Morata: "Meglehetősen nehéz időszak volt ez számomra"

morata_alvaro_golorom_inter.jpgAz Inter elleni kupacsata során két találatot jegyző Álvaro Morata végre megtörte a hosszú gólcsendet, s a mérkőzés lefújását követően visszatekintett a háta mögött hagyott nehéz időszakra.

"Az az igazság, hogy ez meglehetősen nehéz időszak volt számomra, nem csupán a pályán, hanem azon kívül is, hiszen számos gond járt a fejemben." - nyilatkozta a duplázó Morata a Rai Sport kérdésére válaszolva.

"Magam mögött kell hagynom mindezt, amikor a pályára lépek. Még a nagy bajnokoknak is akadtak nehéz pillanataik, így természetes, hogy velem is előfordulhat.

Bízom benne, hogy magam mögött hagytam, s ez az este nagyon fontos volt számomra. Még egyszer szeretnék köszönetet mondani a csapattársaimnak ebben a fantasztikus csapatban, akik állandóan, minden egyes nap beszélnek velem, s olyan támogatást adnak, amely egyáltalán nem hétköznapi.

Az áttörés egy kicsit későn érkezett, de legalább megtörtént. Minden nap azon dolgoztam, hogy megtaláljam a formámat, s úgy érzem, hogy ma már más játékos vagyok, mint aki tegnap voltam. Egy csatár a gólokért él, s remélem még nagyon sokat szerezhetek." 

Az Inter elleni találatokat megelőzően, Morata utolsó alkalommal október 4-én, a Bologna elleni bajnoki mérkőzésen vette be az ellenfél kapuját.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr968323958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ovaentat besök 2016.01.28. 12:06:50

Milyen gond járt a fejében? Erről tud valaki valamit?
Hozzuk ide a családját egy hosszú hétvégére és a barátnőjét, hogy még jobb legyen a kedve.
Ugye a CSAPAT Alvaro nem összehasonlítható a Fránya Margittal!
Hajrá!!

danimester1 2016.01.28. 12:21:33

Mostmár nincs mese!Gyilkos ösztön és maximális helyzet kihasználás Alvaro!Szólj a hevrodnak aki meccsek előtt a cipődet választja ki neked,hogy ne válogasson azt hozza amiben tegnap a gólokat rúgtad.{volt egy cikk ezt abban olvastam,tehát ez komoly nem én találtam ki.:-)}

Juve82 2016.01.28. 12:23:22

Ez egy nagyon korrekt nyilatkozat volt. Eleinte nagyképűnek gondoltam de most szerintem ebben változott. Kellett már nagyon. Jó volt, hogy megkapta a 11-es lehetőségét!

Forza Juve !

pedronegroo 2016.01.28. 13:19:08

Lassan kezd mindenki belejönni, már csak Hernanesnek kéne egy gól hogy elkapja a fonalat és akkor gyakorlatilag kijelenthetjük hogy mindegy ki van a pályán a keretből de már nincs "bé" csapatunk!

babo0410 2016.01.28. 13:45:40

Végre visszatért! Remélem ettől visszatér az önbizalma, és ontani fogja a gólokat. Ja és most lehet Morata takarodjozni. :D

Rivendell 2016.01.28. 14:04:12

@babo0410: ezt miből gondolod? és ha megint 10 mérkőzésen át nem talál be,akkor meg jöttök majd a bocs....elveszett a srác megint:D

1 mérkőzésből én nem indulnék ki Morata esetében...City ellen is vert aztán meghalt a gyerek

Rivendell 2016.01.28. 14:06:08

Még a nagy bajnokoknak is akadtak nehéz pillanataik, így természetes, hogy velem is előfordulhat.

azért ilyen szöveggel én nem mosakodnék. Legközelebb majd azt mondod a legnagyobbak többször is kijönnek a gödörből:D

2016.01.28. 14:23:30

@Rivendell: szerintem ezzel azt akarta mondani, hogy nála sokkal nagyobb játékosok is kerülnek gödörbe és ezért természetes, hogy Ő is kerül. De még nagyon fiatal, rajta múlik, hogy mekkora játékos válik belőle. Valamit azért ebből a lehetőségből tavaly a BL-ben már villantott.

Shankin 2016.01.28. 14:42:44

Azzal, hogy most lőtt egy 11-es gólt meg egyet 2méterről attól én még nem tudom elfelejteni, hogy mit össze szerencsétlenkedett az elmúlt hónapokban főleg a Sevilla ellen. Tegnap is kurva gyenge volt a góljai előtt.

DegerFaCan 2016.01.28. 14:52:34

@Shankin: Neked Bocsi de fingod sincs arról h mi egy mai csatár feladata. Nem az h elől áll és várja a labdát...

Rivendell 2016.01.28. 15:00:14

@DegerFaCan: azért nem is az,hogy 10/1 helyzetet értékesít ugye? mert arra 1 védő is képes

szerintem jobban jár mindenki,ha megnézzük mit nyújt 3-4 mérkőzésen át és ha korrekt lesz a gyerek,akkor visszatért,ha meg nem akkor ez van,nem ez a közeg való neki.

Shankin 2016.01.28. 15:36:01

@DegerFaCan: Ja semmi közöm lehet. De nehogy már elájuljak 2 ilyen góltól... Az elmult 2 honapban amit ossze balfaszkodott az vicc. Tegnap is 6-7 meterrol fole bassza Pogba passzat... Az ha bemegy akkor azt mondom igen, mutatott valamit. De hogy neha a labdavezeteseknel 4-5 meterre szalad el a labda az mar szanalmas. Elnezest, hogy nagyobbak az igenyeim, nem ilyen bohocot szeretnek a csapatba latni.

babo0410 2016.01.28. 15:40:19

@Rivendell: Ahogy ő is jelezte magánéleti problémái is voltak. Ha ezek elmúltak, akkor jobban tud majd koncentrálni. Ebből gondolom, hogy megint belelendülhet. De nehogy már vegzáljuk szegényt egy nehezebb időszakában, mikor tavaly, ha ő nincsen, nem lettünk volna BL döntősök. Adjunk neki időt, vssza fog rázódni.

Rivendell 2016.01.28. 15:45:59

@babo0410: az hogy ki mit mond az tök8,vagy igaz,vagy nem

magánéleti gond az 1 eléggé tág fogalomkör,ha összeveszik a barátnőjével,akkor hónapokon át kukának kell lenni? Lehet halál eset is stb...ki tudja mi igaz ebből.

Rivendell 2016.01.28. 15:47:22

@Shankin: amúgy volt is 1 jelenet,mikor írni is akartam még mindig nem tud lasztit vezetni,de úgy voltam vele nézem inkább a mérkőzést. Vannak néha jó megindulásai,de sokszor úgy szöktet,mintha elhinné magáról ő Usain Bolt

DegerFaCan 2016.01.28. 16:11:46

Továbbra is ezzel hozakodtok elő beszélünk arról h a góljai hiánya ellenére mezőnyben jól teljesített természetesen ő is mi is vártuk a gólokat. Megtöri a golcsendjet mezőnyben is jól taktikailag éretten mozog, s úgy tűnik h visszavett az arcabol erre mi a válasz h egy csatár gólokat kell rúgjon!! Semmi vitakeszsegetek mert persze nem egy sztár a fiú, de a tulzasaitok felcseszi az agyam. 10/1 hogyne tudod mit tegnap 10:45tol ma 16:46ig egy jó labdaerintese sem volt... Tudod a hülye statisztika...
A srác biztató reméljük belejön mert van benne gyilkos ösztön. Ja és tegnap akár simán mesternegyese is lehetett volna valahogy megtalálja őt a labda. Egyébként Zazanal is ettől tartok h Morataek a meccs 70. Perceig leszedaljak az ellent és frissen könnyebb randalirozni. Chievo ellen bizonyíthat Zaza mert neki ez hiányzik a repertoárból h teljes meccseken legyen kivégző többször is. Várom a válaszokat de ha megint azzal h mindent kihagy akkor nézzétek meg Rooneyt vagy Diego costat fél éven át vagy a tököm tudja kiket még. Szerintem mostanra szállt le a magas lóról és beidomul Trezeguet 2.0ra remélem. :)

The king of alibis 2016.01.28. 16:16:50

@DegerFaCan: De akinek egy Vucinic a mérvadó....

Rivendell 2016.01.28. 16:37:39

@DegerFaCan: túlzás mi,ne vicceljünk már mikor olyan kort élünk,amikor 1 tkp-nek is viszonylag gólerősnek kell lenni...Morata csatár bakker,akkor meg próbáljon már meg helyzeteket korrekt %-ban értékesíteni. Amit te irkálsz az meg a másik véglet,talán nem félúton kéne találkozni és mondjuk legalább minden 3. ordító helyzetet értékesíteni? Nem hiszem,hogy nagy elvárás lenne.

Rivendell 2016.01.28. 16:40:17

Rooney..gondolom nem zavar,hogy kb 10 éven át top szinten nyomta? az a srác 17-8 évesen MU kezdő volt és nyomta a gólokat.

Azét Moratanak van még mit letenni az asztalra és nem évente 3-4 hónapon át.

Hazardot is ekézik rendesen,pedig ő már lenyomott vagy 2 top teljes szezont,de érthető hogy kezdik unni a teljesítményét.

DegerFaCan 2016.01.28. 16:52:49

@Rivendell: A van mit letennie az asztalra az ő hibája vagy h 22 éves még? :D

DegerFaCan 2016.01.28. 16:56:43

@Rivendell: Megint a stattal jössz beszarás... Csak mert kihegyezted rá magad és valamit kötelezően utálni kell avagy esetleg a pökhendi spanyolos ficsúr stílusa az ami ellenérzést kelt? Ez nem baj és érthető én pont azt látom h most kapta meg élete egyik nagy pofonját s ember lehet belőle. Van négy elszánt tehetséges minőségi csatarunk.

DegerFaCan 2016.01.28. 16:58:05

@norbi9107: Vucinic h jött ide? Komolyan kérdem

KysBé 2016.01.28. 17:16:25

@DegerFaCan: Vucinic, basszus. Én nagyon bírtam a flegma gyereket!!!
Vucinic - Mandzukic csatárduó elöttük Felipe Melo mint box-to-box...

NAgyon kemény lett volna :)

Shankin 2016.01.28. 17:34:29

@norbi9107: Ki beszél Vucinicrol? Most azert mert o az avatarom nekem nem etalon. Nagyon birtam de keves volt ide.
@DegerFaCan: Remelem en is hogy visszatalal de nem hiszek ebben. Szerintem ez egy kiugro tavasz volt tole ezt nem fogja hozni tobbet. En az egeszet arra szerettem volna kihegyezni, hogy attol, hogy lott 2 konnyu golt meg nem talalt vissza. Egy kicsit nehezebb helyzetet fole rugott ugye 6-7meterrol.

Rivendell 2016.01.28. 17:51:41

@DegerFaCan: 22...Rooney mennyi volt? 18 max,mikor MU kezdő lett és 22 éves korára kész klasszis volt bőven a srác. Én csak leírtam a te kiválasztott játékosodhoz képest,hogy mi az eltérés a 2 emberke között.

miért a statisztika az smafu? az csak úgy van a semminek? 1 csatár tudjon már helyzetet értékesíteni.

Semmi bajom a stílusával,mit érdekel engem a stílusa,Evrat utáltam anno,de nálunk meg imádom,mert amit melózik az top1 és rajta nem szaladnak át az fix.Hozza azt ami elvárható a posztján.

direkt írtam,hogy találkozzanak a véleményeink félúton,mert amit te írsz az baromi kevés 1 csatártól és akkor vegyük úgy,hogy én meg túloztam ergo legalább 3-4/1 meglegyen 1 csatárnál.

Grinta 2016.01.28. 18:32:08

@DegerFaCan: Amit csinálnak "ellenségkeresés"!Értem ezt a játékosokra,ebben a csodálatos csapatban!Egyet,kettőt kipécézni..akármennyire is nyertünk,valakinek semmi sem jó.Morata belelendül,a verseny pedig jót tesz a csapatnak.Idénye elején Zaza volt kevés,most Morata,idény előtt meg Khedira..Sorolom még:Evra öreg,minek ide,Chiellini "mindig elcsúszik+1favágó,Marchisio alibi,Sturaro nem tud labdát se kezelni,Mandzukic csak verekedni tud..aztán be is verekedett pár gólt..és már egyből ő a Mario.Te érted miről beszélek+még jó páran!

Devilke Balla 2016.01.28. 18:38:12

@Grinta: Jajj lesz Dybalának,ha formán kivulre kerul... elso alkalommal el is lehet aztán adni..

Grinta 2016.01.28. 18:41:51

@Devilke Balla: Elhiheted,hogy Őt is megtalálják majd akkor,ha nem megy neki..pont azok akik most még a lába előtt hevernek.

Rivendell 2016.01.28. 19:01:13

ez így baromság...Morata esete totál más.idejött és fél szezon off,mert nem kicsit nem ment neki a játék az első hónapokban,majd oké,most meg a full ősz off nála.

Érdekes hogy ekéztétek Vidalt,aki formán kívül volt,bár ő a posztján akkor is top volt,csak kevesebb gólt szerzett,Morata felé meg mekkora védelmi hadjárat van,aki a posztján volt totál formán kívül.

DegerFaCan 2016.01.28. 19:02:30

@Grinta: Így van. Statisztika 2: Sorozatban öt nem akármilyen bl meccsen gólt lőni kb 7helyzet/ 5gollal azt rooneytol sem lattam még sohasem de csak h tulozzak hoztam fel.
Kihagytad Pogba csak magának játszik Dybala képtelen elflvegezni a szogleteket szabikat ja És talán pont ők hívták Giovinco2nek. Bonucci hajmeresztő és eladja a labdákat, Stephan csak színészkedik meg pofázik egész meccsen beadni se tud, stb :)

Rocky80 2016.01.28. 19:04:59

Nem lehetne olyat, hogy egyszerűen csak örülünk, hogy két gólt rúgott hosszú idő után és reménykedünk, hogy ugyanígy folytatja?...

És tökmindegy, hogy hány éves, tök mindegy hogy top csatár lesz vagy sem, és tök mindegy, hogy Rooney hány éves korában kezdett el játszani a Manchesterben...

Grinta 2016.01.28. 19:05:15

@DegerFaCan: Hagytam Neked is lehetőséget..azért nem soroltam fel mindet :)

DegerFaCan 2016.01.28. 19:10:00

@Rocky80: Ennyit szeretnék én is, hátha benőtt a feje lágya leszállt a Földre a hagyja a sallangot

Grinta 2016.01.28. 19:11:28

+ még annyit fűznék hozzá a Morata story-hoz..hogy jó hogy pont a "nagy" Real Madridból jött!Hogy miért?Mert Én elhiszem Neki hogy minden nap támogatja valaki az edzéseken.1jó szóval,1csibészséggel.Az ilyen dolgok jelentik a különbséget csapat és csapat között.Támogatni a másikat,ha szüksége van rá!Madridban látta ez hogy működik..Juventino-ként tapasztalja!Nem a kedvenc játákosom,de Vamos Morata!!

Rivendell 2016.01.28. 19:14:14

@DegerFaCan: nekem Lichtivel semmi bajom,megy mint akit felhúztak,nálam az indián az aki t kivágnék a picsba:D

Evra miatt mindig írok,hogy kicseszett nagyot játszik és 2 évet adjanak még neki,mert egyszerűen nem ismeri az elfáradást.

Dybala-ra írtam a szezon elején,hogy túl lassú és tetszik nem tetszik az is volt,nem kicsit,de írtam is 1ik nap,hogy valamit csináltak a sráccal,mert sokkal robbanékonyabb.

Néha mondjuk tarkón verném Bonut Chielloval egyetemben,bár mind2 srácot másért:D

Grinta 2016.01.28. 19:22:47

@Rivendell: Dybala-val szerintem "csak" annyit csináltak hogy felépítették őt évekre..ez ütött vissza a szezon első felében.Ezt írtam akkor is,hónapokkal ezelőtt.

Shankin 2016.01.28. 21:52:49

Egyesek igen nagy megmondo embernek hiszik magukat, mert van aki le merte irni az igazsagot hogy Morata ugyan olyan kurva szar mint eddig. Kiugro felev megvolt neki aztan ennyi. Az meg hogy majd masokat fogok szarozni vagy fog mas ha nem megy nekik azt nem tudom hogy jott ide de szanalmas, mint az is, hogy @norbi9107: szerint nekem Vucinic a mervado. Szerintem menj szurkolj a bohoc liverpoolodnak meg sakho fele bohocoknak nem olyan reg meg oket eltetted.

Devilke Balla 2016.01.28. 22:34:07

@Shankin: Te ugyanolyan megmondóember vagy,csak Te azt mondod meg hogy Morata szar :D

Grinta 2016.01.29. 08:24:29

@Shankin: Az egyesek címszó alatt ugye magadra gondolsz..?Tehát szerinted folyamatosan abba kell berúgni,akinek nem megy.Értem.Én inkább annak örülök,hogy Morata 2gólt rúgott az ősellenség Internek.Nagyon nincs jó szezonja,nem játszik jól,de próbálkozik keményen,hajt a csapatért,és ne tegyünk úgy mintha ez nem számítana.A gólok pedig reméljük jönni fognak.Próbáljunk inkább ezért szorítani.Forza Juventus

Rivendell 2016.01.29. 10:29:01

nem kell balhézni,hiszen itt mindenki megmondó ember,csak nem mondjuk,hanem írjuk.

Rivendell 2016.01.29. 10:30:11

még valami

ha megy Allegri,akkor taktikus edzőt hoznék szintén. Mandzunak meg a többieknek nem kell verőlegény edzőnek,alapból bolondok ők:D

Devilke Balla 2016.01.29. 11:51:28

@Rivendell: Tee,megíróember,Teeee? Hogy merészelsz? :D :D

Rivendell 2016.01.29. 12:00:59

@Devilke Balla: pssszt,megkereslek és eltördelem a kezeid :DDD csak 1 maradhat

Piettro85 2016.01.30. 12:59:55

@Shankin: Ki van a profilodban? Vucinic? Én kérek elnézést.... :DDD

MDaniel98 2016.01.30. 14:03:10

Remélem, hogy vissza talál a helyes útra, szükségünk lenne egy jó Moratára.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9912) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4138) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4168) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása