Morata nem igazolhat nyáron a Realhoz

morata_alvaro_golorom_barcelona.jpgA Real Madridot a FIFA kizárta a következő két átigazolási időszakból, így Álvaro Moratát jövőre minden bizonnyal nem fogja megvásárolni a királyi gárda.

A bianconero együttes húszmillió euróért szerezte meg a spanyol támadót a királyi klubtól még 2014-ben, a szerződés szerint viszont a blancók visszavásárlási opcióval rendelkeznek a 2015/16-os és 2016/17-es szezon végén.

Azonban a mai napon a FIFA döntést hozott a Real Madrid ügyében, és elmarasztalta a királyi gárdát fiatal játékosok nem jogszerű szerződtetése miatt, így a háromszázhatvanezer svájci frankos pénzbüntetés mellett átigazolási tilalom hatálya alá esik a madridi klub, vagyis a Álvaro Moratát minden bizonnyal nem vásárolhatják vissza jövő nyáron.

Az embargó a 2016/17-es szezonban ér véget, így a Real Madrid legközelebb két év múlva érvényesítheti visszavásárlási jogát Álvaro Morata ügyében.

A büntetés további Juve-vonatkozása lehet, hogy így bármennyire is szeretné a blancók frissen kinevezett trénere megszerezni Paul Pogba játékjogát, ezt nem teheti meg a nyáron vagy jövő télen a tilalom miatt. Mindazonáltal a királyi egyesület az aktuális mercatóban erősíthet, illetve értékesíthet játékosokat, mivel a büntetés közzététele az átigazolási időszak kezdetét követően történt.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr198272088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mitya11 2016.01.14. 15:57:04

Nem csodálkoznék ha már holnap bekopognának 100 millióval...azért durva mi megy spanyol honban :/

RuidaRobert 2016.01.14. 15:57:51

1. Real Madridot eltiltják a következő két átigazolási időszakra. (most télen kell előre gondolkozniuk)

2. Morata kihagyja a mai edzést láz miatt.

Beindult a folyamat vagy túl sok összeesküvés elméletet olvasok xd?

venember83 2016.01.14. 16:03:12

@RuidaRobert: ha kifizetik a Juventus által meghatározott összeget, vihetik. Jelenleg úgysincs semmi haszna a gyereknek.

venember83 2016.01.14. 16:16:12

@Szabolcs Borbély: ha menni akar, és meg tud egyezni a két klub, akkor menjen. Mi ebben a gond?

Szabolcs Borbély 2016.01.14. 16:21:42

@venember83: Jelenleg úgysincs haszna dologra reagáltam. szerintem ez azért nem jelenthető ki, bár nyilván abban igazad van ha mindkét fél megegyezik és Morata is menni akar akkor menjen.

pedronegroo 2016.01.14. 16:23:33

@RuidaRobert: Morata-t így megviselte ez a hír hogy egyből ágynak esett?? :)))

venember83 2016.01.14. 16:27:29

@Szabolcs Borbély: ha pótolhatatlan játékos, akkor érdemes komolyabban ragaszkodni a maradásához, de jelenleg nem ez a helyzet Álvaro esetében. Ráadásul utolsó a rangsorban, szóval játéklehetősége se nagyon lesz a formába lendülésre. Ezért írtam, hogy ha menni akar, akkor tényleg el kell engedni jó áron.

.Bulldeo 2016.01.14. 16:32:16

Ha eladnánk télen, ki jönne a helyére? Vagy aprópénzen visszahoznánk Matrit?

pedronegroo 2016.01.14. 16:35:20

@.buldeo: Matri kézenfekvő volna, sokba biztos nem kerülne a jelenlegi Morata-hoz képest még erősítés is lenne.

Rocky80 2016.01.14. 16:36:14

@pedronegroo: lehet belebetegedne ha visszavinné a Real. Ott ezért a teljesítményért már rég picsán rúgták volna, itt meg Allegri bízik benne.
Pedig szerintem én vagyok a legtürelmesebb ezen a blogon.

Drughi Di Bianconeri 2016.01.14. 16:36:18

@venember83: +1

30 ,vagy 35 M-ért (már nem emlékszem pontosan mennyi az annyi?) vihetik,de kizártnak tartom,hogy a Reklám Margit Morata-ra tartana igényt, eleve gyalázatos a formája, meg ők ennél nagyobb nevekre utaznak.

A mi részünkről pedig: OK,hogy jól jönne némi bevétel,pláne egy formán kívüli játékosért,de nem biztos,hogy jó ötlet 3 csatárral végigtolni a szezont.

keshudioo 2016.01.14. 16:38:36

@venember83: adom. Legalabb Zaza tobb lehetoseget kapna, a kopasz joval tobb hatekpercet erdemel.

RuidaRobert 2016.01.14. 16:38:38

Annyira azért ne merüljetek bele ebbe a Morata távozik dologba:)

Sehol sem olvastam érdeklődésről / tárgyalásról, csak furcsa véletlen (?), hogy pont ma betegedett le.

@Drughi Di Bianconeri: Az opciójuk a két nyári átigazolási időszakra vonatkozik. Ha most vinnék, akkor nincs fixálva az ár.

mpite 2016.01.14. 16:38:44

Én abszolút úgy értelmeztem minden médiumot, hogy idény nyáron és jövő télen nem igazolhat a Real, azaz másfél év (=2017 nyara) múlva élhetnek a visszavásárlási opciójukkal, ha akarnak.

MdewC 2016.01.14. 16:39:00

@Rocky80: OMG

Jön Boriello.

(csak vicc volt, mielőtt bárki belekötne) :D

Rocky80 2016.01.14. 16:39:11

A csúcs Matri lehet hogy jobb a gödörben lévő Moratanál, de nem a mostani formája a mérvadó. Azért 5 BL meccsen sorozatban nem akárki rúg gólt.

Jozef26 2016.01.14. 16:42:46

A jelenlegi formája alapján a kutyának nem kell, nemhogy a Real-nak. Egyetlen pozitívum van a játékában, az hogy harcol a labdákért.

Drughi Di Bianconeri 2016.01.14. 16:48:52

@Jozef26: "...harcol a labdákért.' - amiket nem szerez meg, vagy ha igen, azonnal el is veszíti :D

@RuidaRobert: Akkor elméletileg akkora összeget kérhetnénk,amekkorát nem szégyellnénk,nem de bár ?

De továbbra is tartom,hogy kizártnak tartom,hogy akár Zidane,akár a megalomán Perez igényt tartana Morata-ra,pláne ebben a sz@ formájában.

Előbb kinézem Perezből azt,hogy most télen bevásárol vagy 200 M-ért, Lukaku/Lacazette, ilyesmi kategóriából.

.Bulldeo 2016.01.14. 16:56:03

@pedronegroo: Még egy sz@r formában lévő Moratának is jobban Örülök, mint egy jó szándékúan gyenge középszerű, túlkoros csatárnak.

Nor82 2016.01.14. 16:58:09

Akkor Isco tuti marad!:(

The king of alibis 2016.01.14. 16:58:54

Kár. Így a nyakunkon marad ez a bohóc.

Rocky80 2016.01.14. 17:01:26

Summa summarum: szerintem maradjon, csak ne játsszon egy ideig. Csak nézzen magába és eddzen-eddzen-eddzen.

Rocky80 2016.01.14. 17:03:20

@Nor82: nem, most télen meg vesszük. :D

Watakuki 2016.01.14. 17:03:21

Mindenkinek vannak rossz időszak-ja, Moratának èppen most. Reméljük, hogy ki tudja magát küzdeni belőle. Másrészt áldom a sorsot, hogy ilyen 4. (3.) számú csatárunk lehet, és nem valami Matri szellem..

Rocky80 2016.01.14. 17:03:53

@Watakuki: hagyd, már bohóc ez is...

Apuleius 2016.01.14. 17:12:34

@Watakuki: +1

Szerencsére a klub vezetősége nem úgy gondolkodik, mint a szurkolók egy része, s nem ásnak el mindenkit élve az első hullámvölgy beköszöntével. Valóban rossz nézni Morata vergődését az utóbbi időben, de érdemes azért néha felidézni a tavaszi BL-menetelést. Lényegesen több türelmet és tiszteletet érdemelne.

2016.01.14. 17:59:19

Nem volna az olyan rossz,ha jó pénzért visszamenne! Jó játékos,küzd,hajt,technikás,de fejben valami nem oké nála. A Margitot okosan legombolva nagyon szép kis pénzt lehetne kaszálni rajta,amit aztán...

Devilke Balla 2016.01.14. 18:18:03

Lehet csak én vettem észre,hogy szar forma ide-oda,de szinte midnen meccsen van legalább egy olyan lovése,ami egy kis szerencsével gól. Majd ha ezek be fognak menni,akkor ujra isteniteni fogjátok,bezzeg akkor nem egy bohóc félkegyelmu lesz.... Ha esetleg Dybalának lesz olyan idoszaka,hogy tobb meccsen nem talál be egymás után,akkor o is mehet isten hírével? Ha jól emlékszem tavaly még Higuain is le volt a blogon nézve,hogy egy túlárazott szar,idén meg el van tole mindenki ájulva,most hogy 19 meccsen 18 gólos. Chiellini is nagy szar,de mikor megmenti az utolsó percben a seggunket,meg amikor Ronaldot kirakja egy becsuszással a pályán kivulre,akkor milyen istenkirály. Buffonon kivul egyesek itt néhány gyengébb meccs után kazahsztánig uldoznék.. Ruganiért imádkoztatok,hogy miért nem játszik,meg ne herdáljuk el,ne adjuk sehova,aztán 2meccs után mehet kolcsonbe.. Vicc,ami itt megy egyesektol néha.

Rivendell 2016.01.14. 19:30:12

jaja van 1...1 év múlva is az lesz,hogy majd ha beakadnak? tény az,hogy Morata mindig ilyen suta volt befejezések terén...REal-ban is 10/3 ha bement neki....nagy szerencséje volt,hogy volt mellette 1 Tevez és 1 Vidal is,akik kiszolgálták

juve28adam 2016.01.14. 19:32:18

Szerethető figura ez a Morata ,de én bármikor elengedném ha megfizetik és ezt nem csak az idei gyenge szezonja mondatja velem, hanem egyszerűen nálam nem tartozik azok közé akikért könnyeket hullajtanék.

patrik1112 2016.01.14. 19:44:55

@Devilke Balla: +1000 minden szavaddal egyet ertek.
@Rivendell: dybala ugyanugy tomi ot labdaval mint tavaly tevez,vagy legalabbis majdnem ugyanugy, az meg hogy vidal mikor szolgalta ki olyan hu de sokszor nemtudom. Azt meg azert nem mondanam hogy mindig suta volt a befejezeshez..

.Bulldeo 2016.01.14. 19:59:18

@Apuleius: +1
Már Mandukic sem lenne itt, a 40/100 milliós lufikról nem is beszélve.

cd1 2016.01.14. 20:38:06

azért mert mostanában nem rúgja kettesével a gólokat egyáltalán nem rossz játékos, sőt. leköt 2 védőt, és tényleg bmikor képes váratlanra
én örülnék ha maradna

Watakuki 2016.01.14. 20:45:04

Egyébként egy elméleti kérdés csupán: A Real megveheti Moratát a nyáron, nem? Csupán nem regisztrálhatják. Ha én a Real fejese lennék, és mindenképpen ragaszkodnék a spanyolhoz, tuti most nyáron venném meg, és kölcsönben visszaadnám egy évre. Ugyanígy Paul Pogba is elkerülhet hozzájuk, csupán nem játszhat, nem? Javítsatok ki nyugodtan, lehet hülyeséget mondok. Arda Turan és Aleix Vidal is hasonló utat járt be, mielőtt a Barcához kerültek volna.
Szó mint száz, én nem bontanék pezsgőt a hírre, hogy biztosan mienk maradnak ők ketten. Ki tudja, hogyan fognak sakkozni.

delpi0823 2016.01.14. 21:11:20

@Watakuki: Igen igazad van megvehetik oket de csak 2017ben jatszhatnak a madridnal.

delpi0823 2016.01.14. 21:13:49

@delpi0823: Meg meg lehet ebben a tortenetben kanyar mert meg fellebbezhetnek es meg el is torolhetik az iteletet es ahogy ismerjuk hogy a madridocskat allandoan segitik siman eltorolhetik meg ezt.

keshudioo 2016.01.14. 22:07:13

@Apuleius: @Watakuki: Én Moratát egyáltalán nem tartom klasszis alkatnak. Nem kiemelkedő se előkészítésben, igazából gólszerzésben sem, jóllehet a BL-ben remek teljesítményt nyújtott, természetesen azért én is hálás vagyok, de össze sem vethető olyan centerekkel, mint pl. Trezeguet vagy Inzaghi, és előkészítésben sem jeleskedik.

Persze Isten óvjon minket Matritól, én őt többször nem akarom itt látni, de jelenleg inkább játszatnám Zazát, mint a spanyolt.

keshudioo 2016.01.14. 22:08:14

@Devilke Balla: Ebben mondjuk teljesen igazad van.

Apuleius 2016.01.14. 22:20:27

@keshudioo: Egyetértek, én sem tartom Moratát klasszisnak, nem is az, s nem is írtam ilyet. Annak, amit írtam, nem az volt a lényege, hogy Moratánál elképzelni sem tudnék (vagy szeretnék) jobb csatárt a Juventusban. Morata nem egy zseni, de kiélezett meccseken, a legszűkebb élmezőny ellen bizonyította, hogy mit tud, ha formában van. Most rohadtul nincs formában, de kár túllihegni ezt az egészet, nála lényegesen jobb játékosok is voltak már hullámvölgyben. Ilyenkor nem az kellene a reakció legyen, hogy a szurkolók elmondják mindennek, s a vérbe kívánják. Uff.

Devilke Balla 2016.01.14. 22:40:09

@Rivendell: Nem,nem kell megvárni,adjuk egybol most vissza a Realnak januárban. Aztán majd marad Dybala,meg Mandzu,aki minden 3meccsét kihagyja vmi nyavalya miatt,+ Zaza,aki nagykirály,igy hogy beáll az utolsó 20percekre,s egyérintésbol gólt szerez (Moratának is volt ilyen lásd City elleni elso meccs) de ha nem fog betalálni 4-5 meccsen majd ot is eladjuk? Azt se felejtsuk el,hogy Morata lefárasztja a védoket,konnyebb igy beállva gólt szerezni. Amikor meg játszott egész meccsen, az ment hogy elpattog tole a labda,flegma,nem segit a védekezésben.. Nem azt mondom hogy adjunk egy 10éves szerzodést neki,de ne szabaduljunk mindjárt az elso alkalommal tole.

Devilke Balla 2016.01.14. 22:57:29

@keshudioo: Báttyám United drukker,s ahogy multkor mondom neki,hogy Zaza amikor beáll gólt lo,egybol azt mondta hogy olyan mint Ole Gunnar Solskjaert volt. Nem volt elég jó kezdonek,de tokéletes jolly joker volt,ha beállt gólt rugott. Mondjuk Ferguson azt írta róla hogy egyfolytában jegyzetelt a padon,minden apró dolgot,igy tudta hogy ha beáll a hátvédek merre mozognak. "He was a natural finisher" wikipédián meg "super-sub"-nak irják. Persze lehet,hogy Zaza jobb csatár,vagy jobb lesz,de kicsit tényleg ugy tunik,hogy jobban fekszik egyelore ez a szerep neki.

Szili072 2016.01.15. 08:33:12

Morata már nem kell a Reálnak, akkor sem kellene ha most 5-10 gólnál járna.Elfér nálunk, jelenleg nem kezdőként.A vezetőség lát benne potenciált(van is)higgadtabbnak kell lennie a kapu előtt és passzolni nem önzősködni.

2016.01.15. 10:12:51

AS szerint lehetséges h a Real visszahívja Morata-t, de csak akkor ha a játékos beleegyezik.
Amúgy meg a rohadt nyalógépeknek elég várni és még a nyár előtt visszavonják úgyis a büntetést, bár legszívesebben rádupláznék nekik.

keshudioo 2016.01.15. 10:54:42

@Devilke Balla: :-)

Még mielőtt félreérti valaki, én egyébként kedvelem Moratát, csak nem gondolom, hogy az árát megérte volna (a BL-ben sokat köszönhetünk neki, ha másért nem, akkor azért biztosanm, ezt aláírom). Zazát pedig nem akartam a Juventusnál látni, nála Morata sokkal jobb adottságokkal bír, viszont a kopasz kegyetlenebb a kapu előtt. Ideális esetben Zazát játszatnám centerként, Moratát pedig szélen, de a spanyol nem elég gyors ahhoz, hogy szélső legyen. Ha visszaviszi a Madrid, valamennyit profitálunk is belőle, és abból tudunk helyére hozni valakit, aki talán nem Matri.

Egyébként én csípem Moratát, rendes kölyök. :D

Apuleius 2016.01.15. 11:03:34

@keshudioo: Minden relatív, ha arra gondolok, hogy Padoin 5 millióba került, akkor lényegében szinte mindenki megéri az árát.

Zaza megítélésével én azért még várnék egy kicsit. A szezon elején rossz volt nézni a játékát, most nagyon megy neki, de nézzük meg, hogy mire képes egy egész szezon alatt, s mire képes mondjuk kezdőként, utána meglátjuk. Ha csak Morata tavaszi formáját vesszük alapul, ő is remek játékos.

Devilke Balla 2016.01.15. 11:46:13

@keshudioo: Hát igen,evidens,hogy mi szurkolók azt szeretnénk kezdoként látni,aki tobb gólt szerez. :)Most ugy állunk,hogy ami Moratának kimaradnak helyzetek,azok Zazának viszont bemennek. Most hogy csak szerencséje van-e,vagy osztonsen ilyen jó,azt nem tudni. AZ biztos,hogy mi nem látjuk edzésen hogyan teljesítenek,például, ha egymás kozott játszanak,lehet hogy Morata egy rakat gólt lo,csak épp meccsen nincs szerencséje. Viszont hajt,visszajár védekezni,és azért vannak elotte helyzetek. Taktikailag ugy gondolom tokéletesen beleillik a csapatba,csak a gólok nem jonnek ossze mostanában neki. Mégcsak klasszikus centernek sem lehet nagyon nevezni,mert általában bal szélen kap labdát,szinte az oldalvonal mentén,s ahogy Allegri is nyilatkozta,Pogba helyezkedik olyankor kozépre. Az meg hogy megérte e az árát a mai világban... Nem vagyok benne biztos,hogy tudnánk 30millióból olyan centert hozni,aki taktikailag pótolni tudja,s mellette megrugná a 15-20gólt.

Piettro85 2016.01.15. 12:11:47

Azért sokan elfelejtitek, hogy Morata sokkal hátravontabban játszik,mint korábban, nem kerül annyiszor helyzetbe, inkább magának próbálja kikaparni a gesztenyét, ezzel szemben Zaza a végén,csereként, kontrákból tud eredményes lenni, ha Alvaro nincsen nem arról beszélnénk,hogy "bezzeg tavaly BL döntősök voltunk" ,Zaza kis csapatoknak lőtt 4-5 gólt, aztán csókolom,ennek ellenére még mindíg egy falábú,de gólérzékeny csatár,és ennyi. Morata sokat fejlődött előkészítés, beadások, sajnos nincs szerencséje,de a Juve Trez-DP duó után olyan csapattá vált,hogy tökmindegy ki kerül a kapu elé, képes gólt szerezni (Bonucci kapáslövésére ha gondolok..) Ezen kívül hasznos labdaszerző,gyakran zavarja meg az ellenfél labdajáratását, Pereyra helyén játszik gyakorlatilag, ez egy ilyen éve, ettől még nem kell elzavarni, inkább egy Amauri v Bendtner megint? Visszaadjuk a Margitnak 25M ért.. ennyibe mit hoznátok helyette?
:D

Rivendell 2016.01.15. 13:11:27

@Devilke Balla: azért ha visszanézed miket írtunk Morata leigazolásánál,már akkor is az volt,hogy minek ide olyan,akinek 5-6 helyzet kell 1 gólhoz...tiszta helyzet,hiszen mi a Juve vagyunk,nem igazán az a csapat,akik futószalagon gyártják a helyzeteket és sajnos soha nem is leszünk 1 kis olasz mentalitás miatt,noha a Dortmundot kitömtük :DDD

igaz kicsit sérült lett az elején és nagyon nem ment neki,majd belerázódott a szezon fele környékén és a BL-ben ment is neki,de idén dupla 0-la,amit én nem is igazán értek,mert nem volt eb-vb hogy ne lett volna 1ütt a keret,vagy fáradt volna el a nyáron.Közeg számára már ismerős,sőt valszeg agyon is ajnározhatják torinoban,de hogy ennyire betli legyen az már a vicc kategória.

Rivendell 2016.01.15. 13:12:35

@Piettro85: milyen 25? nekünk nem kötelező eladni,nekik meg szükségük lenne valakire,árat mi szabnánk és nem ők./elvileg csak a nyáron lenne fix ár/

Devilke Balla 2016.01.15. 13:57:48

@Rivendell: Jó,de mégis ki lenne akkor jó,akinek elég 1-2helyzet,annyira góleros? Lacazette? Lukaku? Suarez? Messi,esetleg C.Ronaldo? :D Nekunk nem kifejezetten egy center kell,arra itt volt Lóri,láttuk hogy az Allegri rendszerében nem él meg. Nekunk egy mozgékony csatár kell,aki visszajár védekzni,majd felér a támadással is. Mint mondtam,nem hiszem,hogy 30ból meg tudnánk oldani,ha csak nem találunk egy Del Pierot valahol.

MDaniel98 2016.01.19. 15:30:47

A Real leigazolhatja jövőre, csak nem játszathatja. De a Real tuti fellebezni fog, szóval igazolnak még ők a nyáron, azt hiszem.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása