Pirlo: "Köszönöm Juventus"

pirlo_grazie_maestro.jpgAndrea Pirlo érzelmekkel telve búcsúzik a Juventustól miután bejelentette, hogy aláírt a New York City FC-hez.

A középpályás négy szezont töltött a Bianconeri mezében, hozzásegítve csapatát négy bajnoki címhez, olasz kupa győzelemhez és Bajnokok Ligája döntőhöz.

"Nehéz szavakba önteni amit most érzek."- írta Pirlo a hivatalos Twitterjén.

"Különösen azért mert ez a négy év nagyon fontos időszak volt az életemben. Csak egy óriási köszönömöt tudok mondani mindazoknak akik segítettek és támogattak ebben a kalandban."

"A klub, a Juventus FC, Andrea Agnelli elnök úr, mindenki aki a csapatárt dolgozik, a csapattársaim a sok nagy csatában, akikkel együtt nevettem és néha sírtam, a szurkolók akik a legnehezebb helyzetben is szeretettel viszonyultak hozzám."

"Mindenkinek szívből köszönöm. Nem volt könnyű döntés, de itt az idő az új kalandra. Ez azonban nem azt jelenti, hogy valaha is el fogom felejteni, mit jelent nekem ez a mez."

"Fino alla fine, forza Juventus."- zárta Pirlo.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr947605256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babo0410 2015.07.06. 18:56:29

Nagyon köszönjük Pirlo! Mi se felejtünk, nagyon megkedveltünk.
UI: Javítsátok ki, mert gondolom a helyesírás ellenőrző program átírta finomra a fino-t. ;)

MdewC 2015.07.06. 19:09:07

@babo0410: +1

Mekkora király a Maestro. Nem kérdés, szeretett itt lenni nálunk. Az Ő profizmusa találkozott a MI lehetőségeinkel és ezek az eredmények sültek ki belőle. Már nem fiatal, de nekem akkor is úgy marad meg, hogy a legelegánsabb passzminátor, egy szabadrúgás bérgyilkos, egy igazi JUVENTINO!

;)

Drughi Di Bianconeri 2015.07.06. 19:21:08

GRAZIE MAESTRO !

(Nem ide tartozik,de pár hasonló mondatot igazán kinyöghetett volna Tevez is...)

giorgio007 2015.07.06. 19:37:11

@Drughi Di Bianconeri: pont ez akartam írni én is. azért illett volna böfögni pár szót. elég antipatikus lett Tevez számomra ezért.

Lord Viktor 2015.07.06. 20:08:06

Köszönünk szépen mindent, Mester! :) Hiányozni fogna azok a csodálatos passazi és a fenomenális szabadrúgásai. De tényleg sajnos itt az ideje a levezetésnek, és a legjobbkor teszi, egy majdnem 100%-os szezon után.

@Drughi Di Bianconeri: @giorgio007: Tevez egy zsoldos. Már akkor is az volt, mikor a Unitedtől a Cityhez igazolt. Az csak a mi érdemünk, hogy tudtunk adni neki egy jó lehetőséget, hogy részese legyen egy nagy potenciállal rendelkező projektnek. Azért jött ide, mert itt esélye volt nyerni valamit nemzetközi szinten, míg a City csak az esztelen pénzköltésről szól. Tény, hogy nagyon sokat köszönhetünk neki, mert mindent beleadva játszott, de sosem volt meg benne a "Spirito Juve". Amíg jól érzi magát, marad, ha hazavágyik, akkor hazamegy, és mindegy, hogy hogyan. Szerintem a saját szempontjából is hülye döntést hozott, mert nincs még abban a korban, hogy az argentin bajnokságban bohóckodjon, de hát ő tudja. Tény, hogy megszívatott minket, mert nem voltunk tárgyalási pozícióban, de nem hiszem, hogy álmatlanul forgolódik éjszaka emiatt.

Shyr Kahn 2015.07.06. 22:20:10

@Lord Viktor: Várd ki a végét. Még csak most lett vége a Copa America-nak pár napja. Fog Ő még beszélni és köszönetet mondani hidd el. Az európai állomásai közül sztem itt szeretett a legjobban játszani. Ezt a formája is bizonyította. Itt ért a csúcsra ui. Nem hiszem, hogy ne köszönne el.

Drughi Di Bianconeri 2015.07.06. 22:31:51

@Lord Viktor: Én nem b@szogatom Tevezt, mindig is tudtam,hogy csupán egy rideg profi,aki érzelmileg képtelen bármilyen foci csapathoz kötődni,Kivéve ugye a Boca Juniors.
De én úgy láttam,hogy az itt eltöltött 2 évet imádta, nem csoda: megkapta Del Piero 10es mezét, a szurkolók Imádták, üvöltözték a nevét, felállva tapsolták, a játékostársak tisztelték,szerették,az edzőkről,vezetőkről nem is beszélve,állandóan az egekig magasztalták.

Nem mutogatok rá ujjal, hiszen örültem neki,hogy az egyik kedvenc csatárom a Juve sikeréért harcol, 2 év alatt rengeteg mindent tett és végre volt újra klasszis csatárunk ilyen röhejes Vucinic,Amauri,Iaquinta,Giovinco,Matri,Bendter féle selejtek után.

Én csak annyit vártam volna tőle,hogy álljon ki a szurkolók és a vezetőség elé,hogy "bocs,srácok nem érzek magamban többet,honvágyam van és menni akarok,Mindent Köszönök stb. ", ez eddig nem történt meg és nem tudom,h. miért történne meg.

Az már csak mellékes,hogy a "hisztijével" jól elcseszte nekünk,mert 1 fillért sem látunk belőle,csak 1 lutri "tehetséget" a primaveraba (szóval még nekünk fog pénzbe kerülni a szállása,etetése stb :D), és azt is kölcsönbe...

Drughi Di Bianconeri 2015.07.06. 22:32:46

@KysBé: mindenki kedvenc megmondóembere szerintem igazából belül mélységesen szomorú: ha jövőre szarul,pontatlanul,ötlettelenül,erőtlenül játszunk és/vagy ki is kapunk: akkor kit fog állandó jelleggel csesztetni ? :D

delpi0823 2015.07.06. 23:08:41

Teveznek a Juve semmit nem jelent, mint ahogy egyik europai klubja se, kizarolag penzszerzesi szempontbol jott europaba semmi masert.Menjen bohockodni a bocaba odavalo

babo0410 2015.07.07. 01:59:48

@KysBé: Egyrészt ha elolvastad mit írtam a cikkhez, akkor kitalálhatod, másrészt meg azért mert néha leírtam, hogy hibázik, és nem rá kell építen már a csapatot, miért kéne örülni annak, hogy elmegy. Az meg, hogy a cikkhez csak én jutottam eszedbe, az téged minősít. Én kedveltem Pirlot, de az utóbbi időben sajnos a középpályás védekezést hátráltatta. Nem kellett volna elmennie, csak kevesebbet játszania. Tudott volna még hasznos lenni, ha nem alapemberként számoltunk volna vele, főleg nem a BL-ben.
@Drughi Di Bianconeri: Neked is szól, hogy ti folyton mindig megtaláltok? Amikor Pirlo szarul játszott leírtam. Tudom neked nagyon nem tetszett, mert a kis kedvencedet hogy meri bárki is kritizálni. Jövőre is le fogom írni, ha valaki szarul játszik, ennyi. De van egy olyan érzésem, hogy a középpályánk Khedira és Mandzukic érkezésével stabilabb lesz, hiszen Khedira remek szűrőember, Mandzukic meg rendre visszajár a kp-re, és remekül védekezik. Amúgy az elkerülhetetlen, hogy a hosszú szezon során főleg a bajnokságban legyenek gyengébb meccseink is. És biztosan lesznek gyengébb teljesítmények.

Drughi Di Bianconeri 2015.07.07. 04:24:52

@babo0410: Én most nem b@szogattalak, csak tény,hogy akkor is a Mester-t találtad meg,ha tőle függetlenül volt mindenki csutkasz@r/pontatlan,érdekes,hogy tőle fiatalabb,sokkal-sokkal gyengébb játékosokat meg állandóan bevédtél régen.
Amúgy a Pirlo - témában, a szezon második felében egyetértettem veled, nekem csupán a hangnemed nem tetszett,amit felütöttél vele szemben, meg tényleg mindig, mindenért Pirlo-t vetted elő,olykor jogtalanul is.

Khedira nem remek szűrőember, kevered valakivel, vagy rosszul emlékszel. Utóbbit nem csodálom,hiszen utoljára ki tudja már mikor játszott :D

Khedira egyik leggyengébb pontja a szerelés/labdaszerzés, márpedig egy szűrőnek ez a feladata.
Khedira igazából egy negatív box-to-box. Értem ezalatt azt,hogy: modern box-to-box középpályásnak tekintjük azokat, akik igazából MINDENhez értenek a középpályás játékban, valamiben akár ki is emelkednek, de mindenben minimum "jó" szintet hoznak. Ilyen mondjuk S. Gerrard, Marchisio,Vidal,Pogba,Modric,Koke stb. Na már most S. Khedira is efféle lenne,csak,hogy Ő nem mindenhez ért és valamiben még kiváló is, hanem SEMMIHEZ nem ért, de abban legalább SZ@R :D

A horvát szerintem is nagy hasznunkra lesz.

Hoods. 2015.07.07. 10:55:21

@babo0410: Khedira remek szuroember :DDDDDDDDDDD
Huhhh babo te tenyleg nem ertesz a focihoz.

DegerFaCan 2015.07.07. 11:08:12

sok mindent írhatnék, de röviden, Grazie mille, Maestro :)

Rivendell 2015.07.07. 14:43:00

DP után számomra noha Vidal nagy kedvenc,de Pirlo volt nálam a csapat messze legnagyobb tudású játékosa....még Tevezt is mögé sorolom:D

MdewC 2015.07.07. 18:23:38

@Rivendell: +1 bizony.

(Nem ide tartozik, de Téveztől egy dolgot nem lehet elvenni: nem pofázott a pályán, hanem felszántotta. Ngyon ritkán ritkán reklamált, inkább hajtott. Ezért sztem megérdemelte a 10-est, mert egyébként jól dolgozott. A vége csúnya lett, ezt tény.)

MDaniel98 2015.07.08. 11:21:54

Szerencsénk van azzal kapcsolatban, hogy Pirlo felismerte, hogy a következő szezonban itt neki már nem osztanak lapot, és továbbállt az utolsó utáni pillanatban, de még akkor amikor úgy tudta ezt megtenni, hogy nem kellett neki padozni, és emelt fővel távozhat. Grazie Maestro!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (916) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9917) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4142) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4172) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása