène Wenger véleménye szerint a Juventus által kért 120 millió eurós átigazolási díj teljesen őrült összeg.

A francia középpályás várhatóan a nyáron a Manchester Unitedhez szerződik világrekordot jelentő összegért, miután 2012-ben pont a manchesteri klubból távozott a kevés játéklehetőség miatt.

„Teljesen őrült összeg, ha az ember nem tudja maga kigazdálkodni.” - mondta az elmúlt években leginkább a nagyszerű pénzügyi mutatóival és kiegyensúlyozott játékosigazolási politikájával, nem pedig a sporteredményeivel kiemelkedő klubot képviselő szakember egy sajtótájékoztatón.

„Amennyiben egy klub nem engedheti meg magának a játékost, akkor nehéz megindokolni egy ekkora díjat. Teljesen felfoghatatlan összeg a hétköznapi emberek mindennapjaihoz viszonyítva. Ez egyértelmű. Azonban olyan világban élünk, ahol minden világszintű tevékenység rengeteg pénzt hoz.

A futball világszintű verseny lett, és ezért a klubok megengedhetik maguknak ezeket a kiadásokat. Hogy indokolható-e mindez olyan értelemben, hogy a futballista a visszahozza a befektetést? Ezt soha nem fogja tudni senki kiszámolni.

Amióta ebben a világban dolgozok, mindig úgy véltem, hogy az aktuális rekordösszeget nem lehet túllépni, és minden esetben tévedtem is. Pár év múlva talán 200, 300 milliókról beszélünk majd, ki tudja?” - zárta az interjút a francia szakember.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr508926402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ravanelli 2016.08.01. 09:55:09

Keresztapám azt szokta volt mondani,hogy "Annak van elsőbbsége,akinek megadják".
Itt is az a helyzet,hogy őrült az összeg,de még őrültebb,aki megadja...
Én cdket gyűjtők,elég komolyan(elnézést az offért!)
Van olyan példányom,amitől nem válnék meg,de ha be kéne árazni,azt mondanám,hogy 200 rongy.Nomost ha erre előkerülne valami eszement,hogy ő vinné...dilemma lenne a javából!

Grinta 2016.08.01. 10:10:56

@Ravanelli: Kiváló példa!Hasonlat arra,aminek "eszmei értéke van"...mind az eladó szempontjából,és ami fontos a vevő szempontjából is,azt miként árazod be??Fájdalmas dolog,nehéz kérdés megválni valamitől ami sokat jelent-a szívnek

Zsöné 2016.08.01. 10:32:04

" Teljesen felfoghatatlan összeg a hétköznapi emberek mindennapjaihoz viszonyítva"

Ja, mert a 8 millió fontos fizu nem az...

@Ravanelli: Milyen cd ér 200 rongyot?

Watakuki 2016.08.01. 11:25:35

Az hogy mi ekkora árat kérünk érte, finom jelzés, hogy eszünk ágában sincs megválni tőle. Az egyetlen örült ebben az üzletben az MU, aki képes lenne kifizetni.

Egyébként csak nekem tűnt fel, hogy az "Órák kérdése" illetve a "bármelyik pillanatban" kezdetű cikkekből lassan másfél hete semmi fejlemény nincsen...?

Zsöné 2016.08.01. 11:30:16

@Watakuki: Nekem is feltünt! Kiváncsi lennék, hogy maradása esetén akik leárulózták, köcsögözték miként követik meg magukat?

2016.08.01. 11:40:45

@Watakuki: Pontosan ez az, ami miatt én még vmennyi esélyt adok Pogba maradására, legalábbis remélem h nem hagyjuk magunkat h hülyét csináljanak belőlünk h húzzák az időt itt bárki is az.
Ha vki bizonyos ideig nem lép, visszavonjuk a dolgokat és csókolom.

Gabuero9 2016.08.01. 11:41:50

@Zsöné: amugyost ugrik be visszaemlekezve egyik cikkre hogy allegri azt mondta pogba es evra nem kert plusz 1 hetet. Szerintem nekik is holnap kene megjonniuk. Kiderul

venember83 2016.08.01. 12:05:30

@hellan: vagy csak húzzák az időt, míg találnak valakit Pogba helyére, hogy ne a megaátigazolás után próbálják meg minél inkább lehúzni a Juventust (hanem előtte).

Nathas 2016.08.01. 12:53:39

@venember83: Szerintem is csak időhúzás a helyettes megtalálása erejéig. Bár azt hiszem, hogy nincs olyan klub a világon, akinek ha bekopogtatunk a középpályásáért, ne tudná, hogy a 110 millát akarjuk éppen náluk hagyni. Vastagon fog majd a pax, de hát ez van. Az összeg mégiscsak 2 jó játékos ára.

@Zsöné: Azért ha marad sem kell hasra esni tőle, mert az a mondat még nem hagyta el a száját, hogy BL-t nyerek a Juve-val és majd utána új kihívás elé nézek. Maradása minden bizonnyal csak az üzlet meghiúsulása és nem Pogba akarata miatt lehetséges (persze ne legyen igazam).

molnaratti10 2016.08.01. 12:54:55

Ibra mezéből már 90milliò € értékben adtak el.
Gyanítom így Ibra egymaga meg tudja venni Polpòt a ManU nak.
Sajnos.

patrik1112 2016.08.01. 12:57:12

@molnaratti10: abbol a nagy resze nem a MU penze.

molnaratti10 2016.08.01. 13:02:02

@patrik1112: ok,de egy hèt alatt!!!
Akkor 3 hònapot nézve?

Zsöné 2016.08.01. 14:25:41

@Nathas: Én nem azt mondtam, hogy essünk segre Pogba teljesítményétől. Tisztában vagyok vele, hogy hatalmas körülötte a "hype" amit sokkal tapasztaltabb embereknek is nehéz kezelni. Csupán néhány fórumtárs gusztustalan megnyilvánulása Pogba irányában lepett meg. Nálam a divatdrukker legfőbb ismérve, hogy ameddig nálunk játszik ISTENKIRÁLY utána meg rühes kutya (nyílvan vannak kivételek lásd Figo disznófeje )

Grinta 2016.08.01. 14:44:13

@hellan: Én úgy látom Te nem igazán érted mi is folyik itt-a ki húz le kit,és a ki néz hülyének kit téma körben-Man.United-nek kell Pogba.Kell.És ha valami kell,akkor csengess érte annyit,amennyit kérünk érte.Ennyi.Lehet itt tárgyalgatni+húzni az időt..teljesen lényegtelen.Az üzlet megköttetik,mert Manchesterben vannak a fontkötegek..Juventus kényelmes helyzetben van,tehát ha itt valaki hülyének néz bárkit is,akkor az csakis a Juventus lehet

2016.08.01. 14:48:38

@Grinta: Visszakérdezek: te látod esetleg a háttérben h mi megy h ennyire leegyszerűsíthesd a dolgokat?
Lehet a média úgy mellé viszi az egészet, mint tavaly a Draxler sztorit. A másik h legyen h kell a MUnak Pogba és az egyezség megvan és szívózhatunk is egy ideig, de ha belemegyünk és utánpótlás nélkül maradunk? Itt az idő az ellenségünk.

epaska 2016.08.01. 15:07:36

Tud arról valaki, hogy pontosan mikor kellene visszajönnia Pogbának a szabiról?

Én optimista vagyok Pogbával kapcsolatban. Szerintem a nyaralás alatt ő nem akar foglalkozni semmivel. Majd ha vége a pihinek, biztos kapunk tőle választ. Egyébként a MU-ba biztos nem fog eligazolni. Egy lehetőséget bukna... BL. Neki ez a legfontosabb. Ha még is így lesz állom a sarat. Ha a Real vagy a Barca integetne neki ennyire, ahogy a mu, már én is maskeppen gondolnam.

Ravanelli 2016.08.01. 16:26:46

@Zsöné: Mondjuk egy Metallica "Ride the Lightning",amiből az első széria zölddel lett nyomva kék helyett.Pár száz darab per világ.Nomost ha ezt aláírta Cliff Burton,aki azóta már meghalt,tehát nem dedikál többé,plusz a világon az az egy aláírt példány van belőle...az máris lehet 200 rongy...
Természetesen a ritkasága miatt.
Jómagam húsz rongynál többet nem adtam cdért,és 40- nél többet nem kaptam.

epaska 2016.08.01. 17:03:50

@Apuleius: Akkor pár napig még biztos nem lesz vége a storynak.

Ha Pogba 7-én Torinó felé veszi az irányt, szinte biztos marad szerintem.

Zsöné 2016.08.01. 17:36:27

@Ravanelli: Megértelek! Ez nem is tudtam! Cliff meg hát.... Ő a zene Del Pieroja!
Nekem egyszer volt a kezemben egy Metallica: Juctice for all cd Amerikai (Warner) nyomásban. Hogy az "mit szól" ...
Melyik cd-ért adtál/kaptál ennyi pénzt?

Grinta 2016.08.01. 18:06:47

@hellan: Mert ennyire egyszerű.Látni nem látom,de tudok a sorok között olvasni.Ez a Draxler storynál jóval komolyabb.Pogba menni fog,csak a piszkos anyagiakon megy a huzavona.Az idő faktorról meg annyit-az Nekünk dolgozik..nekünk van kész csapatunk gyakorlatilag,és nem pedig fordítva.Man.United nem engedhet meg magának újabb presztízs veszteséget,többek között azzal hogy nem jut be a Pl négy csapata közé..ezáltal a Champions League-be.Pogbát gondolják a kulcsnak,és Ő Man.United játékos lesz.Ha nem így lesz,Én leszek az első aki megköveti saját magát..lévén hogy ha jól emlékszem mikor opciókban gondolkodtunk hogy hova igazol6 Paul,talán Én voltam az egyetlen aki bedobta a dolgot,és megmagyarázta a kihívás részével,meg hogy oda visszamenni Királyként,ahonnan szolgaként távoztál egykor,annál fenségesebb érzés kevés létezik.-Meglátjuk kinek lesz igaza

Ravanelli 2016.08.01. 19:51:45

@Zsöné: Running Wild "Black Hand Inn"japán first press,dedikált-őt vettem.
Eladni valójában kazettát sikerült 40- ért egy svájci manusnak.
Abban az volt a kunszt,hogy a világon csak pár darab létezik belőle,nekem meg pont volt egy.Az Aftermath nevű francia banda demója volt ez,1987- ből.
Amit meg én tartanék 200- ra(de csak azért,hogy nehogy megvegye már valaki), az a Gamma Ray
"Blast From The Past"ltd.first press dupla digipack kiadása,melyet én magam dedikáltattam!

Zsöné 2016.08.01. 20:34:50

@Ravanelli: Running Wild, Gamma Ray, Metallica.... Te sem mai csirke vagy :) de legalább jó a zenei ízlésed :)

Ravanelli 2016.08.01. 20:52:22

@Zsöné: 1987- ben már Helloween koncin voltam!
Szóval tényleg nem most kezdtem,de ez nem jelenti azt,hogy ott le is ragadtam!
Simán képben vagyok a mai bandákkal kapcsolatban,veszek is tőlük ezt- azt

Ravanelli 2016.08.01. 22:45:25

@Rikoo: Abszolut!
De szerintem szétoffoljuk a blogot:)

Rikoo 2016.08.01. 22:54:44

@Ravanelli: fater is. Van 2 db szekrény amin 3000 illetve 3500 van. De van még egy másik házban 700 illetve egy 1000-es szekrény. Amit idén gyüjtött azt nem tudom. Vateráról és Ebayről veszi mindig.
Mindig japán nyomásról beszél nekem, de nem igazán értem mivel jobb, mint a többi.:D
Nagyon megszállott. A 80-as években mindig utazott az összes koncertre a közelben. Mondjuk úgy Németorszég volt a max ahova elment.
Leginkább az AOR-t szereti, de a trashen és a modernen kívül az összes rockot szereti. Neked melyik a kedvenc stílusod?

Rikoo 2016.08.01. 23:44:45

@Zsöné: a másik ház az a szülőház egy falun ahol már csak az egyik nagyszülőm él egyedül. Nem kell mindig okoskodni, mert nincs mivel.

Zsöné 2016.08.01. 23:45:32

Ezt most miért kellett kitörölni? Netán csak engem zavar ez a nagyképűség?

Zsöné 2016.08.01. 23:46:41

@Rikoo: Nem kell hergelni a blogot a mindent tudó családoddal!!!!

Rikoo 2016.08.01. 23:48:18

@Zsöné: Milyen mindent tudó családommal? Szart se tudsz rólam és a családomról. Hagyjál békén! Én hergelem a blogot?
Akkor te mit csinálsz folyamatosan?

Apuleius 2016.08.01. 23:49:53

Fejezzétek be a személyeskedést, ez az utolsó figyelmeztetés!

Rikoo 2016.08.01. 23:53:33

@Apuleius: nekem nagyon elegem van, hogy folyamatosan belémköt. Pontosan ez volt amikor a másik felhasználónevét használta...

Zsöné 2016.08.02. 08:39:41

@Rikoo: Milyen másik felhasználónevét???
Lassan többet tudunk rólad, mint ami megosztható lenne.
A Belgiumból kapott eur fizetésed, a másik ház, 8500 cd, az utánpótlást kinevelő keresztapu...
Ezek az infok semmilyen formában nem tartoznak a Juvéhoz és nincs is rá itt szükség, főleg nem ilyen beképzelt, nagyképű stílusban.

@Apuleius: Elnézést, de ez a beképzelt maszlag nagyon idegesít!

Ravanelli 2016.08.02. 10:33:56

@Rikoo: Fő csapás a NWOBHM(ebből a korból teljesen eredeti cuccokat lehetetlen gyűjteni,hisz akkor még nem volt cd,csak vinyl.Úgyhogy egy első nyomású,'89 utáni cd a max,amit ki lehet hozni ebből!
A japán cdket azért gyűjtjük,mert van rajta egy ún.Obi,ami egy japán felirattal teli szalag,ami minden mástól megkülönbözteti.
Plusz valószínűleg tesznek rá egy sehol meg nem jelent bónusz dalt,mert a japperek úgy vannak vele,hogy az nekik jár.Viszont meg is fizetik.Nekem volt egy olyan projektem,hogy minden dél- amerikai ország thrash/ black/death metal bandájától veszek minimum egy cdt...
Tudod,mi nem vagyunk normálisak

Grinta 2016.08.02. 10:47:21

@Ravanelli: Én leginkább az új hullámot hallgatom,de a nagyok sem maradnak ki természetesen!

Grinta 2016.08.02. 10:51:00

@Ravanelli: Dead by April most kedvencem nagyon,meg a skandinávok

Grinta 2016.08.02. 10:54:10

+Nothing More,Sonic Syndicate,Disturbed,Subscribe,Five Finger Death Punch,+most vettem egy Ramones könyvet

Grinta 2016.08.02. 10:55:03

+amiket Te is írtál

Rikoo 2016.08.02. 12:24:41

@Zsöné: senkit nem zavar csak téged. Nem hiszem el, hogy nem veszed észre magad. Beszólsz másoknak, te aztán nagyon tudod az életet. Biztosan nagy ember vagy. Másik ház b+. Mit zavar téged egy roskadozó 70 éves ház? Szerencsétlen mamám él ott egyedül. Ilyen problémáid vannak?
Saját magaddal vannak problémáid nem velem. A blogon másokról is igen sokat tudni, miért Nem őket savazod. Szálljál már le rólam.
Ez egy Juventus blog, de folyamatosan veled kell vitáznom, mert a magánéletemet szidod.
Soha semmit nem mondtam nagyképűségből, mert nem vagyok az és egyébként sem tudsz semmit az életemről, hogy milyen.
Olyan problémáid vannak ami senki másnak nem az.
Légyszíves kerülj engem és hagyjál békén!

Apuleius 2016.08.02. 12:33:09

@Zsöné: @Rikoo: A jövőben ugorjátok át egymás hozzászólásait, marha unalmas, hogy minden cikknél megy a szájkarate.

Én nem érzékelem azt a beképzelt stílust Rikoo hozzászólásaiban, de még ha lenne is, az sem adna semmiféle felhatalmazást vagy jogalapot arra, hogy állandó jelleggel kötekedj és személyeskedj vele. Ugord át a hozzászólásait, ha Téged zsigeri alapon zavar, ennyi az egész.

Rikoo 2016.08.02. 12:38:42

@Ravanelli: e-mail címet nem szívesen adok meg, mert látod mik történnek itt a blogon.:)
Ellenségeket mindenhol lehet szerezni...
Más lehetőség pedig nem nagyon van. De amiket írsz, biztos vagyok benne, hogy nagyon nagy gyüjtő lehetsz.
Akkor ezért olyan egyedi a japán nyomás.
Te inkább a zúzósabb vonalat szereted.:D
A rock zene egy életstílus amit egy egész életen át lehet vinni.
Voltam 1x egy CD börzén amin rengeteg 70 éves illetve 80 éves ember volt és akkor jöttem rá, hogy ugyanez lesz fater is. Gyerekkorától kezdve haláláig a rock megszállottja. Valószínűleg Te is ugyanilyen lehetsz.:)
Az újak bandák már nem tetszenek annyira?

Apuleius 2016.08.02. 12:56:08

@Grinta: Ramones... Na igen, az nagyon jó.

Ravanelli 2016.08.02. 13:21:07

@Rikoo: hogy mik történnek?Semmi ez,barátom.
Nézd meg a csakfocit vagy az üllőit:)
Vagy mondok mást.Volt egy Fb.metal titkos(!) csoportom.
Benne olyan szakemberekkel,mint szerénységem,vagy a Metal Hammer főszerkesztője.
Elit szakembergárda.
Nomost ezek az emberek egymás nőjét nyúlták le,feljelentgették egymást.Fogtam és otthagytam a saját csoportomat,amiért majdnem két évet küzdöttem.
Zárt,titkos csoportból se lehet kiszűrni,akit pedig ki kéne....
Új zenék?Veszek A7X,Trivium,Parkway Drive,BFMV,BVB...

Rikoo 2016.08.02. 18:34:04

@Ravanelli: na én ezért nem megyek már másik blogra. Nso, Fourfourtwo, csakfoci és az összes többi sportblog az katasztrófa.
Facebookon is inkább csak olyan csoportokba vagyok benne akiket személyesen ismerek.
Na az kemény. Utólag derül ki mindig ki milyen ember. Csak sajnos sokszor már kés.
Hát én igazából nem ismerem ezeket a bandákat, fater által a nagy klasszikusokat ismerem, de nem annyira kedvelem ezt a zenei stílust.
Én már más generáció vagyok. De tisztelem ezt a zenét is és azokat akik ezt szeretik.

babo0410 2016.08.02. 19:03:07

@Ravanelli: És ez a különleges Metallica CD nem nálad van? Mindent megadnék egy ilyenért. Imádom őket annak ellenére, hogy én a rap zenét kedvelem. Ennek ellenére sok metal/metacore bandát szeretek. Az ízlésed remek. ;)
Wengernek meg savanyú a szőlő! Nem akar hozzájuk menni senki, már megint nem tudnak kit igazolni, most irigykedik. Tudja nagyon jól, hogy az Arsenal idén se rúg labdába. Szerintem fel kéne állnia a padról. Érdekes Ranieri fele ilyen kerettel, mint ami nekik van bajnok lett.

Ravanelli 2016.08.02. 20:22:54

@Ravanelli: ez pedig a zöld RTL nyomat vinylen.Nem túl drága ahhoz képest,de dedikálva,ahogy említettem-10-15- szörösét érné.
Vagy még többet.
m.ebay.com/itm/METALLICA-Ride-The-Lightning-French-Import-Misprint-BERNETT-Colored-Vinyl-LP-/142062011056?nav=SEARCH

Grinta 2016.08.02. 21:45:14

@Rikoo: Bocsánat hogy beleszólok..de ez nem generáció kérdése!

Rikoo 2016.08.02. 21:58:28

@Grinta: kérdezd meg a 90 után születteket, hogy milyen zenéket szeretnek és rájössz, hogy ez generáció kérdése.

MDaniel98 2016.08.02. 22:08:24

@Rikoo: Én bőven 90-en után születtem, és hallgatok a Rocktól elkezdve (Bon Jovi,U2, Offspring, Scooter)

Ilyeneket is:www.youtube.com/watch?v=q72VoGTLjVs

Grinta 2016.08.02. 22:10:11

@Rikoo: Akkor ez elég nagy baj.Mert nem értékelik az olyan zenét ami hangszerrel kel életre..nem pedig gombok csavargatásával...Másként megválaszoltad azt is hogy Én nem 90 után születtem.

Grinta 2016.08.02. 22:15:02

@MDaniel98: Nem akarlak cseszegetni de..Bon Jovi+az a Disney istenverése...amit ide belinkeltél..Hát öcsém az 12éves kiscsajoknak készült.Scooter is megér1misét

MDaniel98 2016.08.02. 22:20:39

@Grinta: A Disney-t azt vágom, de Bon Jovival mi a baj?
Oké, nem egy Metalica, yes, de szerintem az It's my life pl.: az már rocknak minősül. death metal-t meg az életben nem fogok hallgatni.

Rikoo 2016.08.02. 22:24:56

@Grinta: nem kell feltétlenül problémaként tekinteni rá. Ez is egy divat ami mindig változik. Olyan, mint a ruha.
Nem kell semmilyen zenét szidni, mert a zene arról szól, hogy élvezzük akármilyen is tetszik. Pl. a mulatós zeneileg a legalja, de mégis sokan szeretik és éneklik és buliznak rá.
Egyébként én nagyon is értékelem a nem elektronikus zenei alapokon lévő zenéket és nagyon szeretem is. Egész gyerekkorom rockzenéről szólt és koncerteken is voltam. Tanultam zongorázni, gitározni és most szeretnék megtanulni ütőshangszereken is játszani. Pont most váltok sportról át a zenére, mert rájöttem, hogy ebben több érzékem van és jobban is szeretem.
Sajnos többet nem mondthatok, mert Zsöné beszól megint...
De alapjába véve ez a generáció 90%-a nem az élő zenei alapokon lévő zenéket szereti elsősorban.

Rivendell 2016.08.02. 22:25:11

Scooter pedig jó volt anno,sokat hallgattuk foci közben,kint a szomszédos üres telken játszva

Grinta 2016.08.02. 22:30:51

@MDaniel98: Ízlésről vitatkozni nagyon nehéz.Bon Jovi-It's my life...attól hogy van benne gitár,az attól még nem rock zene..abban az értelemben ahogy a rockerek gondolják,biztosan nem.De vannak olyan zenéik azért amik fogyaszthatóak-ezt nem akarom kétségbe vonni

Grinta 2016.08.02. 22:35:07

@Rikoo: "pont most váltok sportról át zenére,mert rájöttem,hogy ebben több érzékem van és jobban is szeretem" Bezzeg mikor Én mondtam hogy nem értesz hozzá..kikérted magadnak : D ezt a ziccert nem lehetett kihagyni,köszönöm

Rikoo 2016.08.02. 22:37:32

@Grinta: így szó szerint nem mondtad.:D

Grinta 2016.08.02. 22:38:34

@Rikoo: Mulatós zenéről pedig csak annyit..tökéletes lenyomata a társadalomnak amiben élünk

MDaniel98 2016.08.02. 22:39:50

@Grinta: Jó, nyilván az, hogy ki mit tekint rocknak meg ki mit még nem az változó.
Ez megint ugye a mihez képest.

Pl.: a Disneys dolgot egyértelműen nem nekem csinálták sem korban (bár ez ugye még a kisebbik "baj" 1-2 év ide-oda olyan mind1) sem nemben feltétlenül, de szerintem annak amit ma popnak nevezünk a 90%-val simán felveszi a versenyt, pl.: a 12 éves lányok által imádott Bieber+One Direction kombónál biztos jobb, és talán több értelme is van, akkor is, ha nem éppen mélyen szántó.

Grinta 2016.08.02. 22:55:32

@MDaniel98: Az a baj hogy a mai pop zene témaköre nagyon messze mutat.Ebben benne van hogy női testtel adnak el egy klipet,a zenét így senki sem veszi észre..benne van az is hogy élőben nem az jön vissza,mint aminek kellene..playback effektus..ezeknél a "tinisztároknál" pedig idővel kibukik az a dolog hogy rühellik ám ez csinálni,és egy idő után már nem megy a képmutatás-ebből van a sok megborulás,mert ez tetszik nem tetszik egy jól felépített (marketing)gépezet,amihez kell egy csini pofika

Rikoo 2016.08.02. 23:13:59

@Grinta: kérdés mit tekintünk pop zenének. Mert pl. Adele is a populáris zenéhez tartozik.
Egyébként a második felével egyetértek.

Grinta 2016.08.02. 23:18:07

@Rikoo: Adele intelligens popzenét csinál..ebben azért különbözik sok másik előadótol

Rikoo 2016.08.02. 23:29:23

@Grinta: nem csak ő. Zeneileg sokkal minőségibb a 10-es évek populáris zenéje, mint ami a kétezres évek elejére volt jellemző. Dalszövegben, viszont bőven van
még hova fejlődni. De talán ez oda is visszavezethető, hogy egyre inkább előtérbe kerülnek olyan előadók akik kihasználva az internet adta lehetőséget saját maguk miatt lettek sztárok. Úgy értem a tehetségük miatt. Instrumentálisan és dalszövegben is. Egyre kevesebb a Britney Spears és hasonló kreálmányok, de azért még mindig jelen vannak.
A lényeg, hogy bőven látható a fejlődés.

Grinta 2016.08.02. 23:36:40

@Rikoo: valóban nem minden zenének van ilyen mondanivalója-korszakának gyöngyszeme..imádom.Annyira szar..hogy már jó www.youtube.com/watch?v=f13iMhvrReI persze az "eredeti" az utánozhatatlan,de kockanadrág kolléga előadásában verhetetlen

KINGovHELL 2016.08.03. 05:08:23

Valaki hallgat keményebb vonulatot is? Manowar, Pantera, Black Sabbath? Esetleg Iron Maiden vagy AC/DC ami befogadhatóbb. Hammerfall, Motörhead? Vagy csak én vagyok ennyire öreg...

KINGovHELL 2016.08.03. 05:09:33

A Black Metalt fel sem hozom, mert az tényleg más világ.

Grinta 2016.08.03. 07:04:06

@KINGovHELL: Lehet csak Te vagy ennyire öreg... :D egy jó Sepultura mehet??

KINGovHELL 2016.08.03. 09:11:02

@Grinta: Ha zúzni akarunk, akkor mindenképp. Csak akkor ne hagyjuk ki a Slayert. Esetleg egy kevés Venom.

Zsöné 2016.08.03. 17:31:57

@Rikoo:
"Sajnos többet nem mondthatok, mert Zsöné beszól megint..."

Addig rázogatod a pofonfát, amíg egyszer beérik a gyümölcse....

MDaniel98 2016.08.03. 17:36:37

@Grinta: Persze, ez egyértelmű. Ez se igaz mindenkire, de azt aláírom, hogy a 90%-kuk beleőrül a népszerűségbe, hogy tulajdonképpen bármit megtehet következmények nélkül stb. A fentebb említett Disneyseket azért nem nevezném sztároknak, ahhoz még meg kell enniük pár tál spenótot, hogy azok legyenek. Inkább ígéretesek. Énekelni tudnak, aztán, ha a Disney leveszi róluk a kezét, hogy mi lesz belőlük azt az dönti el, hogy elszállnak-e maguktól, vagy lesz még időben valaki, aki lerántja őket a földre.

Szerintem nem rühellik ezt csinálni, csak megunják és/vagy nem tudják kezelni a népszerűséget. Aki meg ezt nem tudja kezelni nem való énekesnek. Meg mondjuk focistának se, mert a sztori bizonyos szempontból hasonló.

babo0410 2016.08.03. 19:19:48

@Ravanelli: Nem semmi! Egy havi fizum kb. :)
De ha már zenéről van szó, és az kiderült, hogy van itt jó pár nagy rock fan, akkor pl. Uria Heep, Slade, Nazareth, és egy nagy kedvencem a Jatro Tull? Valaki ezekért rajong?
Vagy vannak itt rap zenét kedvelők?
Esetleg olyan, aki a népzenét imádja?
Én a hip hop zene mellett rengeteg népzenét hallgatok minden kategóriában, de főleg a magyart szeretem nagyon. Kalotaszeg, Nagysajó és leginkább a gyimesi csángók zenéje áll hozzám a legközelebb.

babo0410 2016.08.03. 19:39:05

Ja és kimarad két nagy kedvencem, ha metal vagy rock zene Paddy and the Rats és a The Southern Oracle. Őket valaki ismeri, szereti?

Grinta 2016.08.03. 23:16:08

@MDaniel98: Az énekelni tudnak,arról most így hirtelen csak Selena Gomez jut eszembe...inkább tartaná nyitva a száját,vagy használná másra... :D merthogy semmi hangja nincs,az hótziher..gyakorlatilag effektekből áll össze az egész

Juveboy92 2016.08.03. 23:29:31

@Grinta: de az se baj ha nyitva van , csak győzze nyelni :))))

Zsöné 2016.08.03. 23:48:04

@Juveboy92: Mosolyogj! Ez a 2. legjobb dolog, amit a száddal tehetsz :)

JuventusFanatikus 2016.08.04. 08:41:07

@babo0410: Én néptáncos vagyok, úgyhogy nálam alap, hogy kedveljem a népzenét.Persze hallgatok más fajta zenéket is, de nincs kedvenc zenei műfajom.

MDaniel98 2016.08.04. 10:23:37

@Grinta: És őt egyébként nem énekeltette a Disney. Színészként kezdte, az, hogy ő énekes akar lenni, a saját egyéni döntése volt.

Grinta 2016.08.04. 15:01:30

@MDaniel98: Ok,ez nem volt+csak azt tudtam hozzákötni hogy..Disney.Amúgy az "énektehetségéről" vmit?

MDaniel98 2016.08.04. 19:31:41

@Grinta: Jó csaj.:) Ennyit tudok hozzáfűzni.:)

Justin Timberlake?

Grinta 2016.08.04. 21:15:54

@MDaniel98: Jó csaj.:) Ennyit tudok hozzáfűzni.:)

Zsöné 2016.08.04. 22:57:59

@MDaniel98: Timberlake...Disney...
Basszus... Fókuszálj inkább csak a focira :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (923) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9927) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4170) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4177) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása