Zaza: "Nagyon büszke vagyok arra, hogy a Juventusnál lehetek"

zaza_simone_golorom_2.jpgA Napoli elleni győztes találatot szerző Simone Zaza büszke arra, hogy a Juventus játékosa lehet, s nagyon sokáig szeretné viselni a zebracsíkos mezt.

"Sajnos mindeddig nem sokat játszottam." - nyilatkozta Zaza. "Boldog vagyok, hogy gólt lőttem, nagyszerű érzés, nagyszerű teljesítmény volt. Remélem még tovább javíthatom a statisztikáimat.

Különleges érzés a Juventus Stadiumban játszani. Jártam már itt ellenfélként, s furcsa hatása van, azonban igazán beleborzongtam, amikor betaláltam a Sevilla ellen, vagy a Torino ellen, amikor meghallottam a stadion üvöltését.

Nagyon büszke vagyok arra, hogy a Juventusnál lehetek, s bízom benne, hogy sokáig maradhatok. A kapcsolatom kiváló a szurkolókkal, s egy olyan időszak után, amikor nem ismertek, mostanra már megbecsülnek.

A Juventus a végállomás számomra, ugyanakkor a kezdetet is jelenti. Az a célom, hogy itt maradok, s hosszú évekig rendszeresítem magam."

Zaza szót ejtett azokról a játékosokról is, akik inspirációt jelentettek számára.

"Az egyik kedvenc csatárom Van Basten volt, azután Il Fenomeno, vagyis Ronaldo, ahogyan Drogba és Ibrahimović. Igazán kedvelem őket."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr818397196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kozagaha 2016.02.17. 08:45:54

Ez jó hír, remélem sokat fejlődik még és sokáig marad. Nem nagy elvárások igaz? :D

DINOBIZZO 2016.02.17. 09:34:44

szerintem ő lesz dybala párja a későbbiekben ... nagyon hajt mindig, több játékidőt érdemelne

Juve82 2016.02.17. 10:59:22

Nem csodálom, hogy beleborzongott... még én is pedig nem én találtam be! :) Vissza néztem jó párszor. Kirázott a hideg. Milyen jó érzés lehet mikor 40.000 ember üvölti a nevedet egymás után!? :)

Rikoo 2016.02.17. 16:33:04

Kiváló rugótechnikája van. Minden lövése gólveszélyes. Több játékpercet érdemelne!

Rocky80 2016.02.17. 16:39:17

Na ő tényleg egy igazi egyéniség, egy karakter!

Maradjon nálunk sokáig, elfér nálunk simán, megüti azt a szintet ami ahhoz kell hogy itt játsszon még évekig.

Drughi Di Bianconeri 2016.02.17. 16:39:30

Szimpatikus srác a Terrorista.
Azon kapom magam, hogy a nyári fanyalgás után kezdem megkedvelni.
Nagy elánnal veti bele magát a meccsekbe,hajtós, és nagyon hatékony, nem lacafacázik,ha helyzetbe kerül.

Hatékonysága alapján neki kéne Dybala partnerének lenni,azonban:
kevésszer lépett pályára kezdőként,és akkor nem lőtt gólt.
Viszont,amikor csereként jött be: mindig gólt lőtt.

Nyilván ezt Allegri is látja,ezért kezd viszonylag ritkán.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (915) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9916) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4141) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4171) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása