Allegri: „A mercato augusztus végéig tart”

marotta_es_allegri_oltonyben.jpgA bianconero csapat trénere nemigen kívánt potenciális érkezőkről, így Draxlerről vagy Götzéről nyilatkozni, ám azt elismerte, hogy várhatóan több játékos fog még érkezni augusztus harmincegyedikéig, és köztük lesz egy trequartista is.

„Olyan játékosra van szükségünk, aki képes a középpályások és a csatárok között játszani.” - idézte Massimiliano Allegri szavait a Sky Sport Italia.

„Jelenleg ezen dolgozik a klub. Nekünk most az a dolgunk, hogy a meglévő kerettel dolgozzunk, akik rendelkezésünkre állnak.

A klub nagyon jó munkát végzett a nyáron, és most kizárólag a fizikai felkészülésre koncentrálunk. De érkezni fognak még játékosok. Van még idő az átigazolási időszak végéig.”

Massimiliano Allegri azt követően nyilatkozott, hogy csapata 2-0 arányú vereséget szenvedett szombaton a Borussia Dortmund elleni barátságos mérkőzésen.

„A mai nap alulmaradtunk erőnléti okokból. Azt azonban mindenképpen kiemelném, hogy a mai meccs jó gyakorlat volt számunkra az eredménytől teljesen függetlenül.

A Borussia Dortmund csapata eltérő erőnléttel rendelkezik, és a legfontosabb, hogy senki nem sérült meg, különösen azt figyelembe véve, hogy számunkra a cél az, hogy készen legyünk az augusztus nyolcadikai Supercoppa Italiana döntőre."

Paulo Dybala kezdő volt a nyári érkezését követően, azonban az argentin csatár nem nyújtott igazán kiemelkedő teljesítményt Álvaro Morata és Mario Mandžukić mellett.

„Paulo Dybala fiatal játékos, aki kiváló minőséget képvisel. A mérkőzés előrehaladtával a teljesítménye csökkent, azonban jó meccset láthattunk tőle, ahogy Álvaro Moratától is. Ami pedig Mario Mandžukićot illeti, ő nem kapott jó kiszolgálást.”

Friss érkezőként Sami Khedira azonban nem kapott lehetőséget sérülés miatt, azonban Massimiliano Allegri próbálta megnyugtatni a szurkolókat a játékos erőnlétét illetően.

„Elszántan csatlakozott hozzánk, és jó munkát végez, ám nem akartam ezen a meccsen kockáztatni a pályára léptetésével.” - zárta a nyilatkozatot a tavaly bajnoki címet nyert tréner.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr997655944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KysBé 2015.07.26. 16:37:58

Marotta nemrég azt nyilatkozta, hogy számunkra véget ért a mercato. Erre most...
Nagy lehet az összhang ott is.

venember83 2015.07.26. 16:44:19

@KysBé: Azóta Vidal távozott. Elég komoly veszteség, nemde?

Gabuero9 2015.07.26. 16:44:34

@KysBé: csak etetunk, csak etetunk! :D

KysBé 2015.07.26. 16:55:50

@venember83: De nekem a mercato végetért azt jelenti, hogy se ki, se be.

Tony. 2015.07.26. 17:03:45

A játékosok zöme bő egy hete még a tengerparton süttette a hasát, míg a Dortmund hetek óta készül. Ennek tükrében még egészen értékelhető eredményt sikerült elérni, hiszen a kapusteljesítmények nélkül lehetett volna 5-6is.

Fölösleges ezzel foglalkozni. Ami látszott azt tudtuk eddig is. Vidal olyan űrt hagyott, amit nem sikerül megfelelően pótolni és kell egy 10-es.

Mindenesetre tanulságos volt abból a szempontból, hogy mindenki láthatta nagyjából milyen játékosra van tulajdonképpen szükség. Az ellenfél csapatában pont volt egy ilyen játékos, aki kiosztott kb. 5 gólpasszt, majd miután a töketlen társaiban már nem bízhatott, bohócot csinált a fél csapatunkból és befejezte egyedül. Egészen pazar volt.

Marotta gondolom ahelyett, hogy figyelt volna és készítette volna elő az ajánlatát a meccs apropóján, gondolom épp a szomszédos országban vesztegette az időt a Draxler gyerekkel.

Rivendell 2015.07.26. 17:12:16

számomra ebben a nyilatkozatban csak 1 furcsaság volt.

„Paulo Dybala fiatal játékos, aki kiváló minőséget képvisel. A mérkőzés előrehaladtával a teljesítménye csökkent, azonban jó meccset láthattunk tőle, ahogy Álvaro Moratától is

ha nem csal az emlékezetem sokan írtuk az első 20 perc során,hogy hol van Dybala,mert konkrétan eltűnt,lehet bújócskázni gyakorolt....szerintem pont,hogy a vége felé/lecserélése előtt kezdett el néha néha játszani is.

remélem is,hogy nem zárult le a mercato,de teszem hozzá 1ben azt is,hogy minőséget mester...minőséget hozzanak,darabszám növelése nem kell,akkor ne vegyenek senkit.

Szalnoki81 2015.07.26. 17:22:18

A Reus gyerekért már 50 misit ajánlottam is volna azonnal.
Dyabala egy vicc volt ezen a meccsen. Remélem többre is képes különben nagy bukta lesz a leigazolása.

BigP86 2015.07.26. 17:26:54

@Szalnoki81: Reusért kiadni 50 milliót valódi befektetés lett volna, ehelyett kiadtunk 40 milliót a dyabala gyerekért, ami egy qrva nagy lutri. Üzleti lépésként ez abszolút rossz húzás volt.

BigP86 2015.07.26. 17:27:42

btw, Allegri vajon erről szólt marmottának is? mármint h nincs vége a mercatonak..

Hoods. 2015.07.26. 17:34:52

Nevetseges hogy Marottaeknak eszebe se jut egy ennyire kivalo jatekos mint Reus.

Ha mar csak 1 ilyen kaliberu jatekost idehoz a kancsal, maris mas lesz a megitelese eleg sok ember szemeben. Erre szoktak irni hogy alom alom? :D

KysBé 2015.07.26. 17:35:50

@Tony.:
"Vidal olyan űrt hagyott, amit nem sikerül megfelelően pótolni és kell egy 10-es."

Ez így igaz!

@BigP86: +1 szerintem is

Szalnoki81 2015.07.26. 17:46:43

Csak ismételni tudom magamat:
Vidal+Ogbonna+Llorrente=60-65misi

Tessék már befektetni egy épkézláb játékos a (pl Reus Götze Jovetics stb)Ha már eladták Vidalt hasonlo kvalitásu játékost vegyenek!
Hogy mit láttak és miért fizettek 40 misit Dybaláért az hatalmas rejtély számomra.

Magyar Közöny 2015.07.26. 17:59:42

Udinében nyitva a piac augusztus végéig...

BigP86 2015.07.26. 18:02:47

@Szalnoki81: Támogattuk az olasz bajnokságot. Tudod, Agnelli elmondta.

krisszvector 2015.07.26. 18:23:04

Az van,hogy nincsen még(mindig)zsénk Reusokra.

Más..valójában tényleg Vidal kérte,hogy eligazolhasson?Mert ha így van,ő szart bele kőkeményen a ventilátorba!

KysBé 2015.07.26. 19:03:38

@krisszvector: Ha 30 milla fizut kérne azt is meg kellene adni neki?

krisszvector 2015.07.26. 19:19:35

@KysBé: Vidalnak?Persze,hogy nem kéne neki megadni de,amúgy senkinek.

NucLeo 2015.07.26. 19:28:56

Nem tudom miért pont Dybalat veszitek elő,a tegnapi meccsen a két kapuson kívül senki nem nyújtott értékelhető teljesítményt.Kiosztott így is egy asszisztot amit Mandzu pár méterről nem volt képes befejelni,meg Moratához is volt egy jó kiugratása.Nem mintha bármi jelentősége lenne a tegnapi sörmeccsnek,de a többi csatár legalább akkora nulla volt.

Alessandro86 2015.07.26. 19:43:30

„Ami pedig Mario Mandžukićot illeti, ő nem kapott jó kiszolgálást.” gyanítom, hogy a bajnokságban is gyakori lesz ez a helyzet, mivel jól beadni tudó szélsőnk nincs, a középpályásaink ugyan jó játékosok, de nem sokat jeleskednek a befejező csatárok kiszolgálásában, emellett maradt Dybala és Coman. Amennyiben 3 csatárral képzeli el Allegri a jövőben a csapatot, akkor eleve elhibázott az eddigi mercato, nem várhatjuk el hogy egyedül Dybala vagy az éppen érkező támadó középpályás minden problémánkat megoldja a sikeres támadójátékunkat illetően.

danimester1 2015.07.26. 20:38:02

Mivel Mandzukic nem kapott megfelelő kiszolgálását,lehet nem is a treq. posztot kéne hajszolni hanem szélsőket.Szerintem lehetne találni szélsőt,szélsőket kölcsön opcióval és olcsóbban mint a "csatárt támogató középpályást".

csakajuve111 2015.07.26. 20:46:36

@Hoods.: valöszínűleg Marottanak álmatlan éjszakái vannak, hogy milyen a megítélése az itteni szurkolók szemében... :-)

MdewC 2015.07.26. 21:26:44

Ez a mondat: "Ami pedig Mario Mandžukićot illeti, ő nem kapott jó kiszolgálást."
szvsz a vezetőségnek ment. Mindenki értse úgy, ahogy akarja. ;)

Shyr Kahn 2015.07.26. 21:36:39

Lszi javítsátok Draxler nevét a posztban, mert ugye Ő nem Clyde Drexler (egy kiváló NBA játékos a 80-as és 90-es évekből).

Ami Vidal után hagyott űrt jelenti, várjuk ki a végét. Ahogy írtuk, még senki sem készült fel igazán. Majd ha ott leszünk, akkor meglátjuk mekkora az az űr. Szvsz a tavalyi Vidalt nem lesz nehéz pótolni, szóval én nem aggódom. Számomra Vidal egyébként is leszerepelt, mint ember. Játékosként pedig túl nagy a hype körülötte.

Shyr Kahn 2015.07.26. 21:37:05

Tevez távozását sokkal inkább meg fogjuk érezni. Na Ő az aki nagy űrt hagyott maga után.

Leram7 2015.07.26. 21:47:24

Ami nekem nagyon nem tetszett az a csapat új meze. Szerintem az utóbbi években ez a legrosszabb szerelésünk, olyan távolról, mintha fehér lenne és a számok sem kivehetőek.

Kár még 1 meccsből ítélkezni, de 1 évben a középpályáról 2 és a támadásból 1 alapembert, vezért elengedni nem szabadott volna.

Tevez góljai, Vidal harcossága és Pirlo esze nagyon fog hiányozni. Biztos, hogy a jelenlegi keret is erős és jó lesz de a 3 embert nem fogjuk tudni pótolni. - Azonnal biztos nem.

Ha jön Alex Sandro + Götze, amire kicsi az esély, még erősödhetünk.

Viszont ha lehet hinni a híreknek, hogy Jovetic 2M ért megy az interhez 2 évre + 2017-ben megvehetik 12-ért.... Ez jó üzletnek tűnik. Nem azt mondom, hogy kéne Jovetic, de ilyen feltételekkel megéri.

Szerintem 5-6 forduló elteltével lehet majd megállapítani, hogy mit tud a csapat. Az biztos, hogy 3 vezér távozott és jelenleg nem tudjuk még ki lehet vezér.

MdewC 2015.07.26. 22:29:13

@Leram7: Nekem nagyon bejön ez a mez, persze az a fontosabb, hogy a csapat jól játsszon. :)

Barolo4 2015.07.26. 23:49:56

@Shyr Kahn: +1
@MdewC: +1 Nekem is egyre jobban tetszik, és előben is király.
Azért az elég vicces, hogy itt többen Reust ajánlgatják Marottának..... még, hogy eszébe sem jutott, ti miről beszéltek??? Még szerencse, hogy most szóltatok neki, hátha! :) Reus szerintem benne van a top 5 legkeresettebb játékosba….. évek óta a leggazdagabb csapatok próbálják leigazolni eddig (szerencsére) sikertelenül….. szerintem a jelenlegi piaci ára (mivel nem rég kapott ráadásul új szerződést) nem harminc, hanem inkább 60-80M….. lássunk már annyira reálisan, hogy ettől a kategóriától mi (és az egész olasz foci), jelenleg nagyon messze vagyunk….. és pont ezért kár szidni Dybala leigazolását még 40m-ért is, mert lehet, hogy nem fog beválni, de az is lehet, hogy egy Sanchez karriert fut be, legalább az esélyt megadjuk magunknak végre. Forza Juventus!

Nathas 2015.07.27. 08:28:29

@Barolo4: Igen, ez talán egy kicsit bonyolultabb annál, mint hogy fogjuk magunkat és leigazoljuk :)
Egyébként körülötte is a sérülései miatt (van egy kis Draxler íze a dolognak) nincs már akkora hype, egy időben a Barca és a Real nagyon versengett érte.

Szalnoki81 2015.07.27. 09:42:08

Azért egy 50 milliós ajánlaton minimum elgondolkodna Dortmund vezetése.

Dybala nem érte meg az érte kiadott 40 millát. Ő egy átlagosnál kicsit jobb játékos aki könnyen kiemelkedett egy szürke középcsapat Palermobol.
Az a 40 Misi most nagyon hiányzik föleg Vidal távozásával.
Igazi minöségi igazolás pl Vidal pótlására kb 45-50 misinél kezdődik.
Ha a Juve tartósan az Európai elitbe akar tartozni akkor ki kell nyitni a pénztárcát nem lehet garasoskodni.

RuidaRobert 2015.07.27. 10:01:05

Dybala kapcsán miért emlegetitek a 40 milliót? Ahogy olvasom a kommenteket, szerintetek meg fog bukni Torinóban. Ha ez így lesz, akkor "csak" 32 millió.

Egyébként meg én jobban adok Paratici és a megfigyelőhálózatunk szavára, mint a ti véleményetekre, amit 60 pernyi barátságon meccsen nyújtott játék alapján formáltatok.

Nathas 2015.07.27. 10:08:13

@RuidaRobert: Én sem értem mi ez a negatív hozzáállás, nekünk "csak" szurkolnunk kell :)

Rivendell 2015.07.27. 10:10:04

@RuidaRobert: teljesen mind1 kinek hiszel,már csak azért is mert volt igazolásuk ami totál csőd lett...amúgy szerintem senki nem írta fixre,hogy megbukik majd nálunk a srác.

Leram7 2015.07.27. 11:48:17

Remélem sikeres lesz Dybala, de érte 32 és Vidalért 37 nekünk nem jó ötlet.

Tudom nem lehet összehasonlítani a 2 játékost, de én úgy nézem, hogy a csapat erejéhez mit tesz hozzá. Ha ezt nézzük Vidal minimum 50 vagy Götze 1:1-ben csere.

Juvegaspy 2015.07.27. 12:12:57

@Leram7: en is csiptem Vidalt de 50et nem er. Emlekezzunk mar hany bajnokin nyujtott gyenge teljesitmenyt. A BL vegere belejott meg volt egy jo Coppaja hazai palyan.
Ha nem menetelunk el a dontoig meg 40se kapunk erte.

Juvegaspy 2015.07.27. 12:13:50

@Leram7: Gotzevel 1:1 ben csere realisabb az igaz

Juveboy92 2015.07.27. 12:20:18

@Szalnoki81: ha a MU rekordösszegét nem fogadta el a Dortmund ( nem tudom pontosan mennyit) mivel sem ők nem akarnak megválni Reustól sem a játékos nem akar távozni...akkor a mi 50 misinktől majd hasra esnek tuti...

Tony. 2015.07.27. 12:55:31

Valóban korai bárkit is leírni vagy megítélni, de utólag (igaz már akkor is) azért Dybala ilyen áron való leigazolása mégiscsak egy eléggé elkapkodott dolognak tűnik.
Marotta gyakorlatilag egész Torino-i pályafutása alatt mutatott elveivel ment szembe hirtelen, és végtelenül könnyű kézzel szórta ki azt a sok pénzt.
Lehet, hogy annyira megijedt Tévez távozásától, illetve annyira hatása alá került a Zamparini által gerjesztett médiahack-nek, hogy túl könnyen bedőlt neki.

Ha nincs Dybala és mondjuk Zaza, a kettejük pénzével reális ajánlatokat tehettünk volna akár a nagy Marco-ra, akár Isco-ra, akár Oscarra. És alapvetően az egy fontosabb poszt. Vidal eladása után, vagy az egyéb eladásokból pedig vehettünk volna egy jobb támadót a csatársorba.
Most már, üres zsebbel nyilván nehezebb 10-est hozni.

Egyébként, ha Marotta beajánlana 50-et, azon lehet hogy elgondolkodnának, és az is lehet, hogy visszadobnák azonnal, de legalább látnánk hogy valami komoly játékosban gondolkodunk és nem Draxlerekben.

KysBé 2015.07.27. 13:14:43

@Tony.:Pontosan!
Én a Dybala(32M) - Zaza(18M) duóra költött 50 millát inkább a Veratti (50) - Jovetic (2M) duóra költöttem volna.

Leram7 2015.07.27. 13:17:59

Szerintem sem ér 50-et Vidal, de az érte kapott 37 meg nekünk nem sokat ér.

Hiszen ha úgy nézzük 3 vezér: Pirlo, Vidal, Tevez távozott 37-ért, akiket reálisan nézve 160M alatt nem tudnánk pótolni, még ha lenne miből sem.

Én először azt érzem az elmúlt 4 sikeres év után, hogy gyengült a csapat. Nem az érkezőket becsülöm le, mert azt nem tudhatjuk még megítélni, de az, hogy 3 nagy név így menjen el, az luxus úgy, hogy mind3 esetén volt még szerződés. Persze azt sem mondom, hogy erőszakkal itt tartani, de még ha jövőre ehhez hozzájön Morata + Pogba akkor lesz tré.

Én egyébként elismerem Marotta munkáját pl Conte, Tevez, Pogba, Vidal, Pirlo stb. miatt és nem őt hibáztatom, de ez most nekünk nem jött jól ki eddig.

Drughi Di Bianconeri 2015.07.27. 13:30:31

Szegény Maxi már negyedjére nyilatkozza,hogy milyen játékost szeretne, ez már a 4. verzió.

Remélem csipkedi magát Marrotta - Paratici, mert jómagam utálom az utolsó perces igazolásokat: nincs ideje beépülni a keretbe, nem ismeri meg a társakat/edzőt stb.

Ja és remélem,hogy nem egy Draxler lesz az,aki " képes a középpályások és a csatárok között játszani", mert rá ez így ebben a formában nem igaz.
Dybala NEM trequartista, ahogy Draxler sem.

Ja és a nyomorult Sikérát ide ne merjék hozni 12 millióért.

pedronegroo 2015.07.27. 15:26:59

@Drughi Di Bianconeri: Nem kell semmilyen külön játékos aki képes a csatárok és a középpályások között játszani. Mert vannak támadni és egyben védekezni tudó középpályásaink mint Pogba, Marci vagy Pereyra. Conte idején a középpályások oldották meg ezt a feladatot nagyon sikeresen, amire most Allegri külön embert keres. Pluszba az egyik csatárunk mindig visszább lépett, Vucinic/Tevez vagy voltak szélső támadóink még a kezdetekben akik szintén gyakorlatilag azt csinálták mint amit ezzel az irányítóval akar megbízni Allegri. Nem fog neki összejönni, mert ilyen poszt nem is nagyon létezik manapság és így játékosok se nagyon vannak hozzá. Akik pletyka szinten felmerülnek ide azok lehet hogy tudnak ilyet játszani de jelenleg egyik se játszik ilyet. Allegri leakarja butítania középpályát amit egy "irányítóval" akar ellensúlyozni. Szerintem nagy baromság és nagy rizikó is egyben.

Drughi Di Bianconeri 2015.07.27. 15:56:30

@pedronegroo: "Nem fog neki összejönni, mert ilyen poszt nem is nagyon létezik manapság és így játékosok se nagyon vannak hozzá. "

Válogatás nélkül: Özil,Mata,David Silva, Isco, Cazorla, De Bruyne, Oscar, Götze, Kroos,Eriksen, Calhanoglu mind-mind a csatár(ok) mögötti pozícióban szereplő támadóközéppályások/irányítók.

De van még rajtuk kívül is egy rakás.

Marchisioból kiindulni felesleges, mert neki 1 jó évére jut egy szürke/semmilyen/sz@r,ki tudja az idén milyen lesz ?
Meg aztán, Ő kapja meg vélhetően Pirlo helyét, a védelem előtt, nyilván más stílusú és 10ed annyit nem tud,mint Pirlo,de amiben jó: ball kontroll,passz játék,labdanélküli mozgás ilyesmik, azt bőven el fogja tudni látni,HA jó formában lesz. Aligha a támadások befejezése/szervezése lenne a feladata.

Pogba szabadabb szerepkört kaphat, mint elmondtam én Maxi helyében kipróbálnám a csatárok mögött, de sajnos erre nem fog sor kerülni.

Pereyra egy hasznos squad player, belőle kár kiindulni bármiféle taktikai összeállításban - azzal együtt,hogy sokkal előbb tenném be Őt Vidal helyére,mint a fogalmatlan Khedirát.

Véleményem szerint szó sincs butításról,csak amit eddig Pirlo és Tevez jelentett kreativitásban, támadás szervezésben, tempo diktálásban, valamint amit Vidal jelentett mezőnymunkában, küzdésben, rohanásban. Na most az nem lesz, erre kell valami alternatíva, pláne,hogy az említett triót kb. LEHETETLEN pótolni 1:1-ben (nekünk meg pláne).

Mégis milyen hadrendben állnál fel Maxi helyében ?
Tavaly 4-3-1-2vel jutottunk BL-döntőbe, valódi szélsőnk nincsen,így a trendi felállások,mint 4-2-3-1, 4-3-3 kilőve. Hála Istennek a 3-5-2őt is el lehet felejteni - reményeim szerint.

Marad a karácsonyfa felállás,ehhez kell egy irányító.

Továbbá az úgy nem megy,hogy nincs irányító a pályán,nekünk nem telik inwerted wingerekre (CÉ, Robben,Ribéry,Hazard stb), akikkel kiváltható az irányító tempo diktálása; olyat meg nem lehet,hogy kreatív játékos nélkül próbáljunk meg valamit kezdeni, különben fejetlen csirkeként rohangálnak össze-vissza a játékosok,mint most szombaton.

Persze amennyiben Draxler-t szánják Marrottáék erre a szerepkörre, akkor adunk a sz@rnak egy pofont,ugyanis Ő alkalmatlan irányítónak, ahogy Dybala is.

Kell egy ilyen játékos, felsoroltam tucatnyi játékost, biztos van még legalább ugyanennyi Európában,aki minőséget garantálna.

pedronegroo 2015.07.27. 16:36:10

@Drughi Di Bianconeri:

"Özil,Mata,David Silva, Isco, Cazorla, De Bruyne, Oscar, Götze, Kroos,Eriksen, Calhanoglu mind-mind a csatár(ok) mögötti pozícióban szereplő támadóközéppályások/irányítók."

de ezek közül csak egyet mondj aki 4-3-1-2-ben játszik!!! nem fogsz tudni mondani mert senki nem játszik ilyet.
Nekem adja magát hogy 4-3-3, erre legalkalmasabb a keretünk a 3-5-2 mellett.

Drughi Di Bianconeri 2015.07.27. 16:48:32

@pedronegroo: De alapvetően a felsoroltak MINDEGYIKE a csatár(ok) és a CM-ek közötti játékot tanulta, ebben kiemelkedő,az,hogy milyen rendszerben vannak szerintem mindegy nekik, a feladatuk a karmesterkedés.

4-3-3 ?!
Ahhoz 2 minőségi szélső (lehetőleg inwerted winger) kéne, honnan a búbánatos f@szból kerítenénk ilyet,mikor még egy trequartista sem jön össze !?!

A 3-5-2őt meg felejtsd már el, ennyi új játékossal nem is menne,ugyanis ez a 3 védős f@szság csak Olaszországban divat, pláne hogy már nincsen registánk teljességgel baromság lenne, nem beszélve arról,hogy a szélsőink 1 évvel öregebbek, Evranak nem való a wing back poszt (ahogy igazából Stefinek sem).

m.martin91 2015.07.27. 16:58:29

@Drughi Di Bianconeri: A jelenlegi állás szerint én úgy gondolom, hogy sokat fogunk játszani 3-5-2-ben. Hiába akarunk 4-3-1-2-t játszani, Draxlerekkel ez nem fog menni, nemcsak a játéktudás, hanem a sérülékenység miatt sem. Dybala meg nem azért van, hogy irányítót játsszon. Szóval, szerintem vagy az lesz, hogy Pereyra irányít, és megpróbálkozunk ezzel a taktikával, vagy pedig marad a jó öreg 3-5-2, mivel nem lesz más lehetőség. Tekintve, hogy Khedira a büdös életben nem lesz bevethető, így Pereyra/Sturaro-Marchisio-Pogba hármas lehet a középpályán, előttük a Dybala-Morata-Mandzukic trióból kettő. Szerintem ez lesz, nagyon sokszor a szezon során.

pedronegroo 2015.07.27. 17:15:58

@Drughi Di Bianconeri: ha szerinted mindegy hogy valaki 4-3-3 ban vagy 4-3-1-2 -ben karmesterkedik akkor biztos úgy van...

4-3-3 Conte akkor hogy játszatta ezt a formációt??? Ráadásul sikeresen?? Talán Vucinic vagy Pepe akkor minőségi szélső volt vagy mi??? Dybala/Morata a széleken csak megüti az ő szintjüket.

3-5-2 Asa felépült így van újra baloldali wing back. A 3 védő adott, Chiello-Bonu-Barza, továbbá Caceres ismeri a 3 védős rendszert Rugani meg azt nyilatkozta hogy tud 2 és 3 védős felállásban is játszani. Marci tavaly megoldotta mikor nem volt Pirlo. Elől meg Dybala-Morata-Mandzukic tudnak 2 csatáros rendszerben játszani, így nem értem kinek mit kéne ezen a felálláson megtanulni. Sőt már Allegri ismeri. :)

Drughi Di Bianconeri 2015.07.27. 17:37:21

@pedronegroo: 4-3-3ról szót sem ejtettem.
4-2-3-1 vagy 4-3-1-2, ebben mindegy, a karmester az karmester, lényeg,hogy CM-ek előtt és csatár(ok) mögött játszik, szervez, key passokat szór, kiugrat stb.

Köszönöm szépen,még egyszer nem kérnék mondvacsinált 4-3-3at, Marchisoval szélen, vagy Pepével.
Egyébként is: Conte meg Allegri különböző típusú edzők, Conte elérte azt,hogy olyan falábú bolondok,mint Pepe vagy Giaccherini kihozzák magukból a maximumot, és habár focizni nem tudnak, elhitték magukról, sokat futottak stb.
Meg azt elfelejted,hogy akkor még nem volt nekünk BL...

Arról nem beszélve,hogy volt egy ISTEN módjára játszó Pirlonk, gyakorlatilag bárkit be lehetett köré rakni,megoldotta a Maestri. Csak hahó, már nincs Pirlo, se más mélységi irányító a keretben !

Az,hogy Te tessék lássék módra beraknád a rekord igazolásunkat szélsőnek (amit életében soha nem játszott), remélem nem követi el Maxi azt a hibát.

Morata valóban tud szélsőt játszani, eredendően bal szélsőnek tanult, tegyük fel,hogy még tudna ott játszani,akkor is van 1 lyuk a jobb szélen, valamint felvet egy elég nagy problémát: középcsatár posztra lenne akkor Mandzukic, Zaza,valamint a 40 Milliós Dybala (akinek nem is az az elsődleges posztja). hogy lehetne ezt megoldani ?!

Asamoah nem baloldali wingback,az hogy éveken át kényszerből ott játszott és valamennyire beletanult,még nem teszi azzá. Nem egy Roberto Carlos,na.

Én sokkal jobban szeretném a ghánait középen tudni,egyrészt mert ott képes lehet klasszis teljesítményre, másrészt mert akkor nem kéne a patkányképűt ott nézni, aki amúgy se lesz sokat bevethető,mert egy edzésen képes 3 hónapra lesérülni.

"Marci tavaly megoldotta mikor nem volt Pirlo."
1. Teljesen más Marchisio játéka,mint Pirloé.
2. Marchisio teljesen kiszámíthatatlan,lehet,hogy idén remek szezonja lesz,de lehet,hogy csapnivalóan semmilyen, ezért kár alapozni rá.

A 3-5-2 csak a Serie A-ban érhet valamit, a BL-ben nevetséges.

Valószínű,hogy idén is repertoiron lesz, de remélem,hogy azért,mert Allegri azt a rendszert látja jónak az adott meccsre, és nem azért mert nem jött trequartista.

A lényeg,hogy kell egy kreatív,technikás,okos irányító.

A 4-3-3-at el kell felejtenünk - sajnos-, a BL-ben kiröhögnének,ha ilyen kamu szélsőkkel állnánk fel,akik alkalmatlanok (vagy csak félig alkalmasak) a szélső támadó poszt ellátására.

Persze,ha érkezik Draxler, akkor elő lehet venni a 4-3-3at,mert Ő minden,csak nem irányító.

Draxler - Mandzukic - Morata, csak akkor hol van a 40 milliós játékosunk ?!

m.martin91 2015.07.27. 17:44:44

@Drughi Di Bianconeri: A 3-5-2 szerintem azért fog előkerülni, mert nem jön trequartista, jobban mondva Draxler megbukik. Mindegy, a lényeg ugyanaz. 4-3-3-ra úgy vélem, alkalmatlanok vagyunk, Morata nem szélső, ő egy 190 centis csatár, aki tud futni, de az idő előrehaladtával egyre kevesebbet. Persze, ha jön ez a szerencsétlen Draxler, akkor el tudom képzelni, hogy megpróbálja Allegri, bal szélen Draxler, jobb szélen Dybala, középen Morata vagy Mandzukic. Más felállásban nem tudom elképzelni. Teljesen egyetértek egyébként abban, hogy mindenképpen kell irányító, de tényleges irányító, nem Draxler-féle. Calhanoglu kiszúrja a szemüket, de nem veszik észre, de sebaj, lehet, hogy jobb neki így, jövőre már a Bayern München-ben fog játszani, vagy valamelyik nagy angolnál, háromszoros fizetésért. Ő kétségkívül jobban fog járni.

Juveboy92 2015.07.27. 17:53:45

@m.martin91: am tényleg nem értem Calhonoglu jegelését végső soron ha pancserkodunk lesz egy játékos akinek a félpályás szabi is ziccer lenne...

RuidaRobert 2015.07.27. 19:21:52

@Drughi Di Bianconeri: Én sem örülök Draxlernek, sőt kicsit reménykedek is benne, hogy valami félresikerül és nem érkezik, de...

Levezetted a top irányítókat, illetve top inverted wingereket, illetve azt, hogy valószínűleg ők vagy nem fizethetőek meg, vagy nem igazolnának hozzánk.

Draxler a bal szélen 4-3-3-ban pont, hogy inverted wingerként hasznos. Azt én sem gondolom, hogy irányítóként kellene számolni vele. Viszont az előbb említett poszton igen, arra az oldalra pedig alternatíva lehetne Coman/Morata is. (Utóbbi nyilván kicsit erőltetett) A Jobb szélre pedig tökéletes lenne Dybala. Gyors, jó a helyzetek kialakításában és góljai elég meghatározó részét abból lövi, hogy a szélen megveri az emberét és eltekeri ballal. Az ő cseréje lehetne pl. Pereyra (Coman válogatottban itt játszott).

4-3-3 vagy 4-3-2-1.

Buffon
Lichsteiner (Cáceres) - Bonucci (Barzagli) - Chiellini (Rugani) - Evra (X)
Khedira (Sturaro) - Marchisio - Pogba (Asamoah)
Dybala (Pereyra/Coman)) - Mandzukic (Zaza) - Draxler (Morata/Coman)

Ez így akár be is válhat. Már csak az X helyére kellene egy egy normális megoldás, és akkor Evra lehetne a csere.

konrad66 2015.07.27. 20:23:02

Úgy kezdem Dortmund elleni mecsett nem láttam,de ,ha nem jön Trquarista,akkor én is 4-3-3 mellé állok

danimester1 2015.07.27. 20:37:22

@RuidaRobert: Szimpatikus az általad leírt 433 egy-két nevet leszámítva.:-) (írjam ki?)
Szerintem nem lesz,mert Maxi szerelmes a 4312-be,de a jelenlegi "anyagot" tekintve nem rossz,igaz kellene hozzá szélsővédő hátra aki Sandro lehetne.Ebben az esetben pedig nincs mese el kell menni Cudrado-ért,mert szerintem ő jobb mint Daxli.
Kíváncsi leszek ez alatt a jó hónap alatt ki lehet a megoldás a hiányposzt(ok)ra.

RuidaRobert 2015.07.27. 21:37:26

@danimester1: Szerintem nem ragaszkodik ő annyira a 4-3-1-2-höz. Sokszor lenyilatkozta már, hogy nála úgy néz ki a taktikai hadrend, hogy 4-3-és a többit meglátjuk.

Állítólag a Schalke jóval többre taksálja Draxlert, mint azt mi elképzeltük. Tényleg érdemes lenne rámenni Cuadradóra.

Egyébként igen, írjad ki:P

danimester1 2015.07.27. 21:58:18

@RuidaRobert: Olvasgatva a srácokat itt a blogon és azt amit ellehet érni,állítólag ennyi volt a Daxli-saga,de kp.-nek venni semmit nem szabad.
HUHh!!Nehezet kértél elfelejtettem kit akartam írni...:P

MDaniel98 2015.07.31. 13:34:54

Egy trqet hozzanak már Allegrinek, szerencsétlen már 1,5 hónapja könyörög érte!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3527) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (81) EB (51) edző (973) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10270) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4332) mercato (4282) nyilatkozat (7683) Olasz Kupa (335) összefoglaló (436) pletyka (4298) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (181) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (227) Címkefelhő
süti beállítások módosítása