Morata: „A csapatból hiányzik Pirlo és Llorente”

morata_alvaro_golorom_city_2.jpgA Juventus csatára, Álvaro Morata nemrégen arról beszélt, hogy a csapat nyári megfiatalítása és átszervezése folyományaként távozó Andrea Pirlo és Fernando Llorente hiánya érződik a kereten, illetve a támadó azt is elmondta, hogy jelenleg sajnos nem játszhat a számára ideális pozícióban.

Andrea Pirlo a BL-döntőt követően távozott a New York City FC csapatához, míg Fernando Llorente az érkező számos támadó miatt várhatóan kevés játékperc okán inkább a Sevilla együtteséhez csatlakozott, a Juventus pedig borzasztóan kezdte a szezont a megújulás után.

Álvaro Morata nem tagadta a nehézségeket, illetve a Real Madridhoz való visszatérés kapcsán is válasszal szolgált.

„A Juventusszal elég bonyolult a szezon, különösen a számos sérülés miatt, illetve mivel nem a számomra ideális pozícióban játszok.” - nyilatkozta a csatár az El Larguero című rádióműsorban.

„A csapatból hiányzik Andrea Pirlo és Fernando Llorente, utóbbi személy inkább személyes okokból, mivel nélküle tavaly nem sikerült volna olyan jól teljesítenem.

Gratuláltam neki a Real Madrid elleni góljához, örültem a sikerének, azonban a Real Madrid helyzete miatt kevésbé.

Andrea Pirlo azon játékosok egyike, akik 10 vagy 15 pontot szerez a csapatnak rögzített helyzetekből.

A Madrid visszavásárolna? A kérdés kissé kevésbé felkapott mostanában, hogy kevesebb gólt szerzek… Hogy álmodok-e a visszatérésről a Real Madridhoz? Címek megnyeréséről álmodok.

A válogatottbeli szereplésről álmodtam gyerekként, soha nem gondoltam volna, hogy végül eljutok idáig.

Véleményem szerint a siker receptje a kemény munka és az alázat, ennek a két tényezőnek köszönhetem az összes eredményemet.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr938072998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Glivenko 2015.11.12. 13:12:20

Szerintem a leginkább Tevez hiányzik, főleg Morata szempontjából. De nem csak Morata játszik "kényelmetlen" helyen, hanem Hernanes is, Pogba is, néha Barzagli is. Allegri (kényszer?)megoldásai látszódnak a teljesítményen, sajnos.

pedronegroo 2015.11.12. 14:05:38

„A Juventusszal elég bonyolult a szezon, különösen a számos sérülés miatt, illetve mivel nem a számomra ideális pozícióban játszok.”

Csak én érzem úgy hogy ez egy beszólás Allegri felé???

pedronegroo 2015.11.12. 14:20:34

@Glivenko: És Dybala se ott játszik ahol Palermoban...

sleepy8 2015.11.12. 14:28:06

@pedronegroo: Na, mert hol játszik Dybala? Én úgy láttam hogy eddig nálunk is csatárt/centert játszott, pont mint Palermoban. A Palermo 3-5-1-1-es felállásában ő volt legelöl, mögötte Vazquez. Nálunk hol játszik? (A te meglátásod szerint)

pedronegroo 2015.11.12. 14:49:20

@sleepy8: Ahogy mondod a Palermoban legelöl játszott, a Juventusban viszont egyszer sem. Legelöl Mandzu, Morata, Zaza szokott játék lehetőséget kapni. De ha nem hiszel nekem akkor keresd meg Allegri-nek az ide vonatkozó nyilatkozatát hogy Dybala-nak a csatárok és a középpálya közötti kell játszania ami teljesen más pozició mint amit a palermoban játszott és ezért még ezt tanulnia kell, fejlődnie stb...

sleepy8 2015.11.12. 14:56:39

@pedronegroo: Igen, Allegri valóban nyilatkozta hogy irányítót akar belőle csinálni. De eddig egyszer sem játszott ott. Morata pont Dybala miatt van a szélen, mert ugye o van középen (legelöl). Az hogy mint csatár, vissza kell lépnie labdákért, és ha úgy van le is kell osztania, az plusz feladat (Lasd; Tevez). De a posztja csontra ugyan az eddig, mint Palermoban. Nem tudom te milyen meccseket szoktál nézni, Newcastle?

pedronegroo 2015.11.12. 15:06:25

@sleepy8: Akkor valamiről lemaradtam, kérlek írd már meg pontosan melyik meccsünkön játszott Dybala legelöl!

pedronegroo 2015.11.12. 15:12:47

@sleepy8: De a legegyszerűbb ha megvitatod Allegrivel.

Idézet Allegri nyilatkozatából:

"Fejlődnie kell fizikailag, illetve javulnia kell. Csupán huszonegyéves a játékos, és nem ugyanazt játssza, mint a Palermo csapatában."

sleepy8 2015.11.12. 15:44:27

@pedronegroo: Sorolhatnám az összes meccsünket. (Most attól hogy a két csatáros játékban nem egyedül van elöl, attól még ott játszik ahol Palermoban. 4-3-3-ban meg totál legelöl van mindig.) Most linkeljem be az összes eddig felállásunkat?

Jaja, igaza van Allegrinek. Mint az előző kommentemben is írtam, itt Tevez-hez hasonló szerepkörben kell játszania. Tehát LEGELÖL játszik, csak vissza kell lépnie labdákért. Palermoban ezt a részt megoldotta neki Vazquez. Tehát valóban nem azt játssza mint eddig, de ugyan azon a poszton ember.

@Rikoo: jó neki

pedronegroo 2015.11.12. 15:57:28

@sleepy8: Biztos csak félre értettél... Én csak azt akartam mondani hogy Dybala nem ugyanazt játssza mint Palermoban, de örülök hogy ezt te is belátod.

sleepy8 2015.11.12. 16:01:00

@pedronegroo: Azt irtad hogy nem OTT jatszik, ahol Palermoban. En erre reagaltam. Az hogy MAST jatszik az igaz. De a ket szo nem ugyanazt jelenti. (szerintem)

pedronegroo 2015.11.12. 16:33:43

@sleepy8: Azért azokat a meccseket átküldhetnéd ahol Dybala 4-3-3-ban legelöl van mert én nem találom. Meg amikor írtam hogy nem ott játszik akkor ahogy te is én is a Palermo 3-5-1-1-re gondoltam, ahol legelöl volt egyedül. De ilyen formációt mi idén nem használtunk csak a 3-5-2-őt ott meg ugye nincs egyedül. Az hogy neked a kettő ugyanazt jelenti arról én nem tehetek, ha ugyanazt jelentené akkor nem írnák másképp na mindegy... meg szerintem ha azt írom hogy nem ott játszik az automatikusan jelenti hogy mást játszik, nekem így logikus, más pozícióban csak mást lehet játszani...

babo0410 2015.11.12. 17:54:48

Na pont ezért kéne a 4-3-3-at sürgősen elfelejteni. Vissza kéne állni 4-3-1-2-re. És szerintem Cuadradora nem lenne szükség. Vagy 3-5-2-ben lehetne használni, esetleg 4-3-1-2-ben tudná pótolni Khedira-t, ha neki pihennie kell.

Mixbetegállat 2015.11.12. 18:00:16

@pedronegroo: @sleepy8: Dybala a középpályás sor előtt játszik.

KysBé 2015.11.12. 18:17:44

Tévez - Vidal duó hiányzik!!!
Velük - szerintem - most is a dobogón lennénk.

Mixbetegállat 2015.11.12. 18:19:33

@sleepy8: Azt nem mondtam hogy pontosan hol.

RuidaRobert 2015.11.12. 19:19:46

@Rikoo @pedronegroo: Srácok ti szoktátok nézni a meccseket? Dybala két poszton szokott szerepelni.

@sleepy8: Tökéletesen mondtad:

Amikor csereként lép pályára, az általában taktikai hadrend váltással jár. (Morata le - Dybala fel) és 3-5-2-vel folytatjuk, amiben gyakran visszalép akár a középpályára is.

Viszont amikor kezdő, akkor többnyire 4-3-3-al kezdünk, Morata a bal szélső és ő az ék gyakorlatilag középen, és ez tény. Nem cserélnek helyet a spanyollal menetközben, végig ő a középső ember. Ez pl nálam érthetetlen, furcsán néz ki amikor egy ember tartózkodik az ellenfél 16-án belül, a 170 centis Dybala.

Egyébként egyértelmű, hogy Moratának és neki is a két támadós (4-3-1-2) feküdne. Csak épp nincs irányítónk, Cuadrado pedig a támadójáték talán legjobban működő "eleme", így nem lehet kihagyni. Nagyon remélem, hogy Allegri a 4-3-3 mellett a 4-3-2-1 (karácsonyfát) is kipróbálja lassan, Dybalával és Cuadradóval az ék mögött, utóbbi a szélre mozoghatna ki, Dybala pedig szabat szerepet is kaphatna akár.

babo0410 2015.11.12. 19:42:36

@RuidaRobert: Szerintem mikor kipróbálta Allegri Hernanest irányítónak, akkor jó volt. Tehát lenne irányítónk. És én Cuadrado-t nem erőltetném addig, amíg nem képes időben passzolni, vagy lőni, és ehelyett az 520. cselt csinálja meg, és ezen hal el egy-egy támadás.

RuidaRobert 2015.11.12. 21:10:32

@babo0410: Az előző meccsen gyakorlatilag két gólpasszt adott.

pedronegroo 2015.11.12. 21:29:03

@RuidaRobert: Tőled is csak egyet kérek hogy könyörgöm írja már meg valaki hogy melyik meccsen volt elöl középen Dybala! Ne hülyén haljak már meg!!!

RuidaRobert 2015.11.12. 22:02:26

@pedronegroo: whoscored szerint 9 meccsen kezdett, mindet középen.

Sokszor csereként állt be, illetve többnyire ahogy írtam, csereként 3-5-2-ben érkezett.
Amikor 4-3-3 volt és KEZDETT:

Juventus-Bologna: Morata-Dybala-Cuadrado hármas

Illetve több olyan meccs is volt amikor 3-5-2-ben kezdtünk vele a pályán, de időközben váltottunk úgy h. ő maradt középen.

RuidaRobert 2015.11.12. 22:14:51

@pedronegroo: @RuidaRobert: Utolsó mondatra jó példa a városi derbi.

.Bulldeo 2015.11.13. 00:37:10

@RuidaRobert: Dybala bármelyik csatártársával játszik elől, neki nem igen készítik elő a támadás, inkább ő készít elő. Tehát pedronegronak igaza van, hogy nem ugyanazt kell játszania, mint amit Palermóban tolt, ahol viszont egyértelműen befejezőcsatárnak használták.
Sok a befejezőcsatár, szerintem Morata átneveléséről le kellene tenni, de az, hogy Allegri Dybalát kreatívabb feladatra próbálja használni, mint amit a mindentudó Zamparini birtokán kellett nyújtani szerintem jó meglátás.

pedronegroo 2015.11.13. 08:32:47

@RuidaRobert: Köszi szépen, így legalább tudjuk miről "vitatkozunk". De a lényegi mondandómat ez nem cáfolja meg. Szumma-szumma Dybala nem ugyanazt játssza mint Palermoba csak ennyit szerettem volna mondani aki néz Juve meccseket az láthatja, aki nem az meg a Juventus edzőjének nyilatkozatát ajánlom elolvasni ebben a témában.

Komolyan nem gondoltam volna hogy még ezt is lehet másképpen látni nekem annyira egyértelmű hogy teljesen más szerepköre és pozicíója van Dybala-nak, de valószínű én nem fogalmaztam pontosan és ezzel támadási felületet adtam azoknak akik csak keresik hogyan köthetnének bele a másikba az ember egy-egy szavát kiforgatva. Legközelebb jobban odafigyelek a mondataimra hogy ne legyenek ebből felesleges "viták". Peace!

RuidaRobert 2015.11.13. 11:02:14

@.buldeo: @pedronegroo: Teljesen igazatok van, a poszt ugyanaz, a szerepkör kicsit más.

Viszont szerintem nagyon helyesen várjuk ezt tőle.

RuidaRobert 2015.11.13. 11:03:07

@pedronegroo: Egyébként nem a te szavaidat akartam kiforgatni, hanem sleepy8 mellé szándékoztam beállni, akivel folyt a vita:)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4139) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása